hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 25. hétfö 
Katalin

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

drisa
válasz erre | email2009-09-26 21:15:16
Sziasztok! ETZ 250-em van és mozgásképtelen lett a gép. Múlt héten zárt benzincsappal indultam el, a benzin elfogyott, a motor leállt és utána hiába próbáltam berúgni, nem indult. Elkönyveltem, hogy megszívta magát és mivel nem volt gyertyakulcsom, későbbre halasztottam a beindítást. Annyit könyveltem még el, hogy az üresjárati visszajelző lámpa egyre halványabban világított, aztán el is aludt (a töltésvisszajelző régebben kiégett, de valszeg van töltés, mert ha megy a csodagép, akkor gázhúzásra fényesebben ég a lámpa).

Másnap újra megpróbáltam volna indítani, de se kép, se hang, semmi gyújtás, semmi üresjelző lámpa. Az akksit feltöltöttem, az nem lehet ok, hogy lemerült. A biztosítéktábla ratyi, de nem annyira, hogy soha ne érintkezzen. Vezetékszakadás nem valószínű. Feszültségszabályzó? Gyújtáskapcsoló? Mi lehet a baj?

Nem értek az elektronikájához, annyit tudok még mondani, hogy buzergáltuk ott a vezetékeket és egyszer a gyújtótrafó mellett-felett jobbról lévő hengeres alkatrészhez érve és a vezetékeket mozgatva volt gyújtás. Aztán megint elment...

Nem tudom az alkatrész nevét sem, a jelen oldalon lévő robbantott ábrák között a 3.5. - Innere elektrik - rajzon a 29. sorszám alattiról beszélek, németül Kondensator, dehát egy kondenzátor már van a generátor mellett, nem?

Lehet-e a fenti alkatrész hibája oka az árameltűnésnek, vagy csak véletlenül - más ok miatt - épp akkor jött vissza egy pár másodpercre a gyújtás, amikor ott tapogatóztunk?

Esetleg ez valami végletesen egyszerű hiba, csak nekem megoldhatatlan egyelőre? Segítségeteket kérném. Köszönöm,

Magyarnaba
sorszám: 38699 (117630)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2009-09-26 19:48:41
A 10akárhanyassal kihúznám a menetet a blokkból mint egy borosdugót. Hajtok inkább nyolcast, és megfúrom a hengeren is, mert nem fér bele, talán 7es.
sorszám: 38698 (117627)
(előzmény: Keri, 2009-09-25 21:05:17)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2009-09-26 19:19:47
le kell venned a a csavart amin a kihajtás ferde fogazása van mert az tartja de nézz meg egy robbantott blokk ábrát mondjuk ezt: http://www.freeweb.hu/simson5w/Segitseg/explosion_ETZ_250_g.jpg...egyébként lehet a kiemelő szerkezettel van gond vagy csak simán elállítódott a dekliben először megpróbálnám beállítani megint....
sorszám: 38697 (117625)
(előzmény: Kurtyka, 2009-09-26 12:31:49)

 
 
bazsimoci
válasz erre | email2009-09-26 19:07:31
Nem ugyanaz... Olyan mint a TS hátsó csak kicsit rövidebb...A lengővilla miatt más a kiképzése, mint a TS-nek.
sorszám: 38696 (117624)
(előzmény: Keri, 2009-09-26 09:07:36)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2009-09-26 18:51:35
Akkor innom kell néhányat, hátha elrontom...
sorszám: 38695 (117622)
(előzmény: Keri, 2009-09-25 21:02:20)

 
 
Atilla
válasz erre | email2009-09-26 17:37:52
A főtengely végéről leszedted azt az anyát ami a fordulatszámmérőt is hajtja?
sorszám: 38694 (117620)
(előzmény: Kurtyka, 2009-09-26 12:31:49)

 
 
Atilla
válasz erre | email2009-09-26 17:35:51
Érdekes, nekem csavar még nem szakadt a hátsó tartónál,viszont nálam meg a lemezek törnek. Pedig mindig gyári lemezt szerzek hozzá, és gyönyörű élesen eltörik, mint az üveg. És mindig a jobb oldala. Legutóbb nem volt kedvem szétszedni, simán összehegesztettem, kíváncsi vagyok meddig bírja. :-)
sorszám: 38693 (117619)
(előzmény: Keri, 2009-09-25 21:29:59)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2009-09-26 17:09:01
sziasztok lenne egy kérdésem: a mgm magyar csapágyról mi a véleményetek? főtengelyhez kellene a csúzlihoz kuplung felől van belőle itthon épp kettő...jah és nem c-s illesztéső egy bontásra szánt blokkból van..
sorszám: 38692 (117618)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-09-26 13:06:42
rendben, akkor küldj egy mail-t hogy hogyan akarod intézni.
sorszám: 38691 (117614)
(előzmény: waresz, 2009-09-26 12:21:23)

 
 
Kurtyka
válasz erre | email2009-09-26 12:31:49
Sziasztok!
Egy 250-es ETZ-m van és a kuplung elkezdett rosszalkodni. Rá állítottam a bowdenen majd teljesen elment a kuplung és nem emel ki abszolút. Mondom leszedem a deklit, berúgót fennhagytam és nem jön le, a ford.szám kihajtás deklit is leszedtem és még valami kitart, hogyan tudnám leszedni vagy mit tanácsoltok mi lehet a baja a kuplungszerkezetnek? Válaszotokat előre is köszönöm, üdv: Kurtyka
sorszám: 38690 (117613)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-09-26 12:21:23
köszi! a 125ös mindenképp kell, a 250 nem. az elöbbi gyári, a 250es meg valami furcsa utángyártott példány:)
sorszám: 38689 (117611)
(előzmény: Nfsman, 2009-09-25 15:42:40)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-09-26 10:12:21
húzd meg rajta a vasfűrészt, azonnal látod melyiket hogy karistolja.
sorszám: 38688 (117610)
(előzmény: Nfsman, 2009-09-26 09:57:45)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-09-26 09:57:45
Hát hallod, alig lehet kinézni :D vagy 8.8, vagy 8.5 (ha van olyan egyáltalán), de semmiképp nem 10.10... akkor megnyugodtam. Egyébként az új csavar sokkak fémesebben csilingel, szerintem keményebb lehet.
sorszám: 38687 (117609)
(előzmény: Keri, 2009-09-26 09:06:15)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-09-26 09:07:36
AZ nem ugyan az mint a kis ETZ tengelye?
Vagy eseleg a TS tengelye? Olyat még talán kapsz boltban.
sorszám: 38686 (117606)
(előzmény: bazsimoci, 2009-09-25 21:41:44)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-09-26 09:06:15
Lehet gyári, de nem tesznek mindenhova 10.10-es csavart. Nincs a fejében a szám?
sorszám: 38685 (117605)
(előzmény: Nfsman, 2009-09-26 00:14:01)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-09-26 00:14:01
Hát gőzöm sincs, de gyári csavarok lehettek, mert pont olyan volt a fejük, mint a többinek, amik szintén gyáriak voltak. Az egyik csavar lazán kijött, viszont a másik alá nem raktak alátátet és teljesen belemarta magát a motortartóba... utána többször is lefordult róla a dugókulcs, és összemarta, de lényegtelen. Van a városban egy jó csavaros bolt, megpróbálok ott venni, vagy rendelni 10.9-es csavart, hátha szerencsével járok.
sorszám: 38684 (117603)
(előzmény: Keri, 2009-09-25 21:29:59)

 
 
bazsimoci
válasz erre | email2009-09-25 21:41:44
Hali Urak! Szükségem lenne kis Trophyhoz első tengelyre, cserébe tudnék adni hátsót, vagy egyéb más alkatrészt!
sorszám: 38683 (117599)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-09-25 21:29:59
10-es csavart nem tudod elkenni :D
De még a 8-ast is nehéz. Jó lesz oda a 8,8. Nekem az ETZ250 hátsó hosszú csavarja szakadtak. Minden versenyen legalább az egyik.
De lehet kapni 10-es csavart is, Noniusz vagy a Fairtool...bár 1db rendelése esetén furcsán fog rádnézni a raktáros....én ezért kettő darabot kértem :D
sorszám: 38682 (117597)
(előzmény: Nfsman, 2009-09-25 21:13:50)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-09-25 21:13:50
Ajaj... én is 8.8-as imbusz csavarokra fogom cserélni a motortartó bakoknál a gyári csavarokat, mert már totál szét van nyíródva a fejük... azt mondod azok nem lesznek oda jók? :S
sorszám: 38681 (117596)
(előzmény: Keri, 2009-09-25 21:05:17)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-09-25 21:06:39
Ezért kell sört inni, az tuti alu :)))
De rajta is van a recycle jelölésben hogy milyen anyagból van.
sorszám: 38680 (117595)
(előzmény: dudikoff, 2009-09-25 19:18:51)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-09-25 21:05:17
Egyébként azért töri el mert túl rideg :)
A csavaroknak 2 paramétere van. Egyik a keménység másik a szakító szilárdság és ez utóbbi számít (második szám)
Ahogy írta valaki az MZ eredetije 10.akárhányas, 8.8-ast nekem is rendszeresen cserélni kellet a blokk felfogatásnál.
sorszám: 38679 (117594)
(előzmény: 150esRolleres, 2009-09-25 17:26:23)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-09-25 21:02:20
vékony alu lemez=sörös doboz :)))

Nekem is volt egy gyanúm, hogy felülnek a HF csavarok körül, de volt másik hengerfejem, azzal nem volt gond.
sorszám: 38678 (117593)
(előzmény: 150esRolleres, 2009-09-25 17:26:23)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-09-25 19:30:44
hm... jó tudni :) az a lényeg hogy alu lemez kell :D
sorszám: 38677 (117590)
(előzmény: dudikoff, 2009-09-25 19:18:51)

 
 
dudikoff
válasz erre | email2009-09-25 19:18:51
ez nem mindig biztos azért gyözödj meg róla múltkor én is ráfaragtam acél lemez volt pedig alut vártam volna .Álitolag pesten lehet kapni ha minden igaz brembo vagy bembo .hu-n lehet rendelni is
sorszám: 38676 (117587)
(előzmény: Nfsman, 2009-09-25 17:43:04)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-09-25 17:43:04
Hf tömítést a legegyszerűbben sörös vagy valamilyen üdítős dobozból gyárthatsz magadnak, ez ugye alumínium. Szerintem boltban nem kapsz olyat, ami TS-re jó :S
sorszám: 38675 (117586)
(előzmény: 150esRolleres, 2009-09-25 17:26:23)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2009-09-25 17:26:23
2cm hosszú menetesszár toldóm van, az eltöri.6db-ot esztergáltattam(tőcsavart), de röpke két év alatt megettem, most egyenlőre menetesszár van benne, ami hosszabb út után megnyúlik, de jobban meg lehet húzni mint a keményebb anyagút, az nekem elpattan. De azért, mert mindíg utánahúzok, amikor taknyos a hf és a h közötti rész.Pedig csak csiszolgatnom kellett volna... Honnan vehetek olyan alu tömítést? Mihez kell kérni, mert ts-hez úgy sem adnak.
A hengerfejen van egy észrevételem, ami eltér a szimmetriától, de mivel a fúró-síkolótól így került vissza, nem gyanakodtam: az a kiugró perem, ami a hengerrel tömítö barátságban van, kb a harmad részén, a belső felén nem képez peremet, és ha rátenném arra az üvegre vagy márványra a hűtőbordák végénél biztosan lenne benne néhány mm eltérés. Ja és ott lesz olajos
sorszám: 38674 (117585)
(előzmény: Keri, 2009-09-24 19:58:21)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-09-25 15:42:40
Üdv! Itt vannak a képek:

http://kepfeltoltes.hu/090925/DSC00023_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

125-ös:

http://kepfeltoltes.hu/090925/DSC00022_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/090925/DSC00021_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

ez pedig a 251-esemen volt, de igazából nem tudom gyári-e:

http://kepfeltoltes.hu/090925/DSC00024_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/090925/386236532DSC00025_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
sorszám: 38673 (117583)
(előzmény: waresz, 2009-09-24 19:42:57)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-09-25 15:39:05
köszi :) de van két tökéletes gyári foncsorom is, én viszont síküvegeset szeretnék, ezért kérdeztem waresz kolegát, mert a múltkor ő adott egy linket ilyen foncsorokról.
sorszám: 38672 (117582)
(előzmény: Árpád, 2009-09-25 08:39:22)

 
 
LG TS
válasz erre | email2009-09-25 12:24:20
A HS1 6v 35/35w izzónak(kb. 900ft, tungsram boltokban), csak ETZ H4-es foncsorral együtt van értelme. Nekem sikerült egy használt, de jó állapotú foncsort boltolnom 1500ért, és meg vagyok elégedve a lámpával, főleg a refi az nagyon visz, de az asszimetrikus tompított is faja.
sorszám: 38671 (117580)
(előzmény: dudikoff, 2009-09-24 21:51:34)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-09-25 10:11:11
:) Nekem a rendszám hiánya jóval nagyobb sebességnövekedést okozott...mondom én hogy nagy a légellenállása :D
sorszám: 38670 (117579)
(előzmény: Árpád, 2009-09-24 22:56:45)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-09-25 08:39:22
A jawa foncsora is jó bele, így azt hiszem a némelyik skodáé is.Jawa foncsorom van talán háromféle izzóhoz is.
sorszám: 38669 (117576)
(előzmény: Nfsman, 2009-09-24 23:31:07)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-09-25 08:36:42
Teszt sikerült.:) Csak az eredmény elkeserítő.:) Elfelejtkeztem róla. Az más kérdés, hogy azóta sem voltam a motoromnál.( Holnapután elmegek a parkolóba, de csak befizetni a manit. Ez a hónap így sikerült, nem volt még benzinre sem pénzem.:( Tizedikéig nem is nagyon fog változni a helyzet:(
sorszám: 38668 (117575)
(előzmény: Nfsman, 2009-09-24 23:33:45)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-09-24 23:33:45
Ha már újra előkerült ez a téma... megnézted a fesszab. bekötését? :P:D Nem sürgetlek, még meg sincs a vezeték köteg és a fesszab, csak a memóriád tesztelem ;):D
sorszám: 38667 (117572)
(előzmény: Árpád, 2009-09-24 22:56:45)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-09-24 23:31:07
Igen... sejtettem hogy faragós a dolog, de az MZ karimája szabványos 170mm, így asszem a Golf I foncsora jó, a II-nek már van valami felfogató fül is rajta, ezt faragni kéne. Elvileg a suzuki bandit foncsor jó bele, csak az cefet drága :D na majd próbálkozok. Holnap délután csinálok képeket mindkét dobról.
sorszám: 38666 (117571)
(előzmény: waresz, 2009-09-24 19:42:57)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-09-24 22:56:45
Vitatkoznék. :) Nekem igenis gyorsabb lett az ETZ-m, amikor normális izzót tettem bele. Legalábbis éjszaka. :D
sorszám: 38665 (117565)
(előzmény: Keri, 2009-09-24 22:49:47)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-09-24 22:49:47
Igen, mindkettő hasznos. Fesszabból a fekete dobozos magyart vegyed, mert az működik kb. megbízhatóan.
Viszont gyorsabb nem lesz tőlük a motor ha erre gondolsz :)
sorszám: 38664 (117562)
(előzmény: dudikoff, 2009-09-24 21:51:34)

 
 
dudikoff
válasz erre | email2009-09-24 21:51:34
Szeva mindenkinek Mz-Ts hez a 6v-os elektromos fesszabályzo és a halogén izzó ér valamit ?Esetleg ha van valakinek tapasztalata és megosztaná velem örülnék neki .Kösz
sorszám: 38663 (117556)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-09-24 19:58:21
Elvileg nem tudod eltörni az anya szakad meg. Ha eltörik, akkor már el volt gyengülve.
De alapvetően nem szoktam túl nagy erővel lehúzni, csak mint egy 6-os csavart általában. Nem szokásom nyomaték kulcsot használni ehhez.

Azt tudod gondolom hogy több lépésben átlósan kell lehúzni a csavarokat.
Én két lépésben szoktam. Először csak lazán, amennyit a dugókulcs dugójával kézzel tudok. Aztán pedig véglegesre húzom 2 körben végig feszítve.

Nem a lehúzás szokott TS-en a probléma lenni.Ha kifúj akkor sérült a felület, vagy túl nagy a sűrítés. Ilyenkor érdemes vékony alulemezből HF tömítést berakni. Ha még mindig kifúj akkor lehet síkba csiszolgatni.

De nehogy kézzel essél neki, vastag síküvegen, vagy márványlapra rakott 800-as vizes csiszolópapíron körkörösen mozgatva és közben apránként forgatva csiszold, amíg a teljes érintkező felületen nem látszik a csiszolás nyoma.

Ezt csináld meg a hengerrel is, majd csiszoló pasztával bekenve a hengert és a hengerfejet egymáshoz képest is csiszold egy kicsit.

Ha nincs kedved kínlódni vele akkor síkoltatni kell mindkettőt hengerfejesnél.
sorszám: 38662 (117550)
(előzmény: 150esRolleres, 2009-09-24 17:19:04)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-09-24 19:42:57
nem tudom már hol találtam, sajnos nem ugrik be a neve az áruháznak valami trabant vagy golf tuning vagy kiristály lámpa néven volt. vigyázz, a volkswagen golfé nem mindig jó az MZ-be, mert az igazából nagyobb. legjobb az ha utánanézel neten(én is azt tettem) és egy mz lámpakarimát becsapsz a hónod alá, és elmész a helyre, és belepróbálod, sajnos más jó megoldást nem tudok. és amúgy valószínű, hogy van mindenféle peremük amit aztán majd le kell vágj. de elvileg belefaragható. itt egy link:
http://images.google.hu/imgres?imgurl=http://www.mz500.de/mediac/450_0/media/mz500%2420zeitung2.jpg&imgrefurl=http://www.mz500.de/&usg=__XgCfoQj9aBZUn-OwdcteJnIxPGI=&h=337&w=450&sz=57&hl=hu&start=13&um=1&tbnid=bVYQ5nzwQg5CTM:&tbnh=95&tbnw=127&prev=/images%3Fq%3DMZ%2B500%26hl%3Dhu%26sa%3DG%26um%3D1

ebbe ilyesmi lámpa van.
Más: légyszi fotózd le a kipufogókat részletesebben! kellene kép arrol a hegesztésről, ami a hátsó kipuff tartó bilincs alatt van.. meg kellene mindkét dobnak a végéről. akár több is. köszi!
sorszám: 38661 (117549)
(előzmény: Nfsman, 2009-09-24 19:24:28)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-09-24 19:32:44
tök egyszerű.
vegyél egy szál 8.8as M6os menetes szárat. okkersárga jelölés kell rajta legyen(csak hogy ne basszanak át) ha nincs jó állapotú gyári tőcsavarod, akkor ez a megoldás. aztán létezik 20-30mm hosszú(!!!) anya is. ez hatalmasat fog, ebböl általában csak 5.6os kapható, de megfelel. CSAK(!!!)ezzel a megoldással tudod helyettesíteni a gyári 10.9es tőcsavart, és gyári 10.9es anyákat.
sorszám: 38660 (117547)
(előzmény: 150esRolleres, 2009-09-24 17:19:04)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-09-24 19:24:28
még eszembe jutott valami... múltkor mutattál síküveges foncsorokat viszonylag olcsón, hol találtad ezeket? szeretnék egyet az ETZ-be.
sorszám: 38659 (117546)
(előzmény: waresz, 2009-09-24 19:18:37)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-09-24 19:22:13
okés, félre van téve :)
sorszám: 38658 (117545)
(előzmény: waresz, 2009-09-24 19:18:37)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-09-24 19:18:37
ja, csak a 125-ösé kell
sorszám: 38657 (117544)
(előzmény: waresz, 2009-09-24 19:17:55)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-09-24 19:17:55
tedd félre légyszi! garantáltan kell, hó elején fizu után megoldjuk.
sorszám: 38656 (117543)
(előzmény: Nfsman, 2009-09-24 18:11:43)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-09-24 18:11:43
Makói vagyok sajnos :D kb. az isten háta mögött, de postán megoldhatjuk, ha neked úgy is jó. A 125-ösé szerintem biztosan gyári, küldhetek róla több képet, ha akarod, a 250-esé meg valami... semmihez sem hasonlító hangtompítóval rendelkezik... majd írj hogy melyik érdekel!
sorszám: 38655 (117542)
(elözmény: Keri, 2009-09-23 22:55:26)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2009-09-24 17:19:04
Keri, neked 6os henger csavarjaid vannak? Mi a titka annak, hogy ne törjem el, vagy ne fújjon ki, mert laza? NINCSNYOMATÉKKULCSOM. Fúrjam nyolcasra?
sorszám: 38654 (117541)

 
 
Kuci
válasz erre | email2009-09-24 13:17:43
Ha egy HD rezgéseit kibírja, akkor az tuti lesz MZ-n is. :)
sorszám: 38653 (117537)
(előzmény: Keri, 2009-09-24 12:28:51)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-09-24 12:28:51
Vannak jó minőségű hajlékony műanyagok, amit összegyűrhetsz mégsem törik.
Ami nekem volt az rideg, kemény és törékeny újrahasznosított olcsó műanyag volt. Akkoriban csak ezt lehetett kapni, ráadásul gyenge vacak volt.

Szerencsére a drága motor tulajdonosai már nem fogadják el ezt a silány minőséget ezért lehet kapni rendeset is.
Nem kell nekem gyártani.

Amúgy nem értem miért ilyen ormótlan rendszámok vannak motorra. Rendszám nélkül a TS sokkal gyorsabban megy :D

Hondám elég széles, de ott is szarrá gyűrődött a rendszám mert mindig az akad el.

Van ugyan csökkentet méretű, de az irdatlan drága. Tőlünk értelmesebb országokban motorra eleve kicsi rendszámok vannak.

sorszám: 38652 (117536)
(előzmény: Keri, 2009-09-24 12:10:25)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-09-24 12:10:25
Vagy vehetek olyan műanyag tartót ami nem törik el. Szerencsére a HD-s srác ígért nekem ilyet :)
sorszám: 38651 (117535)
(előzmény: Árpád, 2009-09-24 11:59:53)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-09-24 11:59:53
Komolyra fordítva a szót: Ha tényleg közel tökéletesset akarsz, csinálj tartót üvegszálas műgyantából.Az tuti nem törik el emrt szívóssabb és rugalmassabb is mint a vas.Kialakíthatsz olyant, ami egyben alaplap és keret U alakban. Akkor csak a negyedik oldalt kell lezárnod, miután becsúsztattad a táblát. Tudod, hogy kell csinálni: Bezsírozol egy tábla alakú vasat vagy fát. Begyantázod az üvegszövetet, rásimítod a formára, kialakítva a keret rész is. Aztán csak megvárod hogy megkössön a műgyanta.Aztán kihúzod a mintát.
Kizártnak tartom, hogy az így csinált tartó eltörne.
sorszám: 38650 (117534)
(elözmény: Keri, 2009-09-24 11:12:29)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu