hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. április 29. kedd 
Péter

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

Kuci
válasz erre | email2009-06-30 14:41:34
LOL :)
sorszám: 37615 (114739)
(előzmény: feri2360, 2009-06-30 14:27:55)

 
 
feri2360
válasz erre | email2009-06-30 14:27:55
fehérfurgonos élőlény mint országos sőt világjelenség
http://en.wikipedia.org/wiki/White_van_man
http://totalcar.hu/magazin/velemeny/feherfurgon/
http://totalcar.hu/kozosseg/rsvptc/2009/01/30/telefonon_tepem_le_a_toket/
sorszám: 37614 (114738)

 
 
Kuci
válasz erre | email2009-06-30 13:36:28
Helyes válasz: az l és o betűid nem működnek. :)
sorszám: 37613 (114735)
(előzmény: Jaky16, 2009-06-30 13:23:16)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2009-06-30 13:23:16
egyébként ha kész esz szerintem nem fg rsszu kinézni kék esz
sorszám: 37612 (114734)
(előzmény: Kuci, 2009-06-30 10:06:25)

 
 
Kuci
válasz erre | email2009-06-30 12:08:37
Nem is hallottam még ilyen motorról...
Mindjárt utánanézek... :)
sorszám: 37611 (114732)
(előzmény: Jaky16, 2009-06-30 12:00:19)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2009-06-30 12:00:19
mert egy karpatia-ró származik, nem tudk írni pár betűt mert szar a bientyűzetem
sorszám: 37610 (114731)
(előzmény: Kuci, 2009-06-30 10:07:46)

 
 
Kuci
válasz erre | email2009-06-30 10:07:46
Miért van a nyergen, hogy Karpati?
sorszám: 37609 (114729)
(előzmény: Kuci, 2009-06-30 10:06:25)

 
 
Kuci
válasz erre | email2009-06-30 10:06:25
Hááát... érdekes ...
Ugye nem motorszépségversenyre készülsz vele! :)
sorszám: 37608 (114728)
(előzmény: Jaky16, 2009-06-29 21:47:29)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-06-30 08:38:19
ETZ-be nekem is 110/80-as Van hátul nekem. Bőven elég széles.
sorszám: 37607 (114723)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2009-06-29 23:29:55)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-06-30 08:35:32
Jó lesz ez. Bábolnai versenyen is láttam egy ilyet, jól nézett ki nagyon.
sorszám: 37606 (114722)
(előzmény: Jaky16, 2009-06-29 21:47:29)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-06-29 23:37:11
én inkább kidobom a vasmacskát és nem janiskodok mert a vadbarma azt hinné verseny van.az autós-motoros kérdés mindkét oldalát ismerem.próbálkoztam már én is kocsival lenyomni repülőrajtból,egy drz-t,hát nem jött össze,és miért?mert tized annyi a tömege,és jobban ugrik mint az enyém.
sorszám: 37605 (114719)
(előzmény: körvics, 2009-06-29 12:50:59)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-06-29 23:29:55
20*30*7 ha jól emlékszem,két hónapja vettem,csak azért maradt meg.a másik a 25*35*7de szerintem az a szárkerék szimeringje.gumival kapcsolatban,repdesnek itt mindenféle szálló és zuhanó igék,hogy a 130as gumi elfér,hát a nagy frászt!! max.110 de ha üt a felni máris hozzá fog érni.én meg nem fogom azért meghámozni a láncot és 500km-enként fújkálni hogy 2cmvel szélesebb gumim legyen,ami megjegyzem növeli az instabilitását,nagy felület+kis nyomás=tapadáscsökkenés.
sorszám: 37604 (114718)
(előzmény: Laca_D, 2009-06-28 19:19:19)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-06-29 23:24:54
csendesebb a frászt!

az etz dugattyú szoknyája a hosszabb, ezért bele lehet rakni, csak a szivóoldali vezérlését jól elbassza a gépnek. amúgy meg minek nagy dugattyú az ES-be? attól a két-3 túlmérettől valódi változás ugysem lesz., vagyis de! nő a fogyasztás
sorszám: 37603 (114716)
(előzmény: Jaky16, 2009-06-29 18:22:48)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-06-29 23:21:22
tudod mi a csúnya,ott a gs,zsír vezérművel bekarburálva,új gyertyák kábelek,minden megvan ahhoz hogy szedje a lábát,és mégse,áltóhelyből a kis mz-m hamarabb megugrik,és miért?mert 2T. a 4T mindig is lassabb,lustább lesz és az is volt.pedig az 55esembe 3x annyi paci van mint a kis tz ménese.viszont a suzira sincs panasz,jó 50kilóval nehezebb,és annyira nem alázza a tz induláskor,de ha egyszer megindul,mint egy kamaz.kéthengeres jawan még nem ültem,a 638ast ha lesz alkalmam ki fogom próbálni mit lép.
sorszám: 37602 (114715)
(előzmény: Árpád, 2009-06-27 15:57:58)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2009-06-29 21:47:29
na imhol a simsonom akit érdekel lesse meg : http://sportmotor.hu/motoros_kepek/veteran/?dr=17516
sorszám: 37601 (114711)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2009-06-29 18:22:48
jó bele a ts dugó, de etz-jét nem lehet (nem is érdemes)bele tenni mert hosszabb, ezért is csendesebb az etz.
sorszám: 37600 (114707)
(előzmény: mz250, 2009-06-29 18:10:02)

 
 
mz250
válasz erre | email2009-06-29 18:10:02
Meddig lehet fúrni az ES 250 es hengert?az ami a mofakeren van TS dugó az az a dugó ami az ES be is megy?halottam olyat hogy ETZ dugót is raktak már bele az ES be.hogyan lehetséges ez?mennyiben tér el az ETZ és ES dugó?
sorszám: 37599 (114706)

 
 
Atilla
válasz erre | email2009-06-29 14:03:16
Ma jártam így! Rám tapadt, majd kielőzött jobbról a külső sávban egy idióta. Majd azzal a lendülettel bekanyarodott balra előttem. Természetesen egyből a külső sávból kanyarodott, ami egyébként kb 50 méter után megszűnt. Mire nekem leesett, hogy nem a megszűnő sáv miatt akar visszajönni elém, hanem ez bizony bekanyarodik, addigra majdnem benéztem a bal hátsó ajtaján.
Ráadásul kb 45 fokban egy benzinkútra hajtott be, szerintem olyan 70-80-as sebességgel, hogy ott miként állt meg azt nem tudom. Még dudálni sem volt időm!
sorszám: 37598 (114704)
(előzmény: Keri, 2009-06-29 13:35:25)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-06-29 13:35:25
Igen ezt a fajt minden motoros ismeri, pontos a leírásod. És ha ez kijön eléd akkor még annyi esélyes sincs hogy átrepülsz fölötte, mint egy személyautó esetén.

Ha valaki nagyon tol, akkor én szépen óvatosan elkezdek lassítani és előzékenyen a jobb oldalra húzódva hagyok neki lehetőséget hogy megelőzzön...ha nincs hely előzésre akkor pedig szépen lelassul 30-ra ő is :D Ennél nagyobb büntetést nem tudok elképzelni ezeknek a seggberagadós barmoknak.
sorszám: 37597 (114703)
(előzmény: körvics, 2009-06-29 12:50:59)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-06-29 13:26:23
na itt van elrontva, a babetta nem azért fogyaszt keveset mert jó a hatásfoka, hanem mert kicsi, inkább egy 50-80ccm-es 4t japán motort vennék alapul ami alapból fogyaszt 2 liter alatt, erre 5kWos kerékagy motor, meg néhány ultra kondenzátor azt már jó is.
Ugye motoron nem olyan nagy probléma a dugóban csorgás, meg a túl lassú menet, ezért nem kell túl nagy akku kapacitás, viszont a piros lámpás fékezéseket nem lenne rossz felhasználni a gyorsításhoz.

A Toyota az ilyen rendszerek fejlesztésében is élen jár.
sorszám: 37596 (114702)
(előzmény: szsrobert, 2009-06-29 13:08:10)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-06-29 13:08:10
Toyotát városi kismotorra? Azt te is tudsz építeni a kerékpárodra. Kezdd elsőként egy Babetta, vagy Riga blokkjával.
sorszám: 37595 (114701)
(előzmény: Keri, 2009-06-29 10:58:14)

 
 
körvics
válasz erre | email2009-06-29 12:50:59
sziasztok. eddig azt hittem, hogy csak nekem van ilyen rossz tapasztalatom a "fehérfurgonos" állatfajjal kapcsolatban, de feri2360 írását olvasva rájöttem, hogy ez országos trend lehet. miről is van szó? hát a szállító furgonok agyatlan közlekedéséről. ezek azok a puttonyos személyautók. ezeket fiatal huszonéves alkalmazott barmok vezetik digitális gázpedál kezeléssel. mivel nem ő fizeti az üzemanyagot és a szervizelést, ezért állandóan kinyomja a szemét a járműnek a baromja. sokszor tapasztaltam már én is, hogy rámászik a hátamra már lakotton és le akar nyomni és tolni akar lakott területen is 80-al. országúton pedig mindenkit le akar nyomni amíg bírja a szerencsétlen gép. nemrégiben 180-al tudtam otthagyni egy ilyen elmebeteget, tehát minimum 160-170-el ment elég szar uton. ez azt jelenti, hogy elkezdett tolni, én hagytam magam tolni, és 180-nál kezdett leszakadni a barma. sajnos ezek miatt az ökrök miatt is jó, ha van bőven potenciál a motorodban. a másik, ami tud idegesíteni, hogy ha piros lámpánál a mellettem lévő sávban az autós csóka folyamatosan túráztatja a verdáját és nagyon készülődik, hogy lenyomjon gyorsulásban zöldnél. ilyenkor le tudnám hányni szélvédőn keresztül a hülyéjét. hiába, nagy a teremtő állatkertje, de nem is ez a baj, hanem hogy alacsony a kerítés:))
sorszám: 37594 (114700)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2009-06-29 12:45:04
ez most a simoba kell de már tudom hogy sztem a trafó 15 pontját a testre kell mert a negativ szénkefe úgyis a testre van kötve... a többit pedig úgy ahogy volt, igazából csak a gyújtás része kell ez sem lesz sokáig rajta mert nem bír aksi nélkül 1800-2000es fordulat alatt dolgozni bár így teljesen terhelés nélkül...na majd kiderül
sorszám: 37593 (114698)
(előzmény: Keri, 2009-06-29 09:30:45)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-06-29 11:29:40
tornádó :)
sorszám: 37592 (114696)
(előzmény: Árpád, 2009-06-29 11:11:25)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-06-29 11:11:25
A következő fokozat az a robó lenne, amit 100 kilométerenként megfejve 2 liter benzint nyernénk. :D
Én inkább valami sámán tanfolyamon gondolkodom. Manapság úgyis állandóan fúj a szél. Csak arra kellene rávenni, hogy mindig arra fújjon, amerre megyek. Az már más és érdekes kérdés lenne, mi történne, ha szembe találkoznék egy másik e tanfolyamon végzett hallgatóval. :D
sorszám: 37591 (114695)
(előzmény: Keri, 2009-06-29 10:58:14)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-06-29 10:58:14
Fogyasztás mániásoknak egy kis nyálcsurgatásra Toyota Prius III, 4,5liter alatt városban:
http://www.origo.hu/auto/teszt/20090626-toyota-prius-iii-menetproba.html

Rá kéne venni a Toyotát, hogy csináljon városi kismotorot is...elképzelte, hogy 1 literes fogyasztása lenne :)
sorszám: 37590 (114694)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-06-29 09:30:45
Nem TS-ed van?
Annak van akku mentes üzemmódja.
sorszám: 37589 (114693)
(előzmény: Jaky16, 2009-06-28 21:44:17)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2009-06-28 21:44:17
lenne egy kérdésem össze lehet úgy rakni a 6v-os gyújtást hogy nincs benne feszab? csak annyi kéne hogy aksi nélkül tolásra induljon..mert nincs pénzem a babetta gyújtáshoz elektronikára így egy kipróbálás elejéig rá tenném a gyárit sztem lehetséges..
sorszám: 37588 (114683)

 
 
feri2360
válasz erre | email2009-06-28 21:22:10
nem bólya, hanem bója
sorszám: 37587 (114682)
(előzmény: feri2360, 2009-06-28 21:20:35)

 
 
feri2360
válasz erre | email2009-06-28 21:20:35
"Esetleg arany középút?: Honda CB 300R" Sajnos, ez majdnem ETZ. Nekem az arany középút a CBF 600, 78 LE, 2000-es fordulattól 6-ban használható, gyorsulni is tud, persze nem tépi le a karodat. Városban és környékén marad az ETZ, de túrára, utassal sajnos kevés. Nekem ugyan elég lenne, de a "fehérfurgonos" állatfaj az életemre tör. A súlyáról annyit, hogy meg kell szokni, hogy picit lehet érezni a nagyobb tehetetlen tömeget amikor beteszed kanyarba, de amúgy bármit meg lehet vele tenni. A vezetéstechnikai tréningen ennek a bátyját, az ezrest dobálják jobbra-balra a bólyák között gond nélkül. Jövő héten is lesz tesztvezetés a hozzám legközelebbi szalonban. Kedves kollégának is jelzem, hogy igen közel van a 18. kerülethez is, annyira, hogy abban van, nincs kifogás, neki kötelező program. Nem kell hálálkodni a tippért...
sorszám: 37586 (114681)
(előzmény: Semi, 2009-06-27 16:59:05)

 
 
Laca_D
válasz erre | email2009-06-28 19:19:19
Szevasztok.
ETZ-150 főtengelyszimering méretét tudja valaki? A kuplungoldali érdekel.
Lehet ez a 90végsebbesség oka.
Ugyanis azt vettem észre hogy szaporodik az olaj és benzinszagú.
Hát kicserélem hátha ez volt a baja.

Másik,Szereztem egy dunlop arrowmax 120/80 - 16 gumit. Frankó csak belesúról a láncvédőgumiba.Volt valakinek hasonló baja???
Van rá megoldás?

Üdv Dlaca
sorszám: 37585 (114676)

 
 
Honvéd1990
válasz erre | email2009-06-28 18:34:24
Sziasztok! Nekem kellene egy oldal táska etz-re (túra táska oldalra karuzerre) ha valakinek van lécci irjon nagy szükségem lenne rá :( :) sziasztok cimem tajti.gabi@freemail.hu
sorszám: 37584 (114673)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-06-28 16:29:01
Etanolhoz milyen méretekkel alakítanátok kia a nagykompressziós hengerfeje?
sorszám: 37583 (114668)

 
 
zsoooc
válasz erre | email2009-06-28 09:44:04
Köszi a választ, így már érthető.
sorszám: 37582 (114651)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2009-06-27 22:40:17
vagyis hülyén fogalmaztam úgy van kötve hogy féklámpa mindig legyen ha van gyújtás ezért megy hátra...remélem jól írtam ha nem majd úgyis kijavítanak de sztem ez így logikus
sorszám: 37581 (114640)
(előzmény: Jaky16, 2009-06-27 22:37:45)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2009-06-27 22:37:45
a trafót és a gyertyát a gyertya kábel köti össze, és szerintem az a fék lámpa kapcsoló, a másik pedig(ami a lámpába megy) nagy valószínűséggel az üres vissza jelző. ez6 egy tök korrekt bekötési rajz szerintem Üdv. K.D.
sorszám: 37580 (114639)
(előzmény: zsoooc, 2009-06-27 22:14:03)

 
 
zsoooc
válasz erre | email2009-06-27 22:14:42
Azt elfelejtettem említeni, hogy 250/1-es változatról van szó.
sorszám: 37579 (114636)
(előzmény: zsoooc, 2009-06-27 22:14:03)

 
 
zsoooc
válasz erre | email2009-06-27 22:14:03
Sziasztok!

MZ TS 250-hez van valakinek kapcsolási rajza? Én csak ezt találtam. De ez számomra nem egyértelmű. A trafóból mért nem megy vezeték a gyertyához? Helyette a hátsó lámpához megy. A gyertyához viszont a km órából megy a (kék) vezeték. Ez szintén baromság...
sorszám: 37578 (114635)

 
 
körvics
válasz erre | email2009-06-27 18:54:29
hát, én szégyellem magam, de 1100-as kawára cseréltem le a 250-es etz-t. igaz, ez 26 éves sornégyes és csak 120 lovas, de lehet vele komótosan motorozni. mondjuk a súlyát meg kell szokni (260 kg), és nem lehet kanyarba úgy betenni mint az MZ-et, de nagyon jó érzés úgy motorozni vele akár 50-el ötödikben, hogy tudom elég nagy nyomatéktartalék van alttam a gépben. én amúgy is 80-90-es tempót szeretem, mert akkor lehet nézegelődni, meg süvít még a menetszél annyira a fülembe. viszont ha a seggembe jön egy merci vagy audi, akkor csak húzok egy kis gázt és le van tudva a luxusautó a vén csatalóval. szóval nagyobb motorral is lehet kényelmesen gurulgatni alapjáraton:))
sorszám: 37577 (114633)
(előzmény: Árpád, 2009-06-27 16:19:24)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-06-27 17:05:03
Látod, az már inkább alkalmas a motorjaink kiváltására.Egyhengeres naked. Elgurulnék vele, ha más nincs. :D
sorszám: 37576 (114630)
(előzmény: Semi, 2009-06-27 16:59:05)

 
 
Semi
válasz erre | email2009-06-27 16:59:05
Keri
Hát köszönöm, hogy ilyen szépen szólottál a motoromról. Mondjuk a rá fordított összeget nem szívesen számolnám ki, de hogy két nő is otthagyott az építése alatt az biztos! :-)
Van még olyan trükk egyébként amit Bambi tud és még nincs benne a motoromban, de majd kisajtolom belőle! :-)

szsrobert
Fogalmam sincs, hogy hány km-t tett meg velem a motor, meg fogyasztást se néztem még rajta de biztosan siralmas érték lenne. :-)

Árpád, feri
Esetleg arany középút?: Honda CB 300R

ciao
Semi
sorszám: 37575 (114629)
(elözmény: Keri, 2009-06-26 09:47:23)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-06-27 16:19:24
Tapló vagy, ezt már többször bizonyítottad. De a motorokhoz se értesz, ami viszont ujdonság. Komoly ember nem mond olyant, hogy egy modern 600 köbcentis sor négyes lenne a kiváltó tipusa az MZ-knek, Jawáknak. Elárulom neked, még az Mz sem pörögnek tízezer felett.
Ki lehet próbálni persze a motort, biiztos nagyon jó. Csak teljesen más mint a szoci gépeink.Miért nem egy 1100-as Kawát ajánlgatsz? Az még gyorsabb.Vagy egy Harleyt. annak jobb az útfekvése mint a Jawáé.
sorszám: 37574 (114626)
(előzmény: feri2360, 2009-06-27 16:06:21)

 
 
feri2360
válasz erre | email2009-06-27 16:08:15
Bár az odamenés költségét nem fizetik ki.
sorszám: 37573 (114625)
(előzmény: Árpád, 2009-06-27 15:57:58)

 
 
feri2360
válasz erre | email2009-06-27 16:06:21
Ja, és ingyen, van, ez még még a magadfajtának is belefér a büdzsébe.
sorszám: 37572 (114624)
(előzmény: Árpád, 2009-06-27 15:57:58)

 
 
feri2360
válasz erre | email2009-06-27 16:02:24
Nem okoztál csalódást, ismét olyanról nyilatkozol, amiről fogalmad sincs. Ülj rá, menj vele, addig ne legyen véleményed.
sorszám: 37571 (114623)
(előzmény: Árpád, 2009-06-27 15:57:58)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-06-27 15:57:58
Hát, nem igazán megoldása a vitának a CBf600. Már ha a jawa-MZ vitáról van szó. A CBF600 egy soros négyhengeres. A kicsit is modern soros négyesek pörgős motorok.A jawát biztossan nem pótolják, de az MZ-t se valószínű. A súlya pedig elég jelentős. Tehát ha valaki nem 160-al akar száguldozni, félelmetes gyorsulgatások mellett, akkor nem igazán a CBF 600 ra vágyik. Ugyan én is egy soros négyest szeretnék, de csak 350-est, ráadásul a hetvenes évek elejéről. Akkor még állítólag kevésbé pörögtek a soros négyesek.Honda cb350F Four(1971).
Jawáról valami nyugodtabb V2-re érdemessebb átülni, legalábbis átmenetileg, amíg megszokja az ember a nagyobb motort.
sorszám: 37570 (114622)
(előzmény: feri2360, 2009-06-27 15:13:05)

 
 
feri2360
válasz erre | email2009-06-27 15:13:05
Hát örvendek, hogy sikerült féltéglát vágnom a békés állóvízbe... A vita megoldása: CBF 600. Tesztelés honda dreamnél. Nincs tömeg, odementem, negyedóra múlva hondán ültem. Menjetek, jó móka, holnap is van.
sorszám: 37569 (114621)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2009-06-27 14:01:53
nem hiszem mert nem voltam, majd ha visszakapom a jogsim 2010 ápr. 2án akkor utána fent leszek Miskolcon elég sokat motorral, ott tanulok végülis, és hétvégén akarok dolgozni év közbe is. és ha már nem tudtam eladni a kisTS-t úgy gondoltam hogy a következő szezont is kihúzom vele és aztán majd a nagyot is összerakom újra meg minden....szal majd találkozhatunk ha arrafelé jársz..
sorszám: 37568 (114620)
(előzmény: Tibi2T, 2009-06-27 10:37:07)

 
 
Tibi2T
válasz erre | email2009-06-27 10:37:07
Igy érthető, amikor nagyobb motort akartam, nagy kérdés volt, hogy MZ vagy Jawa, végülis azért lett igy mert nálunk Szloviban könnyebb az alkatrészbeszerzés, meg a tapasztalat vele, de ha Magyarországon élek biztosan MZ-t vettem volna, vagy ami a haveroknak van. :-) amúgy valamelyik motorostalálkozóra nem jösz véletlenül a közelben? Tavaly mintha téged láttalak volna 25-ös TS-el Kazincbarcikán találkozón?
sorszám: 37567 (114615)
(elözmény: Keri, 2009-06-27 10:20:50)

 
 
Tibi2T
válasz erre | email2009-06-27 10:28:48
Nekem a kupofogók fel vannak húzva de, tegnap a tátrában a bukócső majdnem leért:DD (1 pillanatra be is karcolt) érdemes oda menni, nagy élmény!
sorszám: 37566 (114614)
(elözmény: Keri, 2009-06-27 07:20:08)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu