:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Halljuk, halljuk! :) Ne tartsd magadban!
mellé jönnek még a műszaki eladóként szerzett élmények, igaz azok nem motoros tárgykörben, pl: a fekvő fagyasztószekrény , ill. az álló hűtőláda:D
Az öreg pár óra alatt olyan mennyiségű baromságot adott elő, hogy ebből megélek évekig sztori szintjén:D
Igen ezeket én is szeretem. TLTm volt. Veterán túrára ballagtunk bnőmmel, megálltunk tankolni rögtön jön oda a faszi 70halál közt, hogy minek csúnyítottam el ijen libafos színnel azt a gyönyörű t5öst:D mondtam neki h ez tlt de állította h ijen színű pancsi a világon nem volt. ott rúgtam is(pöccre:D:D:D) és mentem is:D
Jókat röhögök a történeteiken Soma és waresz! Tényleg pusztítóan okosnak képzelik magukat egyes emberek. Amúgy rallin is lehet még nagy okosságokat hallani :) Ott is minden részeg seggfej minimum autószerelő...
Az öreg avval nyitott hogy akkor ez nem a 250/1es MZ? utána meg elmesélte hogy neki olyan de lux etz-je volt, aminek elől 19"es kereke volt hátul meg kicsi... mikor mondtam hogy ilyen ETZ nem létezik, akkor közölte, hogy ő motoron született és mindent tud a motorokról és nehogymá' kétségbevonjam a dolgait:) Később meg jött azzal hogy neki volt 2 ETZ-je is:D ahhoz képest elsőre fel se ismerte:)
a vén okosok a legkirályabbak:D fingjuk sincs általában a dolgokról, de ahogy meglát egy régi motort, vagy rögtön kiszúrja(természetesen rosszul) a típusát, vagy rögtön felhívja az ember figyelmét, egy vélt hibára, aminek semmi köze a valósághoz. kedvenceim: volt nálam kölcsönbe egy 350es csepptankos jawa. tudni kell erről, hogy ki van egy kicsit hegyezve, de ezt avatott fül is csak alig halhatja. jellegzetes hengersuhogása van, mert nincs semmi zajcsillapító a hűtőbordák között. amúgy 100% zajtalan a blokk, még a jawa-kra újabban jellemző halvány ciripelés sincs benne. erre az öreg f@sz rögtön, ahogy megállok mellette, máris benyomja: "túl szoros a motorja!" :D:D:D
másik: pannónia T1 oldlakocsis gépe van havernek, és azzal mászkálunk néha, mert szeretek oldalkocsizni. megálltunk fagyizni, én bementem, addig haver várt, mire kijövök már ott egy szakértő, és épp kezdi az okosságot:"ez egy P5-ös pannónia!!" (tudni kell hogy minden hülye baromnak az összes egyhengeres pannónia T5. P5 meg sosem létezett.)és akkor kioktattuk, hogy ez egy T1-es. erre büszkén ezt mondja: én ismerem a pannóniát, és olyan nem létetzik!" na jó, ám legyen:D:D:D
még valami: trabival állunk kúton, gyönyörű patent új hangja van, zsír új kipufogórendszer, igényesen generálozott,és behangolt blokk. alapjáraton halvány lemezhang az új kipufogórendszer miatt, és az első dobba hallani a motor kis fémes munkaütemeit. erre egy valódi hozzáértő csurgatja a nyálát, mert ilyet ritkán hallani. erre egy okostojás odajön, és már mondja is az igét: "kifúj hengerfejnél!!":D:D:D:D
a kis Ts-emre kiváncsi vagyok. mikor meg hol tudnánk mérni? amúgy gyári óra és gyári óra között is óriási különbségek vannak. amikor megvettem a peregyet, akkor abba egy olyan volt ami ugyan mutatta a tempót, de nem számolta km-eket de nem is ez a lényeg, hanem hogy ezzel az órával 100ig kényelmesen elment a gép 4.be. aztán kerestem hozzá egy olyat aminek jó a számlálója, beleraktam azt, és az érezhetően kevesebbet mutatott. 4.be kínozni kellett mire meglett a 100. a szar órával a falu végén lévő sebességjelzőnél óra szerint 60nál csak 53volt a valós sebességem. míg a másik órával a 60 az 60 volt. gondolom az utóbbi hitelesebb, mert mindegyik felfelé csal inkább. mondjuk ez sem igaz, mert volt olyan warbi órám, ami 60nál csak 45-öt mutatott.
amúgy ebbe a sebességmérős dologba tényleg nagyon beletartozik a gyári kipuff. gagyirezóval pl sose akart 95nél többet menni a motorom. Peti74 mondta, hogy neki utángyártott kipuffal az etz 250 nem akart 110nél többet menni(értelemszerűen a gyári órájával nézve), míg a tiszta gyárival minden egyéb változtatás nélkül képes volt 125-130ra
Ja, gyári alapméretes motorral a gyári 130-at vállalom be.
Pár hete jött vevő az ETZ-re és hozott magával "szakértőt". Az öregnek elmondása szerint olyan ETZ-je volt, hogy pillanatok alatt belelépett a 140-be de tartani már nem bírta. Története hitelességét alátámasztja, hogy nem tudta megkülönböztetni az ETZ-t a 250/1-től,de neki volt 2 ETZ-je is:)) Nyugalmazott rendőr. No Comment:DDD
Mikor, hol lehetne megejteni a mérést?
Kösszi!Akkor odaadom a "kissebbségnek",ha jönnek fémet gyüjteni,úgyis őket kell patronálnunk!Egyébként.....na mindegy!
Nyílván nem követed régóta az eseményeket.
Én vagyok az az ember aki mindent elhisz...ha van rá bizonyíték :)
Időnként előjön az a téma hogy az egyik ember MZ-je 130-at megy, a másik ember MZ-je 140-et de akár 150-et is. Volt aki hallott olyanról akinek a haverjának a tesója 160-at ment ETZ-vel.
Na én ilyenkor szoktam jókat röhögni :D
Persze adok esélyt a bizonyításra és ilyenkor felajánlom a GPS-es csúcssebesség mérést az aktuális csoda MZ-re. :)
A csúcs 120km/h eddig.
fényképezd le, és paint-be rajzold be, hogy merre akarnád rakni a kipuffot.
sorszám: 36651 (112773)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-25 22:58:37)
LG TS nek irtam az előzőt,az előzményt másnak irja a gép.
mit vártál meleg hógolyót? ezért nem vettem meg én se az utángyártott dobot,helyette inkább egy hulladéknak árult használt gyárit.az meg a másik ha már szart veszek utángyártottba akkor inkább a "rezó",az olcsóbb 1500al:) végülis tök mindegy milyen kolomp van rajta.Ha már kipufogóról beszélünk, fel van szerelve nekem a krauser, dobozokkal együtt,most elfé a kipu de szeretném magasabbra tenni de úgy hogy ne füstölje ki a dobozt,tudsz-e olyan helyet,ahol vágás,hegesztés nélkül,tudnak vele kezdeni,az a bajom hogy a hasa nagyon lent van,én nem tudom,nincs hozzá megfelelő eszközöm,de úgy kellene hogy kultúráltan nézzen ki,és az utast se zavarja annyira,bár két személlyel kétszer mentem összesen,de még lehetséges hogy megyek.
heló 100 as a főfúvókám és kicsit több mint 150ccm es már a motorom.Egy kicsit már kicsi is neki ez a 100as.Mert igy ugy megy jól ha a sibertű jól fel van emelve.Felülről a 4.rovátkában volt,ma tettem vissza a 3.ba és jobb lett,nincs már az a hang 4ben 40-50 közt.Ilyen pattogos hangja volt előtte mig a 4.bevágásban volt.Ma a 3.ba tettem és egész jó,olyan mint régen szép lett a hangja.Talán egy hangyányival rosszabbul megy de nemvészes tényleg,meg kevesebbet is eszik igy ugye ha sokat járok 50 körül többet kapott mint kellett volna ezért volt a pattogós a hangja meg többet evett picit az el nem égetett anyag miatt.
80 ig egyszer csináltam tesztet de za pontatlan azért ám.Fejben számoltam közbe meg figyelni mindenre,tükörbe nézni ,órát nézni figyelni mikor váltsak meg stb.De 10sec mire 80 on volt .Ezt a mérést ugy 1 hónapja csináltam.80ról 100 at még nemmértem majd vmikor mert nemszivesen hajtom ám a gépet csak néha tényleg.Mert fel lett ujitva a főtengely 7000km óta durván de már majdnem ugy csörög terheletlenül üresben a motor mint a gyári megkopott hajtókarral.Szóval vigyázni is akarok rá,ez van a rocket hajtókar tajwanról ennyit ér,én nem is veszek ilyet többet meg másnak se ajánlom.80ról 100 nemtudom mennyi viszonylag 90 ig elég gyorsan felmegy de 100 ig már lassabban azért. majd egyszer mérek vhogy.
Ahhoz hogy jól menjen tényleg jól be kell állitani mindent.Nekem előgyujtás 3mm en van 0.35 ös megszakitóhézag 225ös bosch gyertya,karbi alapjárati levegőcsavar bentről fél fordulatra van kicsavarvam 40es alapjárati fúvóka,és most a s.tű fentről a 3.ban van.Úszószint zárásnál 28 mm en van.Ez nem a benzinszint hanem a felforditott karbinál az uszó alja és a pohár tömitő éle közti táv.
És én tompitottal járok mindig,mert az is fontos ha hasonlitunk,mert lámpa nélkül mégjobban megy azt tudom,alapjáraton is a gázfröccsökre harapósabb lámpa nélkül.
köszi Norbi, elolvastam az üzit, de sajna így nem jó, mert pont gyári súbertűre,, és tűfúvókára gyúrok:( amúgy biztos jó.
ma volt nálam egy kis etz szervizelés gyanánt, és kapott wartburg fesszabot. nagyon hamar felépűl a teljes töltőfeszültség.. kb 1500as fordulaton már tudja. ez a legjobb, legmegbízhatóbb, legstrapabírób és legolcsóbb fesszab amit az etz generátor mellé be lehet tenni. már csak azt nem értem, miért nem tudták beletenni ezt gyárilag.. 1980 körül már benne volt a warbiba, szóval az etz-k már simán kezdhettek volna eredetileg is ilyennel.
MÁS: utángyártott kis etz kipuff. ZAJOS MINT AZ ÁLLAT! ja meg, a zárókúpon van 4 furat a 8 helyett. oké hogy nagyobb lyukak, de nem jó. a kiégetéskér rögötn lejött róla a króm..
Hát megtörtént... A könyökömre érkeztem(azért az fájt), aztán a fejem is koppant a sisakban. Nem tudom, hogy ösztönösen ugrottam-e le róla, vagy a motor dobott le, mindenesetre örülök, hogy nem égette le a kipuff a lábamat. Amúgy a motor tovább járt, és elkezdett a karbiból ömleni a benzin! (Rögtön láttam lángokban az MZ-t lelki szemeim előtt) Felpattantam és gyorsan leállítottam, meg elzártam a csapot.
Amúgy szívére vette a dolgot, mert nem indult rúgásra, csak tolásra utána.
nem vezeti vissza a dobba füstöt, hanem ott is kifelé dolgozik. az a cső felel a gép hangjának jellegzetességért. ha szétszednéd, és tőbe levágnád, akkor se változna más csak a hangja.
????alacsony a csalány???? :-O
Még mindig??
Szerintem ez az első ajánlatod,amit örömmel elfogadok,csak az 500-as Jawa hiányzik hozzá.
Akkor megtörtént a "felavatás". Örülök, h nem lett bajod... lehetett volna rosszabb is.
Én is mindig káromkodok, mert beszorul a kormány alá a deklidoboznak a kiskulcsa... Írtam neked korábban pár kérdést: 36584es hozzászólásomban.
Amúgy tegnap megszakítót cseréltem a TS-en és megtáltosodott a gép. Csak annyit róla, hogy eddig el nem tudtam képzelni, hogy bír egy 150es egykerékre állni, most már tudom :D
Úgy kezdődött, hogy elkezdett kihagyogatni a gyújtásom, de még elmentem így kb.25km-t. Már be volt készítve az új mexa, éreztem, hogy ez lehet a baja, mert korábban is néha kihagyott 1x-1x.
Tiszta boldog voltam, gondoltam terepezek egy kicsit egy tó körül. A mély murvában kifogott rajtam egy kanyar és ledobott a 11 vad ló :) Jobbos lábtaró elhajlott, lámpatartó elhajlott, indexkar kiszakadt, lámpatök behorpadt ott ahol a kormány felé kijön belőle az egyik köteg vezeték+kis fénykárok. És mentem vagy 30-al. Életem első esése volt 1100km-t "vártam rá", remélem több nem is lesz.
Vigyázzon mindenki!
Széles utat!
nem igazán értem mi értelme van annak a kis csőnek miért kell visszavezetni a gázt a dobba? dehát biztos így fasza bár a kis cső nélkül is hatásos..
tök mindegy hogy hívják csak zavar és ez ellen nem tudok tenni,ez mégjobban zavar.ezért hát ez az időintervallumot igyekszem kerülni ha tudom ha meg nem akkor figyelmesebben vezetek.
na figyuzzatok!
Elnéző vagyok ha néha bekerülnek a hirdetések a nem oda való topikba, de már elég zavaró sokak szerint ha állandóan a ezeket nyomatjátok.
Alkatrészbörze!
Ide lehet apróhirdetést küldeni, a többit törlöm.
áhá,jó tudni mondjuk nekem se könnyü elforditani a kis ts en a kulcsot,amugy hallottam már erről a hosszabitóról de nem gondoltam volna hogy igy néz ki.
Waresz! Küldtem mailt! Megegyezünk ! :-)
Már nem tudom kinek ígértem, de végre volt időm, legyűrtem a posta elleni undoromat, és feladtam a 6Vos halogén izzót is pénteken.
Ha a magyar posta el nem lopja akkor lassan illene odaérnie.
Kludia! Küldtem mailt a zár fotóival de nem kézbesítette a rendszer.
Lényeg hogy 20mm-es lukba való záram van.
Ha kell akkor küldjél e-mailben postacímet és feladom.
A napfény nem 5200K ?
Legalább is fényképezőgépen ez az alap színhőmérséklet amivel napfényen a fehéren nincs színeltolódás.
A 4300K már elég vöröses. Persze ez nem baj, mert az kellemesebb a szemnek és párásá időben is a nagyobb hullámhosszú fénysugarak látszódnak jobban.
Ezért volt régen sárga a ködfényszóró.
Ezt úgy nevezik farkas vakság és nem a lámpa tehet róla.
Nekem nincs ilyen gondom mint neked.
sorszám: 36631 (112732)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-24 23:31:39)
Ugyan már, oda állítom az órádat ahova akarod, akár 200-at is mehetsz a Simsonnal ha teszel rá olyan órát :)
Ezért mondom: kézséggel elhiszek bármilyen sebesség rekordot...ha azt GPS-el, stoperrel, vagy kalibrált digitális órával mérték le.
Minden más csak tájékoztató jellegü.
Norbi! mit kérsz azért a porlasztóért? ha komplett akkor érdekel!
akkor ez a peregyesen rajta lesz:D
Köszönöm Mester! e-mail-emet megkapta?
TS kormányzárkulcs hosszabító
na látod, mindig mondom, a gyári kipu a legjobb, eddig még nem sikerűlt jobbat csinálni.
TS kipu? az a kis cső a végébe az a furulyarendszer része. az úgy jó ahogy van. azon a két ovális vágat arra szolgál, hogy ott jöjjön ki belőle( a vége be kel legyen hegesztve.) a gáz egy része. a nagy TS kipufogó felépítését tekintve pontosan megegyezik a gyári kis etz kipufogóval. annyi a különbség hogy nagyobb, és nincs megtörve, majdnem egyenes. a dob végén lévő furatokat nyugodtan behegesztheted, semmi értelme, csak prüszkölő hangja van tőle. már ha nincs végigfúrva a teljes furulyarendszer, mert akkor úgy szar ahogy van, rémálom befoltozni. tök egyszerűen ki lehet deríteni ezt is, fogsz egy elemlámpát, és sötétbe bevilágítasz valamelyik fúrt lyukon, majd egy másikon benézel. két csövecskét kell láss, és 10centin belűl egy falat amiből ezek jönnek. ha nincs más lyuk, akkor bingó, szerencséd van. a kiégetést valószínűleg jól csináltad, már ha addig ment a rakéta amíg ki nem hűlt a dob teljesen. itt egy kép arról, hogy néz ki felépítését tekintve egy gyári hibátlan TS250(/1) kipufogó vége.
http://kepfeltoltes.hu/090524/918178243SL743667_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
pontosan, ezért a legjobb a 4300K-es. mert az valóban fehér, mindenféle kék beütés nélkül
sorszám: 36625 (112724)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-24 23:31:39)
na azért azt tudni kell, hogy ez egy tisztességes kamu:D én ezt neked bármilyen kis etz-vel összehozom. etz 250 és a kis TS-ek hátul 18as kerekűek. ezekhez más km meghajtó csiga kell, mint a 16os kerekű nagy TS-ekhez, vagy a etz125-150-251hez. a nagyobb kerék ugyanazon a sebességen kevesebbet fordul mint a kissebb. elég a nagyhoz tartozó csigát berakni a kis TZ-be, és máris megy ennyit:D. amúgy jó erőbe van, de nem is nagy szám.
a 6000Kelvines amit tapasztaltam,az még nem olyan zavaró kék szerintem,de nem is teljesen hófehér.mondhatni vegyes felhasználásra kiválló,hóban ködben,szinte mindenhol,kivéve szürkület mert ott semmi se jó
már nem látsz mert kicsit sötét van,de a lámpa még nem megy mert még világos van.
jaky! leszopja az akksit ha 3percnél többet állok lámpával,szerinted hogyan fogom beinditani öninditóval? már ígyis 14Ah-s akksi van benne,azt hiszik a boltba hogy uralba kell v. valami más hodályba.a Xenon gázos izzóm ami most van benne az 120\100as,a xenon ugyanezt tudja 17KV inditási feszültséggel,kevesebb áramfelvétellel,35W-al,mi itt a kérdés?ja és nem melegszik a foncsor,idáig se ment szét az enyém,de akkor már az esélye se lesz meg.Ja hogy jönnek a kérdések minek öninditó? mert csak,én javitom a gépet én járok vele hadd legyen olyan amilyennek szeretem,és még így se lehetek motor rongáló,mert minden visszaalakítható egy óra alatt.
Aha... és ezt meg hogy a francba csinálja? Egyébként nekem az egyik kedvencem a Simson Bog Bore...
a 251 váza tök más,méretekben mint a 250,pl rövidebb tank,tudod ez egy olyan kijelentés volt,mintha azt mondanám hogy a galamb meg a sirály ugyanaz.persze mindkettőnek van szárnya,ennyi.elhiszem hogy segitőszándék csak nézz utána.a 250 és 251 között annyira nem mindegy az alkatrészek hovatartozása hogy a 125ös tankja patent módon felszerelhető a 251re míg a 250esé nem,miért? mert rövidebb,a 250es lengőkarja van benne blokkja sem teljesen ugyanaz,más a henger ,karbi,esetleg gyujtás,a tranyós gyujtás esetén stb stb.
be kell állitani a lámpát rendesen nem pedig szakbarbár módon ahogy egyesek csinálják,az meg a másik ha jól látok vele,és nem bántok senkit vele,akkor tök mindegy a karakter,tény és való hogy az 55w-os izzó lószart sem ér,arra jó hogy lássanak de én nem látok már vele,és pillanatnyilag ez jobban zavar.
Még mindig áll az ajánlatom, a GPS-es csúcssebesség mérésre :)
azért egy ilyen kisTZ-t elfogadnék:D:D http://www.youtube.com/watch?v=0IS6BSzmreo
Sziasztok!
Nem tudja véletlenül alaki, hogy Kecskeméten mikor lesz motoros börze?
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|