:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Ja az tényleg röhelyes amikor szép kékfényö refivel közlekedik a lepukkant Golf :)
Amúgy a kockalámpás Golfnak kivételesen marhajó a lámpája, az nem szokott vakítani xenonnal sem.
35W-os 6V-os halogénem van :) elég sokat közlekedtem sötétben és elég volt, de fényből sohasem elég.
Ha a légvédelmi reflektor nem lenne olyan nagy és nagy fogyasztású azzal motoroznék. Addig is pedig a napot tartom a legjobb fényforrásnak ami még mindig túltesz minden xenonon.
Amúgy nem értem miért kell görcsölni az új technológián ennyire. Világítsunk gázlánggal, annak is szép a fénye.
az az igazság, hogy xenonból pont a leggagyibbat kell venni, mert az nem kamu.
amikor drága philips, meg siemens dolgokat árúlnak, azokat hamisítják leginkább. van ez a thunder nevezetű cucc.. ők nem kamuznak, nincs ráírva semmi neves gyártó, fele annyiba kerűl mint az állítólag márkás, és az is símán beszarik a garanciaidő elött, ha nem fogunk ki belőle jó példányt.. LÉNYEG A GARANCIA! meg a 4300K fényhőmérséklet(ez a legjobb hófehér fény.). van ennél nagyobb.. pl 6000K ez már buzi kék színű, mint valami gagyi kékbúrás izzó a teszkóból.
Nem bonyolult, berakod a H4 helyére rá a trafója azt megy is.
És az sem mellékes hogy 25W-al jobban világít mint a halogén 100W-al.
valószínű, hogy nem egyforma mindegyik etz szívócsöve, és te sima 250est kaptál. eredeti nincs meg?
Hello. A vázat én homkfújtam,festettem,és nemvolt törve. Vmiért a gumicső nemstimmel bele, mert a ha fel is nyomom a vázba a csövet, a szája nem a légszűrőház szívónyílásánál van. :(
Peti
Hm. Elég a 60/55-ös halogén ahhoz, hogy lásson valaki. Ha nem, akkor vegyen egy tolókocsit, és tologassa a szomszédja. Ne közlekedjen. Ha azért rakod fel a xenont, mert úgy tartja úri szeszélyed, azt elfogadom, de azért hogy többet láss, azt nem. Akkor vegyél légvédelmi fényszórót, és Pestről Mosonmagyaróvárig látsz!
én nem értem ezt a xenon témát...minek egy ilyen bonyolult rendszer egy motorba aminek amúgy is nagyon jó a világítása(etz) a 12v 80/100w halogénnal már úgy vakít mint állat ennél hova kell több egy motorba???a xenon meg marha bonyolult....felesleges is szerintem..
Ha közlekedni használod, akkor az a lényeg hogy lássál, és nem a karakter a lényeg :)
Amúgy utólagos xenonok között is van jó ami nem is vakít. Pl. tudni kéne hogy a prízmás üveges reflektoroknál 25Wos xenont szabadna csak használni. A másik gond hogy be kéne állítani normálisan azt a hülye lámpát.
Én is utálom a szembevakítósokat, de nem a xenon tehet róla hanem a paraszt aki vakít vele.
Megbízhatósága a xenonak jobb mint az izzónak, csak persze nem a legolcsóbbat kell megvenni. Mivel nagyfeszültséggel működik fokozottan érzékeny a párásodásra, ezért a gagyi kínai asztalon működik csak jól.
Jó ezen nem vitázok, de a gittet nem homokszórás előtt hordják fel, hanem festés előtt...
de az a baj, hogy nem tudod mit beszélsz. épp ezen akadtam fenn. a homokszórás mindent leszed.GITTET IS! ügyes ember gittelhet ahogy akar, vannak nagyon jó gittek, amik megállnak egy centi vastagon is, de egy homokszórási eljárást végző személy pont azért dolgozik, hogy a felület fémtiszta legyen. ha ez megtörtént, akkor meg igenis látszik minden baja a váznak. én inkább arra gyanakszom, hogy a 250es etz gumicsöve nem passzol az egyébként hosszában megnövel kis etz vázba, amit 251 néven árúltak. de hát tudja a franc.
Tudod volt ETZm, s csak tudom tán hogy hogy néznek ki. Az meg hogy homokfujták, s akkor látszana a heggesztés, nem törvényszerű, mert van gitt, meg egy ügyes ember aki eltünteti a hibákat...De akkor nem pofázok bele... csak segiteni szerettem volna...
nem minden utólagos xenon gagyi. amúgy meg a motor karaktere nyílván a sima bilux, de aki ilyenen töri a fejét, az már nem ragaszkodik a gyertyához. pl "csoppert" építeni MZ-ből, na az állatság.
ha nem vagy biztos benne, akkor ne írj! a 250es és a 251es váz két külön rendszer. még csak nagyvonalakba is alig hasonlítanak. ha homokfújták a vázat fényezés elött, akkor meg minden hiba rögtön látszik. nem azzal van a gond. én se tudom mivel, nem is találgatok.
Azt de hülyét kapok az ilyentől, amikor utólagos xenonnal jönnek szembe. nem véletlenül írják elő a törlőt meg a szintezőt. Még szerencse, hogy az ilyen olcsó xenonok ilyen szar minőségűek és elmegy tőle a kedve mindenkinek, aki próbálja. Egyébként szerintem totál elüt egy MZ karakterétől.
sorszám: 36584 (112667)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-23 09:27:49)
Hello!
Én arra gondolok, hogy törött volt a motor, elcsavarodott a váz. Ha már homokfujták, festették, és főként ha sorját találtál, a vázat heggesztették is, azért nem tudod a csövet a helyére parancsolni. Amugy tudtommal a 251 es és a 250 es fővázában nincs különbség.
Hányas főfúvóka van a motorodban? Csinálj már egy tesztet, hogy 4esben hány másodperc alatt éred el a 80ról a 100at. Kíváncsi vagyok. Most játszadozom a TS karburátorával és kéne egy kis összehasonlítás.
szió!
melyik címre?
mert a yahoo-s már nincsen.
vfrklaudia@gmail.com, itt tuti megkapom!
Kösziii
Küldtem mailben fotókat a zárról.
helo
én nem hiszem hogy panaszkodtam,de lehet de nem emlékszek rá vagy valami jelentéktelen dologról irhattam,nemtudom.De ha valamit tudsz mondani a szövegből vagy hogy mi volt a téma akkor akkor ird meg mert tényleg nem emlékszek lehet neked van igazad de én pont egyik nap is irtam azthiszem ebbe a fórumba hogy motoroztam egyet és milyen jól ment a kis ts.
Mindegy nekem befele állnak rugóval,váltóolaj nem fogy 4 liter alatt eszik valamivel nagyon jól is megy jól is indul a gép.És már olyan 8000-9000km óta vannak bent a szimeringek.SKF ek szürke szinűek azthiszem.Fél gázon mentem egyik nap is 95 öt.Utána valamelyik nap mégegyszer mentem akkor is ugyanugy,de még jobban.Van a gyári órám meg egy bicikli km óra.A biciklié 99.9 nél megállt de utána még gyorsabban mentem mert éreztem és még abszolut nem voltam teljes gázon.Csak pontosan nemtudom megmondani mennyivel járhattam száz felett mert a gyári óra 98 on állt mikor már a bic.szerint a 99.9 et már jól elhagytam érzésre de olyan 105 öt biztos mentem.
Sziasztok! Kérdezni szeretnék!
Van nekem egy MZ ETZ 250 E típusú motorom,amit lepukkant állapotban kaptam,és most szépen felújítottam,majdnemkész. Na most a vázba nekem nem volt benne a gumicső (igazából 4szög profil) ,amin elvileg a nyakból szívja a levegőt a légszűrőházba a motor.
Nagynehezen beszereztem eggyet, de nem stimmel a vázba,pedig még az eredeti megsárgult német címke volt rajta.
A kérdésem az lenne, hogy a 251-es ETZ vázába van-e ilyen szívócső?
Mert eltudom képzelni,hogy az enyém már a 251es vázával jött ki,mint ahogy megkapta a karbiját,és a gyújtását is.
Jah,és ahogy nyomnám be a csövet a helyére, jön felfele egy váznyulvány,és erősen sorjás a teteje,és ez töri meg a cső alakját, tehát igazából ide meximum egy Z alakút lehetne betenni.
Ripityomra szedtem ezt a gépet,és a váz is lett homokfújva,festve, de mikor hozzámkerült, nemvolt benne ilyen gumi.
Aki jártas az ilyen MZ mizériákban,légyszíves írja meg a tapasztalatait,hogy végre befejezhessem a remekművemet :)
Előre is köszönettel
Peti
na igen hova? ebbe a töklámpába örülök ha a kábelek beférnek a foncsor mögé,de a végé az lesz,fel fúrom a duda mögé,v. hegesztek egy tőcsavart,és felfogatom,van annyi ráhagyva hogy elég legyen,megvan végülis a cucc,mindenestül,ráadásul bi,egy mágnes emeli ki-be és forditja el az égőt,nekem nagyon tetszik,kint már próbáltam,de nem tudom belerakni,valahogy csak sikerülni fog,csak nehogy úgy járjak mint kolegám,neki beszart a trafó az SV-n csak az egyik gyujtott be rendesen,a jobbos csak néha,amúgy meg fel villan.mi szereltük be,de precizen mindent ahogy irta,tehát csak a trafó lehet,mert már teszteltük egy másikkal és azzal jó volt.Azt mondják ha a beszerelés után egy-két hétig semmi baja akkor az úgy is marad,sokáig jó lesz.majd meglátjuk:)Na én most tényleg lépek,vár a tó.
semmi baj:)
a xenon téma a etz esetében szar ügy valóban, mert abba a kis nyomi lámpafejbe semmi nem fér bele:P
(megint csak a TS győz:D, mert abba belefér:P) amúgy anyira nem melegszik az a szar, ha fémesen hozzá tudod fogatni a lámpafejhez, akkor tuti nincs baj.elvégre jó a hatásfdok, és a kisülőfej is csak 35w.
sorszám: 36576 (112648)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-23 06:34:40)
csak a 3 szimering meg a két db főtengely felújitó persely a szimeringek alá 13000ft+áfába került az SKF-nél azt hiszem ezt nem nekem kellett volna irnod,Tudom mi kell neki,meg is kapta a gép a viton,sőt mi több forgás irányos,én mondjuk olyat kértem ami nyomás álló,10000es fordulatig garit vállalnak rá,de mondtam a tz még fénykorában padon se pörgött ennyit:P csapágyakra áttérvén,szerintem rohadtul mindegy,aki C4el akar szaladni,az menjen azzal,nekem jó a C3,anyi baja volt a koyo-nak hogy zz-s jelzése volt,azaz porvédős,na ezt dobtam is kifele,van benne zsír,,ez nem fog megállni a járatás közben.a szimering állásával kapcsolatban,meg van igazság alapja amit mondasz,de még mindig nem vagyok megbizonyosodva felőle,mindenki mondja a maga igazát,és kreál hozzá megfelelő érveket,ami lehet igaz is,de olyan valakit kérdezek meg most a hétvégén aki motorral született,és ez az élete,biztos tudni fogja,ha ugyanazt mondja mint te,én nem szégyellem ha hülyeségekt beszélek,és bocsánatot is kérek,de a tököm kivan már hogy bele szórok egy zsák lóvét a motorba hogy 100%os legyen,én a következő években csak tankolni akarok,eleget szerelek én bent a műhelyben,ha rá akarok ülni a motorra,nehogy már egy fél órás felkészitő karbantartás legyen,mert akkor már a kedvem is elmegy tőle.jó alap dolgok,világitás fékellenőrzés,évente olajcsere,meg guminyomás ellenőrzés és slussz,ennél többet nem akarok a következőkben,emiatt fontos nekem hogy jó legyen az a tetves szimering iránya.Az meg hogy kifordultál magadból,és? kit zavar,van ilyen,személy szerint OFF" a kis rómait(kisebbségi etnikum) majdnem nyakon rúgtam amikor cseréltem a gyökérnek a gyertyát,ezek ketten meg elkezdtek guberálni az aluminium hulladékba amit mi tettünk félre hogy bevigyük a méhbe,tudod vizpumpa házak és társai,meg komplett hengerfej,váltóház,van egy 40-50kg tisztán,az szép pénz,ezek meg akarták elvinni.kicseréltem a gyertyát,felzavartam a góréhoz hogy perkáljon,azt elhajtottam a tarka faszba,nekem itt ne guberáljon mert lelövöm mint a kutyát.Na ilyen volt az én napom tegnap,ez mindenkivel előfordul,csak nem mindenki emliti meg csak egyszer kiborul mint a bili,és csodálkozik mindenki,ha most nem emlited meg hogy kitört belőled ez a hsz.akkor én se mondom el a tegnapi napomat,és mindenki megy tovább.
Ui:ezen hsz.em semelyik részén nem merül fel kötekedés v. vita szándéka,ha mégis valahol így jönne le,nem így szántam,na jó hétvégét,széles utat!
Na látod azért irtam hogy még nem láttam 12V-ost biluxba,de ha van akkor van,nem azt mondtam hogy nincs,6V-ost már láttam mert cseréltem,vettem a tungsramba.Nekem a tz 12V-os,abba H4-es volt,azért kérdeztem rá,mert ha 6V-os a rendszere,és betesz egy 12v-os izzót,akkor gyengébben fog világitani mint az előzővel.Ja meg kérdezte a hőmérsékletet hogy nem fog-e tönkremenni a foncsora ha nagyobbat tesz bele,60\55W-osat tett bele,nekem is ez a gyári paramétere az izzónak,mégis 120\100W-os van benne és nem látszik semmi az új foncsoron hogy panaszkodna.Sőt én se panaszkodok,mert egy gyengébb xenon erejével felér,ha tiszta a foncsor meg az üveg,komolyan tök jól világít,persze menő dolog lenne egy 6000K-s xenon szett,de nincs rá lóvé,na meg hát hova teszem,még ha slim trafós azt is macera,mert a lámpafejbe már nem fér el,meg hűtés kell neki.
Szia!
3cm-t mértem, de a lyuk maga szerintem csak 2,8 körül van.
Holnap még megnézem rendesen, most szaladtam be, mert jön a vihar :)
Előre is kösziiii
Melóhelyről hoztam haza 2 alu szekrényt alapanyagnak, amin ilyesmi zárak vannak, csak az átmérőjében nem vagyok biztos.
Meg tudod mérni hogy hogy mekkora átmérőjű zár kell a motorodba? Ha stimmel akkor az egyik zár a tied.
Már írtam választ mailben. Ja a méreteit is megírnád? Köszi!
Halihóó!
Továbbra is eladók 250 es ETZ re való cuccaim.
Krauzer csomagtartó 5000,-, 16 os első kerék+jó gumival+tárcsával 6000-, épitett rezonátoros kipuffogó 5000-, kb 25 literes túradoboz 4000-, 18" os hátsó felni+rajta tükör radiál gumi 4000-,(a felnik nem ütnek), 1 váltó felőli 1 gyujtás felőli blokkfedél 2500/db, s egy sport idom 4000-. Érdeklődni lehet mail ben: szabbensz@citromail.hu, kérésre képeket tudok küldeni!
Hahó LG TS!!Érdekel a Givi??
Bár az enyém kis TS, és most egy Dellorto van rajta, de velem is ezt csinálta, amíg rá nem jöttem, hogy mit kíván hidegen és mit melegen, hogy beinduljon. Hidegen nekem 3 rúgás szívatóval gyújtás nélkül, majd szívatón gyújtással indul. Melegen meg valamiért úgy szeret beindulni, ha zárva hagyom a benzincsapot és szívató nélkül, kis gázhúzással rúgom. Így elsőre indul. Ez lehet azért mert, nagy az alapjáratim(64es, így vettem a karbit)?
Mire rájöttem égtem eleget, ismerősök előtt, benzinkúton, bérház udvarában... :)
azért egy 20mm-es főtengely tágulása elhanyagolható, ha az üzemi és a nyugalmi hömérsékleten nézzük a dolgot, akkor is bőven századon belüli a tágulás. századon a frászt.. ezredekről beszélünk!
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni!
Szükségem lenne két dologra, hátha valakinek van otthon elfekvőben véletlenül :)
A deklimhez szeretnék egy zárat, mert a mostani tönkrement, illetve tükör párat keresek, vagy csak egy tükröt "nyél" nélkül.
Ha esetleg valakinek lenne kérem szóljon és egyezkedünk.
Köszönöm!!!! Puszi mindenkinek!!!
Nembaj Waresz, mi így szeretünk ;-)
Amúgy pont, azért kell "gagyi" szimering a c4-hez mert az puhább anyagu.
képzeld, véletlenül kiderült hogy vitonos szimeringek vannak a TS-emben :)
Általában nem szoktam nézni az alkatrészek árát. Mivel amúgy is kicsi a választék mindig a drágábbat veszem meg a boltban felajánlott lehetőségek közül. Az olcsó alkatrészekkel mindig a szívás van. Valószínüleg így lett vitonos. Mondjuk ha jól rémlik csodálkoztam is miért lett hirtelen ilyen drága a szimering, de annyira nem volt vészes hogy ezen töprengjek.
sokat lehetne ezen még elmélkedni, de mint mondtam nincs igazán nagy jelentősége, de ha a mérnökök ezt mondják, akkor mit okoskodjak, hogy de nekem jobban tetszik a szimmetrikus elrendezés?
alapvetően a szimering mindkét irányba elegendő mértékben tömít, tehát normális esetben nincs jelentősége.
Amikor kopás vagy egyébb szélsőséges okokból mégis elkezd átengedni akkor bal oldalon ahol a váltó olaj van úgy gondolták hogy váltó olajat ne szívjon be, inkább nyomjon egy kis benzin-olaj-levegő keveréket a váltóba.
Másik oldalon csak levegő van, ebben az esetben az kellemetlenebb lenne ha kinyomná az üzemanyagot, mintha egy kis extra levegőt szív be.
Ezen felül szerintem a kenéshez is köze van. Mindkét oldalon úgy áll a szimering hogy a lehető legjobb kenést kapja a rugós rész...bár nem tudom hogy számít e a szimeringnek, de ha teszem azt porvédős szimeringet használsz amit én erősen ajánlok, akkor már számít a kenés iránya is.
sorszám: 36561 (112616)
( előzmény: rétiboglárka, 2009-05-21 21:44:02)
Melegen próbáltad már szivatóval indítani, úgy mint hidegen? Bizonyos karbi beállítás esetén a gyertya kép jó, a motor rendesen húz, de nem indul szivató nélkül. Az enyém is művelte már ezt.
A másik lehetséges ok a gyújtótrafó. Lehet, hogy van melegen is szikra, csak nem elég erős, hogy gyújtson is. Ne a szikra színéből próbálj következtetni a szikra erősségére, mert az csalóka. Inkább a hangját figyeld. A jó szikrának a hangját még viszonylag zajos környezetben is jól hallod.
A hengerfej csavarokat is megpróbálhatod melegen is meghúzni jobban, hátha lazák.
A szimering melegedésre általában jobban zár, mivel a főtengely melegedésre tágul. A gyertya kép is jó, ez se utal szimeringre.A szimering és a háza között szívhatna hőtágulás esetén.
Szerintem
ott is lehet a szar szimering! tipikus, hidegen még zár valamit, melegen meg már szar.
Kell a segítségetek mert már nem tudom mit csináljak a mocival.hidegen szépen indul alapjárat is van, de mikor felmelegszik és leállítom nincs olyan Isten h beindítsam.de érdekes hogy melegen is van alapjárat.ha gyertyát cserélek az sem segít.néztem már a megszakítót is, szikra is van melegen.a gyertya őz barna színű.nem értem a dolgot, jó lenne ha minél előbb segítenétek mert már nagyon idegesít.
na látod, ez a másik. ha normális helyen (dichtomatik kft..stb) veszel szimeringet, és nem valami szar helyen, akkor ott megkérdezik(addig oda sem adják) hogy milyen FELHASZNÁLÁSRA kell szimering. mert nem mindegy hogy forgó, vagy csúszó tengelyre, hogy hidraulikához , vagy mosógéphez, továbbá milyen fordulatú a tengely, milyen a környező hőmérséklet, és milyen anyagoknak kell ellenálljon. ha azt mondod, hogy van egy kétütemű leghűtéses motorod, aminek a kb max 7000ret forgó főtengelyére kell szimering, akkor helyből azt mondják, hogy oda csak és kizárólag viton való. mert más nem bírja huzamosabb ideig a nyúzást. ezért is lehet az hogy sokat zabál a gép nincs alapjárat, vagy épp túl keveset eszik és túlmelegedik, szorulási hajlama magas, lehetetlen normálisan bekarburálni stb. de hát nem kötelező rám hallgatni sose. mindjárt jön Keri, és lehurrog, hogy hülyeség. de ő megint olyan, hogy etz-vel verenyzett, neki megfelelt a C4-es csapágy, meg a gagyi szimering.. hát még jó, mert a motor nem ismeri az 5000 alatti tartományokat, és nem fut 5000km,nél többet generálok közt. akkor már jó a C4. mert a perdület behúzza középre a főtengelyt. akkor már nem fogja beszíni a váltóolajat, és egyenesen a gyertyára köpni.. asszem már mondtam is.. van egy zsír új SKF(!!!) C4 csapágy garnitúra etz250hez jutányos áron. a kinyomócsapágy ráadásúl P6 jelű.(futáspontos ezredre válogatott golyókkal készített). C4-rajongóknak eladó!
/bocsánat a kitörésért, nincs jó napom/
sorszám: 36556 (112610)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-21 22:39:43)
akkor rosszul láttad, mert kb 84-86ig, amíg a trabi át nem alakult 12V-ossá, addig az etz-be is maradt a régi foncsor, csak nem 6 hanem 12V hajtotta az ugyanolyan formájú izzót.
a 4.fokozat hibáját a kapcsolóvilla pozícionáló tengely beállításával lehet orvosolni. kis TS váltó hidegen az 1-est szereni félig bevenni, előfordul hogy kidobja. de a 4.et nem kéne. ha szét van húzva a blokk akkor tök könnyű behangolni.lényeg hogy úgy legyen beállítva, hogy épp ne feszüljön neki a kihajtáskeréknek. ha nincs széthúzva, akkor meg úgy állítsd be, hogy 4.be kapcsolva ne szoruljon a váltó, ha forgatod a tengelyt. általában a jobb blokkfélnél az állítócsavar majdnem szintbe van, az öntvény peremével, vagy attól egy mm-rel beljebb(fontos hogy zsírtalanítsd, és pasztázd le ezt a csavart, és a furatot, ha rakod össze a blokkot, mert ott tutira folyik). a kontraanyát meg feltétlenül húzd rá ami a kuplung alatt van. elég fontos, hogy ne tudjon elállítódni.
na, itt az a téma, hogy a dinamó oladli szimering hajlamosabb falsot szívmi mint a kuplungoldali, mert nincs agyonlocsolva jó sűrű váltóolajjal(1:40keveréknél lényegesebben sűrűbb a váltóolaj:P) dinamóoldalon kevésbé gond az elősűrítés, mert befelé áll az ajak, és mivel a nyomás bentről nagyobb, így jobban nekifeszül a tengelynek. a váltóoldalon viszont fontos hogy a motor ne tudjon olajat beszívni. ezért áll az ajak kifelé. és mivel az olaj ott van, és állandóan keni az ajkat, így kifelé álló ajakkal is jobban tartja az elősűrítést. tudtommal te motor nem 100%-os.. multkor panaszkodtál, hogy már mindent megcsinátatok, minden oké, és mégis szarakodik a gép.. ez a szimering téma lehet egy fő ok. pláne ha szar nem oda való gagyi szimering van betéve. mert bárki bármit mondd, tudok mutatni helyből 3-4féle előszeretettel alkalmazott jellemzően rossz szimeringet. ilyen pl a zöld huber feliratú, ami bitumenné keményedik az olajtól meg a benzintől. ennek ellentéte a fekete gagyi, ami vajjá puhul ebben a környezetben. ami viszonylag jól bírja a nyúzást az a kék színű cucc. és a csúcs akkor is a barna viton, ami rohadt drágának tűnik, de akkor is megéri az árát. a kis TSbe való 20x30x7es viton 800ft körül van. ez simán kibír annyit amennyit a csapágyak. szerintem ez már nem nagy beruházás. aki meg nem szán rá ennyit, az meg ne csodálkozzon, ha 4-5litert zabál a 2,5-3liter fogyasztású kis TS.
ismerjük egymást,elhiszem neked,kicsit régebb óta mz-zel mint én,megkérdezem Bambit ő tuti ezer hogy tudja,gondolom már rakott össze párszáz kis mz blokkot is nem csak 250est.ftg.szimeringből 3at vettem,egy mindig hibás,most jó mindegyik,de kétlem hogy a kiforditás után nem deformálódik el,inkább kap egy újat,de csak a konzultáció után
ha jobb oldalon befelé áll a rugó akkor a balon mért nem?Enyi erővel jobb oldalon falsot szivhat de elősűritéskor zár a szimering a bal oldalon meg ha a rugó kifele áll akkor elősűritéskor kifujhat sziváskor zár.De mivan a váltó tart nyomást vagy m?szellőzője van a váltónak azt tudom. én nemtudom,de nekem kis ts ben rugóval befele állnak és a motor nagyon jól megy ma is mentem vele 100 felett.
És elősüritéskor? :)
Köszönöm a választ...
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|