hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. április 27. vasárnap 
Zita

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

Atilla
válasz erre | email2009-10-26 23:50:03
Bírom ezt az álszent dumát, ezt hívják a felelőség hárításának. A kormány tehet róla, ők veszik fől a sok hitelt, és csak egy kis pont vagyok. Na meg a "mindenkitudjakik" tehetnek róla.
Hát persze!
Tény, hogy seggbe kellene rúgni a tolvaj meg korrupt politikusokat. Meg az is tény, hogy ők feküdtek le a külföldi pénznek.
Viszont elárulom, te tehetsz róla, (na meg én) hogy fel kell venni a hiteleket. Ugyanis a Magyar gazdaság halott.
És miért halott? Mert termelés az nincs, vásárolni meg akarsz.

Mondok egy példát, hogy érthető legyek:
Mennyit költesz összesen havonta, a napi kiadásokra?
Legyünk szerények, mondjuk 10 000 Ft/hó?
Ha ezt beszorzod a népességgel (Kb tízmillió) az, ha jól számolom százmilliárd forint/hó.
Na ez az a pénz, amit a semmiről sem tehetek típusú kisember nem az itthoni gazdaságba forgat, hanem odaad a Pl a a Tesco-nak, az Osztrák tejre, meg Szlovák kenyérre.
Azért mert a magyar tulajdonú sarki kisboltban 10 forinttal drágább a Magyar tej.
A pénz kimegy a gazdaságból külföldre. És mindenki szarik rá, hogy a sarki boltos, meg a tejtermelő aki eddig adót fizetett, bezár és ezentúl segélyt kap.
Termelés nincs, pénzt odaadjuk a külföldieknek és az ő termékeiket vásároljuk abból a kölcsönből amit tőlük veszünk fel, hogy ne dögöljünk éhen.
Mert kereslet nélkül nincs termelés, termelés nélkül meg nincs pénz, vagyis kölcsön kell, hogy megvehessük újra a külföldi árut!
És persze a politikusok tehetnek róla, hiszen hogy tehetne erről egy átlagember...

Ez ugyanolyan hárítás, mit egyszer itt mondta valaki, hogy ő bizony simán kiönti a fáradt olajat, mert ő egy olyan kis valaki, egy olyan pici pont a nagy valamiben, hogy az az 1-2 liter olaj évente nem számít semmit. Nem szennyez ő környezetet! Hát mi az a mennyiség! Bezzeg a nagy multik, azok tehetnek a szennyezésről, nem a kisember!
Hát persze, ha mindenki így gondolná, 10-20 millió liter olajat locsolnának szét Magyarországon évente.
Az is felháborított, meg most ez is. Rajtunk múlik minden, lehetnénk normálisak is, de mi vagyunk a birkák és még a felelősséget is ráhárítjuk valakikre.
Borzalom!
Ennyit a politikáról, beszéljünk inkább az MZ-ről!
sorszám: 39015 (118348)
(előzmény: szsrobert, 2009-10-26 20:41:14)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-10-26 22:49:38
hát igazából ja, ha keveset eszik, akkor gyenge. sose beszélnek a már 40 éve magyar ember által kivitelezett 5literes 300lóerős 1 liter víz /100km-t fogyasztó V8as autóról. na mindegy, szerintem úgy poén, ha sokat zabál és gyenge:D úgy legalább megbecsüli az ember, és nem megy vele messzire:D nem használja munkába járásra:D
sorszám: 39014 (118347)
(előzmény: Nfsman, 2009-10-26 20:38:41)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-10-26 22:04:19
Nevess csak :) én sem egyik pillanatról másikra gondoltam, de apránként kicsi egyszerű lépésekben, megvalósítható. A célom az, hogy mire elveszítem munkaképességemet, már önfentartó legyek...ha előbb leszek, az sem probléma.
sorszám: 39013 (118345)
(előzmény: szsrobert, 2009-10-26 20:41:14)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-10-26 20:41:14
Jelenlegi "kormányunkat" ne nézzük hülyének. Szándékosan rombolnak, nem a mi édekeinket képviselik.
Miért is vesznek fel a nevünkben adósságot adósságra halmozva, aminek hasznából mi soha nem részesülünk?

Az átlag fogyasztó letojja a környezetét,és okot keres rá. Legyen kényelem, plazmatévé, nagyautó. Neki az jár. A reklámban is mondták. Nélküle nem is ember.

A napelem, és az akkuk ára miért mesterségesen magasan tartott jelenleg is?

Az utolsó mondatot nevetésre késztet, bár azt kívánom, bár lenne igazad.
Ma mit kapunk cserébe az adókért?
Semmit. Nem ránk fordítják.
Ha majd megtermeljük magunknak az áramot, arra is kivetik majd az adót a dolgozni nem akaró mindenkitudjakik.
Mint ahogy a memóriakártyák, CD-k, DVD-k árába is beépítették a szerzői jogok árát. akkor is fizetek, ha a saját videóim töltöm rá. De milyen alapon?
az emberek többsége birka, együtt béget a nyájjal, fél a változástól.
Míg a fejüket, szemüket valóban használók száma el nem éri a kritikus tömeget, nem lesz változás.
sorszám: 39012 (118337)
(előzmény: Keri, 2009-10-26 07:26:22)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-10-26 20:38:41
mert az ember megalomániás... mindig a nagy, hangos, erős, gyors - gépek kellenek. az nem poén, ha úgy fogyaszt keveset, hogy gyenge is. ezért az igényért cserébe nem probléma, ha leeszi az ember gatyáját is. lehet villogni.
sorszám: 39011 (118336)
(előzmény: szsrobert, 2009-10-26 20:26:29)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-10-26 20:26:29
"amíg egy csepp olaj is lesz a Földön, aligha fogunk találkozni olyan járművel, ami kompromisszumok nélkül képes tökéletesen környezetkímélő üzemre... megfelelő teljesítmény és takarékosság mellett."

Túl magasak az igényeink. 1l alatt fogyasztó autót is gyártott a Vw, nem vették. A 3 litert evő Lupot sem. A totalcaron volt egy öreg Citroen AX diesel, szintén 3 literrel. Az nem menő, csak a 20-at ev Merga, Bömös.
sorszám: 39010 (118335)
(előzmény: Nfsman, 2009-10-25 22:21:21)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-10-26 12:58:58
Hát... gyakorlatilag egyről beszélünk, de sajnos a magyar ember általánosan "hülye", nem a távoli jövő lehetőségei lebegnek a szeme előtt, hanem a ma... esetleg a holnap apróságai. Csak a túlélés a lényeg, nem a fejlődés.
sorszám: 39009 (118329)
(előzmény: Keri, 2009-10-26 07:26:22)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-10-26 07:26:22
Imádom az összeesküvés hívőket :D

Próbálják néhány homályos jogi személyre (Azok) hárítani a kollektív felelősségünket.

Az igazság az hogy minden a fogyasztókon múlik, vagyis rajtunk.
A gonosz nagyvállalatok azt adják el amire kereslet van, mert nyereséget akarnak. Olyannal nem foglalkoznak amiből nem lehet nyereséget termelni.
A fogyasztók pedig pontosan így gondolkodnak. A nyereség maximalizálás a célja minden egyénnek, csak a nyereséget nem feltétlenül pénzben, hanem életszínvonalban mérjük.

Mi egyének rövidlátása, ezért pontosan olyan mint a nagyvállalatoké. Esetleges hosszútávú életben maradásunk alacsonyabb prioritást élvezz, mint a rövidtávú de garantált verseny előnyünk. Ez szomorúan hangzik, de az emberi kollektíva ennek a (csimpánzoknál is megfigyelhető) viselkedési mechanizmusnak köszönhetően ostobább mint egy hangyaboly, hiába magas az egyén intelligenciája.

Azonban én nem aggódok. Ahogy fogy az olaj, a kitermelésének költsége is emelkedik és ezért drágul.
Ennek következtében egyre több fogyasztó jön rá a zöld energiák és a villanyautó előnyeire, akkor elkezdenek terjedni. Az elterjedésükkel párhuzamosan pedig a technológia is rohamos fejlődésnek indul ezzel pedig az ára is csökken, amitől még nagyobb tömeg fog váltani, hiszen még többen jönnek rá hogy már rövidtávon is megéri.

Én már látom a jeleit ennek a tendenciának, ugyanis az akkuk kapacitása 100év stagnálás után mostanában kezdett növekedésnek indulni.
A kommersz napelemek teljesítménye is elérte azt a szintet amit 30 éve az űrhajókra szereltek csak, miközben az áruk csökkenésnek indult.
(kiszámoltam, nekem már megéri a leendő házam tetejét cserép helyett napelemmel fedni)

Bár sajnos a kormányunk még nem eszmélt rá ennek jelentőségére így megint lemaradunk. Pedig most kéne ezerrel nyomatni a szélkereket, napelemet, villanyautókat akkor is ha jelenleg ez még drága. Németeknél már rájöttek hogy a zöld energiákba fektetni az állam pénzét jó üzlet az államnak, tehát nem hogy drága, hanem egyenesen a hülyének is megéri.

De nem gáz. Én már elhatároztam hogy a csatorna díj lesz az egyetlen költség amit fizetek a házam után, és ezt anyagi szinten is kivitelezhetőnek tartom.
sorszám: 39008 (118328)
(előzmény: Nfsman, 2009-10-25 22:21:21)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-10-25 22:21:21
Igazad van... szerintem már réééges régen sokkal gazdaságosabb és kevésbé környezetszennyező erőforrásokkal üzemelhetnének a mai korszerű járművek, de jelenleg a kőolaj piac kezében van minden... amíg egy csepp olaj is lesz a Földön, aligha fogunk találkozni olyan járművel, ami kompromisszumok nélkül képes tökéletesen környezetkímélő üzemre... megfelelő teljesítmény és takarékosság mellett.
sorszám: 39007 (118326)
(előzmény: szsrobert, 2009-10-25 19:38:29)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-10-25 22:18:07
Jaaa igen:D elég beteg, azt hittem arra gondolsz, hogy nincs értelme (végülis tényleg nincs XD). Amúgy él ez a címem, ami a nickemhez kapcsolódik, szal. kalloszoltan kukac trevolnet pont hu
sorszám: 39006 (118325)
(előzmény: waresz, 2009-10-25 20:18:53)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-10-25 20:18:53
nem az hülyeség, ahogy meg van oldva, hanem az hogy mekkora állatok, mennyi munka lehet egy ilyen gépbe?:D ja, amúgy mi az e-mail-ed? kell a kis etz dob:P
sorszám: 39005 (118322)
(előzmény: Nfsman, 2009-10-24 22:35:19)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-10-25 19:38:29
2-300Ft/l üzemanyagárnál természetes, hogy a fogyasztás, a csekélyebb környezetterhelés miatt is. Amit nem költök el, azt be lehet forgatni.
sorszám: 39004 (118321)
(előzmény: Nfsman, 2009-10-25 12:29:54)

 
 
ThUnDer
válasz erre | email2009-10-25 14:57:15
Most nézem hogy az itt megadott emailem már nem él.
Ide írjon akit érdekelne: simson11@msn.com

ThUnDeR
sorszám: 39003 (118311)

 
 
ThUnDer
válasz erre | email2009-10-25 14:51:24
Üdv az uraknak! Motor eladása után megmaradt jópár ETZ alkatrészem. Örülnék ha valaki egyben elvinné. Nem ezen akarok meggazdagodni úgyhogy ha valakit érdekel, akkor írjon egy árat és megegyezünk, nekem csak a helyet foglalja.

kép: http://kep.tar.hu/simson1/50657097/39093264#2


ThUnDeR
sorszám: 39002 (118309)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-10-25 12:29:54
:) látom nálad nem a teljesítmény a fő szempont, hanem a fogyasztás
sorszám: 39001 (118306)
(előzmény: szsrobert, 2009-10-25 11:55:48)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-10-25 11:55:48
A közvetlen befecskendezőst a henger közepére(gyertya helye) érdemes telepíteni.
Régi kétüteműt is át lehetne alakítani, a hengerfejbe kell elhelyezni a porlsztót, és a kenést mmegoldani. 2/3-ad üzemanyagfogyasztásért valószínűleg megérné még áramfejlesztőknél is.
sorszám: 39000 (118305)
(előzmény: Nfsman, 2009-10-25 10:22:18)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-10-25 10:22:18
Igen, én is erre gondoltam... mondjuk a videón nem derül ki egyértelműen milyen injektoros, de a lényeg az, hogy van létjogosultsága a rezónak bármilyen is legyen az üzemanyag ellátás
sorszám: 38999 (118302)
(előzmény: szsrobert, 2009-10-25 00:23:31)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-10-25 07:16:32
jahogy nem ért hozzá a boltos.
Én leginkább Ferihegy mellet, Igló utca sarkán lávő Paulusznál szoktam csapágyat meg ilyesmiket venni.
Itt értenek hozzá és ha nincs, akkor felhajtja.

Kőbányán a Szent László téren lévő (Pataky Művházzal szemben kb.) SKF boltban is szokták érteni hozzá.
sorszám: 38998 (118297)
(előzmény: Atilla, 2009-10-24 16:44:22)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2009-10-25 07:11:45
Fel tudod tenni,én is így tettem. Távtartóból le kell vágnod,és kész.
sorszám: 38997 (118296)
(előzmény: LG TS, 2009-10-24 22:25:58)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-10-25 00:23:31
Micsudi?
A központi injektorosnál ugyanúgy üzemanyag-levegő keverék kerül a kipufogóba, amit a jól méretezett rezó optimálisan tölt vissza a hengerbe.
Csak az Aprilia-féle direktbefecskendezésnél igaz, amit leírtál.
sorszám: 38996 (118295)
(előzmény: Nfsman, 2009-10-24 22:35:19)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-10-24 22:37:51
szerintem megoldható, ha a hátsókerék tengely átmérője megegyezik, és ugyanolyan távtartó is van a lengővilla-fékdob között.
sorszám: 38995 (118294)
(előzmény: LG TS, 2009-10-24 22:25:58)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-10-24 22:35:19
hát... (szerintem) nem akkora hülyeség, attól hogy injektoros, még a gázlengés ugyanúgy van, szóval benzin-levegő keverék helyett itt csak "tiszta" levegő kerül a kipuffba, amit ugyanúgy érdemes visszatölteni, és így ehhez több üzemanyagot lehet fecskendezni, ergó ugyanaz a végeredmény, mint karburátornál.
sorszám: 38994 (118293)
(előzmény: waresz, 2009-10-24 22:02:25)

 
 
LG TS
válasz erre | email2009-10-24 22:25:58
Az ETZ oldaltámaszt fel lehet tenni a kis TS-re? Vagy különbözik a TS és az ETZ-é?
sorszám: 38993 (118292)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-10-24 22:04:19
valamire való csapágyboltban maguktól megkérdezik, ha nem mondod egyértelműen hogy milyet akarsz, milyen felhasználásra, és ahogy Keri irta, kétütemű főtengelyére csak ezt ajánlják. más tartósan nem bírja ezt.
sorszám: 38992 (118291)
(előzmény: Atilla, 2009-10-24 16:44:22)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-10-24 22:02:25
injektoros kettőté:
http://www.myvideo.de/watch/4551893/Wartburg_353_Einspritzmotor
azért rezó, meg injektor:P hát persze hogy csak egy német lehet ilyen hülye.. ja, és hát persze wartburg:D
sorszám: 38991 (118290)
(előzmény: Keri, 2009-10-24 10:44:51)

 
 
Atilla
válasz erre | email2009-10-24 16:44:22
Nálunk csak néznek bután, de lehet, hogy ez egy nem jó csapágybolt! Majd megnézem máshol is.
A Bambi ajánlott egyszer egy csapágyboltot, hogy ott lehet tuti szimeringet kapni, de nem sok időm volt rá és persze nem találtam meg...

A fogyasztási versenyt azt hiszem nem én nyerném meg, mert az enyém 4-5 között eszik, ha finom vagyok. Óra szerinti 115-120-as utazónál meg a 7 litert is simán benyeli! :-D
sorszám: 38990 (118287)
(előzmény: Keri, 2009-10-24 10:47:24)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-10-24 13:06:40
Ezt a zenét csináljuk meg MZ-vel:
http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/poen/rult-japanok-3-34965
:-DDDDDD
sorszám: 38989 (118285)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-10-24 12:24:39
Aprilia DiTech 50.
A keverékolajat símán nyomja be szivattyúval, ha jól tudom.
Muhaha:
http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/baleset/if-you-streetfighter-harcos-33118
sorszám: 38988 (118283)
(előzmény: Keri, 2009-10-24 10:44:51)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-10-24 10:54:21
Ne vedd a szívedre, csak poénkodok :)

Nem csináltunk fogyasztási versenyt...na majd jövőre.
sorszám: 38987 (118281)
(előzmény: waresz, 2009-10-24 02:19:10)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-10-24 10:47:24
Na de komolyan, csapágyboltban kérsz viton szimmeringet és kapsz, ha nem is azonnal, de másnapra hozni fogják.
Sőt a jobb helyeken már kapásból vitonosat ajánlanak ha mondod hogy főtengelyre lesz.
Még az is elképzelhető hogy nekem is az van a TS-en, csak Waresz meg ne tudja :D
sorszám: 38986 (118280)
(előzmény: Atilla, 2009-10-23 23:13:56)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-10-24 10:44:51
Valamelyik Aprillianak van ilyen motorja.
Injektoros 2T. Csak levegőt kezd el sűríteni és amikor lezárt a kipufogó akkor spricceli be az üzemanyagot, ezért a 2T hatékonysági problémáját kiküszöböli.

Azt ne kérdezd hogy oldják meg a főtengely kenését mert nem tudom.
sorszám: 38985 (118279)
(előzmény: Rudolph B, 2009-10-23 23:26:07)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2009-10-24 10:05:25
Fel van fúrva kb 270-280 ccm körülire és az első lánckerék 19 helyett 18 fogas.
De azt hozzá kell tennem, hogy már marhára le van lakva és alig megy. Bejáratás közben 2x megszorult :(, látszik is a dugón a nyoma, beállítások sincsenek éppen finomra hangolva, mikor megvettem már akkor sem akart 5600-5800-nál többet pörögni terhelésen, mióta felfúrattam és bejáratás közben megszorult, azóta 5000 fölé nem pörög és akkor már adja azt a hangot, hogy "ne pörgess tovább, mert megint megszorulok".
Kakucson a jól összerakott 250-es ETZ-k simán elmentek mellettem a célegyenesben, mintha csak álltam volna.

Szóval ráférne már a gépre egy teljes, normális felújítás.
Amúgy a nyomatékával meg vagyok elégedve, alul tényleg viszonylag jól húz és tényleg "kap a pofájára a gép". :D
sorszám: 38984 (118278)
(előzmény: waresz, 2009-10-24 02:31:01)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-10-24 08:37:34
MZZZZZZZZZZ!
http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/streetfighter/1-37044
sorszám: 38983 (118277)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-10-24 08:17:39
Valóban. 1,6 liter/100km.
Node 30-cal?
Nekem a 2,6 liter ÉS 80km/h utazósebesség imponál.
Nézegettem a RHondákat, Innova 550, CBR125 850e.
Node E85-tel keéne hajtani.
A totalcaron írtak az olaszországi börzéről a zámberek. Honda XL125 200Euro.
Annyit én is adnék érte. Nem kéne copni keveréssel, mehetne a motor fagázzal, hidrogénnel, acetilénnel, alkohollal, száraz újságpapírral. :-D
sorszám: 38982 (118276)
(előzmény: Keri, 2009-10-23 21:50:35)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-10-24 02:31:01
kap a pofájára a gép:D na, kb így kell menjen egy jó etz. alul is felül is húz rendesen, bár van egy gyanúm hogy le van áttételezve valamennyire, de marhajó.
sorszám: 38981 (118272)
(előzmény: Rókapimpó, 2009-10-23 19:14:11)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-10-24 02:19:10
tudod, ezen már ment egy sor hosszas vita, kinek menyit eszik, de eddig nekem nem sikerült ennél többet beleverni. két személlyel felpakolva elmentem dorogra, meg vissza, hegyen-völgyön ez kb 50km.2 liter kannás aranytartalékot még otthon beleöntöttem, és sikeresen megjártuk az utat. sőt, még utána hazavittem a csajt bicskére, az további 15km. aztán bicskén a kúton csont nullárol tankoltam fel. akkor az kb65km 2 liter benzinnel gyors fejszámolás után 3littyós fogyasztást jelent. szó mi szó, nem gyötörtem hülyére, de azért haladtunk is.
sorszám: 38980 (118271)
(előzmény: Keri, 2009-10-23 21:50:35)

 
 
Atilla
válasz erre | email2009-10-23 23:34:15
Vagy együteműre! Csak robban! (És azt is csak egyszer...) :-)
sorszám: 38979 (118270)
(előzmény: Rudolph B, 2009-10-23 23:26:07)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2009-10-23 23:27:09
egy ilyen...

R
sorszám: 38978 (118269)
(előzmény: Rudolph B, 2009-10-23 23:26:07)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2009-10-23 23:26:07
"négyüteműre alakította a motorját..."
Ez egy jó ötlet.Ha nem is egészen négyüteműre, hanem talán sokkal egyszerűbben valami átmeneti verzióra a két rendszer között?Érdekes lenne kipróbálni.
Nekem most nincs minden anyagom ehhez, de szívesen elmélyülnék egyilyen témában.

üdv.: R
sorszám: 38977 (118268)
(előzmény: Keri, 2009-10-23 21:50:35)

 
 
Atilla
válasz erre | email2009-10-23 23:13:56
Köszi! Számítottam rád! :-D
sorszám: 38976 (118267)
(előzmény: Keri, 2009-10-23 21:43:54)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2009-10-23 22:57:50
vigyázni akartam a gépre bejáratásnál,mégse lett jó
sorszám: 38975 (118266)
(előzmény: 150esRolleres, 2009-10-23 20:20:58)

 
 
Tibi2T
válasz erre | email2009-10-23 22:12:53
2,5-öt a Simó is benyeli, ha nem vigyáz az ember :) Azt hiszem veszek egy egy kis TS-t, ha elmegy 2,6-al :DD
sorszám: 38974 (118265)
(előzmény: Keri, 2009-10-23 21:50:35)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-10-23 21:50:35
Waresz ügyes ember, de vagy azt nem tette hozzá, hogy hegytetőn lakik és lefelé mérte ezt a fogyasztást, vagy hogy négyüteműre alakította a motorját ;-)

Szerintem a Simokat leszámítva a te motorod a legalacsonyabb fogyasztású itt.

Tényleg? Miért nem Simóval jársz? Az 2 liter alatt is tud fogyasztani.
sorszám: 38973 (118264)
(előzmény: szsrobert, 2009-10-23 19:42:46)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-10-23 21:43:54
csapágyboltban
sorszám: 38972 (118263)
(elözmény: Atilla, 2009-10-23 16:03:48)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2009-10-23 20:20:58
Igen, van ék ott is. A kereskedelemben kapható hajtókarok, 3600-6000 ft-ig vannak, a rocket az alja, de 5000 ért 4K-nél kapsz, mert adtak nekem is belőle, annyi van. A 6ezres bembonál van, nemtom milyen, rámegyek.Ja a menetet a kupplung oldalon elbaszókázták, a csavar alig kapott rá, le is van törve belőle. Ezért ma hegesztettem egy préselő cuccot, olajemelővel működik. Ezt meg tudom csinálni én is. Minek variáltad a keveréket? Kényezteted?
sorszám: 38971 (118262)
(előzmény: Péter mz, 2009-10-23 19:42:51)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-10-23 19:49:58
Tedd fentebb a kemerát, mert alig látni valamit. Mi az az őrületes berregés a videón már álló helyzetnél is?
Egyébként jó, MZ rallyvideo.
Getaway is Stockholm. :-)
sorszám: 38970 (118261)
(előzmény: Rókapimpó, 2009-10-23 19:14:11)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2009-10-23 19:42:51
helo nekem is rocket van mostmár 13000km van bent de csörög.Kb 2000km ig volt csendben a hajtókar aztán kezdett csörögni,,pedig ugy vigyáztam rá.Furás és főtengelyfelujitás egyben volt és bejáratást 25 ös keverékkel kezdtem ugy 200km ig utána 30-35 -40es keveréket kapott mégse lett tökéletes a főtengely.

Amugy neked van ék a kuplungoldali kisfogaskeréknél?Mert van olyan kis ts blokk aminél nincs ék.
sorszám: 38969 (118260)
(elözmény: Atilla, 2009-10-23 13:09:48)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-10-23 19:42:46
2,6 liter 100km-re?
Most vagyok iszonyú irígy.
sorszám: 38968 (118259)
(elözmény: Atilla, 2009-10-23 11:34:05)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2009-10-23 19:14:11
Ha már MZ és terep, akkor nézzétek meg a tegnap készült videómat:
http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/onboard/onboard-fot-korul-55235
:D
sorszám: 38967 (118258)
(elözmény: Atilla, 2009-10-23 15:55:07)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2009-10-23 18:24:36
Szakértelem nincs, így egyszerű lesz mint ahogyan gondolom.;0)A különbségeket már észrevettem. Viton szimeringet pedig(bár ezt nem tölem kérdezted) tudok innen Börsről, vagy debrecen@hrcsapagy.hu-n tudsz rendelni, aztán kész.
sorszám: 38966 (118257)
(elözmény: Atilla, 2009-10-23 16:01:13)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu