hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. április 28. hétfö 
Valéria

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

Árpád
válasz erre | email2009-09-24 22:56:45
Vitatkoznék. :) Nekem igenis gyorsabb lett az ETZ-m, amikor normális izzót tettem bele. Legalábbis éjszaka. :D
sorszám: 38665 (117565)
(előzmény: Keri, 2009-09-24 22:49:47)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-09-24 22:49:47
Igen, mindkettő hasznos. Fesszabból a fekete dobozos magyart vegyed, mert az működik kb. megbízhatóan.
Viszont gyorsabb nem lesz tőlük a motor ha erre gondolsz :)
sorszám: 38664 (117562)
(előzmény: dudikoff, 2009-09-24 21:51:34)

 
 
dudikoff
válasz erre | email2009-09-24 21:51:34
Szeva mindenkinek Mz-Ts hez a 6v-os elektromos fesszabályzo és a halogén izzó ér valamit ?Esetleg ha van valakinek tapasztalata és megosztaná velem örülnék neki .Kösz
sorszám: 38663 (117556)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-09-24 19:58:21
Elvileg nem tudod eltörni az anya szakad meg. Ha eltörik, akkor már el volt gyengülve.
De alapvetően nem szoktam túl nagy erővel lehúzni, csak mint egy 6-os csavart általában. Nem szokásom nyomaték kulcsot használni ehhez.

Azt tudod gondolom hogy több lépésben átlósan kell lehúzni a csavarokat.
Én két lépésben szoktam. Először csak lazán, amennyit a dugókulcs dugójával kézzel tudok. Aztán pedig véglegesre húzom 2 körben végig feszítve.

Nem a lehúzás szokott TS-en a probléma lenni.Ha kifúj akkor sérült a felület, vagy túl nagy a sűrítés. Ilyenkor érdemes vékony alulemezből HF tömítést berakni. Ha még mindig kifúj akkor lehet síkba csiszolgatni.

De nehogy kézzel essél neki, vastag síküvegen, vagy márványlapra rakott 800-as vizes csiszolópapíron körkörösen mozgatva és közben apránként forgatva csiszold, amíg a teljes érintkező felületen nem látszik a csiszolás nyoma.

Ezt csináld meg a hengerrel is, majd csiszoló pasztával bekenve a hengert és a hengerfejet egymáshoz képest is csiszold egy kicsit.

Ha nincs kedved kínlódni vele akkor síkoltatni kell mindkettőt hengerfejesnél.
sorszám: 38662 (117550)
(előzmény: 150esRolleres, 2009-09-24 17:19:04)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-09-24 19:42:57
nem tudom már hol találtam, sajnos nem ugrik be a neve az áruháznak valami trabant vagy golf tuning vagy kiristály lámpa néven volt. vigyázz, a volkswagen golfé nem mindig jó az MZ-be, mert az igazából nagyobb. legjobb az ha utánanézel neten(én is azt tettem) és egy mz lámpakarimát becsapsz a hónod alá, és elmész a helyre, és belepróbálod, sajnos más jó megoldást nem tudok. és amúgy valószínű, hogy van mindenféle peremük amit aztán majd le kell vágj. de elvileg belefaragható. itt egy link:
http://images.google.hu/imgres?imgurl=http://www.mz500.de/mediac/450_0/media/mz500%2420zeitung2.jpg&imgrefurl=http://www.mz500.de/&usg=__XgCfoQj9aBZUn-OwdcteJnIxPGI=&h=337&w=450&sz=57&hl=hu&start=13&um=1&tbnid=bVYQ5nzwQg5CTM:&tbnh=95&tbnw=127&prev=/images%3Fq%3DMZ%2B500%26hl%3Dhu%26sa%3DG%26um%3D1

ebbe ilyesmi lámpa van.
Más: légyszi fotózd le a kipufogókat részletesebben! kellene kép arrol a hegesztésről, ami a hátsó kipuff tartó bilincs alatt van.. meg kellene mindkét dobnak a végéről. akár több is. köszi!
sorszám: 38661 (117549)
(előzmény: Nfsman, 2009-09-24 19:24:28)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-09-24 19:32:44
tök egyszerű.
vegyél egy szál 8.8as M6os menetes szárat. okkersárga jelölés kell rajta legyen(csak hogy ne basszanak át) ha nincs jó állapotú gyári tőcsavarod, akkor ez a megoldás. aztán létezik 20-30mm hosszú(!!!) anya is. ez hatalmasat fog, ebböl általában csak 5.6os kapható, de megfelel. CSAK(!!!)ezzel a megoldással tudod helyettesíteni a gyári 10.9es tőcsavart, és gyári 10.9es anyákat.
sorszám: 38660 (117547)
(előzmény: 150esRolleres, 2009-09-24 17:19:04)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-09-24 19:24:28
még eszembe jutott valami... múltkor mutattál síküveges foncsorokat viszonylag olcsón, hol találtad ezeket? szeretnék egyet az ETZ-be.
sorszám: 38659 (117546)
(előzmény: waresz, 2009-09-24 19:18:37)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-09-24 19:22:13
okés, félre van téve :)
sorszám: 38658 (117545)
(előzmény: waresz, 2009-09-24 19:18:37)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-09-24 19:18:37
ja, csak a 125-ösé kell
sorszám: 38657 (117544)
(előzmény: waresz, 2009-09-24 19:17:55)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-09-24 19:17:55
tedd félre légyszi! garantáltan kell, hó elején fizu után megoldjuk.
sorszám: 38656 (117543)
(előzmény: Nfsman, 2009-09-24 18:11:43)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-09-24 18:11:43
Makói vagyok sajnos :D kb. az isten háta mögött, de postán megoldhatjuk, ha neked úgy is jó. A 125-ösé szerintem biztosan gyári, küldhetek róla több képet, ha akarod, a 250-esé meg valami... semmihez sem hasonlító hangtompítóval rendelkezik... majd írj hogy melyik érdekel!
sorszám: 38655 (117542)
(előzmény: waresz, 2009-09-23 22:55:26)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2009-09-24 17:19:04
Keri, neked 6os henger csavarjaid vannak? Mi a titka annak, hogy ne törjem el, vagy ne fújjon ki, mert laza? NINCSNYOMATÉKKULCSOM. Fúrjam nyolcasra?
sorszám: 38654 (117541)

 
 
Kuci
válasz erre | email2009-09-24 13:17:43
Ha egy HD rezgéseit kibírja, akkor az tuti lesz MZ-n is. :)
sorszám: 38653 (117537)
(előzmény: Keri, 2009-09-24 12:28:51)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-09-24 12:28:51
Vannak jó minőségű hajlékony műanyagok, amit összegyűrhetsz mégsem törik.
Ami nekem volt az rideg, kemény és törékeny újrahasznosított olcsó műanyag volt. Akkoriban csak ezt lehetett kapni, ráadásul gyenge vacak volt.

Szerencsére a drága motor tulajdonosai már nem fogadják el ezt a silány minőséget ezért lehet kapni rendeset is.
Nem kell nekem gyártani.

Amúgy nem értem miért ilyen ormótlan rendszámok vannak motorra. Rendszám nélkül a TS sokkal gyorsabban megy :D

Hondám elég széles, de ott is szarrá gyűrődött a rendszám mert mindig az akad el.

Van ugyan csökkentet méretű, de az irdatlan drága. Tőlünk értelmesebb országokban motorra eleve kicsi rendszámok vannak.

sorszám: 38652 (117536)
(előzmény: Keri, 2009-09-24 12:10:25)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-09-24 12:10:25
Vagy vehetek olyan műanyag tartót ami nem törik el. Szerencsére a HD-s srác ígért nekem ilyet :)
sorszám: 38651 (117535)
(előzmény: Árpád, 2009-09-24 11:59:53)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-09-24 11:59:53
Komolyra fordítva a szót: Ha tényleg közel tökéletesset akarsz, csinálj tartót üvegszálas műgyantából.Az tuti nem törik el emrt szívóssabb és rugalmassabb is mint a vas.Kialakíthatsz olyant, ami egyben alaplap és keret U alakban. Akkor csak a negyedik oldalt kell lezárnod, miután becsúsztattad a táblát. Tudod, hogy kell csinálni: Bezsírozol egy tábla alakú vasat vagy fát. Begyantázod az üvegszövetet, rásimítod a formára, kialakítva a keret rész is. Aztán csak megvárod hogy megkössön a műgyanta.Aztán kihúzod a mintát.
Kizártnak tartom, hogy az így csinált tartó eltörne.
sorszám: 38650 (117534)
(előzmény: Keri, 2009-09-24 11:12:29)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-09-24 11:12:29
Miután 5* tört le előtte a különböző megoldásokkal, ez nem maximalizmus, csak próbálkozás.

Ez a gumi izé jó cucc hidd el.
A Hondán gyárilag minden ilyennel van összerakva ha nem akarják hogy rezonáljon.
Oldaldekllemez ezzel van felpattintva, a km óra is ilyen szilenteken lóg.

Persze nem genuin honda mert az 1500huf darabja, de a taurus is gyárt ilyet és az 30forint volt...igaz kábel átvezetőnek nevezik, de lényegében ugyan az mint a Honda patentjai.
sorszám: 38649 (117533)
(előzmény: Árpád, 2009-09-24 04:22:14)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-09-24 04:22:14
Látod, most te voltál túl maximalista.:)
Amikor megvettem a jawát fél éven belül eltört a szar műanyag keret . Körbetekertem párszor szigszalaggal,Ez vagy hat éve történt, azóta is tartja a rendszámot. :) Persze a hátlap vaslap, csak a keret rápattintható műanyag. Most már nem is ráz legalább a szigetelőszallag miatt.:D
Amúgy a gumi nem is annyira jó rezgés ellen, mert túl rugalmas. A polifoam amit írt valaki sokkal jobb. Vagy a szigetelőszallag.:D
sorszám: 38648 (117530)
(előzmény: Keri, 2009-09-24 01:45:34)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-09-24 01:45:34
Nekem 4 ponton fogja acél keret, gumi csillapítókkal, a hátlap nem is esett le...csak az eleje és a rendszám :D
sorszám: 38647 (117529)
(előzmény: Péter mz, 2009-09-23 21:44:59)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-09-23 22:55:26
kipufogó érdekel! hol vagy?
sorszám: 38646 (117524)
(előzmény: Nfsman, 2009-09-23 14:40:32)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2009-09-23 21:44:59
heló
nekem középen fogja 2db 5ös csavar a rendszámot,+még ugye a rendszám benne van a tartóba is.Én se biztam sose a tartókban.Na aztán egyszer zörej hallatszott hátulról menet közben ,mindent nézegettem mire észrevettem hogy az egyik csavarnál az alátéttel eggyütt átszakadt a rendszám felfogatása,Akkor tettem oda nagyobb alátétet meg finomabban huztam meg és kontraanyát is tettem,azóta is jó.
sorszám: 38645 (117521)
(előzmény: Keri, 2009-09-22 20:53:05)

 
 
psc2
válasz erre | email2009-09-23 20:43:39
kösz szépen
sorszám: 38644 (117520)
(előzmény: kenyér, 2009-09-23 15:38:45)

 
 
kenyér
válasz erre | email2009-09-23 15:38:45
Telószimering száma: 35x47x7
sorszám: 38643 (117511)

 
 
psc2
válasz erre | email2009-09-23 15:19:04
hello
nem tudja valaki a 250mz első telójának szimeringeinek méreteit előre is kösz
sorszám: 38642 (117510)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-09-23 14:40:32
Üdv mindenkinek! Eladó jó pár 125-ös ETZ alkatrész.

Komplett blokk 125-ös hengerrel, karburátorral, generátorral: 17.000Ft
Gyári kipuff: 2.000Ft
250-es kipuff: 2000Ft
Tank: 4.000Ft
Fesszab és egyenirányító: 1500-1500Ft
Váz lengővillával együtt: 6.000Ft
Sárvédők (első-hátsó): 1000-1000Ft
Légszűrőház és akku oldali dekl együtti: 2.000Ft
Első (18") felni: 1000Ft
Veeruber 18"-3.00 gumi: 5.000Ft
Heidenau 16"-3.50 gumi: 5.000Ft
Mitas 16"-3.50 gumi: 4000Ft

Érdeklődni lehet kalloszoltan kukac trevolnet.hu címen, ill. 0630 hat-hat-hét 9090-es tel.számon!

http://kepfeltoltes.hu/090923/975502835DSC00007_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/090923/183651928DSC00009_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/090923/59062097DSC00010_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/090923/DSC00012_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/090923/62937787DSC00011_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/090923/DSC000144_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/090923/DSC00013_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/090923/DSC00014_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/090923/DSC00078_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/090923/DSC00079_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/090923/DSC00015_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/090923/DSC0001666_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
sorszám: 38641 (117508)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-09-22 20:53:05
Valami ilyesmi lesz nekem is, de azon filózok, hogy polikarbonátból fogok vákum formázással csinálni egy tartót...na az essen szét :)
sorszám: 38640 (117504)
(előzmény: 150esRolleres, 2009-09-22 20:30:33)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-09-22 20:51:16
nekem körberepedtek a csavarok és úgy esett le, de akkor még megtaláltam, most csináltam fasza tartót...csak arra nem számítottam hogy a tartó így széttörik.

Mindegy, többen mondták hogy vannak már jókis puha törhetettlen műanyag tartók, majd olyanra ruházok be....és rákötök pár bowdent is hogy ha leesik akkor se essen messzire.
sorszám: 38639 (117503)
(előzmény: szsrobert, 2009-09-22 20:01:30)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-09-22 20:43:12
tőlem áll az üzlet... szólj ha érdekel
sorszám: 38638 (117502)
(előzmény: 150esRolleres, 2009-09-22 20:27:38)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2009-09-22 20:30:33
Polifoamot tettem a tábla és a tartó közzé(olyan strandosat) nem remeg nem törik szét, és kevesebbszer fordulok hátra, hogy elhagytam vmit
sorszám: 38637 (117501)
(előzmény: Keri, 2009-09-22 13:39:11)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2009-09-22 20:27:38
ÁÁÁÁ A kölöknek csináltam volna egy dragot belőle,a pedálos moszkvicsba...
sorszám: 38636 (117500)
(előzmény: Nfsman, 2009-09-21 22:37:00)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2009-09-22 20:24:04
csavarral szedem le. Nem tudom milyen volt gyárilag a rögzítőcsavar, mert ennek a fejét jócskán elnyeli a körhagyó bemélyedése, a csillagvillás le is ugrik, csak félig fog. Szétszedésnél volt elméleti segítégem, mert már majdnem hegesztettem hozzá egy blokkszéthúzó berendezést menetes szárakkal meg minden, de az nagyobb munka lett volna mint az egész.
Ma azzal mentem dolgozni, még a tompított és az index is müködött fékezéskor, nem dadogott egy cseppet sem.
sorszám: 38635 (117499)
(előzmény: waresz, 2009-09-21 23:25:18)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-09-22 20:01:30
Az én rendszámom 4 sarka likas, hátul 2 alulrmrz X alakban.Így vettem. Soha nem esett le, pedig néha elhagytam néhány csavart. :-)
sorszám: 38634 (117498)
(előzmény: Keri, 2009-09-22 13:39:11)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-09-22 13:39:11
Jó volt.
Kicsit bővebben: Nem volt jó :D

Motorozni jó volt. Táj szép volt. Egy HD-s meg egy nagyrobogós sráccal mentünk, szóval nem volt száguldozás, a TS volt a legfürgébb a csapatban :) A sülthal még mindig nagyon jó és a tömeget is elkerültük.

Dobogókőn voltak sokan, ott találkoztam Kobrával, de más extra nem volt.

Ami nem volt jó hogy elvesztettem a rendszám táblámat és nem is lett meg.
Az a kö.....g jóku...va anyját a kisipari ge..nek spontán ripityára tört a tartó, pedig a teljes hátulját vaslemezzel fogattam meg, hogy ne ennek a fo...nak kelljen tartania, még gumi szillenteket is raktam rá hogy ne legyen gond a vibrációval. Ilyen profi tartó szerkezet egy motoron sincs, de ez így is széthullott.

Úgyhogy drága volt ez a túra.
sorszám: 38633 (117494)
(előzmény: Rókapimpó, 2009-09-21 19:09:31)

 
 
LG TS
válasz erre | email2009-09-22 12:31:34
Mikor nem találtam a forgórész leszedéséhez a 10x100as csavart, akkor apám már neki akart állni körmös lehúzóval, mert nem hitte el hogy belemegy a 10es csavar. Alig bírtam leállítani. Sajnos néha a lelkesedés és a hozzá nem értés, több kárt tud csinálni, mint hasznot. Én mindent igyekszek úgy csinálni ahogy a könyvben le van írva, abból gond nem lehet.
sorszám: 38632 (117491)
(előzmény: waresz, 2009-09-21 23:25:18)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-09-21 23:25:18
ha nem húzod meg? hát nem tudom, hamarabb szál el mint hogy kárt tenne magában egyéb sérülés nélkül. az jutott eszembe, hogy ha valami állat(előző tulaj pl..) nekilát nagy samuval kiverni a helyéről a főtengelyt ,akkor nem látható mértékben de elbassza a kúpot a végén, amire viszont már nem fexik fel rendesen a forgórész. azt próbáld meg hogy lehúzod a forgórészt és miután rögzítetted a főteneglyt valahogy(rakd sebességbe) akkor lazán rakd fel a forgórészt, és kezdd el körbeforgatni a kúpon, akkor tapasztalhító-e ütés, vagy változik-e a mértéke? egyáltalán hajlandó-e szépen körbecsúszni rajta.. ha jó a kúp akkor billegés nélkül összejön ez. ja, meg hogy szeded le a forgórészt? nem akarlak hülyének nézni ,nem ez a szándék, de símán tudok olyan embert aki körmös csapágylehúzóval állt neki. na, az a forgórész kuka.. vagy csak elég leejteni egyszer, úgy eldeformálódik mint a szél.
sorszám: 38631 (117481)
(előzmény: 150esRolleres, 2009-09-21 21:22:56)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-09-21 23:19:01
nem akarom elrontani az üzleztet, de sajnos egyáltalán nem passzolna oda a blokk. totál más minden tekintetben.
sorszám: 38630 (117479)
(előzmény: 150esRolleres, 2009-09-21 21:27:54)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-09-21 22:37:00
ezt hogy érted? érdekelne a blokk?
sorszám: 38629 (117477)
(előzmény: 150esRolleres, 2009-09-21 21:27:54)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2009-09-21 21:27:54
Ha belefér....
sorszám: 38628 (117476)
(előzmény: Nfsman, 2009-09-21 20:08:11)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2009-09-21 21:22:56
Leszedtem, viszont a ftengelyen sajnos egyedül nem tudom megállapítani biztosan, hogy jó-e. Most visszaraktam mindent, nagyon kevés az eltérés,de még üt. Viszont már nem ér bele a szénkefe tartójába, be is indult. Valószinüleg elkapkodtam a leszorítócsavar meghúzását, lelazult, és eldeformálódott a kúp? Van ilyen?
sorszám: 38627 (117475)
(előzmény: Keri, 2009-09-21 13:38:06)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-09-21 20:08:11
Ohh... nagy kár :) pedig van egy eladó 125-ös ETZ blokkom, egy igaz kicsit viseltes, de gyári kipuff meg sok apróság :(:D
sorszám: 38626 (117471)
(előzmény: 150esRolleres, 2009-09-21 19:15:22)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2009-09-21 19:15:22
kis ts
sorszám: 38625 (117469)
(előzmény: Nfsman, 2009-09-20 22:54:26)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2009-09-21 19:09:31
A túráról beszélj már valamit!
Voltál? Jó volt? :D
sorszám: 38624 (117468)
(előzmény: Keri, 2009-09-21 13:38:06)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-09-21 13:38:06
Ha fel megy ferdén akkor nem szorul meg, elforog.

De kár vitatkozni, lehúzza a forgórészt megforgatja a főtengelyt és azonnal kiderül, hogy a főtengely jó e. Ha jó akkor pedig már csak messzire kell dobnia a forgórészt.
sorszám: 38623 (117455)
(előzmény: Árpád, 2009-09-21 12:10:43)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-09-21 12:10:43
Nem a főtengely végén okoz ütést, hanem mint írtam a forgórész túlvégén a kommutátornál, vagy csúszógyürünél.
Egy látszólag épp kúpra szrintem fel lehet tenni ferdén a forgórészt.Ne hagyd ki a számításból a belső kúp felület sérülékenységét, a viszonylag kis meredekségét a kúpnak,valamint azt, hogy a csavar görbülhet, valamint kotyog is a furatában, még a menetes részen is. Lehet, hogy neked van igazad és nem mehet fel ferdén a forgórész, de az egésszen biztos, hogy jópár excenterrel találkoztam, ami egyértelműen forgórész ütés és nem excenter hiba, vagy főtengely ütés miatt gyújtott egy fordulat alatt kétszer.Sőt excentrikusra kopott kommutátorral is találkoztam már jó fötengely és jó csapágy esetén, a hibát forgórész cserével el tudtam hárítani.Ez legalábbis gyanús...
sorszám: 38622 (117452)
(előzmény: Keri, 2009-09-21 07:15:54)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-09-21 07:15:54
Na igen, egy látszólag ép kúpra nem lehet excentrikusan felrakni a forgórészt, és az állórész ferdesége nem okoz ütést a főtengely végén.
sorszám: 38621 (117442)
(előzmény: waresz, 2009-09-20 22:10:06)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-09-20 22:54:26
ETZ blokk, vagy TS?
sorszám: 38620 (117431)
(előzmény: 150esRolleres, 2009-09-20 22:30:33)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2009-09-20 22:30:33
Ha összeszereléskor eldeformálódott,vagy rosszul raktam össze, akkor annak meg kell jelennie a másik oldalon is.Egyébként meg ment rendesen,csak a 4et dobálta, de ennek nincs köze ehhez. Úgy is szét kell szednem megint a kiemelő villa miatt(állítás már nem segít) és ennek lassan közeledik a szezonja. A szerelésnek, és az ezzel járó használaton kivül helyezésnek. De addig amíg jó idő van , nagyon kéne egy csere blokk...
sorszám: 38619 (117428)
(előzmény: Árpád, 2009-09-20 17:57:10)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-09-20 22:10:06
ha kalapáccsal rakják össze a blokkot, akkor elmehet a főtengely centírozottsága. sőt, még annál kissebb beavatkozástól is. vidd el egy gépműhelybe, pl kossuth és társa.. ott kicentírozzák neked szépen. utána már csak jól kell összerakd. forgórész hiba is lehet, de ahoz megintcsak barmolás szükséges.
sorszám: 38618 (117427)
(elözmény: 150esRolleres, 2009-09-20 14:46:12)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-09-20 17:57:10
A forgórész is tud ütni. Például emiatt favorizálom a rákoccantásos forgórész felrakást, mert ugyan nagyon ritkán, de torzul néha a belső kúp felület ha rossz pozícióban kezdjük meg csavarral ráhúzni. De ennél gyakrabban történhetnek egyébb dolgok amik a forgórész ütését okozzák a főtengelytől függetlenül. Tehát én csak akkor vagyok biztos a főtengely ütésben, ha megmérem , nézem közvetlenül. De akkor is kophat körköröstöől eltérően a cucc, ha nem az állórász tengélyében forog. Azaz például ha a csapágyházban lötyög a csapágy, vagy kopott a főtengely és az lötyög a csapágyban, vagy valami állórész sérülés miatt fel lehet azt rossz helyre is rögzíteni.
sorszám: 38617 (117405)
(előzmény: Keri, 2009-09-20 16:39:29)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-09-20 16:39:29
Hát az bizony csúnyán görbe.
Felújításkor azért ezt be szokták állítani, tehát vagy összerakáskor ütötted meg, vagy a gépműhelyes trehány.
sorszám: 38616 (117402)
(elözmény: 150esRolleres, 2009-09-20 14:46:12)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu