:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Igen, én is erre gondoltam... mondjuk a videón nem derül ki egyértelműen milyen injektoros, de a lényeg az, hogy van létjogosultsága a rezónak bármilyen is legyen az üzemanyag ellátás
jahogy nem ért hozzá a boltos.
Én leginkább Ferihegy mellet, Igló utca sarkán lávő Paulusznál szoktam csapágyat meg ilyesmiket venni.
Itt értenek hozzá és ha nincs, akkor felhajtja.
Kőbányán a Szent László téren lévő (Pataky Művházzal szemben kb.) SKF boltban is szokták érteni hozzá.
Fel tudod tenni,én is így tettem. Távtartóból le kell vágnod,és kész.
Micsudi?
A központi injektorosnál ugyanúgy üzemanyag-levegő keverék kerül a kipufogóba, amit a jól méretezett rezó optimálisan tölt vissza a hengerbe.
Csak az Aprilia-féle direktbefecskendezésnél igaz, amit leírtál.
szerintem megoldható, ha a hátsókerék tengely átmérője megegyezik, és ugyanolyan távtartó is van a lengővilla-fékdob között.
hát... (szerintem) nem akkora hülyeség, attól hogy injektoros, még a gázlengés ugyanúgy van, szóval benzin-levegő keverék helyett itt csak "tiszta" levegő kerül a kipuffba, amit ugyanúgy érdemes visszatölteni, és így ehhez több üzemanyagot lehet fecskendezni, ergó ugyanaz a végeredmény, mint karburátornál.
Az ETZ oldaltámaszt fel lehet tenni a kis TS-re? Vagy különbözik a TS és az ETZ-é?
valamire való csapágyboltban maguktól megkérdezik, ha nem mondod egyértelműen hogy milyet akarsz, milyen felhasználásra, és ahogy Keri irta, kétütemű főtengelyére csak ezt ajánlják. más tartósan nem bírja ezt.
injektoros kettőté:
http://www.myvideo.de/watch/4551893/Wartburg_353_Einspritzmotor
azért rezó, meg injektor:P hát persze hogy csak egy német lehet ilyen hülye.. ja, és hát persze wartburg:D
Nálunk csak néznek bután, de lehet, hogy ez egy nem jó csapágybolt! Majd megnézem máshol is.
A Bambi ajánlott egyszer egy csapágyboltot, hogy ott lehet tuti szimeringet kapni, de nem sok időm volt rá és persze nem találtam meg...
A fogyasztási versenyt azt hiszem nem én nyerném meg, mert az enyém 4-5 között eszik, ha finom vagyok. Óra szerinti 115-120-as utazónál meg a 7 litert is simán benyeli! :-D
Ezt a zenét csináljuk meg MZ-vel:
http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/poen/rult-japanok-3-34965
:-DDDDDD
Aprilia DiTech 50.
A keverékolajat símán nyomja be szivattyúval, ha jól tudom.
Muhaha:
http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/baleset/if-you-streetfighter-harcos-33118
Ne vedd a szívedre, csak poénkodok :)
Nem csináltunk fogyasztási versenyt...na majd jövőre.
Na de komolyan, csapágyboltban kérsz viton szimmeringet és kapsz, ha nem is azonnal, de másnapra hozni fogják.
Sőt a jobb helyeken már kapásból vitonosat ajánlanak ha mondod hogy főtengelyre lesz.
Még az is elképzelhető hogy nekem is az van a TS-en, csak Waresz meg ne tudja :D
Valamelyik Aprillianak van ilyen motorja.
Injektoros 2T. Csak levegőt kezd el sűríteni és amikor lezárt a kipufogó akkor spricceli be az üzemanyagot, ezért a 2T hatékonysági problémáját kiküszöböli.
Azt ne kérdezd hogy oldják meg a főtengely kenését mert nem tudom.
Fel van fúrva kb 270-280 ccm körülire és az első lánckerék 19 helyett 18 fogas.
De azt hozzá kell tennem, hogy már marhára le van lakva és alig megy. Bejáratás közben 2x megszorult :(, látszik is a dugón a nyoma, beállítások sincsenek éppen finomra hangolva, mikor megvettem már akkor sem akart 5600-5800-nál többet pörögni terhelésen, mióta felfúrattam és bejáratás közben megszorult, azóta 5000 fölé nem pörög és akkor már adja azt a hangot, hogy "ne pörgess tovább, mert megint megszorulok".
Kakucson a jól összerakott 250-es ETZ-k simán elmentek mellettem a célegyenesben, mintha csak álltam volna.
Szóval ráférne már a gépre egy teljes, normális felújítás.
Amúgy a nyomatékával meg vagyok elégedve, alul tényleg viszonylag jól húz és tényleg "kap a pofájára a gép". :D
MZZZZZZZZZZ!
http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/streetfighter/1-37044
Valóban. 1,6 liter/100km.
Node 30-cal?
Nekem a 2,6 liter ÉS 80km/h utazósebesség imponál.
Nézegettem a RHondákat, Innova 550, CBR125 850e.
Node E85-tel keéne hajtani.
A totalcaron írtak az olaszországi börzéről a zámberek. Honda XL125 200Euro.
Annyit én is adnék érte. Nem kéne copni keveréssel, mehetne a motor fagázzal, hidrogénnel, acetilénnel, alkohollal, száraz újságpapírral. :-D
kap a pofájára a gép:D na, kb így kell menjen egy jó etz. alul is felül is húz rendesen, bár van egy gyanúm hogy le van áttételezve valamennyire, de marhajó.
tudod, ezen már ment egy sor hosszas vita, kinek menyit eszik, de eddig nekem nem sikerült ennél többet beleverni. két személlyel felpakolva elmentem dorogra, meg vissza, hegyen-völgyön ez kb 50km.2 liter kannás aranytartalékot még otthon beleöntöttem, és sikeresen megjártuk az utat. sőt, még utána hazavittem a csajt bicskére, az további 15km. aztán bicskén a kúton csont nullárol tankoltam fel. akkor az kb65km 2 liter benzinnel gyors fejszámolás után 3littyós fogyasztást jelent. szó mi szó, nem gyötörtem hülyére, de azért haladtunk is.
Vagy együteműre! Csak robban! (És azt is csak egyszer...) :-)
"négyüteműre alakította a motorját..."
Ez egy jó ötlet.Ha nem is egészen négyüteműre, hanem talán sokkal egyszerűbben valami átmeneti verzióra a két rendszer között?Érdekes lenne kipróbálni.
Nekem most nincs minden anyagom ehhez, de szívesen elmélyülnék egyilyen témában.
üdv.: R
Köszi! Számítottam rád! :-D
vigyázni akartam a gépre bejáratásnál,mégse lett jó
sorszám: 38975 (118266)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-10-23 20:20:58)
2,5-öt a Simó is benyeli, ha nem vigyáz az ember :) Azt hiszem veszek egy egy kis TS-t, ha elmegy 2,6-al :DD
Waresz ügyes ember, de vagy azt nem tette hozzá, hogy hegytetőn lakik és lefelé mérte ezt a fogyasztást, vagy hogy négyüteműre alakította a motorját ;-)
Szerintem a Simokat leszámítva a te motorod a legalacsonyabb fogyasztású itt.
Tényleg? Miért nem Simóval jársz? Az 2 liter alatt is tud fogyasztani.
Igen, van ék ott is. A kereskedelemben kapható hajtókarok, 3600-6000 ft-ig vannak, a rocket az alja, de 5000 ért 4K-nél kapsz, mert adtak nekem is belőle, annyi van. A 6ezres bembonál van, nemtom milyen, rámegyek.Ja a menetet a kupplung oldalon elbaszókázták, a csavar alig kapott rá, le is van törve belőle. Ezért ma hegesztettem egy préselő cuccot, olajemelővel működik. Ezt meg tudom csinálni én is. Minek variáltad a keveréket? Kényezteted?
Tedd fentebb a kemerát, mert alig látni valamit. Mi az az őrületes berregés a videón már álló helyzetnél is?
Egyébként jó, MZ rallyvideo.
Getaway is Stockholm. :-)
helo nekem is rocket van mostmár 13000km van bent de csörög.Kb 2000km ig volt csendben a hajtókar aztán kezdett csörögni,,pedig ugy vigyáztam rá.Furás és főtengelyfelujitás egyben volt és bejáratást 25 ös keverékkel kezdtem ugy 200km ig utána 30-35 -40es keveréket kapott mégse lett tökéletes a főtengely.
Amugy neked van ék a kuplungoldali kisfogaskeréknél?Mert van olyan kis ts blokk aminél nincs ék.
sorszám: 38969 (118260)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-10-23 13:09:48)
2,6 liter 100km-re?
Most vagyok iszonyú irígy.
Ha már MZ és terep, akkor nézzétek meg a tegnap készült videómat:
http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/onboard/onboard-fot-korul-55235
:D
Szakértelem nincs, így egyszerű lesz mint ahogyan gondolom.;0)A különbségeket már észrevettem. Viton szimeringet pedig(bár ezt nem tölem kérdezted) tudok innen Börsről, vagy debrecen@hrcsapagy.hu-n tudsz rendelni, aztán kész.
Jó lenne, ha az én TS-em is ilyen megbízható lenne, ilyen fogyasztás mellett, és már bánom, hogy nem hallottam hamarabb, ezekről a "fejlesztésekről", mert akkor most lenne rá pénzem. Helyette vettem sok szar utángyártott alkatrészt és mindig előjön valami új hiba, amint megoldottam az aktuálisat. Kicsit reménytelennek érzem. Pedig amikor minden klappolt rajta, akkor úgy ment mint az álom!!!!! Csak úgy repült!
Waresz!
Hol lehet kapni ezt a sokat emlegetett VITON szimeringet?
Ezzel azért vigyázz, kettőből egyet összerakni szerintem nem olyan egyszerű mint gondolod. Kell hozzá szakértelem rendesen, például egy elhasznált váltó meg egy jó váltó között laikus szemmel nincs sok különbség. Figyelj oda nagyon mit teszel bele, mert könnyen szarabb lesz mint volt! :-)
sorszám: 38963 (118254)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-10-23 13:09:48)
Üdvözlet!
Végre sikerült belőnni a gépet. Nos a fesszabályzó is jó volt, csak a diódahíd kicsi diódáiról való kivezetést kellett rákötni még a relére, innentől kezdve volt töltés 16V-ig is felment majd állitottam a csavaron 14,2-14,3 fölé nem megy, a szikra szép, benzin okés és mindig fekete a gyertya meg ledadogott nagyobb fordulaton, mondom azért ránézek a légszűrőre ekkor ért a meglepetés. A papir sárral átitatva amin egy deka levegő nem ment át még csoda, hogy birt menni a gépezet. Így megúsztam a szimmering cserét és rámmaradt két darab 25x72x7-es Viton-os szimmering, ha esetleg valakinek pont ilyenre lenne szüksége akkor megbeszélhetjük olcsóbban adom mint amennyit érne. Mivel én a gépet csak terepen szeretném használni ezért sokmindent lebontottam róla, órákat, indexet, lámpatestet és a többit, ha esetleg ezek valakit érdekelnének akkor nyugodtan keressen meg. Lehet megköveztek emiatt, hogy a jó kis MZ-t terepen fogom kigyilkolni,de sajnos nem futja egy igazi krossz gépre... jobb hiányában ez is megteszi :)
Milyen hajtókart vegyek? Most rocket van benne, még bírja, 1:30-40, ahogy sikerül a keverék. A te géped azért olyan, mert értesz hozzá, én meg nem, ezért az enyém meg nem olyan mint a tiéd. Beszereztem egy másik blokkot, szétszedve, láthatóan jobb állapotban vannak az alkatrészei, gondolom a 12 esztendőnyi különbség miatt.A kettőböl összekalapálok egyet. Na ott milyen keveredések lesznek összeszerelésnél...
rocket hajtórúddal nem fogsz tartósan 90et menni harmadikban(kb7000-7500rpm) mert úgy megragad a felső bronzpersely mint a huzat. amúgy most már érthető a 3-4mm előgyujtás. 7000nél már valóban az a kedvező a blokknak. amúgy az enyém is 125ös henger 150re furva. mégsincs ilyen iszonyatos fogyasztása. ha egyedül megyek 2,6-2,7 a hosszútávú átlaga. ez általában 80as utazó, és mivel 10lóerő, így azért húzni kell neki ha jön emelkedő. mostanság melóba járok vele(kb 10km oda-vissza), szóval két hét alatt teszek meg 100km-t és így jön ki 2,9re. félúton vagyok mire bemelegszik(addig néha odahúzom a szivatót), és mindig késésbe vagyok, így 90el megyek legalább. ja, nekem elektronikus gyujtásom van, meg mecseki FET-es fesszabom, és szarok az elektromos részére.:D előgyujtás f.holtpont elött 2,5mm. 1:40es keverék mol sprint. már rég nem tudom milyen megszakítóval szarozni:D a peregy is elektronikus mindenhol, a wartburg is. bocs az off-ért.
szóval váltó, töltés, gyujtás, iszonyatos fogyasztás, de azért hibátlan szerkezet:D ideje egy tisztességesen kivitelezett blokkfelújításnak nekiállnod. bár ha a két éket "lehet hogy felcseréled", akkor vajon hogy bontod szét, és hogy rakod össze? az a 4.fokozat se véletlen hiányzik.
sorszám: 38960 (118251)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-10-22 22:16:00)
alapjáraton ha alacsony(pl1000) akkor még nincs töltés, 3000 fordulatnál mérj. ha diódák rendbe vannak, szénkefék csúszógyűrűk is, minden csatlakozás szoros, nincsenek kontakthibák, akkor már valószínű, hogy a feszültség szabályzó szarozik. menj bontóba és vegyél trabi-wartburg fesszabot, ezt a legegyszerübb beszerelni, és ennél üzembiztosabbat még nem találtam, ja meg olcsó. ha megvan, szólj, segítek a bekötésben.
Sziasztok!
Tudnátok segíteni nekem, hogy tudom meg, hogy van e töltés a 250-es ETZ-n? Mértem a diódahidat mind a 6 dióda jó, 450-600mV közti nyitófeszültséggel. Olyan érzésem van mintha nem lenne töltésem, tudtommal ha járó motornál rámérek az akkura 14,4V körüli értéket kéne mérnem, ehelyett 12,6V-ot mérek én a relére gyanakszom azzal lehet valamit kezdeni? Vagy esetleg valamit elkötöttem?
Ez 150-re fúrt 125-ös.
Az többet eszik kicsivel, de nem ennyivel.
Majd ha rendben lesz a gyújtása, meg a generátor, akkor lehet szórakozni a karbival.
Az enyém 3,5 és 4 liter között eszik, de ezért megy is rendesen és folyamatos csutkán van.
Ha visszafogom akkor 3-3,5litert eszik, de azt nem bírom ki két tankolás között :D
Esetleg összecserélhettem a másik oldalival szétszedéskor, elég trehány vagyok.Induláskor gyakran van olyan, mintha kettesben akarnék indulni , nem megy semmit, gondolkozik néhány másodpercet, aztán meg tudja. Egyébként azért eszik sokat, mert 3.-ban megyek (akár 92km/h)sokat, negyedikből kilökdös, és idegesítő nagyon.Lágymányosi híd viszonylatban(budaifő-pestifő) 14et számoltam. Hát ennyi. Az a rocket hajtókar készlet milyen?
Vettem megint Vipcart. Remélem jó lesz. ;-)
attól megy el hogy az a forgórész vallahogy mégsem tökéletesen megy fel a kúpre.Gyári éked van?A rozsdafoltot meg csiszold le szépen,és a forgórész belsejéből is próbáld kicsiszolni,Pl csavarhuzó elejére tekerd rá a csiszolo papirt és ugy forgasd meg a forgórészben ezt a csavarhuzot.Meg annak a kupra ugy felkéne menni hogy kézzel nem veszed le.Valamiért nem megy fel sztem.Ék nélkül próbáld forgatni a kupon a forgorészt hátha a 2 dolog egymást" megcsiszolja."Vagy ha ék nélkül jól felmegy akor az ék a hibás.
sorszám: 38954 (118242)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-10-22 21:00:48)
Tökéletes gépezet, csak szereti..
A gyújtásom is elment, kb 4 vagy fölötti.Mitöl megy el? És miért nekem? Nem elég, hogy... Ha lehull a hó, szétszedem az egészet.
5 liter? rémes!!!! a pocséknak is a legalja. egy 150es TS-t ha mindene rendben van, kap mindenből eleget(nem keveset, hanem eleget), kb 100as főfúvókál sem tudsz 3,5liternél többet belekínozni. akkor már nyélgázon mész mindenhol, és folyamatosan megállsz-elindulsz. nekem a nagy TS jól bekarburálva eszik 4,3litert a legutóbbi mérés szerint. ebbe van 70-80 laza utazó, és néha van ilyen "nézzük hol a vége" gyötrés. aztán ha a körülmények engedik, pl autópálya, autóút, akkor 110 alatt nem is megyek. a tied több sebből vérzik.
sorszám: 38951 (118239)
( elözmény: 150esRolleres, 2009-10-22 20:09:30)
Naugye, tudod te mi a baja :)
tegyél a kúpra papírt, és úgy húzd rá a forgórészt, majd ha leveszed látszik hol nyomta meg.
A rozsda foltot szerintem csiszold le finom kb 400-as papírral, hogy arra ne feküdjön fel.
sorszám: 38950 (118238)
( elözmény: 150esRolleres, 2009-10-22 20:09:30)
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|