hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 25. hétfö 
Katalin

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

Klaudia
válasz erre | email2009-07-21 21:30:17
Örömmel olvastam, hogy nem csak én vagyok ezen a véleményen.

Az MZ nem csak egy motor...az MZ az egy életérzés...egy életforma.
Aki megvesz egy Mz-t vállalja, hogy törődnie kell vele (persze ez minden motorra, stb..re igaz), talán kicsit többet az átlagosnál..de mit várunk egy ennyi idős technikától?

Ez benne a szép...én ezért imádom...mert ha kimegyek és áttörölgetem, mindig olajos leszek...MZ én így szeretlek! :)
sorszám: 37899 (115410)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-07-21 19:38:54
Ja és vesz ilyen áron majd egy japán motort és rögtön rájön, hogy a lepukkant MZ és Jawa minden baja ellenére sokkal olcsóbb és megbízhatóbb :)
sorszám: 37898 (115406)
(előzmény: Atilla, 2009-07-21 19:31:55)

 
 
Atilla
válasz erre | email2009-07-21 19:31:55
Nézzétek meg mit ír a következő motorjának!
Tanult a hibájából és az a motor már sokkal drágább és megbízhatóbb mint egy MZ! :-)
sorszám: 37897 (115404)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-07-21 18:50:32
Présrés mekkora?
Előgyújtás jó?
HF lehet hogy kifúj, az is ronda csattogás szerű zaj.
sorszám: 37896 (115399)
(előzmény: prebzoli, 2009-07-21 18:46:29)

 
 
prebzoli
válasz erre | email2009-07-21 18:46:29
3000-es fordulatnál valami zajt ad le a motorom.
A hengerfej környékén.Csavarok megvannak húzva.Most lett teljesen felújítva.
sorszám: 37895 (115398)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-07-21 18:16:23
...odaadnám neki egy körre az ETZ-t majd röhögnék amikor hanyatt esik :D
sorszám: 37894 (115394)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-07-21 18:15:37
Az ilyeneken csak röhögök.
Egyszer felvettem a 120-as Skodámmal egy stoppost.

Kezdi mondani hogy nekik is volt skodájuk és milyen szar egy autó, mindig forralja a vizet, meg nem megy, de különben is olyan rossz a futómű hogy 80 felett életveszélyes...csávókám ekkor ránézett a műszerfalra és elhűlt mert 140-et mentünk éppen (óra szerint amúgy csak 120 :))
Persze a víz halál stabil hőmérsékletű :)

Szóval csak ennyit válaszoltam neki. Érdekes nekem nincs vele gondom :)
sorszám: 37893 (115393)
(előzmény: Klaudia, 2009-07-21 15:13:09)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-07-21 18:11:11
Nem kétlem hogy igaz amit leírt (konkrét gép esetén), na de aki szart vesz az ne csodálkozzon ha büdös.
sorszám: 37892 (115392)

 
 
LG TS
válasz erre | email2009-07-21 18:10:16
Az enyémet a kora miatt mindenki isteníti: hogy ezek milyen jó motorok voltak, meg hogy nekem is volt ilyenem 78-ban stb.
De vannak okosok, akik meg: hú MZ, hát azt sokat kell szerelni, meg úgyse lesz jó sose... Na ezek akik a kocsmában szerzik a nagy tudásukat, de még sosem ültek motoron.
Ez a népítéletes is 13ért vette és 20km-t ment vele, saját bevallása szerint. Ha én ennyiért vennék egy szakadt szart nem lennének ekkora elvárásaim, hanem türelmesen igyekeznék minden kínját kijavítani.
sorszám: 37891 (115391)
(előzmény: Klaudia, 2009-07-21 15:13:09)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-07-21 17:04:13
Nem csak egy darabról általánosítanak a többire, de ráadásul a saját véleményüket ojektív dolgonak tartják. Ami nekem nem tetszik, az szar.
Pedig úgy kell fogalmazni, nekem nem jött be.Ahogy én is szoktam mondani. Nem szeretem tulzottan az ETZ-t. Ez nem ok arra, hogy más ne szeresse. Nem vagyunk egyformák. Én igazából jawás vagyok.Csak egyenlőre még mindig jawa nélkül, ETZ-n.
Visszatérve a véleményekre: Elképesztő, hogy a legtöbb embernek milyen kialakult, szilárd véleménye van olyasmikről is, amihez nem csak nem ért, de nem is igen van információja róla. Régebben a foci volt ilyen téma, most a politika, a gazdaság. Persze a járművek is.
sorszám: 37890 (115387)
(előzmény: Klaudia, 2009-07-21 15:13:09)

 
 
válasz erre | email2009-07-21 16:41:32
az enyém tutira :) De sztem ugyanez igaz bármilyen gyártmányra. Egy szétgányolt gépet nem eccerű helyrehozni. De találkoznék eccer ezzel az emberrel....:)
sorszám: 37889 (115386)
(előzmény: Klaudia, 2009-07-21 15:13:09)

 
 
Klaudia
válasz erre | email2009-07-21 15:13:09
Az ilyeneket úgy megrugdosnám :S

Az, hogy valakinek van valamiről egy véleménye, ne jelentse már azt, hogy az összes többi valami olyan!
Ezt mindig utáltam az emberekben...

-Mz-m van...
-Nekem is volt..de szar volt...áhh az Mz-k szarok...
-hát akkor kapd be!

Na de...örüljünk annak, hogy a mi Mz-ink jók :)))
sorszám: 37888 (115379)

 
 
Klaudia
válasz erre | email2009-07-21 15:07:52
De az az érzés, amikor 90et mész lazán :D hát ahhoz semmi sem fogható :D

Örülök, hogy alakul az etanol...végre valami elindult!!! ;)
sorszám: 37887 (115378)
(előzmény: szsrobert, 2009-07-20 22:14:18)

 
 
válasz erre | email2009-07-21 12:15:59

hmmm: mit szóltok ehhez? Sztem az a baj csak, hogy nem ért a gépéhez és kész :)és csppet igazságtalan....nah de ő tudja.

http://totalbike.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=72440
sorszám: 37886 (115366)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-07-21 10:44:44
Ja tényleg. A Gyömrői úton a Richter új épületével szemben van a START vagy STOP vagy nem tudom milyen autós bolt. Én ott kaptam kárpit rögzítő műanyag bolhákat a kocsimhoz és voltak másfajta pöckök is, nem drágán.
Nem emlékszem hogy olyan volt e ami neked kell, de villanyszerelő boltban is érdemes megnézni az ilyen kábel vezető megoldásokat.
sorszám: 37885 (115364)
(előzmény: vadmotoros, 2009-07-21 00:09:03)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-07-21 10:23:26
Ne is említsd az adott autó márkát.:) A cimborám előszőr értetlenkedett,aztán felhúzta az orrát amikor a citromsárga Wagonerjét magyar narancsnak hívtam. A gyengébbek kedvéért: A tanúból: Kicsi is, sárga is, de a miénk.:D
sorszám: 37884 (115363)
(előzmény: vadmotoros, 2009-07-21 00:09:03)

 
 
vadmotoros
válasz erre | email2009-07-21 00:09:03
Autósboltban biztos lehet kapni hasonlót. Amikor még a "mi autónk" gyárba jártam dolgozni, hozzájutottam egy maréknyihoz, ott is kábelek rögzítéséhez használják.
sorszám: 37883 (115354)
(előzmény: -ricsi-, 2009-07-20 22:18:29)

 
 
mz250
válasz erre | email2009-07-20 23:50:48
Sziasztok.
A hétvégén az adai Cobra moto clubb találkozóján voltam.Jó kis buli volt.Kicsit kevés volt a szocimotoros, de volt egy két ember ízig vérig szocis.A legbarátságosabb fajtából mert minden szoci motor története érdekli és ezért talán mint a piaci légy mindenkihez odapofátlankodik és bemutatkozik.Megkérdezi motorunk történetét, elmeséli a sajátját is.Így kezdődött barátságom egy Z25Z nevű fickóval akinek aztán tényleg odavág.Erre énfelém ritka ha valaki egy szocimotorossal találkozik az pedig hogy ilyen jó barátok legyenek még ritkább.
Ezért szeretném ha több ilyen ember jönne el hozzánk topolyára a Freedom találkozójára amit most hétvégén tartunk meg.táborozási lehetőség,koncertek, buli és jókedv jellemzi.
Szeretettel várunk titeket.
sorszám: 37882 (115353)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2009-07-20 22:37:02
hello ha valakit érdekel van egy frissen festett simson vázam, amibe simson, és ts 125ös mz blokkot is be lehet tenni, akit érdekel az írjon a koncz.d(kukac)freemail.hu-ra
sorszám: 37881 (115350)

 
 
chris8
válasz erre | email2009-07-20 22:27:54
kösz a segitséget majd megprobálom a régi és ujj karbi fuvokáját öszehasonlitani kb re de elötte a szivocsonk kibövitésével kezdem..ha nemjön össze a projekt megy vissza a régi karbi :)
sorszám: 37880 (115349)
(előzmény: Keri, 2009-07-20 21:47:45)

 
 
-ricsi-
válasz erre | email2009-07-20 22:18:29
hi Nfsman...

olyan rögzítő pöcköket nem fogsz kapni sehol újonnan... már én is próbáltam... de van rá megoldás...

fekete színű gyorskötözővel-kábelkötegelelő (ki hogy ismeri) igényesen meg tudod oldani... a kötegelőt bevezeted a lámbafejbe, úgy hogy átfogja a spirált, bent pedig átfűzöd a kábelösszekötőn-sorkapcson... csak ne húzd meg nagyon, nehogy összeroppantsa a spirált...

ha megfelelő méretű gyorskötözőt használsz, királyul néz ki... :D
sorszám: 37879 (115348)
(előzmény: Nfsman, 2009-07-19 22:40:51)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-07-20 22:15:29
egy rovátkát emeltem a részterheléstűn, most jól megy 50-nel is. Bár lehet, hogy a plusz deci benzinnel emelés nélkül is jó lenne.
sorszám: 37878 (115347)
(előzmény: szsrobert, 2009-07-20 22:14:18)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-07-20 22:14:18
Ha 10-zel többet megy, nagyobb a terhelése, és jobban kopik. :-)

1 liter E85-höz 1dl benzint keverve az olaj tökéletesen feloldódott. E25. :-)
sorszám: 37877 (115346)
(előzmény: Klaudia, 2009-07-20 15:38:34)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-07-20 21:47:45
karbit nem ártana hozzá állítani a motorhoz, fúvóka cserélgetéssel kezd.

Szerintem keveset kap ha odahúzod.
sorszám: 37876 (115344)
(előzmény: chris8, 2009-07-20 21:09:18)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-07-20 21:39:27
nem tudod a végtelenségig bőviteni mert a rezonanciától eltörik ha vékony,szóval csak okosan,de lehetséges,bár gázáramlás tanilag nem tudom hogy nézki,de ha nő a torokméret akkor szerintem csökken a légsebesség v. mi
sorszám: 37875 (115342)
(előzmény: chris8, 2009-07-20 21:09:18)

 
 
chris8
válasz erre | email2009-07-20 21:09:18
sziasztok szereztem egy 28 as mikuni karbit és kicsit roszalkodtam egy pót szivocsonkomat átalakitottam de a belseje kisebb átmérőjű mint a karbi az a problem hogy a motor beindul de nem pörög fel hanem mikor gázt huzok fullad az alapjárat stabil és alapjáraton lehet sebeségeket elváltani gyertyakép szerint sokat kap de nemlehet hogyha felbövitem a szivocsonkot jobblesz a hejzet? lécci segitsetek sokat jelentene :) elöre is köszi
sorszám: 37874 (115340)

 
 
Pápics
válasz erre | email2009-07-20 20:56:59
Helló!
Segítség!Ts-150-esem eldőlt, és a gyújtáskapcsoló takaró alulemez összegyűrődött,ill.elszakadt.Kérem hogy akinek van ill. tud beszerzési forrást segítsen. Előre is köszönöm.
sorszám: 37873 (115339)

 
 
Klaudia
válasz erre | email2009-07-20 15:38:34
Hú basszus tényleg...jól van...fáradok én is :)

Ha "nevenincs" kúton tankolok, vagy kicsit gyengébb minőségű olajat használok a gép nem megy úgy...nem gondoltam, hogy ennyire lehet érezni, ha mondjuk elmegyek a Schumi féle kútra vagy veszek egy Valvoline-t. Igaz nem valami gazdaságos így motorozni...de sokkal jobb érzés.

Kb. 10km/h-val többet ment a gép, és tényleg más volt érzésben is. (de lehet ez hülyeség...nem tudom :P )
sorszám: 37872 (115335)
(előzmény: szsrobert, 2009-07-19 21:54:36)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-07-20 07:06:09
Ha benzint töltök hozzá, akkor nem mosom ki. Ezentúl megkeverem, és a szörpöt nem öntöm a tankba. :-)
Bár ha lett volna nálam nagyobb csavarnyúzó, 5 perc alatt megoldom a problémát.
sorszám: 37871 (115331)
(előzmény: Keri, 2009-07-19 23:16:35)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-07-20 07:04:34
Ki fogom próbálni a Husky olajat is.
sorszám: 37870 (115330)
(előzmény: Keri, 2009-07-19 23:17:14)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-07-20 07:03:03
Lehet, hogy benzinben sem oldódik jól.
sorszám: 37869 (115329)
(előzmény: Atilla, 2009-07-19 22:47:31)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-07-19 23:17:14
nekem csörög vele a motor, azon felül hogy füstöl is.
sorszám: 37868 (115325)
(előzmény: szsrobert, 2009-07-19 21:54:36)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-07-19 23:16:35
nem kell kimosni a tankot, nekem is volt egy kevés ilyesmi trutyi rész szintetikus olajjal, de benzinben jól oldódott.
sorszám: 37867 (115324)
(előzmény: szsrobert, 2009-07-19 21:52:36)

 
 
Atilla
válasz erre | email2009-07-19 22:56:15
Hát volt benne anyag bőven, azért álltam neki!
Azt sajnálom hogy nem mértem le, mert baromi nehéz volt és elég könnyű lett!
Most megütögetve kétségtelenül kongós üres fém hangja van. A krómozás a dob elején megkékült, a hátulján pedig eltűnt. (Vajon hová lett?)
Ha egyszer felteszem a motorra leírom azt is milyen lett!
A megszilárdult vasat mindenesetre eltettem a műhelybe emléknek! :-)
Bár inkább mementó! Ha még egyszer eszembe jutna dobot égetni... :-D
sorszám: 37866 (115323)
(előzmény: Keri, 2009-07-19 20:47:51)

 
 
Atilla
válasz erre | email2009-07-19 22:47:31
A favoritot is király áron mérik, Keri nyert olyat, nemrég írtunk róla és akkor néztem, hogy a 10 literes kanna 6250Ft. Az 625Ft/liter.
Igaz meg kell venni egyszerre, de baromi olcsó.
Gondolom olyan is...
sorszám: 37865 (115322)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-07-19 22:40:51
értem, majd utána járok, köszi a tippet :)... még egy kérdés merült fel: több boltban próbáltam szerezni olyan rögzítő "pöcköket" amik a km./fordulat spirálokat a lámpabúrához rögzítik. volt ahol nem is értették mit akarok, volt ahonnan csak szimplán elküldtek, hogy ilyet nem tudnak szerezni. Talán Pesten kapni még ilyet, de én sajnos nem járok arra... :S valaki tudna nekem szerezni ilyet? nagyon hálás lennék a segítségért (egyébként a teljes felújítás a célom, hiányzó dolgok pótlása, stb... :), az utolsó csavarig)
sorszám: 37864 (115321)
(előzmény: Rókapimpó, 2009-07-19 21:08:48)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-07-19 21:54:36
Arol a tekkszóban fél liter volt 500-ért, azaz 1000Ft/liter.
Nálatok 250Ft volt 1 flakon?
Mitől érezhetően rosszabb, mihez képest?
sorszám: 37863 (115320)
(előzmény: Klaudia, 2009-07-19 13:04:30)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-07-19 21:52:36
Bexarol 2T jól keveredett az etanollal, a Favorit 2T hazafelé megszopatott.Kis mennyiség beleült a karbipohár aljára, és elzárta a fúvókát. Mivel nem volt nálam csak két kis csavarhúzó, pohárlevétel helyett szívatóval(70) 30-40 nel hazamentem 3km-re. Otthon kiöntöttem a trutymót. Holnap ha lesz idő, kimosom a tankot, és a keveréskor kiváló cuccot(olaj) nem öntöm a tankba. Vagy teszek hozzá egy kis benzint, és megnézem, feloldja-e. 52km-t mentem 2 literrel, 3,85-ös fogyi.
sorszám: 37862 (115319)
(elözmény: Árpád, 2009-07-19 08:47:31)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2009-07-19 21:46:08
hát nemhiába a koksz az a vaskohászatban is ott van nagyon magas elégési hőmérséklete miatt.
sorszám: 37861 (115317)
(előzmény: Keri, 2009-07-19 20:47:51)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2009-07-19 21:08:48
Talán a kispolszkinak olyan, de nem tuti.
Azt tudom, hogy a Trabanté az jó a 125/150-es és a 250-esekre.
sorszám: 37860 (115316)
(előzmény: Nfsman, 2009-07-19 20:41:27)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-07-19 20:47:51
:))))))))))))))))
Ez marhajó, 10pontos történet :))))

Jó sok koksz lehetett benne, ha még vasolvasztásra is elég volt.


A kis TS-en nincs tömítés, még csak a helye sem. ETZ-n tudom hogy van.
sorszám: 37859 (115315)
(előzmény: Atilla, 2009-07-19 20:39:38)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-07-19 20:41:27
Üdv. mindenkinek! Régebben volt szó arról azt hiszem, hogy valamelyik régi szoci gépnek/autónak a tanksapkája megegyezett a 251-es ETZ tanksapkájával. ez lenne a kérdésem, hogy megyik volt ez?... nem találni sehol gyári tanksapkát :(. a másik kérdés, hogy a láncokkal mik a tapasztalataitok? sok helyen olvastam, hogy az arany favorit nyúlik... :S szerintetek melyik lenne a jó? előre is köszi a válaszokat :)
sorszám: 37858 (115314)

 
 
Atilla
válasz erre | email2009-07-19 20:39:38
A kis TS-en nincs ott tömítés? Az ETZ-n és a /1-esen is van mind2 helyen o gyűrű.

Ma nagy dolgot vittem véghez! Gondoltam kipróbálom a kipufogó kiégetést. Nem vagyok nagy híve, úgyhogy én mindig újat veszek. Így van otthon 3db telerakott fölösleges dob.
Egyikről tudtam, hogy iszonyatosan tele van, azzal vettem anno a gépet, egy olyan emberé volt aki maximum 80-al ment vele. és jó sűrűre is keverte az olajat, nehogy baja legyen. Én maximum 90-et tudtam menni azzal a csővel, alig talált ki belőle a füst. Így hát ez lett a kiválasztott. :-)
Jó sokat melegítettem, mire belenézve szépen vörösen izzott a koksz, ekkor adtam neki levegőt!
szépen elkezdett kékülni a dob, volt olyan fűst, hogy a pofám égett, pedig direkt nyugis helyen álltam neki.
Szépen elért a kékség a hátsó hegesztésig (Ahonnan már egyenes a dob) és ott elszabadult a pokol! Elkezdett rotyogni, mintha forrna benne a cucc, majd morogni mint gyerekkoromba a túlfűtött olajkályha. Először csak vörös lett, majd szinte fehér, vagy egy órán át izzott, a füst elmaradt és hátul nyomta a lángot, azután szépen elkezdett hátul folyni belőle a vas, mint a kohóból!
Na ekkor kezdtem elbizonytalanodni! :-) Leállítottam a levegőt, de nem hatotta meg, jó fél deci vas kifolyt belőle és szépen odakötött a földre. Mikor kihűlt azt néztem, hogy talán csak az utolsó vékony cső folyt ki. Legalábbis az teljesen hiányzik. Hát ez a sztori, szerencse, hogy fölösleges cső volt. Azért ha majd lesz időm, feldobom a motorra kipróbálom! :-)
Mindenesetre óvatosan a kiégetéssel, mert nem egyszerű eset.
sorszám: 37857 (115313)
(előzmény: Keri, 2009-07-19 18:49:24)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-07-19 18:49:24
Valamennyi ideig nem csöpög...nekem kb. 10 percig :D

Na de a lényeg. Eredetileg a passzentos illesztés tömített a kapilláris hatás miatt, de mára ezek a frankó illesztések szétkoptak, ezért ereszti.
Ha eredeti állapotot akarsz akkor meg kell perselyezni ezeket a tengelyeket, de ha már ennyi munkát belefektetsz a szimeringgel vagy ahogy te is írtad O gyűrűs tömítés beiktatásával jobban jársz.
sorszám: 37856 (115310)
(előzmény: LG TS, 2009-07-19 18:21:04)

 
 
LG TS
válasz erre | email2009-07-19 18:24:10
1 kérdés: A TS 250 és a per 1-es villakiflijei és a lámpatartó háromszöge egyforma?
sorszám: 37855 (115309)

 
 
LG TS
válasz erre | email2009-07-19 18:21:04
Haha! Én is otthagyom a névjegyem. Legjobban akkor folyt amikor a dinamó alatti szimering háza nem feküdt fel rendesen a blokkra, mert el volt vetemedve na akkor rendesen tócsát hagyott 1-2nap alatt. Ma csináltuk a teleszkópokat, az egyik a zárócsavarnál folyatta eléggé, a másik meg a szimeringnél; a változatosság gyönyörködtet :D
A berúgókarnál én meg fogom csinálni, úgy ahogy waresz, hogy egy nútot a váltótengelyre arra gumigyűrű és úgy megy rá a berúgótengely. Lehet hogy a deknit meg kimaratom, és megy bele egy szimering.
Nem bírom elhinni, hogy nem lehet egy MZ blokk csöpögésmentes, legalább valamennyi ideig.
sorszám: 37854 (115308)
(elözmény: Árpád, 2009-07-18 12:25:16)

 
 
Klaudia
válasz erre | email2009-07-19 13:04:30
Etanol?...váu, le vagyok maradva! :)

Hát igen, az 500Ft baráti ár...néha a Tescoban van akcióban az Arol 2T is 500ért...csak én nem szeretem, mert érezhetően rosszabb vele menni.
sorszám: 37853 (115304)
(elözmény: Árpád, 2009-07-19 08:15:43)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2009-07-19 11:57:45
Hello. Kis TS-em füstölt kegyetlenül, és ragacsos trutymót váladékozott a kipuff végén, folyt az olaj a kupplung bowdennél is,a szimeringet reflexből kicseréltem. A füstölés meg gondolom a váltó oldali szimering miatt van, mert a keverék arány módosítás és olajváltás nem segített. A lényeg, hogy nem a szimeringnél folyt az olaj, hanem a főtengely csapágy külső felén, ugyanis ez elfordul a fészkében, mindkét oldalon. A váltó oldali szimeringet hogyan kell cserélnem? Illetve ezeket a csapágyakat hogyan javíthatom?
sorszám: 37852 (115301)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-07-19 09:44:07
Sokat segít a dolgon.:D
sorszám: 37851 (115299)
(előzmény: Keri, 2009-07-19 09:10:04)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-07-19 09:10:04
Egyes adalékok, nem a teljes olaj.
sorszám: 37850 (115298)
(elözmény: Árpád, 2009-07-19 08:47:31)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu