:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Én már célozgattam arra, hogy az ETZ falánk egy állat.:)
Aki nem elég gazdag ahhoz, hogy etesse, az vegyen egy új Hondát.:D
A gond csak akkor van, ha kiesik az első vagy a hátsó kerék út közben.:) Akkor nem biztos hogy módunknkban lesz megállapítani hogy szart vettünk.:D
Azt hiszem, itt még nem sütöttem el az idetartozó humort:
- Mi az, feldobod, utánna nem látod többé?
-A talpad. :D
Csutkagázon megyünk vele 250km-t, és ha bírja, jó az általunk váárolt portéka. Kivéve, ha a csutkagáz 60km/h. :-D
Akkor az én 150-125-ös ETZ-m a xar. 2,7- 2,8 csak városon kívül, folyamatos 50-nél sikerül. E85-tel 3,7l, azzal inkább hajtani érdemes, 80-as tempónál kerül annyiba, mint benzinnel az 50. Az általad leírt üzemmódban 5 liter felett enne az ETZ mexakadós gyújtással. 80-nál 3-3,5 literre a shaggem verném a földhöz örömömben.
Így is lehet fogalmazni.:D
Persze, hogy a tolásra értette. Elettromodulátor dvá. :)
Frissenvásárolt motorral 230km-t bevállalni nagy bátorságra vall. :-)
Sziasztok.
Érdekel itt valakit mz ts 125ös alkatrész?
Írj mailt ha igen.
Jelenleg az 1es és 3as használható fokozatom, 2-4 ből kidobálja, de inkább 4 ből, ráadásul ebben a fokozatban nem csinál semmit, csak a fordulat esik vissza, a sebességet még tartani sem tudja, inkább csökken amíg ki nem löki. 100as fúvókám van és 24es karbim, új légszűrőm, és a kipuffom is ki van égetve, szétvágva-összeheggesztve. Kicsit kifúj a hengerfejnél is. Jövő 7en nekiállok szétszedni, ill beszereztem egy el.gyújtást, majd jövőre beszámolok.
Szerintem azt a biomechanikust arra értette, hogy tolta, nem az etanolra. :D
2,73 nekem normál használat. (125ös 57mm-re fúrva,100as főfúvóka 24mm-es porlasztó.) amibe van minden, néha 90-100 rövid ideig, aztán 80 tartósan, aztán meg hülyéskedés lakott területen. lehet hogy sokan nem gondolnak erre, de azért megemlíteném: egy jó elektronikus gyujtásom van, ami 10-12mm-ről röhögve odavág egy gyufaszál vastagságú szikrát. azért ez is számít. meg a tiszta gyári dob is számít. meg a tiszta gyári légszűrő is számít, stb... pl a TS 250/1 így hogy van egy vadi új gyári porlasztója, egy jó gyári légszűrőbetétje, egy kiégetett gyári kipufogója(most van benne 2400km, és szó szerint száraz a vége Mol sprint olajjal, 1:40) a gyertya őzbarna, a gyujtás elektronikus, és még sorolhatám, ha nem húzom neki, és beérem max80al, akkor 3 és 3,5liter között van. ha nyúzom kissé, és 100al megyek tartósan, majd néha még elnyüstölöm 120ig, meg gyorsulgatok vele mindenfelé, akkor evett 4,5 litert. ja, túláttételezve(21fogú lánckerék) 140es főfúvókával(mert azt kérte) ez nem kamu, csak magamat csapnám be.
szerintem egy 90-100as főfúvókájú kis TS torkán 6 litert átnyomni legfeljebb kompresszorral lehet. de mivel ennyien mondjátok, kénytelen vagyok bevenni.
Nem akarom a hazai szakikat bántani, De szinte minden megoldás jobb , mint egy utángyártott dob.Bár én inkább az ETZ dobokat ismerem. Hihetetlen különbség van egy utángyártott és egy gyári dobbal közlekedő TZ között. Több lóerő.A török dobokat eddig még jónak találtam, talán csak a korrózió tűrésük rosszabb az eredetinél.
Szerintem akkor is megéri a régi dob felújítása, ha végül többe jön ki mint az új vacak.De aki nem annyira érzékeny a külcsínyre, síma kiégetéssel használhatóvá teheti a régi dobot.
a lényeget egyáltalán nem lehet kitakarítani égetés nélkül, legfeljebb akkor ha totál szétvagdosod, ízekre. és az hogy sokáig füstöl, az nem érdekes. egy ekkora kokszmennyiség minden előkészülettel együtt nálam kb 30-40perc meló, aztán a polírozó spanom meg szebbé varázsolja mint volt. ennél tisztább egyszerübb szopásmentesebb eljárás nincs. a polír 2 rugó, az égetés a jó cél érdekében 1000pénz. ennél jobb ajánlat nincs. postán ideküldöd, én meg visszaküldöm, ha kész. ami sokba van, az az hogy a polírozóhoz el kell vigyem, és az két út, mert nem igen szokott lehetőséget adni arra hogy megvárjam. az még összesen 120km nekem. annak üzemanyagköltsége is van.+postakültség.. kb egy új gagyi dob árából van meg egy teljes felújítás. na de az sok ezer km-en keresztül nincs gond. ha nem tetszik, akkor ki lehet hagyni a polírt, nézel szombathelyen egy ilyet és megcsináltatod ott. biztos meg tudják oldani. amúgy én budapest mellett lakom. és a kis TS-t szombathelyen vettem:D saját lábon jött 230km-t, úgy hogy 18évet állt elötte.
Mindenkinek köszönöm a felajánlott kiflit, de úgy néz ki, sínen van a dolog. Csak a vonat ne jöjjön.:)
Az eset kapcsán arra gondoltam, akinek van eladó cucca, küldje el nekem mailban, felteszem az oldalamra. Még nem igazán térképezte fel a Google, de azért így is növeli valamennyire az eladási esélyeteket. Nekem pedig jó előpróba a későbbi bizniszemhez.Ha lenne kapás valamire, a kuncsaftot majd elirányítom mailban a tulajhoz
Szóval aki gondolja, küldje el a listát.Persze jó lenne valami kiinduló árat is írni.Ha több is van valamiből, eltérő áron, akkor azt még átgondoljuk, hogy oldjuk meg.
Mennyi lehet az MZ menetellenállása 50km/h-nál?
A 125-ös ETZ 7000W-jából indultam ki , amivel 100km/h-ra képes.
A gördülési ellenállása 200kgx9,81x0,02x27,7m/s= 1087W
7000-1087=5913W a légellenállás. Mivel köze négyzetes a teljesítményigénye, ezért 50-nél ennek negyede, 1478,25W, gördülési pedig fele, 543,5W. Együtt 2022W a teljesítményigény 50km/h-nál.
Az erősen gagyi 500g/kWh-val számolva 100-nál 3500g, azaz 4,73 liter(Jó lesz az 6nak is a valóságban :-) ), 50-nél 2,73 litert kellene ennie 100km-en. Utóbbi már sikerült, de az 500g/kWh érték nagyon rossz.
Jól számoltam?
Sokallom. Iagazd van, a bioetanol környezetbarát, és jó üzemanyag. :-)
sorszám: 39250 (118926)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-11-28 18:01:23)
Négy literrel 89 km-t füstöl végig a kis TS-em, de biomechanikusan rádobtam 5.6 km-t hegyen -völgyön, esőben.Kidöglöttem. Azóta sörözök..
Nekem is van fölös villakiflim, ha kell! Ne ess kétségbe! Maximum elboltoljuk barkas gyújtásba.
Azért jó nagy parasztság letörni és egy szót sem szólni róla.
Elmennek a francba. Mindig a kisemberrel csesznek ki :(
OK. A pontosítást majd lemilezzük.
Hát... mivel motorfelújításban vagyok, alkatrészek pedig vannak sz*rásig, ezért is adom el... és ha küldenél nekem valamit, az plusz postaköltség, annyiért meg odaadom a villakiflit :D szóval maradjunk a pénzben, de ráér mondom. Majd írj egy mail-t hogy és mikor szeretnéd intézni.
A lámpa nem tört el, csak a tartófül. Foncsorom pedig van minden féle foglalatú izzóhoz. Van vagy négy. + ami benne van most.
Megboltolhatjuk a dolgot. Első ötletként mit szólnál egy valamilyen originál Árpád féle elektronikához, egyenesen a mestertől, a nevedre dedikálva? :D
Van a háznál gyújtás, fesszab, de még ledes pótféklámpa is, 12 voltoshoz készült. Van minden. Csak villakifli nincs, igaz, az nem elektronikus.:D
De végszükségben persze pénzről is szó lehet.
Bár Könyves Kálmán azt mondta, ami nincs, arról szó ne tétessék.Persze ő a boszorkányokról mondta, de azóta a pénz is eltünt kishazánkból.
jah és elég ha csak a postaköltséget fizeted, a többi ráér...
Üdv! ez elég szomorú... nekem van eladó villakifli és lámpa is (igaz sajnos a vezeték bemeneteknél picit horpadt és nem H4-es, de gondolom a foncsorod nem sérült). Ha kell, akkor egy számodra reális áron elboltolhatjuk. Itt esz a fene egy fél 125-ös ETZ-t... jó lenne már szabadulni tőle :D
találtam egy oldalt:www.2takt24.de
Az oldal bal oldalán vannak alkatrészek mz hez
Üdv minden vállalkozó szelleműnek!
Gyakorlati tapasztalatokat szeretnék gyűjteni a programozható előgyújtásvezérlő ETZ 250-en való alkalmazásáról
köszönettel:
csatho.daniel
Üdv.Van valakinek etz generátorosra alakított ts-e?Ha igen a közdarab paraméterei érdekelnének.Lusta vagyok méregetni.Bocsánat azoktól akik most háborognak,mert már ezerszer le volt írva,de nincs kedvem visszalapozni 600 oldalt,a már említett lustaság miatt.
Elegem van mindenbvől!:(
Ma délután lementem a parkolóba fizetni a havi manit, és mit látok?%%% Letörték az első lámpám. IIIdén tehát mát biztos nem megyek sehova. Nincs pénz alsó kifli vételre. De ráadásul ha tudnék kiflit szerezni ezrekbe kerül a jegy a bkv-re, amivel elmennék érte. Arról már ne is beszéljünk, hogy egy alsó kifli csere mennyi munkával jár.Vasárnap lemegyek újra a parkolóba, mert akkor van ott az az ember, akinél valszeg történt a dolog, mert ő mozgatta át egyik helyről a másikra a motorom, mert nem tettszett neki az eredeti, kiírt helyén. Szerintentem a lámpánál fogva akart neki segíteni valaki közép sztenderdre tenni a motort. Ha nem tudok megeggyezni vele, akkor megpróbálom jogi útra terelni a dolgot.
Azóval útálom az életet, de rendesen.
jó hát megnyikkani nemfog sztem semmivel max 1 kerékre áll.Épp most néztem ford mustangokat,na azok megnyikkannak:))
14-essel nem nyikkan. 5-ben nem kell szembeszélben sem visszaváltanom. Olyan, mint 16-ossal a 4. fokozat.80 felett úgysem megyek vele.
:)
Sztem kell egy 11es vagy 12es jawa mustang kislánckerék aztán nyikkan sztem:)Majd egyszer próbaképp felteszek az mz re egy 11est meg 12est meg 13-14 et,mert mindegyik van nekem.15volt már fent de 16 al járok.Csak azt nem tudom h a kis lánckerék miatt(kb 11-12 essel) a lánc nem éri e el a lengővillát.
Olyan kipufogót készítsetek, amivel 2 literes fogyasztás mellett gázadásra nyikkan a hátsó gumi. :-)
aztánmeg szépen összehegeszteném utána.A bilincs miatt semmi sem látszik majd.Teljesen szét lehet igy szedni?
nincs mivel kiégetnem,meg ha ennyi van benne sokáig tartana a füstölés meg jól el is szineződne.Mért ha a gyári hegesztésnél elvágom akkor szét tudom szedni és kipucolni teljesen nem?Te is szétvágtat azt amiről cikket irtál nem?
Te miskolci vagy?Mert én meg szombathely melletti igy van távolság:)
legnagyobb baromság szétvágni, de te tudod.. amúgy minek akarod szétvágni? a kiégetett dob ugyanazt tudja zajmentesen, mint amit a rövidröl leírtál.
nem rossz ám a rövid dob.Tudod hogy megy vele,kipörög amig csak bír,és hidegen indulás után is pl 2 be megy 35-40 et(persze csak próbáltam),mig ezzel a hosszu dobbal 30 körül ilyen szabályozós hangja van és el kell váltanom 3 ba.Meg a hosszu dobbal 40-50ről nem is akar kipörögni ha kiérek pl a városból,vissza kell tennem 3 ba és ugy.A rövid dobbal 40től simán kipörög hamar.Szóval azért megtartom ám a rövidet is,majd ha ki lesz égetve vagy pucolva a hosszu dob akkor megpróbálom ezt is azt is.
Amugy én nem szeretém kiégetni a hosszut,szeretném szétvágni.A gyári összehegesztésnél akarom szétvágni.Van ehhez a megoldáshoz leirásod vagy segitséged?Vagy csak a legkülső falat vágjam át fűrészel de vigyázzak h beljebb ne vágjam el?
na, megnéztem. itt van a javaslat: azt a levágott végü gyári, de elbarmolt dobot tedd el dilizni, mert másra nem való.
a mellette lévő esztétikailag is bőven jó állapotú gyárit meg ki kell égetni, és el fogsz ájulni, mennyivel jobban megy mint a levágott végű, amellett, hogy még jóval csöndesebb is. ha nem bízol magadban, akkor hozd el és megcsináljuk nálam.
köszi szépen megnézem, ezzel is okosabb lettem
Sziasztok!
A 250-es ETZ-ben és a 250-es Trophy-ban ugyanolyan a csapszeg, és a tűgörgő? Hol lehet jó minőségűt kapni ezekből? (ES 250-be)
Hali! Itt: http://szocimotoros.hu/hu/szerviz/35 találsz róla leírást, hogyan kell szétszedni. A kézikönyvben 77ml olajat ír száranként.
te nem jársz fórumozni a torzsasztal.hu-ra?Mert oda tettem fel képet milyen dobjaim vannak. http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9028182
ez a teljes címe a helynek.Mert van egy rövid dobom,lehet mondtam már,az a gyári összehegesztés (A hátsó tartóbilincs alatti)után 3 cmrel van levágva,és igen jól megy vele a motor és ez a rövid dob 2.2 kg.
az rohadt sok:D!
2650g hajszál pontosan.
heló
Mennyi a tömege egy kiégetett kis ts kipufogó dobnak?Ami nekem van az nincs kiégetve és 3.5 kg konyhai mérlegen mértem.
heló
Mennyi a tömege egy kiégetett kis ts kipufogó dobnak?Ami nekem van az nincs kiégetve és 3.5 kg konyhai mérlegen mértem.
Hali! Kellene egy kis segítség: szétkaptam a hátsó lengéscsillapítót (kivettem a rugóból) mert fossa az olajat. viszont itt megakadtam: hogy lehet szimmeringet cserélni benne illetve mennyi olaj mehet bele? MZ rugós lengéscsillapítóról van szó. köszi
ne keverd össze a váltóvillákat, és próbáld meg, hogy jobb oldali blokkfél nélkül végig lehet-e kapcsolni az összes fokozatot(értelemszerüen az 5. már nem müködik), de fontos hogy a kódhengert végállástól végállásig tudd forgatni. akkor jó lessz tutira. és azért nem ott áll meg, mert igyekszik valamelyik sebességben lenni, tehát az 1. és a 2. fokozat között erőszakkal tartja az ürest a golyó, meg a rugó.
sziasztok!
minap szétszedtem 125 ös etz met. Mikor raktam összefele elgondolkodtam azon hogy a kapcsolóhenger összerakási helyzetben nem ott áll ahol érintkeznie kéne az üresállás jelzővel. ugye máshogy nem igazán tudom belerakni a kapcsolóhegert mert a sebességek vájatai adottak. Én csinálok rosszul valamit?
Nem tudom, melyik verzióval próbáltad, de megnézem, melyik nem megy most. Ha nem pont most nézted, akkor a hely volt a hibás, ahova az egyik verziót tettem.Jó helynek tűnt, de csak tűnt, mert rendszeresen elérhetlen.:( De ami még nagyobb baj, át is irányítja hülye helyekre az embert amikor éppen nem megy.Természetesn átpakoltam azt is oda, ahol a másik van. Az kevesebb szolgáltatást nyújt, de eddig szinte mindig elérhető volt.Tehát jelenleg két külön verzió van a biztonság kedvéért : a www.takacsweb.co.cc és a wwww. takacsarpad.co.cc. A takacsweb.co.cc az elsődleges, a másikra csak idővel kerülnek át a változtatások.Ez gyakorlatilag folyamatossan működött, ahogy észrevettem.Már a Google is elég rendesen feltérképezte.
A www.takacsarpad és a www.takacs-arpad.tk csak átirányítás az előző nevekre.Minden variáció elmegy néha www nélkül is, de úgy bizonytalannak tűnik, tehát érdemes kiírni. Azért van ez a káosznak tűnő dolog, hogy későbiekben tuti működjön folyamatossan az oldal. Tegnaptól kezdve a kísérletezgetést egy harmadik helyen végzem, tehát elvileg nem lesz túl sok fennakadás többé.
Még egyszer: a www.takacsweb.co.cc-t használd, az meglehetősen biztos.Tezsek fel ma vagy holnap még Kárpátiát és pár játékot.:) A napokban a szakmai részt is bővítem.
Nem tudom, melyik verzióval próbáltad, de megnézem, melyik nem megy most. Ha nem pont most nézted, akkor a hely volt a hibás, ahova az egyik verziót tettem.Jó helynek tűnt, de csak tűnt, mert rendszeresen elérhetlen.:( De ami még nagyobb baj, át is irányítja hülye helyekre az embert amikor éppen nem megy.Természetesn átpakoltam azt is oda, ahol a másik van. Az kevesebb szolgáltatást nyújt, de eddig szinte mindig elérhető volt.Tehát jelenleg két külön verzió van a biztonság kedvéért : a www.takacsweb.co.cc és a wwww. takacsarpad.co.cc. A takacsweb.co.cc az elsődleges, a másikra csak idővel kerülnek át a változtatások.Ez gyakorlatilag folyamatossan működött, ahogy észrevettem.Már a Google is elég rendesen feltérképezte.
A www.takacsarpad és a www.takacs-arpad.tk csak átirányítás az előző nevekre.Minden variáció elmegy néha www nélkül is, de úgy bizonytalannak tűnik, tehát érdemes kiírni. Azért van ez a káosznak tűnő dolog, hogy későbiekben tuti működjön folyamatossan az oldal. Tegnaptól kezdve a kísérletezgetést egy harmadik helyen végzem, tehát elvileg nem lesz túl sok fennakadás többé.
Még egyszer: a www.takacsweb.co.cc-t használd, az meglehetősen biztos.Tezsek fel ma vagy holnap még Kárpátiát és pár játékot.:) A napokban a szakmai részt is bővítem.
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|