hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 24. vasárnap 
Emma

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

Atilla
válasz erre | email2015-04-25 20:59:37
Én nagyon régen csináltam már ilyet, de akkor még a gumit sem szedtem le, úgy is felszabályozták.

Jól hangzik ez a fékdob köszörű, de marha masszív váz kell neki, mert nagy pontosság kell és ha beremeg cseszheted az egészet.
Az öntöttvas az ideális ehhez, de azt elég nehéz megoldani. Mindig ez a gyenge pontja az otthon készített gépeknek.
sorszám: 47799 (144110)
(előzmény: Keri, 2015-04-25 08:57:37)

 
 
Keri
válasz erre | email2015-04-25 08:59:40
Sőt örömmel vennék jó állapotú kereket is, de amikor ilyet vettem az mind szarabb volt mint a sajátom :( Újat meg nem fogok venni, mert csúnyán elszálltak már az árak. Gyakorlatilag olcsóbb lenne legyártani a semmiből.
sorszám: 47798 (144106)
(előzmény: Atilla, 2015-04-24 22:43:15)

 
 
Keri
válasz erre | email2015-04-25 08:57:37
Ha mutatsz egy olyan gépműhelyt ahol belefér a kerék az esztergába/köszörűbe, akkor örömmel megcsináltatnám így, de amióta leadták a MÉH-be a régi kommunista műhelyeket, azóta nem tudok ilyet :(

Egyetlen megoldás az lesz hogy építek egy fékdob köszörülő berendezést magamnak, amivel ezt meg tudom csinálni. Már kitaláltam hogy lesz és működik is, mert kicsiben már csináltam ilyet, csak időm nincs egyenlőre, szóval idén is havernál fog vizsgázni.
sorszám: 47797 (144105)
(előzmény: Atilla, 2015-04-24 22:43:15)

 
 
Atilla
válasz erre | email2015-04-24 22:43:15
Nekem szerencsére nincs ilyen problémám, de az nem megoldás, ha meghúzod a küllőket, hogy ne üssön a felni és ezután felnivel együtt felszabályozod?
sorszám: 47796 (144103)
(előzmény: Keri, 2015-04-24 08:11:31)

 
 
Katona Pista
válasz erre | email2015-04-24 21:24:25
ETS 125 tankot lehet valahol kapni?
sorszám: 47795 (144102)

 
 
Keri
válasz erre | email2015-04-24 08:27:25
Nem, ez azért van mert hullámos a dob :) Nem nagyon de ki lehet mérni.
Ennek ellenére nekem elég fasza a fékem. Erős, jól kezelhető. A baj, hogy a műszer olyan határértékre van beállítva, ami a tárcsafék kritikus hibáit hivatott indikálni.
Egy tárcsánál egy ilyen ingadozás túlzott kopás miatti hullámosodást, vagy tárcsa sérülést jelez, ami műszakilag is indokolja a tárcsa cseréjét vagy köszörülését, de egy küllős dobféken semmi kritikusat, hiszen eszükbe sem jutott hogy ilyen feltételeknek is meg kell felelni egyszer, legalább is nem ilyen alacsony tűréssel.

Ráadásul ez az ingadozás csak alacsony próbapad sebességen érzékelhető, nagyobb reális sebességen sokkal egyenletesebb, ellentétben a tárcsafékkel, ahol nagyobb sebességen is lüktetést okoz.

Ezt amúgy pont egy műszakiztató mondta nekem, aki úgy lökte át a motort a fékpadon, hogy az ingadozásra ellen ütemben nyomogatta a féket :)

Én nem vagyok hajlandó lerontani a fékemet ostoba hivatalnokok miatt. Igénybe veszem a korrupció áldásait :)

Egyébként lehet ha nem lenne ennyire merev a fékbowdenem és silányabb kemény betétet raknék bele már nekem is jó lenne, de nekem, főleg hidegen nagyon tapad a betét.

sorszám: 47794 (144098)
(előzmény: Árpád, 2015-04-23 22:35:49)

 
 
Keri
válasz erre | email2015-04-24 08:11:31
Minden MZ dobfék ilyen lesz ha használják. Új korában lehet hogy jó, de a küllők elhúzzák a dobot, tehát dönthetek hogy a kerék üt, vagy a dob :)
Van egy fél tucat kerekem és egyik sem jó.

Megpróbálok majd kigörgőzni hibátlanra egy felnit, meg újra perselyeztetem a fékdobot azzal talán jó lesz...vagy csak simán belerakok egy silány fékbetétet, egy vékony rugalmas fékbowdent ami kiegyenlíti a hibákat :D
sorszám: 47793 (144097)
(előzmény: Atilla, 2015-04-23 22:15:46)

 
 
Keri
válasz erre | email2015-04-24 08:07:39
Mert volt eszük.
A lánc mint erőátvitel nagyon jó hatásfokú és tartós eszköz, de csak akkor ha kenve van és nem jut bele szennyeződés, nedvesség.
A tokozott láncoknál ez elég hatékonyan biztosítva van, ezért van az, hogy egy szocimotor lánc élettartama, az alacsonyabb minőség ellenére, többszöröse egy "modern" nyitott láncos motor erőátvitelének.

Persze a nyitott láncoknak is van értelme. Nagyobb, gyorsabb motoroknál a sebességet nem biztos hogy bírná egy olyan jellegű tok mint az MZ-n, meg egy kis teljesítményt az is levesz, illetve súly. Ez csak akkor vicces amikor a 11LE-s 125cm-es japán motorokra sem tesznek tokot, de ez már inkább a divat/költség/marketing része.
sorszám: 47792 (144096)
(előzmény: Katona Pista, 2015-04-23 21:25:42)

 
 
Árpád
válasz erre | email2015-04-23 22:35:49
Nem lehet hogy berezeg benne valami?
A jawám nál a dob miatt csinálja. De a kétkulcsos jó annyira hogy csvarlazítóval a megengedett érték alá csökken, viszont a fék hatás még mindig bőven jó marad,
Aztán vizsga után a helyszínen kipucolom a féket. Menet közben nem lehet érzékelni az ingadozást, így egyenlőre marad így a motor.
sorszám: 47791 (144094)
(előzmény: Keri, 2015-04-23 21:02:00)

 
 
Árpád
válasz erre | email2015-04-23 22:27:15
A szoci motorok lánca úgy tudom úgy van kialakítva hogy megőrzi a kenőanyagot. Így nem kell olajozni állandóan, ezért nem kell könnyen hozzáférhetőnek lennie a láncnak. Viszont mivel nincs állandó olajozgatás, a por rá tudna rakódni ha a szabadban futna.
Gondolom ennek a konstrukciónak a kialakításánál az volt a szempont hogy minél kevesebb karbantartás legyen szükséges.
Szerintem.
Én más részeinél a szoci motornak is látni vélem ezt a törekvést.
sorszám: 47790 (144092)
(előzmény: Katona Pista, 2015-04-23 21:25:42)

 
 
Atilla
válasz erre | email2015-04-23 22:15:46
A TS-ed ilyen?
sorszám: 47789 (144090)
(előzmény: Keri, 2015-04-23 21:02:00)

 
 
Atilla
válasz erre | email2015-04-23 22:14:55
Hát, hogy védje a láncot!
sorszám: 47788 (144089)
(előzmény: Katona Pista, 2015-04-23 21:25:42)

 
 
Katona Pista
válasz erre | email2015-04-23 21:25:42
Miért van az MZ-n (illetve a szocimotorokon) láncvédő?
sorszám: 47787 (144088)

 
 
Keri
válasz erre | email2015-04-23 21:02:00
Hát nekem nem :(
Fékhatás jó, csak lüktet. Még csak nem is feltűnően, de a fékpad kidobja.Szabályozás nem segített. A műszakin még éppen jó volt, de 2 fékezés után újra kezdte. Azt gondold el hogy amikor összeraktam a műszaki állomás fékpadjáig nem nyomtam le a féket :D
sorszám: 47786 (144086)
(előzmény: Troster07, 2015-04-23 13:39:11)

 
 
Troster07
válasz erre | email2015-04-23 13:39:11
Tavaly a kis Ts-t vizsgáztattam, és az első motorom volt aminek a fékhatása elsőnek jó volt a kpm szerint. Szerintem ez óriási teljesítmény. Ez köszönhető annak, hogy minden gyári a motorban, keveset futott, és biztos sokat segített a 32 éves Pneumant is :)
sorszám: 47785 (144085)

 
 
Keri
válasz erre | email2015-04-23 07:44:15
SŐT azt kell mondjam a Jawa fékbowdene nagyon jó, MZ-be is át lehetne alakítani, és nem is vészes az ára, de érdemes az eredetit megvenni, az jóval tartósabb.
sorszám: 47784 (144083)
(előzmény: VGGábor, 2015-04-22 23:42:28)

 
 
Keri
válasz erre | email2015-04-23 07:42:54
NEm szabad bolti bowdent belerakni, nekem átlagosan 3. fékezésnél szakadt el mindegyik. Borzalmas silány minőségűek manapság.
Bowdenessel kell csináltatni jót, az soha nem fog elszakadni.
De ha nincs rá pénzed akkor autó bontóban valami kézifék bowdent keress, abból is lehet jót csinálni.

Ha jól meg van csinálva a dobfék akkor úgy van ahogy Árpád mondja. Én még stopiztam is a kis TS-el :)
A Jawa 2 kulcsos féke is nagyon jó, mert kvázi mechanikus szervófék. Én is meg tudom erősíteni, hogy fékezési erőben olyan mint egy tárcsafék. A különbség a jó dob és a tárcsa között, az hogy a tárcsának jobb a hűtése, a kopási por tud távozni, ezen felül egyenletesebb a fékerő szabályozhatósága, bár ez talán a hidraulika miatt is van.

Nekem melegedett el már Jawa dobfék 2000méterről ereszkedtem le az Alpokban :D
De a Honda dupla tárcsája is (igaz ez is alulméretezett) melegedett el a Hungaroring célegyenes végén.

Sok múlik a betét minőségén, mert amit most használok az ha el is melegszik, nem tükrösödik fel, és használható marad, csak amíg meleg addig nem fog annyira, illetve hidegen túl jól fog ezért melegíteni kell hogy ne fejeld le a kormányt :)
sorszám: 47783 (144082)
(előzmény: VGGábor, 2015-04-22 23:42:28)

 
 
Árpád
válasz erre | email2015-04-23 05:32:13
Inkább az amelyik jobban fog. :)
A jawám dobféke is jobban fog mint sok tárcsa. Igaz az két kulcsos.
Nekem egyszer az etz-n adta meg magát a karmantyú. Majdnem baleset lett a vége.
Szerintem az a fontos hogy bármilyen fék legyen, azt karbantartsuk és mindig ellenőrizzük. Akkor már nagy balszerencse kell a meghibásodáshoz.
A jó fék akár tárcsa, akár dob, még blokkolni is képes lenne a kereket, ha olyan bután fékeznénk, legalábbis a városi sebességek mellett. Szerintem.
Jut eszembe, a dobnak egy hátrányát észleltem. Nagyon észnél kell lenni amikor az ember a Bükkből vagy a Mátrából jön lefelé. Azt hiszem rendesen be lehet sütni ha túl sokat használjuk.
sorszám: 47782 (144081)
(előzmény: VGGábor, 2015-04-22 23:42:28)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2015-04-22 23:42:28
Csináld meg a tárcsaféket, inkább az gyengén mint néha a dob... 2 hete elég kínos volt mikor vezetéstechnikai tréningen a rendőr orra előtt szakadt el a bovden vészfékezés gyakorlásnál :D
sorszám: 47781 (144080)
(előzmény: Troster07, 2015-04-22 09:08:29)

 
 
Troster07
válasz erre | email2015-04-22 09:08:29
Igazából a 250-en amit nemrég eladtam azon robogó főfékhenger, és fémfékcsöves megoldás volt ferodo betéttel.Gondolom megszoktam a jót és most szokatlan a gyári.Bár én is úgy érzem, hogy karmantyú lassan átenged.
Tegnap a 251 után rögtön átültem a kis ts-re és a dobfékek hatásosabbnak bizonyultak.
Tehát biztos nem megfelelő a fékhatásom elől, hátul meg hiába jó, a kettő együtt ér valamit :)
sorszám: 47780 (144078)

 
 
Árpád
válasz erre | email2015-04-22 03:32:04
Ki tud annyira kopni hogy lassú húzásra elmegy a folyadék a karmantyú mellett. Azaz ha lassan húzzuk nem igazán fog a fék. Nem nagyon lehet tisztességes karmanttyúkat kapni. Ezeken a gondokon ideiglenesen segít ha két karmantyút eröltetünk fel. Személyes tapasztalat. De nagyon nagyon gány megoldás.
A nagyobbik karmantyú helyére célszerű szimeringet rakni, különben állandóan lehet töltögetni a tartályt, plussz a sárhányó festése is lemaródik.
Úgy vettem észre, az eredeti ezt főfékhengerek ideje lejárt. Valami robogó főfékhengert kell venni akár használtan is.
sorszám: 47779 (144076)
(előzmény: Keri, 2015-04-21 22:27:00)

 
 
Keri
válasz erre | email2015-04-21 22:27:00
Mi a baja a féknek?
A levegős, vagy rugalmas cső, esetleg szoruló fékmunkahenger szokott gondot okozni. A főfékhenger igazából csak ereszteni szereti az olajat, olyankor fel kell pumpálni fékezés előtt :)
Fém fékcsövet csinálj hozzá, és Yamaha Jog (puhább), vagy Hyosung (keményebb) főfékhengerrel a tuti, jobban van minőségi alkatrész ezekhez.
sorszám: 47778 (144075)
(előzmény: Troster07, 2015-04-21 21:24:40)

 
 
Troster07
válasz erre | email2015-04-21 21:24:40
Köszi, megnyugodtam. :) Olyannyira megtetszett ez a 251, hogy megvettem a kollégámtól. Kissé kolompol benne a dugattyú, de élvezem a mozgását, nagyon jól megy.
Egyedül az első fékkel nem vagyok kibékülve ( minden gyári) eléggé bent fog, és a hatásfokát sem érzem megfelelőnek, úgyhogy ha vkinek van elfekvőben jóképű főfékhengere ne tartsa magában :)
sorszám: 47777 (144074)
(előzmény: Keri, 2015-04-21 19:35:18)

 
 
Keri
válasz erre | email2015-04-21 19:35:18
Biztosíthatlak, észrevetted volna ha fordítva kötöd be :)
sorszám: 47776 (144072)
(előzmény: Troster07, 2015-04-21 17:19:26)

 
 
Troster07
válasz erre | email2015-04-21 17:19:26
Egy elég iszonyat biztosítéktáblát cseréltem egy 251-en, amin már előtte is voltak átkötözgetések. Nagyon sok humorom már nem volt este 9-kor átnézegetni minden egyes szálat, mindent úgy tettem ahogy volt.
Füstjel nem volt, most járatom a blokkját két nap alatt már mentem vele 50km-et városba, gondolom azóta már csak letérdelt volna, ha akart :D
sorszám: 47775 (144070)
(előzmény: Keri, 2015-04-20 21:36:16)

 
 
Keri
válasz erre | email2015-04-20 21:36:16
Erre nem válaszoltam? Pedig akartam.
A diódahíd kezd el füstjeleket leadni, de ha szerencséd van az túléli, mert elég izmos diódák. Az elektronikus gyújtásban is van egy védő dióda, az is elpukkan ilyenkor. Mást nem zavar :)
sorszám: 47774 (144068)
(előzmény: Troster07, 2015-04-19 20:17:36)

 
 
Troster07
válasz erre | email2015-04-20 12:02:29
Jó rendben...
sorszám: 47773 (144067)
(előzmény: Katona Pista, 2015-04-19 20:37:17)

 
 
Katona Pista
válasz erre | email2015-04-19 20:37:17
Kösd be inkább rendesen az akkut...
sorszám: 47772 (144065)
(előzmény: Troster07, 2015-04-19 20:17:36)

 
 
Troster07
válasz erre | email2015-04-19 20:17:36
Sziasztok!
Generátoros, 12 v-os rendszer esetén ha fordítva kötik be az akkut az beindul? Vagy van vmi jele neki, hogy vmit rosszul csinál az ember?
sorszám: 47771 (144064)

 
 
Keri
válasz erre | email2015-04-16 19:21:38
Azért csak csínján ezzel, mert annyira jó hogy el lehet tépni a tőcsavart vele :)
sorszám: 47770 (144049)
(előzmény: VGGábor, 2015-04-16 12:58:01)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2015-04-16 12:58:01
http://www.timarvasker.hu/uploads/leads/product/1580_13.jpg
Ez még tán annál is jobb, rá lehet tépni , meg jól is néz ki. ;)
Kösz az infót, énis ezt tipeltem volna, de biztos ami biztos nem akartam potyára bevásárolni :D
sorszám: 47769 (144048)
(előzmény: Keri, 2015-04-16 07:58:42)

 
 
Keri
válasz erre | email2015-04-16 07:58:42
Ezért szoktunk sörös dobozból vágni, annál már csak a csomagoló alufólia vékonyabb. Nincs gond az M6-os szárral, meg lehet húzni a szükséges nyomatékkal, de én A2-es rozsdamentes anyát használok, mert az nem kenődik.
sorszám: 47768 (144047)
(előzmény: Katona Pista, 2015-04-12 21:01:02)

 
 
Keri
válasz erre | email2015-04-16 07:55:45
Ugyan az, bár TS-ből volt más átmérő is, de én lazán cserélgettam a TS125 és ETZ között a telót. Csak a tárcsa/dob felfogatás a különbség, illetve a rugót kell áttenni.
sorszám: 47767 (144046)
(előzmény: VGGábor, 2015-04-14 20:42:53)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2015-04-14 20:42:53
Egyszer volt már kérdés lehet, lényeg, hogy a TS 250 és az ETZ 125-250 első teleszkópja között van különbség? az enyémen sajna lement a menet az alul lévő részről, szerintem javítani nem lehet, és eddig a közelben csak ETZ telót láttam :(
sorszám: 47766 (144041)

 
 
Katona Pista
válasz erre | email2015-04-12 21:01:02
Sűrítési viszony növelése miatt lett esztergálva. Ha teszek alá 5 tized tömítést, nem csináltam semmit...
Keskenyebbre veszem a tömítő gyűrűt, úgy tán jobban le lehet húzni...
Mér nem tettek M8-as tőcsavarokat?!...
sorszám: 47765 (144034)

 
 
Keri
válasz erre | email2015-04-12 09:18:58
Nem kell esztergálni, össze kell csiszolni, csiszolópasztával.

De mint mondtam, ha nem akarsz vele bajlódni, vékony alu lemezből vághatsz oda tömítést. Boltban még nem láttam, mivel gyárilag nincs ott.

Nekem is van, mert 125-ről 150-re lett fúrva és a megnövekedett sűrítést amúgy is csökkenteni kellet.
sorszám: 47764 (144033)
(előzmény: Katona Pista, 2015-04-12 07:07:21)

 
 
Katona Pista
válasz erre | email2015-04-12 07:07:21
Sajnos nem tömít... pedig a hf most lett esztergálva...
sorszám: 47763 (144032)

 
 
Keri
válasz erre | email2015-04-10 19:31:22
Gyárilag nincs ott tömítés. A tökéletes illesztésű felület tömít :)

De ahogy előttem mondták sörös dobozból, vagy alufólia tálcából vághatsz ki.
sorszám: 47762 (144031)
(előzmény: Katona Pista, 2015-04-10 16:37:36)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2015-04-10 19:21:08
Erőt, egészséget!

Bolt, vagy alu (sörös)doboz.
sorszám: 47761 (144030)
(előzmény: Katona Pista, 2015-04-10 16:37:36)

 
 
Katona Pista
válasz erre | email2015-04-10 16:37:36
MZ TS 125-höz honnan vegyek hengerfej tömítést? Gyerekkori emlékeim szerint jár oda valami alu...
sorszám: 47760 (144029)

 
 
Árpád
válasz erre | email2015-04-09 12:58:38
Akkor át kellene kábeleznem. A 634 allórésze közvetlenül a dinamóról kapja a gerjesztést. Gyárilag. A szabályzó földet ad. Bár lehet hogy akkor alacsonyabb fordulaton is magasabb feszt adna. Ha kifizetem az önkormányzatot és vissza helyezik a forgalomba a motort, ki is próbálom. Sok mindent nem kell átkötni.
sorszám: 47759 (144027)
(előzmény: Keri, 2015-04-09 12:04:48)

 
 
Keri
válasz erre | email2015-04-09 12:04:48
Nem is a gyújtásnak, hanem a dinamó gerjesztéshez, akku hiba esetén.
sorszám: 47758 (144026)
(előzmény: Árpád, 2015-04-09 06:02:28)

 
 
Árpád
válasz erre | email2015-04-09 06:02:28
2 W szerintem kevés a jawához. Darabonként 10 w felett vesznek fel a trafók. Azt hiszem. Elektronikus gyujtásnál valamelyiken mindig folyik áram. Ezért gondolkodok valami cdi-n. Akkor talán kevesebbet zabálna a gyújtás, és az aksi nélküli berugáskor keletkező majd 4 volt is elég lenne neki talán,
Szerintem az mZ ts ilyen gyújtással már egy határozott ránézésre is indulna. :D
sorszám: 47757 (144025)
(előzmény: Keri, 2015-04-08 21:38:24)

 
 
Lionheart
válasz erre | email2015-04-08 23:46:20
Kösz a válaszokat!
sorszám: 47756 (144024)

 
 
Keri
válasz erre | email2015-04-08 21:38:24
Világos. Nem lehetetlen áttekerni. Egyszer én is tekercseltem trafót...egyszer, és többször sem szeretnék :D

Nekem van napelemem, ~2W 12V, arról már beindulhat a Jawa is.

sorszám: 47755 (144023)
(előzmény: Árpád, 2015-04-08 21:21:54)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2015-04-08 21:36:42
Ha nem is megcsinálni újra, de pl a lámpafejben a testpontot kibontani és megcsiszolni a kontaktokat az is csodát tud művelni ;)
sorszám: 47754 (144022)
(előzmény: Keri, 2015-04-08 20:01:30)

 
 
Árpád
válasz erre | email2015-04-08 21:21:54
Dupla menet kell. A fele áramhoz fele kereszt metszet. Elvileg ugyan akkora helyet foglalna a tekercs. De a vékonyabb huzal valahogy jobban elfér, így befér alá valami vékonyabb szigetelő papír, prespán vagy minek hívják,
Azaz nem a vasra kell közvetlenül tekerni, ha megfelelően feszítve tekered, nagy baj nem lehet. Nem emlékszem mennyi menet van eredetileg a jawa dinamón, de azt hiszem két száznál kevesebbet kell tekerni a 12 volthoz. Útálok ilyesmit művelni , de tekertem pár működő trafót több tízszer enyi menetel, vékonyabb huzallal amit okosabban kellett feszíteni mert szakadt.
De csak átgondoltam annak idején ezt a lehetőséget, aztán elvetettem az őtletet.. Amin még néha agyalok, az az hogy hogy tudjam aksi nélkül is berughatóvá tenni a jawát. A ts-t legalább be lehet tolni, a jawát nem. Legalábbis gyári állapotban a 634-et. De ezzel se foglalkozom véresen komolyan. Egyszerűbb tartalék aksit hurcolni.
Felmerül a kérdés hogy minek a tatalék aksi ha a 6 voltos rendszer jó. Nos a motor jó, de én nem. És még öregszem is. Rajta felejtem a világítást . Azt is eljátszottam már hogy rosszul emlékeztem mikor tankoltam. Mire rájöttem hogy niért nem indul a motor és vittem bele benzint, teljesen lemerült az aksi. Mehettem vissza másnap a feltöltöttel. Lapos elemet is vettem már párszor, bikáztam is be 12 voltos aksival. Azt meg a visszajelző izzók nem szeretik.
A répáshutai túrán is koldulnom kellett egy aksit, még jó hogy ott az etz-vél voltam. Akkor is a világítás maradt rajta.
Szóval lehet bármilyen rendszerű a motor....
sorszám: 47753 (144021)
(előzmény: Keri, 2015-04-08 20:01:30)

 
 
Keri
válasz erre | email2015-04-08 20:01:30
Sok sikert az "egyszerű" áttekercseléshez :))))

Többivel egyetértek. Egyszerűbb jól megcsináltatni a 6V-ot, mint átalakítani 12-re.
sorszám: 47752 (144020)
(elözmény: motopeti, 2015-04-08 16:35:22)

 
 
Keri
válasz erre | email2015-04-08 19:59:27
Az a baj, hogy nem fér be 12V-os dinamó/generátor. Én még nem láttam működő 12V-os kis TS-t.
250-es TS-be bele lehet hernyászni az ETZ generátorát, mert ott van hely.
Ha ez megvan akkor már csak a hozzá tartozó diódahíd, és feszültségszabályzó kell, kicserélni az izzókat és a dudát, és működik. Vezetékek, kapcsolók bírják.
sorszám: 47751 (144019)
(elözmény: motopeti, 2015-04-08 01:57:08)

 
 
Keri
válasz erre | email2015-04-08 19:50:06
Én polimorf szivacsot használok, az elég kemény. Minden más túl puha.
https://onedrive.live.com/?cid=A35D444ABEE610B6&id=a35d444abee610b6!868
sorszám: 47750 (144018)
(elözmény: motopeti, 2015-04-07 17:56:04)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu