hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. április 28. hétfö 
Valéria

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

Bigula68
válasz erre | email2009-09-01 16:21:18
http://www.teszvesz.hu/item726248707_mz_etz_tirisztoros_gyujtas.html

Megszakító által vezérelt tirisztoros gyújtás. (?) Vélemények?
sorszám: 38415 (116793)

 
 
LG TS
válasz erre | email2009-09-01 11:37:50
Ezt inkább azokra bíznám, akik már érdemben csináltak ilyet. Amikor én elcsavargattam akkor kidobálta a sebességeket állandóan.
sorszám: 38414 (116787)
(előzmény: 150esRolleres, 2009-09-01 11:32:55)

 
 
Jawa350speed
válasz erre | email2009-09-01 11:33:36
Tanksapkán van szellőző furat? Nem tudom mz hogy oldották meg de jawan már dugult el és akkor is produkált ilyet.
sorszám: 38413 (116786)
(előzmény: Stüszi, 2009-09-01 10:38:19)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2009-09-01 11:32:55
Esetleg azt meg tudnád mondani, hogy ezzel mit állítok, ill. azt is hogy mi történik akkor amikor kidobál?
Köszi a segítséget
sorszám: 38412 (116785)
(előzmény: LG TS, 2009-08-31 18:25:00)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-09-01 10:48:47
Azért mert nagyobb a terhelés...talán.

Ellenőrizd a tűszelep fúvókát, főfúvókát is hogy egyezzen a gyári paraméterekkel, aztán ha ez rendben van, akkor karbi takarítással folytasd, mert dugulás is tud ilyet okozni.

Végül pedig trafó vagy megszakító hiba is lehet, de az inkább fordulatszám függő, nem terhelés.
sorszám: 38411 (116784)
(előzmény: Stüszi, 2009-09-01 10:38:19)

 
 
Stüszi
válasz erre | email2009-09-01 10:38:19
Üdv!
36 év kihagyás után újra elkezdtem motorozni. Szert tettem egy veterán ETZ 250-re friss műszakival. A gyerekbetegségei elhárítása után egy hiba maradt, amivel nem tudok mit kezdeni: 5-ös sebességfokozatban 90-95 km/H sebesség körül a motor leáll ( mintha elfelejtettem volna kinyitni a benzincsapot, vagy levettem volna gyújtást), majd 75-80-nál újra indul.Alacsonyabb fokozatban rendesen kipörög, jól húz, nincsen üzemzavar. A teljes gyújtási rendszer már új, az üzemanyagrendszer végig kipucolva, sűrített levegővel kifújva. egyre tudok még gondolni: úgy látom Simson S51 benzincsap van rajta, lehet hogy annak a cca 2,5 mm -es átömlő keresztmetszete kicsi? De akkaor alacsonyabb fokozatban miért nem csinálja? Van valakinek ötlete?
FZs
sorszám: 38410 (116783)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-09-01 06:28:04
EBC-t, Ferodót nem próbáltam de a Newfren egy kalap kaki...Hondámban is az van, ha túlmelegszik akkor 20%-ra esik vissza a fékhatás.

De más is mondta hogy azokat amiben szerepel a fren szó kerüljem el :)
sorszám: 38409 (116779)
(előzmény: bambi99, 2009-08-31 23:14:13)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-09-01 06:25:25
Ha nyikorog, akkor az nem a jó kis szürke betét, mert az nem nyikorog egyáltalán. Pont ezért szeretem mert nem tud tükrösödni.

Végül is a te dolgod, csak azért szóltam, mert sokan azt hiszik hogy attól hogy drágább az jobb is, de ez az olcsó betét lényegesen jobban viselkedik túlmelegedés esetén is mint a legtöbb márkás utcai betét.

Ne érts félre, nem smucigságból veszek olcsót. Többiek ismernek engem, elég finnyás vagyok a fékemre. Nemrég vettem 5000 forintért fékbowdent a TS-re, szóval nem a pénz miatt nem veszek drága betétet. Ha valaki mutat egy jobbat ennél 10ezer forintig akkor azt fogok venni.
sorszám: 38408 (116778)
(előzmény: pandagyik, 2009-08-31 22:20:55)

 
 
bambi99
válasz erre | email2009-08-31 23:17:39
Atilla kész a főtengelyed.
sorszám: 38407 (116774)

 
 
bambi99
válasz erre | email2009-08-31 23:14:13
EBC már nincs a Hubernél,a Motorrad fordalmazza,ott kapsz.
Ferodót,meg a start autó forgalmazza.
Newfrent,meg a motoroázisnál kapsz.
Ezeknél a boltoknál,van raktáron.
Holnapra kész a hengered is.
sorszám: 38406 (116773)
(előzmény: pandagyik, 2009-08-31 20:45:54)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2009-08-31 22:20:55
Aha. Elhiszem.

Nekem viszont nem versenyezni kell. Én spec jobban meg voltam elégedve a ferodoval mert nem csikorgott annyira..

Hubert? Ugyérted Huber ugyi?

http://hubermotor.hu/

Üdv
sorszám: 38405 (116772)
(előzmény: Keri, 2009-08-31 21:36:50)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-08-31 21:36:50
Hubertnél láttam EBC-t, de a szürke 700forintos jobban harap. Azzal pályázok és még jópáran.
sorszám: 38404 (116769)
(előzmény: pandagyik, 2009-08-31 20:45:54)

 
 
pandagyik
válasz erre | email2009-08-31 20:45:54
Szevasztok!

Tudja valaki hol lehet Pesten normális(nem magyar utánygyárott 770ér) fékbetétet kapni ETZ első fékbe?

EBC, Ferodo...stb.

Kössz
sorszám: 38403 (116766)

 
 
LG TS
válasz erre | email2009-08-31 18:25:00
Igen a baloldalon van az anya és egy hajlított lemez alátét, a jobb oldalon pedig az állítócsavar. Én úgy tudom, hogy akkor jó ha a csavar feje kb. egyvonalban, vagy egy picit beljebb van, mint az öntvényrész amiben elhelyezkedik.
Itt egy kép amin bejelöltem:
http://kepfeltoltes.hu/view/090831/besz_r_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Aztán csak óvatosan vele. Jegyezd meg milyen állásból indulsz.
sorszám: 38402 (116757)
(előzmény: 150esRolleres, 2009-08-31 14:21:59)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2009-08-31 14:24:28
KisTS
sorszám: 38401 (116750)
(előzmény: Nfsman, 2009-08-28 15:51:42)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2009-08-31 14:21:59
Trisós vízben főztem ki a bogár karbiját, akkor sem indult el valami műanyag golyó, ami hozzáférhetetlen, aztán elvittem "ultrahangfürdőbe" és minden rendben.
Kis TS kidobálja anegyediket, most méggyakrabban mint szétszedés előtt, van vmi csavarberendezés, amit a bal oldalon meg kell nyitni(hatlapfejü) a jobb oldalon meg állíthatom talán? De merre kell tekerni? Esetleg segíthet valaki...
sorszám: 38400 (116749)
(előzmény: LG TS, 2009-08-31 08:44:30)

 
 
Kuci
válasz erre | email2009-08-31 10:11:29
Először azt hittem, te árulod itt és így a motorod... :)))
sorszám: 38399 (116747)
(előzmény: Laca_D, 2009-08-29 11:51:25)

 
 
LG TS
válasz erre | email2009-08-31 08:44:30
Hallottam már róla, biztos nagyon hatékony, de ennyit már nem érne meg nekem egy 750ft-ért vett mz karbi. Marad a kifőzés.
sorszám: 38398 (116745)
(előzmény: 150esRolleres, 2009-08-31 08:30:16)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2009-08-31 08:30:16
Van ultrahangos tisztítás, 7e Ft. Ha már nem jó semmi más.
sorszám: 38397 (116744)
(előzmény: LG TS, 2009-08-28 20:00:27)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2009-08-30 14:44:18
Háth, nem nagyon bolygat ez a végsebesség kérdés de az fix hogy a legtöbb esetben a 140 (széria álapotot feltételezve) az olyan hogy 5-öt-10-et csal fölfele a mutató, 5-öt-10-et meg rátesz a fantázia.
Az enyém is ment óra szerint 140-et (ETZ 250, gyári 19/48 átétellel) de aztán egy jól beállított bicó-órával is megmértem és az bezony az "csak" 127 volt....
Ám mivel a 90-100 röhögve megvan, ezért nem is igen próbálgatom tovább.
sorszám: 38396 (116728)
(előzmény: waresz, 2009-08-30 11:43:52)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-08-30 11:43:52
hát mi van veled:D?
140et símán megy, sőt, 150et is, csak lefelé csal az órája!!!

nem tudtad?:D
amúgy a peregyest meghajtottam tegnap én is, az M1 budaörsi hosszú sík egyenesébe az is ment 140et óra szerint, bezzeg a fordulatmérő még csak 5400at mutatott. 21fogú lánckereke van, így a számított fordulat-sebesség diagram szerint 140nél már 6000 kéne legyen a fordulat. ha a két óra hülyeségét átlagolom, akkor kb 130volt a sebesség. az meg megint más, hogy húzhattam volna tovább is, mert még lassan gyorsult, csak nem akartam kínozni.
sorszám: 38395 (116712)
(előzmény: RR_ZOZY, 2009-08-29 22:24:53)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-08-30 11:39:38
ez ám az összetett mondat:D:D
nemlesz
nemkell
megvan
:D:D:D:D:D
sorszám: 38394 (116711)
(előzmény: Laca_D, 2009-08-29 11:51:25)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2009-08-29 22:24:53
"a végsebessége 140 "

Vegyé' le 10-et, még akkor is pöpec a géééép :-)
sorszám: 38393 (116707)
(előzmény: Laca_D, 2009-08-29 11:51:25)

 
 
lombi30
válasz erre | email2009-08-29 19:07:58
Üdv!
ETZ első kerék gumi és féktárcsa nélül eladó.Ára:3000.-ft képet emilben tudok küldeni.
sorszám: 38392 (116700)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2009-08-29 14:15:30
végülis MEG VAN CSINÁLVA:D:D miért rossz volt?
sorszám: 38391 (116694)
(előzmény: Laca_D, 2009-08-29 11:53:07)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-08-29 13:44:28
Na hallod, látszik a 160 karakteres tagolás. Ennél hosszabban nem tud koncentrálni...ezek a mai fiatalok ;-))))
sorszám: 38390 (116689)
(előzmény: Nfsman, 2009-08-29 12:42:12)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-08-29 12:42:12
Sztem. a srác csak nincs toppon fogalmazást illetően :D nagyon jó motor, ennyi jön le az egészből.
sorszám: 38389 (116678)
(előzmény: Laca_D, 2009-08-29 11:53:07)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-08-29 12:28:34
Igen... én a fehér por állagú ultrát használtam. A forró víz felazítja a lerakódott benzint, olajat, olajsarat... port minden trutyit, az utlra pedig ezt teljesen le is takarítja a felületről... ezután még meleg állapotban ajánlott kinyomatni levegővel, mert ez képes visszaszáradni. akár többször is megismételheted a fújás után, hogy biztos tiszta legyen.
sorszám: 38388 (116675)
(előzmény: LG TS, 2009-08-29 10:39:39)

 
 
Laca_D
válasz erre | email2009-08-29 11:53:07
na ez nekem 1kicsit sok.
mármint a duma.
szerintetek?
http://www.motorpiac.hu/index.php?oldal=hir&tip=1&kod=5598
Tényleg szép,lehet hogy jó ,de ennyi duma után ha tetszene se hivnám fel.
üdv
sorszám: 38387 (116674)

 
 
Laca_D
válasz erre | email2009-08-29 11:51:25
Leírás:
(Pest megyében)Eladó egy 250 ccm es Mz tökéletes állapotban erős motor, Karcmentes fényezés, Nagyon megkímélt, Uj gumik elől, hátul, Max 100 Km t mentem az uj gumikkal, minden egyes kis kütyü kicserélve vadi újra(gyujtásmegszakító, kondik, Töltésszabályzó, Relék, Yamaha visszapillantó tükrök és indexek, müszaki 2010 ig túraplexivel, vadi új tartalék kipufogóval, Sok sok extrával amit nem részletezek, Akit érdekel irjon, Mert biztosan megéri mivel ezzel a motorral gond nemlesz, nemkell rajta semmit javitani és meghibásodni se fog, megvan csinálva, Csak mennikell vele, Nagyon szerettem nehézlesz megválni tőle, De kategória válltás miatt,600 as yamaha, és a garázsban lévő kevés hely miatt megkell vállnom tőle, szóval ha kell egy megbizható és esztétikailag is tökéletes csillogó villogó mz akkor itt az alkalom... :) ( a másik meg az hogy 50ccm es kis robogókért elkérnek 2-3 száz ezret, és az mégis csak egy 50 es motor, Se nem gyorsul, semmire se jó, Az mz m meg ha odahuzok neki feláll 1kerékre, a végsebessége 140 szóval azért egy mz se rosz ha valaki azthinné hogy ááá ez egy régi motor alig megy, Kezdő motornak még sok is lehet, és az ára sem sok szerintem főleg ezekhez a kis 50 esekhez képest) Megnézhető és kipróbálható minden hétvégén(szombat vasárnap) telefonon előre egyeztetett időpontban

Felszereltség:
tárcsafék
sorszám: 38386 (116673)

 
 
LG TS
válasz erre | email2009-08-29 10:39:39
Hát ezt inkább a kertes házban fogom csinálni nagymamáméknál. Fognak neki örülni, hogy már megint mit ki nem találtam :)
Köszi a tippet! Még a végén lesz 3 működőképes MZ karburátorom. Csak sokat kell főzni! Az ultra az a fehér porszerű valami lenne?
sorszám: 38385 (116666)
(előzmény: Nfsman, 2009-08-28 20:35:02)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2009-08-29 10:34:54
http://sportmotor.hu/motoros_videok/poen/karburator-fzes-39033 itt a főzés ultradermet bele dögivel és meg kell várni míg forr, ez a módszer semmi kárt nem okoz azóta vagy 2 karbi lett még kifőzve ott is működött:):) egyébként én Miskolcon tanulok ha gondolod esetleg segíthetek "több szem, többet hal":D:D
sorszám: 38384 (116665)
(előzmény: LG TS, 2009-08-28 20:00:27)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2009-08-29 10:30:17
akkor ha az örökölt felvettette hagyatékba akkor lehetséges, ha nem akkor sajnos nincs kivel adásvételit írnod hisz a tulaj meghalt:(
sorszám: 38383 (116663)
(előzmény: kazstam, 2009-08-28 20:01:05)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-08-28 20:38:50
Eh... akad egy pár szóismétlés, elég hulla vagyok xD. Amúgy azt hiszem Jaky írta ezt a receptet anno... az ő érdeme.
sorszám: 38382 (116646)
(előzmény: Nfsman, 2009-08-28 20:35:02)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-08-28 20:35:02
Jó bő ultrás forró (szó szerint, akár rezsón is csinálhatod odakinn, mert büdi :D) vízben szó szerint ki kell főzni, az úszót kivéve mindent lehet, kell is. Én is rengeteget maceráltam, áztattam brigéciolban, levegővel fúvattam, vékony műanyag szállal bökdöstem a lyukakat... oszt azt hittem tiszta. kifőztem és a fehér ultrás víz vmi. csoda folytán f*s barna lett. Ezután még forró állapotában átfúvattam kompresszorral :D utána csodával határos módon beton stabil alapjáratom lett, ha van világítás, ha nincs, mindig 1100 az alapjárat. jobban is reagált a gázra, szal megéri kicsit főzőcskézni :)
sorszám: 38381 (116645)
(előzmény: LG TS, 2009-08-28 20:00:27)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-08-28 20:22:05
valaki írta hogy kifőzte valami lúgban, én még nem csináltam ilyet.
sorszám: 38380 (116643)
(előzmény: LG TS, 2009-08-28 20:00:27)

 
 
kazstam
válasz erre | email2009-08-28 20:01:05
Hello mindenkinek! Az szeretném kérdezni hogy,valaki rendlekezik-e tapasztalattal, Mz újra forgalomba helyezésével kapcsolatban. Egy TS 125-ről lenne szó, aki árulja örökölte. A motor rendszámát még a néhai gazdája adta le,de a forgalmi engedély megvan.Lehetséges -e valahogyan újra forgalomba helyezni a járgányt,már több mint 10éve nincs forgalomba. Válaszotokat előre is köszönöm
sorszám: 38379 (116642)

 
 
LG TS
válasz erre | email2009-08-28 20:00:27
Te Pest én Miskolc, kis Mz-vel az egy fél élet :D de azért kösz a felajánlást. És abban sem vagyok biztos, hogy odaérnék. eddig legnagyobb út az Eger oda-vissza 2x70km volt. Amúgy az egyik karburátorral azt csinálja, hogy nincs alapjárati tartomány, tehát alacsony fordulaton nem kap anyagot, fullad, ha ráhúzom a szívatót akkor megindul, de ha csutkagázt húzok és már a főfuvin át szív, akkor megy rendesen. Úgy látszik nem jött ki belőle a dzsuva. Mibe áztassam, ha a sűrített levegő kevés?? Másik régi karbijával ezt nem csinálja. Jó játék amúgy tényleg!! Érdeklődve néznek a lakótelepi népek, mikor oda-vissza zúgatok :)
sorszám: 38378 (116641)
(előzmény: Keri, 2009-08-28 09:51:30)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-08-28 15:51:42
125-150-es ETZ-re kell? Mert akkor van egy jó állapotú lengővillám.
sorszám: 38377 (116636)
(előzmény: 150esRolleres, 2009-08-28 14:55:00)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2009-08-28 15:48:20
Pest környéki szerszámkészítő, esztergályos, vagy bárki kellene nekem, aki képes müanyag fogaskerék minta alapján fémből ugyanolyat készíteni. Kisteher pótkerék-csőrlőjéről van szó, nem MZ.
Köszi
sorszám: 38376 (116635)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2009-08-28 14:55:00
Köszi,, van az egyenesfutásban vagy 3cm, variáltam alátétekkel, most már kevésbé ér bele, oldalsztender nekem most jó, mert a középsőn nincs rugó(hol lehet kapni?) és már többször felborult, míg bezárom a kaput.Ha a fékkar törik el, azzal még elmegyek dolgozni, de ha a kupplung, akkor már csak késve érek be.
Nem egyengetem, inkább beszereznék egyet, ha van vkinek ilyen villája, engem érdekel.
sorszám: 38375 (116632)
(elözmény: etz250gyuri, 2009-08-27 22:36:39)

 
 
mreni
válasz erre | email2009-08-28 14:54:42
Érdeklődni telefonon vagy mail-ben
Tel.:70/4118313
Mail: mreniii@citromail.hu
sorszám: 38374 (116631)
(előzmény: mreni, 2009-08-28 14:52:27)

 
 
mreni
válasz erre | email2009-08-28 14:52:27
Sziasztok!
Van egy eldaó Bambi féle 300-as hengerem ETZ-re.Motoron még nem volt...
Kompletten dugó,gyűrű,csapszeg+hozzá igazított hfej.
A hibája mindössze annyi,hogy sikerült egy gyűrűt eltörni így per pill csak egy van hozzá.(200Ft-os tétel)
Az ára 12ezer HUF
sorszám: 38373 (116628)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-08-28 12:09:06
50 kilométer felvonulás jellegű csoportos araszolgatás után nekem is nyöszögött visszaúton pár hete. aztán normális használat mellett visszanyerte eredeti formáját. Bár a féket viselte meg legkevésbé az araszolgatás, a kuplung se volt nagy probléma. Az igazi gondot az ETZ üllés okozta. Igaz az enyém a megszokottnál is puhább. Mire a Hősök terétől Verőcére értünk, csillagokat láttam a fájdalomtól. Tudom, ez nem a féktémához illik, de azért ETZ téma. Aki jót akar magának, a lehető legkeményebbre tömje ki az ülését.Persze ne fával, vagy sóderrel. :D
sorszám: 38372 (116626)
(előzmény: Keri, 2009-08-28 09:59:18)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-08-28 09:59:18
Ja azt még érdemes tudni, hogy ha csak egy kicsit fogja a fék a kereket az nem probléma. Az ETZ tárcsafékes kerék a legritkább esetben forog hosszan lendületből.
Az a lényeg hogy intenzív használat után se fogja erősebben.
A merevebb fém fékcső némileg javít a helyzeten, de csak ezért nem érdemes, mert működés szempontjából lényegtelen.
sorszám: 38371 (116621)
(előzmény: etz250gyuri, 2009-08-28 09:10:03)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-08-28 09:51:30
Ez azért nem ilyen egyértelmű.
Nekem 110-es van benne ha jól emlékszem.
Vagy a körül. A 100-as már kicsi volt, de én reszeltem magamnak tűt ami eltér a gyáritól, szóval az én méreteim sem mérvadóak :)

Könyv szerint a BVF 22N1-3 karbi van a 125-ösön 87-es főfúvókával és 65-ös tű fúvókával,
A 150-esen BVF 24N1-1 karbi van 92-es fő és szintén 65-ös tű fúvókával.

Na most ezek után láthatod hogy ha jelentősen megváltoztatod a motor paramétereit akkor ott egyedileg kell hozzá hangolni a karburátort.
Nem drága a fúvóka szóval én vettem minden méretből 1-et és cserélgettem.
5ös lépésközzel elég finoman be lehet állítani.
Az úszószinttel nem érdemes eltérni a gyáritól az már csak a végső eset, ha nem lehet rendes karakterisztikát kihozni a fúvóka, tű, levegőcsavar hármassal.


A rossz az egészben, hogy fúvóka csere után megint komplett levegőcsavar fúvókatű beállítás szükséges.

A jó, hogy mire végzel profi karbi beállító leszel :D

Merre laksz? Ha meg tudunk beszélni egy találkozót, akkor segítek beállítani mert elsőre tényleg elég nehéz egy nem gyári motor rendes beállítása, hiába írtam le. Egyébként én sem szoktam elsőre tökéletesre beállítani, mindig menet közben a motor viselkedésének egyre részletesebb megismerésével állítgatok.

Persze ha már be van lőve akkor csak az elrázódott levegő csavart kell visszatekerni :)
sorszám: 38370 (116619)
(előzmény: LG TS, 2009-08-28 08:05:35)

 
 
etz250gyuri
válasz erre | email2009-08-28 09:10:03
köszönöm!
sorszám: 38369 (116613)
(előzmény: Keri, 2009-08-27 23:31:43)

 
 
LG TS
válasz erre | email2009-08-28 08:05:35
Végig olvastam újra a karburátor állítós cikkedet és az lenne a kérdésem, hogy TS 150-be mekkora tűszelep fúvóka való?
Mert tegnap szedtem szét és kompresszoroztam ki 2db kis TS 22N1-3 karbit és egy kis Trophy 22N1-1-ét, és mindegyikben más méretű volt. Van 15, 20 és 25-ös is. Jelzem már erősen babráltak és sok kézen átmentek, mire hozzám kerültek, ezért nincs fogalmam róla, hogy gyárilag milyen kellene bele.

Ja és szerintetek, 56,5es hengerhez mennyivel kell nagyobb főfúvóka, ha kell egyáltalán, mint a gyári? Vagy majd megmondja a teljesgázas gyertyakép?
sorszám: 38368 (116607)
(előzmény: Keri, 2009-08-27 23:31:43)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-08-27 23:31:43
Szorul a dugattyú.
Ez több okból is előfordulhat.
Vagy kikopott a fékhenger. és ezért
Lehet hogy a szennyeződések miatt nem mozog elég könnyen.
A karmantyú elhasználódása miatt is lehet.

Szedd szét, de nehogy fogóval húzd ki, mert a legkisebb sérülés deformáció is végzetes rá nézve.
Vagy pumpáld ki óvatosan és egyszerre amenyire lehet és onnan már kézzel ki lehet szedni, vagy miután leeresztetted a folyadékot, sűrített levegővel ki lehet nyomatni. Csak vigyázz mert elég erős és eltöri az ujjadat ha nem vigyázol. Én rongyot szoktam odatenni az fogja meg.

Szóval miután szétszedted, látod hogy kopott e. Ha nem akkor takarítsad ki tegyél bele másik karmantyúkat, majd kend be fékolajjal és kézzel nyomd be a dugattyút. Könnyen és gyorsan be kell csúsznia a helyére.
Porvédőt és vegyél másikat, az nagyban javítja a fék megbízhatóságát.
sorszám: 38367 (116600)
(előzmény: etz250gyuri, 2009-08-27 23:11:06)

 
 
etz250gyuri
válasz erre | email2009-08-27 23:11:06
... meg van! a fék fog állandóan(levettem a tárcsát), mit csináljak! várom a tippeket, javaslatokat! :-D
kösz!
sorszám: 38366 (116599)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu