:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Megfogod a tetőcsomagtartót, 160ig bírlak húzni. Gondold végig..a tervezettnél gyorsabban is mész, 0 lityó/100km, teljesen jó ajánlat. De szerintem utána azt sem bánnád ha egy tizest enne százon hatvannál...
Ezt most is teljesítheted átalakítás nélkül. Mész vele kb 30 km-t, a többi 70-en meg tolod. :D
Dobok fel új témát:
Szerinetek hogy alakítsam át úgy az MZ-t, hogy 100-as utazósebességnél se fogyasszon többet 1 liternél 100km-re? :-D
Biztosan jó, eddig nem feküdt ki a motor. :-)
Occó ész jó leden. Bár ha a félszintit 70-esbe keverik, az sem biztos, hogy drágább. Azért egy négyütemű gazdaságosabb lenne. Ha lenne az MZ-hez hasonló alkatrészárú kiforrott coccialista qvadrofázisos motor, azt használnék.
sorszám: 38895 (118122)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-10-15 22:32:35)
Úgy látszik beköszöntött a tél...megint az olajakról témázunk :))
Szerintetek váltóba milyen olaj jó? :DDD
Ja meg tudom: Az MZ vagy a Jawa a jobb? ;-)
sorszám: 38894 (118120)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-10-15 22:32:35)
Azzal nincs gond hogy merem-e, mert szívesen kísérletezek, de legalább 10 flakon jó minőségű, megbontott olajam van, mivel mindig a benzinkúton jut eszembe hogy már megint otthon hagytam
:)))
Szintkülönbség áthidalására van, kb 8m. Ott tartózkodik az olaj, de nem megyek le a hidegbe elolvasni a cimkét, de neked van, így feleslegesen ismertettem volna előnyeit. Egyébként jó? Én még nem használtam, és mostanában nem is fogom
Arol 1000, sima Favorit 850 volt, de az rosszul keveredett etanollal.
Én is vettem Vipcart. Milyen 40 lépcsőfok?
sorszám: 38890 (118114)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-10-15 20:57:39)
Milyen volt a Magyarhertelenden megnyert szuper olaj? Merted már használni? :-)
Én ezt túl tudom szárnyalni, ma vettem 0,5 L 399.-Ft, Vip Car néven méltán ismeretlen termék,a Tesco polcáról. Most csak felidézni sem tudom a teljesen elkeveredő jellegzetességet, füstölésgátló adalék, tisztít, ken mindent megold. Annyit nem ér, hogy azt a negyvenvalamennyi lépcsőfokot oda-vissza megtegyem.
Barna ,hőre lágyuló ujrahasznosított flakonban . Pörgés lesz a Zichyben...
Mondjuk ez az olcsó favorit inkább láncfűrészbe való mint MZ-be.
Ez egy résszintetkikus olaj és olcsóbb mint az Arol:
http://www.gunk.hu/ketutemu-olajok/favorit-super-2t.html
És csak az összehasonlítás miatt:
http://www.gunk.hu/ketutemu-olajok/arol-2t.html
Megjegyzem az Arol minősége API TA jelölésű ami olyan alacsony hogy életemben nem láttam még ilyet. A legtöbb olaj API TC ami 2 kategóriával magasabb, tehát ha csak a jelöléseket nézed akkor is bármi jobb mint az Arol.
Szerintem csak a váltóból leeresztett fáradt olaj ami rosszabb lehet ennél.
Akkor milyen olajat ajánlotok, és mennyibe kerül?
Szerintem is gáz az Arol, a Jawa-mon !hallhatóan! akkor köszönt el a jobb oldali hajtókar, amikor kényszerűségből ezt a mocskot kellet használnom... Pedig, ahogy mondod, a szokásos félszint 1:60 helyett én is bekevertem 1:40-re, füstölt nagyon :-( Lehet, hogy nyugis használat mellett vastagon keverve elmegy, de aki oda szokott húzni a vasnak, az hanyagolja szerintem.
Mondjuk úgy régen elment. Manapság borzalmas.
Van olyan tagunk akinek tönkre ment a motor tőle, mert valami olajnak nem nevezhető trutyi volt az originál dobozban.
AZ én esetemben egy régi békebeli megmaradt Arol2T-t használtam amivel elég sokat motoroztam anno, de ezzel is egyszerűen elkezdett csörögni a motor pedig a szokott 1/60-1/70 hez képest 1/40-re kevertem.
Amikor visszatértem a megszokott részszintetikusra lassan megszűnt a csörgés.
Őszintén soha nem hittem hogy érezhető az olajak között bármi különbség de úgy tűnik érezhető.
Vannak hasonló áron jobb ásványi olajak is ha már az ár a lényeg.
A hosszabb gyertyával, ami belóg a térbe, attól kopogott, de haza hozott, azóta nem mentem vele, de előtte nem volt ilyen jelenség. Arol oljjal már régen találkoztam, olyat veszek, amilyen kúton elfogy és a legolcsóbbat. Azt a piros Favoritot ha tehetem elkerülöm, az ülepítőbe és a szőrőbe is maradt belőle láthatóan, pedig a legutolsó keverés ebből, és a szürő pucolás között eltelt vagy 3 liter olajnyi idő. Még voltak benne "piros" trutymók..
Én is arol 2t olajat használok,és nincs vele semmi gond!Tökéletes az mz-hez!
Hali Urak! Lenne egy TS250-es MZ eredeti VEB DDR új láncvédőbakelitem eladó! Az ára 5000Ft. A számom: 20/3324081
Lehet, hogy nálam is az Arol a jelenség oka. Kipróbálom Husky olajjal.
Ha nem ér bele a dugó a HF be és nem kopog a nagy kompressziótól, akkor hagyhatod.
Én sem piszkáltam, csak kicsit csökkentettem a sűrítést HF tömítés beiktatásával. Így is elég nagy a sűrítés, de én már elég régóta használom így a motort egyedül az Arol2T amitől nem érezte jól magát.
sorszám: 38878 (118087)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-10-13 21:44:31)
Érdemes piszkálni, vagy hagyjam a fenébe, ha így maradna további létében, akkor sem lenne ettől baja?
nem is akartam volt egy fasza bukóm de összetört a bélesetnél, most egy kínai van, amin nincs plexi, és az sincs nálam, de nem baj, áprilisig megpróbálok beszerezni egy jobbat, már 6000ér láttam grexeket persze régebbieket...
Szerintem ez utcára tökéletes.
Milyen gumid van, milyen pályahőmérsékletre, milyen külső hőmérsékletre, milyen stílusú vezetésre?
Csak mert ha ennyire nézed a tizedeket akkor ennyi mindenen múlik, ha nem érdekel, akkor nyomjad 2-re.
Tudna valaki segíteni? Volt kétfajta láncvédőbakelit? 125-ös Trophymon törött volt a búra, vettem egy eredeti gyári búrát, de a régi búrából kivett Km meghajtószerkezet nem passzol az új búrába. Máshová eseik a zsírzógomb ami a fogaskerékházat rögzíti a bakelitben...
Töltsd le a szakirodalomnál a kezelési útmutatót és ott benne van, mit ajánlott a gyár.
Már én is kerestem ilyen lámpabúrát nagyon sok helyen, de senki sem tudott segíteni.
Helló!
Nekem 250-es etz-m van és csak az érdekelne, hogy pontosan hány bar nyomás kell hogy legyen a kerekekben, ami ideális. Én azt hallottam, hogy az elsőbe: 1,8 bar; a hátsóba: 2,1 bar.
Nálam 60km/h felett kemény a járása 95-össel.
A keverékolaj is okozhatja.100-as benzinnel sokkal kisebb gázállással tudta ugyanazt a sebességet tartani.
Szewasztok!
Azt kérdenzém hogy tudja valaki hol kapok 251 es ETZ re szögletes hátsó fehér lámpabúrát??? Internetes webáruház érdekelne, vagy ha Hajdu Bihar megyében tudtok boltot ahol kapni, az is jó!
Köszi
Szabbensz
A nagyobb hengerátmérőhöz van kialakítva az égéstér és a megfelelő sűrítéshez a térfogata.
125-ös HF esetén nagyobb lehet a sűrítési arány, amitől kopoghat a motor, de nyilván HF tömítés vagy HF megmunkálással ezt illik megszüntetni.
Ha nem kopog akkor direkt jó ez a növekedés mert manapság lényegese magasabb oktánszámú benzineket használunk mint amire ki lett találva a gép, ezért kicsit erősebb lehet.
sorszám: 38867 (118065)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-10-12 22:56:45)
Átmérő 52 56mm helyett a 125-nél, a gömbszelet alakú égéstér kisebb átmérőjű.
A 125-ös fej értelemszerűen kisebb térfogatú.
Nekem a 125-ös henger még kipufogószűkítéssel , 14-es lánckerékkel is 55 körül indul meg, az kb. 3500/min.
Pedig a kisebb csatornaméretek és vezérlési idők miatt mást vártam. A fogyasztásom sem lett kisebb.
sorszám: 38866 (118064)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-10-12 22:56:45)
A fő kérdés, 25-ös és 50-es hfej között mi a lényegi különbség?( 150-est nem láttam sose
76-os volt a trafóm, és még van egy rózsaszín gyertyám MZ-hez, és 4db Ladához. De ezeket nem tekerem be sehova... vagy majd ha berúgok nagyon. De nem a se..embe
Ne a védőfelszereléseken spórolj. Gondolj inkább bele, hogy ha olyan sisakban taknyolsz és odavered a fejed a földhöz akkor a szar sisak olyan mint ha nem is lenne, betörik a fejed, jó eséllyel még az is lehet, hogy "ottmaradsz".
Sisakot és egyéb védőfelszereléseket tudsz venni másikat, új fejet, karokat, lábakat, életet nem!
pedig most tudtam volna olcsón olyan 1000 forint körül sisakot..de így inkább elvetem az ötletet..köszi mindenkinek..
heló
a kuplung kinyomó rudat nézd meg jól,mert az szokott ilyet csinálni,megkopik a vége,ha van golyó is a rudak közt akkor a golyó is belenyomodik nagyon a rudba és nem emel ki a kuplung,ha ez a baj,vegyél uj pálcát.nézd meg,mérd le a hosszát és hasonlitsd össze valakiével vagy a boltban kaphatóval.
Srácok segítség kéne :) Feladtam a harcot egy sr51-el. A probléma azzal kezdődött, hogy a kuplung fokozatosan elkezdett felkeményedni, egyre nehezebb lett behúzni. mivel a bowdeneket folyton szaggatta, így hozzűm került após gépe. Elsőre arra gondoltam, hogy megkophattak a betétek, mert a tőcsavart állítottam és visszapuhult, és használható lett. Majd 2 hét mulva ismét ugyanaz a hiba, ismét bowden csere, de már a tőcsavaron nem tudtam állítani, mert kiesés szintjére kellett volna állítani, így vetettem bele új lamellákat. Betettem, de ez sem segített. Ha a tőcsavart betekerem akkor a kuplung karja a túloldalt iszonyatosan hátra áll. Irreális helyzetbe.
Ha van ötletetek, akkor kérlek írjátok meg.
Köszönettel creationmz! (Simson SR51)
Az ETZ-be nekem is a Brisk jött be a legjobban, de a jawában még az új isolatorok is vernek minden mást. Csak arra tudok gondolni, hogy az ETZ tulságosan rezeg, ezért nyírja ki az új isolatorokat, vagy az NGK-kat.De a legfontossabb, hogy eltalálja az ember a legmegfelelőbb hőértékű gyertyákat, valamint használható gyertya hézagot állítson be.
Isolátorban persze hogy nem. Csak az eredeti volt jó. SuperBrisk elég jól bevált és nem drága.
sorszám: 38858 (118042)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-10-11 22:23:04)
KIzárólag olyan sisakot hordhatsz motoron ami megfelel az ECE 022 szabványnak és ez fel van tüntetve benne.
Eredeti rohamsisakot nem...de lehet annak tűnő szabvány sisakot kapni szerintem.
Én a krómozott kínai bilire gondolni sem mertem, az annyira túl van a jóizlés határain szerintem.:) Amúgy tavaly lett bajusz akasztva egy zsaruval a Ce ellenére, mondván, hogy megfázik a motorostárs füle.:D
Mindegy, én nem rohamsisakozom. Eléggé feltünő az árpádsávos zászló hátul.:) Már attól vagy vidáman integetnek nekem, vagy megpróbálnak lenyomni miatta az útról. :D Minek ragozzam még a kérdést?!!:) Főleg ETZ-n. Még jó hogy nem ökörszarvas viking sisak, az lenne még szép egy 250es szoci motorra.:D
Azért most egy picit elgondolkoztam. Mi köze az MZ-hez annak, amit leírtam? Sürgős segítséget várok.:D
Az már régen volt!
Ma már átvettük az EU direktívát, hogy egységes legyen a piac. Azaz, ha van benne CE jel, akkor jó. Ha nincs, akkor nem. Mindegy, hogy milyen, meg mit takar.
A rohamsisakba biztos nincs CE. A krómozott rohamsisaknak kinéző műanyag kínai biliben, viszont van! Azzal a fején már törvénytisztelően hal meg az enyhén militarista motoros! :-)
szerintem nem offolás, hanem süvítés:D. a magyar sisak 50nél már úgy visít, meg lehet benne hülyülni.
helo
nemtudom hivatalosan egyáltalán elő van e irva h milyen sisak lehet,de itt a környéken én már láttam ilyensima fém sisakot ami csak a fülig ér és egy pici pereme van oldalra(2-3 cm) mint egy kalapnak és szépen le van fényezve metálkékre,jól is néz ki,és mondom használja néha a motoros az mz-jén.
Igen, az a pót. Brisk van(2db min. kell belőle) meg egy isolator, de most ez utóbbi krepált be. Két hónapja vettem. A gyertyákban sem bízhat az ember...
Nem lehet. Annyira nem, hogy elvileg a németeknél elfogadott rohamsisak kinézetű bujót sem lehet használni, mert a magyar szabvány előírja, hogy a bukónak a fület is védenie kell. Ettől még az egyesületem vagy fele ilyen rohamsisak kinézetű német bukót használ. Tavaly vettek egy csomót, ha jól emlékszem tízezernél olcsóbban. Teljesen eredeti rohamsisak kinézetű, csak a belseje és az anyagszerkezete más.Tehát ha neked vagy valamelyik barátodnak ilyen kell, a németeknél lehet kapni olcsón, és még be is lehet hozattatni.
Nekem természetessen nem kell.
helleo! tuti offolás de megkérdezném, hogy szerintetek motoron lehet-e roham sisakot hordani?
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|