hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 26. kedd 
Virág

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

chris8
válasz erre | email2009-06-03 12:25:47
kipufogót már tisztitottam televolt koxal de lehet hgy még lesz tisztogatás most viszont áll a bál itthon és még dolgoznom is kell de megfogom nézni a dolgokat köszi a segitséget :)
sorszám: 36899 (113272)
(előzmény: waresz, 2009-06-03 09:57:36)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-06-03 12:09:37
Az odahúzom meghalt bővebben kifejthetnéd.
sorszám: 36898 (113271)
(előzmény: Hullagyali, 2009-06-03 12:03:49)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-06-03 12:08:22
A 125-ös hengernek alacsonyabb a beömlője, és kipufogója. Ráadásul a beömlőben nyelv van. Ezt 150-re fúrva kapsz egy alul nyomatékos, felül gyenge hengert.
Érdekes, mert a nálam lévő 125-ös henger 3500 alatt halott, csak a könyök és a hneger közé berakott kipufogószűkítő koronggal tudom használni. Most 14-es lánckerék van rajta, picit rövid. 15-össel pedig már gyenge volt. 150-es 16-ossal is ment.
Érdekes lehet a 150-es 14-essel. :-D
sorszám: 36897 (113270)
(előzmény: Gábor, 2009-06-03 11:33:41)

 
 
Hullagyali
válasz erre | email2009-06-03 12:03:49
Üdv!
Nekem is pont ilyen problémám van. Bár nekem néhány rugás után sikerül beindítanom, de épp olyan mint nálad, ha lassabban megyek (bár inkább a fordulatszám számít), akkor nincs baja.Ha viszont odahúzom akkor meghal.
sorszám: 36896 (113269)
(előzmény: rejzi, 2009-06-03 08:35:29)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-06-03 12:03:22
Aki lejtőn folyamatosan nyomja a fékpedált az
-nem tud vezetni
-nagyon bátor
-sok a pénze fékbetétre, fékpofára, tárcsára, dobra.
sorszám: 36895 (113268)
(előzmény: Zoten, 2009-06-02 19:59:30)

 
 
Gábor
válasz erre | email2009-06-03 11:33:41
Sziasztok
Én is ritkán irok ide de kiváncsi lennék a véleményetekre.Kb 1,5 éve intravénás forumtársunk segitségével felfuradtam egy etz125 ös hengert 150esre ,a gép ekkor komplett felujitást kapott .
Na nincs is vele azóta probléma ,(lehett épp ezért irok szerelési hiányom van)jópár 1000km ert beletekertem azota.Az érdekeség annyi a gépel ,hogy alacsonyabb fordulatokon rendkivűl nyomatékos ,abszolút nem kell pörgetni hogy menjen 2 személyel szembe szélel is hasít.De viszont 5ezres fordulatt felett megáll az élett ,nem rángat nem mekeg csak nagyon lassan kuszik fel az ora alacsonyabb fokozatokban is.Most azon gondolkodom rakom rá 150es karbit illetve számithat az is hogy a 125 ös henger felömlöi szükebek(ha jól emlékszem)Ezek által megváltozik a motor nyomatékgörbéje?illetve alacsonyab fordulaton adja le a max lóeröt?Talán a présrésre is rákel mérjek mert ha jól emlékszem 25 ös hengerfejet raktam rá.Nem tudom végülis 70-80km/h val közlekedek vele ,a gyújtás is tökéletes kb 9o km/h ig képess kipörögni de ezt két személyel is hozza.Csak érdekelne a véleményetek okozhatja e a fent leirtak ezt a hibát.Csak az a 90km/h ba@a kicsit a fantáziám ,mert annó a 125 ösöm 100-110re is képes volt bár igaz azmeg 5000alat volt nudli még egy személy alatt is.
sorszám: 36894 (113267)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-06-03 09:59:02
Peterock!
írj nekem e-mail-t!! azt ott megsúgok mindent.
sorszám: 36893 (113266)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-06-03 09:57:36
ha sok korom volt benne, akkor a kipufogóégetést neked is ajánlom! valószínű, hogy a könyökben is van koksz bőven. ha már leszedted a hengerfejet, akkor nézd meg, hogy a dugattyú felső éle amikor alsó holtponton van, akkor 100%ig egybe kell essen a kipufogónyílás és a két felömlő alsó élével. benyúlsz neki és kitapintod:D(közbe a kipufogó nyílsábol is kikaparhatnád a kokszot) ha igen, akkor bingó, ha nem akkor megfelelő vastagságú hengertalp pakolást kell beszerelni. ez nagyon fontos. ha ez megvan, akkor felrakod a hengerfejet, meghúzod a csavarokat átlóba, és megméred a présrést. ezt úgy kell, hogy fogsz egy vastag(minimum 1,5mm) forrasztó ón darabot, bedugod a gyertyanyíláson, és úgy igazítod, hogy elérje valahol a hengerfej tövébe, a hengerfalat. ott tartod,és körbeforgatod a motort.(lenyomod a berúgókart) majd ha kihúzod az ónt, akkor a vége össze lesz lapítva. tolómérővel mérd meg ezt a vastagságot! 1,2mm-nél kissebb nem jó már. 1,5mm fölött meg megintcsak nem jó. majd szolj milyenek lettek az eredmények!
sorszám: 36892 (113265)
(előzmény: chris8, 2009-06-03 07:56:14)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-06-03 09:49:31
az a baj, hogy furán fogalmazol:D

szóval most megragad, vagy mi? blokkolná a kereket, ha nem húznád be a kuplungot?
valószínű, hogy el van szegényítve a benzinmennyiség, erre a legkényesebb a gép, de lehet más gond is.. pl nincs kiderékszögelve a hajtórúd,vagy kicsi illesztési hézagok, stb. fel lett "újítva"?
sorszám: 36891 (113264)
(előzmény: rejzi, 2009-06-03 08:35:29)

 
 
chris8
válasz erre | email2009-06-03 08:39:30
nekem régebben ugyanezt egy s50 es simson csinálta melegedés végett...de 250 es ETZ nél akorák a hütöbordák hogy normális hőértékü gyertyával elképzelhetetlennek tartom szoval ezt meghagyom a nagyoknak :)
sorszám: 36890 (113260)
(előzmény: rejzi, 2009-06-03 08:35:29)

 
 
rejzi
válasz erre | email2009-06-03 08:35:29
Hali mindenkinek!

Segítséget szeretnék kérni tőletek motor ügyben!- menetközben úgy 80-90 km/h-nál a motor fogja és úgy mond eldobja magát, azaz elszáll minden.Néha sikerül életre keltenem mikor vissza váltok és ráengedem a kuplungot, de ez nem mindig jön be. Tegnap már 60-nál csinálta ezt és nem tudok rájönni, hogy mi lehet a gond! A gép egy 250 MZ ETZ De Luxe tirisztoros gyújtással.
Segítségeteket hozzászólásotokat előre is köszönöm.
sorszám: 36889 (113259)

 
 
chris8
válasz erre | email2009-06-03 07:56:14
tolomérövel lemértem a hengert és rámértem a hengerfejre és egyezik...szoval szerintem nem ez a baj de amennyi kosz eddig kijött nemcsodálom hogy rángatott...kikönnyités (kosz eltávolitása) után viszaszerelve az alkatrészeket meglátjuk mi lessz belölle :)..de az ötletet köszi szépen ha nem irsz nemszerelem le a hengerfejet és dzsuvás marad
sorszám: 36888 (113258)
(előzmény: waresz, 2009-06-02 23:33:15)

 
 
chris8
válasz erre | email2009-06-03 07:36:47
az éjszaka a tisztogatással tölt jóhogy leszedtem a hengerfejet alatta jósok kosz volt de a légszürőházban is volt aranyos porsár meg a karbi fuvokáin se lehetett átlátni..demég bét sem :) hajnalodik...tiszta a motor aludtam 2 órát lassan megyek átiratni a paripát
sorszám: 36887 (113257)

 
 
chris8
válasz erre | email2009-06-03 00:05:03
szerintem nem ez a hejzet de bogarat ültetsz a füllembe...lehozom a hengerfejet és meglesem
sorszám: 36886 (113252)
(előzmény: waresz, 2009-06-02 23:27:35)

 
 
chris8
válasz erre | email2009-06-02 23:55:37
köszi szépen majd próbálkozom a beálitáson...de elötte karbiszisztitás nehogy az szivasson meg :) köszi szépen
sorszám: 36885 (113251)
(előzmény: Keri, 2009-06-02 23:21:12)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-06-02 23:33:15
hopp.. szóval 150es hengeren van 125ös hengerfej:D??
sorszám: 36884 (113250)
(előzmény: waresz, 2009-06-02 23:27:35)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-06-02 23:27:35
mekkora a présrésed? nem véletlen az a helyzet, hogy 150es hengerfejen van 125ös hengerfej?
sorszám: 36883 (113249)
(előzmény: chris8, 2009-06-02 23:00:00)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-06-02 23:26:12
én tankolok akár 1:20ast is, akkor is őzbarna lesz a gyertyám:)
sorszám: 36882 (113248)
(előzmény: omlas, 2009-06-02 21:35:09)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-06-02 23:21:12
a leírt tünetek alapján lehetséges a diagnózisod.
A szívató azonban nem sok vizet zavar, ha húzod a gázt, az csak alapjáraton ér valamit.
sorszám: 36881 (113247)
(előzmény: chris8, 2009-06-02 23:00:00)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-06-02 23:15:43
anno a startnál vettem, szóval nem tudok segíteni
sorszám: 36880 (113246)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-06-02 20:32:08)

 
 
chris8
válasz erre | email2009-06-02 23:00:00
hali srácok réégen nem irtam tudom az én anyámat.. de mostmár hivatalosan is közétek tartozom (kis ts) és lenne pár kérdésem a nagy mz-sekhez mért van az hogy 1 2 ben egy bizonyos fordulatszám felett rángat? nemrég égettem ki a kiput deannak gondolom semi köze hozzá ..meg menetközben ráadom a szivatót és ugyanugy megy ijenkor fulladnia kellene nemlehet hogy benzinben szegény a keverékem? válaszokat előre is köszönöm
sorszám: 36879 (113244)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-06-02 22:05:24
Menetzárlatos. Emiatt melegszik, Ahogy melegszik tágul, ujabb oylan tekercsek érnek össze, amikről már lejött a szigetelés. Emiatt a végén nem tud létre jönni megfelelő szikra. A gyenge szikrát magassabb fordulaton, nagyobb terhelésen "lefujja% a nagyobb nyomás. Amikor kicsit hül a trafó, újra eltávolodnak a menetek, megint használhatóübbá válik a trafó, amíg fel nem melegszik újra. De mivel a kihülésre kevés idő van, a tovább menéskor már eleve forróbb a trafó, így jóval rövkdebb út után áll le újra mint elsőnek tette. Ezért gyanússabb az üzemanyag után folyásának akadályozottsága.
sorszám: 36878 (113243)
(előzmény: Hullagyali, 2009-06-02 21:45:37)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-06-02 21:58:57
nem trafó lesz,az biztos hogy kevés a benzin gyertyakép szerint,illetve van ez a jelenség hogy ha már nem százas a megszakitó v. a gyujtás bármely alkatrésze,akkor magasabb fordulaton kihagyogathat.amit még irtál hogy kimegy belőle az élet,ez azért zavaró számomra,mert ha beigazolódik a gyanúm hogy kevés a benzin,akkor előfordulhat túlmelegedés,mivel az üzemanyag amit beszív az hűti is,és ha túl szegény akkor kopogva magasabb hőmérsékleten ég,ha jól beszélek,de majd lehülyéznek ha rosszat mondtam
sorszám: 36877 (113242)
(előzmény: Hullagyali, 2009-06-02 21:45:37)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-06-02 21:54:35
tudod milyen a kisipar,hát elég gáz.lehet a 100ból kifogtad az egy hibásat.
van egy villamosságis cég,elég jól dolgoznak meg gyorsan(ez nem reklám:)azon szoktunk poénkodni a srácokkal hogy lefestik az öninditókat,generátorokat,és kész is,elég drága festék huszonezer forintokért.ez csak a látvány miatt van,jobban néz ki egy felújitott alkatrész megcsinálva letisztitva,és festve,semmint hót retkesen.
sorszám: 36876 (113241)
(előzmény: Zoten, 2009-06-02 20:59:42)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-06-02 21:49:28
jólvan,elismerem,tök hülye vagyok a kémiához,arra gondoltam hogy a víz közömbösíti a fékolajat,pl ha cserélek munkahengert,mindig leöntöm vizzel,mert hatékonyabban leszedi mint a féktisztitó.Rókapimpó! azért irtam fékolajat,mert mindenhol így mondják,a régi gépkönyvekbe is így emlitik.ez olyan mint a hajtóműolaj vs. váltó olaj.a régebbi technikába sűrűbb ún. 80W-90es hajtómű olajat raktak,az újakba pedig erőátviteli olajat,tök más a neve de ugyanazt szolgálja.Nem ez volt életem legjobb példája,de ettől függetlenül remélem érted mire gondolok.
sorszám: 36875 (113239)

 
 
Hullagyali
válasz erre | email2009-06-02 21:45:37
a gyertya színe mészfehér, a benzincsap jó, talán a tűszelep lesz. A trafóval mi lehet a baj?
sorszám: 36874 (113237)
(előzmény: omlas, 2009-06-02 21:35:09)

 
 
omlas
válasz erre | email2009-06-02 21:35:09
Sztem túl dús a keverék. A gyertya színe milyen? Ha sötét akkor egyértelműen dús.
sorszám: 36873 (113235)
(előzmény: Hullagyali, 2009-06-02 21:08:24)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-06-02 21:24:47
Például lehet tanksapka eldugulás, vagy a csapé. esetleg a tűszelep nem megfelelő, vagy akadozik. Egyszerűen elfogy a benya a karbiból, meg kell várni amíg utánna töltődik. De néha lehet elektromos gond is.trafó, gyertya.Ez utóbbinál azt is észre lehet venni, hogy amikor újra elindul, akkor már rövidebb út után száll el újra. A benzin után folyás akadálya esetén csak felhasznált benzin mennyiségétől függ, mikor áll le újra.Nekem a tűszelep tűjének szára volt berágódva, nem tudott rendesen kinyitni, hiába volt alacsony a benzin szint.De találkoztam deformálodott gumival a csapban, az se sok benzint engedett át. de ezt leellenőrizheted, ha lehúzod a csövet, nézed hogy folyik.
sorszám: 36872 (113234)
(előzmény: Hullagyali, 2009-06-02 21:08:24)

 
 
Hullagyali
válasz erre | email2009-06-02 21:08:24
sziasztok!
Mi lehet a gond az etz-men ha magasabb fordulaton utazva kb 1-2 km után leáll, mintha az élet ment volna ki belőle, aztán kb 3 perc rugdosás után elindul?
sorszám: 36871 (113232)

 
 
Bohumil250
válasz erre | email2009-06-02 21:07:44

Biztosan igazad van,de tényleg erősen nedvességszívó hatású.
sorszám: 36870 (113231)
(előzmény: Árpád, 2009-06-02 20:57:07)

 
 
Zoten
válasz erre | email2009-06-02 20:59:42
Kapott új MZ főfékhengert is, de csak utánygíártottat tudtam venni és az is szar volt, na itt telt be nálam a pohár.
sorszám: 36869 (113230)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-06-02 20:12:40)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-06-02 20:57:07
A glycol ha minden igaz, önmagában csak egy szerves gyök. Szerintem is glycoléter van a fékfolyadékban. Méghozzá egy mesterséges, nagy méretű kapcsolt molekula. De ide már tényleg olyan ember kellene, aki jártas a szerves kémiában.
sorszám: 36868 (113229)
(előzmény: Bohumil250, 2009-06-02 20:42:17)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-06-02 20:52:05
Na ja. Ezt talán bizonyítja az is, amikor a fékfolyadék ráfolyik valami festett felületre. Vízbázisú cucc nem tudna olyan pusztítást végezni.Olaj sem.Ilyenekre a benzinek, alkoholok és éterek képesek.
Amúgy minden folyadék felforhat, akkor gőz(gáz) keletkezik. De a fékfolyadék forráspontja ha jól tudom jóval magassabb a vízénél, 200 fok feletti.Gondolom amikor mégis vizesedik egy kicsit, csökken a forráspont.Nem vagyok vegyész.
sorszám: 36867 (113227)
(előzmény: chevy001, 2009-06-02 20:32:12)

 
 
Bohumil250
válasz erre | email2009-06-02 20:42:17
Tévedsz András,glykol bázisúak,ezért hygroszkopikusak.

sorszám: 36866 (113226)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-06-02 20:10:03)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2009-06-02 20:41:48
Pont azért kell sűrűn cserélni a FÉKFOLYADÉKOT (direkt nagybetű, mert az olajhoz semmi köze) mert a levegő nedvességtartalmából magába szívja a vízpárát és ez csökkenti a forráspontját.
sorszám: 36865 (113225)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-06-02 20:10:03)

 
 
chevy001
válasz erre | email2009-06-02 20:32:12
Sajna ellent kell,hogy mondjak neked. A fékfolyadékok nem vízbázisúak.Pont,hogy adalékolják,hogy kevésbé vegyék be a vizet. "A fékfolyadékok speciális szintetikus hidraulikafolyadékok (polithilence glycol ether). Tartalmaznak speciális adalékokat is, melyek lecsökkentik a vízfölvevő hajlamot"
sorszám: 36864 (113223)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-06-02 20:32:08
tudom mire gondolsz a folyamatos fékezgetés,de amikor a dugóban araszolsz,20cm\h-val és folyton kuplungolsz meg fékezel az is igénybe veszi,de ha folyamatosan fékezek erőből huzamosabb ideig,akkor hamarabb beszarhat ez így igaz.
Más: vadászok skoda vezérműlánc után,új szett érdekelne egyik haveromén le kell cserélni mert zörög,és amúgy is esedékes 127000km-nél:)unix,bárdi,start kilőve,ők nem forgalmaznak már ilyet.Volt egy öreg szaki itt nálunk a visegrádi utcába,de megszünt,sajnos.Gondolkoztam még a porsche pest--en is,de lehet hogy elhajtanának a tarkába hogy inkább a múzeumba keressek ilyesmi holmit.
sorszám: 36863 (113222)
(előzmény: Keri, 2009-06-02 20:24:55)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-06-02 20:26:42
Ilyet még amúgy nem láttam hogy megnézik a fékfolyadékot, de szerintem nagyon helyes dolog. A Vass Gereben utcában mondjuk kicsit rendesebbek. Ilyenre azt mondják ha még aznap visszamegyek akkor nem kell még egyszer befizetni a vizsgadíjat, márpedig a fékolaj csere elég gyorsan meg szokott lenni.
sorszám: 36862 (113219)
(előzmény: Keri, 2009-06-02 20:24:55)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-06-02 20:24:55
Mondom hogy amíg nem forr fel addig nem fogod érezni a különbséget. Az Alpok-os példa jobb volt mert ott minden gyenge fék elszáll.
sorszám: 36861 (113218)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-06-02 20:10:03)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-06-02 20:12:40
akkor esélyes hogy kopott volt a főfékhengered,ne feledd szavad,én már minden részét cseréltem a féknek,a főfékhengerbe csak egy dugattyút tettem,azt is csak azért mert véletlenül megkarcoltam,és jobb a békesség alapon kapott újjat,karmantyúkkal mindennel együtt,full patent,ha feléd járok ajánlom próbáld ki,szerintem tudja a gyári tulajdonságait.
sorszám: 36860 (113217)
(előzmény: Zoten, 2009-06-02 19:59:30)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-06-02 20:10:03
a hungárián délbe tudod hogy élvezet menni,az egyik lábam a féken,a másik kettő meg azt se tudta hol van:P
Azt is tudom elméletben miért megy el fék,mivel többségében víz bázisúak a mai fékolajok,ezek ha felforrnak gáz\gőzzé vállnak,és a levegőt\gőzt\gázt össze lehet nyomni.Nos én ezt nem éreztem sem a régivel sem az újjal.
sorszám: 36859 (113216)
(előzmény: Keri, 2009-06-02 20:04:14)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-06-02 20:07:53
És az volt a furcsa hogy nem is 20 éves olaj volt benne, csak pár éves amit szintén én cseréltem DOT3-ra.
Teljesen tiszta és világos volt a folyadék, de a sok fékezéstől mégis felforrt.
sorszám: 36858 (113215)
(előzmény: Keri, 2009-06-02 20:04:14)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-06-02 20:04:14
Én 1-2 évente ki szoktam cserélni a fékfolyadékot és mindig DOT4-re.

A forráspontot csökkenést nem veszed észre amíg fel nem fort.

Skodámon volt úgy hogy mentem a 3-ason folyamatos kocsisor, fékezgetés gyorsulás, egyszercsak, amikor előttem lassítottak beesett a fékpedál, szerencsére reflexből felrántottam a kéziféket. Na ez volt az a pillanat amióta cserélem az olajat rendszeresen :)
sorszám: 36857 (113214)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-06-02 19:40:14)

 
 
Zoten
válasz erre | email2009-06-02 19:59:30
Hát én már próbáltam mindent. Új fékcső, dot4 fékolaj, abból is ami jobb. Ezaz ami kiakasztott, hogy már nem tudtam h mit csináljak vele. Több autót simán légtelenítettem már gond nélkül, ezzel meg csak szívtam. Nekem bevállt a főfékhenger csere, azzal 2 perc volt a légtelenítés.
Ez a kép télen készült, azóta meg inkább megyek vele, mint fényképezek. Mondjuk olyan sokat nem használom. Tavasz óta 2-300 km-ert ha mentem vele, de most egy héten belül duplázom az idei futásteljesítményét.
Amúgy a forráspontot nem egy fékezésnél veszed észre, hanem ha mész mondjuk az alpokban és már 10 perce folyamatosan nyomod a féket és amikor felforr elmegy a féked... Izgi tud lenni. Pár ismerősöm már ráfázott majdnem, csak a kézifék és a motorfék mentette meg őket az ároktól.
sorszám: 36856 (113213)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-06-02 19:31:00)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-06-02 19:40:14
tudod mi a vicc? a gs-en 3 féknyereg is van és szarabbul fogott mint az etz-m 100ról 0ra.kicseréltem a fékolajat,valami pirosas szar volt benne,szóval kapott jófajta dot4-et könyv szerint a gs,és máris harapósabb lett.szóval a közeg amivel működtetjük azt a szerencsétlen féket az se mindegy milyen.
más:
a mozaikba vittem egy bmw 530D-t,a komputeres vizsgálat kimutatta hogy alacsony a fékolaj forráspontja,ezért megbukott:))))pff kész röhej,kicseréltük,másnap át is ment,és a legszebb,lehet én vagyok a falábú de szart se éreztem a különbségből,ugyanúgy felszedte az aszfaltot egy erősebb satunál
sorszám: 36855 (113209)
(előzmény: Keri, 2009-06-02 17:43:23)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-06-02 19:31:00
jól néz ki,csak a szobába körözöl vele vagy hétvégén kimész az erkélyre is?nem ismerjük egymást de az etz-nél primitívebb és egyszerűbb fékrendszert keresve se találsz.Ha valami gebasz van akkor persze hogy nem tudod rendesen megcsinálni.Egy fékcső csere igen nagy meglepetést tud okozni a 20éves régi szar helyett,és csak egy 1000es körül van.szintén Keri mondta saját tapasztalatom is egyébként nem vagyok senki szócsöve,a szürke EBC betéttel(500ft-os) egész korrektül meg lehet buktatni az elejét.ha mindenképp cserélni akarod a féket hát hajrá,de tök fölösleges,ha egyébként minden kóser.
sorszám: 36854 (113208)
(elözmény: Árpád, 2009-06-02 16:31:51)

 
 
R.Norbi
válasz erre | email2009-06-02 18:50:02
ELADÓ LETT SAJNA!Etz 250 tip. motorom! Givi túradobozzal és bieffe sisakkal!Felújítás óta 1500km-t futott, patent gépszörnyeteg!A fent említett kiegészítőkkel 145 ezer huf,kiegészítők nélkül 120 ezer huf!Bővebb felvilágosításért keress mailban,vagy a 30/2905617 telefonszámon!S.O.S.
sorszám: 36853 (113203)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-06-02 17:48:21
Vannak jó betétek a drága kategóriában is és ha ingyért szerezted akkor jó, de minek fizessek 8ezret ha 500ért is van olyan ami bevált?
sorszám: 36852 (113197)
(elözmény: Árpád, 2009-06-02 16:42:46)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-06-02 17:46:39
Ja és a hidraulikus áttételen még gondolkodj egy picit :)
Ha a felső kisebb akkor nagyobb az áttételi arány, ezért nagyobb erővel fogja a tárcsát. Igaz ilyenkor nagyobb a rendszerben lévő nyomás is, tehát a rugalmas csővel még rugalmasabb lesz a rendszer. Viszont egy merev csővel ez a hatás kompenzálva van.

Lehetne még nagyobb alsó dugattyú, akkor a rugalmasság hatása csökkenne, de az ilyen féknyereg beszerzése drágább és felrakása bonyolultabb.
sorszám: 36851 (113196)
(elözmény: Árpád, 2009-06-02 16:36:42)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-06-02 17:43:23
Nincs mit tenni ha egyszer elkopott.
Persze nyilván elsőre tömítést kell cserélni, de amikor már a sokadik tömítéssel is levegősödik akkor az ember rátesz egy jó főfékhengert amivel nincs gond :)

Fém fékcső 10rugó.
Elmondom hogy nekem a gázbowdenem is 6000forint volt :)
Ha azt vesszük hogy egy jó minőségű alkatrészről van szó akkor nem drága.
Csak az ócsó kisiparihoz képest drága, de Honda mellet az ember megszokja ezt az árszintet :)

Megállni valóban elég a gumi fékcső is, de ha az embernek nem elég hogy csak megáll, hanem precízen adagolható féket akar, akkor azért jó dolog ha nem olyan rugalmas a fékrendszer.

Az ETZ féknyerge amúgy elég jó, azzal nem is volt kifogásom.
sorszám: 36850 (113195)
(elözmény: Árpád, 2009-06-02 16:36:42)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu