hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. április 29. kedd 
Péter

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

feri2360
válasz erre | email2009-06-09 10:04:32
"de ha nem lessz összehasonlító táblázat a surlódásokról, igen morcos leszek" Ezt a kockázatot vállalnod kell, ha képben akarsz lenni. "nem síma kenőolaj.több ezer foknak van kitéve robbanáskor, máskor pedig pár száz foknak" Nem is bírják a strapát. Olvass utána, hogy mikor szakad meg az olajfilm egy 2T, léghűtéses motorban, amiben sok helyi túlmelegedési pont van. "egy vagy két embertől leírva mérsékelten perdöntőek" akkor keress még a neten, járj veterános találkozókra, beszélgess szakikkal. "Honan veszed, hogy a 2T olajokban nincs gyárilag molibdén szulfát" A színéből. A MoS2 egész kis mennyiségben is megfesti az olajat. A gyárilag adalékolt fuchs, liqui-moly, black diamond (csak mellékesen: elismert német gyártók) olajai feketék. "ne tennének bele a gyártók a 2T olajba mindent, amit hasznos és megéri beletenni" Te is nézz utána az olajtervezés szempontjainak. A környezetvédelem, ár, meg csomó minden fontosabb, mint a kopásvédelem. "Gondolom a cégek szakember gárdája nem csak díszből van" A nagy cégek tömegigényre rendezkednek be. A tömegnek pedig nincs igénye a minél nagyobb élettartamra. A rétegigényeket jellemzően kisebb cégek (de nem feltétlenül kis cégek, csak kisebbek, mint a shell, meg hasonlók) elégítik ki. Lásd liqui-moly. Nézz körül a kínálatokban, sok MoS2 termékük van, nyilván az ostoba németek átverésére. Ez nem vélemény volt, csak kérdéseket tettél fel, válaszoltam. "ha lefordítok valamit, amiben nincs számadat" Lefordítani csak akkor kéne, ha másnak csinálnád. Ha csak magadnak, akkor elég átfutni és ha megakad a szemed valami fontos részen, akkor elolvasod. Később újra elolvashatod bármikor, pont annyi idő, mintha a fordítást olvasnád, nem igaz?
sorszám: 37115 (113687)
(előzmény: Árpád, 2009-06-08 17:01:33)

 
 
feri2360
válasz erre | email2009-06-09 09:49:38
"Feri te egy rendes vitapartner" Semmilyen vitapartner nem vagyok, mert nem foglaltam állást a vitában se pro, se kontra. Egyszerűen olyasmiről vitáztatok, amiről nulla infótok volt, ezért hoztam egy rakás linket, hogy legalább esélyetek legyen az ismeretszerzésre, ennyi. "váltóban az olajos kuplungnak nem tesz jót a grafit, és a MoS2, mert csúszni fog tőle" Általában igen, de a liqui-moly és a mrmoly választékában van olyan készítmény is, amit kifejezetten olajos kuplunghoz készítettek és van olyan is, aminél tiltják az felhasználás motorkerékpárokban. "benzinbe kevert fimollal megint csak ez a bajom" Átvetted az olajdoki szóhasználatát, e témában ő se mond semmit határozottan, csak olyasmit, mint te, hogy romolHAT, GYANÍTOM, meg ilyenek. Vagyis úgy foglalsz állást, hogy nem tudsz semmit a témáról. Én viszont állásfoglalás nélkül javaslom, hogy nézz utána, mikor alakul ki az olajfilm, mikor szakad át, mikor nem alakul ki, meg ilyenek. Tájékozódj az olajok tervezésének szempontjairól, sok van belőlük, a motor élettartama az egyik, de nem a legfontosabb szempont. Manapság pl. a környezetvédelem fontosabb és az adalékcsomagok összetételét úgy változtatták meg, hogy kifejezetten csökkentik a motor élettartamát. Szóval a "gyanítom" nagyon sovány ehhez a témához... Ezzel továbbra sem foglaltam állást, csak felhívtam a figyelmeteket pár szempontra.
sorszám: 37114 (113686)
(előzmény: Keri, 2009-06-08 18:58:47)

 
 
Atilla
válasz erre | email2009-06-09 09:46:37
Bár én dobtam be a fimol témát, de be kell vallanom gőzöm sincs az adalékokról.
Tehát arról nem vitatkoznék, hogy jó, vagy nem jó.
Megnéztem a neten a fimolt 125ml kb. 750Ft.(6000 Ft/l)
A 125ml elég kb. 150l benzinhez.
Az mondjuk 3000 Km. Nem tűnik vészesnek az ára.
Azt nem tudom, hogy az olajmennyiségbe be kell számolni, vagy azon felül kell beletenni. Mert, ha bele számít akkor ugye olajból fogy kevesebb, azt le kell vonni belőle.
Egyáltalán nem tűnik drágának, sokat lehet vele menni egy felújítás árán!
Én évente megyek motorral 10-15 ekm-t az mondjuk 3500 Ft. Fimolból.
Ha semmi haszna sincs, csak a hit, hogy jót tettem a gépnek, akkor sem vág földhöz évente plusz egy tank benzin, vagy 1l drágább olaj ára!
Mint írtam, ha valaki használja szerintem az tök érthető, benne van az alkotás öröme! Ha tényleg jó, akkor meg hurrá!

Ellenben az itt emlegetett Calgon tabletta, akkora biznisz, hogy még Magyarország víztérképét is meghamisították, hogy elhiggye a paraszt, hogy nálunk kemény a víz!
Ennek is utána néztem a neten:
15db. Calgon tabletta kb 2500Ft.
1 tabletta 1 mosás.
Ha csak egyszer mosok hetente (Ami nem így van) az (színes-fekete-fehér) 3db tabletta!
Mondjuk az havi 2500 Ft, ami évi 30000 Ft! Az meg elég durva, mert 60000Ft-ért lehet kapni zsír új mosógépet!
A nagykorú mosógépemmel megspóroltam már vagy félmillió forintot! :-D

Ebből csak annyit akartam kihozni, hogy ne hasonlítsuk össze, mert nem egy kategória. A calgon ugyanis ha még tuti hasznos is, akkor sem éri meg!
(És mégis sokan használják...)
sorszám: 37113 (113685)

 
 
Kuci
válasz erre | email2009-06-09 08:48:14
Link? :D
sorszám: 37112 (113681)
(előzmény: omlas, 2009-06-08 21:20:46)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-06-09 08:16:49
4000km?
Ha 1000 helyett 5000-et megy a motor a Fimollal, akkor megéri.
Ha 100000 helyett 104000-et, akkor nem. :-D
sorszám: 37111 (113680)
(előzmény: Rókapimpó, 2009-06-08 20:51:47)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-06-09 07:21:24
Van felvétel róla?
Had lássunk már ámokfutó szocimotorost :)
sorszám: 37110 (113677)
(előzmény: omlas, 2009-06-08 21:20:46)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-06-09 00:02:22
csillagos 5ös,és milyyen igaz:)
sorszám: 37109 (113669)
(előzmény: vadmotoros, 2009-06-08 22:24:21)

 
 
vadmotoros
válasz erre | email2009-06-08 22:24:21
Annó egy munkatársam mondta:
"Amióta feleségem van, azóta nincs papírpénzem, amióta gyerekek is vannak, azóta apróm sincs" :-)

Na igen, a pénz egyik legerősebb oldószere az alkohol :D
sorszám: 37108 (113667)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-06-08 21:35:10)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-06-08 21:35:10
a fizetés az a dolog amit jól zárható helyen kell tartani,mert nagyon illékony anyag,különösen hölgyek társaságában,főleg ha szomjasak vagyunk:)
sorszám: 37107 (113666)
(előzmény: Árpád, 2009-06-08 21:08:48)

 
 
omlas
válasz erre | email2009-06-08 21:20:46
Olyan mint a calgon a mosógépeknél...:D
Egyébként most néztem vissza a szombati híreket és az rtl hírekben benne vagyok, engem mutatnak, miközben a száguldozásról beszél a bemondó...XDXDXD röhej, h mik vannak manapság:)
sorszám: 37106 (113665)
(előzmény: Rókapimpó, 2009-06-08 20:51:47)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-06-08 21:08:48
Biztosítani én is a K&H-nál biztosítottam motorjaim.A fizetés pedig.... Várrj! Mi is az?!!!!
sorszám: 37105 (113662)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-06-08 21:00:00)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-06-08 21:04:31
Ha sok a pénzed, játsz bess-re.:) Az mindig bejön már középtávon is. mióta megalakult az értéktőzsdénk, folyamatos a csökkenés átlagot figyelembe véve. Pici, rövid emelkedések, hosszú nagyobb esések.
De ehhez nem kell nagy szakértelem, annyira hanyatlik a gazdaságunk tőzsdéstül.
Amúgy eledni mindig több pénzt hoz a konyhára, mint venni. :D
A javaslatom az, hogy vegyél. Ha mást nem, levegőt. Eléggé ajánlott.:D
sorszám: 37104 (113660)
(előzmény: Keri, 2009-06-08 20:56:12)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-06-08 21:00:00
én k&h-s vagyok,ott van a motorok meg a kocsi biztositása is,a fizetés meg otepe,azt mindenki ismeri:)ebbe teljesen igazad van,de tudod kinek a pap,kinek a pap lánya...
sorszám: 37103 (113658)
(előzmény: Keri, 2009-06-08 20:43:48)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-06-08 20:56:12
Tőzsde tippeket nem tudsz adni? Vegyek vagy eladjak? :D
sorszám: 37102 (113657)
(előzmény: Árpád, 2009-06-08 20:50:41)

 
 
Hullagyali
válasz erre | email2009-06-08 20:55:48
ohh akkor valamit nagyon de nagyon elhagytam :D
sorszám: 37101 (113656)
(előzmény: Keri, 2009-06-08 20:45:33)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-06-08 20:54:31
Jó meglátás.
sorszám: 37100 (113655)
(előzmény: Rókapimpó, 2009-06-08 20:51:47)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2009-06-08 20:51:47
Bennem is felmerült egy kérdés a fimollal kapcsolatban.
Lehet, hogy fimol nélkül 3-4 ezer km-el kevesebbet megy el egy MZ, de vajon gazdaságosabb-e folyamatosan megvenni a fimolt és adagolni a benzinbe 20-30 ezer km-en keresztül, vagy 3-4 ezer km-el előbb felújítani a blokkot a fimolon megspórolt pénzen?
sorszám: 37099 (113654)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-06-08 20:50:41
Az OTP lesz talán a legközelebbi bank ami becsődől. Egyfelöl igen rossz a stratégiája, másrészt a legtöbb külföldi támadás őt éri(PL Soros), másrészt egy mesterséges csőddel a legtöbb pénzt tudják lenyelni vele az illetékesek.
sorszám: 37098 (113653)
(előzmény: Keri, 2009-06-08 20:43:48)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-06-08 20:47:21
Ja. És szerintem legtöbbször a golyót hagyják ki.
sorszám: 37097 (113652)
(előzmény: Keri, 2009-06-08 20:45:33)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-06-08 20:45:33
2 pálca van benne, az egyik pálca végén van egy tányér is, a két pálca között meg egy golyó
sorszám: 37096 (113651)
(előzmény: Hullagyali, 2009-06-08 20:38:36)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-06-08 20:43:48
Na már te is :D
Egy csomó bankot tudok mondani ami nagyobb és régebbi mint az OTP.
OTP csak azért népszerű mert ezt szokták meg az előző rendszerben. Ezt csúnyán ki is használják, mert a legnagyobb lehúzós bank.
sorszám: 37095 (113650)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-06-08 20:27:25)

 
 
Hullagyali
válasz erre | email2009-06-08 20:38:36
sziasztok!
A 125 ös ts-nek a kuplungpálcája csak egy hosszú részből áll? mert valamiért nem emel ki és arra gyanakszok hogy valamit elhagytam.
sorszám: 37094 (113648)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-06-08 20:27:25
az OTP egyetlen előnye hogy,hogy elég stabil ahhoz hogy le ne húzza a rolót,ott volt az bank,hirtelen nem jut eszembe a neve,külföldi volt az tudom,egyik nap még veszik fel a hiteleket,meg miegymás,másnap meg befuccsolt,Az otp elég régóta van,talán ezért bíznak benne az emberek,erre egy ellenpélda a posta bank,na az megfőtt:)
sorszám: 37093 (113645)
(előzmény: Keri, 2009-06-08 09:06:57)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-06-08 19:51:19
a váltóba pl a hykomol 80w90 is csúszosabb kuplung tekintetében, mint a botond 20w50. a botond egy olyan szar olaj, ami pont a mi gépeink váltójába való:D egy közepes 15w40es olajjal már simán lehetnek kuplungcsúszási gondok. mióta visszaraktam a kiscsuzliba a botondot egy olyan után, azóta mintha szinterkuplungom lenne:D(jó persze közbe volt blokkszéthúzás egybefűzve egy alapos váltó és kuplung mosással foltbenzinnel)
sorszám: 37092 (113638)
(előzmény: Keri, 2009-06-08 18:58:47)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-06-08 19:03:42
A Wiki nem sokat ír, de ha benzinbe használják akkor ez egy teljesen általános adalék...tehát továbbra sincs okom külön pancsolni a fimolal.
sorszám: 37091 (113635)
(előzmény: feri2360, 2009-06-08 15:43:10)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-06-08 18:58:47
Na, ez igen. Feri te egy rendes vitapartner vagy.

Azonban én már az elején sem a grafit és a MoS2 kenőképességét vitattam. Nekem is van grafitos és MoS2 zsírom is.
Véleményemet (amit tapasztalati úton is alá tudok támasztani) azzal kezdtem, hogy váltóban az olajos kuplungnak nem tesz jót a grafit, és a MoS2, mert csúszni fog tőle. Egyébként sima jó minőségű autóba való olajtól is csúszik a motorok kuplungja, nyilván az olaj készítői értettek hozzá és az adott alkalmazáshoz optimális adalékolással tervezték.

A benzinbe kevert fimollal megint csak ez a bajom, egy jó minőségű olajat ne akarjunk feljavítani mert romolhat valami fontos paramétere.

Pl. gyanítom (még nem tanulmányoztam át az összes linket) változik a viszkozitás, az olajfilm vastagsága, a tapadási képesség, az égéstermékek vagy a visszamaradó anyagok.

Arol2T-be keverve azonban akár növelheti is az élettartamot, de az Arol2T nem éppen optimális olaj.
Ha valaki vigyázni akar a gépére akkor szerintem nem az olajak pancsolásával kell azt megtenni, hanem normális olajakat és rendes szervizelést kell neki adni. Azt szeretik a gépek.
sorszám: 37090 (113634)
(előzmény: feri2360, 2009-06-08 15:43:10)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-06-08 17:01:33
Tudod, ha lefordítok valamit, amiben nincs számadat, a fordítás után sem lesz. Főleg nem a különböző 2T olajokról. Átrághatom magam az összes irományon, de ha nem lessz összehasonlító táblázat a surlódásokról, igen morcos leszek, mivel hiába szenvedtem.Ugyancsak rosszul esne, ha hosszú olvasgatás után nem találnék utalást az égéstermékekre. Ugyanis egy 2T olaj nem síma kenőolaj.több ezer foknak van kitéve robbanáskor, máskor pedig pár száz foknak. A gyakorlati tapasztalatok pedig egy vagy két embertől leírva mérsékelten perdöntőek. Jut eszembe: Honan veszed, hogy a 2T olajokban nincs gyárilag molibdén szulfát? Ha van, akkor valszeg annyi van benne, amennyi ideális. Akkor pedig minek külön rakni bele?Az is kérdés, hogy miért ne tennének bele a gyártók a 2T olajba mindent, amit hasznos és megéri beletenni? (nem a molra gondoltam, hanem kultúr cégekre)Gondolom a cégek szakember gárdája nem csak díszből van.
sorszám: 37089 (113622)
(előzmény: feri2360, 2009-06-08 16:05:44)

 
 
feri2360
válasz erre | email2009-06-08 16:18:59
Még annyit a témához, hogy én évekkel ezelőtt átrágtam magam ezen a szakterületen (onnét van a linkgyűteményem, aminek egy részét most körzeadtam, mert Keri infó hiányban szenvedett), véleményem is van, de megtartom magamnak. A link gyűjtemény jó kiindulás lesz a kutakodáshoz, ha valakit érdekel, angoltudás nem árt.
sorszám: 37088 (113621)
(előzmény: feri2360, 2009-06-08 16:05:44)

 
 
feri2360
válasz erre | email2009-06-08 16:05:44
Kolléga, remélem nem várod el hogy lefordítsam és/vagy kivonatoljam a cikkeket?? A linkek mögött rejtező irományokon rágd át magad, ha érdekel az elmélet. Én megtettem annak idején, de melózni (pl. fordítás) pénzért szoktam. A gyakorlati tapasztalatokat pedig sunesz leírta, de mások is a neten. Tudod, gugli a barátod...
sorszám: 37087 (113620)
(előzmény: Árpád, 2009-06-08 15:45:18)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-06-08 16:02:25
Waresznek:
http://www.youtube.com/watch?v=5y6nYRgbeDA&feature=related
sorszám: 37086 (113619)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-06-08 15:50:04
A Bex-Arol2T- a kenéstechnika jelenlegi csúcsa. :-D
A HusqvarnaXP-teszt egyértelmű volt, azonos félgáz-állásnál 5-tel többet ment a motor a Husky olajjal. Ugyanúgy, mint a 100-as ÖMV benzinnel.
Engem inkább a fogyasztáscsökkentés érdekelne, az a legnagyobb költségtényező.
sorszám: 37085 (113618)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-06-08 15:45:18
Kérdés: Van e jelentős surlódás csökkentő szerepe adalékolt benzin, adalékolt kenőolaj esetén. Vagyis tudja e tovább csökkenteni a surlódást. Ehhez számadatok kellenének. A másik. Elégése után mit hagy maga után a hengerben és a kipufban.
sorszám: 37084 (113617)
(előzmény: feri2360, 2009-06-08 09:50:29)

 
 
feri2360
válasz erre | email2009-06-08 15:43:10
http://www.tribology-abc.com/abc/solidlub.htm, http://www.machinerylubrication.com/article_detail.asp?articleid=861, http://en.wikipedia.org/wiki/Molybdenum_disulfide (ebben szerepel: It is often used in two-stroke engines; e.g., motorcycle engines.), http://www.molyslip.co.uk/theory.html, http://www.oetg.at/website/wtc2001cd/html/M-13-17-670-ABOUELELA.pdf, csak mert hiányoltad az infókat.
sorszám: 37083 (113616)
(előzmény: Keri, 2009-06-08 09:06:57)

 
 
feri2360
válasz erre | email2009-06-08 09:50:29
"érveket felsorakoztatni" A MoS2-ot, mint súrlódáscsökkentő adalékot, szilárd szuszpenzió formájában már az 1940-es évek óta ismerik és használják [55]. Kenőolajokban a hasonló lamellás szerkezetű grafitnál nagyobb súrlódáscsökkentő hatást fejt ki [56, 57, 58]. (28., acrobat reader szerint 36. oldal, szakirodalmi hivatkozásokkal) http://twilight.vein.hu/phd_dolgozatok/kisgabor/PHD_dolgozat_kis_gabor.pdf
sorszám: 37082 (113603)
(előzmény: Keri, 2009-06-08 09:06:57)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-06-08 09:17:02
Akkor én jól választottam :)?
Motorozni nem akar, de nincs beleszólása :)
sorszám: 37081 (113600)
(előzmény: LG TS, 2009-06-08 06:59:55)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-06-08 09:14:22
igen, érdekes lett volna amikor fordítva indul be a motor és 5 fokozatod van hátramenetbe :D
sorszám: 37080 (113599)
(előzmény: omlas, 2009-06-07 20:26:28)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-06-08 09:13:44
dejó, akkor nekem nem kell kipróbálni :)
sorszám: 37079 (113598)
(elözmény: , 2009-06-07 20:23:51)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-06-08 09:13:00
4T motoroknál így van, de a 2T motoroknak visszahajló az előgyújtás karakterisztikája fordulatszám függvényében.
Tehát egy darabig növelni kell, majd magasabb fordulatokon kicsit csökken és konvergál egy fix értékhez.

Ezért is nem terjedt el 2T járműveken az előgyújtás szabályzás, mert egy adott tűrésen belül fix érték kell neki.

Persze ha pontosan az optimálisat tartja egy elektronika az csak jobb lehet, de nem jár akkora előnyökkel mint a 4T motorok esetén.

Az IGC azért is jó mert bármilyen fordulatra bármit be lehet állítani, ezért megoldható a visszahajló karakterisztika, míg röpsúllyal viszonylag nehéz.
sorszám: 37078 (113597)
(elözmény: , 2009-06-07 20:11:48)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-06-08 09:06:57
Óóó, nem ilyen egyszerű ez :)
Itt vitatkozni kell, pontosabban érveket felsorakoztatni. Ez viszi előre a világot.
Amennyiben nem akarsz vitatkozni azt csak úgy teheted meg, hogy nem vitatkozol, vagyis nem válaszolsz. Ezt én tudomásul veszem és én sem válaszolok rá. (ez a vita alapszabálya)

Az nem jó érv hogy 30 éve használod. Az asztrológia is 5000éves pedig egy oltári nagy humbug, az emberek egy része mégis hisz benne. De hogy messzire ne menjek. Az OTP a világ legrosszabb feltételeket nyújtó bankja, értelmes emberek mégis ragaszkodnak hozzá, pedig számszerű előnyökkel jár bármelyik másik bankhoz mennek. Megszokták, úgy tanulták az a jó, és ha ennyien ott vannak, akkor biztos nem lehet olyan rossz.

A többi csodaszer általában drága, a fimol olcsó, és a hívők meg fogják venni, végül is ártani nem árt, túl nagy kockázat pedig nincs benne.

Azt mondod előny.
Én szeretem kipróbálni a dolgokat, megtapasztalni saját magam, ha nincs hiteles információ. Tegyük fel belerakom a motoromba ezt a trutyit. Mit kellene tapasztalnom szerinted?
Eddigi érveid alapján:
-Nem megy mérhetően gyorsabban
-Nem fogyaszt mérhetően kevesebbet
-Nem gyorsul jobban
-Azt már tudjuk, hogy füstöl (jelenleg egyáltalán nem füstöl a gépem)
-És csöndesebb lesz a gép, ami a telikormolt kipufogótól is lehet, vagy simán gátolja az égést és ezért oktánszám növelő a hatása.

Esetleg ha fémlapot fémlapon húzok adott erővel nyomva össze őket akkor van mérhető különbség a jól bevált 2T olajam és a fimolal dúsított között?

A súrlódás és kopás jól mérhető házi körülmények között is, még sincs hiteles tapasztalt.

Amikor elkezdtem a füstmentes olajat használni a kutas keverék helyett, akkor egyértelmű tapasztalat volt, hogy nem füstöl a gép, nem keletkezik vastag lerakódás a dugattyú tetején, nem kezd el csörögni a gép a beizzó korom okozta öngyulladástól és sokkal jobb a szaga.

Tehát ha valamit jónak ítélek, akkor egyértelmű tapasztalatokat várok.
sorszám: 37077 (113596)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-06-08 08:11:13
ismerősöd jól meghajtotta ezért utána jobban ment
sorszám: 37076 (113594)
(elözmény: , 2009-06-07 19:10:13)

 
 
LG TS
válasz erre | email2009-06-08 06:59:55
Sajnos mélyen egyet kell hogy értsek :(
sorszám: 37075 (113592)
(előzmény: waresz, 2009-06-07 23:18:50)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2009-06-07 23:25:13
heló
a trabant röpsúlyos szabályzója stimmel a kis ts be?
sorszám: 37074 (113590)
(elözmény: , 2009-06-07 20:11:48)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2009-06-07 23:23:52
heló
lehet engem is érdekelne egy kis ts be.De egyenlőre nem most akarom megvenni,az is lehet hogy nem kell,de azért szólok.Egyébként kis ts hez is jó?A felszereléséhez nem kell átalakitani semmit?Csak levenni a megszát meg a bütyköt?
sorszám: 37073 (113589)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-06-07 23:18:50
az átlagos asszony teljesen természetes mellékhatásaival számolni kell sajnos:(
sorszám: 37072 (113588)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-06-07 22:04:50
érdekel, csak az igc, de nem most, majd kereslek akkor e-mail-ben! hirtelen úgyse kapkodják el. még ez az a dolog, ami a legjobban ráér számomra, sajna még egy halom pénz kell a motorhoz, ami meg nincs.

tuti hogy keresni foglak előbb-utóbb!
sorszám: 37071 (113581)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-06-07 21:40:26
http://www.szocimotoros.hu/hu/tuningfejlesztes/88
sorszám: 37070 (113576)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-06-07 21:20:42
és mi tartozik hozzá? kábel, program, ilyesmi?
sorszám: 37069 (113573)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-06-07 20:54:29
az igc 60-ról van szó, és engem érdekel, menyit kérnél érte?
sorszám: 37068 (113571)

 
 
omlas
válasz erre | email2009-06-07 20:45:14
Nekem megszakítós, szal nemhinném, h tudnám használni. Egyébként miért adod el?
sorszám: 37067 (113569)

 
 
omlas
válasz erre | email2009-06-07 20:26:28
Lehet, h érdemesebb lett volna feltenni a legnagyobbra az előgyujtásomat a ringen? Végül is így is élveztem és ez a lényeg:)
sorszám: 37066 (113566)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu