:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
ez aztán hatalmas poén...az ijet de birom simsonnal egyszer felnin jöttem haza mert kivették a szelepet a kerékböl..nagyon nagy buli lehetett...veszéjesvolt hazajönni de nemtudtam mit tenni..utálom az ijen embereket és részvétem
nekem egyenlőre használt állítócsavar is jó lenne,mert valamelyik szellemes hülyegyerek kilopta belőle...
Üdv mindenkinek.Úgy néz ki a dolog hogy váltó problémáim vannak a motoromon.ES250/2.Kidobja a 2 és 3 sebességet egy bizonyos terhelésen,főleg két személlyel lassú felgyorsításnál.A váltó fogaskerekekre vagy a léptető villákra gondolok.Mit gondoltok lehet még valahol találni ehhez a típushoz ilyen alkatrészeket?Vagy mit javasoltok a javításhoz?
Mi a véleményetek a Mofakeres karburátorokról?
gyakorlatilag nemjön :D..kivettem a blokkot majd készitek hozzá egy szerszámot :)
Elvileg teljesen lazán le kéne jönnie
Hubernél és a mofakernél vettem pár éve, de hogy ősznte legyek nem voltam megelégedve velük. Nem lehetett normálisan szabályozni, ezért visszaraktam az eredetit, még kopottan is jobb.
Gyártatni kellene, az a tuti, ha betartják a méretezést az eredeti után.
Karburátorból a BING karbi a jó, sokan használják megelégedéssel. Használtan van rá esély hogy kapsz ennyiért.
ejjnye...köszi szépen..készitek hozzá szerszámot és elkezdem rángatni :)
Bocs. Tavaly volt :) de 2 rugónál biztos nem volt több.
elvileg azzal az anyával van rögzítve, utána ha nem jön le akkor a nyers erőszakon múlik mert rászorult a tengelyre.
Figyelj rá hogy szimmetrikusan rángasd, mert lehet azért akadt el...vagy mert ráragasztották FBS-el az olajfolyás miatt ami valójában a kuplung kinyomós szerkezeten keresztül jött :)
srácok ujjbol hozzátok fordulok...van egy pót blokkom 125 ös mz ts emhez kuplung oldalon a kis fogaskereket hogykell levenni?...a csavart már kicsavartam csak levenni nem tudom a fogaskereket...azon kivül még mivel van odarögzitve, :D válaszokat előre is köszönöm :D
Kecskeméten elismert mester, próbaképpen elvittem két hajtókart köszörültetni, megcsinálta kifizettem a kocsiban megnéztem mert rakott bele új csapokat alulra és a görgős kosarat. Nem is akartam elhinni de használt kráteres tűgörkők voltak benne, visszamentrem és kérdőre vontam, a pénzt vissza adta. Azt akarta hagyjam ott a hajtokarokat mert az felvan köszörülve. Voltak elképzelések. A hengerek mai napigő fúrja, abban nincs hiba tökéletes. Az összes környező településről hozzá viszik a kisebb nagyobb autó és motorboltosok. Még a szigma trade is nála javíttat, ez a botl kecskeméten a Bathányi utcán van.
Elismerésem így vagyok vele én is , csak ha valakinek szíveségből megcsinálok valamit és mégsem jó akkor elkezd hencegni hogy de hát... miközben szakmámnak semmi köze hozzá :)üdv
sorszám: 37288 (114060)
( előzmény: Jawa350speed, 2009-06-15 09:30:53)
Ennyi a 2hengeres hátránya az 1hengereshez képest.
Sok dolog akkor lesz a legjobb, ha te magad csinálod. Sajna sok a carok bele, elmegy így is mester.
sorszám: 37287 (114059)
( előzmény: Jawa350speed, 2009-06-15 09:30:53)
Sziasztk!
Ismét nekiállok csinosítgatni a motoromat!(300-as ETZ)
Olyan kérdésem lenne hogy hol tudok venni külön keverékállító és alapjárati csavart rugóval eggyüt.Sehol nem találok.
Megfordult a fejemben hogy le kéne cserélni a karbit is a nagyobb teljesítmény érdekében.
Milyen karbit érdemes keresni ami könnyen beállítható,üzembiztos és nem kell túl sokat faragni hogy fel tudjam rakni.
Ja és olyan 15ezernél ne legyen drágább:):)
Megtaláltam a helyet! De kicsit sem néztek hülyének, mikor a 1500 ft-os aksit kerestem! Az 2500 és a 4 amperos kínairól van szó és most éppen elfogyott!
Én a saját ETZ 125-ömet magam újítottam fel, minimális szerszámkészlettel. És még működik is!!! :)
Bár az nem volt különösebben szétesve.
Sztem nem biztos,h a főtengelyt is szét kell kapni.
Ne is törödj vele ,megoldja valahogy. Sok embr már szerelt. Az abból állt szétszedte ami rosz kicserélte de beállításokról meg egyéb fontos dologról nem is hallot. Váltóban cserél fogaskereket minden jó ki van cserélve és mégis rosz a váltója.
Én jawa főtengellyel szívtam megcsináltattam, bejáratás első 100 km-én meghalt csörgött mint egy marék csavar. 15000Ft ugrott. Mérgemben két db olajemelőböl és 3 db sínből csináltam prést, szétnyomtam ekkor láttam felvolt csiszolva a hajókar de használt tűgörgőt rakott bele a nagyértékű mester. A középső csap is be volt verődve 0,5 mm a csapágyat a labirintömítés gyűrűi fogták hogy ne lötyögjön a tengelyen. Ekkor vettem tűgörgőt kosárral ezt a főtengelyt oda adtam a javításra hogy ezzel rakja öszze. Megcsinálta jó volt. Egy darabig. Nem volt nálam gyertya kulcs és a határban beköpte az egyik gyertyát, egy hengerrel jöttem haza. Elcsavarodott a főtengely, ismét szétpréselés és láttam hogy az egyik hajtókarban ismét használt görgő volt. Az agyam majdnem eldurrant. Most úgy csinálom a főtengelyeket a motorjaimba, megveszem a hajtókart csapokkal, jawahoz 5500Ft Petinél. Összerakom kicentírozom két csúcs közt 3 indikátor órával. Már vagy 3 éve ezzel a főtengelyel rohangálok. A hengerek már vállasak a motorban de a főtengely még tökéletes. Szakmám szerint semmi közöm a gépészeti dolgokhoz:-). Csak érdekel.
Ne kínlódj vele!Van nekem egy 250-es etz,ami eladó!Vedd meg azt!Az nem fog otthagyni sehol!Fel van újítva! :)))))
én szivesen segitenék igaz nem ismerem a 125öst,de 250es etz-t szereltem már,nem is nehéz,pedig mindenki ugy mondja h mekkora meló.Meg a berugókar visszahuzó rugóról videók vannak fent neten,meg csomo segitség hogy hogy is kell felhuzni azt a rugót,ami megint tényleg egyszerű volt.Ugy hogy videót se láttam róla,és csak a törött rugót láttam először,majd kb 2 hét mulva lett összerakva a blokk,meg a berugó rugó feltekerve,és adja magát minden könnyen rá lehet jönni.
Amugy én szivesen segitenék bárkinek ha többet nem is,a benzinpénzt fizesse ki aztán rendben is vagyunk.Max 2-3 ezer ft -t ad.Én is tudom hoy nem egyszerű kis pénzből megélni,ezért a szerelést szivességből is megcsinálom ha kell,hadd örüljön eggyel több mz-s koléga a motorjának.Legyünk többen.
Ne haragudj, segítőkész emberek vannak itt, de ilyen feltételekkel ne csodálkozz ha nem tolonganak.
Gyakorlatilag komplet generál kell a blokknak és még a váltó is trágya, ami egyáltalán nem biztos hogy a léptető villa miatt rossz....illetve biztos rossz a léptető villa, de nem csak az.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Van egy 125-ös ETZ-m. Pénzem meg kevés... ...de rendbe szeretném tenni, csak nem merek egyedül nekiállni. Valaki olyan jelentkezne, aki ért hozzá és esetleg segítene Nekem, nagyon hálás lennék. Még talán fizetnék is valamit, bár elég szerény körülmények között élünk (párom 28 ezer GYES-t kap) :( , de szükségem van a mocira. Hibája: kidobja az ötödiket, megvettem már hozzá azt a villát, ami erről gondoskodik, illeve kopog a motorban valami (dugó, henger kiváló, valószínű a hajtókarcsapágy, azt is vettem, alsót és felsőt is. Ezenkívül szeretném az összes csapágyat cserélni, szeretném, ha megbízható lenne a motorom. Én csinálnám akár, csak jó lenne, ha valaki, aki komolyan ért hozzá, velem lenne és segítene ebben. Dolgozom, délutánonként 5 órától érek rá, ha valaki segít Nekem ebben, akkor számíthat rá, hogy én is megpróbálok segíteni, amiben tudok, illetve ha arról van szó, akkor fizetek. Köszönöm. e-mailcímem: zsolt.szekfi@gmail.com
És ebből egyből a gyújtásra gondolsz?
Szerintem tű, úszószint, fúvókaméret, alapjárati rendszer nem tökéletes összehangolása inkább okoz ilyet.
De irtó egyszerű megállapítani kinek van igaza.
2,5 és 3,5mm között végigpróbálod és azonnal kiderül mi neked a jó.
Nem, jövő hétvégén lesz. www.veteran.hu van eseménynaptár. És itt a pannónia fórumon is írt Fóti Gyula róla.
Inkább ilyen melgebb időkre kéne, mert nagyon keményen jár, 3000 alatt meg rezzenéstelenül.
sokmindentől függ.. kb 2,6mm
Üdv!
Ilyen meleg időbe kb 4000fordulatra mekkora az ideális előgyújtás?
Ma van a Galgamácsai hegyi felfútóó??
Rókapimpó! Én is akartam menni ,de a haverok közül senki sem ment... eszembe nem volt hogy te mész..
Legközelebb szólj! :D:D
ÜDv
Kobra
Jövő hétvége tuti, hogy Visontára megyek moto a gogo 3-ra. Szombat, vasárnap ingyenes pályahasználat. :D
jövő hétvégén szoci túrára gyere a mecsekbe, az után hétvégén meg a bábolnai versenyre
Lemotoroztam ma a Balatonra a Harley fesztiválos motoros felvonulásra utána meg haza. Kb 300-350 km. Marha jó volt, iszonyat sok motoros, jó csajok, nézelődők, stb... :D
Hazafelé jövet Érd környékén kezdtem hallani, hogy valami kerepelő, kopogó hang jön a blokkból. Először főtengely, vagy hajtókar csapágyra gondoltam, de aztán figyelmesebben meghallgattam és csak 1-2. fokozatban hallható. Mire hazaértem 1. fokozatban halkan, de hallható, a 2. fokozatban már marhára kopogott a többi fokozatban szinte semmi nem hallatszott. Valamelyik váltó csapágyra gondolok, esetleg valamelyik váltó tengelyen a tűgörgővel csapágyazott fogaskeréknél lehet a galiba. Nagyon örülök, húzhatom szét a blokkot, jövő hét végén meg megyek Visontára pályázni, addig meg kell csinálni. :S
Nincsmit. Örülök, hogy néha értelmes hozzászólásom is lehet :)
Persze ha van freereg akkor mindegy.
pirátbéj-re nem kell regisztrálni
Inárcsi felől mentem, ráfordultam az 5-ös útra balra és a város határban jobbra van egy robogó és motor kereskedés. Ott vettem. Pontosabban nem tudom meghatározni, mert csak elindultunk és be mentünk az első helyre ahol motorral foglalkoztak.
Sajnos csak 2db meghívóm volt.Keri és Lg TS kapta őket.a többieket kérek szabadon regisztráljanak.
Üdv mindenkinek.
A Motorozás mesterfokon fent van a wanadootorrent oldalon.regeljetek be és máris tölthetitek le.sajnos nincs annyi meghívóm hogy mindenkit meghívhassak.
http://wanadootorrent.com
És pontosan melyik részén? Hol, merre? Milyen utca? Mert engem s érdekelne és nekem jó lenne ez a Dabas!
Köszi.
Állítottam az alapjáraton, ahogy mondtad és most úgy tűnik megoldódott a hiba.
Egyébként a dugattyúval még nem volt semmi problémám, ez még hál'isten a blokkra is áll, de inkább lekopogom.
Mindesenetre köszönöm a segítséget!:-)
Ha ennyien keresik akkor tegyétek fel torrentre, úgyis illegális a terjesztés de legalább gyorsabb és egyszerűbb ;-)
Szia!
Engem is érdekelne a könyv!
Ha megtennéd, akkor küldd már el nekem is. Az lg.85@freemail.hu címre.
Előre is KÖSZÖNÖM!
Bocs, nem Monor hanem Dabas
Én Monor határában lévő robogó kereskedésben vettem, de gondolom az neked nem jó, próbálkozz sima kínai robogókat áruló helyeken.
Szeva! Nekem is ell küldhetnéd az Email-címemre ha nem lenne gond! Köszi!
amíg kitaláljátok a megoldást, addig nekem elküldhetnéd mail-ben a címemre.
polervin kukac citromail.hu
"Akkor kínai robogó akku, ilyet pedig az ETZ-ven használok, és ez 1500forint volt, ami meglepő hogy már több töltőst kisütést kibírt."
Ezt hol lehet kapni???:)
1henger
2ütem
125ccm
Akkor legalább egy 3-4AH kell ahogy beszélitek.
Hol lehet venni ocsó robogóakut?:)
Nálunk ilyen horror 6-7Rugóért akarnak akksiat adni.már 3ezerért egy új is megtenné.
Ja, bocs, akartam válaszolni.
Megfogtál. A címre eltudod küldeni, de hogy lehet kirakni azt nem tudom.
Én saját publikus tárhelyemre szoktam kirakni ha valamit meg akarok osztani.
A könyvet ismerem és tényleg nagyon jó.
Viszont a jogtulajdonos nem tudom mit szólna hozzá...bár az írója is MZ-vel kezdett versenyezni ha jól tudom, szóval igazán félrenézhet :)
Biztos nem bírja ki.
Volt olyan hogy a Hondát beindítottam 17Ah-s riasztó akkuról, de csak úgy hogy a lemerült rendes akkut kicsit visszatöltöttem belőle.
Önmagában is megforgatta ugyan az önindítót, de nem elég gyorsan.
A Hondámban 14Ah-s akku van gyárilag de 12-essel is bőven beindul.
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|