:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Szórakozz a lábadközött lévő haveroddal,aki pontosan egyidős veled!Az idiótákból és a hazudozókból elég volt!Tele van velük a padlás!Lehet,hogy valakiket az elégít ki, ha szívatja motoros társait de ez nem éppen poénos!
A szünetmentesben használt felitatott elektrolitos akkuk 14V feletti töltésnél szintén bontják az elektrolit víztartalmát. Ezért időnként pótolni kell azt. A benne lévő nagyobb mennyiségű ólom miatt nagyobb, és drágább.
Szerintem jobbak a hagyományosnál, vastagabb lemezeik miatt.
sorszám: 39171 (118733)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-11-16 22:04:16)
AKSIRÓL MEGY?:D
most készült el az új NULLKOMFORTOS AUTÓM!!!!!!!!!!!!!!!:D:D:D:D ez egy 79es égkék trabi, ami remek állapotú, és kicsit leegyszerűsítettem. gyakorlatilag a vezetőülés és a rajta lévő laticel-en kívül minden belső tartozék eltünt, sőt, még a felesleges fülek, tartók, merevítések is el lettek tüntetve.
összes megmaradt felszerelés:
Ts km óra tartó- etz km óra(saját kivitelezés). gyári gyujtáskapcsoló(ezt nem bírtam kiszedni) két gyujtótrafó, 3 szál vezeték, tank, fékrendszer(kézifék is), aksi, kormánymű, futómű, motor váltó, lehajtás, karosszéria, első szélvédő.
ami a belső egyszerűsítésen túl van, és érdekes:
rossz generátorból készült szétkönnyített szíjfeszítő, így nincs töltés, de legaláb nem veszi el a kevéske motorteljesítményt a gerjesztés, és nem növeli kb 5-8kilóval a forgó tömeget a forgórész. gázreakció nagyon élénk, úgy is mondhatnám: harap mint az állat! továbbá, 4kilóval könnyebb a kocsi.
a váltórudazatot(piszkafa) vezető rezgéscsillapított gumiperselyek eltüntek, helyettük van vászonbakelit persely, így nem ragad, nem koszolódik, könnyen jár, cserébe zörög.
nincs önindító, ami 8kg súlycsökkenést eredményezett,cserébe be kell tolni a gépet(nem nehéz, sík úton egyedül kb 5méteren betolom) onnantol jár, lefullasztani gyakorlatilag szándékos bénaságból lehet csak.
teljes villamos hálózat, és minden tartozéka hiányzik(ablaktörlő,visszajelzők, lámpák stb), értelemszerűen minden kárpit, ablakemelők, szélvéádőn kívűl minden üveg stb..
dizájn: eredeti fényezés, ami nagyon ritka szín. legalább annyira mint a fosbarna és a piros. tarabant felirat hátul, eredeti betübetü számszámkötöjelszámszám rendszám.:D természetesen gyári kipufogó, kiégetve, de csak egy. 4. túlméretes hengerek(big bore)
élmény: leírhatatlan!!!!!!! rémes fémhang zörgések, betonkemény futómű, meglepően jó gyorsulás, izgalom(egy kőrös fékrendszer:D:D:D)!
elnézést az offért, ugyan nem egy hanem két henger, meg nem kettő, hanem négy kerék, de két ütem meg NDK, szóval szerintem belefér.:):)
Van olcsóbb is riasztókhoz, igaz az túl sok kisütést nem bír, de motoron ez nem szempont, amíg nem elektromos motorod van.
Előnye hogy tényleg gondozás mentes, de én azért vettem mert olcsóbb.
A Reno udvaros bowdenes megvan még. Én is ott csináltattam.
sorszám: 39169 (118731)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-11-16 22:04:16)
Ha nincs témátok, csak az állandó alap konstansok, forduljatok hozzám bizalommal, rengeteg van a tarsolyomban. Nekem szünetmentes akksim van mint a jelzőlámpában, 7Ah nem 4,5 ugyanabban a méretben. Ajánlottam egy Jawás kollégának, mert ez jobb. De a miértjére nem tudtam választ adni. Egyedül annyit tudok, hogy százszor többször tud kisülni mint mezei társa, piccit drágább, nem marja szét az akksitartót, de önindítóshoz nem jó.
Bowdent Bp-en hol készítenek? Reno udvarban még van?
Igazad van.
Melyikajobb? Mz, vagy Jawa?
Arol 2T,vagy Castrol TTS?
Ha percenként 5-6 ezerszer be tudják zárni, akkor az is jó! :-D
Nincs semmi téma, kezdünk nagyon lemenni idiótába... :-D
A büntetésvégrehajtás, vagy az ÁNTSZ. :-)
Hát mert kipufogónak hívják, nem szellőzőnek! :-D
Haho!
Eltört, szétszereléssel cserélhető. :(
Ne fárasszatok, a kipufogót meg mi fogja bezárni? :-D
Az ollórugó eltört, mivel kiakadni ha jól tudom nem tud.
A cseréjéhez szét kell húzni a blokkot. :P
sziasztok!
125 ös etz-m váltójával van egy kis gond. Valószínűleg a középre állító rugó akadt ki, tehát ha a váltókart felhúzom ottmarad ha lenyomom ottmarad. Váltani lehet vele csak nehezen. Ilyenkor a rugó eltörhetett vagy csak kiugorhatott. gondolom szét kell szedni ezért a blokkot ugye?
ahhoz hogy elérje az esztergakés a dugattyúcsap alsó élét:D
30mm-re le kell rövidíteni. :-)
Meg a Jawa 90 is, a '70-es évekből...
üdv.: R
Tudom, ezért írtam, hogy vajon mennyit lehet így könnyíteni a dugattyún. (Mert ugye nem az vezérli a szívást)
na várj, az vezérlőtárcsás motor:) az más világ. olyan pl a trabant.
engem érdekel,vagy nem?olyan határozatlan vagyok,vagy mégsem?
Most akkor hivjam vagy várjak még?
na jó várok még hogy olccsobb legyen a brenya.
( minden csajnak azt mondtam hogy "tenyleg komolyan gondolom" )
akkor hivhatom ugye? vagy nem ?
Jó állapotú ETZ 250 eladó!Részletekért hívj a 30/290-5617 telefonszámon!Csak komoly szándékúak keressenek!Hantások kíméljenek!!!!!
Láttam már a blokk oldalán közvetlenül a forgattyúsházra rakott porlasztót is.
Én sem tudom milyen előnye lehet.
A dugóból szerintem nem sokat tudsz spórolni, mert a kipufogót vezérelnie kell.
Biztos anno kiszámolták, hogy nyél gázon így rezeg tutin a cucc. :-)
láttam már ilyen brutál pálya etz-t, amin feltünően közel van az első kerékhez a porlasztó torka, de különösebben nem értem a lényegét.. a blokkhoz illesztett rezonátor amúgy is hosszú.. annak megoldása is macerásabb. talán Bambi tudja mire jó a megoldás.
Biztos a torlólevegő miatt! :-D
sajnos nem teljesen szimmetrikus. kicsit faragni kell. de minek?
Szalonspiccesen a főtengelyt illesztettem be fordítva, akkor vettem észre, amikor a forgó részt nem tudtam rögzíteni, mert nem volt menet. Az a szörnyű, hogy tisztán is így jártam volna el...
Csak ittasan tudok precízen kókányolni.
Ennyire még sohasem voltam berúgva :D
Üdv Urak
Próbálta már valaki fordítva felrakni ETZ 250 hengert?
Egy képen láttam, hogy szimmetrikus a felömlők helye. Érdekes lenne. :D
jaja ugy ugy bocs csak én paraszt vagyok:)
srééen==srégen ?
sorszám: 39141 (118679)
( előzmény: rétiboglárka, 2009-11-09 20:37:07)
Köszönöm a választ...
Erre voltam kíváncsi.
A srééen vágást úgy értem,hogy a ES gyári dobjának a vége nem egyenes mint a TS-en,hanem kb 30fokban van alávágva gyárilag.Tehát ilyen szalámi végű...és a tulaj ragaszkodik ahhoz a véghez...
még egyszer köszöntem.
És akkor a könyök felőli oldalon kezdem el fűrészelni a varratot...
Tiszteletem
a két dob elvileg gond nélkül házasítható.
a TS és az ES dobot is a hegesztés elött vágd el(lehetőleg jó vasfürésszel. vékony felxkorong is jó, csak könyebben megszalad), tehát a dob eleje felöli oldalon.azt a részt vágd mindkét dobon, ahol a hegesztés mélyedése kezdődik, így egyenes lesz a házasított példány is. de csak a külső köpenyt, vigyázz, mert 1 mm-rel beljebb van még egy fal, ez a furulyarendszer, ezt nem szabad elvágni. ha körbevágtad, akkor frankón el tudod választani a dob végét, ami hozza magával a komplett furulyarendszert is. innentöl azt javaslom, ha már szét van vágva, hogy külön égesd ki a részeket. így nagyobb eséllyel lesz sikeres a művelet. fontos, hogy mindkét dobon találsz halványan látszódó hosszanti varratokat. ezeket figyeld az összehegesztés elött, ezek találkozzanak a dob elején és végén.ha minden jól sikerül, akkor jól fog állni a dob végén a "srééen" vágás. bár igazából ez innentöl izlés dolga, ha forgatod egymáshoz képest az elemeket, akkor kismértékben tudsz alakítani a dob helyzetén, hogy felszerelve a motor hosszvonalára párhuzamos legyen, vagy esetleg kissé törhet felfelé is. egyenes végü dobnál ez sima elfordítással variálható, de a srééen vágott ezt nem teszi lehetővé.
sorszám: 39139 (118673)
( előzmény: rétiboglárka, 2009-11-09 18:26:36)
na ezt tényleg elirtam 42000kj/kg ot akartam irni,igazad van,igy is tudom.
Amugy csak a mérétkegység miatt akartam irni mert az hogy MJ-t leirtad oké,de miből jön mondjuk elégetsz 1 litert vagy 1 kilót,szóval érted.
Sziasztok!
Waresz hoz szólna a kérdésem.
Van ez ES150-es MZ kipufogódob.A dob vége srééen végződik.A hegesztés utáni rész horpadásmentes,de a rezonátor(kúp)része nagyon össze van horpadva.
Azt akarom megkérdezni hogy a hegesztés melyik felét kell megfűrészelni ha szét akarom szedni?
Van egy elkokszosodott,de horpadásmentes 125-ös TS MZ dobom,azzal megpróbálnám összehozni.
A hegesztés kúp felőli oldalán fűrészeljek,vagy a kipufogó legvége felől kezdjek neki?
Előre is kösznöm a választ.
Rosszul tudod. Ezerszerese.
http://www.google.hu/search?q=benzin+kJ&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:hu:official&client=firefox-a
én igy tudom a benzin energia mennyiségét
én igy tudom a benzin energia mennyiségét
1liter benzin energiatartalma állítólag 42MJ.
1kWh = 3,6MJ.
1 liter benzin= 11,666kWh. 740g/liter benzintömegnél 63,4286g/kWh-nak kellene lennie az ideális fogyasztásnak.
A kétüteműek 4-500g/kWh-t kérnek.
Egyébként kazán hatásfoka könnyen lehet 100% hiszen a fűtés vesztesége gyakorlatilag az amit a kéményen kiengedsz hőenergia. Egy kondenzációs kazánnál pedig olyan alacsony a távozó égéstermék, hogy műanyagból csinálják a szellőzőt (szerencsére nem számít kéménynek ezért a kéményseprőknek nyarsgem)
Tisztában vagyok vele, csak arra utaltam, hogy valószínűleg az 50%-os motor hatásfokot is így számolták ;-)
Nyilván eltekintettek attól a jelentős mennyiségű hőenergiától amit a hűtő és kipufogó rendszeren okád ki a motor. :)
Honda felső fékmunkahenger 12000ft-ért eladó. ETZ-re könnyen rászerelhető!
06702912829
Jó ötlet, szívesen olvasnék ról a több infót.
Tudom, nekem is volt már olyan motorom! :-D
Ez attól van, hogy a kazán hatásfokánál a fűtőértékkel számolnak.(Ez a jogszabály, nem csalnak.) Ami a felhasznált energia kb 80%-a!
Vagyis a 20% veszteség rögtön ugrik a számításból!
Ha ezt a 80%-ot a kazán tudja, akkor 100%-os a hatásfoka.
Attila
Sokféle motor létezik, van olyan is ahol csak 1-2% a hatékonyság. :-)
Keri
A kondenzációs kazán kicsit azért más tészta, meg ott valahol 111% körül van a maximum a rejtett hőhasznosítás miatt.
De jó lenne, ha találnának rejtett hőhasznosítást a benzinmotoroknál is. :-)
ciao
Semi
Így lehetséges hogy a kondenzációs kazánokat 105%-ra hozzák ki :)
Én úgy tudtam, hogy a benzinmotor csak 25-30% hatásfokú, de az is lehet, hogy régiek az információim.
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|