hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 25. hétfö 
Katalin

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-06-18 19:55:43
nos én ennél jobban nem is tudnám szerintem elrontani a rendszert,van egy sokak által szidott gagyirezóm,amit program segitségével,majdnem a gyári méretekre sikerült összehoznom,a gyári furulyarendszerét egyben be tudtam hegeszteni és a hosszát belőni.nem rossz,kicsivel gyengébb mint a szétégetett dobom ami egy kicsit szelel néhány helyen,de ezen a szűkitésen elgondolkodtam,nekem annyi a fontos hogy a 100at akárhol tudja teljesiteni,jó nyilván nem a Mátrára gondoltam.végig zongoráztam,ha elől van a nyakától kb 10 cm-re a szűkítés ami kb 30-ról 20-25mm-re csökken,és utána vissza akkor valamicskét visszatölt a hengerbe,hasznos keverékből
sorszám: 37349 (114215)
(előzmény: szsrobert, 2009-06-18 09:20:35)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2009-06-18 19:26:28
fiatal barátom túl komplikálod egy kicsit hagyni kell rá úgy szemre mielőtt meghúzod, oszt jónapot!! inga se kell meg semmi megpörgeted a kereket és ha nem megy zajosan nem rág akkor gyorsan rakni össze fele oszt Go Go Go!! nehogy már egy ilyenen fenn akadj!!
sorszám: 37348 (114211)
(előzmény: prebzoli, 2009-06-18 17:52:25)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-06-18 19:24:12
Nem igazán értem a problémádat. A láncfeszességnek semmi köze a kerékhez.

Ha Bal oldalon tengelyt kicsavarod, kihúzod és a hézagolócsővet kiveszed akkor a kerék bal oldalra lehúzható a menesztőről. Ott marad a menesztő és a lánckerék, még mindig stabilan és változatlan feszességgel.

Ha a lánc feszesség nem jó akkor jobb oldalon lelazítod és beállítod a feszességet, lehúzod és utána kezdhetsz foglalkozni a kerék visszarakással.

Persze ha bent van a kerék, ehhez nem kell szétszedni, elég ha lelazítod a bal oldali tengelyt.

Ez után kereket felteszed a menesztőre fékkel együtt. Kicsit passzentos de be kell mennie.
Hézagoló cső, tengely, és mi előtt lehúzod, beigazítod a kereket a megfelelő irányba.
Sokat nem lehet játszani vele, hiszen a menesztő pozícionálja. Ha nem tudod lehúzni egyenes pozícióba, elhúzza ferdére, akkor görbe a hátsó villa.
sorszám: 37347 (114210)
(előzmény: prebzoli, 2009-06-18 17:52:25)

 
 
prebzoli
válasz erre | email2009-06-18 17:52:25
Segítsetek már légyszíves.
Válaszoljatok már sürgős lenne, addig nem tudok menni vele.
Előre is kössz.
sorszám: 37346 (114206)
(előzmény: prebzoli, 2009-06-18 12:16:51)

 
 
chris8
válasz erre | email2009-06-18 17:36:35
igen értem..most lesz egy probálkozásom ha nemsikerül viszarakom a gyári kuplungot és majd ha lessz rávaló pénzem felkeresem az uriembert :)(de menni fog simsonnál csináltam már ijet és egy szezont futott ugy adtam el)
sorszám: 37345 (114203)
(előzmény: Keri, 2009-06-18 17:28:21)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-06-18 17:34:10
A szünetmentes tápegységek korszaka előtt villanymotorral egy bazi nagy lendkereket forgattak, majd amikor elment a villany a motor visszafelé kezdte termelni a villanyt.

A Richter számítógép központjában volt egy ilyen, és kb 4-5 percig még ellátta a központot villannyal.

De nemrég találtam olyan céget aki vákumtartályban mágneses lebegtetésű lendkerekben tárol energiát...de ezek is nagyméretűek.

Jobb megoldás az ultra kapacitás, abból 10kg elég egy kigyorsításhoz.

Szerintem a KERSZ is ilyennel működik, mert az akku nem bírja az ilyen gyors töltést, kisütést.
sorszám: 37344 (114202)
(előzmény: Atilla, 2009-06-18 17:21:52)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-06-18 17:28:21
Hát gyakorlatilag többet leszed mint ami rajta marad.
sorszám: 37343 (114201)
(előzmény: chris8, 2009-06-18 16:39:30)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-06-18 17:26:23
Esetleg ha magyarul könnyebben megjegyzed, pörgettyű hatásnak is nevezik.
sorszám: 37342 (114200)
(előzmény: Atilla, 2009-06-18 17:23:09)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-06-18 17:25:34
TS szerszámkészlet:lakatfogó, svájci bicska, csavarhúzó, 10-es kulcs, (gyertyakulcs is kéne, de az nekem túl nagy)
Nekem csak ennyi kell.

Ezen felül lehet kerékanyához vinni kulcsot, meg a hengerfejhez. Pumpa tartalék belső, benzincső, bowdenjavító készlet, pár 6-os csavar anyával, acéldrót. Esetleg multiméter.
sorszám: 37341 (114199)
(előzmény: omlas, 2009-06-18 15:30:34)

 
 
Atilla
válasz erre | email2009-06-18 17:23:09
Giroszkóp hatás! Na ezen agyaltam előbb, de nem jutott eszembe!
sorszám: 37340 (114198)
(előzmény: Keri, 2009-06-18 17:20:13)

 
 
Atilla
válasz erre | email2009-06-18 17:21:52
Ez szerintem rohadt jó ötlet!
A lendkerekes szerintem jobban hangzik, biztos kevesebb a veszteség, mint áramot fejleszteni, majd ismét mozgássá alakítani.
Az a 80le is elég lenne a MZ-hez! :-)
Építsünk Drag MZ-t!
Az sem gond, hogy a forgó mozgás stabilizál, hiszen egyenesen kell menni, a pálya végén meg már nincs forgó mozgás.
Zseniális!
Mennyibe kerülhet egy ilyen? Na meg mekkora?
sorszám: 37339 (114197)
(előzmény: Nfsman, 2009-06-18 16:01:11)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-06-18 17:20:13
Amúgy kísérleti jelleggel csináltak lendkerekes buszt. Megállókban felpörgették a lendkereket és a következő megállóig elég volt. Hátránya ott adódott, hogy a giroszkóp hatás miatt, gondok adódtak a kanyarodással :)
sorszám: 37338 (114196)
(előzmény: szsrobert, 2009-06-18 10:16:27)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-06-18 17:18:57
Vagy a Toyotáék hybridnek.
sorszám: 37337 (114195)
(előzmény: szsrobert, 2009-06-18 10:16:27)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-06-18 17:18:19
Kb ez a szitu volt:

Keresztapámnak nem indult a Trabantja ezért hosszan köszörült.
Apám megkérdezte: MIvan, nem indul?
Erre keresztapám: Indul az csak jól fel kell húzni mert messzire megyek :)
sorszám: 37336 (114194)
(előzmény: Atilla, 2009-06-18 09:46:56)

 
 
chris8
válasz erre | email2009-06-18 16:44:10
ez teccik :)
sorszám: 37335 (114193)
(előzmény: szsrobert, 2009-06-18 11:47:44)

 
 
chris8
válasz erre | email2009-06-18 16:40:26
énis ezen gondolkoztam...2 kiló...az rohattsok
sorszám: 37334 (114191)
(előzmény: waresz, 2009-06-17 23:37:27)

 
 
chris8
válasz erre | email2009-06-18 16:39:30
az anja hétszázát:O..két kilót..a lamellákat is könnyiti vagy csak magát a kuplungot?
sorszám: 37333 (114190)
(előzmény: Keri, 2009-06-17 19:37:59)

 
 
Joco_etz
válasz erre | email2009-06-18 16:14:52
A gyári készletről nincs infóm, én az enyémen minden létező méretű csavarhoz tartok kulcsot, illetve drótot,smirglipapírt, szigszalagot és persze gyertyakulcsot. Meg egy kisebb csavarhúzó sem árt, ha szét kellene bontani a porlasztót, vagy a megszakítót állítani.
sorszám: 37332 (114189)
(előzmény: omlas, 2009-06-18 15:30:34)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-06-18 16:01:11
Üdv! A forma 1-ben két elven működő KERS van, az egyik az általad is említett elektromos, ahol a mozgási energiát elektromossággá alakítják, akkumulátorokban tárolják, majd a megfelelő pillanatban a pilóta ezt egy villanymotorba tudja táplálni. Ez a magas feszültség és áramerősség miatt veszélyes. A másik elv, a lendkerekes, ahol egy nagy tömegű hegert/tárcsát pörgetnek fel a fékezés pillanatában. ez ugye a tehetetlenségből fakadó erők miatt veszélyes egy lehetséges baleset közben, elég nagy pusztítás tud végezni, ha elszabadul. Mindkét rendszer a váltóhoz kapcsolódik, és így juttatja a kerékhez a plusz teljesítményt, ami tudtommal 80Le körül van.
sorszám: 37331 (114187)
(előzmény: Atilla, 2009-06-18 11:32:33)

 
 
omlas
válasz erre | email2009-06-18 15:30:34
Üdv!

250 ETZhez kéne szerszámkészlet az útra, ha gáz van. Miket tartalmazzon? A gyári tartalom érdekel, de minden jöhet, ami kellhet, ha gáz van.
sorszám: 37330 (114185)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-06-18 14:08:08
én versenyeztem vele, azért lett csökkentve, de nincs akkora különbség, hogy utcán legyen értelme.
Jobbak a gázreakciók, jobban ugrik a motor, gyorsabb váltás lehetséges, hátrányát nem tudok mondani, mert nyomatéka nem csökkent észrevehetően.

Nekem amúgy még a generátor is le van szedve, hogy annyival is könnyebb legyen.

ETZ főtengely végén lévő kuplung elég hátrányosan befolyásolja a főtengely tömegét, szóval ha leveszed az egészet, még mindig van elég lendtömeg a normális motorozáshoz.

A Hári Dávid, pedig hát, nem a sportosságáról és a gyorsaságáról híres :)
sorszám: 37329 (114183)
(előzmény: szsrobert, 2009-06-18 09:23:14)

 
 
Nagymedve
válasz erre | email2009-06-18 13:48:26
Sziasztok!
Egy kérdés, milyen minőségű a magyar elektronikus feszültségszabályzó, Etz-250 hez. megbízható-e? Várom sürgős válaszotokat, előre is köszi.

Balesetmentes, Széles, Napos utat Nektek!
Üdv: Nagymedve
sorszám: 37328 (114182)

 
 
prebzoli
válasz erre | email2009-06-18 12:16:51
A kis etz-nek a hátsókerekét kiszedtük tegnap és semmilyen módon nem tudjuk beállítani a himbához a kereket.A láncfeszítőt is ahogy mködtetjük beáll a kerék egyenesen és utána meghúzzuk a csavarokat akkor elferdül az egész.
A lánc is a kerékagy csavarok meghúzása nélkül még teljesen laza de ahogy meghúzzuk megfeszül.
Erre valami trükköt vagy tippet adjatok már hogy hogy tudnám a kereket az egyenes futásra beállítani, és a láncot egy 10-20mm-re beállítani?
Az etz-re a bukócsövet hogyan lehet feltenni, és hol lehet olyat beszerezni?
sorszám: 37327 (114180)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-06-18 11:47:44
Valamit valamiért.
Akkor csak a hátsó kereket cserélem ki 30 kilósra. az 1000/min alatt forog.

Valami ketyere kiemelné a mocit. Levegőben lévő hátsó kereket szépen felpörgetni, utána rajtoláskor leengedné.
Lendkerekes drag. :-)
sorszám: 37326 (114178)
(előzmény: Atilla, 2009-06-18 11:32:33)

 
 
Atilla
válasz erre | email2009-06-18 11:32:33
Én azt hittem a KERS valami elektromos kütyü. Volt valami áramütéses baleset is vele, úgy rémlik. De nem vagyok kifejezetten F1 rajongó, nem követtem az eseményeket.

Egyébként jó ötlet. Kár, hogy az 50000-et forgó 20 kilós tárcsa olyan stabillá tenné a MZ-t, mint amit lebetonoztak!
Nem nagyon kellene vele kanyarodni! Na meg, ha az szétesik valamiért, lebontja a környéket! :-)
sorszám: 37325 (114175)
(előzmény: szsrobert, 2009-06-18 10:16:27)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-06-18 10:16:27
Akkor villanymotorral pörgetném fel. 20kg-os tárcsa, 50000-es fordulaton.
Ha megáll, ráugok a berugókarra, és beeembembembembem.
Igazából fékezéskor lenne kva jó, nem a fék kopna, hanem eltárolná az elpazarolandó energiát.
Forma-1ben ezt hívják KERS-nek.
sorszám: 37324 (114172)
(előzmény: Atilla, 2009-06-18 09:46:56)

 
 
Atilla
válasz erre | email2009-06-18 09:46:56
Lendkerekes MZ! Nem rossz ötlet, otthon beindítod, felpörgeted és le is állíthatod a motort. És csendben suhansz...

Párbeszéd otthon:
-Mennyit megyünk?
-40km!
-Hű, akkor nagyon föl kell pörgetni a kuplungot!
:-D
sorszám: 37323 (114170)
(előzmény: szsrobert, 2009-06-18 09:23:14)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-06-18 09:23:14
Miért jó lecsökkenteni a kuplung tömegét, ha nem versenyzel? Én inkább növelném. Emelkedőn nem fulladna hamar a motor.

A Harley Dávid fia telekerekei is hasznosítják a tehetetlenség okozta erőt. :-D
sorszám: 37322 (114168)
(előzmény: Keri, 2009-06-18 00:09:04)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-06-18 09:20:35
Én voltam a tettes.
150-es ETZ volt a tesztalany.5-ben 16-os lánckerékkel 25-tel is tudott menni, csak a tükör rázkódott az alapjárati fordulat maitt 5-ben. :-D
Alul sokkal több nyomaték, 60 felett gyengébb volt. 1,5cm-es kör alakú nyílással kezdtem, azt bővítettem egyre nagyobbra. Jelenleg hasonló a lik alakja, mint a kipunyílásnak, csak picit keskenyebb, és felül 5-6mm-rel alacsonyabb.
Beraktam, teszteltem, kiszedtem, reszeltem, beraktam, teszteltem...
A fogyasztás nem változott, 60-nál 3,3l.
Viszont a 3500 alatt halott 125-ös henger is használhatóvá vált a szűkítéssel.
sorszám: 37321 (114167)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-06-18 00:00:02)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-06-18 00:09:04
jó, akkor csak sokat szedtek le, számokat nem jegyzem meg nagyon, viszont megdöbbentően sokat könnyítettek rajta.

Voltak mások is akik próbálkoztak könnyítéssel, és párszor szétrepült nekik.

Csak azért írtam hogy óvatosan. Ha nem akar szívni az ember vele, oda kell adni olyannak akinek nem ez az első.
sorszám: 37320 (114165)
(előzmény: waresz, 2009-06-17 23:37:27)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-06-18 00:00:02
üdv!valaki régebben irt arról hogy kipufogó szűkítőt tett a motorjára,érdekelni mi lett az előnye\hátránya és milyen motorról volt szó 250\150\125,meg saccra mennyivel csökkent a kereszt metszet?
Ha valaki magára ismer és megosztja ezeket a titkokat,nagyon hálás leszek.
köszönöm
sorszám: 37319 (114164)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-06-17 23:40:15
egy jó esztergapad segítségével fél kilót biztos el tudsz úgy tüntetni belőle, hogy komoly változtatásokra nincs szükség.
tehát nem kell hegesztgetni, meg marni, meg stb.
sorszám: 37318 (114162)
(előzmény: chris8, 2009-06-17 18:49:43)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-06-17 23:37:27
komplett gyári kuplung könnyítésre fogható része 2650g. ebből két kilót lefaragni nem lehet.:)
sorszám: 37317 (114161)
(előzmény: Keri, 2009-06-17 19:37:59)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-06-17 19:37:59
Csak szólok, hogy Bambi könnyítette kuplungok nem szoktak szétrepülni.
Vagy 2 kilót leszedett az enyémről.
sorszám: 37316 (114160)
(előzmény: chris8, 2009-06-17 18:49:43)

 
 
chris8
válasz erre | email2009-06-17 18:49:43
hát jönni nemjött de segitettem rajta...kezemben a kuplung és könyitésen töröm a fejem :)
sorszám: 37315 (114156)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-06-17 14:54:32
Engem meg a felni érdekel.
sorszám: 37314 (114145)
(előzmény: Bandika, 2009-06-17 06:45:22)

 
 
omlas
válasz erre | email2009-06-17 12:20:02
Engem a küllők érdekelnek. Milyen állapotúak? 250 etzbe kellenek.
sorszám: 37313 (114138)
(előzmény: Bandika, 2009-06-17 06:45:22)

 
 
Bandika
válasz erre | email2009-06-17 06:45:22
MZ alufelni 18" agy nélkül de egy komplett garnitúra küllővel elvihető ingyen Bp. Zuglóból. germ.andras@gmail.com
sorszám: 37312 (114132)

 
 
Atilla
válasz erre | email2009-06-16 14:56:32
Én vettem egy csatos utángyártottat (tajvani, ha nem tévedek) az ETZ-re. Jól megszívtam vele, először is le kellett sorjázni, mert a gyárban ezt elfelejtették, azután kiderült, hogy egyszerűen beállíthatatlan! Cseréltem benne mindent, de nem hatotta meg. Bármit vegyetek csak olyat ne.
sorszám: 37311 (114125)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2009-06-16 10:14:00
jah meg azok árának töredékéből lehet venni a vaterán van hírdetve egy 28as Mikuni az sztem sokkal faszáb a Trophyra, mert azon gyárilag is 28as karbi van, tuti kevesebbet fogyasztana..
sorszám: 37310 (114120)
(előzmény: Jaky16, 2009-06-16 10:11:51)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2009-06-16 10:11:51
én Kisvárdai vagyok..nem tudom ez mennyire mond neked valamit...Nyíregyháza és Záhony között van. egyébként nem érdemes azokat a karbikat megvenni mindegy ha veszel használtat, ugyanott vagy vele szerintem. ha meg a trophyra etz karbit raksz akkor kellene az ideális működéshez egy jó gyári TS kipufogó is vagy ETZjé... akkor úgy menne mint egy 250es TS.
sorszám: 37309 (114119)
(előzmény: mz250, 2009-06-15 22:13:14)

 
 
R.Norbi
válasz erre | email2009-06-16 06:58:28
ELADÓ LETT SAJNA!ETZ 250 tip. motorom! Givi túradobozzal és bieffe sisakkal!Felújítás óta 1500km-t futott, patent gépszörnyeteg!A fent említett kiegészítőkkel 145 ezer huf,kiegészítők nélkül 120 ezer huf!Bővebb felvilágosításért keress mailban,vagy a 30/2905617 telefonszámon!Kérlek segítsetek!!!Nagy szükségem lenne az árára!Az éppen bedőlő lakáshitelemet késleltetném!S.O.S!Köszi
sorszám: 37308 (114100)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2009-06-15 22:36:59
heló
szerintem neked az a fogaskerék nem jön le ami a főtengelyen van.Ahhoz lehuzató kell,mert a csavar csak tartja,de a fogaskerék az kupon van,igy az oda van szorulva a kup miatt.Attól füg milyen ez a kiskerék.Mert 2 féle van: 2 db azthiszem 6 os menet van benne,vagy a fogaskeréken egy olyan 24es menet van csak.És akkor ilyen lehuzató kell amelyik variáció.De ha van mndjuk3 körmös csapágylehuzatód,aminek a körmeit be tudod tenni az is jó,csak a lánc akkor ne legyen fent.
A láncot ha kicsit nyulott le lehet venni ugy,hogy a kuplunglamellákat mind kiszeded,majd kicsavarod a kuplungagy belselyében levő lemezzel lebiztositott balmenetű anyát.Ezután ha lent a agy a kuplung közepében olyan2cm átmérőjű acélpersely van,a persely kihuzása után a kuplung enged annyit hogy a lánc leszedhető valahogy és akkor körmös lehuzatóval dolgozhatsz a kis keréknél.Mert ha fent a lánc és ugy akarsz körmöst alkalmazni akkor a láncod is bánhatja.
sorszám: 37307 (114091)
(elözmény: mz250, 2009-06-15 14:36:01)

 
 
mz250
válasz erre | email2009-06-15 22:13:14
Lehet hogy érdekelne pár ilyen váltó alkatrész.De lehet kis gondom lenne az átvételükkel mert gondolom van egy pár km köztünk.Bár lehet meg is tudnánk valahogy oldani.Te hová való vagy?
Az etz karbit is rá lehet tenni a trophyra, igaz egy kis alakítással de nagyon szépen áll rajta.Azokra a karbikra gondoltam mikor kérdeztem mi a véleményetek róla.
sorszám: 37306 (114088)
(előzmény: Jaky16, 2009-06-15 18:57:47)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-06-15 19:43:48
nem hiszem,nézd a mofaker oldalát ott is nem véletlenül árulnak ts-hez meg etz-hez külön mind a kettőből. a gumi az 950,-\db
a bakelit meg 800,-
sorszám: 37305 (114086)
(előzmény: kupi, 2009-06-15 19:32:01)

 
 
koko
válasz erre | email2009-06-15 19:36:17
Aztmondta a tulaj, hogy 2500-nál olcsóbban sosem volt nekik!
sorszám: 37304 (114085)
(elözmény: mz250, 2009-06-15 14:48:22)

 
 
kupi
válasz erre | email2009-06-15 19:32:01
Szevasztok!

Egy olyan kérdésem lenne hogy a TS 125-ös láncvédő burkolata, védőcsövei ugyanazok mint a 125-ös tz-é??
Köszi!
sorszám: 37303 (114084)

 
 
kupi
válasz erre | email2009-06-15 19:31:25
Szevasztok!

Egy olyan kérdésem lenne hogy a TS 125-ös láncvédő burkolata, védőcsövei ugyanazok mint a 125-ös tz-é??
Köszi!
sorszám: 37302 (114083)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2009-06-15 18:59:58
elvileg lenni kéne rajta menetnek ha TS blokkról van szó, ha trophy blokkos TS azt nem tudom.
sorszám: 37301 (114079)
(elözmény: mz250, 2009-06-15 16:27:32)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2009-06-15 18:57:47
hello szerintem a fogas kereken a kapcsoló körmök vannak el/lekopva, fateromnak sok Trophyja volt van itthon váltó alkatrész, ha gondolod....nem is tudtam hogy a mofakeren lehet rendelni trophy karbit....
sorszám: 37300 (114078)
(elözmény: mz250, 2009-06-15 17:15:22)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu