hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. április 27. vasárnap 
Zita

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

Péter mz
válasz erre | email2009-12-07 19:13:54
itt vannak róla képek. http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9028182
sorszám: 39365 (119180)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2009-12-07 17:49:16
heló
szétvágtam a kipuffomat,a furulyarendszert is 2 helyen.Aztán teljesen fémig kitakaritottam mindent,,összehegesztettem a furulyát a 2 helyen,utána összetoltam a dob elejét és végét meg összehegesztettem azt is.Rengeteg sok koksz jött ki majd lemérem a súlyát.A furulyarendszerben 13mm belső átmérőjű csövek vannak,azok8mm átmérőjűek voltak,meg az volt még a baj h az egész rendszert a kipuf vége felől átütötték vmi 15-20mm átmérőjű anyaggal.Még a konfúzor is kapott,a kupja nem hátrafelé állt haogy lennie kell,hanem már már előre irányban.Azt is kiegyengettem nagynehezen,meg az átütéseket mindenhol behegesztettem,most mentem vele,meg tegnap este is,ugy megy a motor mint a vágott dobbal,csak szép a hangja.Tisztára Etz hangja lett.Pattogós lemezhangja van.
sorszám: 39364 (119177)
(előzmény: waresz, 2009-12-06 21:57:49)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-12-07 15:42:57
erről jut eszembe... remélem megkaptad a kipuffot, megfelel, vagy jobbra számítottál? :S:D
sorszám: 39363 (119174)
(előzmény: waresz, 2009-12-06 21:57:49)

 
 
Atilla
válasz erre | email2009-12-07 14:10:02
Szia!

Tudod, hogy lógok neked még mindig 2000 Ft-al?
Nem felejtettem el, ha lesz időm, meglátogatlak vele valamikor!
sorszám: 39362 (119173)
(előzmény: bambi99, 2009-12-06 09:25:03)

 
 
waresz
válasz erre | email2009-12-06 21:57:49
amúgy is úgy el van tájolva a Szumó az árakkal, hogy kár megnézni a cuccokat nála. olyasmi mint a Walker, annyi különbséggel ,hogy az a srác jóindulatú, és nem ver át. de ő is el van szállva az árakkal.
sorszám: 39361 (119166)
(előzmény: kenyér, 2009-12-06 15:44:16)

 
 
kenyér
válasz erre | email2009-12-06 15:44:16
Ilyen embertől nem kell többet vásárolni!Kösz ,hogy megosztottad velünk.Én biztos nem fogok tőle vásárolni.
sorszám: 39360 (119158)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-12-06 15:33:20
Elmélyedt a pszichológia rejtelmeiben, és pénzszerzésre használja fel. Ne adjatok pénzt neki. Én is jártam már így. Azóta vagy olyan dolgot veszek, amit kipróbálok, vagy megmarad a pénzem. Ezzel a tisztességes eladókat is segítem, nem alakul ki előítélet velük szemben.

Ha kék füstöt akartok, azt a villanymotor is tud. :-)
sorszám: 39359 (119157)
(előzmény: Atilla, 2009-12-06 14:15:46)

 
 
Atilla
válasz erre | email2009-12-06 14:15:46
Szerintem pedig mesteri válsz!
Olvasd el újra!
Mélyről indít "megütheted a bokád" és gyönyörűen ível felfelé. Közben bebizonyítja, hogy neki semmi köze hozzá, ennyi pénzért ő egyébként sem csinál semmit és rávilágít mekkora pitiáner alak az, aki ilyen pénzösszegekért nyavalyog.
A végén pedig kegyelmet gyakorol.
Már-már művészi! A vége kicsit erős, a visszafizetem után le kellett volna zárnia a témát.

A posta pedig azért nem került szóba, mert a levél alapján tök világos, hogy szóba sem kerülhet. Ennyi pénzért nem fog neked csekket töltögetni, meg postára menni!
Ha a színe elé járulsz, akkor talán gyakorol akkora kegyet, hogy visszafizeti.
Érted?

Megjegyzem, véleményem szerint jó nagy felfuvalkodott seggfej lehet, de nagyon jól adja elő!
Olyannyira, hogy neked már eszedbe sem jut, hogy visszakapd a pénzed!
sorszám: 39358 (119156)
(előzmény: XPetyaX, 2009-12-05 09:39:42)

 
 
bambi99
válasz erre | email2009-12-06 09:25:03
NEEEEM:-)Jövőhéten kész az új műszaki kiírás!
sorszám: 39357 (119151)
(előzmény: Keri, 2009-12-05 11:52:29)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-12-05 21:55:55
Dugó, henger, gyűrű, csapágy.
Tegyen bele villanymotort, az nem csörög. :-)
Az MZ jobb, vagy a Jawa? De melyik olajjal?
sorszám: 39356 (119147)
(előzmény: 150esRolleres, 2009-12-05 20:47:01)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2009-12-05 20:47:01
Ezt az A meg W jellemzőket nem lehetne mellőzni, ettől nem lesz kékes füst, négy napja az ótvar kínai termékek garázsmegoldásáról van szó. Eddig motorolajról meg jawa vs. MZ, fogyasztás(ebben én viszem amit kell)meg a nagy fő kérdések: mi van akkor, ha...fullad, megy meg nem megy, stb. Van a fórumok között motor elektronika, ha ez nem fedi, legyen EGYÉB megnevezéssel egy új.
Egyébként ma vettem egy 638at, csörög a bal hengernél vmi baj lehet, a régi tulaj is kiváncsi, mi a véleményetek.
Ja ez egy jawás sztori..
sorszám: 39355 (119143)
(előzmény: Keri, 2009-12-05 12:07:44)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-12-05 14:43:27
Durva tunying:
http://www.jawaracing50.wbs.cz/jawa_racing_50.html
sorszám: 39354 (119136)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-12-05 14:42:52
300W-ig kerékpár.
sorszám: 39353 (119135)
(előzmény: Keri, 2009-12-05 12:07:44)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-12-05 14:42:23
Minden adatára kíváncsi vagyok.
sorszám: 39352 (119134)
(előzmény: Keri, 2009-12-05 12:05:12)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-12-05 13:06:42
Igazad van, egy negatív kereskedőből nem lehet általánosítani az összesre...bár én bontóból a jellege miatt eleve csak személyesen vásárolok, többek között azért mert egy használt cuccnál aminek az állapota fontos csak a saját véleményem alapján tudom megállapítani hogy érdemes e megvenni. Másik hogy ha ott vagyok akkor tudok alkudni :)
sorszám: 39351 (119130)
(előzmény: Nfsman, 2009-12-05 12:46:12)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2009-12-05 12:46:12
Vannak azért megbízható emberek... én sem árultam zsákbamacskát, azt adtam ami a képen volt, és le is írtam mindent, amiről kérdeztek.
sorszám: 39350 (119129)
(előzmény: Keri, 2009-12-05 12:13:19)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-12-05 12:13:19
Kár hogy az útiköltség többe van mint az egész cumó. Mindenesetre most már tudjuk hogy bontóstól nem szabad postán rendelni, mert amit élőben nem tudott eladni az küldi el.
sorszám: 39349 (119126)
(előzmény: Atilla, 2009-12-04 21:40:42)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-12-05 12:07:44
Egész pontosan 250W-ig 100% kerékpárnak minősül és így ugyan azok a törvények vonatkoznak rá mint a tekerősre.
sorszám: 39348 (119125)
(előzmény: 150esRolleres, 2009-12-04 21:16:44)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-12-05 12:05:12
Kollégámnak van pulija, sajnos elromlott a vezérlője, de napi szinten használta munkába járásra meg bevásárlásra. Sima indító akkukat használ benne, és elég jól bírja, bár ez a jó méretezésnek köszönhető.
Kolléga azt mondja nagyon igényes és jó minőségű az elektromos hajtáslánc a Puliban, bár tény hogy manapság sokkal modernebbek is vannak.
DC kefés motor van benne és nem termeli vissza a fékezési energiát.
Mire vagy kíváncsi? Megkérdezem neked. Mivel elektromos szakember, elég jól ismeri a belső lelkivilágát.

Én azt mondom hogy indító akku nem jó elektromos járműbe. Fele annyit bír normál használat mellet, mint a ciklikus ólom akku és töredéke a LiPolimer akku élettartamának.

Én is ezt mondom, hogy a kínai robogó alul van méretezve hogy olcsó és eladható legyen, de megfelelően méretezve, megfelelő alkatrészekkel lehetne normális robogót is csinálni, csak az drágább.
Motorkerékpárnál az akku tömege miatt alapvető hogy ne ólomakkut használjanak, mivel elfogadható tömegben nem lehet adott áramhoz a szükséges akkukapacitást biztosítani.
Kerékpárnál ez nem nagy probléma, mert nagyon hatékony guruló szerkezet és gyorsulást sem várnak el tőle.
sorszám: 39347 (119123)
(előzmény: szsrobert, 2009-12-04 15:17:12)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-12-05 11:52:29
És az a Yamaha hajtókar megfelel a 2010-es versenykiírásnak? :))))
sorszám: 39346 (119121)
(előzmény: bambi99, 2009-12-04 22:46:57)

 
 
XPetyaX
válasz erre | email2009-12-05 09:39:42
Na ja,csak Alberirsa-Miskolc táv anyagi csőd.Ezt ő is tudja...azért ajánlotta fel h személyesen visszavive a dolgot visszaveszi...posta szóba se jött...mondjuk akkor sztem még a cuccot is lenyúlná.
Régebben az Uralosok közt volt eből hepaj...újként aott el 1 gyújtásrészt,ami qrvára nem volt új:)
Amikor ezt szóvá tette a kárvallott,azt mondta h ja igen,mert 2 egforma volt itthon és összekeverte...természetesen visszacseréli,küldi az újat...és csak küldi,csak küldi...:)
Csinálni kell 1 feketelistát a behúzós nepperekről,tönkre kell tenni őket.Közös motoros érdekünk,együtt erősebbek vagyunk.Ha vkinek van egy alakkal sérelme,csak felteszi ide és a többiek nem lépnek sz*rba.Így jobban védve vagyunk a szutyok ellen.
Javaslom,csináljuk meg!
sorszám: 39345 (119118)
(előzmény: Atilla, 2009-12-04 21:40:42)

 
 
válasz erre | email2009-12-04 23:47:36
Legközelebb arra járok, benézek és leírom a márkát. Méretre detto MZ hajtókar méret volt, szóval abban nem volt különbség, és ami biztos, nem tajwani volt :) azt ezer közül megismerném.
sorszám: 39344 (119113)
(előzmény: bambi99, 2009-12-04 22:46:57)

 
 
bambi99
válasz erre | email2009-12-04 22:46:57
Hmmmm nem hallottam volna,hogy angliában gyártanának.Persze ez nem jelenti,hogy nem létezik.Esetleg valami név,vagy kép segíthetne az azonosításban.Amit viszont a versenymotorjaikba tesznek,az Yamaha. Ezzel megváltoztattják az eredeti hosszát,és így a dugattyút fej magasságát is módosítani kell.Ezáltal ha jól tudom 10 cm-rel lesz alacsonyabb a henger.
sorszám: 39343 (119111)
(előzmény: Keri, 2009-12-04 10:18:17)

 
 
Atilla
válasz erre | email2009-12-04 21:43:08
Az MZ-ből csak villanymotorral hajtott gépet akarsz?
Akkor én elnéztem valamit, azt hittem hibridet és csak kis sebességnél illetve gyorsításnál használni a villanymotort!
sorszám: 39342 (119108)
(előzmény: szsrobert, 2009-12-04 15:17:12)

 
 
Atilla
válasz erre | email2009-12-04 21:40:42
Szerintem ez egész korrekt válasz. Max a stílus kicsit erős. Vidd vissza, kifizeti és kész!
sorszám: 39341 (119107)
(előzmény: XPetyaX, 2009-12-04 21:29:55)

 
 
XPetyaX
válasz erre | email2009-12-04 21:29:55
Sziasztok!

Egy jótanács,h ne járjatok úgy mint én és egy pár motoros kolléga:

Van a szocimotoros oldalon egy állandóan hirdetgető Szumo nevű alak.Nem vennék tőle soha többé...

Idézem levélváltásunkat,amiből sokminden kiderül:(Mustang cuccról van szó,2 kerék meg 1 blokknak látszó vmi)

Én:

"Szia!
Megjött a csomag.
Sajnos nem a legjobb minőségűek a dolgok...
Az egyik fékdob repedt,kuka.
1 küllő törött.
Az egyik fékfedélből hiányzik egy darab ahova a bowdent akasztanám.
A fékkulcs szintén kuka,össze van hegesztve.
A blokkból hiányzik a komplett gyújtás,a kislánckerék,
Ahengerbe bele van törve az egyik kipufogó csavar,másik menete kiszakadva.
A hengerfej lamelláiba durván beleflexelt vki.
Csapágyak,tengelyek lógnak.
Váltókar letörve,hiányzik.
Főtengely gyújtás oldali vége el van verve.
A blokk alján az egyik fülbe szintén bele flexeltek.
A kuplung pálcák helyett egy görbe drót volt bedugva.
Tömítő felületek össze-vissza verve...10e ft azért kicsit sok volt ezért a cuccért...
És még vártam is rá nem kicsit...(23nap)
A berúgókar hiányát nem is említettem.
4e-ért üzemképes blokkot vettem,karbival,trafóval,szívócsonkkal,könyökkel(kiváló álapotú)
Magától értetődően rajta a váltókarral és berúgóval.Gyújtás minden tisztességes blokkhoz jár hiszen a motor része...
De semmi gond nem lenne itt ha az elején szólsz h csak ilyened van,és kész.Max alkudtam volna kicsit.Nem lenne átb@szás szaga a dolognak.(Még szólsz is h több cuccod van,erre ezt küldöd...)
Ez nagyon nem korrekt,még akkor sem ha esetleg nem tud az eladó bizonyos dolgokról...(azért pl egy gyújtás és berúgókar hiányt nem nagy művészet és meló felismerni.)
Mellesleg a küldött képen nem is a postázott blokk szerepel...ez azért amatőr...
Nem értem h aki a neten reklámozza magát nagy alkatrész bázisként,miért reckírozza meg az ilyen dolgot h KOCKÁZTASSA A "HÍRNEVÉT"...no comment!



Erre ő:

Ezt az ócsárolósdit akár be is fejezheted mert könnyen megütheted a bokádat!
Kezdeném ott hogy nem 10000ft-ért vetted a cuccokat hanem 8310ft-ért. a többi postaköltség volt.(amit még kétszer is fizettem valami adminisztrációs hiba miatt.)
Ez magában foglalt két kereket ami használható,akármit is mondasz.Ha egy küllő hiányzik is. szerintem az nem egy javíthatatlan alkatrész,főleg egy 25 éves keréktől.Egy blokkot, egy könyököt,két fékfedelet.a blokkhoz gyújtásom nem volt. Igaz azért nem mert egy gyújtást 5000ft-ért adok,és elvitték.Igaz hogy nem mondtam, de szó sem volt róla.Nekem ez természetes mivel bontós vagyok.Gyújtás és karbi nélkül jár egy blokk...a hengerbordát nem láttam sérültnek, nem tudom mit láttál rajta sérülést.
Egy beletört tőcsavart kb 1perc kiszedni...Legalábbis egy valamit is hozzáértő emernek.
Nem értem mi a nagy gond!? Nem új alkatrészeket vásároltál.
Meg felajánlottam a személyes átvételt is.
Ha ekkora igényeid vannak akkor miért nem jötél el érte,és nézted meg mit veszel?
Ami meg a fényképet illeti Két egyforma blokkom volt, az egyiket elvitte más, a másikat meg Te. Mit foglalkozok a szaros Mustang blokkokkal hogy melyiket ki viszi.
gondolod hogy 2-3 ezer forintért fél napig szerelek hogy melyik milyen belül? darabra megy és kész. ennyi.Tudom hogy használtak az alkatrészek és nem újjak. simán lóghat benne bátrmi. Nem látok bele.

De ha ez sem elég akkor pakold össze, hozd el és visszafizetem az árát.
Nem fogok pár ezer forintért vitatkozni!
Ha meg nem hozod akkor fejezzd ezt be,nem vagyok rá kíváncsi!
Van jobb dologom is!"
sorszám: 39340 (119105)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2009-12-04 21:16:44
Nemsokára be lehet lendülni egyirányúba keróval forgalommal szemben.Eddig is így volt, de most "kötelező" lesz. Ezt a gyalogosok is megérzik majd az oldalbordájukon, aki megszokásból lép le a járdáról. Az elemes cangátokkal is be lehet csapatni gondolom, azt könnyű kidumálni, majdnem olyan mint a tekerős.
Nagyon kell vigyázni, kétkerekű hangtalan veszedelem...
sorszám: 39339 (119104)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-12-04 15:22:50
Bambi biztosan tud jó megoldást jó minőségű alkatrészek beszerzésére.
sorszám: 39338 (119094)
(előzmény: kenyér, 2009-12-04 15:15:56)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-12-04 15:21:08
Tisztelt képviselőtársaim, tisztelt országgyűlés!
Megkérem képviselőtársaim, hogy egyértelműen, félreértésre lehetőséget nem adó módon fogalmazzák meg hozzászólásaik. Köszönöm.
Továbbá szavazzanak a hazánkban építendő, kiváló minőségű, és megfizethető árú MZ-pótalkatrészeket gyártó üzem létesítésének állami támogatásáról. Tartózkodás nélkül elfogadva. Köszönöm. :-)
sorszám: 39337 (119093)
(előzmény: Keri, 2009-12-04 13:06:33)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-12-04 15:17:12
Értenek hozzá a japánok, de sajnos nem nagy távolságot tud megtenni a Prius tisztán elektromos módban. Az akku élettartamára jótékonyan hat, hogy lemerülés után AZONNAL tölti a motor.
A Puliról van még infód? Nem baj, hogy nem kínai.Érdekelne, milyen gyártmányú, típusú síma indítóakkukkal működik hosszú ideig. A szakirodalom szerint indítóakkunál 1 mélykisütés felezi a kapacitást. Örülök neki, ha nem így van. Akkor vennék indítóakkut a drágább ciklikus helyett.
A kínai, segédmotorkerékpárnak minősülő robogót (300W felett) senki nem venné meg, ha csak 30-cal tudna menni(bár az akkuknak az lenne jó). Nálam a robogó is sokáig bírná ólomakkukkal is. Tisztában vagyok az akkuk kisütési görbéivel, én önmérsékletet tanúsítok, nem hajtom szét. Li akkukkal lehet száguldozni, de ott egy összegben kell befektetni 5 akkupakknyi ólomakku árát. Ha ellopják, nagy bukás.
sorszám: 39336 (119092)
(előzmény: Keri, 2009-12-04 13:00:23)

 
 
kenyér
válasz erre | email2009-12-04 15:15:56
Én megvenném a jó minőségű alkatrészt,de olyan nem létezik.Utángyártott silány minőségü alkatrészek közül tudsz válogatni.A szart vegyem ,vagy a mégszarabbat?
sorszám: 39335 (119091)
(előzmény: szsrobert, 2009-12-04 13:00:12)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-12-04 13:06:33
Nem vagy te parlamenti képviselő véletlenül? Mesterien forgatod ki a szavaimat.

Elsőt arra írtam hogy vegyél rendes motort ne MZ-t ha spórolni akarsz, másodikat arra írtam hogy miért nincs jó alkatrész MZ-hez.
Független a kettő egymástól.
sorszám: 39334 (119088)
(előzmény: szsrobert, 2009-12-04 13:00:12)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-12-04 13:00:23
Nem teljesen alaptalan a hasonlat.
Prius elég nagy áramokat használ a viszonylag kis kapacitású akkuból és gyakran visszatölti, csakhogy olyan NiMH akkukat raktak bele ami ezt bírja 10 éven keresztűl. Tudom neked perobléma hogy csak 60%os hatásfokú, de talán a Japánok értenek hozzá hogy mégis ezt alkalmazták.

Amúgy említhetem a Pulit is, az is 80-ra képes és nagyon hosszú ideig működik sima indító akkuról is. Ja persze az nem kínai.

A Kínai robogók esetében sem a jobbkézzel van a baj, hanem azzal, hogy az elektronika megenged olyat ami károsítja az akkut, mindezt azért mert eladáskor jól hangzik az hogy 60-at megy, csak ehez szükséges akku és elektronika nincs mögötte.
sorszám: 39333 (119087)
(előzmény: szsrobert, 2009-12-04 10:51:17)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-12-04 13:00:12
"Tapaszalatom szerint a legnagyobb megtakarítást úgy lehet elérni, ha nem sajnáljuk a pénzt a jó eszközökre. Vagyis ahogy mondani szokták, nem vagyok olyan gazdag hogy olcsó cuccokat vegyek :)"
" Keri
válasz erre | email2009-12-04 10:20:38
Megélhetési MZ-sek nem tudják megvenni a drága jó minőségű alkatrészt, az a pár megszállot akinek van pénze pedig nincsenek ahoz elegen, hogy megérje."

Akkor jó a drága, csak mégsem nekünk, mert nem tudjuk megvenni? :-)
sorszám: 39332 (119086)
(előzmény: Keri, 2009-12-04 12:52:43)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-12-04 12:52:43
Én ilyet nem írtam, fogalmazd újra mert nem értem mit akarsz kihozni ebből.
sorszám: 39331 (119085)
(előzmény: szsrobert, 2009-12-04 11:04:01)

 
 
válasz erre | email2009-12-04 11:54:31
Esküszöm nem tudom a márkáját, felírhattam volna. Azért kérdezem, hogy valaki volt e már náluk...
sorszám: 39330 (119082)
(előzmény: Keri, 2009-12-04 10:18:17)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-12-04 11:26:23
Nekem a 150-es hengerrel kevesebbet eszik az ETZ, mint a 125-össel.
sorszám: 39329 (119081)
(előzmény: Keri, 2009-12-04 10:10:22)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-12-04 11:04:01
Most írtátok, hogy nem vagytok olyan szegények, hogy rossz minőséget vegyetek. 5000km-enként főtengelyt mekkelni jobb?
sorszám: 39328 (119080)
(előzmény: Keri, 2009-12-04 10:20:38)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-12-04 10:51:17
Elektromos járművet hibriddel hasonlítani? Almát a körtével. Olyan Priust mutass, amiben tisztán elektromos módban 10 év, 100000km után is 80%-os az akku. A robogótulajok is ott rontották el, hogy nem bírtak a jobb kezükkel. Szaladgálnak az Amperok, és gyorsan leamortizálják az akkut. Ha 30-40-nel használják kis gyorsulással, sokkal többet bír.
sorszám: 39327 (119079)
(előzmény: Keri, 2009-12-04 10:15:10)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-12-04 10:47:44
Adok. 3500 alatt akkor is gyér.
sorszám: 39326 (119078)
(előzmény: Keri, 2009-12-04 10:17:22)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-12-04 10:20:38
Megélhetési MZ-sek nem tudják megvenni a drága jó minőségű alkatrészt, az a pár megszállot akinek van pénze pedig nincsenek ahoz elegen, hogy megérje.
sorszám: 39325 (119076)
(előzmény: szsrobert, 2009-12-04 10:04:42)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-12-04 10:18:17
Kíváncsi lennék Bambi véleményére az "Angol" hajtókarokról :)
sorszám: 39324 (119075)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-12-04 10:17:22
adjál neki benzint is ;-)
sorszám: 39323 (119074)
(előzmény: szsrobert, 2009-12-04 07:35:46)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-12-04 10:15:10
És mit bizonyít, egy szar minőségű alulméretezett kínai villanyrobogó?
Én meg megemlíteném neked a Priuszt amiben 10év után még mindig 80%-os állapotúak az akkuk.
Azt hiszem a hybrid technológiában a Toyotát vehetjük etalonnak és nem a noname kínait.
sorszám: 39322 (119073)
(elözmény: Laca_D, 2009-12-04 07:20:59)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-12-04 10:10:22
Nekem sikerült.
-Rigára Simson karbi, nagyon jól ment tőle és a fogyasztása is csökkent.
-120-as Skodába módosított vezérmű tengelyt raktam, ettől megszűnt az 5000nél lévő nyomaték lyuk egyenletesen húzott 6000ig, teljesítmény nem nővekedett, de dinamikusabb, jobban kihasználható lett a motor, cserébe kicsivel többet fogyasztott és alacsonyabb fordulaton csökkent kicsit a nyomaték, de ez engem nem zavart.
-TS125-150re fúrása. Fogyasztásom növekedett, de egyértelműen használhatóbb nyomatéka lett.

Amúgy egyetértek. A tuning többnyire csak hobbinak jó.
Robi szörszálhasogatása nem olcsó mulatság mégha elhiteti magával akkor sem. Tapaszalatom szerint a legnagyobb megtakarítást úgy lehet elérni, ha nem sajnáljuk a pénzt a jó eszközökre. Vagyis ahogy mondani szokták, nem vagyok olyan gazdag hogy olcsó cuccokat vegyek :)
sorszám: 39321 (119072)
(elözmény: Laca_D, 2009-12-03 23:36:12)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-12-04 10:04:42
Ha valaki ráállna a valóban jó anyagminőségű csapszegek, csapágyak, hajtókarok gyártására, nagy szolgálatot tenne a köznek, és valószínűleg anyagilag is jól járna. "100000km-t futott MZ eredeti főtengellyel."
sorszám: 39320 (119071)

 
 
válasz erre | email2009-12-04 09:10:04
Egy kérdés. Van valakinek tapasztalata Nyíregyházi Yamaha szervízzel kapcsolatban. Nem Yamaha részről kérdezem, azt ismerem (pozitív), hanem van egy részlegük, ahol Mz és Jawa főtengelyeket újítanak fel, elég korrekt áron. Személyesen láttam hogy újítják fel a főtengelyeket, és eléggé tetszett. MZnél angol hajtókarokkal dolgoznak (márka nincs most képben nekem). Állítólag minőségre is rendban van a dolog. Ismeri őket valaki erről az oldalról?
sorszám: 39319 (119070)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-12-04 07:35:46
Valakinek van valami ötlete, hogy a 125-ös ETZ henger 3500 alatt miért nem dolgozik? Szűkítsek a beömlőn? Kipufogó magasságát csökkentettem, javult valamennyit, de még most is 3500-nál indul meg.
sorszám: 39318 (119067)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-12-04 07:31:25
Persze.
Áramvonalidom, keskenyebb gumik. A szegényre karburált, 2 litert evő motorra kellett volna egy gyapotos hangtompító, és 1:40-1:33 keverék, akkor nem ragad meg.
Csinálj kipufogónyílás-vezérlést a Wartburgra. Nekem kicsit bonyolult. 1-2hengeres 2T, léghűtés, egyszerű szerelhetőségű főtengely tetszene autóban. Trabant forgótárcsa nélkül, dugattyúvezérelt szívással. E85, szintetikus olaj 1:60-1:70. Babetta nyílásait mennyire reszelted? Ha üzembiztosan megy 50-60-at kevesebb üzemanyaggal, költséggel, mint az MZ, akkor megéri. Én mentem egyszer ilyen Babettával. 30-ig fullad-hörög, de 70-ig felment MotoGp hanggal körítve. Igazi élmény a kis lélekvesztőn. :-DDD Mekkora fordulaton szállt el a hajtókar?
Úgy lenne jó, hogy alul is, felül is húzzon. Tuningfórumon írták, hogy amelyik fordulaton gyengül a motor, ott kevesebb a benzin, olaj, nagyobb a ragadás veszélye.
sorszám: 39317 (119066)
(elözmény: Laca_D, 2009-12-03 23:36:12)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2009-12-04 07:23:04
Mikor TES-COhenbe dolgoztam operátorként, nálunk is játszották familiárisan hiperpigmentáltak. El is kapták őket sorozatban. 20000 alatt szabálysértés, de sorozatban elkövetve már bűncselekménynek számít.
sorszám: 39316 (119065)
(elözmény: Laca_D, 2009-12-03 20:53:47)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu