hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 25. hétfö 
Katalin

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

Rudolph B
válasz erre | email2009-09-09 23:29:33
Aminek van mértékegysége, pl. bar, az a sűrítési végnyomás.Ami pedig egy mértékegység nélküli adat, az a sűrítési viszony, pl. 10:1-hez.
A 10 bar végnyomás és a 10:1 sűrítési arány két dolog, kezeljük is kettőként.
Kapcsolatban, egymásrahatással vannak egymásra, de két dolog.
Válasszuk külön, ha szóba kerül, mert sokan félreérthetik.

üdvözlettel: R


üdv.: R
sorszám: 38499 (116989)
(előzmény: Péter mz, 2009-09-09 23:05:05)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-09-09 23:17:17
nekem 11,5bar a süritési nyomás a kis TS-be:D mégsincs semmi rendellenes henger- égés zaja.
sorszám: 38498 (116988)
(előzmény: Péter mz, 2009-09-09 23:05:05)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-09-09 23:07:15
amúgy jó préssávot úgy is meg lehet állapítani, hogy ha jól karburált a motor, hogy tögázon jól kihúzatva közbe nem csörög be, majd gázelvételnél amikor esik vissza a fordulat, akkor ne legyen néha kattanó hang. fémes koppanás az öngyulladás jele. természetesen ezt csak jól áthevült motornál keressük
sorszám: 38497 (116987)
(előzmény: chris8, 2009-09-09 17:24:06)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2009-09-09 23:05:05
amugy mz be 10 bar a sürités nem?Mert a kis tsem hengerfején epszilon=10 van ráirva a gyár által.Lehet emiatt válnak csörgővé a kis ts-ek,mert nembirják a 10 bart.
sorszám: 38496 (116986)

 
 
chris8
válasz erre | email2009-09-09 17:24:06
amugy megvan a tömités...pörög is jól is sürit még mérek egy prés sávot de érzem hogy igy jólessz a dolog :)
sorszám: 38495 (116977)
(előzmény: Keri, 2009-09-09 09:39:42)

 
 
chris8
válasz erre | email2009-09-09 17:20:48
http://etbike.com/index.php?categoryID=209


itt nézz körül itt akartam énis venni csak aztán betévedtem egy gödöllői boltba és vettem egyet mert gyorsan kelett menni és a régi elpatkolt
sorszám: 38494 (116976)
(előzmény: LG TS, 2009-09-09 12:06:40)

 
 
chris8
válasz erre | email2009-09-09 17:14:45
arol 2t ben nagyokat csalodom..telenyomta koxal a kipufogómat is :S...ojat nem használok
sorszám: 38493 (116975)
(előzmény: Keri, 2009-09-09 09:39:42)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-09-09 15:06:49
várj a 14mm nem 100% lemegyek megmérem neked, úgy is van dolgom a pincében
sorszám: 38492 (116973)
(előzmény: Keri, 2009-09-09 15:06:10)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-09-09 15:06:10
14mm-es és megegyezik....pontosabban van olyan felújítási eljárás is amikor a hajtókart is felfúrják ilyenkor vastagabb csapszeget raknak bele.
Ha hajtókart cseréltél (általában szoktak) akkor viszont marad az eredeti méret.
sorszám: 38491 (116972)
(előzmény: Pápics, 2009-09-09 12:21:54)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-09-09 15:03:17
Enyémben 6V 4Ah-s riasztó akku van...na nem az ára volt riasztó :)

Hol vettem??? nem tudom már nagyon rég volt, de általában az 10.kerületi Állomás utcai Akku boltban szoktam ilyeneket venni, de szerintem bármelyik elektronikai vagy biztonságtechnikai boltban lehet kapni ilyet.

Pl: www.lomex.hu keresőbe beírod:AKKU ZSELÉS 6V 4.2Ah A6/4 70x48x102mm 4.8mm 4.2Ah/4.0Ah

Valami 1500körül van és mint említettem több mint 2 éve rá se néztem. Télen nyáron benne van, igaz télen garázsban tartom a motort.
sorszám: 38490 (116971)
(előzmény: LG TS, 2009-09-09 12:06:40)

 
 
Pápics
válasz erre | email2009-09-09 12:21:54
Helló!Egy kérdésem lenne. Ts 150 felső tűgörgőnek mi a mérete? Egy jó minőségű tartós márka kéne.Másik kérdésem,hogy a fúrt henger dugó csapszeg mérete megegyezik az alapméretűvel? Előre is köszi.
sorszám: 38489 (116966)

 
 
LG TS
válasz erre | email2009-09-09 12:06:40
Szia! Akku kellene a kis TS-be és az lenne a kérdésem, hogy te hol vetted a tiédet(gondolom pesten), mik a pontos paraméterei? Link vagy vmi.
Ja és ha bárki tud olcsó 6v 12Ah-s akksit akkor szóljon, mert elég riasztó árakkal találkoztam, azokon a helyeken ahol még egyáltalán tartanak ilyet.
sorszám: 38488 (116965)
(előzmény: Keri, 2009-09-09 09:39:42)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-09-09 09:39:42
Nem alap, mert pl én sem tudom :)
Én csak arra figyeltem hogy ne érjen bele a dugó a hengerfejbe. Kicsit erős is a sűrítés, de nem bánom, még éppen jól viseli a 95-ös benyát és a fél szintetikus olajat, de arol2T olajjal már csörög.
sorszám: 38487 (116962)
(előzmény: chris8, 2009-09-09 00:28:11)

 
 
mz250
válasz erre | email2009-09-09 06:54:16
Nekem 4 sebeséges ES van.haladok úgy vele mint az etz vel.kb 90-95 egy kényelmes tempó vele.
sorszám: 38486 (116959)
(előzmény: Forrest, 2009-09-07 21:24:10)

 
 
chris8
válasz erre | email2009-09-09 00:28:11
elhiszem hogy alap dolog de sajnos nem emlékeztem rá..és jómultkor mikor kérdeztem waresz adott választ..de máris neki esek :D valszeg tul vastag a tömités
sorszám: 38485 (116956)
(előzmény: Keri, 2009-09-08 13:47:20)

 
 
chris8
válasz erre | email2009-09-09 00:20:46
srácok ászok vagytok nagyonszépen köszi :)
sorszám: 38484 (116955)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-09-08 22:04:21
fontos, hogy elöször a vezérlési időket állítsd be, ekkor azt kell elérni, hogy megfelelő vastagságú hengertalp tömítést alkalmazva a dugattyútető éle egy vonalba essen a felömlő csatornák, és a kipufogó csatorna alsó élével. nekem eddig kis TS-nél jó volt a papír talptömítés, és valóban nem kellett hengerfejhez semmi sem. 0,8mm elképzelhető hogy már kattogni fog, 1,2mm már bőven jó, 1,5mm-nél ne legyen több.
sorszám: 38483 (116952)
(előzmény: chris8, 2009-09-08 13:18:49)

 
 
bazsimoci
válasz erre | email2009-09-08 20:22:09
Nem menetes sajna, rá van préselve és nem jön le könnyen, mert a szárat ővatosan befogva elcsúszik a satuban, miközben próbálod leütni a szemet...
sorszám: 38482 (116951)
(előzmény: Péter mz, 2009-09-08 17:15:39)

 
 
Bohumil250
válasz erre | email2009-09-08 18:19:48
A Riedel-Steiner kezelési könyv 1,2-1,6mm-es rést javasol.
sorszám: 38481 (116949)
(előzmény: chris8, 2009-09-07 15:15:55)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2009-09-08 17:15:39
hátsó teló?Nem ugy van h a stiftet kiütöd utána meg menetesen letekered a szárról a szemet?
sorszám: 38480 (116948)
(előzmény: bazsimoci, 2009-09-07 22:26:30)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2009-09-08 17:14:33
kis ts en gyárilag nem volt tömités a hengerfej alatt.Nekem sörösdobozból van mert kifuj,de igy is hiába van bent az.Ha még gyári 125ös akkor nem kell semmi ha nem fuj ki.
sorszám: 38479 (116947)
(előzmény: chris8, 2009-09-08 13:18:49)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-09-08 13:47:20
Wareszen kívül senki sem tudja...
Állíts be minimum 0,8-1mm-ert.
HF tömítés vastagságával lehet variálni.
sorszám: 38478 (116943)
(előzmény: chris8, 2009-09-08 13:18:49)

 
 
chris8
válasz erre | email2009-09-08 13:18:49
waresz vagy valaki más válaszoljon nekem...fontoslenne srácok
sorszám: 38477 (116942)

 
 
Jóska
válasz erre | email2009-09-08 11:33:52
Az Eskortom elkelt,de ETS 250 és ETS 125
tartályom van felesleges
sorszám: 38476 (116936)
(előzmény: Forrest, 2009-09-08 09:22:02)

 
 
Forrest
válasz erre | email2009-09-08 09:22:02
Azért érdekelt, mert talán sikerül ETS tankot, meg futóművet vennem. De akkor ezek szerint be kell érnem a 4sebességes trophy blokkal.
sorszám: 38475 (116935)
(előzmény: waresz, 2009-09-07 23:59:51)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-09-07 23:59:51
80-100km/h

5ös váltó csak ets-ből volt, és abból is csak a 60 példányban készült escortnak volt ilyen.
sorszám: 38474 (116930)
(előzmény: Forrest, 2009-09-07 21:24:10)

 
 
bazsimoci
válasz erre | email2009-09-07 22:26:30
Hali! Szerelt már le valaki Trophy lengéscsillapító felső szemet a szárról?
Szeretném az enyémeket galvanizáltatni, de nem igazán tudom őket leszedni. A stiftet kiütöttem, de olyan szorosan van fenn, hogy félek megsérül a szár, ha megpróbálom leütni a felső szemet...
köszi a segítséget!
sorszám: 38473 (116928)
(előzmény: Nfsman, 2009-09-07 22:00:19)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-09-07 22:00:19
értem, nagyon köszönöm :)
sorszám: 38472 (116926)
(előzmény: mz250, 2009-09-07 18:55:03)

 
 
Forrest
válasz erre | email2009-09-07 21:24:10
Üdv
ES 250/2-nek mennyi az utazótempója? Volt belőle 5-ös váltóval? köszi.
sorszám: 38471 (116921)

 
 
mz250
válasz erre | email2009-09-07 18:55:03
A belső cső alján van egy szelep,azt pontosan a helyére rakod a belső csővel együtt!!!beletöltöd a 70ccm olajat a belső csőbe.azután lassan nyomod bele a dugót.lesz egy kis olaj ami kifolyik a belső csövön felülről,ennek így is kell lennie.kb kiegyenlítődik a két csőben az olajszint.összecsavarod a két részt és már kész is.
a dugó belenyomásakor nem szabad megállni és visszahúzni mert az alsó szelep elmozdulhat!
nagyon gondosan tisztítsd ki belső részeket.
sorszám: 38470 (116915)
(előzmény: Nfsman, 2009-09-06 19:37:51)

 
 
chris8
válasz erre | email2009-09-07 15:15:55
de legyetek szivesek mondjatok nekem egy normális értékű prés sávot hogy tudjak álitgatni:) (kis ts)
sorszám: 38469 (116911)

 
 
chris8
válasz erre | email2009-09-07 14:58:31
hát igen ebben is van valami...vigyázok is rá nagyon...idővel tényleg kell egy felujitás rá
sorszám: 38468 (116910)
(előzmény: Nfsman, 2009-09-06 22:01:37)

 
 
Stüszi
válasz erre | email2009-09-07 10:28:09
Üdv!
Úgy látszik megoldódott a probléma.A gyári méretű tűszeleppel (20-as D=2 mm) rendesen húz minden fordulaton nem áll le a motor. Annak a tűszelepnek ami benne volt (D=1,5 mm és nem volt ráírva mérete), úgy látszik kicsi volt a keresztmetszete ( a gyári érték 56%-a)és nagyobb terhelésnél nem adott elég üzemanyagot, ezért leállt a motor. Valszeg az lehetett,- mivel a gépet vidékről vettem-, hogy a tulaj beugrott valami boltba tűszelepet venni, vitte a mintát, és adtak neki egyet, a fúvókaméretet nem lehetett egyeztetni (mert nem volt ráírva)noha a méretkülömbség szemmel is látható volt.
Köszönöm a segítségeteket!
FZs
sorszám: 38467 (116909)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-09-07 07:41:04
Meg fékezéskor sem egészséges.

Feltölteni úgy szoktam, hogy addig töltöm amíg a teljes út hosszon nem csillapít fölülről vissza engedve és előtte kicsit ülepítve. Így garantáltan jó lesz típustól függetlenül. Térfogatra pedig vagy jó vagy nem jó, és macerás utána nézni...pert persze ha meg is nézem következőre elfelejtem.

Ha túltöltitek akkor kinyomja a szimmeringet.
sorszám: 38466 (116905)
(előzmény: Nfsman, 2009-09-06 22:01:37)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-09-06 22:01:37
Bizony-bizony... de ez nem csak ciki, hanem veszélyes is egy éles kanyarodáskor... lazán behintázik és elpattoghat a motor hátulja. az már télleg ciki, ha az út helyett a bozótosba rongyolsz 100-al :D
sorszám: 38465 (116901)
(előzmény: chris8, 2009-09-06 19:42:36)

 
 
chris8
válasz erre | email2009-09-06 19:42:36
lehet hogy elkelne nekemis egy kis felujitás rá...gödrök után csak leng és nemsokat csillapit :S kicsit ciki főleg utassal
sorszám: 38464 (116899)
(előzmény: Nfsman, 2009-09-06 14:28:51)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-09-06 19:37:51
értem, nagyon köszönöm... gondolom az olajat úgy kell beletölteni, hogy a dugattyút berakom a belső csőbe, elkezdem rátölteni az olajat... ami meg mellé folyik, az ugye a külső csőbe kerül?
sorszám: 38463 (116898)
(előzmény: mz250, 2009-09-06 18:00:08)

 
 
mz250
válasz erre | email2009-09-06 18:00:08
70-80ccm.az egyik könyv kevesebbet a másik többet ír.a teljesen telenyomod az nem biztos hogy jó lesz.én nem bírtam összerakni úgy.én 70ccm olajat használtam méghozzá MANNOL LHM FLUID.nekem bevált.
sorszám: 38462 (116896)
(előzmény: Nfsman, 2009-09-06 14:28:51)

 
 
válasz erre | email2009-09-06 15:09:12
Köszönöm ;)
sorszám: 38461 (116895)
(előzmény: chris8, 2009-09-06 14:56:14)

 
 
chris8
válasz erre | email2009-09-06 14:56:14
szépek a motorjaid :) grat
sorszám: 38460 (116894)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-09-06 14:28:51
Üdv! :D újabb kérdés... a hátsó lengéscsillapítómat újítom fel, viszont a szerelési leírásból nem derül ki egyértelműen, hogy melyik részét kell színültig tölteni? a belső csövet biztos, viszont a külsőt is? semennyi levegőnek nem szabad maradnia benne? az a legegyszerűbb ha valaki megmondaná száranként mennyi olaj kell bele :) előre is köszönöm!
sorszám: 38459 (116893)

 
 
válasz erre | email2009-09-06 12:17:30
Sziasztok. Akit érdekel felkerült pár új kép. A kék TS-nek még van némi híja (ülés), de szépen lassan haladok vele :)

üdv!

http://kep.tar.hu/feri1985
sorszám: 38458 (116891)

 
 
chris8
válasz erre | email2009-09-06 11:34:18
a mai üzemanyag árak melett...azért akarok most a ts re elektronikus gyujtást hogy egy kis benzint megtakaritsak:) (és nem mellesleg hogy kicsit jobban is menjen)....apropó waresz régen beszéltünk prés sávrol...menyinek kell lennie mz ts nél? előre is köszi
sorszám: 38457 (116889)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-09-06 01:10:25
Gyááááá Keriii, xDXDXDXD álmos voltam, de most inkább sírva visítok a röhögéstől XD
sorszám: 38456 (116886)
(előzmény: Keri, 2009-09-05 23:12:18)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-09-05 23:12:18
Elképzeltem ahogy te a takarékos üzemanyag fogyasztás bajnoka olvassa a 40 literes fogyasztást...rángatózó bal szemhéj, shootgunt fél kézzel csőre rántod bele eresztesz egyet a monitorba "ezt neked Waresz" felkiáltással, majd kimész az utcára és találomra Wartburgokra lövöldözöl. Mikor a rendőrök végre letepernek csak annyit hallanak mormogni tőled hogy "....40liter....neeegyveen liter...."
:))))))))))))))
sorszám: 38455 (116885)
(előzmény: szsrobert, 2009-09-05 22:18:55)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-09-05 22:18:55
Vegyél inkább Dodge Vipert, az kevesebbet eszik, és egy picit erősebb is. :-)
sorszám: 38454 (116883)
(elözmény: waresz, 2009-09-05 00:40:14)

 
 
csaprago
válasz erre | email2009-09-05 18:03:28
OKÉ! Köszi az infókat!
sorszám: 38453 (116880)
(előzmény: kaiser, 2009-09-05 10:44:02)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-09-05 13:08:48
30-40 LITER?????? jóóó isten :D mit csináltál te abból a warbiból? kombájnt? XD
sorszám: 38452 (116877)
(elözmény: waresz, 2009-09-05 00:40:14)

 
 
kaiser
válasz erre | email2009-09-05 10:44:02
Ha tudsz svábul, ez az oldal segít:
http://www.ostmotorrad.de/
Ha nem tudsz, akkoris, mert a típust ugyanúgy jelzik, nem lehetetlenség megtalálni. Az alkatrészkatalógus németül Ersatzteilkatalog, benne van minden ami Neked kell.
sorszám: 38451 (116876)
(elözmény: waresz, 2009-09-03 15:08:17)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-09-05 09:27:29
Ennyi benzinnel már gázturbinásra is átalakíthatnád :D azok sem esznek többet, csak azok 500LE-től indulnak :)
sorszám: 38450 (116874)
(elözmény: waresz, 2009-09-05 00:40:14)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu