:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Egésznap 6000, délután 4000
Szerda délelőtt csütörtökön egésznap ráérek, de haveron múlik, mikor megyünk mert neki van utánfutója.
Beírom ide ha megyünk.
http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motoros_talalkozo/?dr=16630&cmd=pic&id=196730
Én a bal alsó sarokban vagyok... Ha valaki majd talál képeket a motofestről akkor pls linkelje be.
ELADÓ LETT SAJNA!ETZ 250 tip. motorom! Givi túradobozzal és bieffe sisakkal!Felújítás óta 1500km-t futott, patent gépszörnyeteg!A fent említett kiegészítőkkel 145 ezer huf,kiegészítők nélkül 120 ezer huf!Bővebb felvilágosításért keress mailban,vagy a 30/2905617 telefonszámon!Kérlek segítsetek!!!Nagy szükségem lenne az árára!Az éppen bedőlő lakáshitelemet késleltetném!S.O.S!Köszi!
Mennyibe kerül ott egy menet? Jövőhéten valamikor neked megfelel?:)
király, akkor ha egyszer kijössz Kakucsra engem is alázhatsz :) nagyon kijöttem a gyakorlatból, túl keveset motorozok.
Megy az ellen kormányzás, de van egy határ, aminél jobban már nem merem dönteni. De így is megnyugodhatok, mert a "profik" csak kicsit voltak gyorsabbak kanyarokban az izomgépeikkel, letámasztott térddel.
Ja. A Fimolt már 1974ben használták a többiek Rigákba, Simókba. Valszeg előbb is volt, de az osztálytársaim akkor kezdtek el smk-kat venni. De lehet persze, hogy már akkor is babona volt a használata. Nincs kizárva, hogy eredetileg a szelepek kenésének javítására találták ki, és akkor mégis köze van az olom mentes adalékokhoz. Ugyanis legjobb tudásom szerint az olom mentes adalék is a szelepek miatt kell a négyüteműekbe. amíg volt olmozot oktánszám javítás, az oktánszám javító adalék kente nagyrészt a szelepeket. Nálunk persze felesleges. De lehet, hogy rosszul emlékszem. Több mint 30 éve okítgattak ilyesmikre a seregben.
Ebben énis egyetértek veled. Nekem is épp ezt mondta anno a motorok tanárom h ezek nagyrészt többet ártanak mint használnak, ha meg nem akkor az autógyárak/motorgyárak rég lecsaptak volna rá, ha olyan anyag lenne amitől kicsi a súrlódás, a motor sok %-al kevesebbet enne stb stb..
De természetesen mindenki a saját belátása szerint cselekedjen, mert: szabad országban, szabad emberek azt csinálnak amit szabad .. :-)
az ólompótlásra van ólompótló adalék...enyit tudok :)
Szia!
A Fimolt már akkor árulták, mikor ólommentes benzinről nem is hallottunk. Nem az ólom pótlására találták ki.
A többivel egyetértek.
ha már a 125ösnél járunk eladó a drága még mindig ....68 rugó szerintetek sok érte???
totál reális mire átíratod 50 lesz ha 250es :D nekem a 125ös 45be volt...bár én új eu-s rendszámot is kaptam:)
srácok eredetiség vizsgálat 15 ezer müszaki 10 ...reális ez? nagyon soknak tarom :)...vagy ennyi lenne máshol is?...válaszokat köszönöm
Van egy gépész haver, aki kenéstechnikával foglalkozik. Tesztelték ezeket az adalékokat, és a legtöbb adalék károsítja a motort. A slick50 ami nem ront de nem is javít rajta.
Véleménye szerint az olajakat gondosan tervezett adalékolással látják el, minden más amit beleteszel elrontja a tervezett tulajdonságokat.
Éppen ezért nem kísérletezek ilyenekkel...főleg hogy a fimolt 4T járművek ólompótlásához találták ki.
Ellenkormányzás megy?
Igen, kár hogy nem tudtam kimenni, (ilyen az ha az embernek felesége van :D ) rég voltam a Hringen, és imádom azt a pályát.
Mintha Rókapimpó mondta volna hogy menni akar.
Lesz belátható időn belül olyan alkalom, amikor pályára mentek egy páran?
mentem tegnap este még 1 et. de semmi .sajna kiéget a mocskos kipufogom.A lángnyelvek megmaradtak (utángyujtás) ,de a többi már a multé. Várnom kell a következő bejáratásig.
Ma este belöttem a gyujtást de kiprobálni már nem volt időm közbeszolt a arany ászkok.
Ha valakinek van hallos gyujtása és hajlandó megszabadulni töle vegye fel velem a kapcsolatot. Illetve 16 os első kerék is érdekel.
üdv Dlaca
Ha valaki 50km körzetbe segitene frankon spécin belőni a gépemet ugy komplett, azt megköszönném 123 azaz 1-2-3-üveg frankon behütött sörrel.elegem van belöle hogy 90-et megy.
(Mezőtúr)
A Fimolt milyen arányban kell keverni a benzinhez?
Azt értem, h gyorsabban megyek, mint ahogy az ideális ívhez kéne sé lejövök az ívről. A gumi az tökéletesen ment, a gumi legszélén mentem, csőgázon ki a kanyarból és semmit nem csúszott. Szerintem nagyon megérte, kár, h tudtommal én voltam az egyetlen MZ, aki ment a ringen.
kilométerben mit jelent, meddig ment el fúrás nélkül?
Az ember azt hinné milyen nagy az a pálya és hogy csak a gázt kell húzni, közben meg kiderül hogy kanyarodni is kell :) ezt felejtik el a nagy gépek tulajdonosai gyakran, hogy az erő nem ér semmit ha nem uralod.
Aztán meg tanulságos dolog hogy az ember azt hiszi tud motorozni de néhány ideális kanyar bevétele is hogy megdolgoztatja :)
Sodródás alatt mit értesz? Csúszott a gumid?
Volt ma kint valaki a Hungaroringen?
Én voltam, mentem is a pályán:D:D teljesen gyári a motorom. Az igazi sport gépek se voltak sokkal gyorsabban a kanyarokba, mint én. Egyenesbe 120volt a csúcs, de a kanyarok voltak az izgalmasak. Amikor már kicsi gázra is kezdett sodródni, jött a kerékvető, amin baromira pattog... szal jó volt. Amikor megérkeztem az MZ mellé állítottam le az enyémet. A pálya után úgy kiégett a lipuff, h a vége kicsit fekete vol, most őzbarna, mint a gyertya. Motorom kibírta, semmi baja nincs.
Valaki sztem ment az itteni mzsek közül , mert láttam egy gépet, ami az itteni képek közöt van fent ha jól emlékszem.
A PAL dugattyúnál láttam teflonozott dugattyúkat, nem is vészesen drága.
Megkönnyíti a bejáratást, de tartósan nem marad rajta. Mondjuk MZ-hez még nem láttam ilyet.
Ha nagyon akarsz, akkor fimolt tegyél bele, az legalább biztos nem okoz kárt.
És milyen lett tőle a motor, viszi a 140-et? :DDDD
hehehe jólvanna :D:D majd ha ugy adódik veszek ijesmit a kicsikémbe és nem fogok se ceruzát eteti de serpenyőt etetni a motorral :)
61fog:D az derék.. nekem van ilyen átalakított kis ts lánckerekem, csak az a gyári 48 helyett 40 fogú. az elméleti végsebesség bőven 130fölött valószínű. akinek van kedve tuningolni, annak ajánlom, 1500pénz.. van benne egy jó állapotú gyári öntvény, egy kb 2000km-t futott(enyit mentem vele) 40fogú 3000ft-os lánckerék, meg egy fél napnyi melóm.
teflon az...és Cris, ne akard lekaparni a serpenyőről :)
igen, ezért kivállóan alkalmas az ajtózsanérok, kerékcsapágy, kormánycsapágy, és a gázkar kenésére, de nem a blokkba
hogyne, lágyabb lesz, meg a kuplung is lágyan fog csúszni :)
De ha fűrészport vagy gépzsírt teszel bele attól is csöndes lesz...a váltás már nem biztos hogy menni fog...
nekem akkor volt ilyen amikor megfurattam 150-esre. Túl nagy kompresszió lehetett, mert amikor beraktam a HF tömítést akkor megszűnt.
Én tudom h mit kísérleteztem és végülis magamtól kizártam mindent ami jó és végülis valóban az volt a ludas amit mondtatok elsőre: A fesszabályzó rossz volt, azt kicseréltem, lett töltés... de még vmi most se stimmel. Lehet h tényleg az akksi is szar, de ez csak holnap fog kiderülni. De ha zárlatos is az akksim csak néha záródik rövidre, vagy nemtom..
Végülis hazaértem a motorral, ez volt a célom, igaz kellett telefonos segítséget hívni, mert asszem az akksi adta be a kulcsot 75 km-er után.
Olvastam, hogy van aki az új dugó oldalára felvisz valamilyen módon egy grafit réteget. Van amelyiknek gyárilag is fent van. Nem kizárt, hogy spray formában kapható, de ebben nem vagyok biztos.
akkor szerinted müködne a grafit örlemény?...és mien keménységű kellene?...ha tudom előálitom ha nem megveszem :)
köztudott hogy a grafit nagyon jó
kenő tulajdonsággal rendelkezik.Meg csendeseben is jár vele a motor énszerintem.Hasonló volt régen az ólom is.
Fimol adalék. MOL kúton kapsz. Pár száz forint. (Volt mikor mikor utoljára láttam)
és ojat hol tudok beszerezni?...gondolom az ára az egekben vanilletve grafit porral nemlehet hasonlót elérni? (mer akkor annyi az összes ceruzámnak:) )
hát ez aztán tényleg nagy...mondjuk nekem inkább a gyárinál kisebb kellene mint nagyobb :) de inkább kisebb első lánckerékkel megoldom
Lemaradt, hogy eladom a lánckereket ha kell valakinek. Valamint hasonlókat tudok csináltatni.
Brutális TS 125/150 hátsó lánckerék. A végsebesség vele nem sok, de azt bármilyen körülmények között tudja. :D
KÉP:
http://users1.ml.mindenkilapja.hu/users/webborze/uploads/01022.jpg
hali srácok...blokkba grafitot..ijenröl halottatok?...lágyabb lesz tölle állitolag a motor ha valaki tud valamit irjon kiváncsi lennék
Az igazság az hogy megszakitót cseréltem,és akkor már belövöm a gyujtást is.
Csak hogy pont elég fáradt voltam ahhoz hogy ne 3,5mm re lőjem hanem 0,35mm
lett, de precizen annyi.
kivittem este 9körül meghajtottam és konstatáltam hogy szarabb mint volt.
2-3km hazaértem leállok,és vastag füst.
no akkor hajrá kifufogó égetés.15cm láng amikor kihagyott a gyujtás,és berobbant a kipufban lévő benzin.
megállás alapjárat kb 2-3 km3 tejfüst.
Ma is meghajtom,hátha lesz valami hasonló, Ja és az izzó korom amikor kirepül a kipufogóbol,SZIKRAESŐ, ezt ha lehetne pénzért kéne árulni.
Hozzáteszem kb 1000km 30as keverékkel járatás volt eddig .szoval vastagon tele van dzsuvával.(repsol)
holnap igazibol gyujtásállitás, de ma este videozok. holnap beszámolok.
üdv.
Eladó 1pár hátsó ETZ lábtartó ha van valakinek írjon pls!
Waresz most értem oda kitisztitjam a karbit megijenek...öszeraktam jól a gépet és nem prés sáv hiba volt hál isten :)...csak a kosz és kis beálitás..most vettem ujj gyertyát is még jobb a gép..
48-49 nél kapja a gázfröccsöt majd 50 és 51 másodpercnél is van 1 olyan hang a gázkar elengedése után.nekem is van a 150es Ts emen ,mi lehet az,mitől van?
Szerintem alapjáraton keményen jár az a motor,nincs tul nagy kompressziója?De lehet csak a videón más alapj-on a hangja.szerintetek?
heló
az etz-dnek szerintem egész jó hangja van.
Én azt kérdezném mindenkitől ami a videón is hallatszik mikor magasabb fordulatig van turáztatva majd elengedve a gáz akkor 1-1 erőteljesebb kopanás,mélyebb robbanás hangot lehet hallani.Nekem is van ilyen a kis TS en de csak néha hallom,nem is szeretem turáztatni én a csörgő főtengelyem miatt.Amugy mi az a hang,aki kihallja tudja mire gondolok talán.
heló
ugyérted hogy tötymörgés után egy darabig jólmegy majd megint gyege lesz.És ujbóli tögymörgés után megint jó egy darabig majd megint gyenge lesz?
Mert nekem van erre egy válaszom ,nekem is van hasonló nekem kicsit másabb.Ha sokat megy az ember lassan,kis fordulaton 3-4-5 ben meg kanyarok,kereszteződések,akkor egy idő után mivel nincs nagyon kihuzatva elkezd füstölni vékonyan.Ilyenkor a dugó teteje sem szép barnás hanem nedves fekete szinű.Majd mikor nekiállsz és kimész a városból pl és elkezded huzatni elég jól megy,mert szerintem a motor karterjében is van némi plusz anyag meg a dugón is.Addig megy jól mig a dugóról le nem ég az anyag illetve a karterból kifogy a kis plusz.
Nekem is igy van,de kiegészitve azzal hogy tögymörgés után jól megy egy kicsit,jobban.Majd mikor kifogy az anyag egy idő után kezd letisztulni a motor belül elkezd mégjobban menni nekem,és ha sok a tötymörgés majd utána elmegyek egy 25 km es utra ahol szinte végig 80-90el megyek akkor kezd mégjobban helyrejönni és már mégkevesebb gáz kell ugyanehez a tempóhoz.Egyszóval nálam a lényeg:lassu menés után jól jön a 2 üteműeknél a kissé megkergetés vagyis egy kisebb táv 80-90közt mert utána jön helyre.Nálam ilyen gyorsabb út után ténylegesen erősebbnek érzem és ugy is megy.
Amugy a dugód teteje és a hengerfej égésterében nincs már sok koksz?nézd meg esetleg.
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|