:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Szám nélkülit nem nagyon fogsz kapni. Vigyázz, nehogy olyant sózzanak rád, amiből eltüntették a számot. Jobban jársz, ha lepapírozott üres blokkot szerzel, az még akadhat jó. Aztán átpapíroztatod a mocid. Nem olcsó megoldás, de ez a legjobb.
Hali mindenki!
Érdeklődnék, hogy nem tud valaki egy 250 etz blokk közepet motorszám nélkül? A sajáttal csak annyi bajvan , hogy kiderült a két blokk közép nem tartozik össze no meg a főtengely csapágyház ki van kopva (hogy mennyire azt nem tudom)?
Válaszotokat előra is köszönöm.
rejzi
Ui:ezen a mail címen elértek: rebalazs@gmail.com
Nem éreztem sértőnek. A véleményem mondtam el.
Politikától függetlenül minden egyes elköltött fillérrel érdemesebb hazád és gyakorlatilag magad támogatni, mint külföldi ismeretlen embereket. Teljes mértékben egyetértek veled.
Na ne túlozzunk! 0,245 liter elég volt neki 100km-re.
Waresz!
Most, hogy olvastam mit írsz, rögtön beugrott, hogy néztek rám már furcsán a 0,25-ös lépcső miatt. :-)
Ez rögzült az agyamba valamikor régen. (Biztos még a Simson-os időkben)
De jól látod a dolgot, a 70.00-es kopott el!
Az almot akkor kilőve, pedig több ember dicsérte már, de nem akarom 300-ra átalakítani.
Ahogy telnek az évek egyre nyűgösebb dolog ez a felújítás. Azon gondolkoztam, hogy be kellene ruházni elfogadható minőségű alkatrészekbe, mert egyre kevesebbet kapni. Ha így megy egyszer csak már nem is lesz! Én meg még sokáig akarom húzni a gázt!
A hajtókar, a dugattyú, meg az egyéb alap dolgok elállnak pár évet.
Bár, lehet, hogy már késő, kb 20 éve kellett volna bevásárolni belőle, mikor még méretre kaptál csapszeget, meg pl a fehér hajtókarhoz fehér dugattyú dukált... :-(
szsrobert
Nem pont rád gondoltam, általánosságban ez a véleményem az ilyen homályos mindenkitudjakiahibás megfogalmazásokról.
Bocs, ha esetleg sértőnek érezted, nem az volt a cél.
Erről a multitémáról jól el lehetne vitázni, de a politika lezárva!
nem hiszem de azér köszi, bízom a 60w-os dimankómban szigorúan megszakítóval...hátha jobb lesz így normális főtengely csapágyakkal, mint előtte volt, jah és még hozzátartozik a veterános technikához a rezgő nyelves fesszab...csak az a gokart karbi nem passzol a képbe...
Azt kihagytad, hogy mindezt 1,85Literes fogyasztással :)
almot lehet hogy csak 300as van, eddig én is csak ilyennel találkoztam, csak feltételezni mertem, hogy van belőle 250es is. olyan túlméret viszont nincs hogy 70,25.
ha a 70.00elkopott, akkor 70,5következik. fél mm az mz túlméret. a simson kivételével asszem minden NDK cucc ilyen. ott 25százados túlméretek vannak. a jawa-k ilyenek még.
Kenyérre sem kötelező költeni.
A sarki péket támogatom pénzemmel.
riga delta gyujtás komplett rendszer kis TS-re alakítva, érdekel?
ja meg tilisztoros volt a gyujtása. és ki volt szedve a fojtás belöllle.
ezek szerint te nem bírod a "magyarkodást". innentől rasszista,fasiszta eszméket hangoztatnék nagy valószínűséggel, úgyhogy téma tényleg lezárva. nézzél sok heti hetest.
Az MZ a jobb, mert ükanyám ángyikája nénjének unokaöccse utcájában lakott egy ember, aki hallotta valahol, hogy valaki állítólag szakadékba hátszéllel elérte a 150-et. De csak mert szintetikus Arol2T-t használt.
Nagyon mellélőttél. Termelőtől vásárolok.
Ki tehet róla szerinted, hogy a termelőtől fillérekért veszik át az árut, és ötszörös áron jut a vásárlóhoz? Én, vagy a kúrmány, aki még abból a kevésből is a felét levonjaadóba és járulékba, hogy a termelőnek ne érje meg többet, sokat termelni, és beruházni? Ő fizessen adót, a multi ne?
A birkatémával egyetértek.
...kijé fogyaszt jó sokat...
Ha export, én a Globus Ketchup-ra szavazok :)
hát pedig már beletettem, na majd meglátjuk mi lesz:D :D remélem nincs igazad:D egyébként ha igaz amit a boltos mond akkor nincs gond, mert eddig is ilyen volt benne, és a szar csapágyazású főtengely ellenére is fasza volt..
Tényleg lezártam a témát, de te annyira nem érted, hogy az hihetetlen.
Annyit írtam, hogy felháborít a hárítás, ezért csesztem le valakit, tőlem azt vesz amit akar. Erre te mit csinálsz? Hárítasz te is!
Még az ohm törvényt is előszeded, pedig annak ehez semmi köze.
Vonatkoztass el, hátha megérted!
A hárítás volt a téma, "nem én vagyok a felelős". Erre mondtam, hogy felháborít. És hoztam a napi élelmiszer példát, mert arra elég sokat költ az ember. És kell is rá költeni, nem úgy mint a dugattyúra, amire nem kötelező költeni, és azt is csak ritkán.
És hoztam még az olajkiöntős példát, amit szintén itt írt le valaki.
Tőlem kiöntheted az olajat, eldobhatod a csikket az utcán, a parkba hordhatod a kutyád szarni, sőt vehetsz kínai fokhagymát is. (Ami szar, és már a szállítási környezetterhelése önmagában is horror.) Csak ne sírj nekem, hogy egy szemétdombon élsz, nincs meló ezért csóró vagy, és erről nem te tehetsz(mert te csak egy kis pont vagy), hanem politikusok, meg a Mindenkitudjakitehetróla.
Ne szőlj összeesküvés elméleteket, meg hárítsd a felelősséget, mert te tehetsz róla! Ez volt a mondanivalóm lényege, a többi csak példa.
És persze nem kell érteni, pláne egyetérteni.
Na erről enyit.
Hol kapok én 70,25-ös Almot dugót?
Tudom én indítottam el a témát és alapvetően szívesen is vitatkoznék róla mert érdekel, de szocimotoros fórum lévén szerintem ne folytassuk.
Beszéljünk arról inkább, hogy melyik a jobb a Jawa vagy az MZ?
Esetleg kinek az ismerőse ment gyorsabban MZ-vel.
Na meg az se felejtsük ki hogy melyik 2T olaj a legjobb :DDDD
"én az alapvető élelmiszerekről írtam" Milyen alapon ragadsz ki önkényesen egy termékcsoportot? Berta dugó után is adó keletkezik. "ha leírok valamit azt te nem érted" Hohó, mekkora tévedés! Mindent értek, csak nem értek vele egyet. Nagy különbség, kár hogy nem érted, ez téged minősít. Gondolom, az ohm tövényt sem értettem, amikor azt írtad, hogy a feszültség növelésével az áram csökken, mert a teljesítmény állandó. Ne légy nevetséges, rendszeresen baromságokat írsz és még van arcod azt mondani, hogy én nem értem????? "sosem írtam olyat, hogy "nem számít más"" Szó szerint valóban nem, de az hogy lecseszel valakit, mert a 1,5-szeres ár miatt nem vásárol, pont ezt jelenti. "ezt a témát az előbb már lezártam, nem ide való" Amíg te szónokoltál, addig valóban nem volt idevaló. De most már dugóválasztásról van szó, ez pedig pont ide tartozik. Amúgy meg nyilvánvaló, hogy csak addig vagy Magyar (gondolom a tiszteletedet fejezed így ki, mert egyébként így írjuk: magyar, én viszont tisztelem ennyire a magyar nyelvet), amíg dumálni kell, a tetteiddel viszont nem. Tudod, vizet pédikál, bort iszik... Hiteltelen vagy.
Van benne valami, amit írsz, bár túl radikálisnak tartom.
Egyébként én az alapvető élelmiszerekről írtam, meg sosem írtam olyat, hogy "nem számít más", de már megszoktam, hogy ha leírok valamit azt te nem érted. :-D
Szerencsére egyébként export is van a világon, vagyis a Magyar (nagybetűvel!) terméket külföldön értékesítve, egyensúlyban tartható (lenne) az importtal kidobott pénz. Persze nincs egyensúlyban...
Na de ezt a témát az előbb már lezártam, nem ide való!
Waresz
ETZ 250-es.- be keresek dugót. (70,25) a neten körülnéztem, de a lengyelből csak 300-as hengerhez találtam!
Node Waresz... Attila épp az imént fejtette ki, hogy nem számít más, csak az hogy Magyar (így nagy kezdőbetűvel) termék legyen. Tudod, adó, útépítés, meg minden. Attilának csakis Bertát ajánlunk, mert az Magyar (így nagy kezdőbetűvel). Nem tömjük ki a pénzünkkel se a lengyeleket, se a hindukat!
a kis TSbe való viton 800-900ft.. túl sokat nem spóroltál. kb 90% esély van arra hogy szart laptál.
milyen típusú mz-ed van? csak azért, mert nagy etz-hez pl a legjobb az "al-mot" lengyel, természetesen a gyári után. aztán nem rossz választás az ambica sem. ebből van minden típushoz. de gyűrűt ne ambicat vegyél, mert túl kemény. a 4 kelemennél(sose vegyél ott mást!) lehet kapni egész normális puhább gyűrűt. ja, és fúrást csak jó helyen: pl szikszai lényeg hogy nagyon finom csiszolópapírral hónoljon.
Pont erről beszélek, ha mindenki ezt csinálja mint te, akkor 400 milliárdot fizet ki külföldre havonta az ország. Nem mész a Magyar terméket áruló kis boltba, mert másfélszer annyiba kerül. Azt nem veszed figyelembe, hogy a kisboltos, meg a pék és a többi Magyar termelő is ott él ahol te, fizeti az adót, amiből neked például utat építenek. Meg fizetik a béreket, amiből te is élsz. Ha csődbe mennek akkor meg fizetik nekik a segélyt, meg neked is, vagy mehetsz dolgozni a multikhoz bagóért, közben meg zötyögsz a kátyúkban, mert nem lesz miből utat építeni. (Vagy esetleg külföldi kölcsönből?)
És tök mindegy kire szavazol, csodák nincsenek, előbb-utóbb neked sem lesz pénzed, még annyi sem mint most.
Persze, kell a külföldi áru is, de csak ésszel, nem így mint ahogy most csináljuk!
Na de tényleg ennyit a politikáról, ez a fórum nem erről szól. Ezennel részemről véglegesen lezártam a témát!
Hét végén szedem szét az MZ-t! Jön a nagy felújítás! Már csak főtengelyszimeringet, meg valami rendesebb dugattyút kell szereznem!
Szimering Viton, eddig OK.
Jó fajta dugatyúra tud valaki tippet?
Amit érdemes megvenni!
erre ennyi van írva: ohc tc 20 30 7 5..nem tudom végülis 300 forint nem nagy pénz ha nem lesz jó kicserélni se macerás majd meg látjuk hogy beválik e, végülis ha minden igaz ilyen minőségűvel járok már régóta...
ha minden igaz, akkor a fekete szimering KTT gyártmány...
www.ktt.hu érdemes elolvasni a műszaki infot...
én is ilyet vettem, és anno utánaérdeklődtem, hogy milyen...
nos, a pannóniások szidták, nekem maximálisan bevált-megfelelt...
na hogy irányt váltsak, az előbb voltam szimering boltba, vettem a kisTS-hez 20x30x7 szimeringet, vittem a mi benne volt(kék a pereme fekete a belseje), mondtam hogy főtengelyhez kell motorba, adott ilyen totál fekete szimeringet a megfelelő méretebe 305 forintért a kettőt, azt mondta hogy csak a színében különbözik a másiktól, mindenben ugyanaz...egyébként azért cserélek szimeringet mert a kuplung felőli csapágyak iszonyú állapotban voltak nagyon ütött a főtengely egy picit a szimering is deformálódott, és a csapágyak különben is ingyen voltak:D vittem is magammal 2000 pénzt hogy jó minőségűt vegyek...
Azért ne nagyon menjünk el politikai irányba.
csakhogy a kisember kis pénzzel jár, mi is általában a lidl-ben vásárolunk mert olcsóbb és sajnos nem 10 forinttal, így is minden hétvégén egy 10000es körül jön össze...múltkor láttam ilyen magyar termékes címkét a fülem ketté állt milyen horribilisan drága, meg ha nem magyar is, egy kis boltban minden min. 1,5szer annyiba kerül...inkább a kormánynak kéne a multikat megadóztatni stb...tavasszal el kel menni szavazni mert mindenki radikális változtatást akar ennyi......
Ja jó film volt, én is láttam.
De azért ne vedd be a fúziós elvű vízbontót, mert az garantáltan csak mese.
Természetesen létezik vízbontó, és hidrogénnel hajtott autó is, de a víz hidrogénre alakításához energia kell, minimum annyi amennyit az elégetésével fogsz nyerni, de inkább több.
Aztán vannak fúziós berendezések, is köztük hidegfúziósok is, csakhogy ezek képtelenek energiát termelni, mert jóval több energia kell a folyamathoz mint amennyit lead. Ezt Albert Einstein vezette le matematikailag és azóta többen igazolták. Ezért vagyok 100%-ig biztos hogy ez a fúziós autó csak kamu.
Meleg fúzió az lehet plusszos, pl. a nap is így működik. Tehát ha fúziós energiával működő autót akarsz akkor azt napelemesnek hívják :D
na, megvan. daniel dingel-nek hívják a csávót aki a dokumentált verzió szülője, ezen a néven lehet találni youtube videót, leírásokat, stb...
nekem ez papíron volt meg egy korabeli ujságcikkből, nem tudom már megmondani a nevét a fazonnak, de lényeg, hogy egy újab(~1970 :D) porlasztós(!!!) ford fairlane típusú 5000cm3 lökettérfogatú autóba egy speciális vízbontó szerkezetet épített. ez valamilyen fúziós elven működött, de én ehhez nem értek, lényeg hogy a vízet oxigénre, és hidrogénre bontotta, a hidrogént felhasználta a motor hajtására. ebből létezik egy dokumentált változat is: egy újzélandi pofa valami honda 1.6motorú injektoros gépet hajtott meg hidrogénnel, annyi különbséggel, hogy egy tök egyszerű vízbontó(olyat ami kémia-fizika órán is volt) készüléket használt erre a célra. nyílván ebből egy komolyabb hatásfokút csinált. mingyá megkeresem
Akkor a te "embered" a Volga :D egyébként ennek a vízzel működő motornak van valami írásos dokumentuma? vagy valami bizonyíték, hogy létezett, vagy csak mende-monda?
Bírom ezt az álszent dumát, ezt hívják a felelőség hárításának. A kormány tehet róla, ők veszik fől a sok hitelt, és csak egy kis pont vagyok. Na meg a "mindenkitudjakik" tehetnek róla.
Hát persze!
Tény, hogy seggbe kellene rúgni a tolvaj meg korrupt politikusokat. Meg az is tény, hogy ők feküdtek le a külföldi pénznek.
Viszont elárulom, te tehetsz róla, (na meg én) hogy fel kell venni a hiteleket. Ugyanis a Magyar gazdaság halott.
És miért halott? Mert termelés az nincs, vásárolni meg akarsz.
Mondok egy példát, hogy érthető legyek:
Mennyit költesz összesen havonta, a napi kiadásokra?
Legyünk szerények, mondjuk 10 000 Ft/hó?
Ha ezt beszorzod a népességgel (Kb tízmillió) az, ha jól számolom százmilliárd forint/hó.
Na ez az a pénz, amit a semmiről sem tehetek típusú kisember nem az itthoni gazdaságba forgat, hanem odaad a Pl a a Tesco-nak, az Osztrák tejre, meg Szlovák kenyérre.
Azért mert a magyar tulajdonú sarki kisboltban 10 forinttal drágább a Magyar tej.
A pénz kimegy a gazdaságból külföldre. És mindenki szarik rá, hogy a sarki boltos, meg a tejtermelő aki eddig adót fizetett, bezár és ezentúl segélyt kap.
Termelés nincs, pénzt odaadjuk a külföldieknek és az ő termékeiket vásároljuk abból a kölcsönből amit tőlük veszünk fel, hogy ne dögöljünk éhen.
Mert kereslet nélkül nincs termelés, termelés nélkül meg nincs pénz, vagyis kölcsön kell, hogy megvehessük újra a külföldi árut!
És persze a politikusok tehetnek róla, hiszen hogy tehetne erről egy átlagember...
Ez ugyanolyan hárítás, mit egyszer itt mondta valaki, hogy ő bizony simán kiönti a fáradt olajat, mert ő egy olyan kis valaki, egy olyan pici pont a nagy valamiben, hogy az az 1-2 liter olaj évente nem számít semmit. Nem szennyez ő környezetet! Hát mi az a mennyiség! Bezzeg a nagy multik, azok tehetnek a szennyezésről, nem a kisember!
Hát persze, ha mindenki így gondolná, 10-20 millió liter olajat locsolnának szét Magyarországon évente.
Az is felháborított, meg most ez is. Rajtunk múlik minden, lehetnénk normálisak is, de mi vagyunk a birkák és még a felelősséget is ráhárítjuk valakikre.
Borzalom!
Ennyit a politikáról, beszéljünk inkább az MZ-ről!
hát igazából ja, ha keveset eszik, akkor gyenge. sose beszélnek a már 40 éve magyar ember által kivitelezett 5literes 300lóerős 1 liter víz /100km-t fogyasztó V8as autóról. na mindegy, szerintem úgy poén, ha sokat zabál és gyenge:D úgy legalább megbecsüli az ember, és nem megy vele messzire:D nem használja munkába járásra:D
Nevess csak :) én sem egyik pillanatról másikra gondoltam, de apránként kicsi egyszerű lépésekben, megvalósítható. A célom az, hogy mire elveszítem munkaképességemet, már önfentartó legyek...ha előbb leszek, az sem probléma.
Jelenlegi "kormányunkat" ne nézzük hülyének. Szándékosan rombolnak, nem a mi édekeinket képviselik.
Miért is vesznek fel a nevünkben adósságot adósságra halmozva, aminek hasznából mi soha nem részesülünk?
Az átlag fogyasztó letojja a környezetét,és okot keres rá. Legyen kényelem, plazmatévé, nagyautó. Neki az jár. A reklámban is mondták. Nélküle nem is ember.
A napelem, és az akkuk ára miért mesterségesen magasan tartott jelenleg is?
Az utolsó mondatot nevetésre késztet, bár azt kívánom, bár lenne igazad.
Ma mit kapunk cserébe az adókért?
Semmit. Nem ránk fordítják.
Ha majd megtermeljük magunknak az áramot, arra is kivetik majd az adót a dolgozni nem akaró mindenkitudjakik.
Mint ahogy a memóriakártyák, CD-k, DVD-k árába is beépítették a szerzői jogok árát. akkor is fizetek, ha a saját videóim töltöm rá. De milyen alapon?
az emberek többsége birka, együtt béget a nyájjal, fél a változástól.
Míg a fejüket, szemüket valóban használók száma el nem éri a kritikus tömeget, nem lesz változás.
mert az ember megalomániás... mindig a nagy, hangos, erős, gyors - gépek kellenek. az nem poén, ha úgy fogyaszt keveset, hogy gyenge is. ezért az igényért cserébe nem probléma, ha leeszi az ember gatyáját is. lehet villogni.
"amíg egy csepp olaj is lesz a Földön, aligha fogunk találkozni olyan járművel, ami kompromisszumok nélkül képes tökéletesen környezetkímélő üzemre... megfelelő teljesítmény és takarékosság mellett."
Túl magasak az igényeink. 1l alatt fogyasztó autót is gyártott a Vw, nem vették. A 3 litert evő Lupot sem. A totalcaron volt egy öreg Citroen AX diesel, szintén 3 literrel. Az nem menő, csak a 20-at ev Merga, Bömös.
Hát... gyakorlatilag egyről beszélünk, de sajnos a magyar ember általánosan "hülye", nem a távoli jövő lehetőségei lebegnek a szeme előtt, hanem a ma... esetleg a holnap apróságai. Csak a túlélés a lényeg, nem a fejlődés.
Imádom az összeesküvés hívőket :D
Próbálják néhány homályos jogi személyre (Azok) hárítani a kollektív felelősségünket.
Az igazság az hogy minden a fogyasztókon múlik, vagyis rajtunk.
A gonosz nagyvállalatok azt adják el amire kereslet van, mert nyereséget akarnak. Olyannal nem foglalkoznak amiből nem lehet nyereséget termelni.
A fogyasztók pedig pontosan így gondolkodnak. A nyereség maximalizálás a célja minden egyénnek, csak a nyereséget nem feltétlenül pénzben, hanem életszínvonalban mérjük.
Mi egyének rövidlátása, ezért pontosan olyan mint a nagyvállalatoké. Esetleges hosszútávú életben maradásunk alacsonyabb prioritást élvezz, mint a rövidtávú de garantált verseny előnyünk. Ez szomorúan hangzik, de az emberi kollektíva ennek a (csimpánzoknál is megfigyelhető) viselkedési mechanizmusnak köszönhetően ostobább mint egy hangyaboly, hiába magas az egyén intelligenciája.
Azonban én nem aggódok. Ahogy fogy az olaj, a kitermelésének költsége is emelkedik és ezért drágul.
Ennek következtében egyre több fogyasztó jön rá a zöld energiák és a villanyautó előnyeire, akkor elkezdenek terjedni. Az elterjedésükkel párhuzamosan pedig a technológia is rohamos fejlődésnek indul ezzel pedig az ára is csökken, amitől még nagyobb tömeg fog váltani, hiszen még többen jönnek rá hogy már rövidtávon is megéri.
Én már látom a jeleit ennek a tendenciának, ugyanis az akkuk kapacitása 100év stagnálás után mostanában kezdett növekedésnek indulni.
A kommersz napelemek teljesítménye is elérte azt a szintet amit 30 éve az űrhajókra szereltek csak, miközben az áruk csökkenésnek indult.
(kiszámoltam, nekem már megéri a leendő házam tetejét cserép helyett napelemmel fedni)
Bár sajnos a kormányunk még nem eszmélt rá ennek jelentőségére így megint lemaradunk. Pedig most kéne ezerrel nyomatni a szélkereket, napelemet, villanyautókat akkor is ha jelenleg ez még drága. Németeknél már rájöttek hogy a zöld energiákba fektetni az állam pénzét jó üzlet az államnak, tehát nem hogy drága, hanem egyenesen a hülyének is megéri.
De nem gáz. Én már elhatároztam hogy a csatorna díj lesz az egyetlen költség amit fizetek a házam után, és ezt anyagi szinten is kivitelezhetőnek tartom.
Igazad van... szerintem már réééges régen sokkal gazdaságosabb és kevésbé környezetszennyező erőforrásokkal üzemelhetnének a mai korszerű járművek, de jelenleg a kőolaj piac kezében van minden... amíg egy csepp olaj is lesz a Földön, aligha fogunk találkozni olyan járművel, ami kompromisszumok nélkül képes tökéletesen környezetkímélő üzemre... megfelelő teljesítmény és takarékosság mellett.
Jaaa igen:D elég beteg, azt hittem arra gondolsz, hogy nincs értelme (végülis tényleg nincs XD). Amúgy él ez a címem, ami a nickemhez kapcsolódik, szal. kalloszoltan kukac trevolnet pont hu
nem az hülyeség, ahogy meg van oldva, hanem az hogy mekkora állatok, mennyi munka lehet egy ilyen gépbe?:D ja, amúgy mi az e-mail-ed? kell a kis etz dob:P
2-300Ft/l üzemanyagárnál természetes, hogy a fogyasztás, a csekélyebb környezetterhelés miatt is. Amit nem költök el, azt be lehet forgatni.
Most nézem hogy az itt megadott emailem már nem él.
Ide írjon akit érdekelne: simson11@msn.com
ThUnDeR
Üdv az uraknak! Motor eladása után megmaradt jópár ETZ alkatrészem. Örülnék ha valaki egyben elvinné. Nem ezen akarok meggazdagodni úgyhogy ha valakit érdekel, akkor írjon egy árat és megegyezünk, nekem csak a helyet foglalja.
kép: http://kep.tar.hu/simson1/50657097/39093264#2
ThUnDeR
:) látom nálad nem a teljesítmény a fő szempont, hanem a fogyasztás
A közvetlen befecskendezőst a henger közepére(gyertya helye) érdemes telepíteni.
Régi kétüteműt is át lehetne alakítani, a hengerfejbe kell elhelyezni a porlsztót, és a kenést mmegoldani. 2/3-ad üzemanyagfogyasztásért valószínűleg megérné még áramfejlesztőknél is.
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|