hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 26. kedd 
Virág

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

körvics
válasz erre | email2009-06-05 15:45:07
vagy a másik lehetőség, hogy a dugattyú zajong egy kicsit a hengerben. mindenesetre szerintem nincs komoly baja a gépnek, természetes kopásból eredő csörgésnek tűnik, még sok kilómétert tehetsz bele.
sorszám: 36999 (113432)

 
 
körvics
válasz erre | email2009-06-05 15:37:40
szia, hát csörögni csörög valami, de én sem csapszegre gondolok, annak keményebb határozottabb hangja van. nekem is a porlasztó suberje a gyanus. vedd le a karbiról a légszűrőhöz menő gumit és indítsd el a gépet. pörgesd annyira, hogy a csörgés hallható legyen, majd az ujjaddal támaszd meg előre a henger irányába a subert a légtorkon benyúlva a felső részen.ha elhallgat, akkor ott a hiba.
sorszám: 36998 (113431)
(előzmény: peterrock, 2009-06-05 12:59:22)

 
 
ficsura
válasz erre | email2009-06-05 15:14:17
eladó mz etz 250,251-es alkatrészek

váltó
lámpák
sárvédők
fékek
gyújtáskapcsoló
stb....


érd:20/438-0515
sorszám: 36997 (113428)

 
 
Atilla
válasz erre | email2009-06-05 14:06:36
Én még most sem értem mit hova kötöttél, és ebből mire jöttél rá.
"az egyenirányító bemenetére" Az mi?
Tudod váltakozó áram, 3 fázis. Miféle bemenetet találtál és kötöttél rá 12v-ot?

"De ha az nem rossz és csak 2V jön ki a akkor a fesszabályzóig nem is jut el a szükséges feszültség"
Nem hát, ezért rátolja a gerjesztést a pozitív kefére! Így működik.
De hol van az akkumulátorod, vagy abban leledzik ez a 2V?

Tényleg nem tudom mit mérsz, de szerintem ne kísérletezz, mert az drága lehet.
Vidd el valakihez aki ért hozzá, mert így nem fog menni.
Ha Esztergom környékén laksz segíthetek én is!
sorszám: 36996 (113426)
(előzmény: Zoten, 2009-06-05 13:32:31)

 
 
Zoten
válasz erre | email2009-06-05 13:36:41
Én a testzárlat mérésével kezdtem az egész dolgot, meg azzal, h megnéztem h nincs-e szakadás a tekercsekben és csak ezután kezdtem el máshol kutakodni.

Még van egy tippem, ami a következő: nem működik a gyújtásvisszajelzőm és a szerelési könyv alapján mindent megnéztem és az utolsó pont az egyenirányító volt, lehet h mégis az okozza a galibát? Mert csak azóta nincs gyújtásvisszajelzőm amióta töltés sincs. Kérdesztem boltba: forgórész 20k, álló 10k, hhát annyiból veszek egy etz-t is akár:):)
sorszám: 36995 (113424)
(előzmény: Árpád, 2009-06-05 10:54:21)

 
 
Zoten
válasz erre | email2009-06-05 13:32:31
A lényeg annyi akar lenni, hogy a feszszabályzóhoz 2V jut csak el, ami szerintem töltésnek nem elég, de ha az egyenirányító bemenetére kötök 12V-ot akkor annyi jön ki, és ebből azt szűrtem le h az enyenirányító nem rossz. De ha az nem rossz és csak 2V jön ki a akkor a fesszabályzóig nem is jut el a szükséges feszültség. Remélem így már érthetőbb. Az a bajom h régen tanultam én már a háromfázisú dolgokat és nem tudok már vonali feszültségeket se számolni meg ilyenek, így meg csak keresgélek a sötétben.
sorszám: 36994 (113423)
(előzmény: Atilla, 2009-06-05 11:25:26)

 
 
peterrock
válasz erre | email2009-06-05 12:59:22
Na sziasztok! Itt a hang, amit csörgésnek vélek és kérdeztem tegnap:
http://sportmotor.hu/motoros_videok/motorhang/normalis-e-a-hangja-47429
sorszám: 36993 (113421)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-06-05 12:02:39
Azért első megközelítésben jó mérés, hogy erre nyit, arra zár, még hidak esetében is. arra kell figyelni, hogy meg kell ejteni a plussz minusz és a fázisok egymáshoz való viszonyának mérését is. A ráadott 12 volt esetén kijövő 12 nekem is zavaró kissé. Ha a fesszab bemenetére rakja a 12 voltot, vagy az egyenírányítóra valahova, akkor a fesszab szabályzó lábáról nem szabad 12 voltnak lejönnie, talán még terheletlenül sem. Ha rajta a gerjesztő tekercs, akkor biztosan nem. 12 voltnál már le kell szabályoznia, nem adhat full naftát a gerjesztő tekercsre. Ha máshova köti a 12 voltot akkor meg nem értem, miért bizonyítaná a feszszab jóságát.
sorszám: 36992 (113416)
(előzmény: Atilla, 2009-06-05 11:25:26)

 
 
Atilla
válasz erre | email2009-06-05 11:25:26
Diódát kimérni nem olyan egyszerű, hogy erre zár- arra nyit, akkor jó!

"Amiért nem hiszem h a feszszab a rossz az az, h az enyenirányító után kb 2V-ot kapok, de ha rákötök 12V-ot a bemenő ágra (mintha egy generátor lenne), akkor ki is jön a 12V. Úgyh én ebből következtetek a generátor hibájára, mert mondjuk ott nem 5V-nak kéne kijönni sztem."

Segítenék szívesen, de ezt az okfejtést egyáltalán nem értem! Pedig igyekeztem és többször elolvastam! :-)
sorszám: 36991 (113411)
(előzmény: Zoten, 2009-06-05 09:15:41)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-06-05 10:54:21
Hát igen. Ha nem a szénkefék, akkor a forgórész lesz a hunyó a mérések alapján. Bár tényleg adhatnál egy pillanatra aksiról vagy máshonnan plusz tápot a szabályzó kimenetére.Nem gyakori, de előfordul hogy "megnyúlik" valamelyik ellenállás, megnő az értéke, illetve a tranyóknak is le tud csökkenni az áram erősítési tényezője.Ez utóbbi főleg akkor fordul elő, ha túlmelegedett előtte a tranyó.
De én azt érzem, hogy forgórész lesz. Csodálkozom, hogy nem mérsz rajta test zárlatot.
sorszám: 36990 (113410)
(előzmény: Zoten, 2009-06-05 09:15:41)

 
 
Klaudia
válasz erre | email2009-06-05 10:50:07
Sziasztok!

Keri, képzeld talált egy kedves ismerősöm egy zárat, ami jó lett. Legalábbis eddig nagyon úgy néz ki, hogy jó! Köszönöm neked is!

András, hogy szolgál a barkácsolt szimering?
sorszám: 36989 (113409)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-06-05 10:26:22
miközbe méred a töltőfeszültséget, próbáld meg rövid időre rövidrezárni a 61-et és a df-et. akkor meg kell jelenjen a töltőfesz
sorszám: 36988 (113408)
(előzmény: Zoten, 2009-06-05 09:15:41)

 
 
Zoten
válasz erre | email2009-06-05 09:15:41
Az egyenirányítót is kimértem. A diódák jók mind nyitó, mind záró irányban működnek. A forgórésznek az ellenállása jó. Zárlat sincs szakadás sincs, akkor ekvileg nem ott van a hiba sztem. A feszszabályzó elektronikus, szétszedetem, de ott se látszott hiba, valamint a tranzisztorok és diódák is hihető értékeket mutattak. Akksi jó.
Amiért nem hiszem h a feszszab a rossz az az, h az enyenirányító után kb 2V-ot kapok, de ha rákötök 12V-ot a bemenő ágra (mintha egy generátor lenne), akkor ki is jön a 12V. Úgyh én ebből következtetek a generátor hibájára, mert mondjuk ott nem 5V-nak kéne kijönni sztem... Szénkefét mindenképp fogok cserélni, azt nem is tudom h miért felejtettem el venni a csúszógyűrűvel együtt.
sorszám: 36987 (113407)
(előzmény: Árpád, 2009-06-05 06:32:43)

 
 
R.Norbi
válasz erre | email2009-06-05 09:10:39
ELADÓ LETT SAJNA!ETZ 250 tip. motorom! Givi túradobozzal és bieffe sisakkal!Felújítás óta 1500km-t futott, patent gépszörnyeteg!A fent említett kiegészítőkkel 145 ezer huf,kiegészítők nélkül 120 ezer huf!Bővebb felvilágosításért keress mailban,vagy a 30/2905617 telefonszámon!Kérlek segítsetek!!!Nagy szükségem lenne az árára!Az éppen bedőlő lakáshitelemet késleltetném!S.O.S!Köszi!
sorszám: 36986 (113406)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-06-05 06:32:43
Ha a fázisok között egyforma feszültség, akkor állórész hiba nem valószínű. Akkor forgórész vagy az egyenirányító illetve a fesszab a hibás.De még a az egyen írányító is jó valszeg, mert ha valamelyik ága szakadt, vagy zárlatos, az meg szokott látszani fázisok feszültségén is, mivel egyenlőtlenül terheli olyankor őket.Marad: Szénkefe, fesszab, forgórész.E három a legvalószínübb.Jó lenne tudni, mechanikus, vagy elektronikus e a szabályzó. Az elektronikus hajlamossabb ilyen hibát okozni.
Majd el felejtettem , mérted az aksit? Cellazárlatos aksi is csinálhat ilyent talán. Akkor pedig nem jutsz el vele hazáig. :D
sorszám: 36985 (113401)
(előzmény: Zoten, 2009-06-04 23:55:55)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-06-05 06:22:52
Vigyázz, generátorról van szó, ha jól értettem. Generátornál a forgórész a gerjesztett tekercs, ráadásul 12 voltos a rendszer, valszeg vékonyabb huzallal tekerték dupla menetszámra. Minimum .De valószínüleg mégt nagyobb menetszámra, hogy meglegyen a 200 wathoz elégséges mágneses tér.Bár nem én méreteztem. Lehet persze, hogy épp ezért műxik, amíg jó. :D
A testhez képesti zárlat jó meglátás. Nekem a javámon volt ilyen. Ellenállatok renben, mégis 6 volt jött le a minimum 7.2 helyett 3000 fordulatnál, direktbe kötött gerjesztőtekercsnél.
Ami még lehetséges: Egyenírányító hiba., fesszab hiba. Sajnos a generátornál nem lehet direktbe kötni a gerjesztő tekercset, mivel ugye váltóáramot ad le, ami a gerjesztéshez nem nyerő. Jut eszembe: Belefutottam egy ETZbe, aminek mindene rendben volt elektromos szempontból, még se tudott rendes delejt leadni. Órákon át tartó méricskélesek után jöttem rá, annyira üt a forgórész, hogy a szénkefe nem bírja követni. :D
sorszám: 36984 (113400)
(előzmény: waresz, 2009-06-04 23:40:27)

 
 
Zoten
válasz erre | email2009-06-04 23:55:55
Nem zárlatos semmi. Mindent néztem már. Csúszógyűrűt is tettem újat, mert nem volt szép. Nemtudom h egy állórészcsere megoldaná-e a problémám...ja és mindezt holnap meg kéne oldanon, mert ismerősök egy idő után már sztem küldenének a motorral egyutt a francba ha még pár napot ott szerelek náluk. Max haza megyek lámpa nélkül. 100km-ert csak kibírja az akksi. Azt néztem h kb 1,7A az áramfelvétele a járó motornak, akkor 7,2-es akksival messze eljuthatok:)
sorszám: 36983 (113399)
(előzmény: waresz, 2009-06-04 23:40:27)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-06-04 23:42:22
egyszerű teszt, a vezetékek állapotáról:
miközbe megy egy aktuális fogyasztó, mérjünk az adott vezetékdarab két vége között feszültséget. minnél kissebb annál jobb, 6V esetében 0,5V fölött már rossz a dolog.(bőven)
sorszám: 36982 (113398)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-06-04 23:40:27
forgórész jónak tűnik. az állórésznél, meg csak 0,3 ohm körüli ellenállást kéne lehessen mérni, a 8 nagyon sok. azt mérd még meg, hogy a testhez képest zárlatos-e valami?
sorszám: 36981 (113397)
(előzmény: Zoten, 2009-06-04 20:05:06)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-06-04 23:38:31
:D:D
sorszám: 36980 (113396)
(előzmény: Keri, 2009-06-04 23:23:51)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-06-04 23:23:51
kicsit utógyújtás gyanús...mindenesetre már tudjuk hogy kell Waresz módszerénél egyszerűbben leszerelés nélkül kiégetni a kipufogót :D
sorszám: 36979 (113390)
(előzmény: Laca_D, 2009-06-04 22:07:21)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-06-04 22:21:37
legalább nem kell a kipuffot kiégetned.:D Sikerült beállítanod a gyújtást, feltéve ha nem előgyújtást, hanem utógyújtást akartál állítani.:D
sorszám: 36978 (113388)
(előzmény: Laca_D, 2009-06-04 22:07:21)

 
 
omlas
válasz erre | email2009-06-04 22:19:50
Erről muszáj videót csinálni? Mlyen értékekre állítottad a gyújtást vagy mit csináltál?
sorszám: 36977 (113387)
(előzmény: Laca_D, 2009-06-04 22:07:21)

 
 
Laca_D
válasz erre | email2009-06-04 22:07:21
szevasztok.
Láng a kipufogó végén,iszonyatos füst,és vörösen izzó kipufogó belülröl.
ennyit mára.
pedig csak gyujtást akartam állitani.
szerintem nem jol sikerült.

üdv Dlaca
sorszám: 36976 (113386)

 
 
Zoten
válasz erre | email2009-06-04 20:05:06
Helló!

Szétszedtem a gyújtást. Forgórész 4,2 Ohm, állórész fázisok között 8 Ohm. Valamint 5 V-ot mértem a generátoron. Sztetek az állórész a ludas h nincs töltés?
sorszám: 36975 (113381)

 
 
LG TS
válasz erre | email2009-06-04 19:09:07
Cserélgetem folyamatosan, ahogy időm és kedvem engedi a vezetékeket és a sarukat is, csak érdekelt, hogy van-e értelme a vastagabb vezetékeknek. Kösz a segítséget!
sorszám: 36974 (113379)
(előzmény: Atilla, 2009-06-04 14:39:26)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2009-06-04 17:37:24
1976-os modell.
sorszám: 36973 (113373)
(elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-06-03 19:58:01)

 
 
Atilla
válasz erre | email2009-06-04 14:39:26
Ja igen, amit (ismét érthetetlenül) írtam, az ezt jelenti! :-)

"Szóval először a kötéseket nézd át, mielőtt átkötöd az egészet."

Érthetőbben:
Szóval először a kötéseket nézd át, mielőtt átkábelezed az egészet.
sorszám: 36972 (113366)
(előzmény: chevy001, 2009-06-04 14:18:56)

 
 
chevy001
válasz erre | email2009-06-04 14:18:56
Jaja:D Egyébként,ahogy mondtad, a csatlakozókat megnézni.


Kábelezés helyett inkább a sarukat cserélném ki újra,hogy minél kisebb legyen az ellenállásuk.
sorszám: 36971 (113364)
(előzmény: Atilla, 2009-06-04 13:32:07)

 
 
Atilla
válasz erre | email2009-06-04 13:32:07
Na megelőztél! :-)
sorszám: 36970 (113361)
(előzmény: chevy001, 2009-06-04 13:31:29)

 
 
Atilla
válasz erre | email2009-06-04 13:31:37
De ennél is lényegesebbek a jó érintkezések, mert (az előző hozzászólásomban leírtak következtében) egy rosszul érintkező saru miatt a 6V-os rendszer hamarabb behal mint a 12V-os.
A gyárban meg kitalálták milyen vastag vezeték kell oda.
Szóval először a kötéseket nézd át, mielőtt átkötöd az egészet.
sorszám: 36969 (113360)
(előzmény: Atilla, 2009-06-04 13:26:50)

 
 
chevy001
válasz erre | email2009-06-04 13:31:29
ha jól sejtem,már gyárilag erre az áramerősségre méretezték a vezetékeket a motoron.Vagy tévednék?
sorszám: 36968 (113359)
(előzmény: Atilla, 2009-06-04 13:26:50)

 
 
Atilla
válasz erre | email2009-06-04 13:26:50
Ez hasznos dolog, mivel az áramerősség a feszültséggel arányos.

Érthetőbben Pl. egy index lámpa:
12V 21W- os izzó az 21W/12v=1,75A
6V 21W-os izzó az 21W/6V=3,5A
Vagyis 6V-nál duplája az áramerősség!
A vezetékeknek pedig van egy maximális áramsűrűsége, amit még elvisel.
6V-os rendszerben emiatt kellenek a vastag vezetékek.
sorszám: 36967 (113358)
(előzmény: LG TS, 2009-06-04 12:26:53)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-06-04 13:19:00
Lehet tűgörgő, vagy nagy előgyújtás, szegény keverék, magas sűrítés. Nekem is becsörög 60 felett a 95-össel. Etanol kell hozzá, vagy 100-as benzin. Ha azzal is csörög, akkor tűgörgő, vagy lóg a csapszeg a dugóban.
sorszám: 36966 (113357)
(előzmény: peterrock, 2009-06-04 12:05:27)

 
 
homz
válasz erre | email2009-06-04 12:32:30
..és ha a keverék nem volt jó,akkor könnyen lehet görgő..
sorszám: 36965 (113355)

 
 
homz
válasz erre | email2009-06-04 12:30:44
Kiveszed a gyertyát,fogsz egy forgácsmentes rövid fadarabot,ami belefér a nyilásba,és egy kis ellentartással átforgatod a ftg-t.Ha érzel elég jelentősen egy "bakkanást" a felső holtponton,amit hallani is lehet,akkor görgő(k),A hengerfejet le,és kézzel történő vizsgálat csalóka,mert képtelenség szerelt motorban radiálisan vizsgálni
sorszám: 36964 (113354)

 
 
chevy001
válasz erre | email2009-06-04 12:29:15
Szerintem vezérműlánc :)
Totál felújítottad? Be tudnád határolni,hogy mégis milyen hang jön ki belőle?
sorszám: 36963 (113353)
(előzmény: peterrock, 2009-06-04 12:05:27)

 
 
LG TS
válasz erre | email2009-06-04 12:26:53
Egy külföldi oldalon olvastam, hogy egy 6V-os TS 250/1 tulajdonos, átvezetékelte a gépet 2,5 vastag kábelekkel, merthogy így jobb lesz a 6V-rendszer megbízhatósága, konkrétan nincs nagy feszültség-esés. Szerintetek ez jó ötlet?
Pl. ha csak az akksi-feszszab-dinamó közötti vezetékeket vastagítanám annak lenne értelme? Mennyit számít a vastagság 6v-nál?
sorszám: 36962 (113352)

 
 
peterrock
válasz erre | email2009-06-04 12:05:27
Sziasztok! Lenne egy kis problémám. A 125-ös ETZ-m olyan 5000 körüli fordulaton erősen csörgős hangot ad, a henger felől. Eddig azt hittem, hogy a gyűrűk adják, mert még járatós, de így a 800 km-t jócskán túllépve szerintem nem az, mert már elég régóta csinálja és nem változott. Szerintetek mi lehet? Szerintem a felső tűgörgő...köszi
sorszám: 36961 (113351)

 
 
Atilla
válasz erre | email2009-06-04 12:05:08
Ne hasonlítsd össze a mondjuk 45Ah órás, meg brutál vastag kábelekkel bekötött akksiról működő gyújtást az MZ-vel.
Ott persze, hogy nem esik annyit a feszültség, hogy gond legyen.
Mikor a leszabályzás szerű dolgot műveli a MZ, akkor természetesen jelez a visszajelző, hogy nem működik a generátor, de tényleg csak parázslani szokott, nem rendesen világít, amit nappal amúgy is szarul látni. A csodálkozó user meg nem ezt szokta figyelni, így észre sem veszi. Ha meg leesik a fordulat, a lámpa kialszik és látszólag minden rendben!
Ha szarabb az akku, vagy van pár oxidált kötés is a gépen, ez még rosszabb!
sorszám: 36960 (113350)
(előzmény: waresz, 2009-06-04 10:16:43)

 
 
tomika76
válasz erre | email2009-06-04 10:34:03
Pasztával (ami valószínűleg nem oda való) és viton.
sorszám: 36959 (113349)
(előzmény: waresz, 2009-06-04 10:10:26)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-06-04 10:16:43
na jó, de ha a csúszógyűrű nem körkörös, nekem is volt ilyen warnyúnál, és az a generátor akár 3szor anyit is forog mint egy átlag etz, annál akkor már kigyulladt a töltésvisszajelző, ha jobban megpörgettem.(perfekt shift!:D:D:D)jó, persze egy nagy aksi táplál addig, egy döglöttebb aksival, és egy szar gyujtótrafóval elképzelhető a dolog.
ha elveszti a forgórész a kontaktot, elmegy agerjesztése, a töltés le kell álljon. amikor jó generátor van a gépbe(még mindig warnyú), akkor kb 6000-6500motorfordulatnál gyullad ki a töltésvisszajelző. ekkor a generátor kb 18-20e fordulaton jár:D:D:D na, ott már nem tölt:D
sorszám: 36958 (113348)
(előzmény: Keri, 2009-06-04 09:25:52)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-06-04 10:10:26
tuti, hogy valamilyen falslevegő, mivel lettek a blokkfelek tömítve, milyen szimeringek kerültek berakásra?
sorszám: 36957 (113347)
(előzmény: tomika76, 2009-06-04 09:46:41)

 
 
tomika76
válasz erre | email2009-06-04 09:46:41
Nem volt fúrva, nem azért lett széthúzva
sorszám: 36956 (113346)
(előzmény: Keri, 2009-06-04 09:41:05)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-06-04 09:41:05
esetleg enyhén megszoruló dugattyú, de ha nem volt fúrva akkor ez biztos nem
sorszám: 36955 (113345)
(előzmény: Keri, 2009-06-04 09:40:15)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-06-04 09:40:15
amikor nem megy a motor, nézd meg az első kereket nem fogja-e a fék.
Karmantyú hiba és levegős fékrendszer tud ilyet csinálni.
sorszám: 36954 (113344)
(előzmény: tomika76, 2009-06-04 09:09:21)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-06-04 09:25:52
Természetesen a te verzód is jó megoldás, de Attila sem mondott hülyeséget, ha nincs rendes töltés ÉS az akku vagy valamelyik kábelezés nem áll a helyzet magaslatán, nagyobb fordulaton annyira leesik a trafón a feszültség, hogy nem gyújt rendesen.

Sajnos ezt elsőkézből ismerem az ETZ-men nekem csak akku van, generátor nincs rajta a főtengely könnyítés miatt. Egyik versenyen eldobta magát az akku és ahogy merült úgy korlátozta a fordulatot egyre alacsonyabbra amíg meg nem állt...de azért még megelőztem az egyik ellenfelem :D
sorszám: 36953 (113342)
(elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-06-03 23:19:20)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-06-04 09:21:28
főleg hogy több motor is volt ami tönkrement az Aroltól mert nem igazán olaj volt benne.
Lehet hogy csak egy kis széria probléma volt, de ezek után én nem kísérleteznék....pedig tudjátok hogy szeretek kipróbálni minden hülyeséget :)
sorszám: 36952 (113341)
(elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-06-03 23:14:40)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-06-04 09:10:29
Ne vedd ennyire komolyan, én sem vettem, Attila csak csak viccelt.
sorszám: 36951 (113340)
(elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-06-03 20:02:37)

 
 
tomika76
válasz erre | email2009-06-04 09:09:21
Sziasztok!
Lenne egy kis problémám a 250-es ETZ-mel, ami a következő lenne:a motor elindulás után jó megy, jól húz.Jön egy kis "tötymörgés" kanyarok ,lakott terület stb lényeg, hogy a viszonylagos állandó tempó megszakad, a motor erőtlenné válik nem húz, nem akar menni. ismét jön egy kis "tötymörgés" és újból jól megy. Ez így váltakozik állandóan. Ezt azóta csinálja mióta szét lett húzva a blokk. A gyújtást és az üzemanyag ellátó rendszert átnéztem, cseréltem, ott nem volt hiba, dugulás vagy egyéb.
Kérdésem a következő lenne: van valakinek ötlete, hogy mitől lehet ez?
sorszám: 36950 (113339)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu