hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 23. szombat 
Kelemen, Klementina

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

Teknőc
válasz erre | email2015-10-31 19:57:52
Sajna ebből(-láncvédő bakelit) nincs, esetleg Albercinek
ha van, fent a garázsában..
Teknőc
sorszám: 48049 (144908)
(előzmény: csaprago, 2015-10-31 18:42:23)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2015-10-31 19:56:03
Nekem már nyár óta nem lóg, Alberci megcsinálta, totál jó minden friss műszaki..:)
Értem, csak gondoltam, ha már néhány dolgot megvettél..:)
Teknőc
sorszám: 48048 (144907)
(előzmény: VGGábor, 2015-10-31 18:43:09)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2015-10-31 18:43:09
Szerintem van köze a főtengely lógáshoz nálam is...
Másik nálam is van, 2 is szerintem :D
sorszám: 48047 (144906)
(előzmény: Teknőc, 2015-10-31 18:04:14)

 
 
csaprago
válasz erre | email2015-10-31 18:42:23
Neked véletlenül nem maradt tartalék? Engem érdekelne.
sorszám: 48046 (144905)
(előzmény: Teknőc, 2015-10-31 17:30:11)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2015-10-31 18:04:14
Nos, erre Alberci tudná a választ, vagy hasonló igazi szaki.
Tudod, nálam van még egy, ha kell.
Régi, most találtam meg garázs kipakoláskor...
-Állórész..?
Hm mint nálam anno Májusban, mikor mentünk B.füredre..:(
Teknőc
sorszám: 48045 (144904)
(előzmény: VGGábor, 2015-10-31 17:46:26)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2015-10-31 17:46:26
Köszi, közbe szenvedtem vele, 100% hogy dinamó állórész okozza, meg a másikkal nincs ilyen hangja.... de cserébe a másik meg nem tölt :D
Mi okozhatja az állórészen ezt? mert a 3.at csak akkor akarom előszedni ha végképp javíthatatlan.
sorszám: 48044 (144903)
(előzmény: Teknőc, 2015-10-31 17:36:22)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2015-10-31 17:36:22
Gabi!
Megnézve a vidi: pörög a dinamó nagyon, ez a sívító hang..
Javaslat: Fesz. szab. újat,utána-ha még fent áll- valahol esetleg zárlat valahol..? Kimérni, megmérni. Ha nincs ilyen s ha továbbra is fent áll a dolog, dinamó csere a legutolsó verzió...ezt tenném. Részemről csak javaslat.:)
Teknőc
sorszám: 48043 (144902)
(előzmény: VGGábor, 2015-10-31 00:23:03)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2015-10-31 17:30:11
Lehet, de elég kínlódás.
-hogy mint? Epokit is ki volt készítve, meg pillanatragasztó, steril felület, s sok-sok türelem, nem éri meg, utólag is ez a véleményem...
Teknőc
sorszám: 48042 (144901)
(előzmény: csaprago, 2015-10-30 18:18:17)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2015-10-31 00:23:03
Üdv Urak!
Úgynézki a motorom a vastelepre készül, legalábbis már megint kezdi a fesztivált. Cseréltem fesszabályzót meg trafót, de semmi változás, visít, és nem hajlandó menni magas fordulaton (max 70-80), nem azonnal reagál a gázra se mióta van ez a visítás. További ötlete van valakinek? :)
http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/veteran/visito-emze-126511
sorszám: 48041 (144900)

 
 
csaprago
válasz erre | email2015-10-30 18:18:17
Szerintetek, két törött gyári láncvédő bakelitből lehet csinálni egyet? Vajon mivel lehet vàgni és ragasztani?
sorszám: 48040 (144899)

 
 
daranyi68
válasz erre | email2015-10-29 15:48:54
A Berta dugattyú mai napig létezi és meglehetősen jó.Ezerszer jobb mint az Indiai vagy a Tajvani vackok.
sorszám: 48039 (144898)
(előzmény: KisTSávó, 2015-10-28 19:12:18)

 
 
Keri
válasz erre | email2015-10-28 21:34:39
Ha tudsz gyárit az a legjobb :D

Hajtókart ne bántsd ha még jó. A gyári haszált is jobb bárminél amire le tudnád cserélni. Kis mozgás nem gond.
Cserélj csapszeget, meg tűgörgőt, aztán jó az.
sorszám: 48038 (144897)
(előzmény: KisTSávó, 2015-10-28 19:12:18)

 
 
KisTSávó
válasz erre | email2015-10-28 19:12:18
Nekem is rémlett hogy ajánlottad a Bertát, mert a pálya ETZ-ben az van neked.
Viszont én tartok tőle mert magyar és utángyártott de ha te jónak tartod akkor elhiszem :D

Még gyári a hajtórúd viszont van némi játéka már oldalirányban. Vagy azért mert már annyira kikopott, vagy csak azért mert felül van hézagolva. Ott viszont elég passzosan van, a dugattyú keveset mozog oldalirányban.
sorszám: 48037 (144896)
(előzmény: Keri, 2015-10-28 14:22:12)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2015-10-28 17:03:35
:)
Teknőc
sorszám: 48036 (144895)
(előzmény: Keri, 2015-10-28 14:22:12)

 
 
Keri
válasz erre | email2015-10-28 14:22:12
Berta dugó jó, nem tudom hogy lehet e kapni vagy már csak tajwani megy.

Én alapvetően alul felül tűgörgős hajtókar beszerzését támogatom. Ebből tajwani van csak, az is többnyire csak rendelésre, mert mindenki az olcsóbb bronzcsapágyasat keresi. Én a futárpetinél rendeltem annó. Lehet hogy jobban zörögnek ezek, de 1:70-es keverékkel járok, a bronzhoz meg 1:30-as kell. 1:60-as keverésnél jól beállított karburátorral már annyit sem füstöl mint egy négyütemű, sokkal jobban reagál ha nem fuldoklik az olajban és elég jól bírja a jó minőségű félszintetikus olajokkal.

Igen lehet.
Bár nem tudom pontosan mettől meddig milyet gyártottak, de a TS duplex lánccal volt többnyire és eleinte belső szimeringes volt, de rájöttek hogy nincs értelme.
Ha jól rémlik az ES-ből volt inkább szimpla láncos, de lehet hogy TS-be is került olyan blokk, mert alapvetően nincs sok különbség.

Egyébként igen, ez nálam is probléma, hogy egyre inkább ES vagy ETZ alkatrészeket akarnak rámsózni a boltokban, ezért csak mintadarabbal, vagy fotóval a kezemben veszek meg bármit.
sorszám: 48035 (144894)
(előzmény: KisTSávó, 2015-10-28 09:13:14)

 
 
KisTSávó
válasz erre | email2015-10-28 09:13:14
Sziasztok!
Milyen dugattyút ajánlotok kis TS-be amely be is szerezhető?
Illetve lehet-e gyárilag belső szimmeringes, felül tűgörgős hajtórúddal és duplex láncos kuplunggal szerelt blokk?
1976-os a motor.
sorszám: 48034 (144891)

 
 
Keri
válasz erre | email2015-10-28 08:02:40
Mintha elfelejtettek volna predektív szövegbevitelt csinálni. Én is rühellem amikor jól leírom aztán ötlet szerűen kijavítja valami másra.
Régen a 3210-es Nokia butafon 9 gombbal jobban csinálta.
sorszám: 48033 (144890)
(előzmény: Árpád, 2015-10-24 16:24:36)

 
 
Árpád
válasz erre | email2015-10-24 16:24:36
Már megint az iPad. Megint kijavított néhány szót és nem vettem észre. Például üresen kellene pörgetni a motort és nem ülésben. De biztos van még pár ilyen. Így jár aki lustán ágyon heverészve írogat és nem az asztali gépen.
sorszám: 48032 (144889)
(előzmény: Árpád, 2015-10-24 16:19:56)

 
 
Árpád
válasz erre | email2015-10-24 16:19:56
Meg kellene pörgetni ülésben és mérni a feszt. Ha feszültség még növekszik a durrogás környékén akkor valószínű a trafó, Ha már tényleg stabil a fesz, akkor valami más az ok.
Nekem a második érzem két fossza öt azért küldött haza mert az egyik fázis rosszul volt beforrasztva, ívet tudott húzni a forrasztás helyén. De bármi más is tud végezni a szabályzóval. Talán a trafó is, de rossz kefék meg miegymáok is. A fura hangot levett gyujtás oldali deklivel is meg kellene hallgatni, hátha onnan jön. Kefék megszakító, nem tudom mi.
Elvileg lehetséges hogy egyszerre két hiba jelenik meg, de nem valószínű. Valószínűbb hogy ha meghalt felszszab csere után nincs magasabb fordulat, azt gyújtás hiba okozza. Ha ezzel egyidőben érdekes hangot is ad a motor, akkor az is az elektromos rendszerrel van kapcsolatban. Dinamó, generátor, kefék, megszakító, esetleg maga a trafó zenél.
sorszám: 48031 (144888)
(előzmény: VGGábor, 2015-10-24 14:59:45)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2015-10-24 14:59:45
Mondjuk hogy írod, már a régi fesszabbal is mikor mentem akkor is volt h durrant 1-1et mikor meghúzattam, csak akkor még 90nél meg fölötte, most meg alig megy 70et...
Az lehet hogy az évek alatti szar trafók miatt égett el az elektronikus fesszab?
sorszám: 48030 (144887)
(előzmény: Árpád, 2015-10-23 21:40:08)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2015-10-24 14:56:37
Kösz. Viszont azt a zümmögő süvítő hangot mi okozhatja? amikor feltettem a mech fesszabot, akkor azthittem, hogy az okozza, de a Mofakeres elektronikusban sincsenek már mozgó részek, és mégis csinálja. Hengerből meg nem jöhet... legalábbis nem elektromos változtatás után...
sorszám: 48029 (144886)
(előzmény: Árpád, 2015-10-23 21:40:08)

 
 
Árpád
válasz erre | email2015-10-23 21:40:08
Szerintem is trafó. Most még csak nagyobb fesznél húz át. Később fixen összeégnek a menetek, akkor majd egyáltalán nem fog gyújtani, 2012ben mentem vagy 3000 kilométert. Ugyanilyen módon halt meg vagy négy trafóm ezalatt. Ebből kettő a Kunfehértói túrán. Mind egy helyen vettem, gondolom szar szériát fogtam ki. Azóta se indulok el tartalék trafó nélkül. Akkor szerencsém volt hogy két tartalék is volt nálam.
sorszám: 48028 (144885)
(előzmény: VGGábor, 2015-10-23 20:58:20)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2015-10-23 20:58:20
Nem csak az lesz a gond, megfigyeltem, hogy ilyen zümmögő hangot ad ki ha gázfröccsöt adok, ezt először akkor figyeltem meg mikor az elektronikus fesszab helyett a mechanikusat tettem fel. Akkor utána mint írtam nem is akart menni (max 70) meg dadog nagygázra. Namost tegnap vettem új elektronikus fesszabot, és kicseréltem, ugyanúgy zümmög, és ugyanúgy nem megy normálisan, DE mostmár tölteni tölt, 6,08 V-al indultam el, 6,27 Vra töltötte az út végére, úgy hogy használtam a világítást is. Ma esek neki átnézni a gyújtás részeit, de ha valakinek van ötlete hallgatom :)
sorszám: 48027 (144884)
(előzmény: Keri, 2015-10-21 15:12:25)

 
 
Árpád
válasz erre | email2015-10-23 11:50:56
Én fekete festésen gondolkodom. Ha némelyik motorgyárnak is jó.... 😀 Kipuf és a teló inkább, de végszükségben a kormány is. Bár az új kormányok nem drágák. Felni esetleg a motor színére festve.
De az is igaz hogy nekem nem sok ízlésem van.
sorszám: 48026 (144883)
(előzmény: Atilla, 2015-10-22 19:54:02)

 
 
Atilla
válasz erre | email2015-10-22 19:54:02
A króm hatású festék tényleg vicc. A króm kinézet helyett inkább úgy néz ki, mint a horganyzott felület, csak még ráadásul nem is tartós.
Akkor már tényleg inkább kályhaezüst. Pont olyan ronda, de sokkal olcsóbb és sokkal tartósabb.
sorszám: 48025 (144882)
(előzmény: csaprago, 2015-10-21 20:58:05)

 
 
owene
válasz erre | email2015-10-22 17:01:14
peldaul:

=================================
owene
https://github.com/6oskarwN/szoci_script
144832

144832
Keri
Ez miez?
144833

144833
owene
Egy kis perl-program ami felbontja ezt a hosszu forumot temakra es osszerakja ugy hogy azutan el lehet olvasni egyenkent.


144880

sorszám: 48024 (144881)
(előzmény: owene, 2015-10-22 16:58:13)

 
 
owene
válasz erre | email2015-10-22 16:58:13
Egy kis perl-program ami felbontja ezt a hosszu forumot temakra es osszerakja ugy hogy azutan el lehet olvasni egyenkent.

sorszám: 48023 (144880)
(elözmény: jozef, 2015-10-10 07:34:25)

 
 
Keri
válasz erre | email2015-10-22 08:27:01
De, csak az inkább vicc kategória és nem bírja az időjárást. Inkább fújd le kályha ezüsttel, még az is sokkal jobb...és ez nem vicc. Én azzal szoktam lefújni. Bírja a kipufogó melegét is egészen sokáig és messziről egész jól néz ki :)
sorszám: 48022 (144879)
(előzmény: csaprago, 2015-10-21 20:58:05)

 
 
csaprago
válasz erre | email2015-10-21 20:58:05
Naés krom hatású festék nem létezik?
sorszám: 48021 (144878)
(előzmény: Keri, 2015-10-20 17:29:38)

 
 
Keri
válasz erre | email2015-10-21 15:12:25
Rossz a beállítása és alacsonyabb feszültségről nem gyújt olyan jól.

Trafó valóban kényes pont, főleg az utángyártottal, mert nem létezik jó. Én szereztem egy eredetit dobozában, na azóta nem volt trafó bajom előtte meg minden szezonkezdésnél újat vettem.
sorszám: 48020 (144877)
(előzmény: VGGábor, 2015-10-20 21:34:54)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2015-10-20 21:34:54
Nekem vegyes, először is a TS idén már többször szabotálta a terveimet, le is robbantam vele trafóbajjal, most az elektronikus fesszab mondott csődöt, várom hogy Subee küldje az újat, mert a mechanikussal nem is megy olyan jól, pedig elvileg tölt (?)... Nagyobb utam nem volt, majd bízok benne hogy már lesz egy másik motorom, de az előző tulaj lehet megszabotálja...
Ja és eddig valamiért nem tudtam az oldalra írni.. :)
sorszám: 48019 (144876)
(előzmény: Keri, 2015-10-14 14:21:06)

 
 
Keri
válasz erre | email2015-10-20 17:29:38
Igen, ki lehet polírozni szépen, és mivel anyagában rozsdamentes, ezért ezekben vak rozsda sem keletkezik, meg nem pereg le a króm réteg. Ha bemattul vagy karcolódik csak felcsiszolom és polírozom újra.

Tankborítást sajnos venni olcsóbb, de amit én vettem azon legalább jó vastag és szép krómozás van. Időjárásnak még nem tettem ki, szóval nem tudom mennyire tartós, de jobb mint a régi utángyártottak, igaz drágább is volt.

Csomagtartót meg rozsdamentes csőből hajlítok magamnak és összehegesztem, majd polírozom. Egy eredetim van ami ledobta a porfestést és rohad, azt akarom lemásolni.
sorszám: 48018 (144875)
(előzmény: csaprago, 2015-10-20 01:05:35)

 
 
csaprago
válasz erre | email2015-10-20 01:05:35
Ez pontosan mit takar? Ki lehet polirozni? De ez tele van vakrozsdàval.
sorszám: 48017 (144874)
(előzmény: Keri, 2015-10-19 17:48:32)

 
 
Keri
válasz erre | email2015-10-19 17:48:32
Alu vagy rozsdamentes acél polírozva.

Mondjuk tankborítást nem ússza meg az ember, de csomagtartót lehet csinálni.

Én pont ezt tervezem, mert én is sokallom a krómozás árát és még csak nem is tartósak.
sorszám: 48016 (144873)
(előzmény: csaprago, 2015-10-18 12:05:08)

 
 
csaprago
válasz erre | email2015-10-18 12:05:08
Köszönom! Amúgy nem ismertek valami olcsóbb eljárást krómozás helyett?csomagtartókat tankborítást stb akarok bevonatni, de a króm magyon drága.
sorszám: 48015 (144871)
(előzmény: Keri, 2015-10-18 09:56:15)

 
 
Keri
válasz erre | email2015-10-18 10:40:37
Sok sikert neked a változáshoz, de azért ne szabadulj meg minden öröm forrástól, mert azért kell valami a taposó malom mellé.
MZ-ről már beszéltünk, hogy sok a gond már vele, érdemes lecserélned, de ha nincs mire akkor lehet hogy a semminél azért csak jobb. Ára meg úgy sincs, azért nem érdemes eladni szerintem.
sorszám: 48014 (144870)
(előzmény: Teknőc, 2015-10-17 08:51:37)

 
 
Keri
válasz erre | email2015-10-18 09:56:15
Najo, a két kislány jó indok a papucsságra :) ne is hanyagold őket, Gratulálok!
sorszám: 48013 (144869)
(előzmény: csaprago, 2015-10-16 18:57:22)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2015-10-17 08:51:37
Májusig télen-nyáron motoroztam.
De ekkor változtatásokat tettem: nyelvvizsgáztam, s közben életem sok részét végleg lezártam. Sajnos, a munka nálam minden téren előtérbe került, s minden más hátra. A nyáron kiderült, hogy a munkahely, csak munkahely, s a több pénz, több lehetőség is csupán álom volt, mézesmadzag....Ezért Szeptemberben tovább forgattam meg,(forgatom) életem kerekét, mert nem állhat meg, s nem akarok tovább vegetálni.(11 év elég volt) Keresem a tovább lehetőséget, életem következő lépését. Tehát tovább léptem a változásban, a változás szelében árulom a kis mz-ét, lezártam életem ezen részét is. Aztán a folytatás..? Jövőre kiderül majd minden...Még minden képlékeny.
Teknőc
sorszám: 48012 (144868)
(előzmény: Keri, 2015-10-14 14:21:06)

 
 
csaprago
válasz erre | email2015-10-16 18:57:22
Részemről lett két kis ikerlányom, akik mellől nem könnyű elszabadulni, valamint az anyjuk mindig azt mondja,hogy sokat dolgozom, és nem vagyok velük. Na meg persze lett autó is és ilyen időben már én sem motorozom, mert elkényelmesedtem. Régen többet beválaltam időjárás terén is.

sorszám: 48011 (144867)
(előzmény: Keri, 2015-10-15 20:21:27)

 
 
Atilla
válasz erre | email2015-10-16 11:46:15
Én meg házat vettem és ráment a nyár/pénz a felújításra.
Pár hazai túrára azért eljutottunk, meg néha gurultunk egy rövidet.
De ez csak idén volt így, 2014-ben Montenegró-Albánia túrán voltunk és lesz még nyár jövőre is! :-)

Én egyébként azt csináltam máshogy régen, hogy nyáron nem is ültem autóba. Akkor minimum 20-ekm volt egy nyár. Most meg cégautóm van, ami más életérzés, mint egy saját. :-)
sorszám: 48010 (144866)
(előzmény: Keri, 2015-10-15 20:21:27)

 
 
Keri
válasz erre | email2015-10-15 20:21:27
:(
szomorú, mit csináltunk másként pár éve? Volt olyan évem amikor 30ezer felett mentem, csak a kis TS-el.
sorszám: 48009 (144861)
(előzmény: csaprago, 2015-10-15 18:27:01)

 
 
csaprago
válasz erre | email2015-10-15 18:27:01
Én meg csak dolgozni jártam vele, megint nem jutottam el sehova. Nekem kis tsem van. Fölösleges volna nagyobb, újabb motor, met avval sem jutnék messzebb a munka mellett. Kb 3-4ezer kmet mentem vele idén. Pedig most csinálom a 74es 250 es 4sebességes tsem, de kihasználva az sem lesz.
sorszám: 48008 (144860)
(előzmény: Keri, 2015-10-14 14:21:06)

 
 
Árpád
válasz erre | email2015-10-15 10:38:52
Én már tavaly se motoroztam egy métert se,
A jawám még mindig az önkormányzat fogságában van adóból kifolyólag.
Mostanság állandóan van aktuális reménybeli állás, csak valódi nem jön be sose. Most éppen napközis tanári állásban reménykedhetek. Addig is elvállaltam egy 6 órás portás állást. Abból legfeljebb a parkoló díjjára futja, viszont végre van új fog sorom. Van mit csikorgatnom mérgemben.

Szóval igen jó motoros szezont zártam idén is.
sorszám: 48007 (144858)
(előzmény: Keri, 2015-10-14 14:21:06)

 
 
jozef
válasz erre | email2015-10-14 22:28:49
Köszi fiuk ezt megfogom nézni lehet hogy az enyémnek is ez a baja. mert mikor vissza veszem a gázt eszméletlenül rángat.Jozef
sorszám: 48006 (144857)
(előzmény: Árpád, 2015-10-14 09:35:05)

 
 
Keri
válasz erre | email2015-10-14 14:21:06
Amúgy nektek milyen volt az idei szezon?
Nekem irtó pocsék.
Összesen 4km-ert motoroztam egész 2015-ben, azt is csak a kertek alatt lejárt forgalmival :(
Ugye meghúzták a Hondát műszakin, mert behullámosodott a tárcsa (vastagsága megvan, szerintem ütés érhette) meg belekötöttek abba, hogy egy Thomaselli kormány van fent, nem a gyári Honda. Ne tudd meg mennyit hajkurásztam mire szereztem egy eredeti csutkakormányt, mert ez a fajta annyira ritka hogy még fotót is alig találtam. Végül szereztem, de az meg 1mm-el nagyobb telóra való :S de azért felraktam :D esztergáltam hozzá hézagológyűrűt, és lekentem festékkel, nem is látszik hogy nem egy darabból van, és virít a Honda felirat az öntvényben, szóval ebbe már nem kötnek bele :D viszont a tárcsára ég nem volt időm.

Pálya MZ köszöni jól van. Bambival megcsináltattam, befizettem a lincensz díjat, és kb. akkor mentem vele utoljára egy kört... na meg beindítottam a garázsban, és akkora füstöt csinált, hogy a CO2 riasztó 10 másodperc után elkezdett vonyítani, ki kellet venni az elemet, mert a friss levegő sem segített rajta, biztos lerakódott az olajfüst az érzékelőre :D

Kis TS-em meg még mindig ugyan úgy darabokban. Kell csinálni egy polcrendszert a garázsomba (a fürdőszoba, előszoba, és a konyha elkészülte után) és akkor átköltöztetem és tudok vele foglalkozni álmatlan éjszakákon a fűtött, járólapos, tágas pincegarázsomban :D ...szóval talán befejezem mire nyugdíjba vonulok úgy 30 év múlva :D
sorszám: 48005 (144854)

 
 
Keri
válasz erre | email2015-10-14 14:11:51
Pedig én minden alkalommal reklámozom amikor valaki rákérdez a karburátorra :)

Azért is írtam mert meguntam hogy hetente kétszer részletekbe menően elmagyarázzam egy egy új embernek a karburátorok lelkivilágát, így meg csak beszúrom a linket és még bunkó sem vagyok....najó az vagyok, de más miatt :D
sorszám: 48004 (144853)
(előzmény: Atilla, 2015-10-13 20:12:35)

 
 
Árpád
válasz erre | email2015-10-14 09:35:05
Annak idején a kis Hondámon ha jól emlékszem az alapjáraton fúvókához tartozó cső volt lukakkal ellátva. Ha nőtt a cső mellett elmenő levegő sebessége, magasabbra emelkedett a benya a csőben, több lyukon jött ki, ezért több is volt. A kis endúró nem is rángatott motorféknél.
Viszont az első eztmbe nem kaptam normális főfúka tartót. Túl hosszú volt. Csak magasabb fordulatokon tudott normálisan porlasztani. Lecsiszoltam. Az elsőt túl rövidre. No, akkor rángatott csak igazán motorféknél.
Szóval szerintem az utángyártott főfúvóka tartó is tud ilyen jelenséget produkálni.
sorszám: 48003 (144852)
(előzmény: Keri, 2015-10-13 16:40:28)

 
 
jozef
válasz erre | email2015-10-14 06:46:36
Köszi szépen majd utána nézek a fúvókáknak lehet,hogy nem is gyári van benne,nem rég vettem és most ismerkedek vele köszi fiuk Jozef
sorszám: 48002 (144851)
(előzmény: Keri, 2015-10-13 16:40:28)

 
 
Atilla
válasz erre | email2015-10-13 20:12:35
Tök jó cikk! Vagy még soha nem olvastam, vagy olyan régen volt, hogy teljesen kiesett.
Ezeket, lehet, hogy simán ki lehetne tenni újra a kezdőlapra. :-)
sorszám: 48001 (144849)
(előzmény: Keri, 2015-10-13 16:40:28)

 
 
Keri
válasz erre | email2015-10-13 16:40:28
Szerintem az alapjárati rendszerre gondolt, illetve a mellék levegő szelepre.

Az okoz ilyeneket, ha nincs jól be lővel
Sajnos az MZ-n nincs motorfék rendszer, így mindenképpen lesz némi rángatás, mivel motorfék üzemben túl dúsít a karburátor.

Jobb karburátorokon egy kis membránnal vezérelt szelep extra levegőt ad a karburátornak, hogy szegényítse a keveréket, vagy elzárja a benzint.

Itt az cikkek között van egy karburátor beállítás cikk. Elég részletesen leírtam mindent ami eszembe jutott.

http://www.szocimotoros.hu/hu/szerviz/132

sorszám: 48000 (144847)
(elözmény: jozef, 2015-10-13 15:07:00)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu