:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Bizony-bizony... de ez nem csak ciki, hanem veszélyes is egy éles kanyarodáskor... lazán behintázik és elpattoghat a motor hátulja. az már télleg ciki, ha az út helyett a bozótosba rongyolsz 100-al :D
lehet hogy elkelne nekemis egy kis felujitás rá...gödrök után csak leng és nemsokat csillapit :S kicsit ciki főleg utassal
értem, nagyon köszönöm... gondolom az olajat úgy kell beletölteni, hogy a dugattyút berakom a belső csőbe, elkezdem rátölteni az olajat... ami meg mellé folyik, az ugye a külső csőbe kerül?
70-80ccm.az egyik könyv kevesebbet a másik többet ír.a teljesen telenyomod az nem biztos hogy jó lesz.én nem bírtam összerakni úgy.én 70ccm olajat használtam méghozzá MANNOL LHM FLUID.nekem bevált.
szépek a motorjaid :) grat
Üdv! :D újabb kérdés... a hátsó lengéscsillapítómat újítom fel, viszont a szerelési leírásból nem derül ki egyértelműen, hogy melyik részét kell színültig tölteni? a belső csövet biztos, viszont a külsőt is? semennyi levegőnek nem szabad maradnia benne? az a legegyszerűbb ha valaki megmondaná száranként mennyi olaj kell bele :) előre is köszönöm!
Sziasztok. Akit érdekel felkerült pár új kép. A kék TS-nek még van némi híja (ülés), de szépen lassan haladok vele :)
üdv!
http://kep.tar.hu/feri1985
a mai üzemanyag árak melett...azért akarok most a ts re elektronikus gyujtást hogy egy kis benzint megtakaritsak:) (és nem mellesleg hogy kicsit jobban is menjen)....apropó waresz régen beszéltünk prés sávrol...menyinek kell lennie mz ts nél? előre is köszi
Gyááááá Keriii, xDXDXDXD álmos voltam, de most inkább sírva visítok a röhögéstől XD
Elképzeltem ahogy te a takarékos üzemanyag fogyasztás bajnoka olvassa a 40 literes fogyasztást...rángatózó bal szemhéj, shootgunt fél kézzel csőre rántod bele eresztesz egyet a monitorba "ezt neked Waresz" felkiáltással, majd kimész az utcára és találomra Wartburgokra lövöldözöl. Mikor a rendőrök végre letepernek csak annyit hallanak mormogni tőled hogy "....40liter....neeegyveen liter...."
:))))))))))))))
Vegyél inkább Dodge Vipert, az kevesebbet eszik, és egy picit erősebb is. :-)
30-40 LITER?????? jóóó isten :D mit csináltál te abból a warbiból? kombájnt? XD
Ha tudsz svábul, ez az oldal segít:
http://www.ostmotorrad.de/
Ha nem tudsz, akkoris, mert a típust ugyanúgy jelzik, nem lehetetlenség megtalálni. Az alkatrészkatalógus németül Ersatzteilkatalog, benne van minden ami Neked kell.
Ennyi benzinnel már gázturbinásra is átalakíthatnád :D azok sem esznek többet, csak azok 500LE-től indulnak :)
na de abba van egy db 125ös főfúvóka, nekem van két annál nagyobb. és van egy olyan porlasztó, amibe nem lehet tűszelepet cserélni. a megoldás egyszerű: a gép 30-40littyót könnyedén megeszik. nem erre tervezték:D
nem az ac-d nyomott keveset?vagy tűszelep volt kicsi?Barkassal órája szerint mentünk már 130at biztos volt 120 is ha csalt is az óra,de az birta,nem volt olyan h lehörgött volna esetleg.
Értem én hogy gőzgép, de mi hajtya? Le kell szednem a kupplungot, vagy gyártani egy görbe kulcsot, mert nem lehet hozzáférni, de ez a legkevesebb, kb másfél hete raktam össze a blokkot, összes csapágy és szimering csere történt és főtengely szervíz. Naponta 30-80km-t használom kb, tegnap kezdett el csörögni-zörögni visítani-recsegni a 3-4 fokozatban, mintha közéjük esett volna vmi fémdarab. Ma már nem mentem vele... Megpróbálom ezeket, amiket írtál, aztán visszajelzek. Köszönöm
na várjá:D
a warbit amikor elkezdtem komolyan hegyezni, akkor nem tudtam akkora úszószintet beállítani, hogy bírta volna tőgázon:D kissebb főfúvókával tudtam megoldani a cseh csodaporlasztóba a problémát. így most egy 140es és egy 130es van benne. gyorsítós torokba van a kisebb.
Na tessék pedig saját két kezemmel raktam össze. Most már ideje szétszedem, mert ez tök ciki :D
igen a léptető tengelyt és csak egy villa van
szóval a léptető tengelyt tologatja a villákkal együtt?
heló
a bal oldalon a lemez biztositást legörbited onnan és kicsit meglazitod 13as pl dugóskulccsal az anyát.Ezután a jobb oldalon van ugye a csavarhuzós része,azon meg kifele irányba tehát órajárással ellenkezőleg tekerj mondjuk 1-2-3 kört.Mert elméletileg az a baj h nem megy be a köröm a 4. fogaskerékbe,de igy a hajtással az egész váltót,a 4.irányába huzatjuk.Addig lehet tekerni h az 1et meg ne ejtse ki,a 2-3 talán nem megy el.Próbáld meg ezt amit irtam.Amugy a csavarhuzós csavar egy hosszú tengely amiben hornyok vannak és azon van rögzitve a váltóvilla mindig a megfeleleő horonyban amelyik sebességben van, van egy golyó és egy rugó segitségével.
Amugy a csavar fejének egy szintben kell lenni kb a blokkkal ott ahol a csavar van jobb oldalt mert általában igy jó,nekem is igy van,remélem érted mire mondom.Kézzel fogd meg a lánckereket és próbáld mozgatni sugárirányban ha esetleg kotyog akkor csapágyas is,de az cserélhető blokkszéthúzás nélkül,de csak akkor ha nem tul szoros a csapágy illesztése,nekem nem szoros.
sorszám: 38442 (116851)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-09-03 14:03:19)
Nem bunkóságból nem válaszolok, csak egész egyszerűen nem tudom.
Én mindig úgy csinálom hogy szétszedem, elviszem a főtengelyt és a hengert felújítattni, haza felé pedig beugrok a csapágyboltba és a kiszedett csapágyakat szimmeringeket kirakom a pultra hogy ilyet kérek de izibe.
Ha éppen nincs is nekik olyan akkor is mire kész a főtengely, addigra a csapágyboltba is meghozzák a rendelésemet és rakhatom össze.
Emlékszem arra a tengelyre de nem dereng hogy az állítana valamit.
Van egy szétszedett blokkom, megnézem neked, hogy mit csinál pontosan.
Sajnos nem találok se robbantott ábrát se egy fotót TS-ről.
Ha valakinek van egy rendes jó felbontású robbantott rajza azt elküldhetné nekem, mert praktikus más szereléseknél is.
Sziasztok! Fel akarom újítani TS 125-ös motorom blokkját, de még széthúzás előtt meg akarom tudni a csapágyak és a szimeringek méretét. A motor 1983as évjárat, és duplaláncos a kuplungom. Ha valaki megadná a méreteket, vagy egy elérési utat adna annak megköszönném.
Van pedig, a bal oldalon hatlapfej, lemezzel rögzítve, jobb oldalon lapos csavarhúzóval lehetne állítani, ha a 6lapfejűn engedek. Azért köszönöm
Ja, tipikus hogy kisebb motor tűszelepét adják, mert hogy jóazoda, csak nem bírja végsebességen a motor.
szerintem elég jól néz ki motoron a K65-ös mintázat.
vagy mert ki van kopva a villa esetleg a fogaskerék léptető hornya és ezért lötyög annyit hogy ne kerüljön elég közel...
Én nem emlékszem állító csavarra a TS125-ön (persze ettől még lehet, csak én nem piszkáltam)
Egy sebességet akkor dobál ki, ha nincs elég közel a két összekapcsolódott fogaskerék. Ami azért lehet mert görbe a váltóvilla vagy a rögzített kerék került odébb.
sorszám: 38434 (116842)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-09-03 10:23:32)
Üdv!
Talán megvan a probléma: most mérettem meg a tűszelep fúvókáját ( amelyik benne volt és nincsen rajta mérete)az átmérője 1,52 mm, a gyári érték szerinti 20-asé 2,003 mm volt. Valszeg az lesz a hiba, hogy a kisebb átmérő miatt nagyobb terhelésnél kirántotta a benzint az úszóházból, ezért leállt a motor, amig a tűszelepen utána nem töltött. Délután beszerelem és meglátom mi lesz.
FZs
Értelek, nagyon köszönöm! Közben nézelődtem és K72-es mintából is van 110/80-as méretben, 16"-os felnire... valószínűleg akkor ezt fogom választani... kár, hogy első kerékre nincs ilyen mintázatban, oda marad a K65 :S. A jövő héten lesz dolgom... gumi rendelés, felni polírozás-újrafűzés, cuccokat homokszóratni, festetni, alkatrészeket rendelni... :D
Meg van a harmadik, amelyiknek az úszótartóhoz ütköző pöcke nem ütközik normálisan mert rövid, a rezgéstől vagy a kotyogásától el is tud menni fölötte, de vissza már nem, és másod szétszerelés után széttapostam...
Tűszelepet vettem már Bárdi vagy Unix kirendeltségnél, meg kellett rendelniük, de még aznap mehettem érte.
A kidobálós negyedikemhez van valami ötletetek és a rejtélyes állítócsavar működéséhez?
a 100/90 pont megfelelő, ha megnyugtat, akkor én is ilyet veszek, pont K65-ösből. ez megfelel méretben a 3.50-es gyárinak. a 110/70 nagyon alacsony profilú. 110/80 létezik még K36-ból, olyanom van most, kifejezetten jó, de csak hátsó kerékre. ez némivel szélesebb, és egy nagyon picit alacsonyabb profil, viszont a gumi "gomba"keresztmetszetéből kifolyólag kb ugyanakkora kerületű, mint a 3.50. az is jó választás.
tűfúvókák szarok, tűk, úgyszintén.
hogyhogy nincs náluk???? legfeljebb a webre nem írják ki, ez olyan alapvető alkatrész mint az M6-os csavar.
Weben írja hogy van karbi javító szet.
Na ezek általában nem sokat érnek, mert olyan elnagyolt a kidolgozása az állító csavaroknak, de a fúvókák, meg a tűszelep az használható belőle.
Úszóval vigyázz, mert van 2 féle. Az egyiknek sima lemez a szára az hajlik meg görbül nagyon könnyen. Nem lehet beállítani vele normálisan, meg van a drágább aminek a szárába merevítő domborítás van sajtolva, azzal nem volt gond.
Remélem még van mert úgy tűnik egyre a gagyi irányába tolódnak el, az MZ alkatrészek :(
Üdv!
Köszönöm az eddigi tanácsokat, ma szétdöntöttem a karbit. Az úszó kicsit avétos (több helyen görbített és kicsit horpadt), holnap veszek egy újat bele ( a MOFAKER-nél vagy a Huber motornál van). Viszont egyiknél sincsen se főfuvóka, se tűszelep. Az a baj, hogy ami benne van, nem tudom mekkora, mert az egyikben nincsen szám, a másikról ledolgozták a számot. Precizen meg tudom méretni őket, már csak azt kellene tudnom, hogy a 20-as tűszelep fúvóka, illetve a 135 (145)-ős főfuvóka hány mm. Tud -e valaki boltot, ahol fúvókát kapni?
FZs
Üdv mindenkinek! Szerintetek melyik méretű gumi jobb ETZ-re (hátsó): Az egyik Heidenau 100/90x16 54H K65 TL, a másik szintén Heidenau 110/70x16 52S K72 TL? Nekem ez utóbbinak jobban tetszik a mintázata... kérdés méretben melyik felel meg jobban? Előre is köszönöm!
Ja és a hirdetésbe ne azt írjátok hogy elvileg üzemképes meg tavaly ment;-) mert az azt jelenti szabad fordításban hogy most nem megy úgy viszont alumínium árban lehet csak eladni, aminek most alacsony az árfolyama.
50-ezerért műszakival és rendszámmal vennék MZ-t. Ennyi pénzért lehet kicsit lepusztult külső is, de az átalakításokat én személy szerint nem díjazom, vagy ha már át van alakítva akkor nézzen ki nagyon jól és ha műszakilag is rendben van akkor 100ezerről is indulhatsz. Persze műszaki és rendszámmal.
Azt viszont csinálhatod, hogy a műszakit a vevővel való megegyezés alapján csináltatjátok meg rá, anélkül úgy sem lehet eladni járművet.
Tavaly cseréltem rajta generátort,kipucoltam a karbit stb.Nagyon ment a gép.
Szomszédom szeretne szabadulni tőle.50-ben gondolkodik.Most néztem át a hirdetéseke,kb reális is az 50.
állapottól függően 20-30ezeret talán adnék érte.
Te árulod vagy meg akarod venni?
...csak hogy ne sértselek meg nagyon a véleményemmel :D
Üdv Urak!
Adott egy 250-es ETZ kétlapos zöld forgalmival,rendszám nélkül,de a forgóban már 3 betű 3 számos rendszámmal,'85-ös kiadású,elvileg üzemképes(tavaly nyáron még berregett),jó akksival,nem túl fényes állapotban,magura kormány,álbölcsőváz,CZ tank.Kb mennyi lehet a piaci értéke?
András
hát ha nem folyik át elég, az úgyis a legnagyobb terhelésen derűl ki. pl nekem a warbi amíg nem kapott elég naftát, a kis úszószint miatt, addig mindig csak 4.ben fulladt be
Nem rossz, de némileg túloz az előnyeiről.
Igazából egy jól beállított karbi esetén nem is nagyon veszel észre különbséget, viszont az indítás nagyon könnyű lesz, rossz keverékkel is jobban viselkedik, mivel könnyebben gyújt. A megszakítót kisebb áramok terhelik ezért tartósabb és pontosabb.
Alapvetően úgy érné meg igazán ha a megszakítót is lecseréled.
nem nem nem.
Én ugy hirdetném a kis etz-t hogy
pöpec gép tuti originál kiakasztja az orát kb 160km/ora.
KIPROBÁLTAM Sztenderen tudja !!!
Udv nektek
Én most építek egyet. Majd mesélek róla milyen.
apropó. Ezt olvastátok?
http://totalbike.hu/hirek/2009/09/01/az_mz_szegyenteljes_visszaterese/
Ahoj
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|