:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Ha a karbit és a szimeringet rendbe teszem, mit kell néznem? Kicserélem a megszakítót is, az van. A fesszabnak van ehhez köze? Vagy a mágnesem veszítette el az erejét?
Árpi vagy Sub-ee, tudtok nekem segíteni az előzőleg leírt problémámra?
JA a kihagyás lehet a szegény keverék, vagy a falslevegő miatt amit a szimmering mellet szív be.
Persze okozhatja a gyújtás gyengélkedése is, de ez további vizsgálatot kívánna.
sorszám: 36763 (113012)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-05-30 20:56:29)
Sajnos a hőrelés indexvillogók már csak ilyenek.
Nem LED-esre kell cserélni hanem a relét kell elektronikusra. Ami nekem van az kb 5és 15V között egyenletesen villog és mindig a világítási fázissal kezdi.
Itt a tuning rovatban van az építéséről cikk. Ha nem érzel affinitást az elektronikához, akkor pedig kérdezd meg Árpit, vagy Sub-ee-t. Mindketten szoktak ilyen jellegü áramköröket építeni pénzért...és ha egyszer elkészül az ipari robotom akkor én is :)
sorszám: 36762 (113011)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-05-30 20:56:29)
Van egy másik problémám is, sztem elektromos lehet: 6v-os, és az index kb 5-6 másodpercel a kapcsolás után kezd villogni, ezt állva, magas fordulaton is tudja ám. Az izzó pedig alig pislákol, ha éri a nap nem is látszik. Vezettem egy vezetéket az aksitól a tökbe testnek még régebben, most megigazgattam a csatlakozásokat is. Cseréljem ledesre?
A másik bajom, néha mintha kihagyna a gyújtás, leginkább kigyorsításoknál, bár ezt érezhetem karburálási problémának is,pedig szép a gyetyám szine. Esetleg tele van olajjal a jobb dekli, mert most már az olaj is csöpög ahol bemegy a kupplung bowden. Tavaly nyáron cserélétem itt szimeringet.
Ja akkor az a gond hogy 82-ben gyártották.
Ha vizes, poros felületen szerintem minden csúszik, VeeRuber talán egy hajszállal puhább mint a Mitas, de nagy különbséget ne várj. Mondjuk a közel 30 éves gumihoz képest bármelyik új gumi jelentősen jobb.
Itt jegyzem meg hogy a 24órás megbízhatósági veterán versenyen tudomásom szerint Mitast használnak a viszonylag jó tapadás és a tartóssága miatt.
Ha a lényeg, hogy jól tapadjon akkor Heidenaut javaslom, de ez minimum 3* annyiba kerül, esetleg a Heidenau RSW-t mert az tényleg tapad, de az 6* annyiba kerül...ha az elcsúszik neked, akkor az már nem a gumi hanem a pilóta hibája :)
Viszont ezt évente cserélheted.
Ja és esőre ne sima gumit válasz hanem valamilyen sűrű mintázatút.
sorszám: 36760 (113009)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-05-30 20:25:35)
82 ben gyártották, még majdnem szőrös, kb 1 mikron ha lekopott róla, nedves úton, vagy kissé poros felületen a testhelyzetemnek követnie kell a függőlegest, különben megint csinálok egy spárgát. Erőteljesebb elinduláskor a fehér aszfalt festésen kipörög. Valamelyik gumis oldalon az ajánlásában " csak kivételesen jó útviszok" mellett javasolják. Már régóta küszködöm vele...
Van egy kevés programom vasárnapra de, ha otthon vagyok kimegyek a Hondához, aztán mérünk egyet.
Ma 2x (oda-vissza) jártam az M0-n Újpest környékén, de mindkétszer zuhogott, így nem tűnt alkalmasnak végsebesség mérésre. Mivel ugyanezért a tesztvezetés is meghiúsult, nem kizárt hogy holnap is járok arra.
Nekem jó volt, de nekem a Mitas is jó volt :)
Neked mi a gondod a Mitasal?
sorszám: 36756 (113005)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-05-30 18:55:17)
igen, fordítsd el a megszakító bütyköt 180 fokkal mert rosszul raktátok össze
Hello, a trelleborg márkájú gumi MZ-re hátra szerintetek jó választás? Mitast többet nem veszek.
Hellósztok
Szereljünk az mz-t és alsóholtponton szakít meg a motor.Tudtok valami ötletet.
Ezt lessétek meg, kár hogy MZ-re nincs ilyen
http://cid-a35d444abee610b6.skydrive.live.com/self.aspx/Simsontuning/Simson%20Tuning%20Game.zip
Hondámon is műanyag van.
Szerintem arra való hogy ne kapja be a lábad, nadrágod a lánc, illetve a szennyeződéseket ne csapja fel...na meg az sem mellékes hogy esőben nem ázik a lánc annyira, mert azt nem szereti.
sorszám: 36750 (112991)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-30 10:44:23)
nem lesz baja, gyárilag is elég pocsék az MZ kerék :)
Persze közúton 3mm még nem probléma, de döntés közben a kerék finom ütése miatt hirtelen veszíti el a tapadást, előjelzés nélkül...persze mint mondtam ez utcán ritkán probléma, mert az úthibák és szennyeződések amúgy is kiszámíthatatlanok tehát nem szabad annyira a határon motorozni hogy 3mm ütés gond legyen.
sorszám: 36749 (112990)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-30 10:39:56)
az SV-n is meg a GS-en s van felül de az csak egy lemezke nálam,az SV-n(kolegámé)
ott meg egy üvegszálas kis szösszenet van rajta,ami minden csak nem láncvédő szerintem,egy nagyobbat tüsszentek és le is szakadt:D sz enyémen(suzi)
olyan mint a camping biciklin voltak a krómozottak,de nem tűnik gyárinak.lehet hogy rá lett heftelve v. csak már sokszor volt le és feltéve,azt kicsit elhajlódott.
gondoltam én is rá,még a régi gumikkal van szerelve,ma kipróbálom,megyek egy óvatos kört,8as nincs benne,de el fogom hozzá vinni ha vállalja hogy átnézi,kiváncsi vagyok a véleményére,ahhoz képest hogy én raktam össze az egész kereket,nem is tűnik rossznak.Ja hát igen felni hiba,már akkor észrevettem amikor elkezdtem fűzni,hogy az acélfelnin,ahol össze lett eresztve a hegesztésnél,van mindkét oldalt egy horpadás,ezt kihoztam valamennyire de nem totál sík az oldala,ettől baja nem lesz,vagy igen?
Én is úgy tudom hogy kötelező a láncvédő, de nem kell teljesen zárt.
A láncnak legalább a felső részét takarni.
Azért, mert a felniben van a hiba.
Már a versenybringám alufelnijét is csak úgy lehetett maradéktalanul centrírozni, ha kifűztem és ki kalapáltam belőle az egyenetlenségeket.
A motorfelni pedig sokkal merevebb.
Mellesleg kerékpár szervizben nem szokták kifűzni, tőlem is csak elkérték a pénzt, és nem tudták jobban megcsinálni mint én a küllőhúzatással.
Ha küllő húzatással egyengeted a rossz felnit, annak van egy olyan baja is hogy egyenetlen lesz a feszítés ami sérülékennyé teszi a kereket.
Nekem Bambi csinálta, meg rendesen az MZ kerekét, de nem tudom, hogy vállal-e ilyet.
sorszám: 36745 (112986)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-30 09:57:22)
Sziasztok!
Tudtok egy jó oldalt, ahol gumit találhatok az Mz-re. Egy hátsó csere nemsokára időszerű lesz.
Köszi!!!
nézd én úgy vagyok vele,ha azt a mérnökök odarakták,akkor kell is:)egyrészt ha a gumi nincs a dekninél,akkor egy lazább lánc esetén tuti kolompolni fog,és kiveri a zsírt a láncból,nem mellesleg porosodik,ami nagyban röviditi az életét a láncnak,az újabb burkolat nélküli motoroknál ezt már belekalkulálták,egyrészt kopásállóbb anyagból gyártják,és meg van szabva milyen rendszereséggel kell kenni.a bakelit,megintcsak kell hogy a lánckerék fogai és a lánc közé véletlenül se akadjon be semmi,nem legutolsó sorban abba van a km óra kihajtás.a fordulatszámmérő extrának tekinthető,de ha nen üzemel a km óra v. nincs is felszerelve,lehet hogy szólhatnak érte vizsgán.
ha új minden és még nem mentek vele akkor ki lehet,de csak ha nagyon pici,ezt mondták,nekem ne sikerült,lehet én vagyok a béna,elvileg ahol van a tojás púpja,azzal 180fokkal elforditva szemben,kell ráhúzni v. épp lazitani,de nem sikeült 100%osan.
A gyárilag láncvédő burkolattal szerelt gépeknél tudomásom szerint kifogásolják műszaki vizsgán a láncvédő hiányát.
sorszám: 36741 (112982)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-30 01:35:04)
ha a felni üt, akkor azt nem tudod küllővel kihúzatni.
Ki kell fűzni, ki egyengetni, visszafűzni és akkor lehet centrírozni.
a kirepedezett gumikért szólhatnak,mert az öreg gumi kikeményedik,és nem olyan jó a tapadása,érdemes lecserélni,mégha nem is szólnának érte amit kétlek,akkor is magaddal baszol ki ha egy komolyabb kanyarba hasra vágja magát a gép.
láncvédő és a gumi az nem tudom hogy miként van,de a km óra miatt,felraknám a helyedbe,azért zöröghetnek,ha nincs,nem látok semmi menetbiztonsági,v.más egyéb balesetveszélyes lehetőséget benne,ha szakad a lánc,nem véd meg,de legalább nem szárad ki és kopik el.az enyémen csináltam egy kis nyílást,azon keresztül be tudom fújni lánc spray-vel,ha ez nem működik nálad,legalább annyit hogy jól kend meg,és tedd rá a burkolatot.így lesz százas a gép,tuti nem fogják így szekírozni ha csak ennyi baja van és egyébként minden jó rajta.
Kereket én tudok fűzni,kérdés mennyire akarsz belemerülni? ami árat tudok mondani,acél felni 16 és 18"os mindkettő 9000 egy-kétszáz forintos diferenciával,kb ennyi a zsír új alu felni is.küllők a 72db anyával 5-6000huf
üdv:András
már megcsináltam:)) va hozzá küllőkulcsom meg minden,zsír újjonan fúztem össze,csak azt akartam hogy tökéletes legyen.mindkét kereket az első villában centíroztam ki,a sárvédő felfogatáshoz tettem egy M6os hosszú csavart,megméretem a villák belső távolságát,és a felni szélességét,majd kivontam és osztottam kettővel,és 3,8cm jött ki oldalanként,annyira kellett betekerni a csavarokat.ahol szorult a kerék,állitottam,majd megpörgettem és jönak tűnt,meghúztam egyenletesen mindet,majd ellenőrzés.mondhatom jó lett,igaz radiálisan van benne még kb. 2mm.max lowrideres lesz a gép:D ennyi a gumiba is lehetne simán öntési hiba,szóval műszakin nem lesz gáz.
Elvileg ilyesmi idő lesz, mint ma, esővel fűszerezve.
Az RMCbe voltam, de az sztem szar... ami olcsó az nem elég minőségi sztem, a jó meg túl jó az mzhez és drága...
Holnap a börzére jó vadászatot;)
Tudtam, hogy akarok még valamit kérdezni...
Kereket kinél/hol tudok szépen újrafűzetni?
Akkor már csak azt áruld el, lesz e szél holnap. :D Nem mindegy, ha fúj, akkor autóval megyek.:)
Műszakin gond lehet-e a láncvédő gumik és a láncvédő bakelit hiánya?
Illetve az öregecske(repedt, fakult) gumikért szólhatnak-e? Profilmélységgel nincs gond.
helo
nekiállhatsz te is ilyen kerékcentírozásnak.Én se akartam de már csináltam pár kereket itthon,motorét meg bicikliét is elég jól megszoktam csinálni persze nem tökéletesre mert ugy 1-2 mm ütése mindig marad vagy oldalirányba vagy radiálisan,de annyi már szinte semmi szerintem.Megpróbálod ha van küllőhöz kulcsod ha jobban elcseszed és nemtudod helyre hozni akkor is eltudod vinni centirozóhoz.
sorszám: 36733 (112966)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-28 23:59:31)
egy nagy büdös katlanba a hév mellett:D
valami piactér, vagy mi a rák..
Szokásom szerint megkérdezem, hol lesz a börze Szigetszentmiklóson?
Törökbálinton az RMCben nagy akciók vannak és nyitva vannak éjjel nappal vasárnap hanjal 2ig.
Holnap Szigetszentmiklóson börze. Jó szórakozást a hétvégére, esőmentes szép motoros időket:)
ELADÓ LETT SAJNA!Etz 250 tip. motorom! Givi túradobozzal és bieffe sisakkal!Felújítás óta 1500km-t futott, patent gépszörnyeteg!A fent említett kiegészítőkkel 145 ezer huf,kiegészítők nélkül 120 ezer huf!Bővebb felvilágosításért keress mailban,vagy a 30/2905617 telefonszámon!
jaj nem, alkatrészbázisnak gondoltam,mint tudjuk opel sose kop el,de ha van egy másik opel....amúgy azért mondtam,mert úgy beszéltünk róla hogy az ajtó mögött ami van ív,és a küszöbnél élbe le lehet szedni,meg a ponthegesztéseket lefúrni,és gyári megy gyári helyett,biztos nem fog úgy állni rajta mint tehénen a gatya,mint az utángyártott gagyi javitólemezekkel,amit klokkerholm és társai karosszéria elemként csúfolva árulnak.régen jók voltak,de nem hiába a bosch-t is fosch-nak becézik,nyilván nem véletlenül:)a kipufogót azt mondtad ha meg tudjuk hegeszteni akkor az,egyébként csere.Sajnos bevittem egyik kedvenc biciklis boltba az mz felniket,hogy hozzák egyenesbe,a srác elég bevállalós,két órával ezelőtt felhívott hogy sok extrém dolgot csinált már életében,de ez kifogott rajta,nem tudsz egy olyan helyet ahol nem lehúzósak,és mégse kell két hetet várni rájuk? nem olyan sürgős,csak kicsit soknak tartom a két hetet,addig bakon tárolni a motort,nem annyira szívderitő látvány,pláne nem szezon közepén.
Egy tenyérnyi lemezdarabért nem kell nekem egész kocsi :)
Hátsó sárvédő kell csak a tanksapka nyílással.
Kipufogót már cseréltem, mert nagyon szét volt rohadva.
sorszám: 36727 (112939)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-05-28 19:32:10)
Keri! Ma eszembe jutottál,van egy 96os opel astra ferdehátú bordó 5 ajtós,az eleje telibe lett verve,és úgy néz ki lecsó a kocsi.Ha eladó donornak akkor érdekel?konkrétan a hátulja miatt gondoltam rád,még a múltkor igértem keresek valami jó állapotú darabot,még nem néztem meg közelebbről alaposan,van-e baja hátul de első képre jó.A másik nagy kérdésem,a GS-el bajok vannak,szeretném benzines olajjal járatni egy kicsit olajcsere előtt hogy lemossa a rendszerből az olajsarat,de fosok,mert a váltót is a motorolaj keni,nem lesz baja? néhol golyóscsapágy van benne,a főtengely miatt nem aggódom,mert az siklócsapágyas,az jobban bírja,nem meg tönkre.v. ha van valami spéci cucc amivel lehet pucolni akkor várom ötleteid.
Akkor hajrá :)
Én két napja vettem egy full extrás, atombiztos szkafandert. Alig került többe mint amennyit a három motorom együtt ér :) de régóta vágytam egy ilyenre.
Most már csak egy motort kéne összerakni hozzá :)
a 125ös trophyba a lada 2107nova (kombi kerek lámpás,ikerfényszórós) belső lámpája 5"os(14.5cm) csak az üveg,más profilú,egyből domborul,nem mint a gyári,de az is halogén H4
Igazából most nem akarok venni semmit, mert kell a zsé (lásd előző hozzászólásomban), valamint a péntek este remélhetőleg jó hosszú lesz (egyik barátomhoz jönnek a német haverjai és csapunk egy kis "partyt" a szombati buli előtt), úgyhogy javaslom, hogy keresd meg a börzén feri2360 fórumtársunkat, csatlakozz hozzá és gyere el te is erre e rögtönzött sebesség mérésre, akkor találkozhatsz velem és Kerivel is. :D
Egy kis off a végére:
Aki szereti a grindcore, punk és rock koncerteket, az látogasson el szombaton fótra!
http://fike.hu/wp-content/uploads/2009/04/mof_2009_lowrgb.jpg
Részletek: http://fike.hu/
/ON/
Na! Nem fejeztem be, csak véletlen rányomtam a küldésre. :D
Szóval a Sportmotor supermoto fórumán szervezi egyik srác ezt az összejövetelt. Főleg supermotósok lesznek, de én is szeretnék menni és gyertek ti is, ha tudtok!
Amúgy múltkor mikor kakucson voltam már elég tűrhetően ment a kanyarvadászat. :D
51 vége, 52 eleje időket mentem az új pályán (picit átalakították a hátsó célegyenest, mióta utoljára voltam. :D), még érezhetően messze volt a csúszáshatár, csak most meg paráztam, nehogy megint leérjen valami.
Sajna (vagy szerencsére :D) meló van, vagyis benn vagyok a Tatai úton, tanulok, valamint gyűjtök bőrrucira és ha most elkakucsozom a zsét, akkor nem lesz meg időre. :D
Az időpont ameddig meg kéne venni a ruhát:
2009.06.20. Motoros balesetmegelőzési nap, helyszín: GOKARTLAND, Brezova tanya
2009.06.21. MOTOAGOGO3, helyszín: GOKARTLAND, Brezova tanya
mind két napon, ingyenes pályahasználattal! részletek hamarosan!;)
Az lesz az! Aldi logisztikai központ lesz ott és annak a bekötő útja, 2x2 sáv + a másik végén is körforgalom. :D
Jó kis gyakorló hely, de múltkor már jött a biztonsági őr és elzavart, hogy ez magánterület. :D
Na meg a régi (1200-1300-as) Lada és a régi skodák is ugyanolyanok!
Ladához lehet kapni sík üveggel, az nagyon jól néz ki!
Egyébként majdnem mindenbe ez a foncsor volt, zaporozsec, zil, moszkvics és a többiek. (Bár kétlem, hogy ezekbe szereltek H4-et!)
Egy biztos, ezek a komcsik nem szaroztak sokat a lámpával! :-)
Trabant, Wartburg, Ifa, Robur
:-))
mit gondoltok melyik autónak a H4-es foncsora felelne meg az Mz be?
Ezt megbeszéltük.Azért még egyszer köszi.
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|