hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. április 29. kedd 
Péter

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

Rókapimpó
válasz erre | email2009-06-02 20:41:48
Pont azért kell sűrűn cserélni a FÉKFOLYADÉKOT (direkt nagybetű, mert az olajhoz semmi köze) mert a levegő nedvességtartalmából magába szívja a vízpárát és ez csökkenti a forráspontját.
sorszám: 36865 (113225)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-06-02 20:10:03)

 
 
chevy001
válasz erre | email2009-06-02 20:32:12
Sajna ellent kell,hogy mondjak neked. A fékfolyadékok nem vízbázisúak.Pont,hogy adalékolják,hogy kevésbé vegyék be a vizet. "A fékfolyadékok speciális szintetikus hidraulikafolyadékok (polithilence glycol ether). Tartalmaznak speciális adalékokat is, melyek lecsökkentik a vízfölvevő hajlamot"
sorszám: 36864 (113223)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-06-02 20:32:08
tudom mire gondolsz a folyamatos fékezgetés,de amikor a dugóban araszolsz,20cm\h-val és folyton kuplungolsz meg fékezel az is igénybe veszi,de ha folyamatosan fékezek erőből huzamosabb ideig,akkor hamarabb beszarhat ez így igaz.
Más: vadászok skoda vezérműlánc után,új szett érdekelne egyik haveromén le kell cserélni mert zörög,és amúgy is esedékes 127000km-nél:)unix,bárdi,start kilőve,ők nem forgalmaznak már ilyet.Volt egy öreg szaki itt nálunk a visegrádi utcába,de megszünt,sajnos.Gondolkoztam még a porsche pest--en is,de lehet hogy elhajtanának a tarkába hogy inkább a múzeumba keressek ilyesmi holmit.
sorszám: 36863 (113222)
(előzmény: Keri, 2009-06-02 20:24:55)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-06-02 20:26:42
Ilyet még amúgy nem láttam hogy megnézik a fékfolyadékot, de szerintem nagyon helyes dolog. A Vass Gereben utcában mondjuk kicsit rendesebbek. Ilyenre azt mondják ha még aznap visszamegyek akkor nem kell még egyszer befizetni a vizsgadíjat, márpedig a fékolaj csere elég gyorsan meg szokott lenni.
sorszám: 36862 (113219)
(előzmény: Keri, 2009-06-02 20:24:55)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-06-02 20:24:55
Mondom hogy amíg nem forr fel addig nem fogod érezni a különbséget. Az Alpok-os példa jobb volt mert ott minden gyenge fék elszáll.
sorszám: 36861 (113218)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-06-02 20:10:03)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-06-02 20:12:40
akkor esélyes hogy kopott volt a főfékhengered,ne feledd szavad,én már minden részét cseréltem a féknek,a főfékhengerbe csak egy dugattyút tettem,azt is csak azért mert véletlenül megkarcoltam,és jobb a békesség alapon kapott újjat,karmantyúkkal mindennel együtt,full patent,ha feléd járok ajánlom próbáld ki,szerintem tudja a gyári tulajdonságait.
sorszám: 36860 (113217)
(előzmény: Zoten, 2009-06-02 19:59:30)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-06-02 20:10:03
a hungárián délbe tudod hogy élvezet menni,az egyik lábam a féken,a másik kettő meg azt se tudta hol van:P
Azt is tudom elméletben miért megy el fék,mivel többségében víz bázisúak a mai fékolajok,ezek ha felforrnak gáz\gőzzé vállnak,és a levegőt\gőzt\gázt össze lehet nyomni.Nos én ezt nem éreztem sem a régivel sem az újjal.
sorszám: 36859 (113216)
(előzmény: Keri, 2009-06-02 20:04:14)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-06-02 20:07:53
És az volt a furcsa hogy nem is 20 éves olaj volt benne, csak pár éves amit szintén én cseréltem DOT3-ra.
Teljesen tiszta és világos volt a folyadék, de a sok fékezéstől mégis felforrt.
sorszám: 36858 (113215)
(előzmény: Keri, 2009-06-02 20:04:14)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-06-02 20:04:14
Én 1-2 évente ki szoktam cserélni a fékfolyadékot és mindig DOT4-re.

A forráspontot csökkenést nem veszed észre amíg fel nem fort.

Skodámon volt úgy hogy mentem a 3-ason folyamatos kocsisor, fékezgetés gyorsulás, egyszercsak, amikor előttem lassítottak beesett a fékpedál, szerencsére reflexből felrántottam a kéziféket. Na ez volt az a pillanat amióta cserélem az olajat rendszeresen :)
sorszám: 36857 (113214)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-06-02 19:40:14)

 
 
Zoten
válasz erre | email2009-06-02 19:59:30
Hát én már próbáltam mindent. Új fékcső, dot4 fékolaj, abból is ami jobb. Ezaz ami kiakasztott, hogy már nem tudtam h mit csináljak vele. Több autót simán légtelenítettem már gond nélkül, ezzel meg csak szívtam. Nekem bevállt a főfékhenger csere, azzal 2 perc volt a légtelenítés.
Ez a kép télen készült, azóta meg inkább megyek vele, mint fényképezek. Mondjuk olyan sokat nem használom. Tavasz óta 2-300 km-ert ha mentem vele, de most egy héten belül duplázom az idei futásteljesítményét.
Amúgy a forráspontot nem egy fékezésnél veszed észre, hanem ha mész mondjuk az alpokban és már 10 perce folyamatosan nyomod a féket és amikor felforr elmegy a féked... Izgi tud lenni. Pár ismerősöm már ráfázott majdnem, csak a kézifék és a motorfék mentette meg őket az ároktól.
sorszám: 36856 (113213)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-06-02 19:31:00)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-06-02 19:40:14
tudod mi a vicc? a gs-en 3 féknyereg is van és szarabbul fogott mint az etz-m 100ról 0ra.kicseréltem a fékolajat,valami pirosas szar volt benne,szóval kapott jófajta dot4-et könyv szerint a gs,és máris harapósabb lett.szóval a közeg amivel működtetjük azt a szerencsétlen féket az se mindegy milyen.
más:
a mozaikba vittem egy bmw 530D-t,a komputeres vizsgálat kimutatta hogy alacsony a fékolaj forráspontja,ezért megbukott:))))pff kész röhej,kicseréltük,másnap át is ment,és a legszebb,lehet én vagyok a falábú de szart se éreztem a különbségből,ugyanúgy felszedte az aszfaltot egy erősebb satunál
sorszám: 36855 (113209)
(előzmény: Keri, 2009-06-02 17:43:23)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-06-02 19:31:00
jól néz ki,csak a szobába körözöl vele vagy hétvégén kimész az erkélyre is?nem ismerjük egymást de az etz-nél primitívebb és egyszerűbb fékrendszert keresve se találsz.Ha valami gebasz van akkor persze hogy nem tudod rendesen megcsinálni.Egy fékcső csere igen nagy meglepetést tud okozni a 20éves régi szar helyett,és csak egy 1000es körül van.szintén Keri mondta saját tapasztalatom is egyébként nem vagyok senki szócsöve,a szürke EBC betéttel(500ft-os) egész korrektül meg lehet buktatni az elejét.ha mindenképp cserélni akarod a féket hát hajrá,de tök fölösleges,ha egyébként minden kóser.
sorszám: 36854 (113208)
(előzmény: Zoten, 2009-06-02 16:31:51)

 
 
R.Norbi
válasz erre | email2009-06-02 18:50:02
ELADÓ LETT SAJNA!Etz 250 tip. motorom! Givi túradobozzal és bieffe sisakkal!Felújítás óta 1500km-t futott, patent gépszörnyeteg!A fent említett kiegészítőkkel 145 ezer huf,kiegészítők nélkül 120 ezer huf!Bővebb felvilágosításért keress mailban,vagy a 30/2905617 telefonszámon!S.O.S.
sorszám: 36853 (113203)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-06-02 17:48:21
Vannak jó betétek a drága kategóriában is és ha ingyért szerezted akkor jó, de minek fizessek 8ezret ha 500ért is van olyan ami bevált?
sorszám: 36852 (113197)
(előzmény: chevy001, 2009-06-02 16:42:46)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-06-02 17:46:39
Ja és a hidraulikus áttételen még gondolkodj egy picit :)
Ha a felső kisebb akkor nagyobb az áttételi arány, ezért nagyobb erővel fogja a tárcsát. Igaz ilyenkor nagyobb a rendszerben lévő nyomás is, tehát a rugalmas csővel még rugalmasabb lesz a rendszer. Viszont egy merev csővel ez a hatás kompenzálva van.

Lehetne még nagyobb alsó dugattyú, akkor a rugalmasság hatása csökkenne, de az ilyen féknyereg beszerzése drágább és felrakása bonyolultabb.
sorszám: 36851 (113196)
(előzmény: Árpád, 2009-06-02 16:36:42)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-06-02 17:43:23
Nincs mit tenni ha egyszer elkopott.
Persze nyilván elsőre tömítést kell cserélni, de amikor már a sokadik tömítéssel is levegősödik akkor az ember rátesz egy jó főfékhengert amivel nincs gond :)

Fém fékcső 10rugó.
Elmondom hogy nekem a gázbowdenem is 6000forint volt :)
Ha azt vesszük hogy egy jó minőségű alkatrészről van szó akkor nem drága.
Csak az ócsó kisiparihoz képest drága, de Honda mellet az ember megszokja ezt az árszintet :)

Megállni valóban elég a gumi fékcső is, de ha az embernek nem elég hogy csak megáll, hanem precízen adagolható féket akar, akkor azért jó dolog ha nem olyan rugalmas a fékrendszer.

Az ETZ féknyerge amúgy elég jó, azzal nem is volt kifogásom.
sorszám: 36850 (113195)
(előzmény: Árpád, 2009-06-02 16:36:42)

 
 
chevy001
válasz erre | email2009-06-02 17:40:30
Főfékhenger
F1=20N
A1=10mm2
Munkahenger
A2=100mm2
F2=?
P=F1/A1=20N/10mm2=2N/mm2
P=F2/A2=> F2=P*A2=2N/mm2*100mm2=200N

Főfékhenger
F1=20Nm
A1=10mm2
Munkahenger kisebb
A2=50mm2
F2=?
P=F1/A1=20N/10mm2=2N/mm2
P=F2/A2=> F2=P*A2=2N/mm2*50mm2=100N

No,itt a helyesbítés.
sorszám: 36849 (113194)
(előzmény: chevy001, 2009-06-02 16:57:53)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-06-02 17:37:32
Igazad van.
sorszám: 36848 (113193)
(előzmény: chevy001, 2009-06-02 16:44:22)

 
 
chevy001
válasz erre | email2009-06-02 17:27:19
Jó,persze, hülye voltam... a mérték egységeket elbasztam,mert nem rég forgatónyomatékoztam összevissza,aztán az maradt meg bennem.De a számítás az így van...
sorszám: 36847 (113192)
(előzmény: Zoten, 2009-06-02 17:04:19)

 
 
Zoten
válasz erre | email2009-06-02 17:04:19
1-2 észrevétel:
Az erő mértékegység N.
A nyomás mértékegysége:
N/mm^2 vagy bar vagy Pa vagy Psi, de nem Nm, mert az a nyomaték mértékegysége.

Ha tévednék javítsatok ki
sorszám: 36846 (113191)
(előzmény: chevy001, 2009-06-02 16:57:53)

 
 
h0o2a7j6
válasz erre | email2009-06-02 16:59:08
Mi a különbség a BVF 24 N 1-1, 1-3 karburátorok közt?
sorszám: 36845 (113189)

 
 
chevy001
válasz erre | email2009-06-02 16:57:53
Főfékhenger
F1=20Nm
A1=10mm2
Munkahenger
A2=100mm2
F2=?
P=F1/A1=20/10=2
P=F2/A2=> F2=P*A2=2*100=200Nm

Főfékhenger
F1=20Nm
A1=10mm2
Munkahenger kisebb
A2=50mm2
F2=?
P=F1/A1=20/10=2
P=F2/A2=> F2=P*A2=2*50=100Nm
sorszám: 36844 (113188)
(előzmény: Árpád, 2009-06-02 16:36:42)

 
 
chevy001
válasz erre | email2009-06-02 16:44:22
Tévedsz,ha a főfékhengerben kisebb,akkor lesz nagyobb az erő,amit kifejtesz a fékpofákra.Igaz kisebb az elmozdulás,de sokkal nagyobb az erő..
sorszám: 36843 (113185)
(előzmény: Árpád, 2009-06-02 16:36:42)

 
 
chevy001
válasz erre | email2009-06-02 16:42:46
Nekem sikerült beszereznem egy SRADból kiszedett hátsó fékbetétet.Annyi,hogy fúróval kellett egyet bővíteni a furaton,és passzolt is az MZ nyeregbe.NA,avval harapott,mint az állat!!
Még 2000Km-t tudtam motorozni vele.
sorszám: 36842 (113184)
(előzmény: Keri, 2009-06-02 16:24:39)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-06-02 16:36:42
azért jó sok huzogatás kell ahhoz, hogy ne segítsen a hibákon egy kis tömítés csere.:)
A fém fékcső baromi drága. Megállni, lassítani viszont kivállóan lehet etz esetében gumival is. Szerintem akit zavar egy 150 kilos motornál a gumi fékcső, az inkább gyakoroljon. :D
Legalábbis közuti forgaloban közlekedve.
A dugattyú átmérőről annyit, hogy kérdés melyik dugattyú kissebb Ha féknyeregban lévők, akkor igazad van. F1*A1=F2*A2
sorszám: 36841 (113182)
(előzmény: Keri, 2009-06-02 16:24:39)

 
 
Zoten
válasz erre | email2009-06-02 16:31:51
Na akkor majd ha elkészül apámnak a 250-es ETZ-je, azt jöhetsz légteleníteni..:)
Azért van a gokarton tirisztoros gyújtás h tudjon forogni... Lehet h ment volna tűgörgőssel is. Ígyis szép volt jó, volt és nem is az adta be a kulcsot rajt. Megvan rá az új motor is, csak mostmár eladták a rutinpályát ahol volt ismerős és lehetett menni.
az ETZ-m így valahogy néz ki, hamár sokat eszik, legalább nekem tetszik:) http://www.zoten.extra.hu/mz.jpg
sorszám: 36840 (113181)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-06-02 16:24:39
A főfékhengert (ami a kormánynál van) le lehet cserélni.
A gyári eredetileg jó szerkezet, de ha megkopik akkor csak a szívás van vele.
Nekem Yamaha robogó főfékhengere van rajta. Ennek kisebb a dugattyú átmérője, ezért erősebb is a fék. A gumi fékcső helyett fém fékcső pedig logikus lépés ha valakinek nem tetszik a gumi cső rugalmassága. Jelentősen javítja a fék kezelhetőségét a merevsége miatt.

Ja és a legfontosabb: ismét bebizonyosodott, hogy az 500forintos szürke gagyi betét a legjobb. Haver valami márkás fékpofát használt de mindig az én fékemet irigyelte. Most belerakta ő is az 500forintosat és csodák csodájára neki is ugyan olyan jó lett. (neki is fémcsöves és robogó főfékhengeres)
sorszám: 36839 (113180)
(előzmény: Árpád, 2009-06-02 16:16:36)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-06-02 16:16:36
Nem tudom, nekem semmi gondom nem volt sose a légtelenítéssel ha jó volt minden.Pikk-pakk ment a dolog. Talán öt percet sem vett igénybe. Ha jók a tömítések, akkor legtöbbször pár húzás a fékkaron is megteszi. De ha nem megy így, akkor marad a hosszú, átlátszó cső. Ráhúzom a légtelenítő csapra, azt megeresztem, a cső végét a fékfolyadékos palackba, azt meg kézben trtva elkezdem nyomogatni a fékkart. egy-két perc nyomogatás utá már nem jönnek buborékok a csőben, el lehet zárni a csapot, a csövet lehúzni róla, a folyadék vissza folyik a palackba. Ha menetközben elfogyna a folyadék a tartályból, könnyen utánna lehet tölteni.Ha így nem megy könnyedén a dolog, akkor tömítés csere.
Az hogy "nyúlós" az ETZ fék, jobbára a gumi fékcső miatt van. Szerintem minden ilyen csővel ilyen minden fék, többé kevésbé. Viszont egy ETZ súlyú motornál pénzpocsékolásnak tartom a fém fékcsőt.
sorszám: 36838 (113178)
(előzmény: Zoten, 2009-06-02 15:59:30)

 
 
válasz erre | email2009-06-02 16:15:43
Jah, bocsi, most sasolom jobban....ki lehet...de azért akkor is nah :D dizányos egy gép...
sorszám: 36837 (113177)

 
 
válasz erre | email2009-06-02 16:14:02
Az alső kérdésem ami felmerült: emögül ki is lehet látni? A másik dolog, hogy olyan ronda, hogy szégyellnék ráülni, de ez már másik dolog:D Én nem vagyok alacsony, de kételyeim merültek fel a kilátást illetően? Vagy egy alacsonyabb ember a kispolák lámpáján szemléli a terepet?? hmmm
sorszám: 36836 (113176)
(előzmény: TLT Csabi, 2009-06-02 14:16:55)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-06-02 16:10:10
Amúgy olyan gépműhelyesek szokták siklócsapágyasra csinálni akik nem értenek hozzá, ezért felújítás képen beleraknak egy olcsó bronzcsapágyat, a csóró felhasználónak pedig beadják hogy ez így jó.
sorszám: 36835 (113175)
(előzmény: Keri, 2009-06-02 16:08:16)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-06-02 16:08:16
4T autóban kényszer kenése van, ott és így tényleg jobb a siklócsapágy, már csak a nagyobb terhelhetőség jobb élettartam és az egyszerű szerkezet miatt.
De 2T motoroknál az üzemanyag keni, ami nem ideális gépészeti szempontból, de az ilyen mostoha körülményeket a gördülő csapágyak egész jól tűrik.
Ezen felül vannak jóval 10-ezer felett forgó Japán 2T motorok tűgörgős megoldással...sőt nem is tudok 2T japán motort sikló csapággyal.

No meg a TS blokk 6000ig forog, ott vége van mint a botnak. Üresben persze elforog 8000-et is, de az nem üzemállapot.

A 20-as keverékkel ráadásul rontod a motor paramétereit, mert az olaj elég vacakul ég. Jobban megy a motor 50-es vagy hígabb keverékkel.
sorszám: 36834 (113174)
(előzmény: Zoten, 2009-06-02 15:59:30)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-06-02 16:00:47
nem szabadna csörögnie
sorszám: 36833 (113173)
(előzmény: peterrock, 2009-06-02 15:13:39)

 
 
Zoten
válasz erre | email2009-06-02 15:59:30
A siklócsapágy azért előnyös, mert az jobban bírja a fordulatot, nem a semmiért tesznek autóba is azt. 8-10 000-es fordulaton a tűgörgős csapágy hamarabb beáll. A gokartnál meg különösebben nem érdekelt minket, h mennyit eszik, meg h picit füstöl 1:20-as keverékkel. Menjen jól, s annyi. Etz-m ahhoz képest nem veszi a fordulatot, mert 7500 a max. Lehet hogy a polír ilyen keveréknél nem jó dolog, csak én már valahogy mindig 4 ütemüben gondolkodok, ahol meg a levegőcsövek sokszor krómozott felületűek belül. Velem lehet vitatkozni, mert tudom, hogy nincs mindig igazam és a vitából tanulhat az ember..
Amúgy ha van valakinek gyári 150-es henger új bontatlan, gyári dugóval az érdekelne.
Az első fékről: kinek mi a tapasztalata az mz fékrendszerével? Én valahogy nem vagyok megelégedve vele. Nehézkes a légtelenítés, meg nyúlós az egész. Én meguntam és most brembo főfékhenger van elől. Azóta ez a gondom is megoldódott..
sorszám: 36832 (113172)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-06-02 15:25:20
A bukócső dolog is elég érdekessen megvalósítható az ETZ-n. Ami megérdemel még egy szót, az az, hogy bukócsövet, idomot felraktak rá, de maradt a dobfék, ha jól látom, ami elég maradi egy ETZ-n. Először inkább azt cserélte volna le...
Dehát izlések és pofonok....
sorszám: 36831 (113167)
(előzmény: Atilla, 2009-06-02 15:19:16)

 
 
Atilla
válasz erre | email2009-06-02 15:19:16
Az az idom nem semmi!
Azzal az egyenes tetejével, meg a kispolszki lámpával maga az vizuális környezetszennyezés!
sorszám: 36830 (113165)
(előzmény: TLT Csabi, 2009-06-02 14:16:55)

 
 
peterrock
válasz erre | email2009-06-02 15:16:13
Még annyi hogy akármilyen gázon megyek a géppel, mindig kormos a gyertya, de most raktam feljebb eggyel a tűt, így most a tűtartó lapka alsó lapja a 3. beosztásban van felülről.
sorszám: 36829 (113163)

 
 
peterrock
válasz erre | email2009-06-02 15:13:39
Köszönöm a válaszokat! waresz elmegyek én szívesen, ha megmondod hol laksz:) Keri: én is hallottam már, hogy a motor 800km-nél már bejáratott, de az enyém 4-5000-ig pörgetve még csörög kissé, szóval szerintem nem érett még meg:) üdv mindenkinek
sorszám: 36828 (113161)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-06-02 15:01:31
Nem hiszem. :)
De ilyen tényleg volt: http://personal.inet.fi/kerho/mzajajat/kuvat/seppoaalto1.jpg
sorszám: 36827 (113157)
(előzmény: TLT Csabi, 2009-06-02 14:16:55)

 
 
TLT Csabi
válasz erre | email2009-06-02 14:24:00
Ja és. Mekkora az emzé etz nyakának a belső mérete ill a két kifli közötti "cső" átmérője ja és a hossza?
sorszám: 36826 (113152)

 
 
TLT Csabi
válasz erre | email2009-06-02 14:16:55
Ilyen télleg volt?
http://www.hasznaltauto.hu/2960310_mz_etz_1984
sorszám: 36825 (113149)

 
 
Atilla
válasz erre | email2009-06-02 13:53:49
Volt egy 1936-os Jawam, azon minden siklócsapágy volt. kellett is 1:20-as keverék bele, meg max. fele olyan fordulatot tudott mint amit egy MZ kibír. Bár ez köszönhető az egyfelömlős, meg "tarajos" dugattyús rendszernek is.
A siklócsapágy 2T-hez szar, mert agyon kell kenni! Hagyjuk meg a 4T-s olajszivattyús embereknek!
sorszám: 36824 (113144)
(előzmény: szsrobert, 2009-06-02 11:58:47)

 
 
prebzoli
válasz erre | email2009-06-02 13:36:47
kössz
sorszám: 36823 (113143)

 
 
Klaudia
válasz erre | email2009-06-02 13:33:10
szió!

Én spirálfüzet lapból vágtam tömítést és tettem rá egy pici szilo-t is. Nekem bevált.
sorszám: 36822 (113142)
(előzmény: prebzoli, 2009-06-02 12:43:37)

 
 
prebzoli
válasz erre | email2009-06-02 12:43:37
A hengertalphoz lehet zsírt tenni tömítésként?
A karbi és a henger közé ti szilopasztot tesztek vagy gépzsírt?
sorszám: 36821 (113139)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-06-02 12:09:53
Az ETZ erősebb, de a blokk nem sokat változott.
sorszám: 36820 (113137)
(előzmény: szsrobert, 2009-06-02 12:00:23)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-06-02 12:00:23
Akkor az MZ visszafejlődött. Az újabb verziónak(ETZ) kellene jobbnak lennie, mint a régi(TS).
sorszám: 36819 (113136)
(elözmény: Keri, 2009-06-02 11:21:02)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-06-02 11:59:25
"Digitális" gázkezeléssel 6 liter is könnyen elképzelhető.
sorszám: 36818 (113135)
(előzmény: chevy001, 2009-06-02 11:42:45)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-06-02 11:58:47
De csak a dugyattyúnál lévő csapágy volt sikló, a főtengelyé nem.
sorszám: 36817 (113134)
(elözmény: Keri, 2009-06-02 11:18:37)

 
 
chevy001
válasz erre | email2009-06-02 11:42:45
Úgy tudok megetetni vele ilyen sokat,hogy nem kímélem sajna szegényt... Szinte mindenhol ami a csövön kifér.
sorszám: 36816 (113131)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu