:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Levettem a forgórészt, betekertem a csavarját, aztán méréseket végeztem egy darab léc segítségével a blokk ugyanazon helyétől a csavar 6 lapjának majdnem mindegyikén. Ősember módszeremmel kiderítettem, hogy a tengelyem nem görbe.( És a csavar sem) A kúpos részen viszont van egy általam rozsdafoltnak gondolt folt, ami a forgórész belsején is megjelenik. Azt gyanítom szar a kúpja. Egész könnyen le tudtam tolni, talán még kézzel is lejött volna, pedig rendesen a helyén volt, amennyire a szénkefe helyzetéből látni. Kb 5 litert fogyaszt
Olyan görbe a főtengelye, hogy elpattog a szénkefe. Vajon érdemes további hibát keresni egy ilyen motoron?
Keresd grafur-t az mzclubhungary.com-on. Bár neki Dellortoval vannak tapsztalatai.
Aksi fel van töltve?töltés is van?De mindek 3 fölött az előgyujtás? 3mm legyen a max,ennyi elég és itt megy a legjobban.Vegyél vissza a 3 mm fölöttből.De az is elég lehet h nagy a megszakito hézagod.Legyen 0.3,és a rugója is erős legyen,meg beégett ne legyen a megszakito mert akkor nemlehet mit várni.Ha kacsa is a forgórész attólmég be lehet állitani.Amugy miért kacsa?Ha a főtengely jobb oldali része már maga üt akkor a jobb oldali főtengelycsapágy se birja sokáig és a csapágyfészek se,mert kikoptathajta a csapágy mozgása.Vedd le a dinamót és nézd meg h üt e maga a főtengely kilógó vége.Ha csak egy nagyon picit üt akkor az már a dinamó végénél már sok.Milyen gyertyád van?Meg ha megtudod mérni,nézz rá mennyi feszültség van az akksi 2 saruján.Amugy a blokkba is megy egy testkábel az is jó?A fesszabályzó mellől megy le a kondinál van rádugva a dinamóra.
sorszám: 38946 (118233)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-10-21 21:10:05)
jó ötlet, meg mondjuk a 3mm az kb maximum érték kéne legyen az előgyújtásba.
üdv... a gyertyahézagot próbáltad csökkenteni? hátha segít
sorszám: 38944 (118230)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-10-21 21:10:05)
Nna, még mindig szaggat a kis TS. Üzanyagot kap, kondi, trafo, gyertya, megszakító új, minden a helyén. 3 fölött, de nem 4nél van a gyújtás. Nemtom mi lehet. Esetleg az a kacska forgórész csinálja ezt velem?
Üdv!
Azt tervezem, hogy rakok a 251es etz-mre egy mikuni vm karbit és véleményeteket szeretném kérni ebben, hogy mennyire érné ez meg, milyen torokátmérőjűt érdemes venni, mennyivel menne jobban tőle a motor és hol lehet beszerezni ilyen karbit?
u.i:ha netán hülyeséget kérdeztem volna akkor bocs,mert nem nagyon vagyok jártas ilyenekben.
Etz 250 eladó!Érdeklődni mailban: norbi077@freemail.hu
http://auto.indavideo.hu/video/Motorozas_a_jegen
most látom csak itt hamar áramik az info.
akkor nem szóltam:)
Ahoj
Üdv!
Ha szimmering kell akkor a ft mérete: 25x72x7
Ahoj
Amit cseréltem az enyémben, kivül barna volt, a belseje zöld, de nem élesen elkülönülve, hanem elmosódva, azt gondoltam, hogy elszineződött , de kettécsíptem , és anyagában ilyen szinű. Azt mondják van vmi teflonos szimering, ami főtengelyre való.
Nincs olyan hideg, az autómban melegem van, reggel motorral megyek, húsz oda 20 vissza km-ben. Bírható míg 4-6 fok van reggel. De ez majd kiderül holnap. Lehet csak nagy a szám...
igazából ő dolga:D az a kék meglepően sokat bír, de akkor sem tartós megoldás olyanból is van égett ajkú példányom:P
???hogy egyensúlyozol vele?
Segíteni segít, de inkább a súlypont áthelyezés és pszihológia miatt.
De ha nem jégen motorozol akkor elég normálisan menni és nem lesz gond.
Jégen meg a szöges gumi ér csak valamit.
:)))) mit kapsz ezért Waresztől :))
Ha csúszik az út, tedd talajközelbe a belső íven lévő lábad, a másik térded pedig nyomd a tanknak. Már a levegőben lévő láb is sokat segít csúszáskor egyensúlyozni, mint a légtornászok rúdja.
Kis motorokkal élvezetesbb, és nem sik benne akkora kár, ha eldobod. Főleg, ha fel van bukócsövezve.
Nekem "gagyibb" kék van, bírja nagyon jól csak megvan a trükkje. Nah igaz ami igaz, a viton a tuti.
szevasztok...
tudom, nem ide tartozik, de most láttam a TV-ben a hirdetést...
"Retroautók a keleti blokkból"
www.retroauto.com
az újság mellékleteként 1:43as fém modell jár...
hátha valaki szereti a KGST autóit is...
A kuplunghoz rendes lehúzó kell, a generátor forgórészhez egy legalább 8.8-as keménységű 8-10 cm hosszú M10-es csavar kell a levételhez.
barna színű, és viton a neve, darabja 2-3ezer ft, és 25x72x7 a méret. ha gagyibbat veszel, akkor az csak pár száz km-t bír ki.
Sziasztok!
Lenne egy problémám a 250-es ETZ-mmel.
Beindul, füstöl iszonyat kéken majd leáll. Én a szimmeringekre tippelek és az lenne a kérdésem,hogy 2db 35x47x7-es kell a főtengelyre? Mert ha már cserélek mindkét oldalon cserélném. A kuplunghoz gondolom kell lehúzó és a dinamó részéhez?
Lehetett az oka kondenzviz is. Igy ősszel simán előfordul ilyesmi.
Persze, van téli gumi is.
De olyan nincs, hogy én évszakonként gumit cseréljek.:D
Komolyra fordítva a szót: Talán, ha lenne helyem ahol tárolni tudnám a téli illetve máskor a normál gumis kerekeket, akkor érdemes lenne gondolkodni a dolgon, hogy szerelt állapotban hajtsam végre a cserét ősszel, tavasszal.
Amúgy tegnap jót csúszkáltam a taknyos úton. Pont tegnap volt száguldozós kedvem, átlag 70-nel közlekedtem a városban.:)
Más: A multkor szó volt a durrogásról híg keverék esetén. Tegnap sok év után ismét sikerült produkálnom. Szét is kaptam a jószágot rendesen, mire leesett hogy mi a helyzet. :D De most tényleg a kevés üzemanyagg miatt volt, réges régen csinálta tele tankkal is, ha olyan volt a karbi beállítás. A kevés üzemanyag miatti durrogást értem.:)
Én is majdnem eldobtam tavaly decemberben, egy derékszög, de íves kanyarban 2esben 30nál, óvatosan kezdtem kigyorsítani, ahogy már a kanyar közepét elhagytam, és rögtön kidobta a farát a legapróbb mozdítására a markolatnak. Szerencsére rajta maradtam, de már csak a járdán tudtam megállni. Mondjuk szar kemény gumikon, azt hozzáteszem. Szerintem ha extrém óvatos az ember akkor azért el lehet evickélni 0, -5°C, környékén is.
Én nem bírom ki motorozás nélkül télen sem, azért jár ilyeneken az eszem. :P
Majd jövőre, Keri nem hajlandó megoldani a problémát amiért nem idén fogom kipróbálni.
Van már téli gumi motorra :)
Kéz zsákot használtam, bőrruhát, alatta vastag termo ruha (nem motoros) vastag téli kesztyűt, gyapjú zoknit és katonai surranót.
0 fok alatt azért nem motoroztam sokat.
Általában hajnalban indultam, olyankor volt hogy jégvirág kicsapódott a plexire, de alapvetően nem volt 0fok alatt a nappali hőmérséklet.
És persze mindezek ellenére fáztam.
Az ízületeket, vesét védjed nagyon.
Lábvédővel nincs tapasztalatom. Viszont van a gumikkal kapcsolatban. Ahogy lehül az idő 4 fokra, vagy alá, elkezdenek az ismerősök hullani, mint a hó. Még drága, jó gumik is csúszni kezdenek 4 fok alatt, Még jég se kell a perechez. Ezért nincs lábvédős tapasztalatom. Mert leteszem a motort amikor délelőttre még megmarad a jég.
Erről, mármint a lábvédővel való téli(0-5°C) motorozásról, van valakinek tapsztalata? Mert én olyan 15percet bírtam -2,-4fokban a kis TS-el és max. 70es tempónál, ha annál gyorsabban mentem már nagyon átfáztam. 50-60as tempónál csak a kezem fázott, amit egy markolatfűtéssel, vagy markolatvédővel lehetne enyhíteni.
Én. Vipcarral is megy a motor, negatívumot nem tapasztaltam. A feliratán valami API TC szerepel. Elméletileg jó.800-ért pláne.
Engem érdekelnének a részletek a 250es etz-ről. Amúgy sztem hasztaltauto.hu-n érdemes hirdetni.
Hi. Kipróbáltad már az említett vip car 2t olajat? Vagy valaki kipróbálta már? Ha igen, akkor milyen? Thx
Hegeszteni kell eg külső csövet a könyökre, amin vizet áramoltatsz át. A meleg víz fűti a markolatot.
Úgy emlékszem, a lábvédős TS-en télen kellemesen örvénylett a hengerről leváló meleg levegő a vezető térde körül.
Jó lenne, nekem már 60-nál is 3,3-at kért benzinből. E85-tem még nem mértem 60-nál.
Az a baj, hogy TS vásárlása esenén az államnak fizetett sarcból rengeteg üzemnyagot tudok vásárolni, és emiatt nagyon sok idő alatt térülne meg a különbözet.
Sziasztok
Eladó etz 250-t hol érdemes a leginkább hírdetni?
Üdv: M.
Egész pontosan lehetetlen, amikor a lámpákra is épp hogy elég a villany.
De ott van a motor, és a kipufogó, onnan vezesd el a meleget.
És nem, nem oldom meg helyetted a problémát, szenvedj te vele, nekem van elég bajom ezek nélkül is...na meg van kocsim ami kényelmes, van fűtés és a zene minősége is kiváló :D
sorszám: 38912 (118151)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-10-17 12:12:40)
Nem tudlak követni...
de azért nem használható, mert nem tudsz vele gyorsulni, lassulni, kanyarodni, oldalszél felborítja, életveszélyes.
Ezeket arra fejlesztették hogy egy ideális körpályán megtegyen 1000km-et 1 literrel, másra alkalmatlanok.
Az elektromos kerékpár jól használható eszköz, ezek nem.
Valami fűtésen agyalok motorra, télire. Beszálltok? 6v-al hátrányosabb
az én kisTS-em 3körül eszik 70-80nál +/- 1-2 deci, de csak 22es karbi van rajta a fúvóka mérete olyan 85-90 körül lehet. de városba ha húzom neki mondjuk nem kapcsolok 4dike(a,mi egyébként elég ritka mindig 3000-3500 között megyek vele) akkor valamivel 4 liter felett kér de ez 5000es fordulat átlagba. egyébként városba is elég 3.5...
Nekem egyszer régen volt 2,8 körül 70-nél. 2500 alatt leállt a motor, elvettem az alapjárati kaját. Fura, mert még 120-as főfúvókával volt a 150-esben. Előtte 4,5 liter volt 70-nél, azon dühödtem be. :-) agyon rosszul gyorsult, és detonált is.
A kis fogyasztáskor(teherautó mögött kisebb hűtés, nagy fordulatszám) normál keverési aránynál mindig azon aggódok, elég lesz a az olaj a főtengő megfelelő kenéséhez. 3000-en még biztosan nem okoz hatalmas problémát, de 5 körül már biztosan több olajat igényel. Ráadásul a sok olaj miatt detonál, és rosszabb az égés. Hígabb keverékkel kevesebbet eszik. Lehet, hogy 50-nél 100-as keverési aránnyal is elmenne károsodás, élettartamcsökkenés nélkül.
Nem használhatalan. Nem az autópálya belső sávjában akarom vele letolni a sportautókat. :-)
A sebessége határolja be a hatótávolságát inkább. (Én az elektromos kerékpárom 18-25km-es sebességével is elégedett vagyok.Az akkuamortizáció adja a sebességet, magasabb sebességnél vagy rengeteg drága/nehéz akkut kell pakolni a gépre, vagy a nagy áram hamar kinyírja az akkut, és abból a költségből símán eljárok kétbetűs kedvencemmel minimum 50-es tempóban, ami azért nem ugyanaz :-))Heti 5 napot dolgozol, X órád jut utazásra. Tetszik, vagy nem, sok esetben nincs 10 órád 250km-re utazni.
Fejlődik a technika, mégis ugyanúgy 8 órás a munkaidő, és egyre kevesebb időnk jut mindenre.
Van értelme?
Nekem fogyasztott 3 litert 80-as tempó mellet a TS....beálltam egy kamion mögé így nem volt menetszél, szinte alapjáraton mentem 200km-et.
Igen, de közúton használhatatlan
Ja, azt elfelejtettem mondani, hogy azt a 30 km-t lejtőn tedd meg és szerelj fel a motorra nagy vitorlákat is, hogy a szél még rásegítsen.
Ez a 30 km csak hasra ütés szerűen jött, nem számolgattam semmit, különben azt sem tudom mennyit fogyaszt egy kis MZ, de még azt sem mértem, hogy az enyém mennyit. :P :D
Néhány deci 25-nél? Jobb/olcsóbb, mint az elektromos bicikli.
30km-re 1l az 100-nál 3,3 liter lenne. Ilyen MZ nincs. 100-nál még a 20km/ liter is jónak számítana.
Esetleg javaslom az elektromos járműveket.
Itt a közeli villanybringa boltban van egy ilyen:
http://www.oko-moto.hu/vectrix.php
Ez jobb is mint a kis MZ.
Szuper áramvonalas csepp alaku teljes burkolat, lehető legvékonyabb kerék amin a küllők le vannak takarva sima tárcsával, kemény sima gumi, jó nagy nyomásra pumpálva.
Aztán meg kell keresni azt a legkisebb terhelést ahol legjobb a hatásfoka a motornak és ehhez igazítani az áttételt.
Ezen az egy terhelésen és fordulaton menni vele.
Ja a láncburkolatot szedd le és gázolajjal vagy műszer olajjal kenjed.
Generátort leszerelni...najó elég a szénkefét kiszedni.
Szerintem kb 30-as tempó mellet tudna 100km/1l-t.
A fogyasztási rekorderek, kb 25ccm-es motort építenek be és versenybringa kerékből építenek járművet, karbon burkolattal. Szakaszosan üzemeltetik a motort és nincs váltó mert az is rontja a hatékonyságot. kb. 25km/h átlag sebességgel néhány decit fogyasztanak el 100-on.
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|