:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
ma van a kocsim nevenapja:) tudom elég fura de mindnek volt neve rendszám alapján,a skodri AXF volt ezért kapta Félix nevet.kár hogy nincs meg:(
járj utána milyen meghatalmazást kell írni és milyen papírok kellhetnek,értelemszerűen forgalmi+törzskönyv+adásvételi,biztosítás,eredetiségi
vizsgálat papírja,ha te nevedre lesz a gép és te leszel az üzembentartó akkor azt hiszem kell még egy személyi+lakcim igazoló kártya.Ha adatlapos volt a KF(műszaki) vizsgád,akkor annak a papírjai,és írnod kell egy meghatit,saját és apád aláírásával,azt nem tudom kell-e tanú hozzá,de szerintem biztos ami biztos alapon keritsetek két tanút is,és akkor tuti megvan minden.az eredetiségi 60napnál nem lehet régebbi,az átirást meg 14napig kell megtenni,ha jól emlékszem.
Ha a régi forgalmidba tették a vizsga érvényesitőt,akkor azt át fogják vezetni az újba,de a rendszámon marad minden.
srácok átiratni átlehet ugy motort hogy fatert megbizom vele és ő átiratja?..(nemtudok melohejröl elkéreckedni)..eéőreis köszi
bassza meg a jó ég,inkább olyan olajról kéne hablatyolni ami soha nem ég meg szélsőséges körülményekhez képest sem,na feladat kiadva lehet gondolkodni,Feri benne vagy?
a sima gázos autóval egy baj van,ha LPG-re gondoltál, hogy nagyon száraz a keverék,és emiatt hamarabb kopik,sok mai forgalomba is lévő benzin-gázos kocsinak ez a halála,mert alapvetően a benzin-levegő,keverékre van beállitva,ha gázzal üzemeltetik,akkor vagy be kell állittattni,v. egy elektronika vezérli,nem tudom pontosan,soha nem láttam még ilyen üzemű kocsit,de erről már hallottam.
nem tudom ki hogy van vele,éngem hidegen hagy a környezetvédelem,nem az én golfom v. az mz-m miatt olvadnak el a jégsapkák,én is benne vagyok,de mire ez a veszély fenyegetne,6 láb mélyen leszek,és gyanitom a gyerekeim ha lesznek ők se élik meg.hiába mutatják hogy olvad,majd ha a hollandoknak saját beltengerük lesz újra,akkor kezdhetünk gondolkodni.
Nem valószínű, hogy az olajgyárak és a motorgyártók ilyen szinten összefognának. Semmi nem indokolja üzleti szempontból, viszont nagy a lebukás veszélye.Ráadásul sok az olajos cég, sok a motorgyártó is. Mindegyik mindegyikkel megeggyezik? Ha csak egy olajos kimarad a körből lenyomja a többit a jobb termékével.És hogy működne a dolog? Oda megy az olajos az összes moci gyárhoz külön külön és mindegyiket megzsrolja? Miért ne mondanák a moci gyárak, hogy fizessenek a többiek? Honnan tudná, hogy a többiek tényleg fizetnek? Egymás reklámozását ritkán végzik az olajosok és a mocigyárak. Legalábbis én ritkán halottam a hondától, hogy a honda tulajdonosok használjanak pl Castrolt.
Szóval ez az összefogás dolog kissé paranoiásnak tűnik számomra.
Én, mint a legtöbb régebben képzett műszaki ember, egy kicsit másként vagyok összeszerelve. Ha valaminek egy jó tulajdonságát ismerem, de nem ismerem kismillió egyébb tulajdonságát, nem kezdek el vele kísérletezgetni, mert nem szeretek szívni. Főleg akkor nem kísérletezgetek, ha az adott dolog nem az én szakterületem, és még csak azt sem tudom, hogy mi az amit nem tudok. Még a saját szakterületemen is ritkán bírálom meg a gyárak fejlesztő gárdáját. Ugyanis azok lehet hogy üzleti szempontból kissé zsiványok, de még azonos képességeket és tudást feltételezve is sokkal többen vannak mint én, több szem többet lát. Ezek alapján nem kis fentartással nézem az olajok házi feljavítását. Nem vagyok vegyész, de azt sem látom be, miért ne a legkedvezőbb ár-minőség arányú olajokat állítanának elő az elfogadható cégek. Semmi érdekük nem fűződik ahhoz, hogy szarrá menjen a motorunk, épp ellenkezőleg. Ha elégedettek vagyunk, többet veszünk a termékükből. Ez a mai versen mellett nagyon fontos nekik. Az más kérdés, hogy hogyan képezik az áraikat, és e közben mennyire nyúlnak le minket.De a lényeg, hogy miért ne tennének bele mindent, ami bele való? A kispórolt cuccok kevesebbet hoznak, mint amennyit a rossz minőség miatt más cégekhez átpártolók elvisznek.
Felmerült itt régebben egy kérdés, de nem válaszolt senki.
Szóval MZ-ről van szó, akkor legyen 1:50-es keverék. Hogy állítod elő? Bekevered 1:50-re és plusz adod hozzá a Fimolt, vagy beleszámítod az olajba és annyival kevesebb olajat adagolsz mint a beletett fimol mennyisége?
hmmm....Vajákos Biri nénit ismerem...mondta, hogy van egy hülyegyerek, akienk a neve egy nagy hadvezérre hasonlít és aki hisz a varázslataiban, és néha beír szocifórumra....
ezek szerint Rád gondolt..."na eriggy innen"
Én nem kaptam meg a kétoldalú tájékoztatást. Nincs benne az ajánlott irodalomban, hogy a különböző általam használt olajokban milyen adalék van. Nem is nagyon csodálkozom ezen, hiszen az ilyesmit üzleti titokként kezelik. Továbbá szintén nincs benne az sem, hogy fimol hogy befolyásolja a többi adalék anyag viselkedését(többek közöt azért, mert a cikkek szerzői sem tudták, mivel vannak adalékolva a külénféle olajok)Továbbá nem láttam surlódási görbéket a fimol használata esetén.Csak keveset tanultam gépészetet, mechanikát, de még én is tudom, hogy összehasonlító adatok , grafikonok, táblázatok nélkül ez az egész a hány éves a kapitány végű vicre emlékeztet.Vagy az inteligens mosópor reklámokra, amikor nagyon tudományosan bemutatják, hogy szedi ki a kosz molekulát a szer.Még egyszer: Ha látom leírva valami független labor vizsgálatát hogy mennyivel lesz jobb fimollal, mint egy közepes árfekvésű olajjal, akkor hinni fogok.Addig azt mondom, hogy kár literenként kb tíz forinttal növelni az üzemanyag árát.A 10 forint úgy jött ki, hogy egy korábbi hozzászólóval szemben én úgy tudom, nem ezrelék kell a benyába hanem százalék. körülbelül 5 litelhez 10 mililiter.50 literhez el is megy a 600 forintos fakkon Fimol.10 ezer kilométeren átlagos motort nézva elfogy legkevesebb 6000 forintnyi Fimol. De avalóságban ennél jóval több. A kérdés az 10 ezer kilométernél hány forintnyi hasznot hoz.Másik kérdés, a kipufogó rendszerben hogy rakódik le, mert bizony erre sem kaptam választ.Arra sem kaptam választ, hogy a különböző olajozó furatokban mennyire rakódik le.Ugyanis ha oda is lerakódik, mint a henger falára, akkor csökkenti az olajozás mértékét.
Azaz igazából tényleg nem kaptam semmire sem választ.
talán egyszerűbb is lehet a válasz a fimolra.Meg kell kérdezni idősebb szerelőket hogy jobb volt e akkoriban a fimollal járni vagy sem.Meg megkérdezni mit gondol a mai olajok milyenek a régihez képest és hogy érdemes e a mai olajokhoz fimolt önteni.
Majd megkérdem én is a kb 60éves tanáromat.
Keri, sunesz, feri!
Én tankolás után elgurulok a szomszéd Vajákos Biri nénihez, ő ráolvas a tankra, körbetáncolja, megköpködi, elég olcsó, és aszongya hogy így +25000 km-t megy el a vas, erre garit is vállal, de kérdem a múltkor a banyát hogy mihez képest, aszongya erre a vén szatyor majd ha a dugó beveri az álladat, vonjak le belőle 25e kilómétert, ahhoz képest öcsisajt, na eriggy innen. Elég korrekt na, ajánlom.
;-)
HELP!
ETZ-250-esemen tiporni, rugdosni kel a váltót hogy bevegye a fokozatokat! Olaj új,kuplung kiemel. Tavasszal volt szétszedve a blokk, a léptetővillák látszólag(!) épek voltak.
Különösen xar 5-ből 4-be, 4-ből 3-ba, 3-ból 2-be.
Mit cseréljek ki hogy tutijó legyen?
Szevasztok!
Igazad van, te győztél...
A "hinni kell benne" érvelésedre nem tudok észérveket felhozni ;-)
A papagáj üzemmód talán azért van mert a nem nagyon akarjátok meghallani az én mondandómat...magyarul elbeszélünk egymás mellet, és remélem hogy ha újra elmondom, más megvilágításban, akkor megértik a vitapartnerek.
Sajnos ez nem következett be, sőt inkább elhajlott a sértegetés irányába, innentől kezdve értelmetlen a vita, aki akarta már így is levonta a következtetéseket, mindenki megkapta a két oldalú tájékoztatást.
Gratula :)
Ne aggódj, nem a grafitod a lényeg...
Hagyd, Feri engem utál, ezért próbál fogást venni rajtam, de már ideges egy kicsi, ezért nem megy neki.
Ha azt hajtogatod hogy nem szállsz be a vitába miközben vitatkozol, azzal elveszíted a hitelességedet, és attól hogy csak célozgatsz rám, nem leszel szalonképesebb, miközben elbeszélsz az én érveim mellet. Hiszen, ha vissza olvasol a te állításaiddal egyet értek és egyszer sem azzal vitatkoztál amit én eredendően állítok, hanem egyes szavaimba, mondataimba kötöttél bele.
Tehát akkor kérlek, hogy ne kelljen egymás mellett elbeszélni, az én zéró tudásomnak mond bele a szemébe:
Szerinted az a jó ha az ember grafitceruzát reszel, meg soha nem tesztelt adalékokat pancsol az olajba, olyan zéró tudással mint az enyém?
Azt én is röhögöm, hogy a Honda új hybridje, amikor nagyon óvatosan és kímélő üzemmódban használják, akkor annyit fogyaszt mint az én 12 éves Astrám amit ráadásul nem is kímélek :)
A teszt írójának is ez volt a végkövetkeztetése, hogy akkor már inkább egy Golf az 5 literes fogyasztásával.
nem én mondtam hogy a Fimol kisebb kopást és kisebb súrlódást eredményez
Mert az imádott német réteg olajaidat neked kell otthon keverned?
Az nem megtervezett olaj?
Ha azzal jössz hogy ilyen csúcs minőségű olajat használsz ami 30%al javítja az élettartamot, akkor maximum az ára miatt fogom azt mondani hogy én nem használom, de az utólagos csodaszereket akkor is kiröhögöm.
Ha a kopás csökkentése a cél, galvanizáljatok rezet az alkatrészekre, nekem bevállt kerékpár csapágyakban, a régi DDR mérnökök is alkalmazták, még a Deltában is mutatták ahogy trabantot így tuningoltak, még sem csinálja egyikőtök sem, pedig bizonyított hogy a rézbevonat javítja a kopásállóságot, csak azt nem lehet eladni, meg nem lehet azt az érzetet kelteni a vásárlóban hogy gondoskodik a gépéről mert lám mindenféle csodatrutyit belerak.
hát srácok nemgondoltam volna hogy a felvetésem miszerint grafit a motorblokkba idáig fajul..(de van jó hirem is átment a motorom a vizsgán:) )
Most erre mit mondjak. Nem az én érveimmel vitázol, hanem a személyem ellen.
Nem a liqui molyról volt szó hanem a fimolról és a pancsolásról.
Én nem tudok sokat az olajról, de amiket belinkeltél azt én is tudom, ennek ellenére a pancsolás az rendben van?
Majd ha olyan okos leszek mint te, akkor keverek magamnak olajat, addig pedig inkább kész olajat veszek.
Na tessék, még így is elharapod a torkom, pedig azt írtam nem értek hozzá, nem azt, hogy humbug az egész!
Ráadásul nem is a fimolra gondoltam mint humbugra, hanem a nagy globális olajösszeesküvés elméletre!
Jó színe legyen, jó szaga legyen, az kell a vevőknek.
Mielőtt félreértenéd, szerintem jó ötlet és logikus, nekem mindig tetszettek az ilyen demagóg dolgok! :-)
Erről soha senki nem mondja meg, hogy igaz vagy nem!
Még 1: tudom rólad, hogy szeretsz vitatkozni csak a vita kedvéért, érvek nélkül pedig különösen. Ha megbocsátasz, most ebbe nem mennék bele, a te érdekedben sem, mert ha felbosszantanak, akkor földbe döngölöm az ellenfelet, jobb a békesség. Ennek jegyében néhány nap szünetet tartok a fórumozásban, ezalatt írd le amit akarsz, úgysem olvasom el, mivel érvek, új ismeretek nem lesznek benne.
"Szerinted te nem szálltál be a vitába" Így van, nem szálltam be. Ha most valaki elkezdené bizonygatni hogy a fimol a végső megoldás és minden probléma elmúlik tőle, nem támogatnám, ha valaki azt állítaná, hogy a mai modern olajok szarok, az sem lenne igaz. Mivel itt gyakorlatilag mindenki elfogultan és tudatlanul fimol ellenes hangot ütött meg, az én kiegyensúlyozott hozzászólásaim természetesen ezekkel ellentétesnek tűntek, ám ez nem jelenti a fimol támogatását. Tudod, mint a politikában: a szélsőbaltól minden más jobbra van, a centrista is és abból a nézőpontból jobbosnak tűnhet, pedig nem az. És ha lehet, ne személyeskedj. Ha azt mondanád, humbug, ezzel csak magadról állítanál ki bizonyítványt, hiszen nyilvánvalóan fingod sincs az egészről, mert ha lenne, akkor azt mondanád: bizonyos helyzetekben lehet hogy jó, de szerinted a te céljaidra nem felel meg. És én miért harapnám el a torkod, volt már ennél sokkal vállalhatatlanabb véleményed is, oszt mégis itt vagy.
Szerinted te nem szálltál be a vitába?
Olvass már vissza, mennyire elfogultak a hozzászólásaid!
Ismeretterjesztés mi?
Ha azt mondanám humbug az egész, elharapnád a torkom!
Továbbra sem szálltam be a vitába, csak ezen a fórumon szokás, hogy egy témában nulla ismerettel rendelkező kollégák letámadját azt, akinek ha elméletben nem is, legalább gyakorlatban van valami tapasztalata. Akár a TIT, én is az ismeretterjesztést vállaltam fel, nem a vitát.
Az sem mindegy, hogy a kopás egy 1500Ft-os dugattyúcserét igényel, vagy többszázezres javítást.
1-es Golf evett 5 litert. Az újak többet.
Borzasztó fejlődés, növekvő biztonság. De tartósabb, gazdaságosabb?
Mindent bonyolultra kell építeni, hogy ne lehessen saját kezűleg szervizelni. Aztán jól lehúzni, átverni a madarat a szervízben.
Így a károsanyag, meg úgy. Kidobni egy jól működő autót nem pazarlás, felesleges szennyezés???
Maradok a régi technikánál. Akinek sok a pénze, kínlódjon az újjal.
Inkább építsenek elektromos, etanolos, GÁZOS autót.
Minden gyártó a saját termékét dícséri, mert el akarja adni.
Híg olaj= kis ellenállás, alacsonyabb fogyasztás, nagyobb kopás.
Sűrű olaj= nagyobb ellenállás, magasabb fogyasztás, jobb kenőképesség.
Persze ez csak normál üzemi hőfokra érvényes, 12000-et forgó 200 fokos MZ- hengernél nem biztos, hogy megfelelően ken a BexArol 2T. Nekem a tatás 3-4000-es fordulatra elég, de ha hajtom, Huskyt érdemes beletenni.
Ja és még: az ACEA A1 olajoknál érdekesség: kisebb súrlódás, nagyobb kopás. Tudom, eretnekségnek tűnik, Keri is számonkérte a fimolon hogy ha kisebb lenne a kopás, akkor kisebb (érezhetően) lenne a súrlódás. Pedig nem feltétlenül. Tessék utánanézni, létező jelenség.
Na még egy-két érdekesség. Tudtátok, hogy az ACEA A1 (pl. Ford) takarékos (max 2,5% üzemanyag megtakarítás) olajok nagyobb kopást eredményeznek, mert hígabb, mit az ideális? Ugyanúgy, ahogy a részecskeszűrős dízelekhez készült olajok, mert a szűrő védelme érdekében minimálisra csökkentették a kopásgátló adalékok mennyiségét. Ezért nem alkalmazhatók az Opelekhez, mert feltűnő lenne az élettartam csökkenés. Csak mondom, "gyárilag tökéletesen megtervezett olaj" típusú agymosás áldozatainak... Nézzetek utána, ezek tények.
A színről jutott eszembe. Bár nem olvastam sehol, úgy gondolom, hogy a gyártók többsége a fekete szín miatt sem tesz MoS2-t az olajaiba, mivel a vevők többsége (lásd: tömegigény kielégítése) ettől idegenkedik, az elhasznált olajra asszociál. Nagyon jellemző pl. a aranybarna színű szintetikus olajok esete. Tudjátok, milyen a szintetikus olaj színe? Elárulom: színtelen. Akkor miért barna? Mert megfestik. Ugyanis az átlag vásárló (tömegigény) az olajszínű olajokban bízik, a színtelenről a vízre asszociál. Ugyanaz a pszichológiai hatás, mint a kajáknál. Mindenbe színezéket tesznek, mert úgy kelendőbb. A (teszkó)párizsinak és a (teszkó)sonkának mitől van olyan szép gusztusos színe? Festéktől. A MoS2 nem illik bele ebbe a koncepcióba, mivel ha használják, akkor az olaj menthetetlenül fekete lesz, az átlagvevőnek (tömegigény) nem kell. Kellhet viszont a rétegvevőnek, aki utánanéz a dolgoknak és nem ad a látszatra (kisebb, specializált cég). Tehát az olajtervezés szempontjai között a marketing és a lélektan is fontosabb, mint az élettartam. A szakembergárda pedig olyat tervez, amilyet mondanak neki, nem olyat, amit szíve szerint tervezne.
"de ha nem lessz összehasonlító táblázat a surlódásokról, igen morcos leszek" Ezt a kockázatot vállalnod kell, ha képben akarsz lenni. "nem síma kenőolaj.több ezer foknak van kitéve robbanáskor, máskor pedig pár száz foknak" Nem is bírják a strapát. Olvass utána, hogy mikor szakad meg az olajfilm egy 2T, léghűtéses motorban, amiben sok helyi túlmelegedési pont van. "egy vagy két embertől leírva mérsékelten perdöntőek" akkor keress még a neten, járj veterános találkozókra, beszélgess szakikkal. "Honan veszed, hogy a 2T olajokban nincs gyárilag molibdén szulfát" A színéből. A MoS2 egész kis mennyiségben is megfesti az olajat. A gyárilag adalékolt fuchs, liqui-moly, black diamond (csak mellékesen: elismert német gyártók) olajai feketék. "ne tennének bele a gyártók a 2T olajba mindent, amit hasznos és megéri beletenni" Te is nézz utána az olajtervezés szempontjainak. A környezetvédelem, ár, meg csomó minden fontosabb, mint a kopásvédelem. "Gondolom a cégek szakember gárdája nem csak díszből van" A nagy cégek tömegigényre rendezkednek be. A tömegnek pedig nincs igénye a minél nagyobb élettartamra. A rétegigényeket jellemzően kisebb cégek (de nem feltétlenül kis cégek, csak kisebbek, mint a shell, meg hasonlók) elégítik ki. Lásd liqui-moly. Nézz körül a kínálatokban, sok MoS2 termékük van, nyilván az ostoba németek átverésére. Ez nem vélemény volt, csak kérdéseket tettél fel, válaszoltam. "ha lefordítok valamit, amiben nincs számadat" Lefordítani csak akkor kéne, ha másnak csinálnád. Ha csak magadnak, akkor elég átfutni és ha megakad a szemed valami fontos részen, akkor elolvasod. Később újra elolvashatod bármikor, pont annyi idő, mintha a fordítást olvasnád, nem igaz?
"Feri te egy rendes vitapartner" Semmilyen vitapartner nem vagyok, mert nem foglaltam állást a vitában se pro, se kontra. Egyszerűen olyasmiről vitáztatok, amiről nulla infótok volt, ezért hoztam egy rakás linket, hogy legalább esélyetek legyen az ismeretszerzésre, ennyi. "váltóban az olajos kuplungnak nem tesz jót a grafit, és a MoS2, mert csúszni fog tőle" Általában igen, de a liqui-moly és a mrmoly választékában van olyan készítmény is, amit kifejezetten olajos kuplunghoz készítettek és van olyan is, aminél tiltják az felhasználás motorkerékpárokban. "benzinbe kevert fimollal megint csak ez a bajom" Átvetted az olajdoki szóhasználatát, e témában ő se mond semmit határozottan, csak olyasmit, mint te, hogy romolHAT, GYANÍTOM, meg ilyenek. Vagyis úgy foglalsz állást, hogy nem tudsz semmit a témáról. Én viszont állásfoglalás nélkül javaslom, hogy nézz utána, mikor alakul ki az olajfilm, mikor szakad át, mikor nem alakul ki, meg ilyenek. Tájékozódj az olajok tervezésének szempontjairól, sok van belőlük, a motor élettartama az egyik, de nem a legfontosabb szempont. Manapság pl. a környezetvédelem fontosabb és az adalékcsomagok összetételét úgy változtatták meg, hogy kifejezetten csökkentik a motor élettartamát. Szóval a "gyanítom" nagyon sovány ehhez a témához... Ezzel továbbra sem foglaltam állást, csak felhívtam a figyelmeteket pár szempontra.
Bár én dobtam be a fimol témát, de be kell vallanom gőzöm sincs az adalékokról.
Tehát arról nem vitatkoznék, hogy jó, vagy nem jó.
Megnéztem a neten a fimolt 125ml kb. 750Ft.(6000 Ft/l)
A 125ml elég kb. 150l benzinhez.
Az mondjuk 3000 Km. Nem tűnik vészesnek az ára.
Azt nem tudom, hogy az olajmennyiségbe be kell számolni, vagy azon felül kell beletenni. Mert, ha bele számít akkor ugye olajból fogy kevesebb, azt le kell vonni belőle.
Egyáltalán nem tűnik drágának, sokat lehet vele menni egy felújítás árán!
Én évente megyek motorral 10-15 ekm-t az mondjuk 3500 Ft. Fimolból.
Ha semmi haszna sincs, csak a hit, hogy jót tettem a gépnek, akkor sem vág földhöz évente plusz egy tank benzin, vagy 1l drágább olaj ára!
Mint írtam, ha valaki használja szerintem az tök érthető, benne van az alkotás öröme! Ha tényleg jó, akkor meg hurrá!
Ellenben az itt emlegetett Calgon tabletta, akkora biznisz, hogy még Magyarország víztérképét is meghamisították, hogy elhiggye a paraszt, hogy nálunk kemény a víz!
Ennek is utána néztem a neten:
15db. Calgon tabletta kb 2500Ft.
1 tabletta 1 mosás.
Ha csak egyszer mosok hetente (Ami nem így van) az (színes-fekete-fehér) 3db tabletta!
Mondjuk az havi 2500 Ft, ami évi 30000 Ft! Az meg elég durva, mert 60000Ft-ért lehet kapni zsír új mosógépet!
A nagykorú mosógépemmel megspóroltam már vagy félmillió forintot! :-D
Ebből csak annyit akartam kihozni, hogy ne hasonlítsuk össze, mert nem egy kategória. A calgon ugyanis ha még tuti hasznos is, akkor sem éri meg!
(És mégis sokan használják...)
4000km?
Ha 1000 helyett 5000-et megy a motor a Fimollal, akkor megéri.
Ha 100000 helyett 104000-et, akkor nem. :-D
Van felvétel róla?
Had lássunk már ámokfutó szocimotorost :)
csillagos 5ös,és milyyen igaz:)
Annó egy munkatársam mondta:
"Amióta feleségem van, azóta nincs papírpénzem, amióta gyerekek is vannak, azóta apróm sincs" :-)
Na igen, a pénz egyik legerősebb oldószere az alkohol :D
sorszám: 37108 (113667)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-06-08 21:35:10)
a fizetés az a dolog amit jól zárható helyen kell tartani,mert nagyon illékony anyag,különösen hölgyek társaságában,főleg ha szomjasak vagyunk:)
Olyan mint a calgon a mosógépeknél...:D
Egyébként most néztem vissza a szombati híreket és az rtl hírekben benne vagyok, engem mutatnak, miközben a száguldozásról beszél a bemondó...XDXDXD röhej, h mik vannak manapság:)
Biztosítani én is a K&H-nál biztosítottam motorjaim.A fizetés pedig.... Várrj! Mi is az?!!!!
sorszám: 37105 (113662)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-06-08 21:00:00)
Ha sok a pénzed, játsz bess-re.:) Az mindig bejön már középtávon is. mióta megalakult az értéktőzsdénk, folyamatos a csökkenés átlagot figyelembe véve. Pici, rövid emelkedések, hosszú nagyobb esések.
De ehhez nem kell nagy szakértelem, annyira hanyatlik a gazdaságunk tőzsdéstül.
Amúgy eledni mindig több pénzt hoz a konyhára, mint venni. :D
A javaslatom az, hogy vegyél. Ha mást nem, levegőt. Eléggé ajánlott.:D
én k&h-s vagyok,ott van a motorok meg a kocsi biztositása is,a fizetés meg otepe,azt mindenki ismeri:)ebbe teljesen igazad van,de tudod kinek a pap,kinek a pap lánya...
Tőzsde tippeket nem tudsz adni? Vegyek vagy eladjak? :D
ohh akkor valamit nagyon de nagyon elhagytam :D
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|