hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. április 27. vasárnap 
Zita

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

Árpád
válasz erre | email2009-09-27 12:08:34
Rögtön rájön mindenki, mire jó az a szűrőkondi, amikor érzékenyebb elktronikus gyújtást, vagy valamilyen elektronikát rak a tápra. Ha máskor nem, akkor, amikor a feszültség tüskék kivégzik az érzékeny elektronikát.De a rémhírek szerint az izzók élettartamában is jelentős csökkenést okoz a szűrőkondi hiánya.
A szűrő átvezetése emlékeim szerint a legtöbb motornál az aksi álló helyzetben való lemerülését is okozza, mert legtöbbször közvetlenül az aksival van párhuzamossan kötve.A jawán mintha a trafókra menő vezetékre lenne kötve gyárilag. Ott van a legjobb helyen szerintem.
sorszám: 38715 (117651)
(előzmény: Rókapimpó, 2009-09-27 11:35:19)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-09-27 12:01:47
Nem annyira a sorozat szikra miatt javítja a gyújtás minőségét a kondi, hanem azért, mert azért, mert a megszakításkor nem csak összeomlik a mágneses tér, hanem még megfekekő irányú áram is folyik a kondiba, ami növeli az indukált feszültséget. Tehát nem csak több szikra lesz kondival, hanem erőssebb is.Plusszban a kondi eltüntei a szikra ngy részét a megszakítón, kondi nélkül töredéke az élettartama a megszakítónak, viszont szépen világít a jószág amikor nincs rajta a dekli.:D
sorszám: 38714 (117650)
(előzmény: Keri, 2009-09-27 11:12:19)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2009-09-27 11:35:19
Nem a megszakító melletti gyújtókondira gondoltam, hanem ETZ 250-en az ülés alatt kb a trafó mellett van gyárilag egy ilyen szűrő kondi a plusz és a test közé bekötve, ami a nagy impulzusoktól (pl fénykürt, meg ilyenek) védi az egész motor áramkörét. Lehet, hogy te ilyennel még nem is találkoztál, mert ahogy mondtam gyakran eltávolítják a motorból, mert szinte semmi értelme.
Viszont ha ez neki bent van még és zárlatos lett, akkor okozhatja azt a jelenséget, amit leírt. ;)
sorszám: 38713 (117648)
(előzmény: Keri, 2009-09-27 07:47:01)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-09-27 11:12:19
Mivel az a kondi és a trafó induktivitása egy rezgőkört alkot, ami gyakorlatilag azt eredményezi hogy nem egyetlen szikra keletkezik hanem hosszabb időre elnyújtva nagyon sok, ezért valóban javítja a gyújtást, de azért normál esetben ennek hiányában még megy a motor.
Persze hidegen nem próbáltam még kondi nélkül...és ugye általában olyankor nem optimális a keverék.
sorszám: 38712 (117647)
(előzmény: Nfsman, 2009-09-27 09:21:41)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-09-27 10:48:52
http://auto.indavideo.hu/video/1_kis_motorozas_a_varosban?action=video_site&video_title=1_kis_motorozas_a_varosban%3Ftoken%3D0604d422e1b61ad799099bfd7bfdecb1

"Rohadt autósok!"
3:32-nél a külvilágból semmit nem észlelő motoros rendőrbácsit is megelőzi.
sorszám: 38711 (117645)

 
 
válasz erre | email2009-09-27 09:27:33
Pontosan...sokszor azért égnek be, mert a kondi kaputt...szóval nélküle használni nem ajánlatos használni...nem hiába lett az oda kitalálva...
sorszám: 38710 (117643)
(előzmény: Keri, 2009-09-27 07:47:01)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-09-27 09:21:41
Igen... emellett segíti a primer kör felépülését a megszakító zárása után. Nekem anélkül a kondi nélkül nem is volt hajlandó elindulni a motor, tolásra full szívatóval és pici gázzal játszva sikerült egy stabilan hörgő 1500-as fordulatot kicsikarni, ha lábbal magasabb fordulatra akartam pörgetni kihagyott és durrogott :) kicsit bosszantó volt, amikor eltört a rázkódástól a megszakítót és a kondit összekötő vezeték, tolhattam 3km-t az út szélén bokáig sárban cuppogva :D aztán otthon új vezeték és pöccre indult.
sorszám: 38709 (117642)
(előzmény: Keri, 2009-09-27 07:47:01)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-09-27 07:47:01
Ja....prímán beég a megszakító ha sokáig használod kondi nélkül, mivel az nem zavarszűrő, hanem szikra oltó kondi.

Hiba keresés idejére le lehet venni, de ha megnézed sokkal nagyobbat szikrázik nélküle a megszakító.
sorszám: 38708 (117641)
(előzmény: Rókapimpó, 2009-09-26 23:58:01)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-09-27 00:21:37
ja, valami véletlen egybeesés lehet. gyertyát cseréltél már?
sorszám: 38707 (117640)
(előzmény: Keri, 2009-09-26 21:32:44)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2009-09-27 00:01:42
A blokktató már nekem is néhányszor megadta magát. A megoldás, hogy veszel 2 jobbost, 2 balost és az egyikről (egy jobbosról, egy balosról) levágod a felesleges cuccokat és összehegeszted a másikkal, így bomba biztos és nem fog eltörni, valamint a blokk sem fog elferdülni a vázban az erős gyorsításoktól. :D
sorszám: 38706 (117639)
(előzmény: Atilla, 2009-09-26 17:35:51)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2009-09-26 23:58:01
Az a valami az egy szűrő kondenzátor. Lehet, hogy az zárlatos lett és amiatt szarakszik a gép. A megoldás a következő: ha kikötöd azt a kondit és jól működik utána a gép, akkor jobb kéz, bal váll megoldást alkalmazd, tehát dobd el a pi***ba azt a kondit. Nélküle is prímán működik amúgy a motor, de ha nagyon akarod, akkor vehetsz bele újat, de végülis semmi értelme.
A biztosítéktáblát meg cseréld le késesre, ahogy Jaky16 javasolta.
sorszám: 38705 (117638)
(előzmény: drisa, 2009-09-26 21:15:16)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2009-09-26 22:32:09
annyit hozzá tennék még hogy a nagyon ratyi biztosíték táblát cseréld ki késes biztosítékokra, mert ott is nagy lehet az átmeneti ellenállás és az is be tud kavarni gyengébb aksi esetén
sorszám: 38704 (117635)
(előzmény: drisa, 2009-09-26 21:15:16)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-09-26 21:32:44
Zárlatos valami azon a környéken, vagy nem érintkezik rendesen valami csati a megszakítón.

Kondenzátornak hívják azt az alkatrészt.

A hibának nincs köze a zárt benzincsaphoz.
sorszám: 38703 (117634)
(előzmény: drisa, 2009-09-26 21:15:16)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-09-26 21:30:03
Látom érted a lényeget ;-)))
sorszám: 38702 (117633)
(előzmény: 150esRolleres, 2009-09-26 18:51:35)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-09-26 21:29:21
Nekem két lemez van egymásra hegesztve, így ez nem fog eltörni ebben biztos vagyok :D

A gyári csavarokkal már nekem sem törik, csak az A2-es rozsdamentes nem bírta.
sorszám: 38701 (117632)
(előzmény: Atilla, 2009-09-26 17:35:51)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-09-26 21:27:47
Van az a kicsi kerek 3 csavaros kupak a főtengely végénél bal oldalt, azt szedd le alatta van egy anya azt kell leszedni, az tartja.

A berugókart ne szedd le mert szükségtelen és nehéz visszarakni.
sorszám: 38700 (117631)
(előzmény: Kurtyka, 2009-09-26 12:31:49)

 
 
drisa
válasz erre | email2009-09-26 21:15:16
Sziasztok! ETZ 250-em van és mozgásképtelen lett a gép. Múlt héten zárt benzincsappal indultam el, a benzin elfogyott, a motor leállt és utána hiába próbáltam berúgni, nem indult. Elkönyveltem, hogy megszívta magát és mivel nem volt gyertyakulcsom, későbbre halasztottam a beindítást. Annyit könyveltem még el, hogy az üresjárati visszajelző lámpa egyre halványabban világított, aztán el is aludt (a töltésvisszajelző régebben kiégett, de valszeg van töltés, mert ha megy a csodagép, akkor gázhúzásra fényesebben ég a lámpa).

Másnap újra megpróbáltam volna indítani, de se kép, se hang, semmi gyújtás, semmi üresjelző lámpa. Az akksit feltöltöttem, az nem lehet ok, hogy lemerült. A biztosítéktábla ratyi, de nem annyira, hogy soha ne érintkezzen. Vezetékszakadás nem valószínű. Feszültségszabályzó? Gyújtáskapcsoló? Mi lehet a baj?

Nem értek az elektronikájához, annyit tudok még mondani, hogy buzergáltuk ott a vezetékeket és egyszer a gyújtótrafó mellett-felett jobbról lévő hengeres alkatrészhez érve és a vezetékeket mozgatva volt gyújtás. Aztán megint elment...

Nem tudom az alkatrész nevét sem, a jelen oldalon lévő robbantott ábrák között a 3.5. - Innere elektrik - rajzon a 29. sorszám alattiról beszélek, németül Kondensator, dehát egy kondenzátor már van a generátor mellett, nem?

Lehet-e a fenti alkatrész hibája oka az árameltűnésnek, vagy csak véletlenül - más ok miatt - épp akkor jött vissza egy pár másodpercre a gyújtás, amikor ott tapogatóztunk?

Esetleg ez valami végletesen egyszerű hiba, csak nekem megoldhatatlan egyelőre? Segítségeteket kérném. Köszönöm,

Magyarnaba
sorszám: 38699 (117630)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2009-09-26 19:48:41
A 10akárhanyassal kihúznám a menetet a blokkból mint egy borosdugót. Hajtok inkább nyolcast, és megfúrom a hengeren is, mert nem fér bele, talán 7es.
sorszám: 38698 (117627)
(előzmény: Keri, 2009-09-25 21:05:17)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2009-09-26 19:19:47
le kell venned a a csavart amin a kihajtás ferde fogazása van mert az tartja de nézz meg egy robbantott blokk ábrát mondjuk ezt: http://www.freeweb.hu/simson5w/Segitseg/explosion_ETZ_250_g.jpg...egyébként lehet a kiemelő szerkezettel van gond vagy csak simán elállítódott a dekliben először megpróbálnám beállítani megint....
sorszám: 38697 (117625)
(előzmény: Kurtyka, 2009-09-26 12:31:49)

 
 
bazsimoci
válasz erre | email2009-09-26 19:07:31
Nem ugyanaz... Olyan mint a TS hátsó csak kicsit rövidebb...A lengővilla miatt más a kiképzése, mint a TS-nek.
sorszám: 38696 (117624)
(előzmény: Keri, 2009-09-26 09:07:36)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2009-09-26 18:51:35
Akkor innom kell néhányat, hátha elrontom...
sorszám: 38695 (117622)
(előzmény: Keri, 2009-09-25 21:02:20)

 
 
Atilla
válasz erre | email2009-09-26 17:37:52
A főtengely végéről leszedted azt az anyát ami a fordulatszámmérőt is hajtja?
sorszám: 38694 (117620)
(előzmény: Kurtyka, 2009-09-26 12:31:49)

 
 
Atilla
válasz erre | email2009-09-26 17:35:51
Érdekes, nekem csavar még nem szakadt a hátsó tartónál,viszont nálam meg a lemezek törnek. Pedig mindig gyári lemezt szerzek hozzá, és gyönyörű élesen eltörik, mint az üveg. És mindig a jobb oldala. Legutóbb nem volt kedvem szétszedni, simán összehegesztettem, kíváncsi vagyok meddig bírja. :-)
sorszám: 38693 (117619)
(előzmény: Keri, 2009-09-25 21:29:59)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2009-09-26 17:09:01
sziasztok lenne egy kérdésem: a mgm magyar csapágyról mi a véleményetek? főtengelyhez kellene a csúzlihoz kuplung felől van belőle itthon épp kettő...jah és nem c-s illesztéső egy bontásra szánt blokkból van..
sorszám: 38692 (117618)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-09-26 13:06:42
rendben, akkor küldj egy mail-t hogy hogyan akarod intézni.
sorszám: 38691 (117614)
(előzmény: waresz, 2009-09-26 12:21:23)

 
 
Kurtyka
válasz erre | email2009-09-26 12:31:49
Sziasztok!
Egy 250-es ETZ-m van és a kuplung elkezdett rosszalkodni. Rá állítottam a bowdenen majd teljesen elment a kuplung és nem emel ki abszolút. Mondom leszedem a deklit, berúgót fennhagytam és nem jön le, a ford.szám kihajtás deklit is leszedtem és még valami kitart, hogyan tudnám leszedni vagy mit tanácsoltok mi lehet a baja a kuplungszerkezetnek? Válaszotokat előre is köszönöm, üdv: Kurtyka
sorszám: 38690 (117613)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-09-26 12:21:23
köszi! a 125ös mindenképp kell, a 250 nem. az elöbbi gyári, a 250es meg valami furcsa utángyártott példány:)
sorszám: 38689 (117611)
(előzmény: Nfsman, 2009-09-25 15:42:40)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-09-26 10:12:21
húzd meg rajta a vasfűrészt, azonnal látod melyiket hogy karistolja.
sorszám: 38688 (117610)
(előzmény: Nfsman, 2009-09-26 09:57:45)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-09-26 09:57:45
Hát hallod, alig lehet kinézni :D vagy 8.8, vagy 8.5 (ha van olyan egyáltalán), de semmiképp nem 10.10... akkor megnyugodtam. Egyébként az új csavar sokkak fémesebben csilingel, szerintem keményebb lehet.
sorszám: 38687 (117609)
(előzmény: Keri, 2009-09-26 09:06:15)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-09-26 09:07:36
AZ nem ugyan az mint a kis ETZ tengelye?
Vagy eseleg a TS tengelye? Olyat még talán kapsz boltban.
sorszám: 38686 (117606)
(előzmény: bazsimoci, 2009-09-25 21:41:44)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-09-26 09:06:15
Lehet gyári, de nem tesznek mindenhova 10.10-es csavart. Nincs a fejében a szám?
sorszám: 38685 (117605)
(előzmény: Nfsman, 2009-09-26 00:14:01)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-09-26 00:14:01
Hát gőzöm sincs, de gyári csavarok lehettek, mert pont olyan volt a fejük, mint a többinek, amik szintén gyáriak voltak. Az egyik csavar lazán kijött, viszont a másik alá nem raktak alátátet és teljesen belemarta magát a motortartóba... utána többször is lefordult róla a dugókulcs, és összemarta, de lényegtelen. Van a városban egy jó csavaros bolt, megpróbálok ott venni, vagy rendelni 10.9-es csavart, hátha szerencsével járok.
sorszám: 38684 (117603)
(előzmény: Keri, 2009-09-25 21:29:59)

 
 
bazsimoci
válasz erre | email2009-09-25 21:41:44
Hali Urak! Szükségem lenne kis Trophyhoz első tengelyre, cserébe tudnék adni hátsót, vagy egyéb más alkatrészt!
sorszám: 38683 (117599)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-09-25 21:29:59
10-es csavart nem tudod elkenni :D
De még a 8-ast is nehéz. Jó lesz oda a 8,8. Nekem az ETZ250 hátsó hosszú csavarja szakadtak. Minden versenyen legalább az egyik.
De lehet kapni 10-es csavart is, Noniusz vagy a Fairtool...bár 1db rendelése esetén furcsán fog rádnézni a raktáros....én ezért kettő darabot kértem :D
sorszám: 38682 (117597)
(előzmény: Nfsman, 2009-09-25 21:13:50)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-09-25 21:13:50
Ajaj... én is 8.8-as imbusz csavarokra fogom cserélni a motortartó bakoknál a gyári csavarokat, mert már totál szét van nyíródva a fejük... azt mondod azok nem lesznek oda jók? :S
sorszám: 38681 (117596)
(előzmény: Keri, 2009-09-25 21:05:17)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-09-25 21:06:39
Ezért kell sört inni, az tuti alu :)))
De rajta is van a recycle jelölésben hogy milyen anyagból van.
sorszám: 38680 (117595)
(előzmény: dudikoff, 2009-09-25 19:18:51)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-09-25 21:05:17
Egyébként azért töri el mert túl rideg :)
A csavaroknak 2 paramétere van. Egyik a keménység másik a szakító szilárdság és ez utóbbi számít (második szám)
Ahogy írta valaki az MZ eredetije 10.akárhányas, 8.8-ast nekem is rendszeresen cserélni kellet a blokk felfogatásnál.
sorszám: 38679 (117594)
(előzmény: 150esRolleres, 2009-09-25 17:26:23)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-09-25 21:02:20
vékony alu lemez=sörös doboz :)))

Nekem is volt egy gyanúm, hogy felülnek a HF csavarok körül, de volt másik hengerfejem, azzal nem volt gond.
sorszám: 38678 (117593)
(előzmény: 150esRolleres, 2009-09-25 17:26:23)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-09-25 19:30:44
hm... jó tudni :) az a lényeg hogy alu lemez kell :D
sorszám: 38677 (117590)
(előzmény: dudikoff, 2009-09-25 19:18:51)

 
 
dudikoff
válasz erre | email2009-09-25 19:18:51
ez nem mindig biztos azért gyözödj meg róla múltkor én is ráfaragtam acél lemez volt pedig alut vártam volna .Álitolag pesten lehet kapni ha minden igaz brembo vagy bembo .hu-n lehet rendelni is
sorszám: 38676 (117587)
(előzmény: Nfsman, 2009-09-25 17:43:04)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-09-25 17:43:04
Hf tömítést a legegyszerűbben sörös vagy valamilyen üdítős dobozból gyárthatsz magadnak, ez ugye alumínium. Szerintem boltban nem kapsz olyat, ami TS-re jó :S
sorszám: 38675 (117586)
(előzmény: 150esRolleres, 2009-09-25 17:26:23)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2009-09-25 17:26:23
2cm hosszú menetesszár toldóm van, az eltöri.6db-ot esztergáltattam(tőcsavart), de röpke két év alatt megettem, most egyenlőre menetesszár van benne, ami hosszabb út után megnyúlik, de jobban meg lehet húzni mint a keményebb anyagút, az nekem elpattan. De azért, mert mindíg utánahúzok, amikor taknyos a hf és a h közötti rész.Pedig csak csiszolgatnom kellett volna... Honnan vehetek olyan alu tömítést? Mihez kell kérni, mert ts-hez úgy sem adnak.
A hengerfejen van egy észrevételem, ami eltér a szimmetriától, de mivel a fúró-síkolótól így került vissza, nem gyanakodtam: az a kiugró perem, ami a hengerrel tömítö barátságban van, kb a harmad részén, a belső felén nem képez peremet, és ha rátenném arra az üvegre vagy márványra a hűtőbordák végénél biztosan lenne benne néhány mm eltérés. Ja és ott lesz olajos
sorszám: 38674 (117585)
(elözmény: waresz, 2009-09-24 19:58:21)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-09-25 15:42:40
Üdv! Itt vannak a képek:

http://kepfeltoltes.hu/090925/DSC00023_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

125-ös:

http://kepfeltoltes.hu/090925/DSC00022_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/090925/DSC00021_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

ez pedig a 251-esemen volt, de igazából nem tudom gyári-e:

http://kepfeltoltes.hu/090925/DSC00024_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/090925/386236532DSC00025_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
sorszám: 38673 (117583)
(elözmény: waresz, 2009-09-24 19:42:57)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-09-25 15:39:05
köszi :) de van két tökéletes gyári foncsorom is, én viszont síküvegeset szeretnék, ezért kérdeztem waresz kolegát, mert a múltkor ő adott egy linket ilyen foncsorokról.
sorszám: 38672 (117582)
(előzmény: Árpád, 2009-09-25 08:39:22)

 
 
LG TS
válasz erre | email2009-09-25 12:24:20
A HS1 6v 35/35w izzónak(kb. 900ft, tungsram boltokban), csak ETZ H4-es foncsorral együtt van értelme. Nekem sikerült egy használt, de jó állapotú foncsort boltolnom 1500ért, és meg vagyok elégedve a lámpával, főleg a refi az nagyon visz, de az asszimetrikus tompított is faja.
sorszám: 38671 (117580)
(elözmény: waresz, 2009-09-24 21:51:34)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-09-25 10:11:11
:) Nekem a rendszám hiánya jóval nagyobb sebességnövekedést okozott...mondom én hogy nagy a légellenállása :D
sorszám: 38670 (117579)
(elözmény: waresz, 2009-09-24 22:56:45)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-09-25 08:39:22
A jawa foncsora is jó bele, így azt hiszem a némelyik skodáé is.Jawa foncsorom van talán háromféle izzóhoz is.
sorszám: 38669 (117576)
(előzmény: Nfsman, 2009-09-24 23:31:07)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-09-25 08:36:42
Teszt sikerült.:) Csak az eredmény elkeserítő.:) Elfelejtkeztem róla. Az más kérdés, hogy azóta sem voltam a motoromnál.( Holnapután elmegek a parkolóba, de csak befizetni a manit. Ez a hónap így sikerült, nem volt még benzinre sem pénzem.:( Tizedikéig nem is nagyon fog változni a helyzet:(
sorszám: 38668 (117575)
(előzmény: Nfsman, 2009-09-24 23:33:45)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-09-24 23:33:45
Ha már újra előkerült ez a téma... megnézted a fesszab. bekötését? :P:D Nem sürgetlek, még meg sincs a vezeték köteg és a fesszab, csak a memóriád tesztelem ;):D
sorszám: 38667 (117572)
(elözmény: waresz, 2009-09-24 22:56:45)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-09-24 23:31:07
Igen... sejtettem hogy faragós a dolog, de az MZ karimája szabványos 170mm, így asszem a Golf I foncsora jó, a II-nek már van valami felfogató fül is rajta, ezt faragni kéne. Elvileg a suzuki bandit foncsor jó bele, csak az cefet drága :D na majd próbálkozok. Holnap délután csinálok képeket mindkét dobról.
sorszám: 38666 (117571)
(elözmény: waresz, 2009-09-24 19:42:57)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu