hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. április 29. kedd 
Péter

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

Keri
válasz erre | email2009-05-28 12:40:27
Miután többe kerül a pénzküldés mint az izzó ára, szerintem maradjunk annyiban hogy majd le sörözzük ha összefutunk :)
sorszám: 36715 (112911)
(előzmény: mz250, 2009-05-28 12:27:35)

 
 
mz250
válasz erre | email2009-05-28 12:27:35
Kedves Keri.
Most kaptam meg a postát.Egyben megérkezett a halogén.Nagyon szépen köszönöm, már nagyon vártam.Hogyan hálálhatom meg neked?
Rögtön be is szerelem.
sorszám: 36714 (112910)
(előzmény: Keri, 2009-05-28 00:07:53)

 
 
omlas
válasz erre | email2009-05-28 12:15:54
Így is a bőröm kopna...:D de a másik megmarad
sorszám: 36713 (112909)
(előzmény: Keri, 2009-05-28 00:07:53)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-05-28 00:07:53
Ja és nem árt bőrruha még ha nem is protektoros, nem kötelező esni de ha mégis akkor nembaj ha nem a bőröd kopik.
sorszám: 36712 (112901)
(előzmény: omlas, 2009-05-27 23:34:55)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-05-28 00:05:46
egész napra ha jól emlékszem 6000 délutánra 4000
sorszám: 36711 (112900)
(előzmény: omlas, 2009-05-27 23:34:55)

 
 
omlas
válasz erre | email2009-05-27 23:34:55
Ott hogyé adják motorozást? Még nem voltam pályán, jó lenne kipróbálni autómentesen az utak élvezetét.
sorszám: 36710 (112899)
(előzmény: Keri, 2009-05-27 21:30:05)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-05-27 22:07:26
Ez olyan nagy baj? :D
Amúgy lehet, hogy legurulok oda.Sajnos még mindig ETZ-vel, mert a Jawa vizsga elmaradt gyújtótrafó hiány miatt. Utolsó percben jutott eszembe, hogy elajándékoztam. 6 voltos, nem volt a környékünkön.
sorszám: 36709 (112896)
(előzmény: waresz, 2009-05-27 21:40:04)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-05-27 21:40:04
Keri! Róka! inkább szombat délelött szigetszentmiklósra gyertek, a börzére.. tudnánk dumálni, ugyse láttam innen még senkit se.
sorszám: 36708 (112895)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-05-27 21:30:05
Pénteken délelőtt megyünk Kakucsra, oda nem jössz? Persze ez nem 100% mert haveron múlik hogy tud kocsit szerezni
sorszám: 36707 (112892)
(előzmény: Rókapimpó, 2009-05-27 21:07:18)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-05-27 21:27:03
Róka! jártam őrbottyánban előző héten, és átmentem egy körforgalmon útközbe(MO-ás felöl jöttem.) és az abból kiinduló használaton kívüli egyenes gyanúsan ismerős volt:D gondoltam utánozlak egy kicsit, de a kiscsúzli se kaparni nem volt hajlandó, se hosszabban egykerekezni, úgyhogy elsunnyogtam:D elsőkerékre se akart állni... szóval nem jó:D
sorszám: 36706 (112891)
(előzmény: Rókapimpó, 2009-05-27 21:07:18)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2009-05-27 21:07:18
Nem javítani, csak úgy én is kijönnék. :D
Amúgy nemrég kb 2 hónapig 19-essel használtam, de kb 2 hete visszadobtam rá a 18-ast, mert mentünk kakucsra. :D
Szerintem jobban ment mint mikor lemértük, de még így is ráférne egy alapos finom beállítás. :D
sorszám: 36705 (112887)
(előzmény: Keri, 2009-05-27 19:44:31)

 
 
omlas
válasz erre | email2009-05-27 20:56:08
Akkor én helyetted (is) elégedett vagyok, mert az enyém simán megy 110et. Igaz többet nem, de nem is erre való. Legszebb hanga 80nál van szélcsendben. Akkor nem erőlködik, de még van benne tartalék.
sorszám: 36704 (112886)
(előzmény: Laca_D, 2009-05-27 20:32:04)

 
 
Laca_D
válasz erre | email2009-05-27 20:32:04
Lemértem.Ényém se megy 150-et.

Sajna.
Pedig de jó lenne.
Bár én megelégednék 110el is.
tényleg ráveszem magam egy komplett beállitásnak.
üdv Dlaca


sorszám: 36703 (112884)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-05-27 19:44:57
Hozzak 19-es lánckereket?
sorszám: 36702 (112879)
(előzmény: Keri, 2009-05-27 19:44:31)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-05-27 19:44:31
Rendben , szólok.
Javítani szeretnél? :D
sorszám: 36701 (112878)
(előzmény: Rókapimpó, 2009-05-27 19:20:40)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2009-05-27 19:39:21
keresgéltem a neten és találtam etz tuning kiteket 6 felömlős henger stb. http://translate.google.hu/translate?hl=hu&sl=de&u=http://www.rztpower.com/&ei=VXkdSsDrJoSR_QbE64i0DQ&sa=X&oi=translate&resnum=1&ct=result&prev=/search%3Fq%3Dmz%2Btuning%26hl%3Dhu%26lr%3D%26cr%3DcountryDE%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:hu:official%26sa%3DG%26as_qdr%3Dall csak úgy kíváncsiságból itthon nem tud valaki valami beszállítót vagy ilyesmit?
sorszám: 36700 (112877)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2009-05-27 19:20:40
Ha mentek, akkor előtte írj ide a fórumba pontos időpontot és helyszínt, vagy csörgess meg, lehet, hogy én is kinéznék. :D
sorszám: 36699 (112876)
(előzmény: Keri, 2009-05-27 10:53:16)

 
 
R.A.
válasz erre | email2009-05-27 19:04:34
540 m/s az, amivel érdemes számolni. Van rá olyan programom, ami kész tervrajzot készít, csak a paramétereket kell megadni. Itt van róla egy kép:

http://www.ocskavas.hu/image/resocad_v100.png

Naprakész laboratóriumi mérések és felsőfokú matek van a tervek mögött - persze, ez itt senkit sem érdekel :D
sorszám: 36698 (112874)
(előzmény: Keri, 2009-05-27 12:02:19)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-05-27 12:02:19
Amúgy igazad van 500m/s körüli gázsebességgel kell számolni.

Én amúgy nem szoktam törni az agyamat a rezonátorokon mert túl komplex. Egyszerűbb ha a "tuning" cikkek közötti "rezonátor" cikkben szereplő programot használod a számításhoz.
E szerint kb 140cm hossz kell a 6000-es fordulathoz, így a 3 méteres hossz a 3000-ezres fordulathoz kb. igaz
sorszám: 36697 (112857)
(előzmény: Keri, 2009-05-27 11:39:35)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-05-27 11:57:52
Persze igazad van, jókis telített kokszos kipufogó nekem sem égett tisztára soha menetközben de azért az általam említett dolgok erősen javítják egy eredendően tiszta kipufogó esélyeit.
sorszám: 36696 (112856)
(előzmény: waresz, 2009-05-27 11:18:39)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-05-27 11:51:07
Jóvan, persze hogy van rajta egy vékony koromréteg belül, de azt nem fogom kiégetni :)
sorszám: 36695 (112854)
(előzmény: waresz, 2009-05-27 11:14:44)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-05-27 11:48:32
Persze a bekötési rajzra ebben az esetben is szükséged lesz.
sorszám: 36694 (112853)
(előzmény: Keri, 2009-05-27 11:47:59)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-05-27 11:47:59
Az a tekercs hajlamos elégni.
Annak a töltéshez van köze, a mechanikus feszültség szabályzó lágy kapcsolását biztosítja.
Ha el akarod kerülni a kellemetlenségeket, akkor tegyél rá fekete dobozos magyar gyártmányú elektronikus feszültség szabályzót, és akkor azt a tekercset ki is lehet venni a helyéről.
sorszám: 36693 (112852)
(előzmény: rétiboglárka, 2009-05-27 08:59:03)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-05-27 11:45:42
Szakirodalomban találsz bekötési rajzot, az alapján a leg egyszerűbb.
sorszám: 36692 (112851)
(előzmény: rétiboglárka, 2009-05-26 22:54:53)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-05-27 11:39:35
500m/s????
Hyperszónikus a kipufogó? :D
Nem 300m/s körül van a hangsebesség?
sorszám: 36691 (112850)
(előzmény: szsrobert, 2009-05-26 13:47:01)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-05-27 11:38:03
"Csevegőnek" nevezik azt a topikot, de a jó történeteknek itt sem vagyok ellensége :)
sorszám: 36690 (112849)
(előzmény: Soma69, 2009-05-26 11:48:33)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-05-27 11:36:33
Megkaptam, a legfrissebb letöltésben már benne van.
sorszám: 36689 (112848)
(előzmény: Klaudia, 2009-05-27 11:30:52)

 
 
Klaudia
válasz erre | email2009-05-27 11:30:52
Szió Keri!

Küldtem mailt pár napja.
Üdv!
sorszám: 36688 (112847)
(előzmény: Keri, 2009-05-27 11:26:43)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-05-27 11:26:43
Ja amit Ferinek is írtam.
Újpesten lakok a környéken a legegyszerűbb nekem, de Ferihegyen dolgozok. Köztes helyeken is találkozhatunk.

Sajnos motoros túrákra még nem merek ígéretet tenni, mert nem volt időm leműszakiztatni a motorjaim egyikét sem. Pedig a TS felkészítése csak annyi lenne, hogy lemosom, kifényesítem, kicserélem a LED lámpát hagyományosra és reménykedem hogy még mindig elfogadják az a magyarázatot hogy motorra nem kötelező az index :D
sorszám: 36687 (112846)
(elözmény: LG TS, 2009-05-26 09:02:27)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-05-27 11:22:29
A járművek saját műszerei tájékoztatónak jók, de hiteles mérésnek nem, ráadásul szándékosan felfelé csalnak hogy ne száguldozz és a hibahatárt is figyelembe véve biztosan ne lépjed túl azt a sebességet amit leolvasol a műszerről.

Az én TS-emen is pontos az óra.
Ha eltekintünk attól hogy +-5km/h kalimpálása van, akkor 90-nél 90-et megyek valóban, de más sebesség tartományban azért van némi hibája ennek is.

Az útszéli mérők is picivel többet mutatnak. Váltózó, de a GPS-hez képest kb. 3%-al szoktak többet mutatni, szerintem szándékosan.

Amúgy a pontos sebesség méréshez nem kell GPS.
Elég egy stopperel megmérni két km kő közötti időt és ebből pontosan számolható. Tehát a saját órád kalibrálását így is meg lehet csinálni ha nincs GPS kéznél.
Én régen így csináltam.
sorszám: 36686 (112845)
(elözmény: LG TS, 2009-05-26 09:02:27)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-05-27 11:18:39
menet közben soha nem ég ki a kipufogó. ezt a hülyeséget csak a szájhagyomány próbálja életben tartani. elszensedik benne az olajsár(ezért hagyja abba egy idő után a füstölést). és az még szépen lerakódik. a szintetikus cucc is hagy maga után bőven taknyot.
sorszám: 36685 (112844)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-05-27 11:14:44
na fogadjunk, hogy van benne koksz:D lehet hogy nem sok...
sorszám: 36684 (112843)
(előzmény: Keri, 2009-05-27 11:05:30)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-05-27 11:12:51
az a tekercs egy kis ellenállástekercs, viszonylag nagy teljesítményű. 4,7ohm. ilyet pesten a motorosboltokba lehet kapni. a gyári fémdobozos fesszabályzóhoz ez mindenképp kell. ez felel azért hogy elinduljon a töltés. a veztéksorrend meg egyszerű. szemből nézed a dinamót, akkor ott van rajta a kondenzátor bal oldalon. ennek bilincséhez megy a barna testkábel. a kondin lévő sarúra meg a gyujtótrafóhoz tartozó zöld. maradt még két vezeték, egy vastagabb zöld alapon piros csíkos(D+), ez megy ez megy a bal szénkefe melletti sarúra, és a vékonyabbik zöld alapon kék(DF) csíkos, meg a jobb oldali szénkefe melletti sarúra.

a feszültségszabályzót szemből nézve:
1.DF zöld alapon kék csíkos(dinamóból)
2.D+ zöld alapon piros csíkos(dinamóból)
3.61 zöld alapon piros csíkos vezeték(főkötegből)
4.B+(51) az meg megy az aksi +pontjához a biztosítéktáblán.
sorszám: 36683 (112842)
(előzmény: rétiboglárka, 2009-05-27 08:59:03)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-05-27 11:05:30
Nekem eredeti katonai ETZ kipufogóm van.
Pár karcolástól eltekintve sértetlen és korom sincs benne mert kizárólag fél vagy egészen szintetikus olajjal használtam és az üzemmód miatt ki is tud égni a kipufogó.

Ki tudja lehet hogy az enyém is tudna 130-at, de soha nem voltam vele olyan hosszú egyenesen, ahol ezt elérhettem volna. Pályán pedig csak 110volt a maximális sebesség amit elértem vele és igazából nem is végsebességre van hangolva, hanem gyorsulásra, ami dúsabb keveréket és rövidebb áttételt jelent.
sorszám: 36682 (112841)
(elözmény: LG TS, 2009-05-26 08:48:48)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-05-27 10:55:02
Annál semmi sem durvább, mint amikor a Jawamat nézték Simsonnak nagyon okos emberek, miközben az oldalán ott virított a Jawa felirat :)
sorszám: 36681 (112840)
(elözmény: LG TS, 2009-05-26 07:54:22)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-05-27 10:53:16
Rendben, szombaton ráérek.
Pontos időt majd egyeztessünk.
telefonszámom: húsz-51-hat-321-hét
sorszám: 36680 (112839)
(előzmény: feri2360, 2009-05-27 09:32:27)

 
 
feri2360
válasz erre | email2009-05-27 09:32:27
Szombaton a miklósi börze után terveim szerint az M3-M0 csomópontnál levő honda szalonba megyek tesztmotorozás reményében, utána esetleg sort keríthetnénk a mérésre.
sorszám: 36679 (112837)
(előzmény: Keri, 2009-05-27 09:01:34)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-05-27 09:01:34
Újpest környékén fordulok elő.
A legutóbbi mérést az Óceánárok úton ejtettük meg, jó hosszú és van benne egy enyhe leejtő is. Ha rövidnek találja valaki akkor pedig ott az M0-ás az elég hosszú gyorsulásra.

Persze találkozhatunk máshol is, ha meg tudjuk beszélni.
sorszám: 36678 (112836)
(elözmény: LG TS, 2009-05-26 07:54:21)

 
 
rétiboglárka
válasz erre | email2009-05-27 08:59:03
Elnézést,igazatok van...

Mz Ts 125

Amugy távgyogyításrol van szó.Azt mondták hogy az álló részen lévő kis tekercs megolvadt.Gyanakszom hogy nem sorrendbe tették vissza a kábeleket..

Mi a szerepe annak a tekercsnek?Mit lehet vele csinálni?
sorszám: 36677 (112835)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-05-27 00:43:58
ja
sorszám: 36676 (112828)
(előzmény: Szabbensz, 2009-05-26 23:09:02)

 
 
Szabbensz
válasz erre | email2009-05-26 23:09:02
Irj tipust, mert nem mindegy hogy kis/nagy Trophy, ~ Ts, ~ ETZ, vagy kutyafüle :)
sorszám: 36675 (112820)
(előzmény: rétiboglárka, 2009-05-26 22:54:53)

 
 
rétiboglárka
válasz erre | email2009-05-26 22:54:53
Sziasztok

A következő a kérdésem:

A blokkba menő vezetékeknek mi a bekötési sorrendje?
Igazábol ugy érdekelne,hogy a vezetéknek honnan kell jönnie,és hova megy..

Előre is köszönöm

sorszám: 36674 (112816)

 
 
R.A.
válasz erre | email2009-05-26 21:43:15
Ha elárulod, hogy kipufogó nyitásszög és az átömlő zárásszög mekkora, megmondom a szükséges hosszt.
sorszám: 36673 (112811)
(előzmény: szsrobert, 2009-05-26 13:47:01)

 
 
Bohumil250
válasz erre | email2009-05-26 21:04:49

Ha csak egy kicsit is figyelmesebben olvasol,észreveszed,hogy nem irtam semmilyen MZ-ről.
sorszám: 36672 (112808)
(elözmény: LG TS, 2009-05-26 06:53:48)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-05-26 19:36:56
ezt a részegek nevében kikérem:D
kolegám elég csúnyán betintázott még tavaly,hoztak egy ismerős ford mondeo-t hogy nem indul,még azt se tudtuk ki kicsoda,még meg se próbáltuk,már mondta hogy nem kap gázolajat,de csak ezt az egy mondatot hajtotta:))próbálta bikázni aztán lepihentettük,nehogy a szivére menjen a dolog,majd másnap tényleg kiderült hogy a holtpont jeladó miatt nem kapott anyagot.hozzáteszem,mi szabadidőnkbe zárás után a rallygépet tákoltuk össze míg ő ránézett a bambira,még mielőtt azt hinné valaki hogy mi munkaidőbe iszogatunk:)
sorszám: 36671 (112802)
(elözmény: LG TS, 2009-05-26 11:25:03)

 
 
R.Norbi
válasz erre | email2009-05-26 13:47:15
ELADÓ LETT SAJNA!Etz 250 tip. motorom! Givi túradobozzal és bieffe sisakkal!Felújítás óta 1500km-t futott, patent gépszörnyeteg!A fent említett kiegészítőkkel 145 ezer huf,kiegészítők nélkül 120 ezer huf!Bővebb felvilágosításért keress mailban,vagy a 30/2905617 telefonszámon!
sorszám: 36670 (112798)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-05-26 13:47:01
Üdv!
Van valakinek ötlete, hogy a gyári kis ETZ 32cm hosszú könyökcsöve, és 55cm hosszú diffuzora a visszaverő falig hogy jön ki 3-6000/min fordulatszámra?
Ha 500m/s-mal és 180fokos kipunyitással számolok az egyszerűség kedvéért, 6000-es fordulaton 0,005s nyitás x 500m/s= 2,5m út. ennek fele a kipuhossz. Akkor 1,25m-ről kellene visszaverődnie.3000-re 2,5m-es kipu kell? :-)
sorszám: 36669 (112797)

 
 
Soma69
válasz erre | email2009-05-26 12:04:27
Sorry, én nem tudok olvasni, szóval előző beírásom tárgytalan és én rúgom seggbe saját magamat:D
sorszám: 36668 (112795)
(előzmény: Soma69, 2009-05-26 12:02:13)

 
 
Soma69
válasz erre | email2009-05-26 12:02:13
Nem akarok tudálékos öregbe átmenni, de ha az összes 1hengeres Pannónia T5, akkor a P-10, P-12 mi?:)
sorszám: 36667 (112794)
(elözmény: LG TS, 2009-05-26 09:40:45)

 
 
Soma69
válasz erre | email2009-05-26 11:48:33
nem akarom kisajátítani a fórumot erre, vagy vezessünk be 1 erre szolgáló topicot?:)
sorszám: 36666 (112793)
(elözmény: LG TS, 2009-05-26 11:40:33)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu