hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 25. hétfö 
Katalin

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

sub-ee
válasz erre | email2009-11-05 20:49:32
Sziasztok


Ajánlom figyelmetekbe ezt

http://sites.google.com/site/trkoldala/

az oldalt!

Egyelőre még fejlesztés alatt van, de ha valakinek valamire szüksége van, akkor érdeklődjön a srácnál telefonon. Számol és gyárt kipufogókat mindenféle MZ típusra. A BONTOTT ALKATRÉSZEK rovatban van is pár kép a cuccairól.

Üdv.:Sub-ee
sorszám: 39099 (118593)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-11-05 20:46:09
iszonyat csőhangja lesz, és veszettül ki lehet forgatni. sokkal tovább mint egy gyári,vagy hangolt dobbal, egyenletes lesz, sehol se fog megindulni. minden fordulattartományban gyengébb mint a gyári. kipróbálni szabad, eredmény 0.
sorszám: 39098 (118592)
(előzmény: 150esRolleres, 2009-11-05 18:57:23)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2009-11-05 18:57:23
Jól hangzik, kipróbálom.
Már úgy is minden baja van, menet közben rezonál még a lábtartó is, a blokktartó nics eltörve(a blokk sem) csavar meg van húzva(önzárós+rugós alátét) a kipuff sem ér bele sehova csak a rögzítéseken.
Szóval még a kínt elviseli, de már megérett a gondoskodásra.
sorszám: 39097 (118590)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-11-05 09:20:50
Olyat csinálhat a folytás nélküli kipufogótól, hogy nagyon elszegényedik a keverék, ezért detonál égés közben ami magasabb hőmérsékletet okoz, ettől megolvadhat a dugattyú.

Azonban, ha csak egy kört megy vele és rájön hogy jelentősen csökkent a teljesítmény akkor nem lesz baja.
Ha viszont elhitte azt hogy folytás nélkül jobban megy és tépi neki "tiltáson" akkor ki tud olvadni.
Meggyulladni azért nem fog. A magnézium szokott égni, de ezekben nincs annyi :D
sorszám: 39096 (118585)
(előzmény: Árpád, 2009-11-05 08:52:30)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-11-05 08:52:30
A dugó alu ötvözet én bizony el tudom képzelni, hogy megég. Heggesztettem kerékpár vázat. Először védőgáz nélkül. Nos, az se olvadt.:( Igaz. ott volt oxigén bőven. A dugók teteje és égés miatt szokott kilukadni, meg azért, mert valami benyomja. De az más kérdés.
sorszám: 39095 (118584)
(előzmény: Nfsman, 2009-11-04 21:28:53)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-11-05 07:34:03
Ne dobja kohóba az MZ-t. :-)
sorszám: 39094 (118583)
(előzmény: Nfsman, 2009-11-04 21:28:53)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-11-04 21:28:53
Az "elég a dugóm"-at szerintem úgy értette, hogy megolvad :D
sorszám: 39093 (118581)
(előzmény: szsrobert, 2009-11-04 21:14:53)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-11-04 21:14:53
"Van egy 1,40m hosszú 35-ös kipuff csövem, egyenes, ha összehozom a könyökkel,üresen mi lesz? Elég a dugóm?"
70-es végsebesség, nagy zaj? Mentem egyszer hasonló megoldású MZ-vel, gyenge volt. Ha nem elég a dugó, tegyél bele nagyobbat. :-)
sorszám: 39092 (118580)
(előzmény: 150esRolleres, 2009-11-03 19:44:51)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-11-04 20:50:40
az a 150es srácnak a találmánya:D
sorszám: 39091 (118579)
(előzmény: Keri, 2009-11-04 10:07:43)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-11-04 10:07:43
Ügyes vagy. Én is be tudom zsírozni a mutató tengelyét, de aztán mutasd meg hogy teszed rá egy TS-re aminek nincs fordulatszám kihajtása :DDD
sorszám: 39090 (118575)
(előzmény: waresz, 2009-11-04 00:41:03)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-11-04 07:35:26
71-es Hondán spirálos van, és megszakítós gyújtás.
79-től már CDI gyújtás volt, de még mindig spirálos.
86 utáni CB-ket nem ismerem, de talán ott már elektronikus.
sorszám: 39089 (118572)
(előzmény: waresz, 2009-11-04 00:39:42)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-11-04 00:41:03
a lényeg az hogy az én MZ műszereim símán vannak olyan jól csillapított,de fürge és rezzenésmentes szerkezetek, mint a legjobb szervós órák.:P én meg tudtam csinálni:D:D:D
sorszám: 39088 (118571)
(előzmény: waresz, 2009-11-04 00:39:42)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-11-04 00:39:42
azon gyárilag is elektronikus van szerintem. .bár lehet hogy sima spirálos.
sorszám: 39087 (118570)
(előzmény: Árpád, 2009-11-03 20:33:34)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-11-03 20:33:34
Én se nagyon szoktam üzleti céllal barkácsolni.
Amúgy a léptető motoros műszer még boltnak is jó lenne talán, mert bele lehet pakolni az eredeti óra tokjába, így retró jószágra kiválló.Talán még veterán vizsgán sem vennék észre a csalást, Sőtnem is csak talán.Csak akkor bukna le, ha szétszednék az órát, vagy a spirált.Akkor feltúnő lenne, hogy a bowdencsőben elektromos kábelek futnak.:D
Ha valami csoda folytán sikerülne megvennem az álom motorom, az 1971 ben gyártott Honda CB 350 Fourt, arra is ilyen órát pakolnék, mert hogy nézne ki rajta egy digitális vacak?%%
sorszám: 39086 (118569)
(előzmény: Keri, 2009-11-03 19:58:02)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-11-03 19:58:02
Nekem is van három, meg két elektronikus is, de azok nem tetszenek és hülyén néznek ki a Hondán :D

Ez egy hobbi, saját szórakoztatásomra reszelget az ember ilyeneket, mert ha nem így lenne vennék egy Japán motort (megtehetném) ami kapásból jobb mint amit az MZ és én valaha tudni fogunk.

Tehát a lényeg, hogy ÉN akarok csinálni műszereket. Full extrásat és tökéleteset, egyedi dizájnoltat, márpedig a legújabb trendek szerint a léptető motoros digitális vezérlésű órák a menők.
sorszám: 39085 (118567)
(előzmény: waresz, 2009-11-03 18:11:17)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2009-11-03 19:44:51
Van egy 1,40m hosszú 35-ös kipuff csövem, egyenes, ha összehozom a könyökkel,üresen mi lesz? Elég a dugóm?
Hétvégén megcsinálom, addig nem szedem szét a blokkot, majd jelentek
sorszám: 39084 (118566)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-11-03 18:11:17
ja, és amúgy van mz fordulatmérő órám, régi típusú TS, elfogadható állapotban 1000ft.
sorszám: 39083 (118565)
(előzmény: waresz, 2009-11-03 18:09:40)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-11-03 18:09:40
hülyébb ötleted nincs mára?:D azt úgy tisztességesen megcsinálni elég macera. voltak olyan blokkok, ahol totál megvolt a helye, még ki is volt marva majdnem teljesen. ilyennel már találkoztam, azt valószínűleg át lehet alakítani. a teljesen e-nélkülit viszont nem. belülre kell még egy csap, amin egy fogaskerék van, és a berúgóracsniról kapja a hajtást. tényleg érdemesebb egy másik blokkba belekezdeni, főleg hogy a tied a sok szét-összerakástól valószínűleg elég szar. továbbra is itt az egyszerű recept: elektronikus. még kapható is. futár Petinél kb 8 rugó. szerintem 6V-hoz is hozzá lehet hangolni.
sorszám: 39082 (118564)
(előzmény: LG TS, 2009-11-03 15:48:51)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-11-03 18:05:32
egyébként az tényleg nem dinamó:D amúgy a ford mérős ötlet nem is rosz.. én csináltam olyan analóg műszeres ford mérőt, amibe néhány dióda volt az összes félvezető. a gyujtóimpulzusok egyre növekvő számából volt képes energiát juttatni magába(elég konyhanyelv)
sorszám: 39081 (118563)
(előzmény: Atilla, 2009-11-03 14:28:04)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2009-11-03 16:43:48
Pörög?
sorszám: 39080 (118562)

 
 
LG TS
válasz erre | email2009-11-03 15:48:51
Nekem azt mondták, hogy ki lehet maratni a helyét a blokkból. Nem tudom ez mennyire lehetséges, amúgy az enyém is ilyen kihajtás nélküli kis TS blokk. Mert van egy pótblokkom alkatrésznek amiben meg benne van a kihajtás. Az alapján talán át lehetne alkítani. Valaki csinált már ilyet?
sorszám: 39079 (118559)
(előzmény: Péter mz, 2009-11-02 18:55:27)

 
 
Atilla
válasz erre | email2009-11-03 14:28:04
Most jönnek a "az nem is dinamó" beszólások... :-D
sorszám: 39078 (118558)
(előzmény: Atilla, 2009-11-03 14:25:26)

 
 
Atilla
válasz erre | email2009-11-03 14:25:26
Van egy ötletem! Kell egy fix mágneses dinamó (Lásd bicikli!), meg egy villanymotor. Dinamót a főtengelyre, villanymotor az órára! :-D
sorszám: 39077 (118557)
(előzmény: Keri, 2009-11-03 09:47:22)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-11-03 09:47:22
Igen tud.
De léptető motoros műszert tudok csinálni, analógot nem.
sorszám: 39076 (118551)
(előzmény: waresz, 2009-11-02 23:51:55)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-11-02 23:51:55
szerintem felesleges a léptető motor egy síma "analóg" elektromágneses elven müködő is simán tud olyat.
sorszám: 39075 (118548)
(előzmény: Keri, 2009-11-02 20:19:47)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-11-02 20:19:47
Ja, mostanában minden jobb autóban ilyen léptető motoros van.
Nekem már kész van egy vezérlő áramkör, programot még nem írtam rá, meg van léptető motorom is egy marékkal Rudolph autójából selejtezve.

A probléma az hogy mellette 3 másik projekt fut és ez parkoló pályára került.
Persze nem véletlenül, mivel a projektek egymásra épülnek. Előbb el kell készítenem azt a gépet, amivel elkészíthetem azt a szerkezetet amivel majd tudok csinálni fordulatszám mérőt :D

Ha nem kéne dolgotni, meg lenne műhelyem akkor egész jól haladnék, de azért nem reménytelen.
sorszám: 39074 (118545)
(előzmény: 150esRolleres, 2009-11-02 19:15:56)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-11-02 20:14:40
Elektronikusan.
sorszám: 39073 (118543)
(előzmény: 150esRolleres, 2009-11-02 18:02:24)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2009-11-02 19:15:56
Mentem vele, de aztán nem indult már be. Elektromos megoldás a ledesen kivül ford.sz.mérőre? Valami léptetőmotor nevű cucc kell hozzá vagy mi.De az meg nem létezik készen. Akkor marad a ledes 500/ ford-onként lehet? Van közöttünk néhány zseniális ez ügyben
sorszám: 39072 (118541)
(előzmény: Péter mz, 2009-11-02 18:55:27)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2009-11-02 18:55:27
kis ts ed van?Ha nincs gyárilag a helye előkészítve akkor nagyon nehéz a megoldás,Egyszerűbb lenne egy másik kihajtós blokk.
Amugy a higitóval mentél is?Inkább petróleumot kértem volna.
sorszám: 39071 (118540)
(előzmény: 150esRolleres, 2009-11-02 18:02:24)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2009-11-02 18:02:24
Megtörném a jeget, mertlátom többen ugranátok bugyuta kis kérdéseimre, de most sajnos nem tudok mit felhozni, gyertyapipa csere óta semmi említésre méltó esemény nem történt. Ma reggel munkába menet kifogyott a lötty belőle, és egy korán nyitó festék boltos nénit szólítottam le, hogy nem-e hord magával tartalék benyát, mert megvenném , busásan megjutalmazva, 1liter lakkbenzin hígító lett a vége. Na így nem lehet fázni a motoron, hogy néha tolod...mert a kútig is leállt, pedig kellett lennie még.
Van egy hátborzongató kérdésem is: Fordulatszám mérést hogyan lehet mechanikusan megoldani a nem erre kialakított blokk középrésszel? A "sehogy" nem megoldás, addig én is eljutottam.
sorszám: 39070 (118538)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-11-02 17:57:25
Nem motoroznak. Csak elindultak motorozni, aztán most valahol ott vannak az útszélén jégszobort játszcva,:D

Pedig ebben az időszakban kellene megbeszélni, mit csináljunk amotorokból jövőre.Trikot, quadot, termény darálót.:D
Tényleg, nincs valakinek használható ötlete, hogy tehetem át máshova a lábtartót a TZ-n?. Előbre, vagy lejjebb kellene.Fő a kényelem....
Az ülést, ha lesz erőm hozzá, átalakítom emlékezőhabosra.
sorszám: 39069 (118537)
(előzmény: Keri, 2009-11-02 14:45:36)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2009-11-02 15:18:54
nem kérdez senki
sorszám: 39068 (118535)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-11-02 15:10:51
Én is csak csodálkozok... napok óta semmi :)
sorszám: 39067 (118534)
(előzmény: Keri, 2009-11-02 14:45:36)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-11-02 14:45:36
Hova tűntetek? Mindenki motorozik?
sorszám: 39066 (118533)

 
 
sub-ee
válasz erre | email2009-10-31 16:55:18
Sziasztok

Minden MZ és más motortípusokra matricák tervezését és gyártatását vállalom, gyárival egyező minőségben. UV és benzinálló kivitelben.

Eddig készített matricákról fotók/referenciák:

Weboldalamon.

vagy a képtárban.

Elérhetőség a weboldalon!

Üdv.:Sub-ee
sorszám: 39065 (118505)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-10-31 10:31:08
rendben...
sorszám: 39064 (118486)
(előzmény: waresz, 2009-10-31 10:00:43)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-10-31 10:00:43
levél megjött, ajánlat elfogadva, jövő héten adom fel valamelyik nap a pénzt rózsaszín csekken, mert banki utalás számomra macera. aztán elküldöd ahogy megbeszéltük:)
sorszám: 39063 (118485)
(előzmény: Nfsman, 2009-10-30 21:22:44)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-10-31 09:59:31
hát ha ilyet csinálnék, az azért eléggé ki lenne dekázva:) ez is kerekezne valószínűleg, de viszonylag orrnehéz gép lenne belőle. kanyaroktol ettöl függetlenül félnék vele.
sorszám: 39062 (118484)
(előzmény: Nfsman, 2009-10-30 21:22:44)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2009-10-30 22:07:47
Bogár bódé nélkül harmadikig emelgeti az elejét, csak az nem trikerék, viszont kanyarodik nem is akárhogy. finom...
sorszám: 39061 (118482)
(előzmény: waresz, 2009-10-30 21:03:44)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-10-30 21:22:44
be van marva LOOOL XD de van benne valami :D

Waresz, azért kanyarodj is vele a próbaúton :P:)

(egyébként válaszoltam a leveledre, megkaptad?)
sorszám: 39060 (118479)
(előzmény: 150esRolleres, 2009-10-30 21:14:39)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2009-10-30 21:14:39
De az a szőke fijjú, aki állított vmit a gépen a kilövés előtt, az be van marva. Úgy billeg ott mint szarka a dögön
sorszám: 39059 (118477)
(előzmény: Nfsman, 2009-10-29 21:06:28)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-10-30 21:03:44
áá:D wareszblokos trike:D nem is rosz ötlet.. sokkal könyebben kivitelezhető, mint egy motor:P csinálok is egyet:D van rá alkatrész bőven:D
sorszám: 39058 (118475)

 
 
Atilla
válasz erre | email2009-10-30 18:34:11
Regisztráltam nálad! Már csak egy lokálpatrióta helyet kell létrehozni nekem! :-D
sorszám: 39057 (118463)
(előzmény: Árpád, 2009-10-29 17:28:24)

 
 
Atilla
válasz erre | email2009-10-30 18:32:21
Ez nagyon ott van!
Kétszer kellett megnéznem, mert az elsőnél könnybe lábadt a szemem a röhögéstől és nem láttam a végét. :-D
sorszám: 39056 (118462)
(előzmény: Nfsman, 2009-10-29 21:06:28)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-10-29 22:03:24
Öngyilkos robbantó bomba helyett motorral. Tényleg nagyon ütős a videó. :-)
sorszám: 39055 (118446)
(előzmény: Nfsman, 2009-10-29 21:06:28)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-10-29 21:21:44
:D
Továbbítom más helyre is. :)
sorszám: 39054 (118443)
(előzmény: Nfsman, 2009-10-29 21:06:28)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-10-29 21:06:28
ázztárohadt xD ezen szakadok fél napja

http://sportmotor.hu/motoros_videok/baleset/trike-55624

kegyetlen :D
sorszám: 39053 (118441)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2009-10-29 20:32:46
hogy lötyöghet a forgórész?Ugy h a csavar meg van huzva és lötyög?
sorszám: 39052 (118437)
(előzmény: 150esRolleres, 2009-10-29 19:02:28)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2009-10-29 19:02:28
Újabb problémára derült fény a görbe fötengelyessel, úgy gondoltam, megosztom veletek.
Egyébként nem görbe, csak a forgó rész lötyög. Kihagyott a gyújtásom többször, menet közben le is állt, aztán nehezen indult. Ilyenkor gyertya csere, megnéztem a gyújtást hogy elment-e, szikra van meg ilyenek. Néha azt hittem, már megint a benyacsap, menet közben megnéztem, hogy a félliteres kamionszűrőben van e lé, mellényúltam és megcsapott a gyertyapipa, amit eddig nem is néztem és nem is gondoltam volna. Szóval ez a kálváriám, 20 km-t hogyan tegyünk meg több mint 1 óra alatt? Hát igy
Kösz hogy végigolvastad szerencsétlenségem történetét
sorszám: 39051 (118432)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-10-29 17:28:24
Ide is beírom reklámom.:D
Ha úgy éreznétek, túl sok a forum témájától eltérő beírás, gyertek át hozzám, csinálok nektek helyet.:D
www.takacsweb.co.tk vagy www.takacs-arpad.tk. De ez ugyanoda mutat.:)
Gyertek hozzám megbeszélni az élet nagy kérdéseit. :D
sorszám: 39050 (118429)
(elözmény: szsrobert, 2009-10-29 10:56:03)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu