:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Miután 5* tört le előtte a különböző megoldásokkal, ez nem maximalizmus, csak próbálkozás.
Ez a gumi izé jó cucc hidd el.
A Hondán gyárilag minden ilyennel van összerakva ha nem akarják hogy rezonáljon.
Oldaldekllemez ezzel van felpattintva, a km óra is ilyen szilenteken lóg.
Persze nem genuin honda mert az 1500huf darabja, de a taurus is gyárt ilyet és az 30forint volt...igaz kábel átvezetőnek nevezik, de lényegében ugyan az mint a Honda patentjai.
Látod, most te voltál túl maximalista.:)
Amikor megvettem a jawát fél éven belül eltört a szar műanyag keret . Körbetekertem párszor szigszalaggal,Ez vagy hat éve történt, azóta is tartja a rendszámot. :) Persze a hátlap vaslap, csak a keret rápattintható műanyag. Most már nem is ráz legalább a szigetelőszallag miatt.:D
Amúgy a gumi nem is annyira jó rezgés ellen, mert túl rugalmas. A polifoam amit írt valaki sokkal jobb. Vagy a szigetelőszallag.:D
Nekem 4 ponton fogja acél keret, gumi csillapítókkal, a hátlap nem is esett le...csak az eleje és a rendszám :D
kipufogó érdekel! hol vagy?
heló
nekem középen fogja 2db 5ös csavar a rendszámot,+még ugye a rendszám benne van a tartóba is.Én se biztam sose a tartókban.Na aztán egyszer zörej hallatszott hátulról menet közben ,mindent nézegettem mire észrevettem hogy az egyik csavarnál az alátéttel eggyütt átszakadt a rendszám felfogatása,Akkor tettem oda nagyobb alátétet meg finomabban huztam meg és kontraanyát is tettem,azóta is jó.
Telószimering száma: 35x47x7
hello
nem tudja valaki a 250mz első telójának szimeringeinek méreteit előre is kösz
Üdv mindenkinek! Eladó jó pár 125-ös ETZ alkatrész.
Komplett blokk 125-ös hengerrel, karburátorral, generátorral: 17.000Ft
Gyári kipuff: 2.000Ft
250-es kipuff: 2000Ft
Tank: 4.000Ft
Fesszab és egyenirányító: 1500-1500Ft
Váz lengővillával együtt: 6.000Ft
Sárvédők (első-hátsó): 1000-1000Ft
Légszűrőház és akku oldali dekl együtti: 2.000Ft
Első (18") felni: 1000Ft
Veeruber 18"-3.00 gumi: 5.000Ft
Heidenau 16"-3.50 gumi: 5.000Ft
Mitas 16"-3.50 gumi: 4000Ft
Érdeklődni lehet kalloszoltan kukac trevolnet.hu címen, ill. 0630 hat-hat-hét 9090-es tel.számon!
http://kepfeltoltes.hu/090923/975502835DSC00007_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/090923/183651928DSC00009_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/090923/59062097DSC00010_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/090923/DSC00012_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/090923/62937787DSC00011_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/090923/DSC000144_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/090923/DSC00013_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/090923/DSC00014_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/090923/DSC00078_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/090923/DSC00079_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/090923/DSC00015_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/090923/DSC0001666_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Valami ilyesmi lesz nekem is, de azon filózok, hogy polikarbonátból fogok vákum formázással csinálni egy tartót...na az essen szét :)
sorszám: 38640 (117504)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-09-22 20:30:33)
nekem körberepedtek a csavarok és úgy esett le, de akkor még megtaláltam, most csináltam fasza tartót...csak arra nem számítottam hogy a tartó így széttörik.
Mindegy, többen mondták hogy vannak már jókis puha törhetettlen műanyag tartók, majd olyanra ruházok be....és rákötök pár bowdent is hogy ha leesik akkor se essen messzire.
tőlem áll az üzlet... szólj ha érdekel
sorszám: 38638 (117502)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-09-22 20:27:38)
Polifoamot tettem a tábla és a tartó közzé(olyan strandosat) nem remeg nem törik szét, és kevesebbszer fordulok hátra, hogy elhagytam vmit
ÁÁÁÁ A kölöknek csináltam volna egy dragot belőle,a pedálos moszkvicsba...
csavarral szedem le. Nem tudom milyen volt gyárilag a rögzítőcsavar, mert ennek a fejét jócskán elnyeli a körhagyó bemélyedése, a csillagvillás le is ugrik, csak félig fog. Szétszedésnél volt elméleti segítégem, mert már majdnem hegesztettem hozzá egy blokkszéthúzó berendezést menetes szárakkal meg minden, de az nagyobb munka lett volna mint az egész.
Ma azzal mentem dolgozni, még a tompított és az index is müködött fékezéskor, nem dadogott egy cseppet sem.
Az én rendszámom 4 sarka likas, hátul 2 alulrmrz X alakban.Így vettem. Soha nem esett le, pedig néha elhagytam néhány csavart. :-)
Jó volt.
Kicsit bővebben: Nem volt jó :D
Motorozni jó volt. Táj szép volt. Egy HD-s meg egy nagyrobogós sráccal mentünk, szóval nem volt száguldozás, a TS volt a legfürgébb a csapatban :) A sülthal még mindig nagyon jó és a tömeget is elkerültük.
Dobogókőn voltak sokan, ott találkoztam Kobrával, de más extra nem volt.
Ami nem volt jó hogy elvesztettem a rendszám táblámat és nem is lett meg.
Az a kö.....g jóku...va anyját a kisipari ge..nek spontán ripityára tört a tartó, pedig a teljes hátulját vaslemezzel fogattam meg, hogy ne ennek a fo...nak kelljen tartania, még gumi szillenteket is raktam rá hogy ne legyen gond a vibrációval. Ilyen profi tartó szerkezet egy motoron sincs, de ez így is széthullott.
Úgyhogy drága volt ez a túra.
Mikor nem találtam a forgórész leszedéséhez a 10x100as csavart, akkor apám már neki akart állni körmös lehúzóval, mert nem hitte el hogy belemegy a 10es csavar. Alig bírtam leállítani. Sajnos néha a lelkesedés és a hozzá nem értés, több kárt tud csinálni, mint hasznot. Én mindent igyekszek úgy csinálni ahogy a könyvben le van írva, abból gond nem lehet.
ha nem húzod meg? hát nem tudom, hamarabb szál el mint hogy kárt tenne magában egyéb sérülés nélkül. az jutott eszembe, hogy ha valami állat(előző tulaj pl..) nekilát nagy samuval kiverni a helyéről a főtengelyt ,akkor nem látható mértékben de elbassza a kúpot a végén, amire viszont már nem fexik fel rendesen a forgórész. azt próbáld meg hogy lehúzod a forgórészt és miután rögzítetted a főteneglyt valahogy(rakd sebességbe) akkor lazán rakd fel a forgórészt, és kezdd el körbeforgatni a kúpon, akkor tapasztalhító-e ütés, vagy változik-e a mértéke? egyáltalán hajlandó-e szépen körbecsúszni rajta.. ha jó a kúp akkor billegés nélkül összejön ez. ja, meg hogy szeded le a forgórészt? nem akarlak hülyének nézni ,nem ez a szándék, de símán tudok olyan embert aki körmös csapágylehúzóval állt neki. na, az a forgórész kuka.. vagy csak elég leejteni egyszer, úgy eldeformálódik mint a szél.
sorszám: 38631 (117481)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-09-21 21:22:56)
nem akarom elrontani az üzleztet, de sajnos egyáltalán nem passzolna oda a blokk. totál más minden tekintetben.
sorszám: 38630 (117479)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-09-21 21:27:54)
ezt hogy érted? érdekelne a blokk?
sorszám: 38629 (117477)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-09-21 21:27:54)
Leszedtem, viszont a ftengelyen sajnos egyedül nem tudom megállapítani biztosan, hogy jó-e. Most visszaraktam mindent, nagyon kevés az eltérés,de még üt. Viszont már nem ér bele a szénkefe tartójába, be is indult. Valószinüleg elkapkodtam a leszorítócsavar meghúzását, lelazult, és eldeformálódott a kúp? Van ilyen?
Ohh... nagy kár :) pedig van egy eladó 125-ös ETZ blokkom, egy igaz kicsit viseltes, de gyári kipuff meg sok apróság :(:D
sorszám: 38626 (117471)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-09-21 19:15:22)
A túráról beszélj már valamit!
Voltál? Jó volt? :D
Ha fel megy ferdén akkor nem szorul meg, elforog.
De kár vitatkozni, lehúzza a forgórészt megforgatja a főtengelyt és azonnal kiderül, hogy a főtengely jó e. Ha jó akkor pedig már csak messzire kell dobnia a forgórészt.
Nem a főtengely végén okoz ütést, hanem mint írtam a forgórész túlvégén a kommutátornál, vagy csúszógyürünél.
Egy látszólag épp kúpra szrintem fel lehet tenni ferdén a forgórészt.Ne hagyd ki a számításból a belső kúp felület sérülékenységét, a viszonylag kis meredekségét a kúpnak,valamint azt, hogy a csavar görbülhet, valamint kotyog is a furatában, még a menetes részen is. Lehet, hogy neked van igazad és nem mehet fel ferdén a forgórész, de az egésszen biztos, hogy jópár excenterrel találkoztam, ami egyértelműen forgórész ütés és nem excenter hiba, vagy főtengely ütés miatt gyújtott egy fordulat alatt kétszer.Sőt excentrikusra kopott kommutátorral is találkoztam már jó fötengely és jó csapágy esetén, a hibát forgórész cserével el tudtam hárítani.Ez legalábbis gyanús...
Na igen, egy látszólag ép kúpra nem lehet excentrikusan felrakni a forgórészt, és az állórész ferdesége nem okoz ütést a főtengely végén.
ETZ blokk, vagy TS?
sorszám: 38620 (117431)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-09-20 22:30:33)
Ha összeszereléskor eldeformálódott,vagy rosszul raktam össze, akkor annak meg kell jelennie a másik oldalon is.Egyébként meg ment rendesen,csak a 4et dobálta, de ennek nincs köze ehhez. Úgy is szét kell szednem megint a kiemelő villa miatt(állítás már nem segít) és ennek lassan közeledik a szezonja. A szerelésnek, és az ezzel járó használaton kivül helyezésnek. De addig amíg jó idő van , nagyon kéne egy csere blokk...
ha kalapáccsal rakják össze a blokkot, akkor elmehet a főtengely centírozottsága. sőt, még annál kissebb beavatkozástól is. vidd el egy gépműhelybe, pl kossuth és társa.. ott kicentírozzák neked szépen. utána már csak jól kell összerakd. forgórész hiba is lehet, de ahoz megintcsak barmolás szükséges.
sorszám: 38618 (117427)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-09-20 14:46:12)
A forgórész is tud ütni. Például emiatt favorizálom a rákoccantásos forgórész felrakást, mert ugyan nagyon ritkán, de torzul néha a belső kúp felület ha rossz pozícióban kezdjük meg csavarral ráhúzni. De ennél gyakrabban történhetnek egyébb dolgok amik a forgórész ütését okozzák a főtengelytől függetlenül. Tehát én csak akkor vagyok biztos a főtengely ütésben, ha megmérem , nézem közvetlenül. De akkor is kophat körköröstöől eltérően a cucc, ha nem az állórász tengélyében forog. Azaz például ha a csapágyházban lötyög a csapágy, vagy kopott a főtengely és az lötyög a csapágyban, vagy valami állórész sérülés miatt fel lehet azt rossz helyre is rögzíteni.
Hát az bizony csúnyán görbe.
Felújításkor azért ezt be szokták állítani, tehát vagy összerakáskor ütötted meg, vagy a gépműhelyes trehány.
sorszám: 38616 (117402)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-09-20 14:46:12)
Görbe a főtengely, vagy vmi nem jó, a forgórész a szénkefét nyomogatja, az alsó már el is kopott teljesen, így be sem indul , utánfutóznom kellett. Kb egy hónapja raktam össze, a ftengely fel van újítva, új csapágyak meg minden. Lehet vmit eltoltam , majd szétszedem és meglátom.
nagyon szépen köszönöm... próbáltam lelazítani, viszonylag nagy erővel is, de nem sikerült :S azért még próbálkozom... végülis lehet venni másikat, ha törik.
Menetes, méghozzá normál jobbmenet, tehát balra forgatva lehet letekerni.Van egy O-gyűrű a hermetikus zárás érdekében a támasztóperem alatt.
Maga a menet talán M42x2, nem emlékszem pontosan, de most nem is ez a fontos.
Megfogni a tartályt valahogy úgy kell, hogy ne roppanjon össze, de általában nem nehéz lelazítani.
jó munkát, üdv.: R
Tiszteletem az uraknak ismét! :D Az lenne a kérdésem, hogy az MZ főfékhengerén a műanyag fékfolyadék tartály... ugye az a fehér az öntvény házon, az hogy szerelhető le? Menetes, vagy bele van préselve? Esetleg ragasztott? Fontos lenne leszedni :S
Főleg, hogy a fizut nem elsején kapom, hanem tizedike előtt valamikor, általában 7-8-9 környékén. :D
Hát ez van, elkakucsoztam a hétvégén a manit. :D
Elseje elég messzi van még...főleg 2000 forinttal.
Szerinted miért ez az uticél? ;-)
Fasza kis kör, jó az ötlet is, még akár csatlakoznék is, ha nem 2000 ft-ból kéne kihúznom a következő fizetésig. :P
Lehet kapni kész csúszógyűrűt, csak rá kell forrasztani. Na meg bronzból esztergán is készíthető, de az már komolyabb feladat.
Egyél egy sülthalat a tardosi tónál, nagyon jól csinálják! Kár lenne kihagyni!
sziasztok!
ETZ generátoráról letört a csúszógyűrű. Gondolom azt nem lehet sehogy ptolni. Esetleg nincs valakinek eladó forgórésze?
Kedvet kaptam egy kis hétvégi kiránduláshoz.
Nagyvonalakban Budapest, Dobogókő, Esztergom, Tardos kört néztem ki.
Vasárnap valamikor 10 körül indulok, ahogy sikerül felkelnem.
Ha valakit nem zavar hogy emelkedőn 40, sík úton max. 90 a sebességem, akkor örömmel veszem, ha csatlakozik hozzám.
na ezaz, vizsgáztatni, felújítani... egy nagyon jó állapotú mz-t lehet kapni egy forgalmis, de szar állapotú kuli áráért. halom mizéria, igazából az oldalkocsihoz hasonló különleges motorozási élmény lehet benne a lényeg.
Árpád! a kuli két szabadságfokú csuklóval van fogatva a motorhoz(kardáncsukló lényegében), a motor hossztengelyéhez képest oldalra, meg függöleges irányba tud csuklani, amellett, hogy a motorral együt hajlandó csak dölni. kicsit csuklós ikarus érzés lehet:D
Mutatok. Illetve majd mutatok jövőre.:) Hiába dög nehéz a 634, emelkedik a hátulja rendesen erős fékezéskor. Az etzm viszont nem emelkedik, hanem kimegy oldalra. :D
Amúgy ez a kuli dolog erőssen elméleti kérdés nálam. Elég ha levizsgáztatom mind a két motorom jövőre, nincs energiám, pénzem egy kuli beszerzésére, forgalmi átiratásra, stb. Legalábbis úgy emlékszem, nem csak a kulival együtt kell vizsgáztatni a vontató motort, de mintha a forgalmiba is bekerülne a dolog. Azt hiszem.
Elég lesz a jawára is a doboz, és az oldal csomagok, végszükségben villa és tanktáska is. Hihetetlen cuccot fel tudok az ETZ-re is pókolni.Eddig még talán ha a felét raktam rá, mint amennyit rá tudnék tenniSzerszámok, alkatrészek,tartalék két pulóver, három pár zokni, három alsógatya, másik nadrág,kispárna, Kabát, két liter víz, flakon olaj,sátor, polifoam, hálózsák, pokróc. egy napi hideg kaja. Eddig ennyi volt még csak egyszerre fent, de mint mondtam, férmég bőven rá.egyelőre elvagyok kuli nélkül.:D
Ja, a zászlót ki felejtettem.:D
Amúgy meg mutass már nekem olyan szocimotort aminek emelkedik a hátulja :D
...jó az ETZ, de arra nincs kuli.
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|