hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. április 29. kedd 
Péter

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

mzrobi
válasz erre | email2009-06-03 16:23:13
Szasztok!

Meg tudná valaki mondani hogy milyen meghúzási nyomatékkal kell 250-esre feltenni a kuplungot?
Egy csomó szerelési könyvet letöltöttem, és egyszerűen sehol sincs meg, még szerelőt is kérdeztem, de ő azt mondta hogy légkulccsal szokta. Mindegy, én nem akarom légkulccsal, meg nincs is.

Nos, hamár itt vagyok elmesélem a tortúrámat a lamellákkal. Még fiatal duhaj koromban tettem tönkre a gyári szettet, és jött a lamellacsere, valami utángyártott került bele. Hogy ne csússzon többé, a feszítőrugók alá bekerült 3mm alátét és összeraktam a gépet mint aki jól végezte dolgát. (sajnos a meghúzási nyomatékot azóta elfelejtettem) A próbakör alatt máris csúszás mutatkozott, aztán alább hagyott, bejáródott és évekig jó volt, bár időnként jelentkezett a probléma. A napokban szedtem szét újra, a parafa összeégett, meg is repedt egy helyen annyira kemény volt. A szerelőtől megtudtam a hogy az utángyártotttal csak a baj van és eladott nekem egy garnitúra használt gyári lamellát, amit most rugó tuning nélkül szerelek be, legalább a bowden ne rágjon állandóan.

Egyenlőre ennyi, a Magyarhertelend-i túrán remélhetőleg találkozunk.
sorszám: 36915 (113291)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-06-03 16:22:17
én többért adnám ha így lenne :)
sorszám: 36914 (113290)
(előzmény: Atilla, 2009-06-03 14:32:14)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-06-03 15:29:42
Az igaz. Nekem nem fog forrni.
Addigra visítanék a fékkopás miatt, mert én fizetem a betétet és a tárcsát. :-D
sorszám: 36913 (113288)
(előzmény: Zoten, 2009-06-03 13:59:53)

 
 
Atilla
válasz erre | email2009-06-03 14:32:14
Mintha már említetted volna! Fogadjunk, hogy vagy te gyártod, vagy te forgalmazod. :-D
sorszám: 36912 (113286)
(előzmény: Keri, 2009-06-03 14:29:29)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-06-03 14:31:03
nézegettem a Lexus hibridjeit, de azok még a hibrid ellenére is több CO2őt eregetnek mint egy alap autó....igaz jobban is megy.
sorszám: 36911 (113285)
(előzmény: Zoten, 2009-06-03 14:01:35)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-06-03 14:29:29
ha nem fog melegen a fék akkor az régen rossz...mondtam már hogy milyen frankó az 500forintos EBC? :)
sorszám: 36910 (113284)
(előzmény: szsrobert, 2009-06-03 13:37:34)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-06-03 14:26:00
vagy az alföldön laksz :)
sorszám: 36909 (113283)
(előzmény: szsrobert, 2009-06-03 12:03:22)

 
 
Zoten
válasz erre | email2009-06-03 14:01:35
Hát igen egy Prius ilyenkor jó lenne:)
Vagy inkább vmi lexus hibrid..
sorszám: 36908 (113282)

 
 
Zoten
válasz erre | email2009-06-03 13:59:53
Ja persze. Csak ha rossz a fékfolyadékod az nem fog előre szólni, h mindjárt forrni fogok. A lényeg h cserélni kell 2 évente és akkor nincs ilyen gond.
sorszám: 36907 (113281)
(előzmény: szsrobert, 2009-06-03 13:37:34)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-06-03 13:37:34
Akkor meg kell állni(ha van hol).
Melegen a fékbetét sem fog annyira, és jobban kopik.
Ilyen helyekre kellene a hibrid visszatöltéssel.
sorszám: 36906 (113279)
(előzmény: Zoten, 2009-06-03 13:31:26)

 
 
Atilla
válasz erre | email2009-06-03 13:35:40
Vagyis nem szorul meg, csak leáll, és nehezen indul.
És ha jól emlékszem azt írtad fehér a gyertya.
Szerintem ez nem gyújtásprobléma lesz, alacsony az úszószint, vagy rossz fúvóka van benne, fals levegőt szív valahol, (tán főtengelyszimeringes), esetleg egyszerűen rossz hőértékű a gyertya.
sorszám: 36905 (113278)
(előzmény: Hullagyali, 2009-06-03 12:43:20)

 
 
Zoten
válasz erre | email2009-06-03 13:31:26
Nemtudom voltál-e már az alpokban. Azért 16%-os lejtőkön kell nyomni a féket, mert ott a motorfék kevés, vagy pörög a motor 6000-et motorfék üzemben 1-esben. Itt a lényeg nem az hogy a féket folyamatosan nyomod, hanem az hogy ott olyan igénybevétele van a fékeknek h szar fékfolyadék felforr hamar és ott veszed észre a rossz fékolajat.
sorszám: 36904 (113277)
(előzmény: szsrobert, 2009-06-03 12:03:22)

 
 
TLT Csabi
válasz erre | email2009-06-03 13:17:58
Kösz mester;)
sorszám: 36903 (113276)

 
 
Hullagyali
válasz erre | email2009-06-03 12:43:20
Hát meghúzom a gázt :D. Magyarul nagyobb fordulaton üzemeltetem akkor egyszer meghal, leáll és csak sok rugás után indul be.
sorszám: 36902 (113275)
(előzmény: szsrobert, 2009-06-03 12:09:37)

 
 
chris8
válasz erre | email2009-06-03 12:36:34
üdv etz telós a másik forgalombol kivont st em 80 hosszu és 35 széles a teleszkópja remélem tudtam segiteni :)
sorszám: 36901 (113274)
(előzmény: TLT Csabi, 2009-06-03 12:28:36)

 
 
TLT Csabi
válasz erre | email2009-06-03 12:28:36
szega mindenki:D Örülök h kommelteltétek azt a mocit(rendőrmz) nem az enyém nem én csináltam csak meglátam amikor nézelődtem és nemsemmi(nem aöm az enyém) a másik kérdésre viszont sajna nem kaptam választ ha valaki tudja légyszi irja le h mekkora egy etzn az alső kifliből kinyúló szár ami a nyakba megy be? átmérő(külső) és hossz kellene. köszönöm szépen
sorszám: 36900 (113273)

 
 
chris8
válasz erre | email2009-06-03 12:25:47
kipufogót már tisztitottam televolt koxal de lehet hgy még lesz tisztogatás most viszont áll a bál itthon és még dolgoznom is kell de megfogom nézni a dolgokat köszi a segitséget :)
sorszám: 36899 (113272)
(előzmény: waresz, 2009-06-03 09:57:36)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-06-03 12:09:37
Az odahúzom meghalt bővebben kifejthetnéd.
sorszám: 36898 (113271)
(előzmény: Hullagyali, 2009-06-03 12:03:49)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-06-03 12:08:22
A 125-ös hengernek alacsonyabb a beömlője, és kipufogója. Ráadásul a beömlőben nyelv van. Ezt 150-re fúrva kapsz egy alul nyomatékos, felül gyenge hengert.
Érdekes, mert a nálam lévő 125-ös henger 3500 alatt halott, csak a könyök és a hneger közé berakott kipufogószűkítő koronggal tudom használni. Most 14-es lánckerék van rajta, picit rövid. 15-össel pedig már gyenge volt. 150-es 16-ossal is ment.
Érdekes lehet a 150-es 14-essel. :-D
sorszám: 36897 (113270)
(előzmény: Gábor, 2009-06-03 11:33:41)

 
 
Hullagyali
válasz erre | email2009-06-03 12:03:49
Üdv!
Nekem is pont ilyen problémám van. Bár nekem néhány rugás után sikerül beindítanom, de épp olyan mint nálad, ha lassabban megyek (bár inkább a fordulatszám számít), akkor nincs baja.Ha viszont odahúzom akkor meghal.
sorszám: 36896 (113269)
(előzmény: rejzi, 2009-06-03 08:35:29)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-06-03 12:03:22
Aki lejtőn folyamatosan nyomja a fékpedált az
-nem tud vezetni
-nagyon bátor
-sok a pénze fékbetétre, fékpofára, tárcsára, dobra.
sorszám: 36895 (113268)
(elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-06-02 19:59:30)

 
 
Gábor
válasz erre | email2009-06-03 11:33:41
Sziasztok
Én is ritkán irok ide de kiváncsi lennék a véleményetekre.Kb 1,5 éve intravénás forumtársunk segitségével felfuradtam egy etz125 ös hengert 150esre ,a gép ekkor komplett felujitást kapott .
Na nincs is vele azóta probléma ,(lehett épp ezért irok szerelési hiányom van)jópár 1000km ert beletekertem azota.Az érdekeség annyi a gépel ,hogy alacsonyabb fordulatokon rendkivűl nyomatékos ,abszolút nem kell pörgetni hogy menjen 2 személyel szembe szélel is hasít.De viszont 5ezres fordulatt felett megáll az élett ,nem rángat nem mekeg csak nagyon lassan kuszik fel az ora alacsonyabb fokozatokban is.Most azon gondolkodom rakom rá 150es karbit illetve számithat az is hogy a 125 ös henger felömlöi szükebek(ha jól emlékszem)Ezek által megváltozik a motor nyomatékgörbéje?illetve alacsonyab fordulaton adja le a max lóeröt?Talán a présrésre is rákel mérjek mert ha jól emlékszem 25 ös hengerfejet raktam rá.Nem tudom végülis 70-80km/h val közlekedek vele ,a gyújtás is tökéletes kb 9o km/h ig képess kipörögni de ezt két személyel is hozza.Csak érdekelne a véleményetek okozhatja e a fent leirtak ezt a hibát.Csak az a 90km/h ba@a kicsit a fantáziám ,mert annó a 125 ösöm 100-110re is képes volt bár igaz azmeg 5000alat volt nudli még egy személy alatt is.
sorszám: 36894 (113267)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-06-03 09:59:02
Peterock!
írj nekem e-mail-t!! azt ott megsúgok mindent.
sorszám: 36893 (113266)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-06-03 09:57:36
ha sok korom volt benne, akkor a kipufogóégetést neked is ajánlom! valószínű, hogy a könyökben is van koksz bőven. ha már leszedted a hengerfejet, akkor nézd meg, hogy a dugattyú felső éle amikor alsó holtponton van, akkor 100%ig egybe kell essen a kipufogónyílás és a két felömlő alsó élével. benyúlsz neki és kitapintod:D(közbe a kipufogó nyílsábol is kikaparhatnád a kokszot) ha igen, akkor bingó, ha nem akkor megfelelő vastagságú hengertalp pakolást kell beszerelni. ez nagyon fontos. ha ez megvan, akkor felrakod a hengerfejet, meghúzod a csavarokat átlóba, és megméred a présrést. ezt úgy kell, hogy fogsz egy vastag(minimum 1,5mm) forrasztó ón darabot, bedugod a gyertyanyíláson, és úgy igazítod, hogy elérje valahol a hengerfej tövébe, a hengerfalat. ott tartod,és körbeforgatod a motort.(lenyomod a berúgókart) majd ha kihúzod az ónt, akkor a vége össze lesz lapítva. tolómérővel mérd meg ezt a vastagságot! 1,2mm-nél kissebb nem jó már. 1,5mm fölött meg megintcsak nem jó. majd szolj milyenek lettek az eredmények!
sorszám: 36892 (113265)
(előzmény: chris8, 2009-06-03 07:56:14)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-06-03 09:49:31
az a baj, hogy furán fogalmazol:D

szóval most megragad, vagy mi? blokkolná a kereket, ha nem húznád be a kuplungot?
valószínű, hogy el van szegényítve a benzinmennyiség, erre a legkényesebb a gép, de lehet más gond is.. pl nincs kiderékszögelve a hajtórúd,vagy kicsi illesztési hézagok, stb. fel lett "újítva"?
sorszám: 36891 (113264)
(előzmény: rejzi, 2009-06-03 08:35:29)

 
 
chris8
válasz erre | email2009-06-03 08:39:30
nekem régebben ugyanezt egy s50 es simson csinálta melegedés végett...de 250 es ETZ nél akorák a hütöbordák hogy normális hőértékü gyertyával elképzelhetetlennek tartom szoval ezt meghagyom a nagyoknak :)
sorszám: 36890 (113260)
(előzmény: rejzi, 2009-06-03 08:35:29)

 
 
rejzi
válasz erre | email2009-06-03 08:35:29
Hali mindenkinek!

Segítséget szeretnék kérni tőletek motor ügyben!- menetközben úgy 80-90 km/h-nál a motor fogja és úgy mond eldobja magát, azaz elszáll minden.Néha sikerül életre keltenem mikor vissza váltok és ráengedem a kuplungot, de ez nem mindig jön be. Tegnap már 60-nál csinálta ezt és nem tudok rájönni, hogy mi lehet a gond! A gép egy 250 MZ ETZ De Luxe tirisztoros gyújtással.
Segítségeteket hozzászólásotokat előre is köszönöm.
sorszám: 36889 (113259)

 
 
chris8
válasz erre | email2009-06-03 07:56:14
tolomérövel lemértem a hengert és rámértem a hengerfejre és egyezik...szoval szerintem nem ez a baj de amennyi kosz eddig kijött nemcsodálom hogy rángatott...kikönnyités (kosz eltávolitása) után viszaszerelve az alkatrészeket meglátjuk mi lessz belölle :)..de az ötletet köszi szépen ha nem irsz nemszerelem le a hengerfejet és dzsuvás marad
sorszám: 36888 (113258)
(előzmény: waresz, 2009-06-02 23:33:15)

 
 
chris8
válasz erre | email2009-06-03 07:36:47
az éjszaka a tisztogatással tölt jóhogy leszedtem a hengerfejet alatta jósok kosz volt de a légszürőházban is volt aranyos porsár meg a karbi fuvokáin se lehetett átlátni..demég bét sem :) hajnalodik...tiszta a motor aludtam 2 órát lassan megyek átiratni a paripát
sorszám: 36887 (113257)

 
 
chris8
válasz erre | email2009-06-03 00:05:03
szerintem nem ez a hejzet de bogarat ültetsz a füllembe...lehozom a hengerfejet és meglesem
sorszám: 36886 (113252)
(előzmény: waresz, 2009-06-02 23:27:35)

 
 
chris8
válasz erre | email2009-06-02 23:55:37
köszi szépen majd próbálkozom a beálitáson...de elötte karbiszisztitás nehogy az szivasson meg :) köszi szépen
sorszám: 36885 (113251)
(előzmény: Keri, 2009-06-02 23:21:12)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-06-02 23:33:15
hopp.. szóval 150es hengeren van 125ös hengerfej:D??
sorszám: 36884 (113250)
(előzmény: waresz, 2009-06-02 23:27:35)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-06-02 23:27:35
mekkora a présrésed? nem véletlen az a helyzet, hogy 150es hengerfejen van 125ös hengerfej?
sorszám: 36883 (113249)
(előzmény: chris8, 2009-06-02 23:00:00)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-06-02 23:26:12
én tankolok akár 1:20ast is, akkor is őzbarna lesz a gyertyám:)
sorszám: 36882 (113248)
(előzmény: omlas, 2009-06-02 21:35:09)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-06-02 23:21:12
a leírt tünetek alapján lehetséges a diagnózisod.
A szívató azonban nem sok vizet zavar, ha húzod a gázt, az csak alapjáraton ér valamit.
sorszám: 36881 (113247)
(előzmény: chris8, 2009-06-02 23:00:00)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-06-02 23:15:43
anno a startnál vettem, szóval nem tudok segíteni
sorszám: 36880 (113246)
(elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-06-02 20:32:08)

 
 
chris8
válasz erre | email2009-06-02 23:00:00
hali srácok réégen nem irtam tudom az én anyámat.. de mostmár hivatalosan is közétek tartozom (kis ts) és lenne pár kérdésem a nagy mz-sekhez mért van az hogy 1 2 ben egy bizonyos fordulatszám felett rángat? nemrég égettem ki a kiput deannak gondolom semi köze hozzá ..meg menetközben ráadom a szivatót és ugyanugy megy ijenkor fulladnia kellene nemlehet hogy benzinben szegény a keverékem? válaszokat előre is köszönöm
sorszám: 36879 (113244)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-06-02 22:05:24
Menetzárlatos. Emiatt melegszik, Ahogy melegszik tágul, ujabb oylan tekercsek érnek össze, amikről már lejött a szigetelés. Emiatt a végén nem tud létre jönni megfelelő szikra. A gyenge szikrát magassabb fordulaton, nagyobb terhelésen "lefujja% a nagyobb nyomás. Amikor kicsit hül a trafó, újra eltávolodnak a menetek, megint használhatóübbá válik a trafó, amíg fel nem melegszik újra. De mivel a kihülésre kevés idő van, a tovább menéskor már eleve forróbb a trafó, így jóval rövkdebb út után áll le újra mint elsőnek tette. Ezért gyanússabb az üzemanyag után folyásának akadályozottsága.
sorszám: 36878 (113243)
(előzmény: Hullagyali, 2009-06-02 21:45:37)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-06-02 21:58:57
nem trafó lesz,az biztos hogy kevés a benzin gyertyakép szerint,illetve van ez a jelenség hogy ha már nem százas a megszakitó v. a gyujtás bármely alkatrésze,akkor magasabb fordulaton kihagyogathat.amit még irtál hogy kimegy belőle az élet,ez azért zavaró számomra,mert ha beigazolódik a gyanúm hogy kevés a benzin,akkor előfordulhat túlmelegedés,mivel az üzemanyag amit beszív az hűti is,és ha túl szegény akkor kopogva magasabb hőmérsékleten ég,ha jól beszélek,de majd lehülyéznek ha rosszat mondtam
sorszám: 36877 (113242)
(előzmény: Hullagyali, 2009-06-02 21:45:37)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-06-02 21:54:35
tudod milyen a kisipar,hát elég gáz.lehet a 100ból kifogtad az egy hibásat.
van egy villamosságis cég,elég jól dolgoznak meg gyorsan(ez nem reklám:)azon szoktunk poénkodni a srácokkal hogy lefestik az öninditókat,generátorokat,és kész is,elég drága festék huszonezer forintokért.ez csak a látvány miatt van,jobban néz ki egy felújitott alkatrész megcsinálva letisztitva,és festve,semmint hót retkesen.
sorszám: 36876 (113241)
(előzmény: Zoten, 2009-06-02 20:59:42)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-06-02 21:49:28
jólvan,elismerem,tök hülye vagyok a kémiához,arra gondoltam hogy a víz közömbösíti a fékolajat,pl ha cserélek munkahengert,mindig leöntöm vizzel,mert hatékonyabban leszedi mint a féktisztitó.Rókapimpó! azért irtam fékolajat,mert mindenhol így mondják,a régi gépkönyvekbe is így emlitik.ez olyan mint a hajtóműolaj vs. váltó olaj.a régebbi technikába sűrűbb ún. 80W-90es hajtómű olajat raktak,az újakba pedig erőátviteli olajat,tök más a neve de ugyanazt szolgálja.Nem ez volt életem legjobb példája,de ettől függetlenül remélem érted mire gondolok.
sorszám: 36875 (113239)

 
 
Hullagyali
válasz erre | email2009-06-02 21:45:37
a gyertya színe mészfehér, a benzincsap jó, talán a tűszelep lesz. A trafóval mi lehet a baj?
sorszám: 36874 (113237)
(előzmény: omlas, 2009-06-02 21:35:09)

 
 
omlas
válasz erre | email2009-06-02 21:35:09
Sztem túl dús a keverék. A gyertya színe milyen? Ha sötét akkor egyértelműen dús.
sorszám: 36873 (113235)
(előzmény: Hullagyali, 2009-06-02 21:08:24)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-06-02 21:24:47
Például lehet tanksapka eldugulás, vagy a csapé. esetleg a tűszelep nem megfelelő, vagy akadozik. Egyszerűen elfogy a benya a karbiból, meg kell várni amíg utánna töltődik. De néha lehet elektromos gond is.trafó, gyertya.Ez utóbbinál azt is észre lehet venni, hogy amikor újra elindul, akkor már rövidebb út után száll el újra. A benzin után folyás akadálya esetén csak felhasznált benzin mennyiségétől függ, mikor áll le újra.Nekem a tűszelep tűjének szára volt berágódva, nem tudott rendesen kinyitni, hiába volt alacsony a benzin szint.De találkoztam deformálodott gumival a csapban, az se sok benzint engedett át. de ezt leellenőrizheted, ha lehúzod a csövet, nézed hogy folyik.
sorszám: 36872 (113234)
(előzmény: Hullagyali, 2009-06-02 21:08:24)

 
 
Hullagyali
válasz erre | email2009-06-02 21:08:24
sziasztok!
Mi lehet a gond az etz-men ha magasabb fordulaton utazva kb 1-2 km után leáll, mintha az élet ment volna ki belőle, aztán kb 3 perc rugdosás után elindul?
sorszám: 36871 (113232)

 
 
Bohumil250
válasz erre | email2009-06-02 21:07:44

Biztosan igazad van,de tényleg erősen nedvességszívó hatású.
sorszám: 36870 (113231)
(előzmény: Árpád, 2009-06-02 20:57:07)

 
 
Zoten
válasz erre | email2009-06-02 20:59:42
Kapott új MZ főfékhengert is, de csak utánygíártottat tudtam venni és az is szar volt, na itt telt be nálam a pohár.
sorszám: 36869 (113230)
(elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-06-02 20:12:40)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-06-02 20:57:07
A glycol ha minden igaz, önmagában csak egy szerves gyök. Szerintem is glycoléter van a fékfolyadékban. Méghozzá egy mesterséges, nagy méretű kapcsolt molekula. De ide már tényleg olyan ember kellene, aki jártas a szerves kémiában.
sorszám: 36868 (113229)
(előzmény: Bohumil250, 2009-06-02 20:42:17)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-06-02 20:52:05
Na ja. Ezt talán bizonyítja az is, amikor a fékfolyadék ráfolyik valami festett felületre. Vízbázisú cucc nem tudna olyan pusztítást végezni.Olaj sem.Ilyenekre a benzinek, alkoholok és éterek képesek.
Amúgy minden folyadék felforhat, akkor gőz(gáz) keletkezik. De a fékfolyadék forráspontja ha jól tudom jóval magassabb a vízénél, 200 fok feletti.Gondolom amikor mégis vizesedik egy kicsit, csökken a forráspont.Nem vagyok vegyész.
sorszám: 36867 (113227)
(elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-06-02 20:32:12)

 
 
Bohumil250
válasz erre | email2009-06-02 20:42:17
Tévedsz András,glykol bázisúak,ezért hygroszkopikusak.

sorszám: 36866 (113226)
(elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-06-02 20:10:03)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu