:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Mi van a saját oldaladdal? Nem igazán elérhető!
120-nál a 6,5 nem is sok.
6,5-öt. 638-ról van szó, javarészt ellenszélben motorozva.
Amúgy én 10ezerért vettem az első bőrgatyámat. Abban nem volt protektor, de jó kis fűzős oldalú volt, és télen is jól megtartotta a meleget
Én szeretem a bőrt és nem a divat miatt.
Eséskor az véd a legjobban. Szél és víz ellen is ellenálló, mivel vastag a mechanikus behatásoktól is jól véd (madár, felpattanó kő, jégeső)
Protektornak a sima szivacsprotektorok is nagyon jók már és kényelmesek is.
Viszont az tény hogy a kordúra olcsóbb és kényelmesebb...és hát alapvetően az is megfelelően véd, de azt egy esés után dobhatod el, a bőr ruhát pedig elég sok esés után is használtam még.
Egyetértek. Már száz alatt nagyon tisztességesen fel lehet öltözni.Jobb híján vesz a dolgozó megy nadrágot, kabátot cordurából, szivacs protektorokkal, alája ha fázik vesz termo pulcsit, sőt én láttam valahol hosszúszárú termo alasógatyát is. Így bőven kijön százezerből, ha jól láttam,Ha a Lidlben veszi meg a cordurákat még 50ből is kijöhettermo alsóneműstöl. Csak nagyot ne essen a szivacs protektorok miatt.
Én elvagyok még egy darabig a bombázó bőrkabátomban . A nadrág nálam is cordura, mert egyrészt gatyaként nem szeretem annyira bőrt, másrészt nem volt és nincs pénzem bőrt venni.De még egyszer, ha lenne is pénzem bőrgatyára, csak a divat miatt venném meg.
A purhabon én is gondolkodtam , de amivel én találkoztam, az csak rendes dobozolás esetén jó. A múgyantához nem kell doboz, megtartja magát.
ha tényleg ilyen terveket forgatsz a fejedben, az alkatrészek rögzítéséhez van más megoldás is a műgyantán kívül...
szakmai gyakorlatomon bányákban robbantáshoz használatos robbantószerkezeteket javítottunk... ott az elektronika purhabbal volt kinyomva... tökéletes rögzítés (latyakba dobálták, néha 1-2 csákány átütötte a falát, lepotyogott a ZIL-röl stb.) és alkatrész csere esetén egy csavarhúzóval szépen kikapírgálható...
és nem melékesen olcsóbb is...
A kérdés nem az, hogy mennyi a motorod értéke, hanem hogy mennyit érnek a végtagjaid? Nem csak az esés miatt, mert ugye normális ember nem akar esni és általában nem is esik, hanem az ízületek nem bírják a huzatot.
Egy normális ETZ árából amúgy teljesen jól fel lehet öltözni.
Motoros ruha alá az időjárástól függően öltözök. Ha nincs melegem akkor az utcai ruhára ráveszem. Ha jó az idő akkor viszont alsógatya, póló van csak alatt.
Nekem van termi ruhám is motorhoz abban kényelmesebb motorozni, mert vékonyabb ott meleg ahol kell, és ott szellőzik ahol kell.
Haho!
Megkérdeztem a jawan és a ruha közt is, de very interesting volt mindenki. Hát:
Piszkosul amatőr amit kérdezek, de nekem idén tavaszig semmilyen ruhám nem volt a 10 év kisebb-nagyobb szakadásokkal telt motoros pályafutásom alatt (bukósisakot leszámítva) amit direkt motorotáshoz gyártottak volna. Ez mind azért, mert egy komplett kabát, nadrág, cipő, kesztyű, bukó összeállítás magasabb értékett képvisel, mint a 3 motorom összértéke. A dzsekit amikor vettem, mondom is az eladónak hogy én ennyiért szoktam motort venni, amibe ez a kabát kerül, nem pedig dzsekit...
Nade, amit kérdezek. A nagyok hogy hordják a motoros nadrágot? Úgy hogy aláöltözetként ott van alul az utcai ruha, vagy aláöltözet + motorosnadrág + hátizsákban az utcai?
Bocs+kösz
LeQuack
Hasalhatnék valamit, de inkább bevallom, nem mentem tartóssan anyit vele.Aki ismer engem, már azon is csodálkozik, hogy egyáltalán kipróbáltam, hogy tud ennyyit menni. Motortól függően 70 és 80 között érzem jól magam az úton. Eseteleg csúcs stabil járgánnyal 90 ami tetszik. Az ereje miatt használok 250. 350 köbcentis motorokat. Űtálom amikor az emelkedőn lehal a jószág. Ebben a jawa a jobb. Igen csak emelkedőnek kell ahozz lennie valaminek, hogy gázt keljen adnom neki a lelassulás elkerülésére. Az ETZnek azért kell a gáz, ha feltámad a szél, vagy emelkedik az út. A 125ök nagyon észreveszik a növekvő terhelést, legalábbis az én izlésemhez képest. Persze előzésnél sem hátrány az erőtartalék. Szóval nem megyek 250 alá köbcentiben, de 500 fölé sem valószínüleg. Tehát a 120ról kérdezzél meg mást.:D
120-nal mennyit ker a Jawa?
Kompletten olyan 6-7 ezer körülre kalkulálom jelenleg az egyhengerest. Csak az elektronika 4-5 ezer körül lehet talán. Darabonként kompletten kb kétezer, kétezer ötszáz forint az elvárt hasznom. A 2.5 teljesen kielégítene, a 2 alatti csak akkor jöhetne számításba, ha nagy lenne a darabszám, és sikerülne a vele való melómat leszorítani. Jelen forint árfolyamnál 2000 forintos órabér megfelelő lenne. Ha van tanítványom, évek óta enyit kérek el. Azóta persze drágult az élet, de nőtt a kiszolgáltatottságom is.
Jut eszembe:Dobozolás nélküli elektronikát tudok per pillanat is adni egy hengereshez 3ezerért, kéthengerest 4 ért.A jeladó rész is megboltolható valahogy már most is. Alig drágábban be is szerelem, ha valaki elgurul hozzám, vagy elvisz autóval a tethelyre. De véleményeket örömmel fogadok az árral kapcsolatban, hogy lássam a kereslet kínálat helyzetét.Nem akrok senkit megkopasztani, viszont nekem is kelle a pénz.:D
Igen, a jawák kevesebbet zabálnak, tapasztalataim szerint főleg a a 638 előttiek takarékossak.a 634 akár 4 literre is leszorítható egy primitív előgyűjtás szabályzós elektronikus gyújtással. Az enyém mechanikus megszakítóval, normális karburálással fogyaszt kb anyit mint az ETZ-m lekarburálva.Viszont a jawám a mostani beálítással erős mint az állat, a végsebessége is bőven 120 felett van.A pontosság kedvéért le kell írnom, 634/5 ről van szó. A per szám sokat számít a jawáknál. Az alacsonyabb peresek jóval gyengébbek.
Engem érdekelne a gyújtás, de főleg a várható ára.
Valóban keveset jártam 250-essel, csak az A korlátlan vizsga, felkészülés alkalmával. A kis ETZ is 4-4,5-öt eszik 70-80-nál.
A Jawa beéri az MZ-nél kevesebb abrakkal is?
Keveset járhattál 250-es ETZ-vel. 80 feletti sebességnél százon hatalmas öröm ha megelégszik 5 literrel.Nem jawa 634ről beszélünk, hanem ETZ-ről. A legfalánkabb motor, amit eddig csak megismertem.
Nem semmi munkatempó.:D
Én viszont mostanság fetes feszszabon gondolkodom. Minden cuccom fetes, miért pont az ne lenne az?!!!!:D Azt ne kérdezd, miért lenne jobb mint a tranyós. Talán kissebb helyen elfér
A gyújtás tényleg sokkal jobb fetes kivitelben. Elszántam magam, hogy mostantól hivatásosként csináljam. Még dobozt is fog kapni. Az áron gondolkodom még.Mást is fogok majd gyártani. Vennem is kell műgyantát kiönteni a cuccokat. Persze jobb lenne valami rugalmassabb dologgal kinyomni, de akkor dobozt is vennem kell. Műgyantánál csak valami forma kell, aztán kötés után el van doboz nélkül is.Javítani persze nem lehet így, de talán nem is érdemes. Ritkán mennek tönkre, és nem lesznek annyira vészesen drágák.
"Viszont a fogyasztás még 70-80 között ballagva is 4.5 liter alatt mard, ellentétben egy átlag 250es ETZ-vel."
80-nál 4,5liter felett eszik? Annyi üzemanyaggal egy 1 tonnás autó is elmegy 100km-t.
Ez a beszéd... XD sose adja fel az ember, csak ha van rajta elég bélyeg! :D egyébként még ráér megnézni azt a fesszab bekötést, Máté még mindig nem csinálta meg a kábelköteget :D
Ahogy most mondod, mintha rémlene valami....:)
Elárulok egy megrázó dolgot: azóta kétszer voltam csak a motoromnál. Ami persze elég lehetett volna a dologhoz, Feltéve, hogy jól emlékszem, hogy neked mit ígértem.
Jut eszembe, holnap után, ha nem fagy , akkor bemegyek a belvárosba.Mivel politika, nem árulom el, hova megyek.:D
Valóban elég rossz a fogyasztás javulás és a sebesség csökkenés aránya. De valahogy nem tudom rábszélni magam a fúvóka cserépre, mert városban járok szinte mindig, viszont mostanság sokat jelent az az egy liter. Talán jövőre jobb évem lesz. Bár nem hiszem. Mindenestre folyamatban van egy lakáscsere, amiből ki tudom fizetni a tartozásaim(elég kevés van hál istennek), állást is kapok nem sokára állítólag.Bár szarul fizetőt természetesen. De meglátjuk majd hogy mi lesz.Még akár fúvókát is cserélhetek.:D
ellentétben az enyém 5-5.5 literes fogyasztásával? szerintem elég gyenge ahhoz képest hogy le van fúvókázva... :S egyébként anno ígértél nekem valamit :D emlékszel még?
az enyémben is kis fúvóka van, láthattad az eredményt.:)Aki nem látta, annak leírva: A jelenség ugyanaz amit leírt a panaszos, kiegészítve azzal, hogy 90 felett nem megy a jószág. Viszont a fogyasztás még 70-80 között ballagva is 4.5 liter alatt mard, ellentétben egy átlag 250es ETZ-vel.
251-esen a csatos karbi van, abba meg gyárilag 130-as főfúvóka való.
250-eshez kell 135-ös, 251-nél nem tudom, de tuti nem ugyan az a karbija.
akkor te is pont úgy jártál, mint én... gondlom kiment a gyújtóelektronika, azt szépen visszaépítették megszakítósra, elég szomorú :S de nem sok vizet zavar, csak kellemetlen, hogy állítgatni kell pár ezer km után
110es fúvóka van benne, de olvastam, hogy 135ös való bele, ki is próbáltam vele, de úgy meg fullad(ezt még kábé 3 hónapja próbáltam ki) jah és nem elektronikus gyújtása van, hanem megszakítós mer az előző tulaj lecserélte (a marhája) mer hogy a megszakítósat könnyebb szerelni ha tönkre megy - szerinte.
Mindent szét lehet szedni.:) Még a Terminátornál is megoldották nagy nehezen.:D
Szerencsétlen, mekkorát ráfejel a falra....
Nem irigylem! :-)
Az akksimat meg megnézem, már több éve használom, de még soha nem jutott eszembe, hogy szét lehet szedni! :-D
GYÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ ez mibe van má' XDXDXD
http://totalcar.hu/tv/2008/12/25/Kezdo_motoros_8/
:-DDDDDDDD
Vettem Vipcar2T-t.
A benzinben nem oldódási versenyben talán csak a Favorit2T előzi meg. :-D
Karbi beállítás. Vagy sokat kap, (kemény járás, de jól húz) vagy keveset (rángat és élesebb hang, nehezebben indul meg, végsebesség nem az igazi)
Fúvókát ellenőrizd, hogy bele való e, mert esetleg (tuningból) kicserélték.
Esetleg gyújtás lehet ellenőrizni, hogy megfelelő helyen van e de ahhoz stroboszkóp kell illetve elektronikusnál nem jellemző hogy el állítodjon.
Üdv!
Egy problémám lenne az mzémmel amit nem tudtam orvosolni sehogy, ezért kérem a segítségeteket. Egy ETZ 251esem van amit még augusztusban vettem (nah de nem ez a lényeg) és vmiért nem jár egyenletesen a motorja: amikor tartani szeretném a fordulatszámot, akkor nem ez az egyenletes, szép járása van, hanem ilyen kopogós, rángatós. Amúgy, ezt leszámítva úgy megy ahogy kell neki: van alapjárat, jól húz stb.
Üdv!
köszönöm az elismerést, ahogy világosba érek haza, rögtön készítek róla fényképeket.:)
Waresz!
Mindíg gyanítottam hogy nem vagy épeszű :-)))))))
Élmény volt végigolvasni :-)
Sziasztok! Eladó kitinő állapotban lévő motorom, akit esetleg érdekel...
http://www.expressz.hu/auto/motorkerekpar/tura/hirdetes-17370982/
Üdv,
dudee
Mivel FELITATOTT elektrolitos, ezért nem kell benne lötyögnie. Kezdésnek 1 köbcenti/cella. Vízhiány esetén kisebb feszültségen kezd el pezsegni(akku mellé hajolva hallható), és a kapacitása is kisebb.
Mindig tanul valamit az ember! :-)
És honnan tudod mennyi kell bele? Vagy csurig öntöd, azután meg amennyit fölszív a cucc?
Hát nem az.
A fedelet le lehet pattintani. Alatta szelepként is funkcionáló kis gumisapkák, melyeket lehúzva helyreállítható a cella elbomlott víztartalma.
Mindenki feléledt? :-)
szsrobert
És hogy töltöd bele a vizet? Emlékeim szerint az egy tök zárt kocka.
lesz róla videód?megnézném
Nekem ez létkérdés!Mármint, hogy eladjam a motoromat!
Szórakozz a lábadközött lévő haveroddal,aki pontosan egyidős veled!Az idiótákból és a hazudozókból elég volt!Tele van velük a padlás!Lehet,hogy valakiket az elégít ki, ha szívatja motoros társait de ez nem éppen poénos!
A szünetmentesben használt felitatott elektrolitos akkuk 14V feletti töltésnél szintén bontják az elektrolit víztartalmát. Ezért időnként pótolni kell azt. A benne lévő nagyobb mennyiségű ólom miatt nagyobb, és drágább.
Szerintem jobbak a hagyományosnál, vastagabb lemezeik miatt.
sorszám: 39171 (118733)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-11-16 22:04:16)
AKSIRÓL MEGY?:D
most készült el az új NULLKOMFORTOS AUTÓM!!!!!!!!!!!!!!!:D:D:D:D ez egy 79es égkék trabi, ami remek állapotú, és kicsit leegyszerűsítettem. gyakorlatilag a vezetőülés és a rajta lévő laticel-en kívül minden belső tartozék eltünt, sőt, még a felesleges fülek, tartók, merevítések is el lettek tüntetve.
összes megmaradt felszerelés:
Ts km óra tartó- etz km óra(saját kivitelezés). gyári gyujtáskapcsoló(ezt nem bírtam kiszedni) két gyujtótrafó, 3 szál vezeték, tank, fékrendszer(kézifék is), aksi, kormánymű, futómű, motor váltó, lehajtás, karosszéria, első szélvédő.
ami a belső egyszerűsítésen túl van, és érdekes:
rossz generátorból készült szétkönnyített szíjfeszítő, így nincs töltés, de legaláb nem veszi el a kevéske motorteljesítményt a gerjesztés, és nem növeli kb 5-8kilóval a forgó tömeget a forgórész. gázreakció nagyon élénk, úgy is mondhatnám: harap mint az állat! továbbá, 4kilóval könnyebb a kocsi.
a váltórudazatot(piszkafa) vezető rezgéscsillapított gumiperselyek eltüntek, helyettük van vászonbakelit persely, így nem ragad, nem koszolódik, könnyen jár, cserébe zörög.
nincs önindító, ami 8kg súlycsökkenést eredményezett,cserébe be kell tolni a gépet(nem nehéz, sík úton egyedül kb 5méteren betolom) onnantol jár, lefullasztani gyakorlatilag szándékos bénaságból lehet csak.
teljes villamos hálózat, és minden tartozéka hiányzik(ablaktörlő,visszajelzők, lámpák stb), értelemszerűen minden kárpit, ablakemelők, szélvéádőn kívűl minden üveg stb..
dizájn: eredeti fényezés, ami nagyon ritka szín. legalább annyira mint a fosbarna és a piros. tarabant felirat hátul, eredeti betübetü számszámkötöjelszámszám rendszám.:D természetesen gyári kipufogó, kiégetve, de csak egy. 4. túlméretes hengerek(big bore)
élmény: leírhatatlan!!!!!!! rémes fémhang zörgések, betonkemény futómű, meglepően jó gyorsulás, izgalom(egy kőrös fékrendszer:D:D:D)!
elnézést az offért, ugyan nem egy hanem két henger, meg nem kettő, hanem négy kerék, de két ütem meg NDK, szóval szerintem belefér.:):)
Van olcsóbb is riasztókhoz, igaz az túl sok kisütést nem bír, de motoron ez nem szempont, amíg nem elektromos motorod van.
Előnye hogy tényleg gondozás mentes, de én azért vettem mert olcsóbb.
A Reno udvaros bowdenes megvan még. Én is ott csináltattam.
sorszám: 39169 (118731)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-11-16 22:04:16)
Ha nincs témátok, csak az állandó alap konstansok, forduljatok hozzám bizalommal, rengeteg van a tarsolyomban. Nekem szünetmentes akksim van mint a jelzőlámpában, 7Ah nem 4,5 ugyanabban a méretben. Ajánlottam egy Jawás kollégának, mert ez jobb. De a miértjére nem tudtam választ adni. Egyedül annyit tudok, hogy százszor többször tud kisülni mint mezei társa, piccit drágább, nem marja szét az akksitartót, de önindítóshoz nem jó.
Bowdent Bp-en hol készítenek? Reno udvarban még van?
Igazad van.
Melyikajobb? Mz, vagy Jawa?
Arol 2T,vagy Castrol TTS?
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|