:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
hát jönni nemjött de segitettem rajta...kezemben a kuplung és könyitésen töröm a fejem :)
Engem meg a felni érdekel.
Engem a küllők érdekelnek. Milyen állapotúak? 250 etzbe kellenek.
MZ alufelni 18" agy nélkül de egy komplett garnitúra küllővel elvihető ingyen Bp. Zuglóból. germ.andras@gmail.com
Én vettem egy csatos utángyártottat (tajvani, ha nem tévedek) az ETZ-re. Jól megszívtam vele, először is le kellett sorjázni, mert a gyárban ezt elfelejtették, azután kiderült, hogy egyszerűen beállíthatatlan! Cseréltem benne mindent, de nem hatotta meg. Bármit vegyetek csak olyat ne.
jah meg azok árának töredékéből lehet venni a vaterán van hírdetve egy 28as Mikuni az sztem sokkal faszáb a Trophyra, mert azon gyárilag is 28as karbi van, tuti kevesebbet fogyasztana..
én Kisvárdai vagyok..nem tudom ez mennyire mond neked valamit...Nyíregyháza és Záhony között van. egyébként nem érdemes azokat a karbikat megvenni mindegy ha veszel használtat, ugyanott vagy vele szerintem. ha meg a trophyra etz karbit raksz akkor kellene az ideális működéshez egy jó gyári TS kipufogó is vagy ETZjé... akkor úgy menne mint egy 250es TS.
ELADÓ LETT SAJNA!ETZ 250 tip. motorom! Givi túradobozzal és bieffe sisakkal!Felújítás óta 1500km-t futott, patent gépszörnyeteg!A fent említett kiegészítőkkel 145 ezer huf,kiegészítők nélkül 120 ezer huf!Bővebb felvilágosításért keress mailban,vagy a 30/2905617 telefonszámon!Kérlek segítsetek!!!Nagy szükségem lenne az árára!Az éppen bedőlő lakáshitelemet késleltetném!S.O.S!Köszi
heló
szerintem neked az a fogaskerék nem jön le ami a főtengelyen van.Ahhoz lehuzató kell,mert a csavar csak tartja,de a fogaskerék az kupon van,igy az oda van szorulva a kup miatt.Attól füg milyen ez a kiskerék.Mert 2 féle van: 2 db azthiszem 6 os menet van benne,vagy a fogaskeréken egy olyan 24es menet van csak.És akkor ilyen lehuzató kell amelyik variáció.De ha van mndjuk3 körmös csapágylehuzatód,aminek a körmeit be tudod tenni az is jó,csak a lánc akkor ne legyen fent.
A láncot ha kicsit nyulott le lehet venni ugy,hogy a kuplunglamellákat mind kiszeded,majd kicsavarod a kuplungagy belselyében levő lemezzel lebiztositott balmenetű anyát.Ezután ha lent a agy a kuplung közepében olyan2cm átmérőjű acélpersely van,a persely kihuzása után a kuplung enged annyit hogy a lánc leszedhető valahogy és akkor körmös lehuzatóval dolgozhatsz a kis keréknél.Mert ha fent a lánc és ugy akarsz körmöst alkalmazni akkor a láncod is bánhatja.
Lehet hogy érdekelne pár ilyen váltó alkatrész.De lehet kis gondom lenne az átvételükkel mert gondolom van egy pár km köztünk.Bár lehet meg is tudnánk valahogy oldani.Te hová való vagy?
Az etz karbit is rá lehet tenni a trophyra, igaz egy kis alakítással de nagyon szépen áll rajta.Azokra a karbikra gondoltam mikor kérdeztem mi a véleményetek róla.
nem hiszem,nézd a mofaker oldalát ott is nem véletlenül árulnak ts-hez meg etz-hez külön mind a kettőből. a gumi az 950,-\db
a bakelit meg 800,-
Aztmondta a tulaj, hogy 2500-nál olcsóbban sosem volt nekik!
Szevasztok!
Egy olyan kérdésem lenne hogy a TS 125-ös láncvédő burkolata, védőcsövei ugyanazok mint a 125-ös tz-é??
Köszi!
Szevasztok!
Egy olyan kérdésem lenne hogy a TS 125-ös láncvédő burkolata, védőcsövei ugyanazok mint a 125-ös tz-é??
Köszi!
elvileg lenni kéne rajta menetnek ha TS blokkról van szó, ha trophy blokkos TS azt nem tudom.
hello szerintem a fogas kereken a kapcsoló körmök vannak el/lekopva, fateromnak sok Trophyja volt van itthon váltó alkatrész, ha gondolod....nem is tudtam hogy a mofakeren lehet rendelni trophy karbit....
ez aztán hatalmas poén...az ijet de birom simsonnal egyszer felnin jöttem haza mert kivették a szelepet a kerékböl..nagyon nagy buli lehetett...veszéjesvolt hazajönni de nemtudtam mit tenni..utálom az ijen embereket és részvétem
nekem egyenlőre használt állítócsavar is jó lenne,mert valamelyik szellemes hülyegyerek kilopta belőle...
Üdv mindenkinek.Úgy néz ki a dolog hogy váltó problémáim vannak a motoromon.ES250/2.Kidobja a 2 és 3 sebességet egy bizonyos terhelésen,főleg két személlyel lassú felgyorsításnál.A váltó fogaskerekekre vagy a léptető villákra gondolok.Mit gondoltok lehet még valahol találni ehhez a típushoz ilyen alkatrészeket?Vagy mit javasoltok a javításhoz?
Mi a véleményetek a Mofakeres karburátorokról?
gyakorlatilag nemjön :D..kivettem a blokkot majd készitek hozzá egy szerszámot :)
Elvileg teljesen lazán le kéne jönnie
Hubernél és a mofakernél vettem pár éve, de hogy ősznte legyek nem voltam megelégedve velük. Nem lehetett normálisan szabályozni, ezért visszaraktam az eredetit, még kopottan is jobb.
Gyártatni kellene, az a tuti, ha betartják a méretezést az eredeti után.
Karburátorból a BING karbi a jó, sokan használják megelégedéssel. Használtan van rá esély hogy kapsz ennyiért.
ejjnye...köszi szépen..készitek hozzá szerszámot és elkezdem rángatni :)
Bocs. Tavaly volt :) de 2 rugónál biztos nem volt több.
elvileg azzal az anyával van rögzítve, utána ha nem jön le akkor a nyers erőszakon múlik mert rászorult a tengelyre.
Figyelj rá hogy szimmetrikusan rángasd, mert lehet azért akadt el...vagy mert ráragasztották FBS-el az olajfolyás miatt ami valójában a kuplung kinyomós szerkezeten keresztül jött :)
srácok ujjbol hozzátok fordulok...van egy pót blokkom 125 ös mz ts emhez kuplung oldalon a kis fogaskereket hogykell levenni?...a csavart már kicsavartam csak levenni nem tudom a fogaskereket...azon kivül még mivel van odarögzitve, :D válaszokat előre is köszönöm :D
Kecskeméten elismert mester, próbaképpen elvittem két hajtókart köszörültetni, megcsinálta kifizettem a kocsiban megnéztem mert rakott bele új csapokat alulra és a görgős kosarat. Nem is akartam elhinni de használt kráteres tűgörkők voltak benne, visszamentrem és kérdőre vontam, a pénzt vissza adta. Azt akarta hagyjam ott a hajtokarokat mert az felvan köszörülve. Voltak elképzelések. A hengerek mai napigő fúrja, abban nincs hiba tökéletes. Az összes környező településről hozzá viszik a kisebb nagyobb autó és motorboltosok. Még a szigma trade is nála javíttat, ez a botl kecskeméten a Bathányi utcán van.
Elismerésem így vagyok vele én is , csak ha valakinek szíveségből megcsinálok valamit és mégsem jó akkor elkezd hencegni hogy de hát... miközben szakmámnak semmi köze hozzá :)üdv
sorszám: 37288 (114060)
( előzmény: Jawa350speed, 2009-06-15 09:30:53)
Ennyi a 2hengeres hátránya az 1hengereshez képest.
Sok dolog akkor lesz a legjobb, ha te magad csinálod. Sajna sok a carok bele, elmegy így is mester.
sorszám: 37287 (114059)
( előzmény: Jawa350speed, 2009-06-15 09:30:53)
Sziasztk!
Ismét nekiállok csinosítgatni a motoromat!(300-as ETZ)
Olyan kérdésem lenne hogy hol tudok venni külön keverékállító és alapjárati csavart rugóval eggyüt.Sehol nem találok.
Megfordult a fejemben hogy le kéne cserélni a karbit is a nagyobb teljesítmény érdekében.
Milyen karbit érdemes keresni ami könnyen beállítható,üzembiztos és nem kell túl sokat faragni hogy fel tudjam rakni.
Ja és olyan 15ezernél ne legyen drágább:):)
Megtaláltam a helyet! De kicsit sem néztek hülyének, mikor a 1500 ft-os aksit kerestem! Az 2500 és a 4 amperos kínairól van szó és most éppen elfogyott!
Én a saját ETZ 125-ömet magam újítottam fel, minimális szerszámkészlettel. És még működik is!!! :)
Bár az nem volt különösebben szétesve.
Sztem nem biztos,h a főtengelyt is szét kell kapni.
Ne is törödj vele ,megoldja valahogy. Sok embr már szerelt. Az abból állt szétszedte ami rosz kicserélte de beállításokról meg egyéb fontos dologról nem is hallot. Váltóban cserél fogaskereket minden jó ki van cserélve és mégis rosz a váltója.
Én jawa főtengellyel szívtam megcsináltattam, bejáratás első 100 km-én meghalt csörgött mint egy marék csavar. 15000Ft ugrott. Mérgemben két db olajemelőböl és 3 db sínből csináltam prést, szétnyomtam ekkor láttam felvolt csiszolva a hajókar de használt tűgörgőt rakott bele a nagyértékű mester. A középső csap is be volt verődve 0,5 mm a csapágyat a labirintömítés gyűrűi fogták hogy ne lötyögjön a tengelyen. Ekkor vettem tűgörgőt kosárral ezt a főtengelyt oda adtam a javításra hogy ezzel rakja öszze. Megcsinálta jó volt. Egy darabig. Nem volt nálam gyertya kulcs és a határban beköpte az egyik gyertyát, egy hengerrel jöttem haza. Elcsavarodott a főtengely, ismét szétpréselés és láttam hogy az egyik hajtókarban ismét használt görgő volt. Az agyam majdnem eldurrant. Most úgy csinálom a főtengelyeket a motorjaimba, megveszem a hajtókart csapokkal, jawahoz 5500Ft Petinél. Összerakom kicentírozom két csúcs közt 3 indikátor órával. Már vagy 3 éve ezzel a főtengelyel rohangálok. A hengerek már vállasak a motorban de a főtengely még tökéletes. Szakmám szerint semmi közöm a gépészeti dolgokhoz:-). Csak érdekel.
Ne kínlódj vele!Van nekem egy 250-es etz,ami eladó!Vedd meg azt!Az nem fog otthagyni sehol!Fel van újítva! :)))))
én szivesen segitenék igaz nem ismerem a 125öst,de 250es etz-t szereltem már,nem is nehéz,pedig mindenki ugy mondja h mekkora meló.Meg a berugókar visszahuzó rugóról videók vannak fent neten,meg csomo segitség hogy hogy is kell felhuzni azt a rugót,ami megint tényleg egyszerű volt.Ugy hogy videót se láttam róla,és csak a törött rugót láttam először,majd kb 2 hét mulva lett összerakva a blokk,meg a berugó rugó feltekerve,és adja magát minden könnyen rá lehet jönni.
Amugy én szivesen segitenék bárkinek ha többet nem is,a benzinpénzt fizesse ki aztán rendben is vagyunk.Max 2-3 ezer ft -t ad.Én is tudom hoy nem egyszerű kis pénzből megélni,ezért a szerelést szivességből is megcsinálom ha kell,hadd örüljön eggyel több mz-s koléga a motorjának.Legyünk többen.
Ne haragudj, segítőkész emberek vannak itt, de ilyen feltételekkel ne csodálkozz ha nem tolonganak.
Gyakorlatilag komplet generál kell a blokknak és még a váltó is trágya, ami egyáltalán nem biztos hogy a léptető villa miatt rossz....illetve biztos rossz a léptető villa, de nem csak az.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Van egy 125-ös ETZ-m. Pénzem meg kevés... ...de rendbe szeretném tenni, csak nem merek egyedül nekiállni. Valaki olyan jelentkezne, aki ért hozzá és esetleg segítene Nekem, nagyon hálás lennék. Még talán fizetnék is valamit, bár elég szerény körülmények között élünk (párom 28 ezer GYES-t kap) :( , de szükségem van a mocira. Hibája: kidobja az ötödiket, megvettem már hozzá azt a villát, ami erről gondoskodik, illeve kopog a motorban valami (dugó, henger kiváló, valószínű a hajtókarcsapágy, azt is vettem, alsót és felsőt is. Ezenkívül szeretném az összes csapágyat cserélni, szeretném, ha megbízható lenne a motorom. Én csinálnám akár, csak jó lenne, ha valaki, aki komolyan ért hozzá, velem lenne és segítene ebben. Dolgozom, délutánonként 5 órától érek rá, ha valaki segít Nekem ebben, akkor számíthat rá, hogy én is megpróbálok segíteni, amiben tudok, illetve ha arról van szó, akkor fizetek. Köszönöm. e-mailcímem: zsolt.szekfi@gmail.com
És ebből egyből a gyújtásra gondolsz?
Szerintem tű, úszószint, fúvókaméret, alapjárati rendszer nem tökéletes összehangolása inkább okoz ilyet.
De irtó egyszerű megállapítani kinek van igaza.
2,5 és 3,5mm között végigpróbálod és azonnal kiderül mi neked a jó.
Nem, jövő hétvégén lesz. www.veteran.hu van eseménynaptár. És itt a pannónia fórumon is írt Fóti Gyula róla.
Inkább ilyen melgebb időkre kéne, mert nagyon keményen jár, 3000 alatt meg rezzenéstelenül.
sokmindentől függ.. kb 2,6mm
Üdv!
Ilyen meleg időbe kb 4000fordulatra mekkora az ideális előgyújtás?
Ma van a Galgamácsai hegyi felfútóó??
Rókapimpó! Én is akartam menni ,de a haverok közül senki sem ment... eszembe nem volt hogy te mész..
Legközelebb szólj! :D:D
ÜDv
Kobra
Jövő hétvége tuti, hogy Visontára megyek moto a gogo 3-ra. Szombat, vasárnap ingyenes pályahasználat. :D
jövő hétvégén szoci túrára gyere a mecsekbe, az után hétvégén meg a bábolnai versenyre
Lemotoroztam ma a Balatonra a Harley fesztiválos motoros felvonulásra utána meg haza. Kb 300-350 km. Marha jó volt, iszonyat sok motoros, jó csajok, nézelődők, stb... :D
Hazafelé jövet Érd környékén kezdtem hallani, hogy valami kerepelő, kopogó hang jön a blokkból. Először főtengely, vagy hajtókar csapágyra gondoltam, de aztán figyelmesebben meghallgattam és csak 1-2. fokozatban hallható. Mire hazaértem 1. fokozatban halkan, de hallható, a 2. fokozatban már marhára kopogott a többi fokozatban szinte semmi nem hallatszott. Valamelyik váltó csapágyra gondolok, esetleg valamelyik váltó tengelyen a tűgörgővel csapágyazott fogaskeréknél lehet a galiba. Nagyon örülök, húzhatom szét a blokkot, jövő hét végén meg megyek Visontára pályázni, addig meg kell csinálni. :S
Nincsmit. Örülök, hogy néha értelmes hozzászólásom is lehet :)
Persze ha van freereg akkor mindegy.
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|