hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. április 27. vasárnap 
Zita

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

szsrobert
válasz erre | email2009-12-04 07:20:59
A gyártó megadja a termékén a legnagyobb, tartósan kivenni ajánlott áramerősséget, ez 20Ah akkunál 5A. Jobban terhelve jelentősen csökken az akkuból kivehető kapacitás a belső ellenállása miatt. Tehát 20Ah-ből lesz 10Ah kivehető, ráadásul még a kapocsfeszültség is esik. Romlik a hatásfok. Az akku lehet , hogy 200 ciklus után kukaéretté válik, magas ára miatt drága mulatság. Kis árammal terhelve nagyon sokat kibír. A járműindító akkuk egy mélykisütése felezi a kapacitásuk. azokban kevesebb az ólom, vékonyabbak a lemezek. Kis áramot rövid ideig le tudnak adni, de utána tölteni kell őket, mint ahogy teszi is a jármű elektromos rendszere. Inkább dragba lennének jók. A munkaakku pedig kisebb áramot tud hosszú időn keresztül, a 10,5-11V-ig kisütés sem tesz akkora kárt benne.

"3921 válasz | megnéz 2008.10.17 17:49:52 © (78)
Részvétem! Nekem kicsit korábban a Baroni 2000W-be sikerült belenyúlnom potom 490.000-ért. de a végeredmény ugyanaz! 3 garnitúra akksi után most porosodik a műhelyben és minden alkalommal amikor elmegyek mellette eszembe jut hogy mekkora egy barom vagyok.
Előzmény: medium84 (77)
medium84 válasz | megnéz 2008.04.22 18:02:48 © (77)

Tavaly július elején vettem egy Baroni EFV-150-et majd' 300 ezerért...bár ne tettem volna. A robogóban most van kb 700 km és már 12 km-t sem megy el egy töltéssel. :( Az összeszerelés minősége siralmas. Az az igazság hogy sokkal jobban jár mindenki, ha fele ennyi pénzért vesz egy benzines robogót bármelyik áruházban, mert még a legolcsóbbak is gyorsabban mennek (ez max 55km/h-t megy kb fél km-es gyorsulás után), és ha kifogy a benyó nem kell 8 órát tölteni, ugyanis ennyit kell, nem 1-et. Szóval tragédia hogy kb 2-3 hónap használat után már szarok az aksik.

Annakidején belevágtam, mert jó poénnak tűnt...most már pénzkidobásnak.

Ha vannak kérdések szívesen válaszolok."
sorszám: 39315 (119064)
(előzmény: Atilla, 2009-12-03 21:02:18)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-12-03 23:36:12
most nem azért a húsz fillérért... sikerült már valakinek olyan tuningot csinálnia közúti használatú járműbe ami megérte? mert nekem még nem. csináltam rezonátort, szegényre karburált blokkhoz, ment mint az állat, zabált 2 litert, aztán megragadt 500km után.ja, addig meg meg akartak ölni a hangja miatt. csináltam erős wartburgblokkot, ami viszont a szériához képest jobban forgott(mint az állat), de de annyival szarabbúl is ment alacsony fordulaton, mindez iszonyatos fogyasztással, aztán csináltam 1 sebességes babettát, ami ment 70et.. annál láttam először törött hajtórudat. kb az 5. "nézzük hol a vége húzatásnál"... most pl egy trabant lendkereket próbálok megszabadítani néhány kilótól, meg a generátort alakítottam súlytalan szíjfeszítővé, ez az első ami széles tartományban húz jobban mint a gyári amellett hogy a fogyasztása nem változott, éppen csak hasznavehetetlenné vált, mert nincs fogaskoszorú az önindítónak, meg nem tölti az aksit.. végülis nem baj:D

most meg elektromos MZ a sláger:) megnyugodtam , hogy nem csak én vagyok hülye:D
sorszám: 39314 (119063)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2009-12-03 21:35:04
Már nem jó a saját 2T? Heggesztőtrafó kerékkel saját dudával a cuki?
sorszám: 39313 (119059)

 
 
Atilla
válasz erre | email2009-12-03 21:03:42
Az nagy parasztság!
Ráadásul általában szerencsétlen agyonfizetett kutastól vonja le a kedves főnöke.
sorszám: 39312 (119057)
(előzmény: Laca_D, 2009-12-03 20:53:47)

 
 
Atilla
válasz erre | email2009-12-03 21:02:18
Megnéztem a neten, nehogy hülyeséget beszéljek.
50ah-s kapacitású akksit nem találtam. indítóáramban a 47Ah 380A-t bír, szóval az a 400A jó tipp volt.

Az ára viszont húzós!
Itt találtam a legolcsóbbat:
http://apronet.hu/freesearch.php?mit=munkaakkumulátor
Persze ez eléggé zsákbamacska.
sorszám: 39311 (119056)
(előzmény: Atilla, 2009-12-03 20:50:28)

 
 
Laca_D
válasz erre | email2009-12-03 20:53:47
tudok jobbat.
benzinkút bemész
tankolsz etz-t nyugodtan full tele
mosolyogsz
megköszönöd.
elhajtasz.
Fizetni nem kell.
Ha van pofád bemész és kérsz 1 liter olajat mert nem hoztál.
vigyázz a huszezres álomhatárra.

És nem történik semmi.
Itt élünk Abszurdisztánba.

MÜKÖDIK bár én nem probáltam.
sorszám: 39310 (119055)

 
 
Atilla
válasz erre | email2009-12-03 20:50:28
Nem sok az hidd el, egyrészt nem mész mindig nyél gázon, másrészt egy 50Ah akksi rövid időre kb 400A körüli áramerősséget normálisan kibír.
sorszám: 39309 (119054)
(előzmény: szsrobert, 2009-12-03 19:26:22)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-12-03 19:26:22
Mint írtam, napelem, szélgenerátor. Az akkut újra lehet hasznosítani. Fékezéskori visszatöltés arra alkalmas vezérlővel megoldott. Nekem szimplán is viszatölt, ha elég magas a sebesség. Vagy 12-24V-ra kapcsolod az akkukat, akkor már kis sebességen is(12V-ra 15km/h). 10A-t már mértem. Már 5kW leadott is 6200w felvett. 48V 130A. Ez elég sok az 50Ah akkunak.
sorszám: 39308 (119052)
(előzmény: Atilla, 2009-12-03 15:32:47)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2009-12-03 17:06:34
http://auto.indavideo.hu/video/Elektromos_bobber meg előztek titeket:D
sorszám: 39307 (119048)

 
 
Atilla
válasz erre | email2009-12-03 15:32:47
A cél szép, ezt szerintem nem vitatja senki. Csak az a baj vele, hogy a villamos energiát is meg kell termelni, illetve pár évente egy mázsányi kidobott akkumlátor is elég szennyező.
Szóval szép szép, de nem annyira.
Ha fékezéskor vissza tudnád tölteni, az már kicsit szebb lenne.

Én ha ilyenre adnám a fejem simán vennék 4db 50Ah munkaakkumulátort. (Mint amit a csónakok használnak)
Az sorban 48V lesz. Hozzá egy minimum 5 de inkább 8-10Kw-os motor.
Ha jól tippelek ezzel kb 1 órát tudsz motorozni visszatöltés nélkül.
(Persze, ez a stílusodtól is függ, lenyomhatod fél óra alatt is)
sorszám: 39306 (119047)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-12-03 09:46:53
Az üzemanyag árában berfizetett adóval támogatod a jelenlegi rendszert, ahol az adófizetők által befizetett összeg jelentős része magánszemélyek zsebébe, pártkasszákba áramlik. Nem a mi életünk jobbra fordítására használják fel.
A járművek hajtásához szükséges elektromos energiát szélgenerátorral, napelemmel is meg lehet termelni, ráadásul környezete nem szennyezve. Kis menetellenállású járműhöz kevés energia szükséges, tehát kis méretű és árú napelem, szélgenerátor is elegendő lehet. Természetesen az állam működéséből hasznot húzók ebben nem érdekeltek, ezért támogatás helyett inkább akadályozzák azt. Ebből adódik a szélgenerátorok , napelemek, akkumulátorok magas ára, és a magas ár magas adótartalma. Tehát minél alacsonyabb áron érdemes vásárolni.
sorszám: 39305 (119045)
(előzmény: Semi, 2009-12-02 21:40:41)

 
 
válasz erre | email2009-12-03 09:40:43
Én a svájci részecskeütköztetőt tervezem beépteni egy Mz-be. Egészen jól haladok, az is árammal működik.
sorszám: 39304 (119044)
(előzmény: waresz, 2009-12-03 02:37:36)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-12-03 02:37:36
basszus, nukleáris energiával hajtott jármű.. inkább ezen agyaljunk.. nagy teljesítmény, hosszútávon:D
sorszám: 39303 (119043)
(előzmény: Semi, 2009-12-02 21:40:41)

 
 
Semi
válasz erre | email2009-12-02 21:40:41
Én nem érzem hogy helytelen társadalmi formát képviselnék csak azért mert benzint használok a fosszilis energiák közül.:-O
Nem érzem semmivel sem helyesebbnek a szénből vagy épp nukleáris energiából előállított energiák használatát gépjárművek mozgatására. :-)
Ráadásul, hogy ezeket is tárolják, termelik, szennyeznek vele stb. Attól még hogy nem itt keletkezik nálam a szennyező anyag hanem néhány ezer kilóméterrel odébb, még nem leszek környezetvédő! :-)

ciao
Semi
sorszám: 39302 (119041)
(előzmény: szsrobert, 2009-12-02 20:47:47)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-12-02 20:47:47
Honda Innova, CBR 125 1,7 literrel is elmehet tulajok szerint(index Innova fórum). De az is a fosszilis üzemanyagot használja, és annak megvásárlásával is fenntartom a jelenleg fennálló helytelen társadalmi formát. A megtérülési ideje hosszú, nem vagyok motoros futár. Abba bele sem merek gondolni, hogy ellopják. Sajnos gyakran előfordul.
sorszám: 39301 (119038)
(előzmény: Keri, 2009-12-02 16:44:16)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-12-02 20:43:59
Mert a Li akkuk drágák. Most szart be a laptopomé is. 2 év alatt használtam 4-szer akkuval...Hogyan vehetem a töltő hatásfokát 99%-ra? Én volnék a legboldogabb, ha a villanyóra által kijelzett, és fizetendő fogyasztás 99%-a jelenne meg egyenáramként. De ez csak álom. Mint írtam 48V-os a rendszer, ebből adódóan 4 akkuval. Értelemszerűen nem várhatok tőle sokat, még 1kW-os motortól sem. Vagy szépen poroszkál a gép kis költséggel, vagy gyorsul, és megy, de akkor a túlterhelt, gyorsan kapacitásvesztő akkuk ára többszöröse lesz a fosszilis üzemeltetésének. Tele van a net, fórumok 1-2kW-os elektromos robogók tulajainak véleményével. A második, harmadik akkupakk(szilikonos akku) vásárlása után a gép a sarokban porosodik, és a tulajok várják a fél millióért vásárolt gépük számára a jó teljesítőképességű akkuk árának megfizethető mértékre csökkenését. Aki nem bir a jobb kezével/lábával, annak mélyen a zsebébe kell nyúlnia.Majd leírom a fejleményeket, és a menetellenállásmérés eredményeit.
sorszám: 39300 (119037)
(előzmény: Keri, 2009-12-02 15:36:35)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-12-02 16:44:16
Ja tudom, amiért nem 4T motorral jársz :)
Pedig olcsóbban megúsznád azt mint az MZ hibridesítését és még a megtakarításod is nagyobb lenne.

Gondold el milyen lenne egy 2literes fogyasztású kis 4T motort hibridre alakítani ;))))
sorszám: 39299 (119030)
(előzmény: Keri, 2009-12-02 15:36:35)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-12-02 15:36:35
Egy kicsit túlzásba viszed a szőrszálhasogatást, de ha így van, akkor miért nem li-po akkut használsz annak 99% a hatásfoka, nagy áramokat tud, könnyű és nagy kapacitású, ráadásul a fajlagos ára is ennek a legjobb, mivel ez bírja a legtöbb ciklust.

A töltő hatásfokát pedig 99%-ra veheted.

De ha úgy gondolod az ólom akku a leg megfelelőbb neked, használd nyugodtan. Nem fog senki haragudni rád, én csak azt mondom 3db riasztó akkutól és 300W bringába való motortól ne várj sokat.

Majd számolj be hogy mire jutottál.
sorszám: 39298 (119029)
(előzmény: szsrobert, 2009-12-02 12:25:09)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-12-02 13:01:53
Az én bringám 20kg akkuval(45kg össztömeg) 48V-on 1A-el 10-et, 2A-rel 18km/h-t megy. A 180W-os kerékpár megy 25 körül.
sorszám: 39297 (119026)
(előzmény: Keri, 2009-12-02 12:14:55)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-12-02 12:25:09
Nem az önkisülése a lényeg napi használatban, hanem a betöltendő feszültség-áramerősség, és a kivehető feszültség-áramerősség szorzata.
Nézd meg a töltőket. 1000mAh-t 100mA-rel 14 órát tölt. NiMh-nál a töltési feszültség az ólomakkuhoz visztonyítva magasabb. És még a töltőnek is van vesztesége, jó esdtben 60-70%-át adja ki egyenáramú teljesítményként a hálózatból felvettnek, amiből még mindig disszipál el a feszültség/áramkorlátozás.
sorszám: 39296 (119023)
(előzmény: Keri, 2009-12-02 12:17:34)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-12-02 12:17:34
A vartának vannak olyan NiMH akkujai aminek nagyon kicsi az önkisülése, akár még 1 év után is használható. Szerintem ez lényegesen jobb hatásfokkal rendelkezik mint a régi hagyományos NiMH.
Másik hogy szerintem a bringádban lévő ólmos akkuk sem jobbak hatásfokra mint a NiMH-k.
sorszám: 39295 (119022)
(előzmény: szsrobert, 2009-12-02 08:43:55)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-12-02 12:14:55
Az szerintem régen volt.
Nem fog 20-al menni. Annyit a bringák mennek, lényegesen kisebb tömeggel, lég és gördülési ellenállással.

Hondám is hibrid mert az önindítóval tud menni is :) de csak 5km/h-t. Pedig az 30A-et vesz fel 12V-ról (300w felett)
Egyszer amikor elszakadt a kuplung bowden úgy közlekedtem vele, hogy beraktam egyesbe, önindítóval elindultam beindult a motor és váltani már lehet kuplung nélkül ha megy.
sorszám: 39294 (119021)
(előzmény: szsrobert, 2009-12-02 08:43:55)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-12-02 12:08:31
Hát akkor hajrá :) számolj be mire jutottál, de 300W kb. annyi energia mintha teljes erőből tolnád a motort, csak ez többe kerül.
sorszám: 39293 (119020)
(előzmény: szsrobert, 2009-12-02 08:39:17)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-12-02 08:43:55
NiMH-nak rossz a hatásfoka. 1,4szeresét kell beletölteni a kivett árammennyiségnek. Megmérem a menetellenállást. Ha 20-szal tudna menni a villmotorral a Mözö, már elégedett lennék.
sorszám: 39292 (119016)
(előzmény: Keri, 2009-12-02 07:34:09)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-12-02 08:42:36
Nekem állítólag 13000/év lesz a Ladára.
sorszám: 39291 (119015)
(előzmény: 150esRolleres, 2009-12-01 22:51:13)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-12-02 08:41:57
Vízvezetékcső-speciál. :-)
sorszám: 39290 (119014)
(előzmény: Nfsman, 2009-12-01 20:41:13)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-12-02 08:41:25
A KERÓ-mat tudom tekeréssel is tölteni.
Ami miatt akerülöm a nagy áramokat: a gyorsan elhasználódó akkuk költsége miatt az üzemeltetés a benzines többszöröse is lehet. Ezért a kis áram. És mert a gyártó azt adta meg.
sorszám: 39289 (119013)
(előzmény: Atilla, 2009-12-01 20:38:24)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-12-02 08:40:03
Nem csak a gyorsításra. Dugóban raszolásra, légszennyezés csökkentésére annál inkább.
sorszám: 39288 (119012)
(előzmény: Keri, 2009-12-01 17:08:43)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-12-02 08:39:17
Nem egyszerre kell tudnia. Kis sebesség-kis költség, nagy sebesség-több költség. Keró=kerékpár.
sorszám: 39287 (119011)
(előzmény: Keri, 2009-12-01 17:03:10)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-12-02 07:34:09
Azért az indító akku nem biztos hogy tartós lenne hibrid használatban.
NiMH, vagy LiPo akkukat kell használni mert azok bírják a nagyáramú kisütéseket és töltéseket. Ugye nem véletlen hogy a Varta 10perc alatt tölthető akkuja is NiMH, illetve a Priusban is NiMH van pont ezért.

Megjegyzem a Priusban a 73kW benzinmotor mellet egy 60kW-os villanymotor van és az akku is 27kW folyamatos teljesítmény leadásra képes, tehát ha a hibridesítés arányait nézzük akkor láthatjuk hogy a 250w az MZ-n annyit ér mint döglött macskán a göndör szőr.
sorszám: 39286 (119010)
(előzmény: Atilla, 2009-12-01 20:38:24)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2009-12-01 22:51:13
Kötöttem új biztosításokat; az autóra 12880.- helyett 8140.-/negyedév, a motorra 7008.- helyett 2520.-/esztendő.
Nekem a babakocsira találjatok ki vmi elektromos hajtást, van két ablaktörlő motorom erre a célra. Akár hajthatna elöl-hátul is.
De ne legyen nehéz az akksiktól, mert az asszony nem tudja felrakni a buszra!
sorszám: 39285 (119008)

 
 
Atilla
válasz erre | email2009-12-01 20:50:04
Ok, így már rendben! Tényleg nem ismertem. :-)
sorszám: 39284 (119003)
(előzmény: Nfsman, 2009-12-01 20:41:13)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-12-01 20:41:13
Keró = Kerékpár, bicikli, tanyabájk, drótszamár, kecske, cajga, egyéb szinonéma nem ugrik be xD
sorszám: 39283 (119002)
(előzmény: Atilla, 2009-12-01 20:38:24)

 
 
Atilla
válasz erre | email2009-12-01 20:38:24
Nem akartam beleszólni, mert nem igazán értek hozzá, de szerintem is kicsit nagyok az elvárások. Az 5A, az nagyon kevés, egy sima autó önindítónál tízszeres áramerősség is van. És egy egyszerű akku is bírja. Egy munkaakkumulátor meg akár órákig is folyamatosan. Inkább 50A és csak a gyorsításra használni, úgyis oda fogy az energia és az még házilag is kivitelezhető.
A legjobb lenne persze fékezéskor visszatölteni. De ez a technika már nem egyszerű, meg nem éppen olcsó.

De mi az a keró???
sorszám: 39282 (119001)
(előzmény: Keri, 2009-12-01 17:08:43)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-12-01 17:08:43
Amúgy meg Hibrid járműveknél csak a gyorsításra kell villany, az pedig jellemzően nagy teljesítmény rövid ideig, ezért kevés, de jó akku kell, és nagy teljesítményű motor.
sorszám: 39281 (119000)
(előzmény: szsrobert, 2009-12-01 13:15:03)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-12-01 17:03:10
Tehát kerüljön annyiba mint egy 30 éves MZ, fogyasszon annyit mint egy elektromos bringa és legyen gyors mint egy normális motor.

Szólj ha felébredtél :D, ha pedig gazdaságosan akarsz motorozni, vegyél valami 125-ös 4T-t.
sorszám: 39280 (118999)
(előzmény: szsrobert, 2009-12-01 13:15:03)

 
 
Atilla
válasz erre | email2009-12-01 16:42:42
Mi az a keró?
sorszám: 39279 (118998)
(előzmény: szsrobert, 2009-12-01 13:15:03)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-12-01 13:15:03
Újabb számítás.
A kerómon 20kg az akku. 2,5A-rel terhelem, 5A-t bír tartósan az akku. Az 240W. 5000W/240W=20,83- szor annyi akku kell. 416kg. Ha a 2,5A-hez veszem alapul, akkor 832kg akku. Szinte ingyen van. :-D
sorszám: 39278 (118995)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-12-01 11:27:11
Az árak:
http://gasboards.com/products-page/electro-auto
http://gasboards.com/products-page/electro-scooter-robog
sorszám: 39277 (118992)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-12-01 10:32:43
5kW-os motor, hozzá akkuk, vezérlő több MZ ára. Nem tudom hová tenni az akkukat.
A kerékpáron 20kg az akku, és 300W-os.5kW-hoz hová teszek 330kg akkut? :-)
Az lenne a lényege, hogy kis sebességen(50km/h alatt, ahol az MZ motorja már nem gazdaságos) is tudja mozgatni energiatakarékosan a járművet. Mellette üzemnanyagtakarékosság, csökkentett környezetszennyezés.
Keróval még nem merek bevállalni 100km-nél nagyobb túrákat.
sorszám: 39276 (118990)
(előzmény: Keri, 2009-12-01 10:15:00)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-12-01 10:15:00
Akkor pedig legalább 5kw-os motoron gondolkodj, azzal már képes lenne 60-ra is talán.
sorszám: 39275 (118989)
(előzmény: szsrobert, 2009-11-30 21:33:10)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-11-30 21:33:10
Elbicóm már van. Hibrid MZ-n gondolkodom, kerékagymotorral.
sorszám: 39274 (118986)
(előzmény: Keri, 2009-11-30 16:00:56)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-11-30 16:00:56
10-el max 15-el.
Egy kerékpár megy 25 körül 300W-al.
Tehát ebből következik hogy sokkal jobban jársz, ha villanybringát veszel és nem az MZ-t hajtod akkuról.
sorszám: 39273 (118981)
(előzmény: szsrobert, 2009-11-30 12:11:28)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-11-30 12:11:28
Szerintetek 300W-tal mennyivel tudna menni egy MZ?
sorszám: 39272 (118980)

 
 
LG TS
válasz erre | email2009-11-30 11:13:41
Csak azért írtam, mert sokáig én is így jártam, gondoltam attól a kis kifújástól nem lehet ilyen gyenge és mégis.
sorszám: 39271 (118979)
(előzmény: szsrobert, 2009-11-29 17:31:33)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-11-30 00:35:20
láttam már régebben ezt a videót, nem kicsit beszarás :D kíváncsi lennék milyen motor az, ami 1:53-nál gyorsul... az valami kegyetlen :)
sorszám: 39270 (118975)
(előzmény: szsrobert, 2009-11-29 22:12:17)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-11-29 22:12:17
http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/scooter/dragster-robogok-28632
sorszám: 39269 (118972)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-11-29 17:33:07
Az átömlőkben mekkora a nyomás +tól-ig? Arra gondoltam, hogy lehetne plusz gázbefecskendezés az átömlők felső végénél.
sorszám: 39268 (118959)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-11-29 17:31:33
Ha a hengerfejnél el tud szökni a gáznyomás, hülye lenne lefelé tolni a dugattyút helyette. Persze, hogy gyenge a moci.
sorszám: 39267 (118958)
(előzmény: LG TS, 2009-11-29 17:15:42)

 
 
LG TS
válasz erre | email2009-11-29 17:15:42
A hengerfejet mindenképpen csináld meg!!! Nekem is ez volt, 70 volt a vége, 4.ben max. tartani bírta a sebességet, kifújt a gyertyánál, mert szarul perselyezték meg, valamint szökött egy kevés kompresszió a hf és a henger találkozásánál is. Kicseréltem egy jó hf-re és megtáltosodott. 100at rögtön vitte bejáratósan 1600km-el.
sorszám: 39266 (118956)
(elözmény: 150esRolleres, 2009-11-29 12:10:58)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu