:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Először azt hittem, te árulod itt és így a motorod... :)))
Hallottam már róla, biztos nagyon hatékony, de ennyit már nem érne meg nekem egy 750ft-ért vett mz karbi. Marad a kifőzés.
sorszám: 38398 (116745)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-08-31 08:30:16)
Van ultrahangos tisztítás, 7e Ft. Ha már nem jó semmi más.
Háth, nem nagyon bolygat ez a végsebesség kérdés de az fix hogy a legtöbb esetben a 140 (széria álapotot feltételezve) az olyan hogy 5-öt-10-et csal fölfele a mutató, 5-öt-10-et meg rátesz a fantázia.
Az enyém is ment óra szerint 140-et (ETZ 250, gyári 19/48 átétellel) de aztán egy jól beállított bicó-órával is megmértem és az bezony az "csak" 127 volt....
Ám mivel a 90-100 röhögve megvan, ezért nem is igen próbálgatom tovább.
hát mi van veled:D?
140et símán megy, sőt, 150et is, csak lefelé csal az órája!!!
nem tudtad?:D
amúgy a peregyest meghajtottam tegnap én is, az M1 budaörsi hosszú sík egyenesébe az is ment 140et óra szerint, bezzeg a fordulatmérő még csak 5400at mutatott. 21fogú lánckereke van, így a számított fordulat-sebesség diagram szerint 140nél már 6000 kéne legyen a fordulat. ha a két óra hülyeségét átlagolom, akkor kb 130volt a sebesség. az meg megint más, hogy húzhattam volna tovább is, mert még lassan gyorsult, csak nem akartam kínozni.
ez ám az összetett mondat:D:D
nemlesz
nemkell
megvan
:D:D:D:D:D
"a végsebessége 140 "
Vegyé' le 10-et, még akkor is pöpec a géééép :-)
Üdv!
ETZ első kerék gumi és féktárcsa nélül eladó.Ára:3000.-ft képet emilben tudok küldeni.
végülis MEG VAN CSINÁLVA:D:D miért rossz volt?
Na hallod, látszik a 160 karakteres tagolás. Ennél hosszabban nem tud koncentrálni...ezek a mai fiatalok ;-))))
Sztem. a srác csak nincs toppon fogalmazást illetően :D nagyon jó motor, ennyi jön le az egészből.
Igen... én a fehér por állagú ultrát használtam. A forró víz felazítja a lerakódott benzint, olajat, olajsarat... port minden trutyit, az utlra pedig ezt teljesen le is takarítja a felületről... ezután még meleg állapotban ajánlott kinyomatni levegővel, mert ez képes visszaszáradni. akár többször is megismételheted a fújás után, hogy biztos tiszta legyen.
na ez nekem 1kicsit sok.
mármint a duma.
szerintetek?
http://www.motorpiac.hu/index.php?oldal=hir&tip=1&kod=5598
Tényleg szép,lehet hogy jó ,de ennyi duma után ha tetszene se hivnám fel.
üdv
Leírás:
(Pest megyében)Eladó egy 250 ccm es Mz tökéletes állapotban erős motor, Karcmentes fényezés, Nagyon megkímélt, Uj gumik elől, hátul, Max 100 Km t mentem az uj gumikkal, minden egyes kis kütyü kicserélve vadi újra(gyujtásmegszakító, kondik, Töltésszabályzó, Relék, Yamaha visszapillantó tükrök és indexek, müszaki 2010 ig túraplexivel, vadi új tartalék kipufogóval, Sok sok extrával amit nem részletezek, Akit érdekel irjon, Mert biztosan megéri mivel ezzel a motorral gond nemlesz, nemkell rajta semmit javitani és meghibásodni se fog, megvan csinálva, Csak mennikell vele, Nagyon szerettem nehézlesz megválni tőle, De kategória válltás miatt,600 as yamaha, és a garázsban lévő kevés hely miatt megkell vállnom tőle, szóval ha kell egy megbizható és esztétikailag is tökéletes csillogó villogó mz akkor itt az alkalom... :) ( a másik meg az hogy 50ccm es kis robogókért elkérnek 2-3 száz ezret, és az mégis csak egy 50 es motor, Se nem gyorsul, semmire se jó, Az mz m meg ha odahuzok neki feláll 1kerékre, a végsebessége 140 szóval azért egy mz se rosz ha valaki azthinné hogy ááá ez egy régi motor alig megy, Kezdő motornak még sok is lehet, és az ára sem sok szerintem főleg ezekhez a kis 50 esekhez képest) Megnézhető és kipróbálható minden hétvégén(szombat vasárnap) telefonon előre egyeztetett időpontban
Felszereltség:
tárcsafék
Hát ezt inkább a kertes házban fogom csinálni nagymamáméknál. Fognak neki örülni, hogy már megint mit ki nem találtam :)
Köszi a tippet! Még a végén lesz 3 működőképes MZ karburátorom. Csak sokat kell főzni! Az ultra az a fehér porszerű valami lenne?
http://sportmotor.hu/motoros_videok/poen/karburator-fzes-39033 itt a főzés ultradermet bele dögivel és meg kell várni míg forr, ez a módszer semmi kárt nem okoz azóta vagy 2 karbi lett még kifőzve ott is működött:):) egyébként én Miskolcon tanulok ha gondolod esetleg segíthetek "több szem, többet hal":D:D
akkor ha az örökölt felvettette hagyatékba akkor lehetséges, ha nem akkor sajnos nincs kivel adásvételit írnod hisz a tulaj meghalt:(
Eh... akad egy pár szóismétlés, elég hulla vagyok xD. Amúgy azt hiszem Jaky írta ezt a receptet anno... az ő érdeme.
Jó bő ultrás forró (szó szerint, akár rezsón is csinálhatod odakinn, mert büdi :D) vízben szó szerint ki kell főzni, az úszót kivéve mindent lehet, kell is. Én is rengeteget maceráltam, áztattam brigéciolban, levegővel fúvattam, vékony műanyag szállal bökdöstem a lyukakat... oszt azt hittem tiszta. kifőztem és a fehér ultrás víz vmi. csoda folytán f*s barna lett. Ezután még forró állapotában átfúvattam kompresszorral :D utána csodával határos módon beton stabil alapjáratom lett, ha van világítás, ha nincs, mindig 1100 az alapjárat. jobban is reagált a gázra, szal megéri kicsit főzőcskézni :)
valaki írta hogy kifőzte valami lúgban, én még nem csináltam ilyet.
Hello mindenkinek! Az szeretném kérdezni hogy,valaki rendlekezik-e tapasztalattal, Mz újra forgalomba helyezésével kapcsolatban. Egy TS 125-ről lenne szó, aki árulja örökölte. A motor rendszámát még a néhai gazdája adta le,de a forgalmi engedély megvan.Lehetséges -e valahogyan újra forgalomba helyezni a járgányt,már több mint 10éve nincs forgalomba. Válaszotokat előre is köszönöm
Te Pest én Miskolc, kis Mz-vel az egy fél élet :D de azért kösz a felajánlást. És abban sem vagyok biztos, hogy odaérnék. eddig legnagyobb út az Eger oda-vissza 2x70km volt. Amúgy az egyik karburátorral azt csinálja, hogy nincs alapjárati tartomány, tehát alacsony fordulaton nem kap anyagot, fullad, ha ráhúzom a szívatót akkor megindul, de ha csutkagázt húzok és már a főfuvin át szív, akkor megy rendesen. Úgy látszik nem jött ki belőle a dzsuva. Mibe áztassam, ha a sűrített levegő kevés?? Másik régi karbijával ezt nem csinálja. Jó játék amúgy tényleg!! Érdeklődve néznek a lakótelepi népek, mikor oda-vissza zúgatok :)
125-150-es ETZ-re kell? Mert akkor van egy jó állapotú lengővillám.
sorszám: 38377 (116636)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-08-28 14:55:00)
Pest környéki szerszámkészítő, esztergályos, vagy bárki kellene nekem, aki képes müanyag fogaskerék minta alapján fémből ugyanolyat készíteni. Kisteher pótkerék-csőrlőjéről van szó, nem MZ.
Köszi
Köszi,, van az egyenesfutásban vagy 3cm, variáltam alátétekkel, most már kevésbé ér bele, oldalsztender nekem most jó, mert a középsőn nincs rugó(hol lehet kapni?) és már többször felborult, míg bezárom a kaput.Ha a fékkar törik el, azzal még elmegyek dolgozni, de ha a kupplung, akkor már csak késve érek be.
Nem egyengetem, inkább beszereznék egyet, ha van vkinek ilyen villája, engem érdekel.
Érdeklődni telefonon vagy mail-ben
Tel.:70/4118313
Mail: mreniii@citromail.hu
Sziasztok!
Van egy eldaó Bambi féle 300-as hengerem ETZ-re.Motoron még nem volt...
Kompletten dugó,gyűrű,csapszeg+hozzá igazított hfej.
A hibája mindössze annyi,hogy sikerült egy gyűrűt eltörni így per pill csak egy van hozzá.(200Ft-os tétel)
Az ára 12ezer HUF
50 kilométer felvonulás jellegű csoportos araszolgatás után nekem is nyöszögött visszaúton pár hete. aztán normális használat mellett visszanyerte eredeti formáját. Bár a féket viselte meg legkevésbé az araszolgatás, a kuplung se volt nagy probléma. Az igazi gondot az ETZ üllés okozta. Igaz az enyém a megszokottnál is puhább. Mire a Hősök terétől Verőcére értünk, csillagokat láttam a fájdalomtól. Tudom, ez nem a féktémához illik, de azért ETZ téma. Aki jót akar magának, a lehető legkeményebbre tömje ki az ülését.Persze ne fával, vagy sóderrel. :D
Ja azt még érdemes tudni, hogy ha csak egy kicsit fogja a fék a kereket az nem probléma. Az ETZ tárcsafékes kerék a legritkább esetben forog hosszan lendületből.
Az a lényeg hogy intenzív használat után se fogja erősebben.
A merevebb fém fékcső némileg javít a helyzeten, de csak ezért nem érdemes, mert működés szempontjából lényegtelen.
Ez azért nem ilyen egyértelmű.
Nekem 110-es van benne ha jól emlékszem.
Vagy a körül. A 100-as már kicsi volt, de én reszeltem magamnak tűt ami eltér a gyáritól, szóval az én méreteim sem mérvadóak :)
Könyv szerint a BVF 22N1-3 karbi van a 125-ösön 87-es főfúvókával és 65-ös tű fúvókával,
A 150-esen BVF 24N1-1 karbi van 92-es fő és szintén 65-ös tű fúvókával.
Na most ezek után láthatod hogy ha jelentősen megváltoztatod a motor paramétereit akkor ott egyedileg kell hozzá hangolni a karburátort.
Nem drága a fúvóka szóval én vettem minden méretből 1-et és cserélgettem.
5ös lépésközzel elég finoman be lehet állítani.
Az úszószinttel nem érdemes eltérni a gyáritól az már csak a végső eset, ha nem lehet rendes karakterisztikát kihozni a fúvóka, tű, levegőcsavar hármassal.
A rossz az egészben, hogy fúvóka csere után megint komplett levegőcsavar fúvókatű beállítás szükséges.
A jó, hogy mire végzel profi karbi beállító leszel :D
Merre laksz? Ha meg tudunk beszélni egy találkozót, akkor segítek beállítani mert elsőre tényleg elég nehéz egy nem gyári motor rendes beállítása, hiába írtam le. Egyébként én sem szoktam elsőre tökéletesre beállítani, mindig menet közben a motor viselkedésének egyre részletesebb megismerésével állítgatok.
Persze ha már be van lőve akkor csak az elrázódott levegő csavart kell visszatekerni :)
Végig olvastam újra a karburátor állítós cikkedet és az lenne a kérdésem, hogy TS 150-be mekkora tűszelep fúvóka való?
Mert tegnap szedtem szét és kompresszoroztam ki 2db kis TS 22N1-3 karbit és egy kis Trophy 22N1-1-ét, és mindegyikben más méretű volt. Van 15, 20 és 25-ös is. Jelzem már erősen babráltak és sok kézen átmentek, mire hozzám kerültek, ezért nincs fogalmam róla, hogy gyárilag milyen kellene bele.
Ja és szerintetek, 56,5es hengerhez mennyivel kell nagyobb főfúvóka, ha kell egyáltalán, mint a gyári? Vagy majd megmondja a teljesgázas gyertyakép?
Szorul a dugattyú.
Ez több okból is előfordulhat.
Vagy kikopott a fékhenger. és ezért
Lehet hogy a szennyeződések miatt nem mozog elég könnyen.
A karmantyú elhasználódása miatt is lehet.
Szedd szét, de nehogy fogóval húzd ki, mert a legkisebb sérülés deformáció is végzetes rá nézve.
Vagy pumpáld ki óvatosan és egyszerre amenyire lehet és onnan már kézzel ki lehet szedni, vagy miután leeresztetted a folyadékot, sűrített levegővel ki lehet nyomatni. Csak vigyázz mert elég erős és eltöri az ujjadat ha nem vigyázol. Én rongyot szoktam odatenni az fogja meg.
Szóval miután szétszedted, látod hogy kopott e. Ha nem akkor takarítsad ki tegyél bele másik karmantyúkat, majd kend be fékolajjal és kézzel nyomd be a dugattyút. Könnyen és gyorsan be kell csúsznia a helyére.
Porvédőt és vegyél másikat, az nagyban javítja a fék megbízhatóságát.
... meg van! a fék fog állandóan(levettem a tárcsát), mit csináljak! várom a tippeket, javaslatokat! :-D
kösz!
Ahogyan előttem írta a kolléga: görbe, elhajlott a lengővilla.Eléggé adja magát a hiba, ha belenézel hátulról.
Veszélyes és nem célszerű az oldalsztender a hátsó tengelyen, persze, görbülhetett korábbi esésektől, töréstől, stb.Ki kell egyengetni méretre, vagy másikat szerezni.
üdv.: R
sorszám: 38365 (116596)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-08-27 15:18:27)
Görbe a lengővilla, elég gyakori azokon a motorokon ahol a hátsó tengelyen van az oldaltámasz.
sorszám: 38364 (116593)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-08-27 15:18:27)
...ugyan úgy szorul vazze az új csapággggyall :-(!
akkor az a középrészt kell legyártatnom...
ennyi
sorszám: 38363 (116592)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-08-27 13:19:35)
A papírszűrönek nem szabad olajosnak lennie.ha az akkor nem tud elég levegőt átengedni..Hogy a tied az e azt nem tudom,innen nem ér el oda a kezem :)
de azért te megnézhetnéd..
Az én motorom akkor eregetett fehér füstöt,mikor egy csomag pzs-t betettem az ülés alá(onnan szívja a levegőt)ugyan ezeket a tüneteket produkálta..szóval ezért gondoltam arra hogy nem kap levegőt a motor...
Álló helyzetbe,ha lehúzod a karbiról a gumit akkor veszi a fordulatot?
sorszám: 38362 (116586)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-08-27 15:15:04)
Mégegy kérdés, a hátsó gumi jobb oldala beleér a sárvédő műanyag részébe, de ezt nem tudom a tengelynél elmozdítani, mert akkor a villába nem akad bele a tengelyvég. Mi lehet ez?
Leszedtem a papírszűrő lyukacsos borítását, mert olajba gurult. Ezért tud többet szívni? Vagy átitatódott?
sorszám: 38360 (116584)
( előzmény: rétiboglárka, 2009-08-27 15:11:34)
Lehet hogy hülyeséget mondok....de nézdd át a levegő rendszert...szerintem el van dugulva valami a légszörő környékén..
sorszám: 38359 (116582)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-08-27 13:19:35)
Amit vittem neked , olyan való bele. mentem ma egy kört, de még mindíg füstöl, ha hodahúzom neki, akkoraz elején bután morogva lassan felpörög aztán meg megy rendesen.Vastag fehér gomolygó füstöt ad. Mitől lehet?
Az enyém az a bizonyos sorjás és használhatatlan darab!
Illetve nem mondom, hogy használhatatlan, mert most jó, az már az én egyéni ízlésem, hogy a régi csavaros szerintem sokkal jobb.
Múltkor elfelejtettem írni, hogy nemcsak a sorját kellett lereszelni róla, meg a fúvókákat kellett cserélgetnem benne, hanem gyárilag görbe volt az úszó tengelye, így néha túlfolyt. (Gondolom azért volt görbe mert belekalapálták az ocsmány sorjás alumínium házba.)
Az enyém nem ilyen volt, de hallottam már olyat is amiben alumínium a tű! :-)
Mondjuk fele annyiba kerül mint a Bing, de ha most vennék és lenne rá keret, én biztos nem a taiwani borzalomra pazarolnám a pénzem.
Megjegyzem a Mora meg vett egy Török karbit. Azzal pedig még el sem sikerült indítania a gépet! Ehhez képest a taiwani tényleg király! :-D
szevasztok! 250es etzhez milyen kerékcsapágyak kellenekŰ? 6302zz jó???
kösz!
nem kevés... helytől függően 25-28 ezer FT körül, de úgy vagyok vele, hogy ha lúd... legyen kövér, megérdemli gép. egyébként volt aki szidta az utángyártott karburátort, mert beállíthatatlan, és öntési hibás, sorjás volt...
Én megvettem a taiwani karbit a mofában.Pöpec alapgázt értem el vele,a gyorsulása a mocinak nagyon jó.fogyasztásról még nemtudok beszélni, mert nem mentem vele olyan sokat.bár engem is érdekel.ES250/2 mocira raktam fel, és csak az úszóházban a benzinszintet állítottam.
Egyébként menyibe kerül egy bing karbi?
http://www.youtube.com/watch?v=UMR833B-N7g&feature=related
Régi Trophy reklámok, aki szereti...
Sziasztok!
Etz 250 alkatrészeket keresek olcsó áron!Ha valakinek van mailban jelezzen!
Köszi,
norbi077@freemail.hu
Üdv, értelek, köszönöm a segítséged. Nem tudod esetleg Bambi mail címét, hogy szükség esetén írni tudjak neki? Amúgy azért forszírozom ezt a fránya bing karbit, mert sokan dícsérik, és félek is, hogy újabb hitvány karburátort veszek valahonnan... gyári kipuff szintén ilyen esélytelen dolognak látszik, de próbálkozok, szeretnék egy tökéletes mocit faragni a jó öreg 251-esből. Amúgy van egy gyári 125-ös ETZ dobom, a számok stimmelnek, csak a sorrend nem :S, egyébként eladó xD
Üdv!
Mekkora hőértékű gyertya való egy etz 251esbe?
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|