hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. március 28. csütörtök 
Gedeon, Johanna

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal
|< 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 következő >|

szsrobert
válasz erre | email2020-07-23 21:40:35
Uzemanyagtakarekos beallitas.
sorszám: 48930 (147394)
(előzmény: sipi5000, 2020-07-22 18:16:30)

 
 
sipi5000
válasz erre | email2020-07-22 18:16:30
Mitől lehetséges, hogyha a szívató rajta van a pwk karbin, akkor megy a motor, nem áll le. Miest lekapcsolom, egyből leáll, nem reagál a gázra.
sorszám: 48929 (147393)
(előzmény: Keri, 2020-07-18 11:09:42)

 
 
Keri
válasz erre | email2020-07-18 11:09:42
Nem tudok ilyenről, de mostanában nem is vagyok tájékozott.
Ez a PWK karbi így fotó alapján elég korrekt cuccnak tűnik.
Simán rátenném a gyári csonkra egy vastag benzinálló gumicsővel összebilincsezve.
Pályázós ETZ-n így csináltuk.

Vagy esetleg 3D nyomtatóval nyomtatnék egyet. ABS vagy Poliamid (nejlon) bírná szerintem.
sorszám: 48928 (147387)
(előzmény: sipi5000, 2020-07-17 19:39:21)

 
 
sipi5000
válasz erre | email2020-07-17 19:39:21
Üdv. Érdeklődnék, hogy TS 150-hez valaki nem készít PWK karburátorhoz alakított szívócsonkot?
sorszám: 48927 (147379)
(előzmény: Keri, 2020-06-26 08:16:45)

 
 
Keri
válasz erre | email2020-06-26 08:16:45
Lehet írni kéne egy cikket erről....ha eszembe jutna az admin jelszó :D
sorszám: 48926 (147369)
(előzmény: Keri, 2020-06-26 08:16:03)

 
 
Keri
válasz erre | email2020-06-26 08:16:03
Persze az 1:70 csak rendes benzinnel.
E85-nél nem mertem ennyire hígítani.
E10-el nincsenek nagy tapasztalataim, de a verseny ETZ üzemanyagát 10-30%-ban kevertem már korábban is etanollal, mert az etanollal simábban járt a motor, alsó fordulatszám tartományban is kezelhetőbb lett a gáz, illetve, a magas fordulaton meg rápakolt egy kis nyomatékot.
Ott nem vettem észre semmi problémát, vagy kicsapódást.
Viszont a benzint mindig leeresztettem a nap végén a karburátorból is, meg a tankból is, mert ha benne hagytam már pár hét után képes volt beleromlani, szóval így bánnék az E10-el is minden régi karburátoros motoron, a négyüteműekkel is.

Illetve én is úgy tudom hogy az OMW 100-as benzinben nincs etanol, hanem az 5% bio összetevő valami más anyag, amivel nincs olyan gond mint az etanollal.
sorszám: 48925 (147368)
(előzmény: Keri, 2020-06-26 08:10:49)

 
 
Keri
válasz erre | email2020-06-26 08:10:49
Én is jártam E85-el. A rész szintetikus olajból nekem is kicsapódott egy méz szerű nagyon sűrű anyag, de a vízzsák megfogta. 2tankolásonként viszont üríteni kellett, más gondot nem okozott, és benzinben oldódott ez is, bár nem így tettem el télire, lehet ha hagyom beleszáradni okozott volna problémát.
Pár ezer km-et elmentem így szóval nem kell rajta parázni, a motor bírta, és volt kenése. 1:50el jártam.

Az hogy a szintetikus olaj leüllepszik a benzin aljára teljesen természetes.
A full szintetikus verseny olajat mindig felhasználás előtt kevertük, és elég nehézkes volt eloszlatni. Külön olajozású gépekhez ilyen nem is használható.
Utcai motorokba szánt szintetikus és rész szintetikus olajaknál is megfigyelhető, de azokat úgy találták ki hogy azért keveredjen. A külön olajozású gépekbe szánt, mint pl. a Motul Scooter 2T kifejezetten jobban keveredik, ezért is használtam ezt amíg 2T-ztem...és mert elég olcsó is volt.

Általában amíg leveszed a gépet középtámaszról löttyen annyit hogy ne okozzon gondot ez a leülepedés, de ha aggódsz, billegtesd meg kétszer oldalra a motort, és akkor tuti elkeveredik.

Ásványi olajat, főleg Arol2T-t én nem tennék a motoromba. Csak füstmentes rész-szintetikust. Ebből akár a Teskós Favorit is tökéletes.

Az ásványi olajaktól kokszlerakódás keletkezik a motorban, hengerben, meg büdös. A félszintetikussal soha semmilyen lerakódásom nem volt nagyon sok km után sem, se a motoron, se a kipufogómban már 1:50-es keverékkel sem, de miután 1:60-70-el jártam az említett Motul Scooter 2T-vel, az öreg TS125/150 gyakorlatilag friss hegyi levegőt pöfögött bemelegedés, és szívató visszaengedés után.
sorszám: 48924 (147367)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2020-06-14 19:24:41
BeszArol2t oldodott csak jol.
sorszám: 48923 (147366)
(előzmény: Hurpy, 2020-06-11 21:56:20)

 
 
Gexxx_
válasz erre | email2020-06-12 09:02:51
Azért az E10 nem egyenlő az E85-tel. Meg lehet az sem mindegy, milyen olajat használsz.
Az E10 egyébként sem új találmány, tőlünk nyugatabbra sem most vezették be a kommersz benzinek esetében. Furcsának találnám, ha a kenőanyag gyártók nem alkalmazkodtak volna a megváltozott összetevőkhöz.
Én az Elf full szintetikus olajaival még nem találkoztam problémával - tény, hogy többnyire 100-ast tankolok. Viszont a szintetikust jóval hígabbra lehet keverni (én 1:70 körül szoktam, de ismerek olyat, aki 1:100-ig is elmegy), könnyebben és tökéletesebben elég, nem kormol és nem rakodik le a kipufogóban.
sorszám: 48922 (147364)
(előzmény: Hurpy, 2020-06-11 21:56:20)

 
 
Hurpy
válasz erre | email2020-06-11 21:56:20
Évekkel ezelőtt, amikor még az E85 olcsó volt, (sok évvel ez előtt) akkoriban én átállítottam az ETZ-met majdnem tiszta E85-re. 10 liter E85-höz kevertem 2 liter benzint.
Mivel nem akartam tönkretenni a 150-esem ezért fogtam 3 nagyobb üveget (azt hiszem uncle beans édes-savanyú szósz volt benne) mindegyikbe ugyanazt az E85 benzin keveréket raktam. Az elsőbe raktam ásványi olajat 1:40 keverékkel, A másodikba fél-szintetikus, a harmadikba teljesen szintetikus 2T olaj került 1:40 keverési arányban. Láss csodát bárhányszor ráztam össze az üvegek tartalmát a fél vagy a szintetikus 2T olaj ott csücsült 10 perc után az üveg alján. Persze nem mind, de elég sok.
Egyedül az ásványi olaj oldódott fel teljesen.
Én valami olyanra gondolok, hogy az alkohol reakcióba lép valamelyik szintetikus összetevővel és nem kötődik a benzinhez.
Ha megvannak még az üvegek küldök fotót is...

Ha belegondolsz , akkor a mostani 95-ösben is ugyan az az etanol van, csak kisebb mértékben. Én láttam mi volt az üvegben. Nem akarom ezt látni sem a tank alján, sem a karbiban.
sorszám: 48921 (147363)
(előzmény: Gexxx_, 2020-06-11 14:19:08)

 
 
Gexxx_
válasz erre | email2020-06-11 14:19:08
Ezt a kicsapódást alá is tudod támasztani? Én még nem tapasztaltam ilyet, és nem is hallottam mástól sem.
sorszám: 48920 (147362)
(előzmény: Hurpy, 2020-06-09 23:04:05)

 
 
Hurpy
válasz erre | email2020-06-09 23:04:05
Szerintem nem sokan járnak 95-össel. Én az enyémbe már legalább 5 éve 100-ast tankolok. Nagyobb az égéshő, jobban elég az olaj, kevesebb a mocsok a kipufogóban.
Elmenne a 95-össel is, de akkor figyelni kell az olajra. A nagy alkohol mennyiség miatt csak ásványi olajat tegyél bele. a fél vagy teljesen szintetikus olaj kicsapódik az alkoholtól.
sorszám: 48919 (147361)
(előzmény: szsrobert, 2020-06-09 19:41:24)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2020-06-09 19:41:24
Hogy emesztik az uj benzint az MZk?
sorszám: 48918 (147359)

 
 
Keri
válasz erre | email2020-05-29 15:27:34
Szerintem akkor nekem is, legalább mehet bele az imbusz csavar, meg a LED lámpa :)))
sorszám: 48917 (147358)
(előzmény: Hurpy, 2020-05-23 16:06:27)

 
 
Hurpy
válasz erre | email2020-05-23 16:06:27
Üdv.

Én 2 hete jártam körbe a veteránosítást. A következőket tudtam meg.
- Gyári, makulátlan állapotot várnak el, mind külsőleg, mind belsőleg. Minden legyen kipolírozva, újrafestve (gyári minőségben) minden úgy nézzen ki, ahogyan a gyárból kijött.
- Magát a veterán vizsgát a legközelebbi megyei autóklub műszaki állomásán végzik el. Ott a típus hozzáértői átnézik. Pl megnézik, hogy gyári-e a kipufogó, vagy leszedetik a deknit, hogy megnézzék a megszakítós gyújtást. Mindennek gyárinak kell lenni.
Be kell szerezni valamilyen dokumentációt az adott típusról és vinni vagy elküldeni emailben. Pontosan arról a típusról. Nem jó egy másik MZ kezelési útmutatója (ezt tudod a legkönnyebben beszerezni)
A veterán vizsga ára kb 23 ezer Ft.
Ha megfelelt a jegyzőkönyvvel viszed műszaki vizsgára (a KPM-hez)
Ha megvan, akkor a papírokkal egy bizonyos Pesti okmányirodában kéred az OT-s rendszámodat. Sajna az egész országban csak pesten 1 okmányirodában adják ki.
Veterán vizsga és a hozzá kapcsolódó műszaki vizsga 5 évente van, de:
- közben ne használd túl sokat mert az elhasználódás jeleit el kell tüntetni a következő veterán vizsgára (karcok a festésen krómalkatrészeken, kavicsfelverődések stb..) kb ennyi. Nekem felejtős volt...
sorszám: 48916 (147357)
(előzmény: opelka, 2020-04-12 12:35:37)

 
 
opelka
válasz erre | email2020-04-12 12:35:37
Sziasztok. Nagy segítségetekre lenne szükségem. Van egy lehetőségem arra ,hogy egy 78-as gyártmányú jó állapotú 125-ös MZ TS motort vásároljak. Én veteránosítani szeretném egyből. Mik lennének a legolcsóbb lehetőségeim. És mi a sorrendje a papírozásnak ? Köszi
sorszám: 48915 (147352)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2020-03-30 09:08:06
Hogy emeszti az Mztek az uj uzemanyagot?
sorszám: 48914 (147351)

 
 
Keri
válasz erre | email2019-09-26 12:34:03
Mentem mögötted...hülye vagy :DDD
sorszám: 48913 (147322)
(előzmény: hygy, 2019-09-24 19:11:11)

 
 
hygy
válasz erre | email2019-09-24 19:11:11
Hát a mostani robogómnak 80 a vége :) és nem tudom bátor vagyok e vagy csak hülye de már sok helyre elmentem vele. Időnként úgy éreztem, hogy az autósok 80%-a ki akar nyírni vele :) szóval a 80 már elég határeset...
És igen :) az M0-án is voltam már a robogóval :) de csak 1x többet nem akarok :)
sorszám: 48912 (147317)
(előzmény: Keri, 2019-09-24 16:28:50)

 
 
Keri
válasz erre | email2019-09-24 16:28:50
Szoftveresen van korlátozva.
Lehet okosítani állítólag :)
Bár 100-at nem megy. Valami 80 a vége.
Városban az már teljesen korrekt.
M0-ra azért valóban kevés.
sorszám: 48911 (147316)
(előzmény: hygy, 2019-09-23 11:02:21)

 
 
hygy
válasz erre | email2019-09-23 11:02:21
Ez a soco nem rosz, de a 45km/h végsebesség kevés.
Nekem ami jó lenne, olyan 100-al legalább tudjon menni, két ember felférjen, lehessen rendszámozni, és 100km-t meg lehessen vele tenni...
Így pl ki tudnék vele menni a Kéri Lacihoz, 50km oda 50km vissza. :P
sorszám: 48910 (147315)
(előzmény: Keri, 2019-09-21 13:22:05)

 
 
hygy
válasz erre | email2019-09-23 10:54:18
Én is kipróbálnék egy rendes villanymotort. :) Tök jó lenne csendben suhanni, nem nyomná el a dübörgés a környezeti zajokat.

BP-n lehet menni elektromos robogóval, de erősen korlátozott az ereje...
sorszám: 48909 (147314)
(előzmény: Atilla, 2019-09-20 08:17:20)

 
 
Keri
válasz erre | email2019-09-21 13:22:05
Zero DS van a Hondánál.
2016-os...azóta nem tudták eladni, ami nem meglepő a 6 millás ár mellett.
sorszám: 48908 (147308)
(előzmény: Atilla, 2019-09-20 08:17:20)

 
 
Atilla
válasz erre | email2019-09-20 08:17:20
Nagyon kipróbálnék egy rendes vilanymotort.
Valahogy vonz. Elképzelem ahogy süt a nap, jó idő van, én meg halkan suhanok a tájban...
Tudom most pár motoros felszisszen, hogy ezt a köcsögöt... :-)
De én marhára ellennék motorhang nélkül.
Még soha nem próbáltam (nem moped kategóriában), de lassan ki kellene.
Életképesebb ötletnek tartom, mint egy villanyautót.
sorszám: 48907 (147299)
(előzmény: Keri, 2019-09-16 18:05:08)

 
 
Keri
válasz erre | email2019-09-16 18:05:08
Egyébként a használható és megfizethető villanymotorokat várom. Egy motor fele annyi villannyal beéri mint egy autó.

Máskülönben ha moped kategória elég neked, akkor ez már nem egy rossz választás. Oké nem a legolcsóbb, de ez már kezdi megérni ha épp új motort akarsz. És azért az 50ccm-nél kicsit jobban megy.
http://www.supersoco-hungary.hu/super-soco-ts/
sorszám: 48906 (147277)
(előzmény: szsrobert, 2019-09-15 21:38:56)

 
 
Keri
válasz erre | email2019-09-16 17:59:40
Akkor a kábelt melegíti :D
Alapvetően ez olyan, hogy annyit fogyaszt amennyire nyomod neki.
Ha 50-el megyek egyenletes tempóva, akkor olyan 4-5kWh/100km a fogyasztás, de nyilván gyorsítani fékezni is kell, átlagban 10kWh/100km jön ki ha nagyon óvatos vagyok városban. Ez alá még nem sikerült vinnem, de városban 13kWh fölé sem nagyon. Autópályán viszont 22 is megvan :D
Ugye kb. 10kWh=1 liter benzin energiája.
Árban kb. 5-600Forint/100km ha otthoni villanyból töltöm, napelem nélkül.
Persze csak a fogyasztás miatt nem érné meg, de összességében nekem így is jobban jön ki a matek. Pár év, lemegy az áruk, megjelennek a használt piacon, és mást már nem is éri meg vásárolni.
sorszám: 48905 (147276)
(előzmény: szsrobert, 2019-09-15 21:38:56)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2019-09-15 21:38:56
Nem tankolni, hajtani kell napsutessel.
Ha kisebb fuv...vekonyabb kabelt epitesz be csokken a fogyasztasa?:-DD
sorszám: 48904 (147275)
(előzmény: Keri, 2019-08-31 16:30:09)

 
 
Keri
válasz erre | email2019-08-31 16:30:09
Továbbra is javíthatatlan vagy :)))

De azért hogy irigykedj.
Én rövidesen napsütéssel fogom tankolni az autómat :P
sorszám: 48903 (147258)
(előzmény: szsrobert, 2019-08-30 15:57:58)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2019-08-30 15:57:58
4,55
22mm x 4,55=100,1.
Aztan ezt novelni, de inkabb csokkenteni.:-)
sorszám: 48902 (147255)
(előzmény: Keri, 2019-07-22 18:10:35)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2019-08-30 15:48:32
torokatmerox5,55
sorszám: 48901 (147254)
(előzmény: Keri, 2019-07-22 18:10:35)

 
 
Keri
válasz erre | email2019-07-22 18:10:35
Illetve volt olyan hiba is, amikor a főfúvókát felcserélte valaki, és kisebb volt.
250-esben 120-125-ös kell ha jól emlékszem.
Valamint a súber tű ha nagyon le van engedve az is tud ilyet.
Sajnos a mostani utángyártott subertű legritkább esetben megfelelő. Valamelyik tartományban mindig gond van velük.
Kaptam már olyat is ami homorú volt, pedig enyhén domború az optimális.

Itt vannak a gyári tű méretek, amit találtam, rég volt nem emlékszem melyik való az ETZ-be, de mintha a C6-os tű lenne a jó:
http://gofile.me/4fGQ5/R951liFeC
sorszám: 48900 (147209)
(előzmény: Keri, 2019-07-22 09:23:32)

 
 
Keri
válasz erre | email2019-07-22 09:24:41
Igen, előgyújtást érdemes beállítani, de MZ annyira nem érzékeny erre mint a Jawa.
Előbb kezd csörögni, és alapjárat sem jó olyankor.
sorszám: 48899 (147208)
(előzmény: lajos, 2019-07-20 12:30:43)

 
 
Keri
válasz erre | email2019-07-22 09:23:32
Feszültség szabályzóra?
Elektromos motor ez? :D

Elég sok minden lehet, de ha az akkuban van rendes feszültség, akkor le is kötheted a feszültség szabályzót és generátort. Az enyém egész nap elmegy csak aksiról.

Alapjárati rendszer jó lehet, de a főfúvóka lehet el van dugulva, vagy az is lehet hogy alacsony az úszószint, de annál megjön az erő ha egyszer felpörgött.

Lehet trafó hiba is, de nem tartom valószínűnek
sorszám: 48898 (147207)
(előzmény: targa6269, 2019-07-20 09:07:57)

 
 
lajos
válasz erre | email2019-07-20 12:30:43
Barátom CZ-je hasonlóan viselkedett. Előgyújtása kicsi volt. Beállítás után jól reagált a gázra. Ez egy tipp.
sorszám: 48897 (147206)
(előzmény: targa6269, 2019-07-20 09:07:57)

 
 
targa6269
válasz erre | email2019-07-20 09:07:57
Sziasztok!
Tapasztalatotokat szeretnem igénybe venni a következő problémához:
Etz250 12V kb 5000km van benne, szép állapotú. Új aksi, gyerty, főtengelyszimering, karbi tiszta, benzin folyik.
Hiba: szépen indul, szép alapjarat, viszont a hirtelen gázadásra lassan reagál. Mintha a gázt csak éppen lassan húznám neki.
Egy boltos szakertő bácsi szerint a feszültség szabályzó szokott ilyen jelenséget produkálni.

Mit gondoltok?
Köszönöm
sorszám: 48896 (147205)

 
 
Ze78
válasz erre | email2019-01-31 11:30:44
Vettem karbit /IFA feliratost/eddig csak pozitívan tudok róla nyilatkozni. Viszont itthon nem lehetett kapni sehol,lengyel webshopból rendeltem meg.
sorszám: 48895 (147111)

 
 
astro77joe
válasz erre | email2019-01-23 08:17:12
karbi javítás:

https://drive.google.com/file/d/1ZjSgRpejRhu4xFS06hugzyYezzlMDgFI/view?usp=sharing
sorszám: 48894 (147110)

 
 
astro77joe
válasz erre | email2019-01-23 08:11:58
Én is vettem egyet vésztartaléknak, de elsőre nem tudtam felszerelni. A hengerre csatlakozó bilincses csonk belső furata ovális volt, nem ment fel a hengerre. Marógéppel ügyesen feltágítottam. A suberdugó alakja is kicsit más, de elsőre beindult. Mentem vele egy kört és visszaraktam a gyárit, mert nem volt kedvem vergődni a karburálással. Egyébként jól ment vele. Az előző problémát leszámítva korrektnek tűnik, nincsenek öntési hibák rajta, de még nem próbáltam meg pontosan beállítani.
sorszám: 48893 (147109)

 
 
Keri
válasz erre | email2019-01-22 20:28:58
Semmi jó.
Alapnak jó volt, de fúvókát meg tűket, meg úgy mindent át kellet pakolni a régiből, mert nem tudtuk beállítani rendesen. De ez rég volt.
sorszám: 48892 (147108)
(előzmény: Ze78, 2019-01-18 08:19:09)

 
 
Ze78
válasz erre | email2019-01-18 08:19:09
Utángyártott Kínai/Taiwani ETZ 150 karbiról mi a véleményetek? Jelenleg mást nem lehet kapni.
sorszám: 48891 (147105)

 
 
etz janos
válasz erre | email2018-10-19 21:29:50
Köszi a segítséget!
sorszám: 48890 (147078)
(előzmény: Atilla, 2018-10-19 20:05:52)

 
 
Atilla
válasz erre | email2018-10-19 20:05:52
Nem kell az a túl sok láb! :-)

A 31 a test, a 15-ös az elvileg gyújtás, de ne erre használd, hanem a segéddiódákról jövő szálat dugd rá. (D+), A 67 pedig a generátorra menő gerjesztő szál. (DF).

Ez eddig egyszerű, bár innen sem túl bonyolult:
Az 51-61 szál összeköthető. Vagyis kár összekötni, mert csak egy plusz hibalehetőség. A jó megoldás, hogy a diódákról jövő szál (61) rögtön mehet a biztosítéktáblára összekötve az akkumulátor + sarkával. Magyarul oda kell dugni a 61-est ahová az 51-es vezeték túlvége volt kötve. Az 51-es vezeték meg mehet a kukába. És így megspórolsz egy vezeték összekötést.
Hát ennyi! :-)
sorszám: 48889 (147077)
(előzmény: etz janos, 2018-10-19 18:17:48)

 
 
etz janos
válasz erre | email2018-10-19 18:17:48
3 kivezetéses fesszabályzot hogy kell bekötni aminek 31, 15, 67 pontjai vannak. gyári etz fesszabályzonak 5 van test, df, 61, d+, 51. segítségeteket előre is köszi
sorszám: 48888 (147076)
(előzmény: Keri, 2018-10-14 08:51:34)

 
 
etz janos
válasz erre | email2018-10-19 18:13:29
Köszi a segítséget. trafó csere megoldotta a problémát valoszinü zárlatos volt.
sorszám: 48887 (147075)
(előzmény: Keri, 2018-10-14 08:51:34)

 
 
Keri
válasz erre | email2018-10-14 08:51:34
Eredeti trafó van rajta? Vagy legalább is hozzá való?
Mert ez a kondi 250V-ra van méretezve. Egy nagyobb trafó, esetleg túl nagy zárásszög tud nagyobb feszültséget okozni.
Illetve ami valószínű hogy nagyon durván silányok a kondenzátorok és zárlatos lesz.
Van multimétered? Zárlatot mérj egy rossz kondin. Ha zárlatos akkor rossz.

Ha van kedved buherálni, akkor javaslom ne a gyári kondit használd.
Az lényegében alufólia papír szigetelővel feltekerve. A létező legprimitívebb megoldás.

Ez a kondi magasabb feszültséget bír, és önjavító, tehát ha át is üt, nem hibásodik meg, nem utolsó sorban valószínűleg olcsóbb is.

https://lomex.hu/hu/webshop/#/search,07-11-04/stype,1

Annyi hogy rögzítsd valahogy a kondi testet és ráforrasztott dróttal vezesd oda ahova kell (megszakító két pólusára amiből az egyik a test), mert ha csak kivezetést befogatod, a rezgéstől le fog törni. Illetve próbáld úgy elhelyezni hogy túl meleg se érje. Ott a megszakító környéke tökéletes hely.
sorszám: 48886 (147072)
(előzmény: etz janos, 2018-10-14 07:46:38)

 
 
etz janos
válasz erre | email2018-10-14 07:46:38
Köszi a segítséged. Onnan tudom hogy a kondít kiüti hogy nincs szikra ha kicserélem egy újra akkor van.
sorszám: 48885 (147071)

 
 
Keri
válasz erre | email2018-10-13 10:26:43
Amúgy azt honnan látod hogy a kondenzátort kiüti?
sorszám: 48884 (147070)
(előzmény: etz janos, 2018-10-12 19:40:38)

 
 
Keri
válasz erre | email2018-10-13 10:23:40
Meg fogsz lepődni, de műszerrel lehet kimérni :))) rendes indukció mérővel.

Viszont a forgórésznek és állórésznek a töltéshez van köze nem a gyújtáshoz. Ha van rendes töltésed akkor ezzel nem kell foglalkoznod.

Normálisnál nagyobb megszakító szikrázás lehet a beégett megszakítótól, eleve silány minőségű megszakítótól, rossz kondenzátortól, rossz gyújtásszögtől, hibás gyújtótrafótól, fordítva bekötött gyújtótrafótól, hibás nagyfeszültségű kábeltől, hibás gyertyapipától, hibás gyertyától.
sorszám: 48883 (147069)
(előzmény: etz janos, 2018-10-12 19:40:38)

 
 
etz janos
válasz erre | email2018-10-12 19:40:38
Jó napot! Kis segítség szeretnék kérni 125 etz megszakító szikrázik meg a kondenzátort kiüti. Álló és forgórészt hogy lehet kimérni? Előre is köszi a segítséget
sorszám: 48882 (147068)

 
 
Atilla
válasz erre | email2018-10-11 14:57:30
Elsőre azt gondoltam, hogy a henger az biztosan TS. A lapos hengerfej miatt 250/1-es. Az ETZ henger nagyobbnak tűnik, de a TS meg kisebb és ritkábbak a bordák. Szóval ETZ lesz az, csak alaposan körbe faragták, meg a hengerfejből levágtak pár bordányit.

A blokk is lehet TS/ETZ ( Hacsak nem öntöttek az MZ hengerhez egyedi blokköntvényt...), a deklit viszont akkor elég rendesen módosították. A többi meg lehet bármi.

Az első fék/kerék/villa kombó nagyon kívánatos, az simán kéne nekem is, az összkép viszont nem jön be.
sorszám: 48881 (147065)
(elözmény: cbjozsi, 2018-10-10 13:24:18)

 
  Összesen: 981 oldal
|< 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 következő >|

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
Motoros túra (17976)
MZ (49030)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu