:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Hegeszteni kell eg külső csövet a könyökre, amin vizet áramoltatsz át. A meleg víz fűti a markolatot.
Úgy emlékszem, a lábvédős TS-en télen kellemesen örvénylett a hengerről leváló meleg levegő a vezető térde körül.
Jó lenne, nekem már 60-nál is 3,3-at kért benzinből. E85-tem még nem mértem 60-nál.
Az a baj, hogy TS vásárlása esenén az államnak fizetett sarcból rengeteg üzemnyagot tudok vásárolni, és emiatt nagyon sok idő alatt térülne meg a különbözet.
Sziasztok
Eladó etz 250-t hol érdemes a leginkább hírdetni?
Üdv: M.
Egész pontosan lehetetlen, amikor a lámpákra is épp hogy elég a villany.
De ott van a motor, és a kipufogó, onnan vezesd el a meleget.
És nem, nem oldom meg helyetted a problémát, szenvedj te vele, nekem van elég bajom ezek nélkül is...na meg van kocsim ami kényelmes, van fűtés és a zene minősége is kiváló :D
sorszám: 38912 (118151)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-10-17 12:12:40)
Nem tudlak követni...
de azért nem használható, mert nem tudsz vele gyorsulni, lassulni, kanyarodni, oldalszél felborítja, életveszélyes.
Ezeket arra fejlesztették hogy egy ideális körpályán megtegyen 1000km-et 1 literrel, másra alkalmatlanok.
Az elektromos kerékpár jól használható eszköz, ezek nem.
Valami fűtésen agyalok motorra, télire. Beszálltok? 6v-al hátrányosabb
az én kisTS-em 3körül eszik 70-80nál +/- 1-2 deci, de csak 22es karbi van rajta a fúvóka mérete olyan 85-90 körül lehet. de városba ha húzom neki mondjuk nem kapcsolok 4dike(a,mi egyébként elég ritka mindig 3000-3500 között megyek vele) akkor valamivel 4 liter felett kér de ez 5000es fordulat átlagba. egyébként városba is elég 3.5...
Nekem egyszer régen volt 2,8 körül 70-nél. 2500 alatt leállt a motor, elvettem az alapjárati kaját. Fura, mert még 120-as főfúvókával volt a 150-esben. Előtte 4,5 liter volt 70-nél, azon dühödtem be. :-) agyon rosszul gyorsult, és detonált is.
A kis fogyasztáskor(teherautó mögött kisebb hűtés, nagy fordulatszám) normál keverési aránynál mindig azon aggódok, elég lesz a az olaj a főtengő megfelelő kenéséhez. 3000-en még biztosan nem okoz hatalmas problémát, de 5 körül már biztosan több olajat igényel. Ráadásul a sok olaj miatt detonál, és rosszabb az égés. Hígabb keverékkel kevesebbet eszik. Lehet, hogy 50-nél 100-as keverési aránnyal is elmenne károsodás, élettartamcsökkenés nélkül.
Nem használhatalan. Nem az autópálya belső sávjában akarom vele letolni a sportautókat. :-)
A sebessége határolja be a hatótávolságát inkább. (Én az elektromos kerékpárom 18-25km-es sebességével is elégedett vagyok.Az akkuamortizáció adja a sebességet, magasabb sebességnél vagy rengeteg drága/nehéz akkut kell pakolni a gépre, vagy a nagy áram hamar kinyírja az akkut, és abból a költségből símán eljárok kétbetűs kedvencemmel minimum 50-es tempóban, ami azért nem ugyanaz :-))Heti 5 napot dolgozol, X órád jut utazásra. Tetszik, vagy nem, sok esetben nincs 10 órád 250km-re utazni.
Fejlődik a technika, mégis ugyanúgy 8 órás a munkaidő, és egyre kevesebb időnk jut mindenre.
Van értelme?
Nekem fogyasztott 3 litert 80-as tempó mellet a TS....beálltam egy kamion mögé így nem volt menetszél, szinte alapjáraton mentem 200km-et.
Igen, de közúton használhatatlan
Ja, azt elfelejtettem mondani, hogy azt a 30 km-t lejtőn tedd meg és szerelj fel a motorra nagy vitorlákat is, hogy a szél még rásegítsen.
Ez a 30 km csak hasra ütés szerűen jött, nem számolgattam semmit, különben azt sem tudom mennyit fogyaszt egy kis MZ, de még azt sem mértem, hogy az enyém mennyit. :P :D
Néhány deci 25-nél? Jobb/olcsóbb, mint az elektromos bicikli.
30km-re 1l az 100-nál 3,3 liter lenne. Ilyen MZ nincs. 100-nál még a 20km/ liter is jónak számítana.
Esetleg javaslom az elektromos járműveket.
Itt a közeli villanybringa boltban van egy ilyen:
http://www.oko-moto.hu/vectrix.php
Ez jobb is mint a kis MZ.
Szuper áramvonalas csepp alaku teljes burkolat, lehető legvékonyabb kerék amin a küllők le vannak takarva sima tárcsával, kemény sima gumi, jó nagy nyomásra pumpálva.
Aztán meg kell keresni azt a legkisebb terhelést ahol legjobb a hatásfoka a motornak és ehhez igazítani az áttételt.
Ezen az egy terhelésen és fordulaton menni vele.
Ja a láncburkolatot szedd le és gázolajjal vagy műszer olajjal kenjed.
Generátort leszerelni...najó elég a szénkefét kiszedni.
Szerintem kb 30-as tempó mellet tudna 100km/1l-t.
A fogyasztási rekorderek, kb 25ccm-es motort építenek be és versenybringa kerékből építenek járművet, karbon burkolattal. Szakaszosan üzemeltetik a motort és nincs váltó mert az is rontja a hatékonyságot. kb. 25km/h átlag sebességgel néhány decit fogyasztanak el 100-on.
Megfogod a tetőcsomagtartót, 160ig bírlak húzni. Gondold végig..a tervezettnél gyorsabban is mész, 0 lityó/100km, teljesen jó ajánlat. De szerintem utána azt sem bánnád ha egy tizest enne százon hatvannál...
Ezt most is teljesítheted átalakítás nélkül. Mész vele kb 30 km-t, a többi 70-en meg tolod. :D
Dobok fel új témát:
Szerinetek hogy alakítsam át úgy az MZ-t, hogy 100-as utazósebességnél se fogyasszon többet 1 liternél 100km-re? :-D
Biztosan jó, eddig nem feküdt ki a motor. :-)
Occó ész jó leden. Bár ha a félszintit 70-esbe keverik, az sem biztos, hogy drágább. Azért egy négyütemű gazdaságosabb lenne. Ha lenne az MZ-hez hasonló alkatrészárú kiforrott coccialista qvadrofázisos motor, azt használnék.
sorszám: 38895 (118122)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-10-15 22:32:35)
Úgy látszik beköszöntött a tél...megint az olajakról témázunk :))
Szerintetek váltóba milyen olaj jó? :DDD
Ja meg tudom: Az MZ vagy a Jawa a jobb? ;-)
sorszám: 38894 (118120)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-10-15 22:32:35)
Azzal nincs gond hogy merem-e, mert szívesen kísérletezek, de legalább 10 flakon jó minőségű, megbontott olajam van, mivel mindig a benzinkúton jut eszembe hogy már megint otthon hagytam
:)))
Szintkülönbség áthidalására van, kb 8m. Ott tartózkodik az olaj, de nem megyek le a hidegbe elolvasni a cimkét, de neked van, így feleslegesen ismertettem volna előnyeit. Egyébként jó? Én még nem használtam, és mostanában nem is fogom
Arol 1000, sima Favorit 850 volt, de az rosszul keveredett etanollal.
Én is vettem Vipcart. Milyen 40 lépcsőfok?
sorszám: 38890 (118114)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-10-15 20:57:39)
Milyen volt a Magyarhertelenden megnyert szuper olaj? Merted már használni? :-)
Én ezt túl tudom szárnyalni, ma vettem 0,5 L 399.-Ft, Vip Car néven méltán ismeretlen termék,a Tesco polcáról. Most csak felidézni sem tudom a teljesen elkeveredő jellegzetességet, füstölésgátló adalék, tisztít, ken mindent megold. Annyit nem ér, hogy azt a negyvenvalamennyi lépcsőfokot oda-vissza megtegyem.
Barna ,hőre lágyuló ujrahasznosított flakonban . Pörgés lesz a Zichyben...
Mondjuk ez az olcsó favorit inkább láncfűrészbe való mint MZ-be.
Ez egy résszintetkikus olaj és olcsóbb mint az Arol:
http://www.gunk.hu/ketutemu-olajok/favorit-super-2t.html
És csak az összehasonlítás miatt:
http://www.gunk.hu/ketutemu-olajok/arol-2t.html
Megjegyzem az Arol minősége API TA jelölésű ami olyan alacsony hogy életemben nem láttam még ilyet. A legtöbb olaj API TC ami 2 kategóriával magasabb, tehát ha csak a jelöléseket nézed akkor is bármi jobb mint az Arol.
Szerintem csak a váltóból leeresztett fáradt olaj ami rosszabb lehet ennél.
Akkor milyen olajat ajánlotok, és mennyibe kerül?
Szerintem is gáz az Arol, a Jawa-mon !hallhatóan! akkor köszönt el a jobb oldali hajtókar, amikor kényszerűségből ezt a mocskot kellet használnom... Pedig, ahogy mondod, a szokásos félszint 1:60 helyett én is bekevertem 1:40-re, füstölt nagyon :-( Lehet, hogy nyugis használat mellett vastagon keverve elmegy, de aki oda szokott húzni a vasnak, az hanyagolja szerintem.
Mondjuk úgy régen elment. Manapság borzalmas.
Van olyan tagunk akinek tönkre ment a motor tőle, mert valami olajnak nem nevezhető trutyi volt az originál dobozban.
AZ én esetemben egy régi békebeli megmaradt Arol2T-t használtam amivel elég sokat motoroztam anno, de ezzel is egyszerűen elkezdett csörögni a motor pedig a szokott 1/60-1/70 hez képest 1/40-re kevertem.
Amikor visszatértem a megszokott részszintetikusra lassan megszűnt a csörgés.
Őszintén soha nem hittem hogy érezhető az olajak között bármi különbség de úgy tűnik érezhető.
Vannak hasonló áron jobb ásványi olajak is ha már az ár a lényeg.
A hosszabb gyertyával, ami belóg a térbe, attól kopogott, de haza hozott, azóta nem mentem vele, de előtte nem volt ilyen jelenség. Arol oljjal már régen találkoztam, olyat veszek, amilyen kúton elfogy és a legolcsóbbat. Azt a piros Favoritot ha tehetem elkerülöm, az ülepítőbe és a szőrőbe is maradt belőle láthatóan, pedig a legutolsó keverés ebből, és a szürő pucolás között eltelt vagy 3 liter olajnyi idő. Még voltak benne "piros" trutymók..
Én is arol 2t olajat használok,és nincs vele semmi gond!Tökéletes az mz-hez!
Hali Urak! Lenne egy TS250-es MZ eredeti VEB DDR új láncvédőbakelitem eladó! Az ára 5000Ft. A számom: 20/3324081
Lehet, hogy nálam is az Arol a jelenség oka. Kipróbálom Husky olajjal.
Ha nem ér bele a dugó a HF be és nem kopog a nagy kompressziótól, akkor hagyhatod.
Én sem piszkáltam, csak kicsit csökkentettem a sűrítést HF tömítés beiktatásával. Így is elég nagy a sűrítés, de én már elég régóta használom így a motort egyedül az Arol2T amitől nem érezte jól magát.
sorszám: 38878 (118087)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-10-13 21:44:31)
Érdemes piszkálni, vagy hagyjam a fenébe, ha így maradna további létében, akkor sem lenne ettől baja?
nem is akartam volt egy fasza bukóm de összetört a bélesetnél, most egy kínai van, amin nincs plexi, és az sincs nálam, de nem baj, áprilisig megpróbálok beszerezni egy jobbat, már 6000ér láttam grexeket persze régebbieket...
sorszám: 38876 (118083)
( elözmény: 150esRolleres, 2009-10-12 20:30:14)
Szerintem ez utcára tökéletes.
Milyen gumid van, milyen pályahőmérsékletre, milyen külső hőmérsékletre, milyen stílusú vezetésre?
Csak mert ha ennyire nézed a tizedeket akkor ennyi mindenen múlik, ha nem érdekel, akkor nyomjad 2-re.
Tudna valaki segíteni? Volt kétfajta láncvédőbakelit? 125-ös Trophymon törött volt a búra, vettem egy eredeti gyári búrát, de a régi búrából kivett Km meghajtószerkezet nem passzol az új búrába. Máshová eseik a zsírzógomb ami a fogaskerékházat rögzíti a bakelitben...
Töltsd le a szakirodalomnál a kezelési útmutatót és ott benne van, mit ajánlott a gyár.
Már én is kerestem ilyen lámpabúrát nagyon sok helyen, de senki sem tudott segíteni.
Helló!
Nekem 250-es etz-m van és csak az érdekelne, hogy pontosan hány bar nyomás kell hogy legyen a kerekekben, ami ideális. Én azt hallottam, hogy az elsőbe: 1,8 bar; a hátsóba: 2,1 bar.
Nálam 60km/h felett kemény a járása 95-össel.
A keverékolaj is okozhatja.100-as benzinnel sokkal kisebb gázállással tudta ugyanazt a sebességet tartani.
Szewasztok!
Azt kérdenzém hogy tudja valaki hol kapok 251 es ETZ re szögletes hátsó fehér lámpabúrát??? Internetes webáruház érdekelne, vagy ha Hajdu Bihar megyében tudtok boltot ahol kapni, az is jó!
Köszi
Szabbensz
A nagyobb hengerátmérőhöz van kialakítva az égéstér és a megfelelő sűrítéshez a térfogata.
125-ös HF esetén nagyobb lehet a sűrítési arány, amitől kopoghat a motor, de nyilván HF tömítés vagy HF megmunkálással ezt illik megszüntetni.
Ha nem kopog akkor direkt jó ez a növekedés mert manapság lényegese magasabb oktánszámú benzineket használunk mint amire ki lett találva a gép, ezért kicsit erősebb lehet.
sorszám: 38867 (118065)
( elözmény: 150esRolleres, 2009-10-12 22:56:45)
Átmérő 52 56mm helyett a 125-nél, a gömbszelet alakú égéstér kisebb átmérőjű.
A 125-ös fej értelemszerűen kisebb térfogatú.
Nekem a 125-ös henger még kipufogószűkítéssel , 14-es lánckerékkel is 55 körül indul meg, az kb. 3500/min.
Pedig a kisebb csatornaméretek és vezérlési idők miatt mást vártam. A fogyasztásom sem lett kisebb.
sorszám: 38866 (118064)
( elözmény: 150esRolleres, 2009-10-12 22:56:45)
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|