hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. április 28. hétfö 
Valéria

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

Keri
válasz erre | email2009-08-08 07:10:55
Azért az ilyen írásokkal vigyázz.
sorszám: 38065 (115924)
(előzmény: waresz, 2009-08-07 23:16:09)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-08-08 05:56:02
Majd a vakondokok elmondják hogy ment a gép. :D
sorszám: 38064 (115923)
(előzmény: vadmotoros, 2009-08-07 23:30:24)

 
 
vadmotoros
válasz erre | email2009-08-07 23:30:24
Én 4T-vel próbáltam, 8 liter benzin, 4 liter E85. Még kevesebbet is fogyasztott mint benzinnel, cserébe alig akart menni. Meguntam a gyengélkedést és tettem bele Shell V-power racinget. Ami a Ferrarinak használ, az a Suzukinak is :D

Vajon a Robi kapálógép hogy mehet az E85-el? Lehet jövő héten ki is próbálom. :D
sorszám: 38063 (115922)
(előzmény: Keri, 2009-08-07 20:58:47)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-08-07 23:16:09
nálam van egy nagy zsák régebbi műtrágya... meg van néhány marmonkanna gázolaj.. és még van betonkeverőm is:D
sőt! még a keverési arányt is tudom!

kinek van kézigránátja gyutacsként?:D
sorszám: 38062 (115921)
(előzmény: Keri, 2009-08-07 21:37:58)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-08-07 21:37:58
Az otthon tárolt 20liter benzinről (1:50-re keverve), a géprongyokról és az üres sörösüvegekről nem is szólva ;-)

Megyek is visszaviszem a szelektívbe az üvegeket mielőtt rám törik az ajtót :D
sorszám: 38061 (115920)
(előzmény: Árpád, 2009-08-07 21:13:11)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-08-07 21:13:11
Gyanús vagy te nekem.... Kémcsöveket akarsz venni, és mindenféle gyúlékony anyagot tartasz otthon.....
"Ezt a bombát magyar terrosták csinálták" ..... :D
sorszám: 38060 (115919)
(előzmény: Keri, 2009-08-07 20:58:47)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-08-07 20:58:47
Te aztán rendesen kivesézed a témát :)
Helyes! Ha egyszer túladagolom a kávét lehet hogy kigyűjtöm cikkbe az etanolos tapasztalataidat.

Én nem mértem ilyen pontosan, de kb. 30%-al többet fogyasztott nekem. (ennyivel kevesebb távra volt elég 1 tank etanol az 1 tank benzinhez képest)

Van most legalább 6 féle olajam az ásványitól kezdve a full szintetikus verseny olajig, van vegytiszta etanolom is, csak kémcsövem nincs hogy hiteles keverési és ülepedési tesztet csináljak.
Hol lehet kapni kémcsöveket, meg tartót hozzá? Biztos nem drága, meg másra is jó lehet még.
sorszám: 38059 (115915)
(előzmény: szsrobert, 2009-08-07 20:04:52)

 
 
Balázs_
válasz erre | email2009-08-07 20:45:28
Jah akkor jó :) én így tudom, ennek ez a "titka" aztán slussz. Hidegen nem jön le sose, de viszont ha acetilénnel megküldöd olyan 300-ra akkor szépen elengedi.
sorszám: 38058 (115913)
(előzmény: Kuci, 2009-08-07 14:20:43)

 
 
Balázs_
válasz erre | email2009-08-07 20:36:05
Nah meg van oldva, beégett a megszakító. Ennyih, kapott egy BH6S-t meg egy másik kondit és álomszép szikrát ad.
sorszám: 38057 (115912)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-08-07 20:04:52
Bedobtam 1liter 1:30-as etanolkeveréket a motorba. 19km-t sikerült teljesíteni 70km/h sebességgel a 125-ös ETZ-vel.120-as fúvóka, tű felső alatt eggyel, levegőcsavar fél fordulatig nyitva 14-es lánckerék.
5,26 liter/100km. Bammeg, hol a 20% fogyasztásnövekedés? 38,42%-kal többet kért a benzinnél.
Az olaj arány benzinnel 1: 21,67.
Van kenés :-)
Kevertem kb. 1:50-es keveréket, azt a mennyiségű olajat símán feloldotta az E85.
sorszám: 38056 (115903)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-08-07 19:08:40
Természetesen nem kell, sőt nem is szabad ragasztgatni, heggeszgetni. Nincs annál szarabb, mint amikor egyszer csak elenged a kötés. A megoldás jó, vagy csak kicsit kopott kúpnál a normális felrakás.Egy picit kopott kúpnál továbbra is fentartom, hogy érdemes rákoccintani .
Ha erősebben kopott a kúp akkor a köszörülés segít. Ha ennél is szarabb, akkor cserélni kel a főtengőt, mert baármivel teszed fel elenged idővel. Ha heggeszti valaki, még a szimeringet is kinyírhatja. Szerintem.De ez mindegy, mert úgyis szar az egész, úgy ahogy van, heggesztve.
sorszám: 38055 (115897)
(előzmény: Keri, 2009-08-07 15:57:15)

 
 
Jawa350speed
válasz erre | email2009-08-07 16:07:03
Ezt figyelmen kívül hagytam, csak olvastam hogy alapjáraton is tölt már:-) 1500-nál kapcsol be a fesszabályzó szóval így már értem a dolgot. Na a hülyeségnek nincs határa. Ezek hókuszpókuszok csak, van egy idős szaki amikor mesélem neki amit itt olvasok, az ideg majdnem szétvágja hogy az ilyen mókolások miatt szív sokat. Mindenki tudja, hogy szarból nem lehet várat építeni. Írtam a zsírral feltett kuplungról régebben:-) akadnak érdekességek. Lehetne egy ilyen archívumot kitalálni amibe az őrületes hülyeségeket összelehetne szedni.
Meséltek nekem régi nagy motorosok, hogy ment a jawa kerozinnal:-), csak röhögtem rajtuk mert akkor már gázolajjal is beindulna a gép.
sorszám: 38054 (115895)
(előzmény: Keri, 2009-08-07 15:57:15)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-08-07 15:57:15
Ahogy intravénás mondta, nem kell loktite, ha nincs szétverve a kúp akkor rászorul ha szét van verve akkor meg csak idő kérdése és amúgy is lejön, hiába savazod, ragasztod, hegeszted.
sorszám: 38053 (115894)
(előzmény: Balázs_, 2009-08-07 07:28:09)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-08-07 15:54:02
Az nem jelent semmit milyen új szimmering van benne attól még lehet rossz, de az új hibajelenségek fényében valóban nem az lesz.
Inkább érintkezési hiba, vagy időszakos zárlat ha ennyire spontán csinálja. Esetleg a trafó gyenge, de egy új és belevaló hőértékű gyertyát is próbálhatnál.

2200-as alapjárat pedig nem mondható frankónak. 1000 az igen, de van itt aki 2200-nál nem is pörgeti jobban, nem hogy az legyen az alapjárat.
sorszám: 38052 (115893)
(előzmény: Balázs_, 2009-08-06 20:40:38)

 
 
Kuci
válasz erre | email2009-08-07 14:20:43
Csak kíváncsi voltam, nekem bőven elegendő, amit írtál. Köszi!
sorszám: 38051 (115892)
(előzmény: Balázs_, 2009-08-07 13:19:51)

 
 
Balázs_
válasz erre | email2009-08-07 13:19:51
Most pontosan mondjam meg hány °C-ra kell melegíteni? Tudtommal van olyan ami 300-ig állja a sarat. Ha nem olyannal van feltúrva az elvileg 2-300nál enged, meg az acél hőtágulása is segít rajta. Nem gázégővel kell langyosítgatni....
sorszám: 38050 (115889)
(előzmény: Kuci, 2009-08-07 12:52:10)

 
 
Kuci
válasz erre | email2009-08-07 12:52:10
És hány fokra kell melegíteni, hogy feloldjon?
sorszám: 38049 (115888)
(előzmény: Balázs_, 2009-08-07 07:28:09)

 
 
Balázs_
válasz erre | email2009-08-07 07:31:39
Ne szidd azt a dinamót, az Mz-n istenes dinó van (az Uraléra töltést varázsolni na aaaaz igen, egy Mz-n nem ügy), az elektromos fosszab szerintem tök fölösleges rá, nekem 7,4es töltés van rajta, és alapjáraton is tölt. Ám erre rá kell mérnem még, lehet hogy a viszáram-kapcsoló baromkodik egy kicsit.
sorszám: 38048 (115876)
(előzmény: Péter mz, 2009-08-06 22:32:32)

 
 
Balázs_
válasz erre | email2009-08-07 07:29:18
Jham ezeket megnézem mégegyszer, mert lehet hogy csak elmászott az egész normálatlanságra, elméletileg helyesen van beállítva, gyakorlatilag megnézem. Thnx
sorszám: 38047 (115875)
(előzmény: Rókapimpó, 2009-08-06 22:14:24)

 
 
Balázs_
válasz erre | email2009-08-07 07:28:09
Benyafaló-bácsi: nem szopatás a loctite, azért találták ki, hogy az a rohadt kuplung ne másszon le. A kötés oldható csak meg kell melegíteni, ennyire egyszerű csak a sok nagyonokos hidegen akarja szétvenni.
sorszám: 38046 (115874)

 
 
chris8
válasz erre | email2009-08-07 00:27:33
sziasztok srácok egy kis állapotjelentés rengeteget motorozom és már ráfért hogy foglalkozzak is a motorral jelentem át tisztitottam a karbit kipufogót gyertyámat lecseréltem (eddig azthittem hogy a magneti az aztán igen de most rájöttem hogy a kis fükaszákban lévő gyertya sokkalta jobb)---->majd a többpólusú talán mégjobb lessz..aztán karbi polirozás a defektemet kijavitottam mert ugy nem előnyös :) és öszegyüjtöttem egy kis pénzt a gps re...és igy északára kifogytam az ötletekböl gps-t hogy alakitsam át vizállóra? gyengébb ideg állapotomban ráhuztam egy life style-t de idővel elszakadt tanácsokat köszi remélem szivesen látjátok az irásomat :) széles utat
sorszám: 38045 (115873)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2009-08-06 22:32:32
a fő ok az hogy dinamós.Nekem kis ts em van az szintén dinamós.Mechanikus fesszabbal nem mindegy hogy van e töltés alapjáraton vagy nincs,mert ha gyenge az akksi +tompitott is ég akor alapjáraton nincs annyi töltés és az akksi csak merül majd már nem képes a gyertyán szikrát létrehozni.Megoldás lehet ha nincs akkor egy elektronikus fesszab,de ami olcsóbb az annyi hogy csökkentsd le a gyertyahézagot 0.4 -0.5mm re,0.6m nél legyen kisebb.Ha nem hagy ki akkor jól haladsz.Nálam megoldotta a 2 dolog az egészet,de ha sokat megyek városban akkor csak a helyzetjelzőt égetem.Neked is ajánlom hogy próbáld ki a motort lámpa nélkül.
sorszám: 38044 (115871)
(előzmény: Balázs_, 2009-08-06 08:37:42)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2009-08-06 22:14:24
Állítsd be a megszakítóhézagot 0,3-0,4 mm-re, előgyújtást 2,5-3 mm-re és ami engem is megszopatott kb 1 hónapja az a gyertyahézag amit állíts 0,6 mm-re.
Nekem olyanokat csinált a moci, hogy rendesen beállítottam a gyújtást és nem pörgött ki rendesen, csak kb 4000-4500-ig és ott ledadogott, aztán már azt is csinálta, mint amit te is írtál, hogy 3000 alatt csak úgy magálól leállt, nyélgázon kb 4500-nál ledadogott, ha visszaengedtem a gázt, akkor még gyorsult kicsit, ha nyélgázon indexeltem, akkor az index villogásának ütemében hagyott ki a gyújtás...

A szikra nekem is kicsi volt és nem az a szép kék, hanem olyan lilás pirosas. Túl nagy volt a gyertyahézag (a gyertya dobozán azt írták, hogy gyárilag 0,6-os, hát ez volt vagy 1 mm), kicsit összébb ütöttem és mintha kicserélték volna a gépet.
sorszám: 38043 (115870)
(előzmény: Balázs_, 2009-08-06 20:43:19)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-08-06 20:57:07
mért kell loctite?nem igaz hogy nem tudja sok ember hogy csak magát szopatja szét
,normálisan meg kell csinálni a kúpos illesztést,ki kell hézagolni helyes sorrendbe,és az totál müködőképes.
Ha csak aa barmolás megy,aztán meg csodálkozás meg szitkozódás miért nem jön le,meg széttörik az agy stb.
csak egy tipp.a szimering szerintem ha cafrangosra van szakadva akkor se csinál ilyet,valami nagyon nem kóser a gépedbe,csak igy tömören,én átnézném a karbit,meg egyáltalán a gyujtás,kompletten,ha megszakitós akkor kismillió hibalehetőség van
sorszám: 38042 (115867)
(előzmény: Balázs_, 2009-08-06 20:43:19)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-08-06 20:47:58
Ma megint fogyasztást mértem. 55-ös óraállást számoltam, valóban ott fogyott ki. Váltottam volna tartalékra.. és tartalékon volt! Fater dumálása és a Suzuki szerelése miatt elfelejtettem beönteni a lityót, és átváltani a benzincsapot. Így megszületett a rekord: 6km-en egy csepp üzemanyagot sem fogyasztott a gép. :-DDDDDD
sorszám: 38041 (115866)

 
 
Balázs_
válasz erre | email2009-08-06 20:43:19
Ja és stabil 2200-as alapjáratot lehet véle csinálni. Amikor meg hallom hogy kezd ledongani és ráhúzom felpörög és van hogy észhez tér, van hogy nem. Ha jövök vagy 40-50-el és leáll akkor meg hagyom gurulni és akkor se ugrik be, simán leáll. Az nagyon csúf lenne ha szimmeringgel kéne szórakoznom mert a télen lett felújítva és a kuplung-lebányászást azt nem nekem találták ki, na meg a Loctite azért odafogja az agyat.....
sorszám: 38040 (115865)

 
 
Balázs_
válasz erre | email2009-08-06 20:40:38
Új duplaajkú szimmeringek és csapágyak vannak benne, nem kifejezetten motorféknél van, amikor kikuplungolok és gurulok, de volt plö hogy kigyorsításnál csinálta. Mondok egy példát, kikuplungolok és gurulok a piros lámpához, blöööööööööööö leáll. Leszállok, ruggantok egyet indul. Na ilyesmi. Ja és a gyertya-kép meg olyan mint a nagykönyvben. Sz'al nem tudom, nekem a szikra nagysága-színe nem tetszik elsősorban. Csinált már ilyet, de akkor egy gyertya-csere és kész.
sorszám: 38039 (115864)
(előzmény: Keri, 2009-08-06 19:54:21)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-08-06 19:54:21
csak motorféknél jelentkezik neki, szóval nem biztos hogy látszik.

Nekem is volt ilyen valami csillivilli szimmeringgel. Rendesen ment a motor, de motorféknél leállt ami azért volt kellemetlen mert mindig a kanyarban döntéskor amikor gázt kellet volna húzni torpant meg, amíg nem kaptam egy jó kis puha anyagú ződ hubertet :)) Azzal azóta sincs gond.
sorszám: 38038 (115863)
(előzmény: Árpád, 2009-08-06 19:10:01)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-08-06 19:10:01
A gyertyaképből is megálapíthatja valszeg. Ha szimeringesm ami tényleg esélyes, akkor egész világos szürke lesz.Esetleg egy kissé elégett elektródával tetézve.
sorszám: 38037 (115861)
(előzmény: Keri, 2009-08-06 17:44:15)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-08-06 17:44:15
Szimmering probléma lehetséges.

Próbáld meg ráhúzott szívatóval hogy viselkedik motorféknél.
sorszám: 38036 (115858)
(előzmény: Balázs_, 2009-08-06 08:37:42)

 
 
WALKER !
válasz erre | email2009-08-06 08:59:24
VI. Pilisi MOTOROS Gerjedelem
augusztus 14-16. Pilis
www.pilismotor.hu
sorszám: 38035 (115846)

 
 
Balázs_
válasz erre | email2009-08-06 08:37:42
Szermusztok!
Nagy kérdés, Mz Ts 250/1, cserélt megszakító-kondi, kitakarított kommutátor, új szénkeffencsek. Olyat csinál ez a dög, hogy amikor menek vele és beérek városba tehát váltok, gázelvétel, kikuplungolás, lejtőn gurulás stb. leáll alattam. Olyan mintha elmenne a gyújtás, a leállást vagy semmi vagy egy tüsszentés (jobb esetben) vagy durranás kíséri (belőtt keverék kipuffban elszáll). Az alapjárat stabil, felújított a karbi, a főtenely új, gyertya új és őzbarnára ég ki. Amit megfigyeltem, hogy az új gyertyákkal vékony kék szikrát vet ami kicsit használtabb (nekem bevált isolator) azzal meg dob rendes szikrát de pirosat. A megszakító üllő-kalapácsán van középen egy szürke köralakú folt. A töltés meg 7,4 V 4-4,5 ezres fordulaton. Nah erre van-e vmi tippetek? Trafó? Kondi? Megszakító? Fesszab-érintkezők beégése? Kössssssz :)
sorszám: 38034 (115845)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-08-06 07:23:15
Tegnap lemértem a fogyasztást, 1 liter E75-tel 27km, 3,7l/100km. 125-ös henger 14-es lánckerékkel. Benzinnel 2,8 volt a 150-es hengerrel, 16-os lánckerékkel. 896Ft, ez benzinnel 2,77 liternek fele meg. Tehát ugyanannyi. Viszont a motorba több olaj jut, és jobb a hűtése.
Kipróbálom 60-70-félgáz kombinációban is.
A múltkor 70 körül is 3,8 liter jött ki.Megmérem pontosan.
Szesszel nem érdemes lassan menni, akkor is annyit eszik, mint ha húzod neki. :-)
sorszám: 38033 (115844)
(előzmény: Keri, 2009-08-05 09:00:54)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2009-08-06 01:11:27
én is csinálok,gyári szinezéssel,csak le kell adni a sajátját,az alapján dolgozom,sajnos fejből nem tudom a villamos hálózatot kialakitani,és méretezni.
06309794913
üdv:András
sorszám: 38032 (115843)
(előzmény: Victor, 2009-08-04 10:45:22)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-08-06 00:37:49
azért nem jó az etz hollander, mert hosszú csúfság:D amúgy lehet hogy jó ,asszem menet egyforma.
sorszám: 38031 (115842)
(előzmény: mz250, 2009-08-05 15:29:45)

 
 
mz250
válasz erre | email2009-08-05 15:29:45
egyenlőre nem eladók.Én is azokat használom a motorhoz.Esetleg tudnél valami infot hogy miért van az a beömlő különbség?mind kettőn 250/2 felirat van.
sorszám: 38030 (115837)
(előzmény: bambi99, 2009-08-04 22:47:15)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-08-05 14:28:58
husz 51hat321hét
sorszám: 38029 (115834)
(előzmény: hygy, 2009-08-05 10:52:53)

 
 
hygy
válasz erre | email2009-08-05 10:52:53
Laci mi a telszamod? Ird mar meg privat emailben lecci. Ami nekem megvan mar nem jo.
sorszám: 38028 (115831)
(előzmény: Keri, 2009-08-05 09:00:54)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-08-05 09:00:54
Nem vitatom tényleg csendesebb, ha tocsog az olajban.
Azonban, ha elég benzint adsz neki, akkor is csendesebb :) Igaz akkor már nem olyan gazdaságos.
sorszám: 38027 (115826)
(előzmény: szsrobert, 2009-08-04 21:06:54)

 
 
bambi99
válasz erre | email2009-08-04 22:47:15
a 250-s hengerek nem eladók?
sorszám: 38026 (115820)
(előzmény: mz250, 2009-08-04 18:37:05)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-08-04 21:07:36
Valamelyikőtök írta a vízbontót az MZ-jében. Azt is ki kellene próbálni.
sorszám: 38025 (115817)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-08-04 21:06:54
Akkor nem is teszek hozzá olajat. :-)
"Olaj nélkül is működik a motor,csak magasabb az üzemi hőfoka". :-D

Az alukosár hamar szétkenődhet.30-35-össel jobb, csendesebb a gép, mint 40-50-essel.
sorszám: 38024 (115816)
(előzmény: Keri, 2009-08-04 07:53:54)

 
 
mz250
válasz erre | email2009-08-04 18:37:05
Mit gondoltok az ETZ250 kipuffhollander jó lehet az ES250 be?
Van két db 250 es trophy hengerem érdekes hogy az egyiknek a beömlőjén van felülről valami idom ami szűkíti a beömlőt a másiknak nincs.Miért?
és hasonló a helyzet két 175/2 trophy hengernél is teljesen más a beömlő formája a beömlőknek sőt a hozzá való hengerfejek is mások az egyiken az írja 10:1 hez sűrítéssel.Miért vannak ezek így?Újították a szériákat, vagy valami sport verziókról van szó?
sorszám: 38023 (115811)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2009-08-04 15:12:43
Hello.
http://www.mzclubhungary.com/-on keresd Baki Mátét (ott a fórumon asszem bakimate a nickje), ő készít kebelköteget, vagy néha itt is megfordul azt hiszem pscTS250/1 nicken.
sorszám: 38022 (115810)
(előzmény: Victor, 2009-08-04 10:45:22)

 
 
Victor
válasz erre | email2009-08-04 10:45:22
Sziasztok. Még anno írta itt valaki, hogy gyárt MZ-hez kábelkorbácsot. 125-ös ETZ-hez lenne szükségem...
sorszám: 38021 (115809)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-08-04 07:53:54
Pedig az olaj drágább mint a benzin, mert olajból 1 liter legjobb esetben is 1000 forint, benzinből meg 300 :))))
sorszám: 38020 (115808)
(előzmény: szsrobert, 2009-08-03 22:45:54)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-08-03 22:45:54
Szegényebb bentin-levegő keverékkel.
Légy erős: 1:30-1:35 keveréket használok. :-)
sorszám: 38019 (115802)
(előzmény: Árpád, 2009-08-03 11:54:28)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-08-03 11:54:28
Grat. Sikerült letolnod a második helyre a dobogón.:D
Csak az a kérdés, hogy úszod meg a kipuff gyors elkokszodását? :)
sorszám: 38018 (115775)
(előzmény: szsrobert, 2009-08-03 07:48:41)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-08-03 07:48:41
???
3-3500-as fordulaton használom leginkább, mert 50-nél 2,8-at, 60-nál 3,3-at eszik.
Tehát még nálad is jobban kímélem. :-)
sorszám: 38017 (115765)
(elözmény: Árpád, 2009-08-01 14:06:53)

 
 
Peti P10
válasz erre | email2009-08-02 14:40:13
Mz TS 125 blokk alkatrésznek eladó.
06307388462
sorszám: 38016 (115758)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu