hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 22. vasárnap 
Zénó

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

astro77joe
válasz erre | email2015-05-31 07:01:47
köszi a tippeket!
sorszám: 47900 (144390)

 
 
Atilla
válasz erre | email2015-05-30 21:40:01
Szerintem is a Heidenau a legjobb az MZ-re.
Hátra inkább a K36-ot ajánlanám. Jót tesz a stabilitásnak. Nem csak nekem vált be, sokan dicsérik.
És elég hagyományos mintázata van.
sorszám: 47899 (144382)
(előzmény: Teknőc, 2015-05-30 21:33:07)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2015-05-30 21:33:07
Nos, ha jól értem: régi mintájú gumit keresel kis etz-re hátulra.
Elvileg 16” –os a hátsókerék átmérő. S Mitas-t nem akarsz.
Szumma-szummárum, én ezeket (akkor) ajánlom neked:
http://webmotors.hu/Heidenau_Utcai_3_00_16_K31_TT_48P_Heidenau_kopeny_DEU
http://webmotors.hu/Heidenau_Utcai_3_50_16_K29_TT_60P_Heidenau_kopeny_DEU
Biztos, hogy más mást mond. Én ezt tudtam, de hirtelen.
Remélem, segítettem.
Teknőc
sorszám: 47898 (144379)
(előzmény: astro77joe, 2015-05-30 20:42:09)

 
 
astro77joe
válasz erre | email2015-05-30 20:42:09
Sziasztok!
Tavaly a 150-es etz-re vettem egy klasszikus mintás első gumit. Azóta próbálok hátulra is klasszikus mintás gumit találni, de nem sok sikerrel. Most egy mitas gumi van rajta, a végletekig elkopva, pedig azt is újonnan raktam rá annak idején. Itt egy link a gumi mintájáról:

https://drive.google.com/folderview?id=0B9h_n2_gTVzFfkZjZlAwTnkxN0FuZlBLaFBxSmJTTEVxNlF1cHRCRVNUNVlqOWd4QUptbDQ&usp=sharing

A mitas gumival az a bajom, hogy meleg időben jó, de hűvös vagy hideg időben teljesen kemény lesz, szerintem nem is tapad olyan jól.
Hol tudnék hátulra is klasszikus mintás gumit szerezni? Ti milyen gumit használtok?
sorszám: 47897 (144375)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2015-05-28 15:49:17
Talán a veteranapro.hu lenne a legaktuálisabb, lévén hogy veterán korú lehet a jármű.
Kinyitod az oldalt, aztán adja magát a hirdetésfeladás.
Persze, a másik két említett oldal is jó.

Sok szerencsét, üdv.: R
sorszám: 47896 (144348)
(előzmény: bodrogl, 2015-05-27 17:14:16)

 
 
bodrogl
válasz erre | email2015-05-27 17:14:16
Sziasztok,

új résztvevő vagyok itt az oldalon.
Van nekem 2 db MZ Trophy 125-ös motorom.
Az egyik teljesen felújítva műszaki vizsgával.
A másik működőképes, de festésre szorul.

El szeretném adni a motorkat, mert nagyobbra váltanék és bár a szívemhez nőttek (örökség), de sajnos kell a hely.
Szerintetek hol érdemes meghirdetni?
hasznaltauto.hu, hasznaltmotor.hu Esetleg máshol?

Köszönöm a segítséget!

Üdv,

Laci
sorszám: 47895 (144344)

 
 
Troster07
válasz erre | email2015-05-25 16:00:05
Köszönöm a választ, szerintem a futár motorosé korrekt ár.
sorszám: 47894 (144320)
(előzmény: Keri, 2015-05-25 11:30:40)

 
 
Keri
válasz erre | email2015-05-25 11:30:40
Nekem ezer éve Bambi csinálta, de nem nagy ördöngösség összerakni alkatrészekből, ha tudod mire van szükséged.
http://nagyvas.hu/motoralkatresz.php?mid=0201

Vagy szabvány ETZ-hez való van itt is elég olcsón:
http://www.futarmotorosbolt.hu/product_info.php?products_id=4201
sorszám: 47893 (144316)
(előzmény: Troster07, 2015-05-23 22:11:50)

 
 
Troster07
válasz erre | email2015-05-23 22:11:50
Tudnátok abban nekem segíteni, honnan érdemes fém fékcsövet rendelni?
sorszám: 47892 (144309)

 
 
csaprago
válasz erre | email2015-05-23 19:56:29
Köszönöm a választ!
sorszám: 47891 (144308)
(előzmény: Keri, 2015-05-22 10:37:01)

 
 
Keri
válasz erre | email2015-05-22 10:37:01
Ja és hogy válaszoljak.
Szerintem érdemes nem a legvacakabbat belerakni.
Egy jó csapágy a kerékben kb. 30évet kibír probléma nélkül, vacak csapágyból elmegy a kenőanyag, beázik, berágódik, elkopik pár év alatt, esetleg megszorul és szétdarálja a kerékagyadat.
sorszám: 47890 (144307)

 
 
Keri
válasz erre | email2015-05-22 10:32:40
Kínai, Török, Orosz csapágyat ne használj.
Japán v. európai csapágyak jók.

Olcsóbbak pl a ZKL csapágyak, vagy a Koyo sem drága. Én ez utóbbit preferálom. SKF az egyik legdrágább, de általános csapágyból úgy tapasztaltam hogy nem jobb mint a Koyo.

Csak légmentesen lezárt, márkajelzéssel ellátott zacskóban lévő csapágyat vegyél mert a Kínaiak hamisítják. Az eredeti csapágyakba mindig bele van mélygravírozva a márka.

Irányárakat itt nézd meg, nekik korrekt áraik vannak, aki sokkal többért akarja adni attól ne vegyél.
http://www.onlinecsapagy.hu/
sorszám: 47889 (144306)
(előzmény: csaprago, 2015-05-21 20:19:53)

 
 
csaprago
válasz erre | email2015-05-21 20:19:53
Sziasztok! Mi a véleményetek mzbe érdemes jó minőségű csapágyat rakni (kerék lánckerèk, kormány) nem a blokkra gondolok. Vagy megbízható az olcsóbb is?
sorszám: 47888 (144305)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2015-05-17 09:54:37
Igen.
Magasabb sűrítés, több energia közlése gyújtáskor, tökéletesebb terjeszkedés(hosszú löket).(Részterheléskor kisebb teljesítményigény esetén szegényebb keverék biztonságosabb begyújtása, tökéletesebb égése azt segítő gázokkal.)
sorszám: 47887 (144289)
(előzmény: Atilla, 2015-05-16 22:37:10)

 
 
Keri
válasz erre | email2015-05-17 07:07:45
És még én vagyok kitartó? :))))))))))
sorszám: 47886 (144288)
(előzmény: Atilla, 2015-05-16 22:37:10)

 
 
Atilla
válasz erre | email2015-05-16 22:37:10
Hát ez az amiben nem értünk egyet.
Kb 1 liter benzin/14,7kg levegő. Ez fix, bármerre mozdulsz el rosszabb lesz a hatásfok. Szóval ebből kell kihozni a legtöbbet.
A lényeg, hogy ugyanazzal a keverékkel nagyobb teljesítményt adjon. És ettől azonos teljesítményen kevesebbet fog fogyasztani.
sorszám: 47885 (144287)
(előzmény: szsrobert, 2015-05-16 11:57:50)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2015-05-16 11:57:50
Igen, a mérés adja meg a jó beállítást.
Bár kissé eltúloztad a hasonlatot. Szegény keverékkel fullgázt adva leállna, ami negyedgázon ugyanakkora sebességre képes.

A) fullgáz, levegőmennyiség állandó. A beáramló üzemanyag mennyiségét szabályozzuk a legnagyobb teljesítmény eléréséig

B) kevesebb üza: a beáramló üza mennyisége állandó, ehhez szabályozzuk a hozzákevert levegő mennyiségét a maximális teljesítmény eléréséig.
Kisebb nyitással bedúsul, túlnyitva szegényedik.

Szóval olyan módosítások szükségesek, hogy ugyanazt a teljesítményt szegényebb keverékkel és kevesebb üzemanyaggal tudja a motor, mindezt a kenés és üzembiztonság romlása nélkül.

sorszám: 47884 (144284)
(előzmény: Atilla, 2015-05-16 10:22:14)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2015-05-16 11:43:55
Pontosan miket változtattál/tuningoltál a gépen?
sorszám: 47883 (144283)
(előzmény: Atilla, 2015-05-16 10:07:31)

 
 
Atilla
válasz erre | email2015-05-16 10:22:14
Az optimálistól bármerre állítod romlik a hatásfok.
Magyarul, ha azonos fogyasztást nézel, akkor mindkét irányban csökken a teljesítmény. Ezt még fel szokták fogni, mert szegény keveréknél a teljesítményvesztés érzékelhető. (Nem megy, de alig eszik.)
Viszont, ha ezt átrendezed ezt és a teljesítményt veszed állandónak, akkor meg nő a fogyasztás. Ez egy aránylag egyszerű egyenlet, de ez ellen már tiltakozni szoktak. Mert azt már nehéz észrevenni, hogy szegény keverékkel 90-el megyek nyél gázon és 3l a fogyasztás, de ha rendesen be lenne állítva 90-et menne negyed gázon és 2,9 lenne a fogyasztás. Pedig ez a végerdmény.
(Mielőtt valaki belém köt a számok csak példák)
sorszám: 47882 (144280)
(előzmény: Keri, 2015-05-14 19:35:03)

 
 
Atilla
válasz erre | email2015-05-16 10:07:31
Ezt a minimumot hagyjuk, mert nem lehet így meghatározni. De egyébként persze, hogy jobb lett a gyárinál. Minden tuningnak az a célja, hogy jobb legyen a gyárinál.
sorszám: 47881 (144279)
(előzmény: szsrobert, 2015-05-16 09:28:20)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2015-05-16 09:28:20
A 40-es karbiban 180-as is lehet.

Az Mz gyárilag 450g/kWh körül tudott, négyüteműek 300-250g/kWh között.
100km/h 7-9kW.
4,15 liter minimum.
Vagy jobbat sikerült alkotnod a gyárinál.
sorszám: 47880 (144278)
(előzmény: Atilla, 2015-05-14 13:40:29)

 
 
Keri
válasz erre | email2015-05-14 19:35:03
Abban igaza van, hogy egy rossz kipufogó meg tudja dobni a fogyasztást a túlöblítéssel, viszont adott kipufogóhoz ki lehet hangolni a fogyasztás optimumot, és az nem a túlszegényítés....
bár ne neked magyarázzam, te is érted miről van szó :)
sorszám: 47879 (144274)
(előzmény: Atilla, 2015-05-14 13:40:56)

 
 
Atilla
válasz erre | email2015-05-14 13:45:04
Ezt nem is néztem és simán beletekertem kézzel.
A kisipari alumínium menet a fékkarban csodákra képes... :-)
Szerintem kis erőltetéssel egy M8-as csavar is bele menne! :-)
sorszám: 47878 (144269)
(előzmény: taliga, 2015-05-11 20:30:20)

 
 
Atilla
válasz erre | email2015-05-14 13:40:56
Látom te sosem adod fel...
sorszám: 47877 (144267)
(előzmény: Keri, 2015-05-14 09:39:13)

 
 
Atilla
válasz erre | email2015-05-14 13:40:29
Ahhoz mit szólsz, hogy az enyémben 142-es fő fúvóka van, meg 52-es alapjárati.
A túrákon 3-4 l között fogyaszt vele. 90-100 körüli tempónál. Túra felszereléssel is olyan 120-130 között van a vége, ott meg olyan 6-7l körül eszik.
A gyertya szép, füst nincs, kipufogó száraz. Szóval ez így van jól beállítva.
sorszám: 47876 (144266)
(előzmény: szsrobert, 2015-05-14 06:03:34)

 
 
Keri
válasz erre | email2015-05-14 09:39:13
Az a legjobb, ha van egy jó kipufogó, de ahhoz is hozzá kell állítani, ha egy elkokszosodott vackot cserél le.
Az utángyártott kipufogók nem olyan vészesen rosszak amúgy. ROzsdásodik, meg vékony a lemez, de a méreteket egészen jól másolták. Persze volt olyan hogy nem ment és sokat is fogyasztott vele a motor, de többnyire elég közel van a gyárihoz ami szerintem a legjobb az MZ-nek.
sorszám: 47875 (144265)
(előzmény: szsrobert, 2015-05-14 06:03:34)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2015-05-14 06:03:34
d) szerezzen egy JÓ kipufogót, amire nem kell rádúsítani. 8-D
sorszám: 47874 (144264)
(előzmény: Keri, 2015-05-13 08:30:55)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2015-05-13 15:26:28
Szavazni lehet?
Én az a. verzióra adom le a voksom, tiszteletben tartva az ellenzék véleményét is :)

R
sorszám: 47873 (144255)
(előzmény: Keri, 2015-05-13 08:30:55)

 
 
Keri
válasz erre | email2015-05-13 08:30:55
Rendben.
Adott volt a kérdés:
Kicserélte újra a régi vacak kipufogót és elszegényedett a keverék, kezelhetetlen a motor. Mi a megoldás?

a. Állítsuk be a rendszert hogy jól működjön.
b. Csökkentsük a fúvóka méretet mert az mindenre megoldás a takarékosság jegyében és ne foglalkozzunk azzal hogy a motor még szarabb lesz.
c. emlegessük a száguldozást, polírozást és a csíkok festését a motorra hogy összezavarjuk a vitapartnerünket, amikor rájövünk hogy már megint hülyeségeket beszélünk
sorszám: 47872 (144250)
(előzmény: szsrobert, 2015-05-13 08:21:02)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2015-05-13 08:21:02
Én se vagyok hittérítő.
Se a környezetem(kipufogógáz), se a pénztárcám (üzemanyagköltség) ellensége. :-)
sorszám: 47871 (144249)
(előzmény: Atilla, 2015-05-12 23:44:23)

 
 
Atilla
válasz erre | email2015-05-12 23:44:23
Ugyan minek írnám le. Laci már leírta és ha gondolkodnál rajta te is rájönnél hogy mi a véleményem. De te hiszel valamiben és valójában az téged nem érdekel, hogy mi a valóság. Hülyeség lenne részemről megpróbálni megingatni a hitedet holmi tényekkel. Ez eleve kudarcra lenne ítélve.
És ezzel nincs is semmi baj, nem vagyunk egyformák. Szürke lenne a világ, ha mindenki ugyanúgy gondolná.
sorszám: 47870 (144244)
(előzmény: szsrobert, 2015-05-12 07:48:50)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2015-05-12 17:21:47
Attól függ, mennyire illesztett a motorhoz.Mindkét dolgot helyre lehet hozni, a viselkedését és a hangot is (ha a gazdi is úgy akarja).

üdv.: R
sorszám: 47869 (144243)
(előzmény: szsrobert, 2015-05-12 07:58:10)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2015-05-12 15:41:59
Száguldó MZ-k oldalán. :-)

Kinek a fényes felni, fényes kormány, metálfestés, csíkok a fontosak, kinek a jobb hatásfok, tökéletesebb működés, kevesebb szennyezés és a kisebb üzemleltetési költség.
sorszám: 47868 (144241)
(előzmény: Keri, 2015-05-12 10:15:10)

 
 
Keri
válasz erre | email2015-05-12 10:15:10
Hogy jönnek ide a csíkok?
sorszám: 47867 (144240)
(előzmény: szsrobert, 2015-05-12 07:56:46)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2015-05-12 07:58:10
Úgy emlékszem rezóval alul nyomatékosabb és felül gyengébb volt...és nagyon hangos. :-)
sorszám: 47866 (144239)
(előzmény: Rudolph B, 2015-05-11 18:25:50)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2015-05-12 07:56:46
Kevésbé fojtott...

A kiömlés akadályozása, azaz a végcső fojtása egy dolog, a rezonanciakamra kialakítása egy másik dolog.

Azt írtam, hogy ha túl sok frisskeverék marad a kipuban, értelemszerűen nő a fogyasztás, mert az a friss keverék nem ahengerben ég el.
A tökéletlen égés túlszegényítve motorteljesítménycsökkenésben jelentkezik. Le is írtam: a legmagasabb teljesítmény eléréséig forgatjuk vissza a gázkart.
Bocs, de pár százezer Ft fontosabbnak tűnik számomra, mint hogy hogyan fessek csíkot a tankra.
Másnak a csík a fontosabb. El tudom fogadni.
sorszám: 47865 (144238)
(előzmény: Keri, 2015-05-10 20:07:12)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2015-05-12 07:48:50
Ha véleményed szerint nem így van, írd le, hogy van.
sorszám: 47864 (144237)
(előzmény: Atilla, 2015-05-10 18:47:28)

 
 
taliga
válasz erre | email2015-05-11 20:30:20
El ne felejtsuk, hogy az MZ-ben M6x1-es menet van, mig ezek a cuccok M6x0,75-osek... Lehet, hogy kicsit eroltetni kell.
sorszám: 47863 (144235)
(elözmény: szsrobert, 2015-05-10 10:28:49)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2015-05-11 18:25:50
Így van, vagy akár a közepébe is be lehet toldani, a hossza növekszik (térfogata is), a rezonáns fordulat csökken.
Persze, nem ártana egy röpke számítás is, van segítség hozzá itt az oldalunkon.
Ha jól sikerül a hangolás, meg fogsz lepődni, milyen jó használni egy ilyen cuccot.

Jó munkát, üdv.: R
sorszám: 47862 (144232)
(előzmény: Keri, 2015-05-11 14:02:38)

 
 
Keri
válasz erre | email2015-05-11 14:02:38
Igen kb. ezt teheted.
Vedd hosszabbra a leömlőt amennyire csak tudod, az lejjebb tolja az üzemi
sorszám: 47861 (144227)
(előzmény: Laca_D, 2015-05-10 20:56:25)

 
 
Laca_D
válasz erre | email2015-05-10 20:56:25
Jaj emberek ! ennyire nem gondoltam komolyan!lassan kezdem elveszteni a fonalat.Nem hittem hogy ez ennyire bonyolult.de hogy képbe legyetek, gyári 150ccm henger 1túlméret,gyári moci,gyári kipuff,gyári fuvokák. 115kg túlsuly. örülök ha százat megy a moci.
csak gondoltam vagy elviszem a méh-be a rezot,vagy valakinek a tanácsára ide beletoldok, onnan meg kiveszek 1-2cm. Hátha jobb lenne.

üdv
sorszám: 47860 (144220)

 
 
Keri
válasz erre | email2015-05-10 20:11:19
Igen, tudjuk injektor kéne, de az dárga, olcsón kéne benzin nélkül, de az akku is drága, hibrid kéne meg turbó kéne, meg toronyóra láncostul.

De az is lehet hogy egy Simson kipufogóvá kokszolódott vackot cserélt egy üres új kipufogóra, és ezért lett hirtelen jobb az átöblítés.
sorszám: 47859 (144219)
(előzmény: szsrobert, 2015-05-10 17:06:04)

 
 
Keri
válasz erre | email2015-05-10 20:07:12
Ajaj, megint kezdi :D

Egy kevésbé fojtott kipufogó, azt jelenti hogy kisebb szelep állásnál több levegőt fog beszívni, és az üzemanyagot ehhez kell állítani. Ha dúsabbra állítod nem attól fog többet fogyasztani, hanem attól ha tökéletlen az égés a túl szegényített 80-as fúvókádtól. Persze menni sem fog ezért nem tűnik föl a hatékonyság csökkenése.

Te komolyan ott vagy még mint a cigány lova? Már majdnem leszokott az evésről, erre nem éhen halt?
sorszám: 47858 (144218)
(elözmény: szsrobert, 2015-05-10 15:11:15)

 
 
Atilla
válasz erre | email2015-05-10 18:59:03
"Példa: beszerelsz egy 80-as fúvókát, ez ugye kicsi.
Húzod a gázt, nő a teljesítmény. X nyitáson túlnyitva elkezd a teljesítmény csökkenni. Ekkor visszaengeded a legmagasabb teljesítmény eléréséig."

Én mindenféle elektronikával meg befecskendezővel csinálnám, de ezt hagyjuk.
MzZ szinten mondjuk úgy csinálnám, hogy beszerelek egy akkora fúvókát, ami a teljesen nyitott tolattyú mellett optimális keveréket ad.
A fúvóka fölé betennék egy csövet és abba egy kúpot, ami a tolattyú visszatolásával zárná a csövet.
A kúp alakjával kikísérletezném, hogy mindig közelítsen a jó keverési arányhoz.
Elnevezném mondjuk keverőcsőnek, meg részterhelés tűnek és szabadalmaztatnám az egészet!
Én valahogy így csinálnám...
sorszám: 47857 (144217)
(előzmény: szsrobert, 2015-05-10 17:06:04)

 
 
Atilla
válasz erre | email2015-05-10 18:47:28
"Ha a tökéletlen kipufogó miatt több friss gáz marad veszteségként a kipufogórendszerben, többlet üzemanyaggal kompenzálhatjuk ezt, de az optimális kipufogó költséghatékonyabb megoldás. "

Ezt még gondold át, mert nem így van!
sorszám: 47856 (144216)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2015-05-10 17:11:25
Kis ETZ hengerfejen hány mm a távolság az alsó hűtőbordától a hengerrel érintkező részig?







.
sorszám: 47855 (144215)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2015-05-10 17:06:04
És hogy állítod be az optimális keveréket az éppen aktuális terhelésen?

Példa: beszerelsz egy 80-as fúvókát, ez ugye kicsi.
Húzod a gázt, nő a teljesítmény. X nyitáson túlnyitva elkezd a teljesítmény csökkenni. Ekkor visszaengeded a legmagasabb teljesítmény eléréséig.

A fúvóka áteresztőképessége adott, időben azonos beáramló üzemanyagmennyiség esetén(pl. 1,5 liter/óra) magasabb sebességen csökken a 100km-re eső üzemanyagfelhasználás.

A teljesítményt nem tolattyúnyitással, hanem a bejuttatott üzemanyaggőz/gáz mennyiségével kellene szabályozni, és ehhez nyitni épp annyira a tolattyút, hogy az adott bejuttatott üzamennyiséggel a teljesítmény maximális legyen.
sorszám: 47854 (144214)
(előzmény: Atilla, 2015-05-10 16:19:04)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2015-05-10 16:58:53
Másképp fogalmazok.

Adott fordulaton optimális kipufogóval minimális friss keverék marad a kipufogóban a kipufogónyílás zárása után (frisskeverékveszteség, büdös kipufogógáz), és minimális elégett füstgáz marad a hengerben(rontja az égést).

Ha a tökéletlen kipufogó miatt több friss gáz marad veszteségként a kipufogórendszerben, többlet üzemanyaggal kompenzálhatjuk ezt, de az optimális kipufogó költséghatékonyabb megoldás.

sorszám: 47853 (144213)
(elözmény: szsrobert, 2015-05-10 16:13:49)

 
 
Atilla
válasz erre | email2015-05-10 16:22:56
Nekem van Bambi 2 és 3 is. A 2. (a földigiliszta) alacsony fordulaton jó, azután katasztrofális. A 3 meg úgy jó ahogy van. Kb. olyan, mint a gyári.
sorszám: 47852 (144212)
(elözmény: szsrobert, 2015-05-10 11:58:13)

 
 
Atilla
válasz erre | email2015-05-10 16:19:04
Elmondok egy titkot. Optimális keverékkel ugyanazon a teljesítményen kevesebbet fog fogyasztani, mint "szándékosan aláfúvókázva".
sorszám: 47851 (144211)
(elözmény: szsrobert, 2015-05-10 15:18:10)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu