:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
22 n1-3 karbi van rajta. És kb 1 éves új siberrel.Akkor az új siber nagy változást hozott,azóta már az is kopott.Most nyáron tök jól ment 100-105öt mentem vele többször is és könnyen ment annyit.Most nem akar.Majd szétszedem a karbit valamikor, belenézek.A nyári estéken még jobban ment-természetes.
De most már lehet h túl hideg a levegő és túl sűrű?És elszegényedik a keverék.Mert ha 3.bevágásnál van rögzitve a sibertű akor elég világosbarna a gyertyakép,majdnem sárga.Ez pedig szegény keverékre utal.És nemhiába amikor ilyen a gyertyakép akkor keveset eszik 3.5 körül csak.Ha jó a gyertyakép akkor a 4et megeszi.
Amugy nekem is 16 os lánckerekem van és a hátsó guminak elég nagy a kerülete.
Amugy megtudnád,mikor jól megy aztmondanád tényleg jóó.Nem az a lomha kis ts mint sok ember mondja és azért nem szeretik ezt a tipust.Ez más.
Ezek a fogyasztási adatok nálam is természetesek voltak a rengeteg hibájával( kifújt a hengerfejnél, gyertyamenetnél, nem volt 4., oválpályán működött a forgórészem). Annyi tudok, hogy a karbinak semmi baja, 125-ös -é, 95-ös főfúvókával,3.rovátkában. Néha letekeredett a karbi kupakja, de akkor egy idő után leáll. Ennyit tudok erről elmondani
jah tényleg biztosíték milyen van benne? az a régi fajta vagy a tűs? a tűs sokkal jobb, nekem a másikon nagyot esett a feszültség, lehet hogy nálad is ez van, bár nálam az indulás volt macerás..
azt írta hogy a 4 literes fogyasztással elégedett volt...szerintem ez sok...erre értettem...
"Nem baszogatásból", de tudja hogy valami rossz :)) épp ez a téma hogy mi lehet a baja. Eddig jó volt és most egyszer csak nem jó.
rengeteget zabál tegyél rá 125-s karbit...én nem tudtam úgy az enyémet elállítani karbi terén hogy 90et akármikor ne ment volna...nem baszogatásból de valamit rosszul csinálsz, először talán próbálj meg egy kisebb fuvókát, magasabb tűálláson és a 100 feletti fuvókák, már bőven felejtősek... egyébként én utazóba max 3,5 l körül jövök ki(széljárás változó, kétszemély, 16os lánckerék, átlag 70-80km/h) városban is ennyi, de ha idegbeteg módjára közlekedek akkor 4l (4500-6000 közötti fordulatszám tartományban. vagyis 2-3 ban városon)
2.5 ezt honnan vetted?ennyi sose volt
amugy ez a motor is már túlméretes 56 os az alap 150es (ami 143ccm) ez meg 57.5ös.Így már 150.5ccm
Érdekes MZ. Csak a tűállás módosítással 2,5 és 5 liter között változik a fogyasztása. :-)
Januárban felbaxxák a benzin árát 320-330Ft-ra. Lehet örülni a kis fogyasztású gépeknek.
Így lesz, holnap, a megfelelő időben küldöm a pozitív hullámokat...
sok sikert, jó bulit, üdv.: R
Egyszer engem is megcopatott a hosszabb állás után a fúvókába beszáradó ismeretlen anyag.
most ezt mire érted arra h sokat eszik?de azt kb 90km en 4.7l azért annyi mert a sibertű fel volt emelve fentről a 4.be,szóval eléggé.És volt város benne .Kis fordulaton hallottam is h sok neki a benzin.Közepes fordulaton se ment még annyira viszont 3ba 70 felett már jólérezte magát(nemtudom mennyi az a fordulat nincs ford.mérőm)és 4 ben is 80 fölött szépen ment.Persze kis fordulaton pazarlás a benzin hát ezért is evett annyit.Ma visszatettem a 3 rovátkába a tűtartót és kis fordulaton jólmegy de magasabbon ugyanugy nemakar menni mint ezekelőtt.Ma mikor elmentem motorozni kb 13km-t oda még a tű a 4.ben volt és könnyen mentem vele 90et aztán megálltam és visszatettem a tűt 3.ba és ugy jöttem hazafele és mint irtam kis fordulaton jól megy,de 85 fölé meg nem akart menni vagyis sokkal nehezebben mint a másik állásban.Majd megnézem a karbit hátha van vmi kosz vagy esetleg vizcsepp(remélem ez nincs).
Amugy ha jólmegy a motor pont 4 litert szokott enni.Én szerintem nem sok neki 4l/100km.Mondjuk én általában városban megyek de ott nincs nagy forgalom (tavaly még falu volt) ,se lámpa de 50 körül megyek meg sok utcába bemegyek meg minden.Szóval sok a gyorsitás de igy szokott nyáron kijönni 4 literre a fogyasztás és akkor jól megy a gép.
De most h elkezdtem gondolkozni tavaly is ilyen időben nem akart menni 80körül ment (többet nehezen),már csak arra kell emlékeznem h gyógyitottam meg :)
Mért te mennyit tartanál jónak fogyasztás terén?
még mindig elképzelhetetlennek tartom, hogy ennyit zabáljon egy ilyen motor:D én tegnap mentem a peregyessel(3.túlméretes 250es 140es fúvókával) 70km-t. 3 liter benzin kellett neki. tudom, mert 4litert öntöttem bele, és pont egy liter jött le belőle, amikor kiszipkáztam ma a trabiba azt a keveset is, mert HOLNAP FLÚGÓS FUTAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D:D:D:D úgyhogy reggel 9 és délután kettő között szurkoljatok ahogy tudtok:D
hát szegény vartám még az elején sokáig jó volt a töltés,aztán volt egy kis gond sokszor felment a töltés 8 v ra is-(szegény akksi).Aztán megcsiszoltam a fesszab mozgó érintkezőit aztán jó lett.Eztuán a multimétert mindig feltettem a motorra a km óra és a fordmérő közé pont passzolt nem esett le a műszer,igy mindig láttam mennyi a fesz.a rendszerben.Aztán ujra kezdett szarakodni megint volt mikor 8 v on volt de csak egy pillanatig szokta ezt aztán még annak idején irtad h az érintkezőket nem szabad megcsiszolni.Aztán nagyon finoman csiszoltam meg még felpoliroztam igy 1-2000km-t is kiszokott birni a fesszab jó töltés mellett.Aztán igy néha felujitgattam az érintkezőt meg cseréltem is igy mentem jópár ezer km-t.Aztán kb ugy 1.5 éve van elektromos fesszabom azóta nincs gond a töltéssel.De azért szegény akksit akkor érhette kár mikor ugye kapott néha 8 voltot volt mikor meg csak 6 ot .Igy hát ezért biztos h ennyi idősen már gyenge lett.
Amugy a töltés jó mert 7.20v alapjárat fölött lámpa nélkül.Tompitottal 7.12v.
de ma észrevettem egy kis hibát,ami vezeték lejön a biztositékról és rámegy a fesszab B+ ára na a vezeték kábelvége az a rádugós fajta igen lazán csatlakozott a biztositéknál.Össze nyomtam fogóval most szoros lett.Szóval ez baj volt az biztos.
Emiatt akár menet közben énszerintem hol kapott töltést az akku hol nem vagy nem annyit mint kellett volna neki.Ma töltöttem is az akkuba meg a megszakitót is finom csiszolópapirral megcsiszoltam és elmentem motorozni.Most jól ment 85öt szépen vitte.
üdv
német dugattyút lehet kapni még 250-es etzbe? esetleg van valakinek?
Nekem 6V 4,2Ah-s filléres riasztó akkum van. Elképesztően igénytelen. Eddig 2* annyit bírt ki mint a Varta akku, ami alapból 2* annyit bírt mint a gagyi akkuk.
Persze hozzá tartozik, hogy csak elektronikus fesszabbal és új dinamóval ilyen tartós. A Varta-t mechanikus fesszabbal és gyengélkedő dinamóval használtam.
Ez így elég rejtélyes hibajelenség, de elmondom az ötleteimet.
6V az teljesen korrekt akku fesz, azzal nem szokott gond lenni, de persze elképzelhető hogy nem bírja a terhelést és ezért amint rákapcsolod a villanyt egyből leesik a feszültség.
Próba: Kapcsold le a lámpákat és próbáld ki úgy hogyan viselkedik.
Ha megtáltosodik akkor a gyújtás kap kevés feszültséget.
Azonban az hogy csak időnként jön elő inkább valami enyhe zárlatra utal, valamelyik lámpatestben.
Illetve a TS-nél a gyújtásdekliba is bele szokott érni a gyújtás vezeték és az is véletlen szerű jelenségeket okoz, ha pedig leveszed a fedőt, természetesen nem látod mi a gond, de a motor megy.
De ami valószínűbb hogy szennyeződés a karburátorban ami helyezkedik minden indításkor.
Nekem volt hogy egy kicsi festékdarab akadt meg a főfúvókában amit minden beindítás után más pozícióban szívott be.
Most egyébként néhány hónap állás után átvittem a munkahelyemre a motort, és borzalmasan ment, nem volt alapjárat meg füstölt mint atom, pedig legutoljára úgy raktam le hogy 100-at is vitte (GPS)
Ezt szerintem a karburátorban lerakódó benzin adalék okozza a ami üzem szerű használat mellet ha szerencséje van az embernek kikopik, ha nincs akkor karbi pucolás. Pont ezért kellene mindig kijáratni a karburátorból a benzint, mert akkor nincs ilyen probléma.
Ezt általában úgy teszem, hogy 2 sarokkal a ház előtt elzárom a benzincsapot és mire odaérek pont kifogy, csak most ezt elfelejtettem.
kis ts em van 6v 12Ah-ás akksi
ma meg hogy a negyedik rovátkába volt a tű igaz városban is mentem, 90km en megevett 4.7 litert.De mikor mentem egy másik városba itthonról 24km re az uton odafele nemigen akart menni,aztán mentem a városban is és hazafele egyszercsak megtáltosodott olyan volt mint régen.Nemtudom mi lett vele vagy mitől,nem nagy különbség de én tudom és éreztem ugy ment ahogy mennie kell,illetve régen szokott.90el jöttem odahuztam neki plusz még volt egy pici emelkedő de tényleg kicsi fölment az óra 94 re.Nemtudom mivolt vele,de jólment.Aztán hazaértem meg mennem kellett megint el itthonról egy 25km-t nagyjából jólment odafele,visszafele meg megint jobban.Pedig szerelni voltam és ki is hült a motor de hazafele jobban jött,csak nemnagyon tudtam jönni mert vizesedett az út meg fagyott is.
Nemlehet akksi gond?Már 3 éves elmult 3 éves 3 hónapos a varta akksim.Egyszer már kimostam cellazárlat miatt,De azóta kevesebb lett az üresjárati feszültség,de az azzal járt.Mostanában ha rámérek 6.08-6.12 volt szokott benne lenni több nap állás után.Esetleg lehet h az akksi játszik nekem?Van amikor nyáron is van ez a dolog h egyik nap igen jól megy aztán pár nap mulva gyengébb,aztán ujra jó.De akkor ritkábban csinál ilyet.Talán lehet h tényleg az akksim?melegebb időben az is többet tud.Ilyen hidegben meg gyengébb lehet.Biztos befolyásolja a szikra erősségét szerintem.Majd azért megnézem a vezetékeket is a csatlakozásoknál,de azt néha szoktam nézni nem szoktak lazák lenni.Majd még átnézem meg megmozgatok mindent.Meg megnézem a megszakitót is.
Örülj neki, hogy csak 3,5 litert eszik.
nincs valakinek 105ös vagy 110es főfúvókája?A kis ts be szeretném tenni,mert 100as van benne de a gyertya nagyon világosbarna,valamikor picit inkább már sárga.A sibertű felülről a 3.ban van beakasztva de néha keveset eszik és nem is megy ugy mint régen.Egyik nap is 43 km en 1.5 litert evett.Régebben mindig 4et fogyasztott 100on és jól is ment,most viszont 90km/h fölé is nehezen megy az óra.Igaz hogy hideg van ilyenkor jobban kénem mennie a motornak,de fel vagyok öltözve igy a kabát gondolom sok szelet megfog.Meg a ruhák se könnyűek.Dupla nadrág 3 pulóver,dzseki,kabát,sál,kesztyű.De sztem keveset kap benzinből.Ma áttettem felülről a 4. beakasztásba a tűt,majd délután kipróbálom.Azthiszem már próbáltam igy is,igaz akkor melegebb idők voltak,és kis fordulaton sok volt neki a benzin.Pattogós hangja volt mint a robogóknak.Majd talán most a hidegebb levegő sűrűbb igy a több benzinnel is elmegy a motor.
Nagyjából jól megy a motor mert egyik nap megnéztem 2 be mit tud -csak ugy- 62-t ment.3 ba 85 öt mentem,de nemugy megy mint régen.4 ben könnyen szokott 92-n lenni.Most nemigazán.
Köszönöm a válaszokat!
Én se szeretném fúrni, még amíg használható és megy addig hajtani! Majd a vizsgaidőszak után jelentkezek ha összeraktam a gépet! Üdv
0,2mm a helyes gyűrűhézag. az éles csatornaperem okozhat ilyen gondot.
A gyűrű azért mérvadó, mert ha túl kicsi a hézag az probléma.
Én nem fúrnám. Összerakni rendesen és használni amíg beindul. Azután felújítani.
Szevasztok!
Érdeklődök,hogy közületek próbálkozott már valaki nagy ETZ-n BVF helyett BING, vagy Mikuni karbival?
Nekem jelenleg csatos van a 251-esemen
Mivel egy elég régi és rossz minőségű tolómérőm van a büdös életbe nem fogom tudni pontosan lemérni, ezért követtem a Te módszered. Olaj nélkül átesett a dugó, kicsit olajosan szépen becsúszott lassabban a szabadesésnél. A gyűrűim meg már nem hiszem, hogy mérvadóak a kopás miatt. A hengerben semmi karcolat semmi horzsolás nincs, egyedül a kipu csatorna alján található aluminium felkenődés a dugóból. Na most már végképp nem tudom fúrni illene e, vagy sem.
A hengernek 0,05mm-el kell nagyobbnak lennie mint a dugattyúnak, szóval nem ártana egy pontosabb ellenörzés.
Azt csináld meg hogy fogd a levett hengert meg a dugattyút gyűrűk nélkül és ejtsed bele felülről. Lazán de lassan kell lecsúsznia (kicsit olajosan) akkor kb. jó az illesztés. Ha megszorul, vagy leesik akkor nemjó.
Aztán a következő amit érdemes ellenőrizni, hogy a gyűrűket belerakod a hengerbe, és megnézed hogy mekkora hézag van a végeinél.
Nem tudom fejből mekkora hézag kell lenni MZ esetén. Jawan kb. 0,3 kell, az MZ-n ennél nagyobb.
Ha kisebb, akkor gyémánt poros reszelővel lehet módosítani, mert elég kemény anyagból vannak.
A henger nem sérült meg? Általában egy ilyen esemény után rá szokott férni egy fúrás.
Amikor megvettem a motort a hengerbe nem nyúltam bele és úgy tört el, a gyürüket a könyökben találtam meg szanaszét törve mindkét esetben. Amikor először szétkaptam az első törés után nekem úgytünt, mintha a főtengely fel lenne újítva.. A hengerben a nyílások széleit meg se néztem, a fúráson se agyaltam A Szóval a törött gyürük már amik kijöttek, gőzöm nincs, hogy elfordultak e mert nem is néztem, de szerintem nem igazán fordulhatott el. A hengerhez nincs nyúlva, max szanaszét van fúrva mert most 70,46-os dugó volt benne és felül mérve 70,7mm-t mértem előbb tolómérövel bár a nem kopott részén tudtam mérni szóval +0,1-0,2mm lehet a kipufogó csatorna táján a henger átmérője. De most igy útólag megnéztem a kipufogó csatornát hát az ablak pereme elég éles, valószinüleg ez volt a gond! Szépen lekerekítem majd. Dugó méret + gyürü méret maradhat ami volt? Amúgy nem szorult be mert mikor megállt, emlékszem 3-ba mentem odahúztam a gázt gyorsult majd egy nagy csörgés és mintha levették volna a gyújtást úgy állt meg, de a dugó járt. A dugót forditva tuti nem raktam be, hiszen a nyíl fele van a törés.
Sőt a fotók alapján a régi dugódnak a középső gyűrűje akadt el, az újnak pedig a legalsó gyűrűje, mindkettő lefelé mozgás közben.
Mivel középen van a sérülés, ezért gyanítom, hogy a kipufogó nyílásban akadt el.
Persze alap esetben fúrás után nem szokott elakadni a gyűrű, legfeljebb jobban kopik a gyűrű, ha nincs meg a kb. 0,5mm-es lekerekítés a kipufogó nyílás éleinél.
Azonban ha reszeltek egy kicsit a kipufogón, vagy túl kicsi a gyűrűhézag, akkor már előfordulhat olyan, hogy túlságosan kilóg a gyűrű és ezért elakad a lekerekítés nélküli peremen.
Egyébként most látom, hogy a stiftek a helyükön vannak.
Esetleg még egy ötlet: Lehetséges hogy fordítva raktad be a dugattyút, és a gyűrűk vágása nem oda esik ahova kellene. Fejből nem tudom hova kell esnie, de a hengerbe belenézve egyértelműen adja magát. Lényeg hogy a vágás SOHA nem eshet egyetlen nyílásra sem mozgás közben.
Kizárt hogy a főtengely lenne az oka.
-+2mm ráadásul az új főtengelyekre jellemző.
Külső hőmérséklet lényegtelen a motor megszorulásának szempontjából, sőt igazán csak hidegben tud durván megszorulni....de azt észreveszed, mert blokkol a hátsókerék.
Számomra egyértelmű hogy valamelyik csatorna szélében akad el a gyűrű.
A dugattyú teteje az bizony kormos lesz normál használat mellet. A használt olajtól és a karburátor beállítástól függően ennél sokkal durvábban is, sok gondot az nem okoz.
Mekkora a gyűrű hézag?
Mekkora a dugó-henger illesztési hézag?
Biztos nem fordult el a gyűrű?
Biztos nincs lereszelve a hengerben a gyűrű végét vezető részből?
Fúrás után él letörés meg van csinálva?
Ez a dugattyú törés nem jellemző az MZ-re. Csörögnek, zörögnek, sokat fogyasztanak, nem mennek, az lehet egész könnyen, de nem jellemző hogy ilyet csináljanak.
A tetején csak simán a korom látszik, kb annak úgy kéne kinézni? Az a helyzet, hogy ez már a második dugó ami széttört. Az első is hasonlóképpen tört el, miután hozzám került a motor. Arról csak telefonos fénykép van belinkelem azt is.
http://kurty.uw.hu/kepek/regidugotores.jpg
Esetleg a főtengely annyira ütne, hogy szétrázta és azt nem birta volna a dugó?
Mellesleg most elég hideg van kint és a hajtókart néztem jobbra-balra kb 2-2 mm-t mozog a felső végénél ha mozgatom, föl le semmit. Mikor kéne felújítani a főtengelyt? Köszönöm a választ előre is!
Esetleg túl szorosra lett fúrva és azért törtek a dolgok mert megszorultak.
A teteje nem látszik rendesen. Kitört belőle egy darab, vagy kiégett? Vagy csak simán kormos?
A gyűrű elakadhatott valamelyik csatorna sarkában, mert vagy levágtad a belógó nyúlványt a "jobb áramlás" miatt, vagy kiesett a pozíciónálló pöcök és elfordult a gyűrű.
A teteje pedig a deformáció okozta feszültségtől pattant így szét...mindenesetre jókis anyagból, van ha ilyen szépen tört.
Sziasztok!
Szerintetek mi okozhatott ekkora mértékű sérülést a szinte vadi új (magyar utángyártott) dugattyún? A motor 250-es ETZ. Megpróbálom belinkelni a képeket:
kurty.uw.hu/kepek/mzdugo.jpg
kurty.uw.hu/kepek/mzdugoteteje.jpg
Van egy újabb évjáratú bontott blokkom, abból kiszedtem a perselyt, viszont az "alsó " rövidebb tengely, ha össze akarom illeszteni a blokkfeleket, a bronzperselyes fele egy fél tengelyátmérövel el van csúszva, ami sok, a fogazatok nem érnek össze. Holnap megvizsgálom nappali fényben, de a csapágyas(kupplung)felén a rögzítő zégerig le van kopva az alu öntvény, így a csapágy sem áll úgy, de majd holnap minden kiderül...
a bronzperselyes felén azthiszem a 3. sebesség van,cseréld ki a perselyt,mert különben ferdén fog futni a tengely és a fogak el fognak kopni,sőt ha nagyon kikopik a persely akkor a blokk lesz a csapágyfészek.Nekem is cserélnem kellett,esztergályos azthiszem egy 1000ért megcsinálta kb 2 éve,meg tett bele olyan olajzó nútot is.Az ki ne maradjon,ha csináltatsz.
sorszám: 39479 (119542)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-12-26 15:07:38)
amelyik tengelyen van a lánckerék azon a tengelyen van baloldalt a kuplungfelől az 1es jobboldalon a 4.sebesség.A plusz tengely a 2es és a 3as sebességhez van.
sorszám: 39478 (119541)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-12-26 17:55:40)
Nem egyszerű az életed azért azt látjuk. Respekt. Próbálj szakszerű maradni, mert ha nem csak magadat szívatod vele a későbbiekre.
Jó szerelést!
sorszám: 39477 (119531)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-12-26 17:55:40)
gömbvégű hosszúszárú volt, a gömb le is tört, egy drágábbik fajta volt. Ikeással dolgoztam össze, de ahogy kilazítottam a környezetét lehet befeszült. A hengertalp alatti hátsó. A perselyes végű tengely a 2.-es 4.-es?
Nna, szétjött, szépen, hegesztettem egy nagy blokklehúzót, estére tehetek a szememre krumplikarikát. Az imbuszkulcs kérdés megoldódott a torx készletemmel, egyébként melyik tengelyeken vannak melyik fokozatok? Az a tengely amelyik a gyujtás oldalon bronzperselyes, az melyik? Nekem ott szétverte a perselyt a tengely, de tudom pótolni, nem állok meg...
Először eltávolítod a összetartó csavarokat ahogy mondták. Én régen úgy csináltam leszedtem minden sallangot (kuplung gyújtás stb) utána megmelegítettem de ésszel hogy ne vetemedjen. Utána fa és azt kalapáccsal óvatosan kocogtattam. De mivel autószerelős suliba járok és az ott tanultak alapján és a többi ilyen ismerősöm tudása alapján már nem így csinálom. Mivel itt nagyon pontos illesztésekről van szó ezért a lehető legóvatosabban csinálom. Ezért már egy jó ideje inkább csinálok blokk elválasztó szerszámot.Igaz hogy ez csak az adott típushoz való. És nem sokszor kell használni, de nagyon megéri mert nem kell szenvedni a szétszedésnél és kíméli a csápágyhelyeket meg nem feszül meg egy oldalra a blokkfél mint a kocogtatós módszernél. De szétszereléshez tudnék még egy pár szerszámot ajánlani(csapszegprés, csapágy lehúzó stb). Az fontos hogy minél körültekintőbben járj el a szerelésnél. Ha megnézed az MZ szét-összeszerelő videót abból nagyot sokat meg lehet tudni azt hogy milyen szerszámok kellenek és hogyan kell őket alkalmazni.
sorszám: 39474 (119512)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-12-25 21:56:34)
várj, te nem érted. Már a csavar kiszedésnél elakadt, mert nincs imbuszkulcsa. Na így hogy szeded szét barbárkodás nélkül? :)
Akárhogy is de én elmennék az első szerszámboltban és vennék egy rendes kulcsot. Lehet venni komplett készletet 500 forintért de az egyszer használatos, és rövid ezért szenvedés vele szerelni. Én egy drágább (pár ezer HUF) jó minőségű készletet vettem, ezt kézi erővel nem lehet eltörni, meg el sem kenődik mint a tescos.
Lehet darabra is venni. Mivel általában csak 5-ös méret kell ezért nyugodtan lehet ebből egy fullost venni. (gömbvégű hosszúszáru)
kiszeded a csavarokat amik összefogják a blokkot. a főtengely gyújtás oldali végébe beledugsz egy 6os csavart(vagy kisebbet amit nem fog a menet mert ugye az 7es) a lánckerék tengely re rákapatod a csavart aztán lehet kocoktatni és szét is jön...ennyi..
sorszám: 39472 (119508)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-12-25 21:56:34)
kedves Zsakfos örülök, hogy téged is lehet megint látni ezen az oldalon. remélem, jövőre már el tudok menni hozzád egy kis közös gurulásra. kellemes ünnepeket kívánok minden motoros társamnak, sok-sok motoron eltöltött órát és kilómétert, jó kis szereléseket otthon a garázsban(mert abban is van élvezet), és egy könnyebb kellemesebben élhető új évet mindannyiónknak!
Szakszerűen hogyan szeded szét a blokkot? Nekem rengeteg barbár-paraszt módszerem van, de érdekelne a hozzáértők hogyan teszik.
Egyenlőre megakadtam, mert az összefogató csavarokat legutóbb kicseréltem imbuszra, és beletört a szerszám, másik nincs, venni nem tudok hol, kölcsön nem kérek, mert én sem adnék.
szerintem nincs semmi sem, nekem sincs,csak meg kell húzni.Nekem az első felfogatócsavar lazult meg,először én se tudtam mi van,olyan furcsa rezonancia volt ,pedig kontra is volt rajta,hát visszatekeredett kontrástól.Aztán újra meghuztam a kontrát,azóta is jó.Az önzáró anya is lehet magában kevés,az alá még tegyél egy sima anyát,igy kontraként mehet fel az önzáras.
sorszám: 39469 (119498)
( előzmény: 150esRolleres, 2009-12-25 17:43:12)
Kár vol szétszednem a blokkot, 14 fok volt ma, még az eső sem lett volna baj, letekerhettem volna egy kevés kilómétert.
A kis TS blokk és blokktartó fülek között(belül) van valami alátét vagy bármimás? Nekem lötyögött a blokk az utolsó időszakban, pedig összerakáskor meghúztam fazsán, önzáró anyával, de mégis kilazulhatott.Rezgett tőle az egész.
Mindenkinek kellemes boldog békés Karácsonyi ünnepeket kívánok!!
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és kilométerben gazdag Boldog Új Évet Kivánok minden szocimotorosnak!
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|