hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 25. hétfö 
Katalin

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

150esRolleres
válasz erre | email2009-11-28 18:01:23
Négy literrel 89 km-t füstöl végig a kis TS-em, de biomechanikusan rádobtam 5.6 km-t hegyen -völgyön, esőben.Kidöglöttem. Azóta sörözök..
sorszám: 39249 (118922)

 
 
Atilla
válasz erre | email2009-11-28 16:02:20
Nekem is van fölös villakiflim, ha kell! Ne ess kétségbe! Maximum elboltoljuk barkas gyújtásba.

Azért jó nagy parasztság letörni és egy szót sem szólni róla.
sorszám: 39248 (118921)
(előzmény: Árpád, 2009-11-28 08:26:29)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-11-28 14:06:05
Elmennek a francba. Mindig a kisemberrel csesznek ki :(
sorszám: 39247 (118919)
(előzmény: Árpád, 2009-11-27 18:04:49)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-11-28 12:00:23
OK. A pontosítást majd lemilezzük.
sorszám: 39246 (118915)
(előzmény: Nfsman, 2009-11-28 11:37:46)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-11-28 11:37:46
Hát... mivel motorfelújításban vagyok, alkatrészek pedig vannak sz*rásig, ezért is adom el... és ha küldenél nekem valamit, az plusz postaköltség, annyiért meg odaadom a villakiflit :D szóval maradjunk a pénzben, de ráér mondom. Majd írj egy mail-t hogy és mikor szeretnéd intézni.
sorszám: 39245 (118914)
(előzmény: Árpád, 2009-11-28 08:26:29)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-11-28 08:26:29
A lámpa nem tört el, csak a tartófül. Foncsorom pedig van minden féle foglalatú izzóhoz. Van vagy négy. + ami benne van most.
Megboltolhatjuk a dolgot. Első ötletként mit szólnál egy valamilyen originál Árpád féle elektronikához, egyenesen a mestertől, a nevedre dedikálva? :D
Van a háznál gyújtás, fesszab, de még ledes pótféklámpa is, 12 voltoshoz készült. Van minden. Csak villakifli nincs, igaz, az nem elektronikus.:D
De végszükségben persze pénzről is szó lehet.
Bár Könyves Kálmán azt mondta, ami nincs, arról szó ne tétessék.Persze ő a boszorkányokról mondta, de azóta a pénz is eltünt kishazánkból.
sorszám: 39244 (118913)
(előzmény: Nfsman, 2009-11-28 00:58:55)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-11-28 01:06:32
jah és elég ha csak a postaköltséget fizeted, a többi ráér...
sorszám: 39243 (118911)
(előzmény: Nfsman, 2009-11-28 00:58:55)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-11-28 00:58:55
Üdv! ez elég szomorú... nekem van eladó villakifli és lámpa is (igaz sajnos a vezeték bemeneteknél picit horpadt és nem H4-es, de gondolom a foncsorod nem sérült). Ha kell, akkor egy számodra reális áron elboltolhatjuk. Itt esz a fene egy fél 125-ös ETZ-t... jó lenne már szabadulni tőle :D
sorszám: 39242 (118910)
(előzmény: Árpád, 2009-11-27 18:04:49)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2009-11-27 21:43:20
találtam egy oldalt:www.2takt24.de
Az oldal bal oldalán vannak alkatrészek mz hez
sorszám: 39241 (118906)

 
 
csatho.daniel
válasz erre | email2009-11-27 20:37:37
Üdv minden vállalkozó szelleműnek!

Gyakorlati tapasztalatokat szeretnék gyűjteni a programozható előgyújtásvezérlő ETZ 250-en való alkalmazásáról

köszönettel:
csatho.daniel
sorszám: 39240 (118904)

 
 
fulton
válasz erre | email2009-11-27 18:46:34
Üdv.Van valakinek etz generátorosra alakított ts-e?Ha igen a közdarab paraméterei érdekelnének.Lusta vagyok méregetni.Bocsánat azoktól akik most háborognak,mert már ezerszer le volt írva,de nincs kedvem visszalapozni 600 oldalt,a már említett lustaság miatt.
sorszám: 39239 (118900)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-11-27 18:04:49
Elegem van mindenbvől!:(
Ma délután lementem a parkolóba fizetni a havi manit, és mit látok?%%% Letörték az első lámpám. IIIdén tehát mát biztos nem megyek sehova. Nincs pénz alsó kifli vételre. De ráadásul ha tudnék kiflit szerezni ezrekbe kerül a jegy a bkv-re, amivel elmennék érte. Arról már ne is beszéljünk, hogy egy alsó kifli csere mennyi munkával jár.Vasárnap lemegyek újra a parkolóba, mert akkor van ott az az ember, akinél valszeg történt a dolog, mert ő mozgatta át egyik helyről a másikra a motorom, mert nem tettszett neki az eredeti, kiírt helyén. Szerintentem a lámpánál fogva akart neki segíteni valaki közép sztenderdre tenni a motort. Ha nem tudok megeggyezni vele, akkor megpróbálom jogi útra terelni a dolgot.
Azóval útálom az életet, de rendesen.
sorszám: 39238 (118899)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2009-11-26 22:20:07
jó hát megnyikkani nemfog sztem semmivel max 1 kerékre áll.Épp most néztem ford mustangokat,na azok megnyikkannak:))
sorszám: 39237 (118895)
(előzmény: szsrobert, 2009-11-26 21:47:10)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-11-26 21:47:10
14-essel nem nyikkan. 5-ben nem kell szembeszélben sem visszaváltanom. Olyan, mint 16-ossal a 4. fokozat.80 felett úgysem megyek vele.
sorszám: 39236 (118894)
(előzmény: Péter mz, 2009-11-26 20:51:47)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2009-11-26 20:51:47
:)
Sztem kell egy 11es vagy 12es jawa mustang kislánckerék aztán nyikkan sztem:)Majd egyszer próbaképp felteszek az mz re egy 11est meg 12est meg 13-14 et,mert mindegyik van nekem.15volt már fent de 16 al járok.Csak azt nem tudom h a kis lánckerék miatt(kb 11-12 essel) a lánc nem éri e el a lengővillát.
sorszám: 39235 (118892)
(előzmény: szsrobert, 2009-11-26 20:48:29)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-11-26 20:48:29
Olyan kipufogót készítsetek, amivel 2 literes fogyasztás mellett gázadásra nyikkan a hátsó gumi. :-)
sorszám: 39234 (118891)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2009-11-26 20:43:25
aztánmeg szépen összehegeszteném utána.A bilincs miatt semmi sem látszik majd.Teljesen szét lehet igy szedni?
sorszám: 39233 (118890)
(előzmény: Péter mz, 2009-11-26 20:42:03)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2009-11-26 20:42:03
nincs mivel kiégetnem,meg ha ennyi van benne sokáig tartana a füstölés meg jól el is szineződne.Mért ha a gyári hegesztésnél elvágom akkor szét tudom szedni és kipucolni teljesen nem?Te is szétvágtat azt amiről cikket irtál nem?
Te miskolci vagy?Mert én meg szombathely melletti igy van távolság:)
sorszám: 39232 (118889)
(előzmény: waresz, 2009-11-26 20:17:19)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-11-26 20:17:19
legnagyobb baromság szétvágni, de te tudod.. amúgy minek akarod szétvágni? a kiégetett dob ugyanazt tudja zajmentesen, mint amit a rövidröl leírtál.
sorszám: 39231 (118888)
(előzmény: Péter mz, 2009-11-26 07:24:47)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2009-11-26 07:24:47
nem rossz ám a rövid dob.Tudod hogy megy vele,kipörög amig csak bír,és hidegen indulás után is pl 2 be megy 35-40 et(persze csak próbáltam),mig ezzel a hosszu dobbal 30 körül ilyen szabályozós hangja van és el kell váltanom 3 ba.Meg a hosszu dobbal 40-50ről nem is akar kipörögni ha kiérek pl a városból,vissza kell tennem 3 ba és ugy.A rövid dobbal 40től simán kipörög hamar.Szóval azért megtartom ám a rövidet is,majd ha ki lesz égetve vagy pucolva a hosszu dob akkor megpróbálom ezt is azt is.
Amugy én nem szeretém kiégetni a hosszut,szeretném szétvágni.A gyári összehegesztésnél akarom szétvágni.Van ehhez a megoldáshoz leirásod vagy segitséged?Vagy csak a legkülső falat vágjam át fűrészel de vigyázzak h beljebb ne vágjam el?
sorszám: 39230 (118885)
(előzmény: waresz, 2009-11-26 00:10:22)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-11-26 00:10:22
na, megnéztem. itt van a javaslat: azt a levágott végü gyári, de elbarmolt dobot tedd el dilizni, mert másra nem való.

a mellette lévő esztétikailag is bőven jó állapotú gyárit meg ki kell égetni, és el fogsz ájulni, mennyivel jobban megy mint a levágott végű, amellett, hogy még jóval csöndesebb is. ha nem bízol magadban, akkor hozd el és megcsináljuk nálam.
sorszám: 39229 (118884)
(előzmény: Péter mz, 2009-11-24 21:15:57)

 
 
ada79
válasz erre | email2009-11-25 17:59:50
köszi szépen megnézem, ezzel is okosabb lettem
sorszám: 39228 (118871)
(előzmény: Nfsman, 2009-11-24 22:43:45)

 
 
GSXF
válasz erre | email2009-11-25 16:18:15
Sziasztok!
A 250-es ETZ-ben és a 250-es Trophy-ban ugyanolyan a csapszeg, és a tűgörgő? Hol lehet jó minőségűt kapni ezekből? (ES 250-be)
sorszám: 39227 (118867)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-11-24 22:43:45
Hali! Itt: http://szocimotoros.hu/hu/szerviz/35 találsz róla leírást, hogyan kell szétszedni. A kézikönyvben 77ml olajat ír száranként.
sorszám: 39226 (118861)
(előzmény: ada79, 2009-11-24 20:02:30)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2009-11-24 21:15:57
te nem jársz fórumozni a torzsasztal.hu-ra?Mert oda tettem fel képet milyen dobjaim vannak. http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9028182
ez a teljes címe a helynek.Mert van egy rövid dobom,lehet mondtam már,az a gyári összehegesztés (A hátsó tartóbilincs alatti)után 3 cmrel van levágva,és igen jól megy vele a motor és ez a rövid dob 2.2 kg.
sorszám: 39225 (118857)
(előzmény: waresz, 2009-11-24 20:38:26)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-11-24 20:38:26
az rohadt sok:D!
2650g hajszál pontosan.
sorszám: 39224 (118854)
(előzmény: Péter mz, 2009-11-24 20:16:03)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2009-11-24 20:16:03
heló
Mennyi a tömege egy kiégetett kis ts kipufogó dobnak?Ami nekem van az nincs kiégetve és 3.5 kg konyhai mérlegen mértem.
sorszám: 39223 (118851)
(előzmény: waresz, 2009-11-23 23:58:01)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2009-11-24 20:16:02
heló
Mennyi a tömege egy kiégetett kis ts kipufogó dobnak?Ami nekem van az nincs kiégetve és 3.5 kg konyhai mérlegen mértem.
sorszám: 39222 (118850)
(előzmény: waresz, 2009-11-23 23:58:01)

 
 
ada79
válasz erre | email2009-11-24 20:02:30
Hali! Kellene egy kis segítség: szétkaptam a hátsó lengéscsillapítót (kivettem a rugóból) mert fossa az olajat. viszont itt megakadtam: hogy lehet szimmeringet cserélni benne illetve mennyi olaj mehet bele? MZ rugós lengéscsillapítóról van szó. köszi
sorszám: 39221 (118847)

 
 
Hullagyali
válasz erre | email2009-11-24 19:59:08
ok köszi megoldottam
sorszám: 39220 (118846)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-11-23 23:58:01
ne keverd össze a váltóvillákat, és próbáld meg, hogy jobb oldali blokkfél nélkül végig lehet-e kapcsolni az összes fokozatot(értelemszerüen az 5. már nem müködik), de fontos hogy a kódhengert végállástól végállásig tudd forgatni. akkor jó lessz tutira. és azért nem ott áll meg, mert igyekszik valamelyik sebességben lenni, tehát az 1. és a 2. fokozat között erőszakkal tartja az ürest a golyó, meg a rugó.
sorszám: 39219 (118842)
(előzmény: Hullagyali, 2009-11-23 20:59:06)

 
 
Hullagyali
válasz erre | email2009-11-23 20:59:06
sziasztok!
minap szétszedtem 125 ös etz met. Mikor raktam összefele elgondolkodtam azon hogy a kapcsolóhenger összerakási helyzetben nem ott áll ahol érintkeznie kéne az üresállás jelzővel. ugye máshogy nem igazán tudom belerakni a kapcsolóhegert mert a sebességek vájatai adottak. Én csinálok rosszul valamit?
sorszám: 39218 (118840)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-11-23 02:45:38
Nem tudom, melyik verzióval próbáltad, de megnézem, melyik nem megy most. Ha nem pont most nézted, akkor a hely volt a hibás, ahova az egyik verziót tettem.Jó helynek tűnt, de csak tűnt, mert rendszeresen elérhetlen.:( De ami még nagyobb baj, át is irányítja hülye helyekre az embert amikor éppen nem megy.Természetesn átpakoltam azt is oda, ahol a másik van. Az kevesebb szolgáltatást nyújt, de eddig szinte mindig elérhető volt.Tehát jelenleg két külön verzió van a biztonság kedvéért : a www.takacsweb.co.cc és a wwww. takacsarpad.co.cc. A takacsweb.co.cc az elsődleges, a másikra csak idővel kerülnek át a változtatások.Ez gyakorlatilag folyamatossan működött, ahogy észrevettem.Már a Google is elég rendesen feltérképezte.
A www.takacsarpad és a www.takacs-arpad.tk csak átirányítás az előző nevekre.Minden variáció elmegy néha www nélkül is, de úgy bizonytalannak tűnik, tehát érdemes kiírni. Azért van ez a káosznak tűnő dolog, hogy későbiekben tuti működjön folyamatossan az oldal. Tegnaptól kezdve a kísérletezgetést egy harmadik helyen végzem, tehát elvileg nem lesz túl sok fennakadás többé.
Még egyszer: a www.takacsweb.co.cc-t használd, az meglehetősen biztos.Tezsek fel ma vagy holnap még Kárpátiát és pár játékot.:) A napokban a szakmai részt is bővítem.
sorszám: 39217 (118836)
(előzmény: Atilla, 2009-11-22 23:09:38)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-11-23 02:45:38
Nem tudom, melyik verzióval próbáltad, de megnézem, melyik nem megy most. Ha nem pont most nézted, akkor a hely volt a hibás, ahova az egyik verziót tettem.Jó helynek tűnt, de csak tűnt, mert rendszeresen elérhetlen.:( De ami még nagyobb baj, át is irányítja hülye helyekre az embert amikor éppen nem megy.Természetesn átpakoltam azt is oda, ahol a másik van. Az kevesebb szolgáltatást nyújt, de eddig szinte mindig elérhető volt.Tehát jelenleg két külön verzió van a biztonság kedvéért : a www.takacsweb.co.cc és a wwww. takacsarpad.co.cc. A takacsweb.co.cc az elsődleges, a másikra csak idővel kerülnek át a változtatások.Ez gyakorlatilag folyamatossan működött, ahogy észrevettem.Már a Google is elég rendesen feltérképezte.
A www.takacsarpad és a www.takacs-arpad.tk csak átirányítás az előző nevekre.Minden variáció elmegy néha www nélkül is, de úgy bizonytalannak tűnik, tehát érdemes kiírni. Azért van ez a káosznak tűnő dolog, hogy későbiekben tuti működjön folyamatossan az oldal. Tegnaptól kezdve a kísérletezgetést egy harmadik helyen végzem, tehát elvileg nem lesz túl sok fennakadás többé.
Még egyszer: a www.takacsweb.co.cc-t használd, az meglehetősen biztos.Tezsek fel ma vagy holnap még Kárpátiát és pár játékot.:) A napokban a szakmai részt is bővítem.
sorszám: 39216 (118835)
(előzmény: Atilla, 2009-11-22 23:09:38)

 
 
Atilla
válasz erre | email2009-11-22 23:09:38
Mi van a saját oldaladdal? Nem igazán elérhető!
sorszám: 39215 (118832)
(előzmény: Árpád, 2009-11-21 20:16:13)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-11-21 23:46:41
120-nál a 6,5 nem is sok.
sorszám: 39214 (118823)
(előzmény: Tibi2T, 2009-11-21 23:29:54)

 
 
Tibi2T
válasz erre | email2009-11-21 23:29:54
6,5-öt. 638-ról van szó, javarészt ellenszélben motorozva.
sorszám: 39213 (118822)
(előzmény: szsrobert, 2009-11-21 18:10:25)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-11-21 21:46:04
Amúgy én 10ezerért vettem az első bőrgatyámat. Abban nem volt protektor, de jó kis fűzős oldalú volt, és télen is jól megtartotta a meleget
sorszám: 39212 (118821)
(előzmény: Árpád, 2009-11-21 20:16:13)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-11-21 21:44:21
Én szeretem a bőrt és nem a divat miatt.
Eséskor az véd a legjobban. Szél és víz ellen is ellenálló, mivel vastag a mechanikus behatásoktól is jól véd (madár, felpattanó kő, jégeső)
Protektornak a sima szivacsprotektorok is nagyon jók már és kényelmesek is.

Viszont az tény hogy a kordúra olcsóbb és kényelmesebb...és hát alapvetően az is megfelelően véd, de azt egy esés után dobhatod el, a bőr ruhát pedig elég sok esés után is használtam még.
sorszám: 39211 (118820)
(előzmény: Árpád, 2009-11-21 20:16:13)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-11-21 20:16:13
Egyetértek. Már száz alatt nagyon tisztességesen fel lehet öltözni.Jobb híján vesz a dolgozó megy nadrágot, kabátot cordurából, szivacs protektorokkal, alája ha fázik vesz termo pulcsit, sőt én láttam valahol hosszúszárú termo alasógatyát is. Így bőven kijön százezerből, ha jól láttam,Ha a Lidlben veszi meg a cordurákat még 50ből is kijöhettermo alsóneműstöl. Csak nagyot ne essen a szivacs protektorok miatt.
Én elvagyok még egy darabig a bombázó bőrkabátomban . A nadrág nálam is cordura, mert egyrészt gatyaként nem szeretem annyira bőrt, másrészt nem volt és nincs pénzem bőrt venni.De még egyszer, ha lenne is pénzem bőrgatyára, csak a divat miatt venném meg.
sorszám: 39210 (118817)
(előzmény: Keri, 2009-11-21 19:46:46)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-11-21 20:07:45
A purhabon én is gondolkodtam , de amivel én találkoztam, az csak rendes dobozolás esetén jó. A múgyantához nem kell doboz, megtartja magát.
sorszám: 39209 (118816)
(előzmény: -ricsi-, 2009-11-21 19:48:25)

 
 
-ricsi-
válasz erre | email2009-11-21 19:48:25
ha tényleg ilyen terveket forgatsz a fejedben, az alkatrészek rögzítéséhez van más megoldás is a műgyantán kívül...

szakmai gyakorlatomon bányákban robbantáshoz használatos robbantószerkezeteket javítottunk... ott az elektronika purhabbal volt kinyomva... tökéletes rögzítés (latyakba dobálták, néha 1-2 csákány átütötte a falát, lepotyogott a ZIL-röl stb.) és alkatrész csere esetén egy csavarhúzóval szépen kikapírgálható...

és nem melékesen olcsóbb is...
sorszám: 39208 (118815)
(elözmény: Árpád, 2009-11-21 12:09:30)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-11-21 19:46:46
A kérdés nem az, hogy mennyi a motorod értéke, hanem hogy mennyit érnek a végtagjaid? Nem csak az esés miatt, mert ugye normális ember nem akar esni és általában nem is esik, hanem az ízületek nem bírják a huzatot.
Egy normális ETZ árából amúgy teljesen jól fel lehet öltözni.

Motoros ruha alá az időjárástól függően öltözök. Ha nincs melegem akkor az utcai ruhára ráveszem. Ha jó az idő akkor viszont alsógatya, póló van csak alatt.
Nekem van termi ruhám is motorhoz abban kényelmesebb motorozni, mert vékonyabb ott meleg ahol kell, és ott szellőzik ahol kell.
sorszám: 39207 (118814)
(előzmény: Kacsás, 2009-11-21 19:02:22)

 
 
Kacsás
válasz erre | email2009-11-21 19:02:22
Haho!

Megkérdeztem a jawan és a ruha közt is, de very interesting volt mindenki. Hát:

Piszkosul amatőr amit kérdezek, de nekem idén tavaszig semmilyen ruhám nem volt a 10 év kisebb-nagyobb szakadásokkal telt motoros pályafutásom alatt (bukósisakot leszámítva) amit direkt motorotáshoz gyártottak volna. Ez mind azért, mert egy komplett kabát, nadrág, cipő, kesztyű, bukó összeállítás magasabb értékett képvisel, mint a 3 motorom összértéke. A dzsekit amikor vettem, mondom is az eladónak hogy én ennyiért szoktam motort venni, amibe ez a kabát kerül, nem pedig dzsekit...

Nade, amit kérdezek. A nagyok hogy hordják a motoros nadrágot? Úgy hogy aláöltözetként ott van alul az utcai ruha, vagy aláöltözet + motorosnadrág + hátizsákban az utcai?

Bocs+kösz

LeQuack
sorszám: 39206 (118813)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-11-21 18:50:12
Hasalhatnék valamit, de inkább bevallom, nem mentem tartóssan anyit vele.Aki ismer engem, már azon is csodálkozik, hogy egyáltalán kipróbáltam, hogy tud ennyyit menni. Motortól függően 70 és 80 között érzem jól magam az úton. Eseteleg csúcs stabil járgánnyal 90 ami tetszik. Az ereje miatt használok 250. 350 köbcentis motorokat. Űtálom amikor az emelkedőn lehal a jószág. Ebben a jawa a jobb. Igen csak emelkedőnek kell ahozz lennie valaminek, hogy gázt keljen adnom neki a lelassulás elkerülésére. Az ETZnek azért kell a gáz, ha feltámad a szél, vagy emelkedik az út. A 125ök nagyon észreveszik a növekvő terhelést, legalábbis az én izlésemhez képest. Persze előzésnél sem hátrány az erőtartalék. Szóval nem megyek 250 alá köbcentiben, de 500 fölé sem valószínüleg. Tehát a 120ról kérdezzél meg mást.:D
sorszám: 39205 (118812)
(előzmény: szsrobert, 2009-11-21 18:10:25)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-11-21 18:10:25
120-nal mennyit ker a Jawa?
sorszám: 39204 (118811)
(előzmény: Árpád, 2009-11-21 14:47:08)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-11-21 15:09:00
Kompletten olyan 6-7 ezer körülre kalkulálom jelenleg az egyhengerest. Csak az elektronika 4-5 ezer körül lehet talán. Darabonként kompletten kb kétezer, kétezer ötszáz forint az elvárt hasznom. A 2.5 teljesen kielégítene, a 2 alatti csak akkor jöhetne számításba, ha nagy lenne a darabszám, és sikerülne a vele való melómat leszorítani. Jelen forint árfolyamnál 2000 forintos órabér megfelelő lenne. Ha van tanítványom, évek óta enyit kérek el. Azóta persze drágult az élet, de nőtt a kiszolgáltatottságom is.
Jut eszembe:Dobozolás nélküli elektronikát tudok per pillanat is adni egy hengereshez 3ezerért, kéthengerest 4 ért.A jeladó rész is megboltolható valahogy már most is. Alig drágábban be is szerelem, ha valaki elgurul hozzám, vagy elvisz autóval a tethelyre. De véleményeket örömmel fogadok az árral kapcsolatban, hogy lássam a kereslet kínálat helyzetét.Nem akrok senkit megkopasztani, viszont nekem is kelle a pénz.:D
sorszám: 39203 (118805)
(előzmény: LG TS, 2009-11-21 14:36:02)

 
 
Árpád
válasz erre | email2009-11-21 14:47:08
Igen, a jawák kevesebbet zabálnak, tapasztalataim szerint főleg a a 638 előttiek takarékossak.a 634 akár 4 literre is leszorítható egy primitív előgyűjtás szabályzós elektronikus gyújtással. Az enyém mechanikus megszakítóval, normális karburálással fogyaszt kb anyit mint az ETZ-m lekarburálva.Viszont a jawám a mostani beálítással erős mint az állat, a végsebessége is bőven 120 felett van.A pontosság kedvéért le kell írnom, 634/5 ről van szó. A per szám sokat számít a jawáknál. Az alacsonyabb peresek jóval gyengébbek.
sorszám: 39202 (118804)
(előzmény: szsrobert, 2009-11-21 13:55:35)

 
 
LG TS
válasz erre | email2009-11-21 14:36:02
Engem érdekelne a gyújtás, de főleg a várható ára.
sorszám: 39201 (118803)
(elözmény: Árpád, 2009-11-21 12:09:30)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-11-21 13:55:35
Valóban keveset jártam 250-essel, csak az A korlátlan vizsga, felkészülés alkalmával. A kis ETZ is 4-4,5-öt eszik 70-80-nál.
A Jawa beéri az MZ-nél kevesebb abrakkal is?
sorszám: 39200 (118800)
(elözmény: Árpád, 2009-11-21 12:16:43)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu