:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
A légkulcs impulzus szerü lökései kíméletesebbek mint egy nagy erőkarral ugyan úgy meghúzni.
Mondjuk összerakásnál a végső lehúzást én is mindig kézzel csinálom, mert szerintem kézzel jobban érezni a helyes, mechanika által megkövetelt nyomatékot.
hali
a lényeg, hogy kb két km után 80-as tempóval egyszer csak elszáll minden mintha nem kapna áramot , hiába húzok neki gázt nem reagál rá
nincs felújítva mert még nincs rá keret
Igen ilyen az én gépem.a forgórészt csak úgy tudnám felrakni ha a szimeringházat leveszem.bár holnap folytatom a méregetéseket és meglátom mit lehet csinálni vele.te mit gondolsz egy közdarabról a főtengelyre amivel illeszteném a forgórészt?elég erős lenne ha ékek is lennének?bár félek hogy a csavar nem fogná eléggé és nagyobb fordulaton lefordulna a forgórész.
Leírtam, hogy mi köze hozzá, de leírom ismét talán érthetőbben. A generátor tölt, a gyújtás meg fogyaszt, ez eddig OK!
Ha sérült a csúszógyűrű eleve kevés a töltés, ettől gyenge az akku, azután nagy fordulaton (mikor kellene a sok delej :-)) még kevésbé tölt, mert elpattog róla a szénkefe és eljő az az idő amikor annyira hitvány lesz a szikra, hogy kihagy. Nagyjából tényleg olyan mintha leszabályozna. Ha leesik a fordulat életre kel.
A töltésvisszajelző ilyenkor persze nem világít, max parázslik kicsit, mert valamicskét azért töltöget.
Sérült csúszógyűrűnél ez elég tipikus.
leszabályzáshoz mi köze van a generátornak????
semmi. akkor csak a töltés megy el. a megszakító inkább hajlamos nem követni az excentert. az MZ megszakítós megoldása elég jó, ha minden oké,(JÓ A MEGSZAKÍTÓ FELÉPÍTÉSE) és a beállítások is jók, még akár 7000 fordulaton sem hagy ki 10 fordulatonként 1-nél több szikrát, ellenben a jawa hitvány megoldásával ami már 4000 körül legalább 3-4szikrát mellélő. azért van az hogy ha felszerelnek egy jawaba egy jól beállított trabigyujtást(hall IC-set) akkor már az egy egész komoly tuning.
Köszönöm a választ akkor jobbminőségit veszek,sajnos arolom van otthon etz-hez elég volt,de a cagiva 7-8 at elpörög rezzenés nélkül (max10) bár kímélem de jobb a biztonság.
Akkor legyen schell:)
engem nem érdekel az arol.. egészen más hangja van azzal a gépnek. a sprint klasszisokkal jobb mint bármelyik másik. pedig már sokfélét próbáltam. nem olyan büdös, jól tisztul, a kipufogó sem redvásodik annyira. na meg van mellette egy halom referencia.. sokat futott gépek, stb.
Ez elég tipikus, nem érintkezik rendesen a kefe, kevés a töltés. Ahogy nő a fordulat még kevésbé érintkezik (pattog). és egyszer csak elfogy a zeusz!
Tényleg olyan érzés mintha leszabályozna. :-)
De ott nem ez a baj, mert neki teljesen megáll, és utána nehezen indul.
BOCS!! ne várd az e-mail-t mert ha jól emlékszem neked TS 250-ed van a négy fokozatos. abba van egy külön szimeringház, a dinamó alatt. oda nem jó az én megoldásom. biztos megoldható. Bambinak úgy van, talán ő tud segíteni. meg tudnám oldani a dolgot, de nem tudok méricskélni blokk nélkül. én is magamnak találtam ki a megoldást, Zsakfos megoldása láttán. állítólag TS250hez még tán blokkot marni sem kell. (?)
Érdekes a Mol árpolitikája:
BexArol 2T 1250Ft
Sprint 2T 1400Ft.
Hallihó!
Közben megtaláltam a leírásban is, 80-100Nm a kuplung meghúzási nyomatéka. Ez a leírás nem valami összeszedett - szerintem. Van itt az oldalon letölthető formában, valaki végigfotózta a könyvet. Nos, ez nekem megvan szépen szkennelve, van rá igény hogy kitegyük a weblapra? Hová kell feltölteni? Ez speciel 100mega, de megnézem hogy mennyire lehet optimalizálni a képeket.
Van a kuplung alatt/mellett az a nagy tányérkerék amit egy anya fog biztosítólemezzel. Az az anya nálam nem volt a helyén. Letekeredett és a fogaskerék ide-oda kalimpált a tengelyen, de ebből semmit se vettem észre, nem ezért kellett szétszedni.
Hmm. Mi darált le mit? A generátoron milyen gyűrűt? No meg ha ott szedett volna le valamit, gondolom az neked is valami töltés stb hibaként (is) jelentkezett, nem? Vagy lehet olyan, hogy csak ezt a hibát okozza, mást nem? De azért megnézem ezt is.
A korábbi nekem szóló hsz-hoz (csak hogy ne kelljen egyesével válaszolgatnom): a karbit átpucoltam, illetve különböző síberbeállításokkal is kipróbáltam. Nem változtatott semmit. A gyertyakép jó, szép őzbarna, de igazábol már vagy 3 gyertyával kipróbálgattam. Mindnél jónak tűnt.
A levegőszűrő nem olyan régi, de esküszöm kicserélem, ezen már ne múljon :)
jaja. most épül be egy ilyen megoldás. küldök e-mail-be egy rajzot, meg egy leírást. blokkot mindenképp marni kell.(és szét is kell húzni)
Háát a lexusnál nem a környezetkímélés a cél. Egyszer volt szerencsém egy G450h -hoz. Hát az gyorsításnál bennt tart az ülésben:d 5,9s az nem rossz..
Énis husqvarna olajjal megyek, ez tényleg nem kormol.
hopp egy kicsit rádupláztam a belejavításnál:D..:P
vagy ha már MOL, akkor Sprint 2T(1400-1500ft). az a legbeváltabb. olajszivattyú hiba ellen elég jó védekezés egy tank benzinhez(gondolom van 10liter) egy deci 2T olajat önteni olajat önteni a benzinhez.
láncfűrész olajat meg kerüld!
Jaja!!
Arol-t abba ne tegyél!!! Szánd rá a pénzt az olajra! Nekem bevált a shell, repsol.Szinte mindegy, csak valami rendes márkát rakj bele. Mert azok normálisabban égnek,mint az Arol.
Anno,mikor megvettem a gépet, szürke betéttel nyikkantgattam a gumit 50-60-nál, mint az ABS. :-D
Azután volt sárga, az rakat szar.
Mióta valamelyik xarfaxú ganyé homokot tett a féktartályomba motorostalin, azóta nem nyikkan, de most is jó a fék.
Egyébként gazdaságos vezetőhöz méltó móon igyekszem kerülni a fékezést, energia pocsékolását, fék koptatását.
Inkább tegyél bele Husqvarna XP-t, 2000Ft/l.
Az Arol kokszol, és a Cagi dugó nem 1500Ft.
Arolla 5, max. 6000-et forgatnék. Az tatás stílushoz való, mérsékelt hőterhelésre.
Az én ETZ-m is leszabályzott 4-nél. Egy kemény szemcse szétdarálta a generátor egyik gyűrűjét, 1mm csík maradt.
Cagiva Aletta Electra 125
16LE Légűtés,külön olajzás.
Szóval rakjam furra aztán csoki.
Arol 2t -m van még etz-he..az jó akkor bele?
Hogy lehet kiiktatni és mi a hátránya?
Szintet úgy tudsz nézni azon a valamilyen 2T motoron,hogy van rajta olaj visszajelző lámpa.Ha az világít,akkor tölts bele? Milyen motorról lenne szó?
S egyébként ki tudod iktatni.
Fontos kérdésem lenne:
Vany egy kétütem léghűtéses motorom,ami tisztával megy plusz külön van olajzása.
Eddíg nem volt ilyen mocim,kérdés az hogy sima arol 2t öntsek oda bele?Illetve szintet hogy tudok nézni? Esetleg ki lehet iktatni hogy keverékkel járjak?
nos tehát.én a légszűrőt takaritanám ki először,ha az még kimaradt.
lehet hogy 4000ig szipákol valahogy de magasabb fordultaon kevés.
Üdv ma reggel 6ra letekertem 50km,és megállapitottam hogy kellet volna kesztű,egyébbkén én se vagyok megelégedve a motorommal,de erről majd késöbb.
üdv Dlaca
te éítettél ts be generátort?emlékszel még kb a közdarab méreteire?esetleg hogy milyen mélyen esztergáltál ki a blokkból?
Buellen a főtengelyen ami anya van azt 150-180nal kell meghúzni,nem emlékszem pontosan.De asszem 180...
9kilóval? hmm.jó kajak lehet a főtengelyen a menet,benzines kocsik hengerfejét szoktuk 10-12kilóval húzni,lehet ennyi csak soknak tűnik:)
szerintem mint sokan közülünk annyi köze van hogy használja az EBC-t,ha gondolod vedd meg a pirosat,hidegen egy erősebb féknél leesik a sisak a fejedről,de ha egy hosszabb lejtmenetnél folyamatosan fékezned kell,felmelegszik és fokokkal romlik a hatása.lévén hogy nem rokonszenvezek a mofával annyira mert nekem nem jött be,véletlenül vettem ott ezt a szürkét,és tényleg jó,miután kiderült hogy nem kell elzarándokolnom a város másik végibe hanem csak 2 perc motorral,megtaláltam a másik lelőhelyet,lassan esedékes is lenne.
leszereled a könyökcsövet, bedugsz a kipufogónyíláson egy kalapácsnyelet(ezzel megtámasztva a dugattyút), aztán úgy megtéped mint az állat! 90-100Nm-t ír a könyv, de semmi gond nincs ha jobban meghúzod. megszakítani nem hinném hogy meg lehet. akár 150-180Nm-el is meg lehet, a légkulcs meg elég gestapós módszer. ja, és ha húzod, akkor is igyekezz statikusan húzni, szóval ne nyomkodd, meg ne rugózz rajta. akkor jó lesz.
van egyelég idióta havarom,a 323as mazdára megvette a "brembo" tárcsát rohadt drágán,és ehhez párosított egy iszonyat kemény delphi betétet,megsúgtam neki halkan,ha rászán még 3-4000ft-ot,meg tudja venni a textar-t,hamarabb kopik mert puhább,jobban fog,és nem eszi meg a tárcsát,én inkább vennék 3-4adag betétet,minthogy egy betét lemegy aztán tárcsát is kelljen cserélni.Na ugyanez itt is,tudom válság meg minden,én is élire állitom a garast,de ha kell használni a féket leszarom hadd kopjon,végtére is csak meg kell állni valahogy,és ha elkopik,inkább nem használom legyen az autó,motor,ha van pénzem,megveszem a jobb betétet.Ha meg lejössz az Alpokból,nem fog lekopni csak úgy hirtelen.
ha új fajta gép(csak kívül van szimering), akkor 20x30x7, ha régi fajta kis TS(aminek belül is van szimering, akkor asszem 17x30x7.
sorszám: 36919 (113298)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-06-03 18:29:06)
Nos kartársak olyan problémám van, ami lassan halálra idegesít. Jó kis, (eddig) atomstabil 125-ös ETZ szivat mostanában, Egyszerűen nem akar rendesen menni. Berúgom, jár szépen, bár néha már itt is érződik némi bizonytalanság, bár lehet, hogy ezt már csak a paranoiám mondatja velem. Elindulok vele és a következőt teszi veleM húz mint a barom, ahogy kell neki, úgy 4000-ig. 1-4. fokozatig elmegy felé is, de abban semmi köszönet. 5000 körül rángat, kihagyogat stb. 5-ben nem is nagyon tudom 4000 felé vinni, vagy csak kínkeservesen, de ha ott is eléri az 5000 körüli fordulatot kezdi a kihagyogatást stb. Namármost eljátszottam már a szokásos esőtáncokat: gyújtásbeállítás, sőt új megszakító, kondi, gyertya gyertyapipa stb (trafót még nem cseréltem, de szvsz szar trafóval 4000 alatt se nagyon menne), kicseréltem a kipuffogót (már úgy is terveztem régőta, gondoltam hátha ez...). Ez után egy kicsit jobban és egyenletesebben ment, de továbbra is csak kb 4000-ig. Átnézegettem az elektromos csatlakozásokat ilyesmi. Látszólag minden ok, de a moci nem megy az istennek sem rendesen. Gondoltam csökkenő kompresszióra is (pontosabban most már gyak. mindenre gondoltam :) ), de azt nehezen akarnám elhinni, talán ha 4000 km van benne az előző komplett henger/dugó/gyűrű stb felújítás óta, na meg 4000 alatt megy is rendesen. Szóval lassan feladom. Tanácsokat kérnék tőletek, szerintetek mire nem gondoltam még, mi a nyavaját nézzek meg tüzetesebben? Köszi előre is...
Már nem bugyborékol le kihúzatáskor, csak gyertyát cseréltem. Viszont a szimering a gyujtás oldalon még gatyás. Valaki tud mondani kis ts hez egy számot ami a szimering méretét jelöli? Nem akarok bemenni a belvárosba ezért... köszi
Nekem egyszer valaki mondta, h 90Nm, de nem vagyok biztos benne.
Szasztok!
Meg tudná valaki mondani hogy milyen meghúzási nyomatékkal kell 250-esre feltenni a kuplungot?
Egy csomó szerelési könyvet letöltöttem, és egyszerűen sehol sincs meg, még szerelőt is kérdeztem, de ő azt mondta hogy légkulccsal szokta. Mindegy, én nem akarom légkulccsal, meg nincs is.
Nos, hamár itt vagyok elmesélem a tortúrámat a lamellákkal. Még fiatal duhaj koromban tettem tönkre a gyári szettet, és jött a lamellacsere, valami utángyártott került bele. Hogy ne csússzon többé, a feszítőrugók alá bekerült 3mm alátét és összeraktam a gépet mint aki jól végezte dolgát. (sajnos a meghúzási nyomatékot azóta elfelejtettem) A próbakör alatt máris csúszás mutatkozott, aztán alább hagyott, bejáródott és évekig jó volt, bár időnként jelentkezett a probléma. A napokban szedtem szét újra, a parafa összeégett, meg is repedt egy helyen annyira kemény volt. A szerelőtől megtudtam a hogy az utángyártotttal csak a baj van és eladott nekem egy garnitúra használt gyári lamellát, amit most rugó tuning nélkül szerelek be, legalább a bowden ne rágjon állandóan.
Egyenlőre ennyi, a Magyarhertelend-i túrán remélhetőleg találkozunk.
én többért adnám ha így lenne :)
Az igaz. Nekem nem fog forrni.
Addigra visítanék a fékkopás miatt, mert én fizetem a betétet és a tárcsát. :-D
Mintha már említetted volna! Fogadjunk, hogy vagy te gyártod, vagy te forgalmazod. :-D
nézegettem a Lexus hibridjeit, de azok még a hibrid ellenére is több CO2őt eregetnek mint egy alap autó....igaz jobban is megy.
ha nem fog melegen a fék akkor az régen rossz...mondtam már hogy milyen frankó az 500forintos EBC? :)
vagy az alföldön laksz :)
Hát igen egy Prius ilyenkor jó lenne:)
Vagy inkább vmi lexus hibrid..
Ja persze. Csak ha rossz a fékfolyadékod az nem fog előre szólni, h mindjárt forrni fogok. A lényeg h cserélni kell 2 évente és akkor nincs ilyen gond.
Akkor meg kell állni(ha van hol).
Melegen a fékbetét sem fog annyira, és jobban kopik.
Ilyen helyekre kellene a hibrid visszatöltéssel.
Vagyis nem szorul meg, csak leáll, és nehezen indul.
És ha jól emlékszem azt írtad fehér a gyertya.
Szerintem ez nem gyújtásprobléma lesz, alacsony az úszószint, vagy rossz fúvóka van benne, fals levegőt szív valahol, (tán főtengelyszimeringes), esetleg egyszerűen rossz hőértékű a gyertya.
Nemtudom voltál-e már az alpokban. Azért 16%-os lejtőkön kell nyomni a féket, mert ott a motorfék kevés, vagy pörög a motor 6000-et motorfék üzemben 1-esben. Itt a lényeg nem az hogy a féket folyamatosan nyomod, hanem az hogy ott olyan igénybevétele van a fékeknek h szar fékfolyadék felforr hamar és ott veszed észre a rossz fékolajat.
Hát meghúzom a gázt :D. Magyarul nagyobb fordulaton üzemeltetem akkor egyszer meghal, leáll és csak sok rugás után indul be.
üdv etz telós a másik forgalombol kivont st em 80 hosszu és 35 széles a teleszkópja remélem tudtam segiteni :)
szega mindenki:D Örülök h kommelteltétek azt a mocit(rendőrmz) nem az enyém nem én csináltam csak meglátam amikor nézelődtem és nemsemmi(nem aöm az enyém) a másik kérdésre viszont sajna nem kaptam választ ha valaki tudja légyszi irja le h mekkora egy etzn az alső kifliből kinyúló szár ami a nyakba megy be? átmérő(külső) és hossz kellene. köszönöm szépen
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|