:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Kár hogy az útiköltség többe van mint az egész cumó. Mindenesetre most már tudjuk hogy bontóstól nem szabad postán rendelni, mert amit élőben nem tudott eladni az küldi el.
Egész pontosan 250W-ig 100% kerékpárnak minősül és így ugyan azok a törvények vonatkoznak rá mint a tekerősre.
sorszám: 39348 (119125)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-12-04 21:16:44)
Kollégámnak van pulija, sajnos elromlott a vezérlője, de napi szinten használta munkába járásra meg bevásárlásra. Sima indító akkukat használ benne, és elég jól bírja, bár ez a jó méretezésnek köszönhető.
Kolléga azt mondja nagyon igényes és jó minőségű az elektromos hajtáslánc a Puliban, bár tény hogy manapság sokkal modernebbek is vannak.
DC kefés motor van benne és nem termeli vissza a fékezési energiát.
Mire vagy kíváncsi? Megkérdezem neked. Mivel elektromos szakember, elég jól ismeri a belső lelkivilágát.
Én azt mondom hogy indító akku nem jó elektromos járműbe. Fele annyit bír normál használat mellet, mint a ciklikus ólom akku és töredéke a LiPolimer akku élettartamának.
Én is ezt mondom, hogy a kínai robogó alul van méretezve hogy olcsó és eladható legyen, de megfelelően méretezve, megfelelő alkatrészekkel lehetne normális robogót is csinálni, csak az drágább.
Motorkerékpárnál az akku tömege miatt alapvető hogy ne ólomakkut használjanak, mivel elfogadható tömegben nem lehet adott áramhoz a szükséges akkukapacitást biztosítani.
Kerékpárnál ez nem nagy probléma, mert nagyon hatékony guruló szerkezet és gyorsulást sem várnak el tőle.
És az a Yamaha hajtókar megfelel a 2010-es versenykiírásnak? :))))
Na ja,csak Alberirsa-Miskolc táv anyagi csőd.Ezt ő is tudja...azért ajánlotta fel h személyesen visszavive a dolgot visszaveszi...posta szóba se jött...mondjuk akkor sztem még a cuccot is lenyúlná.
Régebben az Uralosok közt volt eből hepaj...újként aott el 1 gyújtásrészt,ami qrvára nem volt új:)
Amikor ezt szóvá tette a kárvallott,azt mondta h ja igen,mert 2 egforma volt itthon és összekeverte...természetesen visszacseréli,küldi az újat...és csak küldi,csak küldi...:)
Csinálni kell 1 feketelistát a behúzós nepperekről,tönkre kell tenni őket.Közös motoros érdekünk,együtt erősebbek vagyunk.Ha vkinek van egy alakkal sérelme,csak felteszi ide és a többiek nem lépnek sz*rba.Így jobban védve vagyunk a szutyok ellen.
Javaslom,csináljuk meg!
Legközelebb arra járok, benézek és leírom a márkát. Méretre detto MZ hajtókar méret volt, szóval abban nem volt különbség, és ami biztos, nem tajwani volt :) azt ezer közül megismerném.
Hmmmm nem hallottam volna,hogy angliában gyártanának.Persze ez nem jelenti,hogy nem létezik.Esetleg valami név,vagy kép segíthetne az azonosításban.Amit viszont a versenymotorjaikba tesznek,az Yamaha. Ezzel megváltoztattják az eredeti hosszát,és így a dugattyút fej magasságát is módosítani kell.Ezáltal ha jól tudom 10 cm-rel lesz alacsonyabb a henger.
Az MZ-ből csak villanymotorral hajtott gépet akarsz?
Akkor én elnéztem valamit, azt hittem hibridet és csak kis sebességnél illetve gyorsításnál használni a villanymotort!
Szerintem ez egész korrekt válasz. Max a stílus kicsit erős. Vidd vissza, kifizeti és kész!
Sziasztok!
Egy jótanács,h ne járjatok úgy mint én és egy pár motoros kolléga:
Van a szocimotoros oldalon egy állandóan hirdetgető Szumo nevű alak.Nem vennék tőle soha többé...
Idézem levélváltásunkat,amiből sokminden kiderül:(Mustang cuccról van szó,2 kerék meg 1 blokknak látszó vmi)
Én:
"Szia!
Megjött a csomag.
Sajnos nem a legjobb minőségűek a dolgok...
Az egyik fékdob repedt,kuka.
1 küllő törött.
Az egyik fékfedélből hiányzik egy darab ahova a bowdent akasztanám.
A fékkulcs szintén kuka,össze van hegesztve.
A blokkból hiányzik a komplett gyújtás,a kislánckerék,
Ahengerbe bele van törve az egyik kipufogó csavar,másik menete kiszakadva.
A hengerfej lamelláiba durván beleflexelt vki.
Csapágyak,tengelyek lógnak.
Váltókar letörve,hiányzik.
Főtengely gyújtás oldali vége el van verve.
A blokk alján az egyik fülbe szintén bele flexeltek.
A kuplung pálcák helyett egy görbe drót volt bedugva.
Tömítő felületek össze-vissza verve...10e ft azért kicsit sok volt ezért a cuccért...
És még vártam is rá nem kicsit...(23nap)
A berúgókar hiányát nem is említettem.
4e-ért üzemképes blokkot vettem,karbival,trafóval,szívócsonkkal,könyökkel(kiváló álapotú)
Magától értetődően rajta a váltókarral és berúgóval.Gyújtás minden tisztességes blokkhoz jár hiszen a motor része...
De semmi gond nem lenne itt ha az elején szólsz h csak ilyened van,és kész.Max alkudtam volna kicsit.Nem lenne átb@szás szaga a dolognak.(Még szólsz is h több cuccod van,erre ezt küldöd...)
Ez nagyon nem korrekt,még akkor sem ha esetleg nem tud az eladó bizonyos dolgokról...(azért pl egy gyújtás és berúgókar hiányt nem nagy művészet és meló felismerni.)
Mellesleg a küldött képen nem is a postázott blokk szerepel...ez azért amatőr...
Nem értem h aki a neten reklámozza magát nagy alkatrész bázisként,miért reckírozza meg az ilyen dolgot h KOCKÁZTASSA A "HÍRNEVÉT"...no comment!
Erre ő:
Ezt az ócsárolósdit akár be is fejezheted mert könnyen megütheted a bokádat!
Kezdeném ott hogy nem 10000ft-ért vetted a cuccokat hanem 8310ft-ért. a többi postaköltség volt.(amit még kétszer is fizettem valami adminisztrációs hiba miatt.)
Ez magában foglalt két kereket ami használható,akármit is mondasz.Ha egy küllő hiányzik is. szerintem az nem egy javíthatatlan alkatrész,főleg egy 25 éves keréktől.Egy blokkot, egy könyököt,két fékfedelet.a blokkhoz gyújtásom nem volt. Igaz azért nem mert egy gyújtást 5000ft-ért adok,és elvitték.Igaz hogy nem mondtam, de szó sem volt róla.Nekem ez természetes mivel bontós vagyok.Gyújtás és karbi nélkül jár egy blokk...a hengerbordát nem láttam sérültnek, nem tudom mit láttál rajta sérülést.
Egy beletört tőcsavart kb 1perc kiszedni...Legalábbis egy valamit is hozzáértő emernek.
Nem értem mi a nagy gond!? Nem új alkatrészeket vásároltál.
Meg felajánlottam a személyes átvételt is.
Ha ekkora igényeid vannak akkor miért nem jötél el érte,és nézted meg mit veszel?
Ami meg a fényképet illeti Két egyforma blokkom volt, az egyiket elvitte más, a másikat meg Te. Mit foglalkozok a szaros Mustang blokkokkal hogy melyiket ki viszi.
gondolod hogy 2-3 ezer forintért fél napig szerelek hogy melyik milyen belül? darabra megy és kész. ennyi.Tudom hogy használtak az alkatrészek és nem újjak. simán lóghat benne bátrmi. Nem látok bele.
De ha ez sem elég akkor pakold össze, hozd el és visszafizetem az árát.
Nem fogok pár ezer forintért vitatkozni!
Ha meg nem hozod akkor fejezzd ezt be,nem vagyok rá kíváncsi!
Van jobb dologom is!"
Nemsokára be lehet lendülni egyirányúba keróval forgalommal szemben.Eddig is így volt, de most "kötelező" lesz. Ezt a gyalogosok is megérzik majd az oldalbordájukon, aki megszokásból lép le a járdáról. Az elemes cangátokkal is be lehet csapatni gondolom, azt könnyű kidumálni, majdnem olyan mint a tekerős.
Nagyon kell vigyázni, kétkerekű hangtalan veszedelem...
Bambi biztosan tud jó megoldást jó minőségű alkatrészek beszerzésére.
Tisztelt képviselőtársaim, tisztelt országgyűlés!
Megkérem képviselőtársaim, hogy egyértelműen, félreértésre lehetőséget nem adó módon fogalmazzák meg hozzászólásaik. Köszönöm.
Továbbá szavazzanak a hazánkban építendő, kiváló minőségű, és megfizethető árú MZ-pótalkatrészeket gyártó üzem létesítésének állami támogatásáról. Tartózkodás nélkül elfogadva. Köszönöm. :-)
Értenek hozzá a japánok, de sajnos nem nagy távolságot tud megtenni a Prius tisztán elektromos módban. Az akku élettartamára jótékonyan hat, hogy lemerülés után AZONNAL tölti a motor.
A Puliról van még infód? Nem baj, hogy nem kínai.Érdekelne, milyen gyártmányú, típusú síma indítóakkukkal működik hosszú ideig. A szakirodalom szerint indítóakkunál 1 mélykisütés felezi a kapacitást. Örülök neki, ha nem így van. Akkor vennék indítóakkut a drágább ciklikus helyett.
A kínai, segédmotorkerékpárnak minősülő robogót (300W felett) senki nem venné meg, ha csak 30-cal tudna menni(bár az akkuknak az lenne jó). Nálam a robogó is sokáig bírná ólomakkukkal is. Tisztában vagyok az akkuk kisütési görbéivel, én önmérsékletet tanúsítok, nem hajtom szét. Li akkukkal lehet száguldozni, de ott egy összegben kell befektetni 5 akkupakknyi ólomakku árát. Ha ellopják, nagy bukás.
Én megvenném a jó minőségű alkatrészt,de olyan nem létezik.Utángyártott silány minőségü alkatrészek közül tudsz válogatni.A szart vegyem ,vagy a mégszarabbat?
Nem vagy te parlamenti képviselő véletlenül? Mesterien forgatod ki a szavaimat.
Elsőt arra írtam hogy vegyél rendes motort ne MZ-t ha spórolni akarsz, másodikat arra írtam hogy miért nincs jó alkatrész MZ-hez.
Független a kettő egymástól.
Nem teljesen alaptalan a hasonlat.
Prius elég nagy áramokat használ a viszonylag kis kapacitású akkuból és gyakran visszatölti, csakhogy olyan NiMH akkukat raktak bele ami ezt bírja 10 éven keresztűl. Tudom neked perobléma hogy csak 60%os hatásfokú, de talán a Japánok értenek hozzá hogy mégis ezt alkalmazták.
Amúgy említhetem a Pulit is, az is 80-ra képes és nagyon hosszú ideig működik sima indító akkuról is. Ja persze az nem kínai.
A Kínai robogók esetében sem a jobbkézzel van a baj, hanem azzal, hogy az elektronika megenged olyat ami károsítja az akkut, mindezt azért mert eladáskor jól hangzik az hogy 60-at megy, csak ehez szükséges akku és elektronika nincs mögötte.
"Tapaszalatom szerint a legnagyobb megtakarítást úgy lehet elérni, ha nem sajnáljuk a pénzt a jó eszközökre. Vagyis ahogy mondani szokták, nem vagyok olyan gazdag hogy olcsó cuccokat vegyek :)"
" Keri
válasz erre | email2009-12-04 10:20:38
Megélhetési MZ-sek nem tudják megvenni a drága jó minőségű alkatrészt, az a pár megszállot akinek van pénze pedig nincsenek ahoz elegen, hogy megérje."
Akkor jó a drága, csak mégsem nekünk, mert nem tudjuk megvenni? :-)
Én ilyet nem írtam, fogalmazd újra mert nem értem mit akarsz kihozni ebből.
Esküszöm nem tudom a márkáját, felírhattam volna. Azért kérdezem, hogy valaki volt e már náluk...
Nekem a 150-es hengerrel kevesebbet eszik az ETZ, mint a 125-össel.
Most írtátok, hogy nem vagytok olyan szegények, hogy rossz minőséget vegyetek. 5000km-enként főtengelyt mekkelni jobb?
Elektromos járművet hibriddel hasonlítani? Almát a körtével. Olyan Priust mutass, amiben tisztán elektromos módban 10 év, 100000km után is 80%-os az akku. A robogótulajok is ott rontották el, hogy nem bírtak a jobb kezükkel. Szaladgálnak az Amperok, és gyorsan leamortizálják az akkut. Ha 30-40-nel használják kis gyorsulással, sokkal többet bír.
Adok. 3500 alatt akkor is gyér.
Megélhetési MZ-sek nem tudják megvenni a drága jó minőségű alkatrészt, az a pár megszállot akinek van pénze pedig nincsenek ahoz elegen, hogy megérje.
Kíváncsi lennék Bambi véleményére az "Angol" hajtókarokról :)
adjál neki benzint is ;-)
És mit bizonyít, egy szar minőségű alulméretezett kínai villanyrobogó?
Én meg megemlíteném neked a Priuszt amiben 10év után még mindig 80%-os állapotúak az akkuk.
Azt hiszem a hybrid technológiában a Toyotát vehetjük etalonnak és nem a noname kínait.
Nekem sikerült.
-Rigára Simson karbi, nagyon jól ment tőle és a fogyasztása is csökkent.
-120-as Skodába módosított vezérmű tengelyt raktam, ettől megszűnt az 5000nél lévő nyomaték lyuk egyenletesen húzott 6000ig, teljesítmény nem nővekedett, de dinamikusabb, jobban kihasználható lett a motor, cserébe kicsivel többet fogyasztott és alacsonyabb fordulaton csökkent kicsit a nyomaték, de ez engem nem zavart.
-TS125-150re fúrása. Fogyasztásom növekedett, de egyértelműen használhatóbb nyomatéka lett.
Amúgy egyetértek. A tuning többnyire csak hobbinak jó.
Robi szörszálhasogatása nem olcsó mulatság mégha elhiteti magával akkor sem. Tapaszalatom szerint a legnagyobb megtakarítást úgy lehet elérni, ha nem sajnáljuk a pénzt a jó eszközökre. Vagyis ahogy mondani szokták, nem vagyok olyan gazdag hogy olcsó cuccokat vegyek :)
Ha valaki ráállna a valóban jó anyagminőségű csapszegek, csapágyak, hajtókarok gyártására, nagy szolgálatot tenne a köznek, és valószínűleg anyagilag is jól járna. "100000km-t futott MZ eredeti főtengellyel."
Egy kérdés. Van valakinek tapasztalata Nyíregyházi Yamaha szervízzel kapcsolatban. Nem Yamaha részről kérdezem, azt ismerem (pozitív), hanem van egy részlegük, ahol Mz és Jawa főtengelyeket újítanak fel, elég korrekt áron. Személyesen láttam hogy újítják fel a főtengelyeket, és eléggé tetszett. MZnél angol hajtókarokkal dolgoznak (márka nincs most képben nekem). Állítólag minőségre is rendban van a dolog. Ismeri őket valaki erről az oldalról?
Valakinek van valami ötlete, hogy a 125-ös ETZ henger 3500 alatt miért nem dolgozik? Szűkítsek a beömlőn? Kipufogó magasságát csökkentettem, javult valamennyit, de még most is 3500-nál indul meg.
Persze.
Áramvonalidom, keskenyebb gumik. A szegényre karburált, 2 litert evő motorra kellett volna egy gyapotos hangtompító, és 1:40-1:33 keverék, akkor nem ragad meg.
Csinálj kipufogónyílás-vezérlést a Wartburgra. Nekem kicsit bonyolult. 1-2hengeres 2T, léghűtés, egyszerű szerelhetőségű főtengely tetszene autóban. Trabant forgótárcsa nélkül, dugattyúvezérelt szívással. E85, szintetikus olaj 1:60-1:70. Babetta nyílásait mennyire reszelted? Ha üzembiztosan megy 50-60-at kevesebb üzemanyaggal, költséggel, mint az MZ, akkor megéri. Én mentem egyszer ilyen Babettával. 30-ig fullad-hörög, de 70-ig felment MotoGp hanggal körítve. Igazi élmény a kis lélekvesztőn. :-DDD Mekkora fordulaton szállt el a hajtókar?
Úgy lenne jó, hogy alul is, felül is húzzon. Tuningfórumon írták, hogy amelyik fordulaton gyengül a motor, ott kevesebb a benzin, olaj, nagyobb a ragadás veszélye.
Mikor TES-COhenbe dolgoztam operátorként, nálunk is játszották familiárisan hiperpigmentáltak. El is kapták őket sorozatban. 20000 alatt szabálysértés, de sorozatban elkövetve már bűncselekménynek számít.
A gyártó megadja a termékén a legnagyobb, tartósan kivenni ajánlott áramerősséget, ez 20Ah akkunál 5A. Jobban terhelve jelentősen csökken az akkuból kivehető kapacitás a belső ellenállása miatt. Tehát 20Ah-ből lesz 10Ah kivehető, ráadásul még a kapocsfeszültség is esik. Romlik a hatásfok. Az akku lehet , hogy 200 ciklus után kukaéretté válik, magas ára miatt drága mulatság. Kis árammal terhelve nagyon sokat kibír. A járműindító akkuk egy mélykisütése felezi a kapacitásuk. azokban kevesebb az ólom, vékonyabbak a lemezek. Kis áramot rövid ideig le tudnak adni, de utána tölteni kell őket, mint ahogy teszi is a jármű elektromos rendszere. Inkább dragba lennének jók. A munkaakku pedig kisebb áramot tud hosszú időn keresztül, a 10,5-11V-ig kisütés sem tesz akkora kárt benne.
"3921 válasz | megnéz 2008.10.17 17:49:52 © (78)
Részvétem! Nekem kicsit korábban a Baroni 2000W-be sikerült belenyúlnom potom 490.000-ért. de a végeredmény ugyanaz! 3 garnitúra akksi után most porosodik a műhelyben és minden alkalommal amikor elmegyek mellette eszembe jut hogy mekkora egy barom vagyok.
Előzmény: medium84 (77)
medium84 válasz | megnéz 2008.04.22 18:02:48 © (77)
Tavaly július elején vettem egy Baroni EFV-150-et majd' 300 ezerért...bár ne tettem volna. A robogóban most van kb 700 km és már 12 km-t sem megy el egy töltéssel. :( Az összeszerelés minősége siralmas. Az az igazság hogy sokkal jobban jár mindenki, ha fele ennyi pénzért vesz egy benzines robogót bármelyik áruházban, mert még a legolcsóbbak is gyorsabban mennek (ez max 55km/h-t megy kb fél km-es gyorsulás után), és ha kifogy a benyó nem kell 8 órát tölteni, ugyanis ennyit kell, nem 1-et. Szóval tragédia hogy kb 2-3 hónap használat után már szarok az aksik.
Annakidején belevágtam, mert jó poénnak tűnt...most már pénzkidobásnak.
Ha vannak kérdések szívesen válaszolok."
most nem azért a húsz fillérért... sikerült már valakinek olyan tuningot csinálnia közúti használatú járműbe ami megérte? mert nekem még nem. csináltam rezonátort, szegényre karburált blokkhoz, ment mint az állat, zabált 2 litert, aztán megragadt 500km után.ja, addig meg meg akartak ölni a hangja miatt. csináltam erős wartburgblokkot, ami viszont a szériához képest jobban forgott(mint az állat), de de annyival szarabbúl is ment alacsony fordulaton, mindez iszonyatos fogyasztással, aztán csináltam 1 sebességes babettát, ami ment 70et.. annál láttam először törött hajtórudat. kb az 5. "nézzük hol a vége húzatásnál"... most pl egy trabant lendkereket próbálok megszabadítani néhány kilótól, meg a generátort alakítottam súlytalan szíjfeszítővé, ez az első ami széles tartományban húz jobban mint a gyári amellett hogy a fogyasztása nem változott, éppen csak hasznavehetetlenné vált, mert nincs fogaskoszorú az önindítónak, meg nem tölti az aksit.. végülis nem baj:D
most meg elektromos MZ a sláger:) megnyugodtam , hogy nem csak én vagyok hülye:D
Már nem jó a saját 2T? Heggesztőtrafó kerékkel saját dudával a cuki?
Az nagy parasztság!
Ráadásul általában szerencsétlen agyonfizetett kutastól vonja le a kedves főnöke.
Megnéztem a neten, nehogy hülyeséget beszéljek.
50ah-s kapacitású akksit nem találtam. indítóáramban a 47Ah 380A-t bír, szóval az a 400A jó tipp volt.
Az ára viszont húzós!
Itt találtam a legolcsóbbat:
http://apronet.hu/freesearch.php?mit=munkaakkumulátor
Persze ez eléggé zsákbamacska.
tudok jobbat.
benzinkút bemész
tankolsz etz-t nyugodtan full tele
mosolyogsz
megköszönöd.
elhajtasz.
Fizetni nem kell.
Ha van pofád bemész és kérsz 1 liter olajat mert nem hoztál.
vigyázz a huszezres álomhatárra.
És nem történik semmi.
Itt élünk Abszurdisztánba.
MÜKÖDIK bár én nem probáltam.
Nem sok az hidd el, egyrészt nem mész mindig nyél gázon, másrészt egy 50Ah akksi rövid időre kb 400A körüli áramerősséget normálisan kibír.
Mint írtam, napelem, szélgenerátor. Az akkut újra lehet hasznosítani. Fékezéskori visszatöltés arra alkalmas vezérlővel megoldott. Nekem szimplán is viszatölt, ha elég magas a sebesség. Vagy 12-24V-ra kapcsolod az akkukat, akkor már kis sebességen is(12V-ra 15km/h). 10A-t már mértem. Már 5kW leadott is 6200w felvett. 48V 130A. Ez elég sok az 50Ah akkunak.
http://auto.indavideo.hu/video/Elektromos_bobber meg előztek titeket:D
A cél szép, ezt szerintem nem vitatja senki. Csak az a baj vele, hogy a villamos energiát is meg kell termelni, illetve pár évente egy mázsányi kidobott akkumlátor is elég szennyező.
Szóval szép szép, de nem annyira.
Ha fékezéskor vissza tudnád tölteni, az már kicsit szebb lenne.
Én ha ilyenre adnám a fejem simán vennék 4db 50Ah munkaakkumulátort. (Mint amit a csónakok használnak)
Az sorban 48V lesz. Hozzá egy minimum 5 de inkább 8-10Kw-os motor.
Ha jól tippelek ezzel kb 1 órát tudsz motorozni visszatöltés nélkül.
(Persze, ez a stílusodtól is függ, lenyomhatod fél óra alatt is)
Az üzemanyag árában berfizetett adóval támogatod a jelenlegi rendszert, ahol az adófizetők által befizetett összeg jelentős része magánszemélyek zsebébe, pártkasszákba áramlik. Nem a mi életünk jobbra fordítására használják fel.
A járművek hajtásához szükséges elektromos energiát szélgenerátorral, napelemmel is meg lehet termelni, ráadásul környezete nem szennyezve. Kis menetellenállású járműhöz kevés energia szükséges, tehát kis méretű és árú napelem, szélgenerátor is elegendő lehet. Természetesen az állam működéséből hasznot húzók ebben nem érdekeltek, ezért támogatás helyett inkább akadályozzák azt. Ebből adódik a szélgenerátorok , napelemek, akkumulátorok magas ára, és a magas ár magas adótartalma. Tehát minél alacsonyabb áron érdemes vásárolni.
Én a svájci részecskeütköztetőt tervezem beépteni egy Mz-be. Egészen jól haladok, az is árammal működik.
basszus, nukleáris energiával hajtott jármű.. inkább ezen agyaljunk.. nagy teljesítmény, hosszútávon:D
Én nem érzem hogy helytelen társadalmi formát képviselnék csak azért mert benzint használok a fosszilis energiák közül.:-O
Nem érzem semmivel sem helyesebbnek a szénből vagy épp nukleáris energiából előállított energiák használatát gépjárművek mozgatására. :-)
Ráadásul, hogy ezeket is tárolják, termelik, szennyeznek vele stb. Attól még hogy nem itt keletkezik nálam a szennyező anyag hanem néhány ezer kilóméterrel odébb, még nem leszek környezetvédő! :-)
ciao
Semi
Honda Innova, CBR 125 1,7 literrel is elmehet tulajok szerint(index Innova fórum). De az is a fosszilis üzemanyagot használja, és annak megvásárlásával is fenntartom a jelenleg fennálló helytelen társadalmi formát. A megtérülési ideje hosszú, nem vagyok motoros futár. Abba bele sem merek gondolni, hogy ellopják. Sajnos gyakran előfordul.
Mert a Li akkuk drágák. Most szart be a laptopomé is. 2 év alatt használtam 4-szer akkuval...Hogyan vehetem a töltő hatásfokát 99%-ra? Én volnék a legboldogabb, ha a villanyóra által kijelzett, és fizetendő fogyasztás 99%-a jelenne meg egyenáramként. De ez csak álom. Mint írtam 48V-os a rendszer, ebből adódóan 4 akkuval. Értelemszerűen nem várhatok tőle sokat, még 1kW-os motortól sem. Vagy szépen poroszkál a gép kis költséggel, vagy gyorsul, és megy, de akkor a túlterhelt, gyorsan kapacitásvesztő akkuk ára többszöröse lesz a fosszilis üzemeltetésének. Tele van a net, fórumok 1-2kW-os elektromos robogók tulajainak véleményével. A második, harmadik akkupakk(szilikonos akku) vásárlása után a gép a sarokban porosodik, és a tulajok várják a fél millióért vásárolt gépük számára a jó teljesítőképességű akkuk árának megfizethető mértékre csökkenését. Aki nem bir a jobb kezével/lábával, annak mélyen a zsebébe kell nyúlnia.Majd leírom a fejleményeket, és a menetellenállásmérés eredményeit.
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|