hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. április 27. vasárnap 
Zita

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

Keri
válasz erre | email2010-01-09 10:23:44
MZ versenyzőket és versenyzés iránt érdeklődőket tájékoztatom, hogy az MZ Racing oldalra új információk kerültek ki.

Megtaláljátok az új műszaki kiírást.
Napi és éves licensz váltásának módjait (napi licensz értelem szerűen a verseny helyszínén váltható)
Valamint 2 lefixált verseny és 4 tervezett verseny idejét, helyszíneit.
Beindult az oldalon a fórum is.
Szeretettel várunk minden érdeklődőt, de ezen a fórumon is válaszolok ha van kérdés.

Kezdjétek összerakni a gépeket mert az első verseny májusban lesz, addig már nincs sok idő!
sorszám: 39565 (119781)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2010-01-08 21:59:43
heló
hova lett a mi Klaudiánk?Egy ideje már nem irt.
sorszám: 39564 (119775)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2010-01-08 21:03:59
Szögesgumival egykeréken. :D
sorszám: 39563 (119773)
(előzmény: szsrobert, 2010-01-08 20:55:25)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-01-08 20:55:25
http://belsoseg.blog.hu/2010/01/08/kaposvar_madar_utca

Ki megy fel itt MZ-vel? :-D
sorszám: 39562 (119772)

 
 
Honvéd1990
válasz erre | email2010-01-07 20:29:35
Sziasztok, rég voltam itt jó megint benézni. Kérdésem van hozzátok !: Kinek van etz250 es re oldalsó túradoboza? Tudjátok az a kocka alakú vagyis ilyen eltolt. ha valakinek van lécci irjon már régóta hajkurászom idelye lenne rátalálni kpra fizetek.Üdv tajti.gabi@freemail.hu
sorszám: 39561 (119754)

 
 
Honvéd1990
válasz erre | email2010-01-07 20:29:00
Sziasztok, rég voltam itt jó megint benézni. Kérdésem van hozzátok !: Kinek van etz250 es re oldalsó túradoboza? Tudjátok az a kocka alakú vagyis ilyen eltolt. ha valakinek van lécci irjon már régóta hajkurászom idelye lenne rátalálni kpra fizetek.Üdv tajti.gabi@freemail.hu
sorszám: 39560 (119753)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2010-01-07 20:20:50
Üdv néktek, a kis TS kupplung lánckerekek "egyenesfutását" szeretném ellenőrizni, mit mihez kell mérnem? Találtam hézagoló alátéteket, bár az enyémen nem volt soha.Beépíteném ezeket, ha nagyon kell.
sorszám: 39559 (119752)

 
 
Laca_D
válasz erre | email2010-01-06 20:47:28
Szevasztok.Még mindig a felnifüzésnél tartok.
Adott egy etz-150 első tárcsafékes agy,+adott egy etz150-hátsó felni.
Füzött már valaki ilyen kereket?
Küllőméret kellene mekkorát kell vennem és hogy mennyit.
köszi. mig ilyen fasza idő van szeretném megcsinálni.

Most Ne motorozzatok !!!!csuszik !!!!

sorszám: 39558 (119718)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-01-05 21:36:43
Amit én kaptam az túl hosszú, teljesen ki kell tekerni a feszítőt.

De mindegy, nem kevés pénzért csináltattam egy olyan fékbowdent amivel olyan a fékem mint a hidraulikus és előre láthatólag előbb fog eltörni a fékkulcs mint a bowden elszakadni :))
sorszám: 39557 (119694)
(előzmény: waresz, 2010-01-05 20:28:48)

 
 
waresz
válasz erre | email2010-01-05 20:28:48
bowden: a fék még legaláb méretpontos.. a kuplung a 250eshez ugyanakkora mint a fék, mert gondolom így egyszerübb legyártani, és kb két menetet lehet tekerni belőle a lámpafejre:D
sorszám: 39556 (119693)
(előzmény: Keri, 2010-01-04 09:49:51)

 
 
waresz
válasz erre | email2010-01-05 20:26:02
ezért nem szabad cserélni
1. olcsóbb újraferodoloztatni, amit ráadásúl hozzá is igazítanak a dobhoz(amit meg felszabályoznak), ha jó helyre visszük.
2.asszem az előző érv elég nyomós:D:D:D
sorszám: 39555 (119692)
(előzmény: Keri, 2010-01-04 09:51:25)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-01-04 09:51:25
Mondjuk hozzátenném, hogy a fékbetéteket szó nélkül cserélte Futár Peti. Bowdeneket nem vittem vissza de mind a 3 pesti MZ boltban ugyan olyan vackot adtak.
sorszám: 39554 (119689)
(előzmény: Keri, 2010-01-04 09:49:51)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-01-04 09:49:51
Véletlenül én is jót kaptam, de eddig minden haverom megszívta hogy nem megfelelő méretet adtak neki.

Én csak a fékbetétekből kaptam rosszat, éppen csak annyival volt kisebb, hogy ránézésre ne tűnjön fel, de ne érjen semmit.

Meg bowdenből szoktak olyat adni ami két fékezés után szakad.
sorszám: 39553 (119688)
(előzmény: LG TS, 2010-01-04 09:41:54)

 
 
LG TS
válasz erre | email2010-01-04 09:41:54
Hát nekem ebből speciel pont jót adtak. Bár lehet hogy csak véletlenül.
Én a nem párhuzamosan álló megszakítót még mindig nem bírom megérteni. De amúgy az is a hibás aki megveszi a szart és elfogadja, hogy az szar. Várom, hogy legyen egy KERMI vagy hasonló hivatal alkalmazott, aki MZ tulaj és egyszer megelégeli ezt a trágyahalmot, amit utángyártott alkatrészként kapni lehet és lép valamit.
Ja most szólt fater, hogy bilibe lóg a kezem...
sorszám: 39552 (119687)
(előzmény: Keri, 2010-01-04 09:30:15)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-01-04 09:30:15
Meg hallod is amikor egy egy gázelvételkor belecsattan :)
Egyébként még ilyenkor is szépen fut.

Ja és érdemes vinni a láncot a boltba, mert mindig rossz méretet adnak.
sorszám: 39551 (119686)
(előzmény: waresz, 2010-01-03 22:50:37)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-01-04 09:27:49
Igen, siklócsapágyas főtengelyeknél 1/33 az előírás.
Tűgörgősnél 1/50
Elárulom, neked, hogy még 1/60-as keveréknél is tocsog az olajban, de ennek ellenére olyankor már rossz a kenés. Mivel 1/40 és 33 között nincs nagy különbség nem valószínű hogy besülne, de azért nem optimális.
A "modern olajokkal kevesebb is elég" pedig mindaddig igaz, amíg a modern olaj nem ásványi. Ha elolvasod az olaj használati utasítását mindegyik 1/50-et ajánl. Egy két méregdrága syntetikus olajon van csak 1/100-as arány, de ahhoz is megfelelő gép kell.
sorszám: 39550 (119685)
(előzmény: Péter mz, 2010-01-03 19:12:38)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-01-04 09:20:52
Primerlánccal együtt a lánckerekeket is cseréld, akkor tartósabb. Többit leírták.
sorszám: 39549 (119684)
(előzmény: IpariEgyenaram, 2010-01-03 14:11:25)

 
 
waresz
válasz erre | email2010-01-03 22:50:37
gyári hajtórúd oldalán van egy jól felismerhető embléma. ez valahogy úgy néz ki,hogy egy ovál kitüremkedésbe van egy ShmR felirat mellette egy egyenlő szárú háromszög gömbölyű sarkokkal. a dugattyúcsap egyik oldalának élén egy egyenlő oldalú háromszög látható mindennek szép középszürke acélszíne van. a 76 június elötti kis TS-ek felső perselye bronz. az ez utániak tűgörgősek. ekkor került a szimering a főtengelycsapágyon kívűlre. a bronzperselyes hajtórúd 1:40el nyugodtan mehet, de normális olajjal, pl mol SPRINT 2T-vel. a hosszútávú hajszolást nem szereti még a gyári sem. primer lánc gyárilag is cseh favorit gyártmány. ugyanilyet most is lehet kapni. ésszerű használat mellett kb 30000km-t röhögve elmegy. fontos, hogy olaj mindig legyen a váltóba. akkor kell cserélni, ha beleér a deklibe(ez akkor látszik ha leveszed, és a dekli belsején dörgölés nyomok vannak.
sorszám: 39548 (119678)
(előzmény: IpariEgyenaram, 2010-01-03 14:11:25)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2010-01-03 20:24:26
akkor jó.Amugy néztem egy német mz-s oldalon,volt gyári olaj hozzájuk.A dobozon mz volt meg valami szám a multkor rákerestem googlen .Még ilyet is gyártottak:)
sorszám: 39547 (119673)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-01-03 20:09:24
33-as keveréket írtak hozzá gyárilag. Persze akkor Arolok voltak. A mostani olajokkal valószínűleg elég néki a 40-es keverék is.
sorszám: 39546 (119672)
(előzmény: Péter mz, 2010-01-03 19:12:38)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2010-01-03 19:12:38
ha a dug.csapszegnél bronzperselyes 1:33as keverék kell?Ez komoly?Én mindig 1:40est tankoltam.Szétszedésnél igy is olajos volt mindig minden.Mondjuk a csapszegnél nem is kopott meg nekem se a rocket pedig bronzperselyes és mint irtam 1:40es keveréket kap.Az alsó szemnél kopik jobban.
sorszám: 39545 (119667)
(előzmény: Jaky16, 2010-01-03 15:18:10)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-01-03 18:34:04
2,7 liter 80-nál nekem is nagyon tetszene.
Ha a kis M?Z-ket nem hajtod 80-nál gyorsabban, hosszú életűek lesznek.
Barátom 53000km-rel kapott. Persze ahogy ő használta, hamar elkezdett csörögni.
sorszám: 39544 (119665)
(előzmény: waresz, 2010-01-02 22:05:45)

 
 
fejes
válasz erre | email2010-01-03 17:04:05
sziasztok!

Jó állapotú konyhabútor garnitúra elcserélhető motorra, főleg simsonra! Ajánlatokat várok!
fejesmiklos@citromail.hu

hirdetés:
http://www.expressz.hu/vegyes/hirdetes-18062749/

Keress bátran!
üdv
sorszám: 39543 (119657)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2010-01-03 15:18:10
a perselyest csendesebbnek gondolom de oda 1:33as keverék kell, láncot lényegébe egy fajtát kapsz, az is lényegesen elnyúlik 1-2 ezer km után, de teljesen lényegtelen semmit nem zavar, legalábbis nálam nem.ja és egy megjegyzés nem kell úgy megijedni, az után gyártott hajtókarral is jó, hidd el, tény hogy nem olyan mint a gyári, de hát ez van.egyébként az én ki ts-em is ezzel lett felújítva,(taiwani) 6-7000km gond nélkül, sőt én olyan barbár kókány voltam, hogy nem cseréltem ki a főtengely csapágyakat, mert nem volt rá akkor pénzem, és még így is jó állapotú a főtengely,(ezt a csapágy cserénél állapítottam meg ekkor már benne volt 6-7 ezer km).másik példa hogy, apa ts 250/1-ben is után gyártott dolgok vannak: gyűrű, hajtókar, dugó, tűgörgő,stb. , és nagyon szépen csendesen jár immár kb 8 ezer km óta. igazság szerint, ha olajat teszel bele rendesen, és az ésszerűség határán használod, és elfogadod, hogy 10 lóval és valamennyivel több nm-el, nem tudod megváltani a világot, akkor minden okés lesz akármilyen alkatrészt teszel is bele. jah és tapasztalat hogy a tiszta gyári kipufogó csodákra képes, és haver kompresszió szegény etz-jébe is, varázsolt egy kis nyomatékot.egyébként szerintem egy 125-s kisTS-től a 90en elég jó, max 95 lehet több szerintem nem.
sorszám: 39542 (119650)
(előzmény: IpariEgyenaram, 2010-01-03 14:11:25)

 
 
IpariEgyenaram
válasz erre | email2010-01-03 14:11:25
Sziasztok!
A gyári hajtókart hogyan lehet felismerni? Mi a márkája? A hajtókar felső szeme a csapszegnél milyen legyen? Bronzperselyes vagy tűgörgős? Melyik a jobb? Ami most van benne az bronzperselyes . A tűgörgős a jobb ugye ?
A primer láncok közül melyik márka a jó? A mostani (gondolom még a gyári) nagyon meg van már nyúlva.
Válaszokat előre is köszönöm!
sorszám: 39541 (119649)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2010-01-03 13:49:14
nekem taiwani rocket nevű felújíítókéslettel újitották fel a kis ts főtengelyét.szintén nálam is 2-3 ezer km ig olyan csendben volt a motor h csak a kipufogási ütemnek volt hangja.Ha pl80nál akkor visszaengedtem hirtelen teljesen a gázt csendes volt a motor.Most már jópárezer km van benne,a hangja nem változott,de ha most visszaengedem 80nál a gázt igenerősen csörög .Én lassan szoktam visszaengedni a gázt igy csendes a motor-nincs csörögő zaj,mert ha terhelve van egy picikét pl menet közben is elég csendben van a főtengely akkor eléggé terhelve van,és tényleg nincs is zörgő hangja úgy.
Most is mennék egy kört csak úgy fúj a szél h ilyenkor nem jó menni.
sorszám: 39540 (119648)
(előzmény: IpariEgyenaram, 2010-01-02 23:32:35)

 
 
waresz
válasz erre | email2010-01-03 13:16:26
én a kis TS-be eredeti hajtórudat köszörültettem fel,(a nagyba gyári új felújítókészletet szereztem és túlméretes jó minőségű tűgörgőkkel lett összerakva, kb 6000km van most benne, és alig van zaja. amúgy jellemző zörgés a TS-eknél, az dugattyúzaj. ezt az avatatlan fül nem tudja megkülönböztetni a görgőzajoktól. ja, és a dugattyúzörgés: gyári dugattyú kevésbé zörög mint az utángyártottak, mert kisebb a kúpossága, amit a jobb anyagminőség(kisebb a hőtágulása) miatt tudott összehozni a gyár(igy kissebb a billegésből származó zörgés). nagyon fontos a precíz előírás szerinti illesztés is.. tehát ha lehet gyári dugót szerezni(én tudnék,de csak magamnak:P) akkor azt a kis TS esetében jól megmunkált legalább 2000res papírral hónolt hengernél lehetne 3 századra illeszteni. a 250est 4századra, a gyűrűhézag: 15zázad, és a 250esnél 2 tized. mindkettőt szakszerűen(értsd: sokal nagyobb gondossággal, mint az átlag) magamnak raktam össze. a nagy TS 10km után kezdett el dugattyú "zizegést" művelni, a kicsi az első komolyabb húzatás,kb 80-90km után. szóval ezek zörögnek, a maguk módján. erre jöhet még rá pluszba: súberzörgés, kicsinél primerlánc, nagynál kuplung menesztő. továbbá, ha nem "törik" le a vezérlő ablakok éleit, azok is zörögnek mint az állat. a kipufogót meg égesd ki a cikkek között olvasható kipufogó kiégetős cikkben leírtak alapján. meg fogsz lepődni, mekkora különbség lesz.
sorszám: 39539 (119647)
(előzmény: IpariEgyenaram, 2010-01-02 23:32:35)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-01-03 11:23:27
Hajtókart sajnos csak után gyártott van, ennek a minősége pedig esetleges. Ha sikerül szerezni eredetit az jó, de alapvetően ilyen már ritka mint a fehér holló. TS125-ön egyébként a primerlánc szokott inkább csörögni.

A kipufogó tisztasága sokat dob a motor teljesítményén, főleg ha jókis olcsó olajjal jártak 30évet. Azonban 90km/h nem olyan rossz egy 125-östől. Számold bele, hogy a km óra nem pontos, meg számold bele hogy a motortulajok mindig szépítenek a motorjaik képességein.
sorszám: 39538 (119645)
(előzmény: IpariEgyenaram, 2010-01-02 23:32:35)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-01-03 11:06:00
Lámpától lámpáig gyorsulva hidd el hogy nem sok...gyere be Budapestre, kövess engem (ha tudsz) és utána dumálj :)))
sorszám: 39537 (119644)
(előzmény: waresz, 2010-01-02 22:05:45)

 
 
IpariEgyenaram
válasz erre | email2010-01-02 23:32:35
Sziasztok!
Van egy MZ ts 125-ös motorom. 1975-ös (belső szimeringes).
Eléggé csörgős hangja volt már , így szétrántottam . A főtengely hajtókarja nagyon ki van szopósodva , így felújítatom .
Olyat hallottam/olvastam, hogy a felújított főtengelyek is 2-3 ezer km után elkezdenek csörögni. Ezt a csörgést nem lehet esetleg valahogy kivédeni ? Esetleg másmilyen tűgörgővel, vagy valami más módon? Ti milyen hajtókart, és honnét szoktatok vásárolni?
Továbbá olyan problémám van még, hogy 90-nél többet sohasem ment mióta nálam van ( 3 éve) . Esetleg lehet, az hogy kipufogó tisztára el van kokszosodva/tömődve ? Vagy lehet ezt a rossz főtengelyre fogni? (a henger jó, nem vállas, a gyűrű hézag is megfelelő) .
Válaszokat előre is köszönöm !
sorszám: 39536 (119641)

 
 
waresz
válasz erre | email2010-01-02 22:07:40
totál felesleges, ha nem rohadt a tank, és nincs benne alapból mindenféle dzsuva, akkor bőven megfelelő a gyári benzinszűrő a csapban. 10000km után takarítottam ki az egészet, és nem volt benne semmi számottevő.
sorszám: 39535 (119639)
(előzmény: LG TS, 2010-01-02 14:02:32)

 
 
waresz
válasz erre | email2010-01-02 22:05:45
én pont ezért írtam a nagy TS-t. sok a 4 liter egy kicsitől.. ha jó, és minden rendbe van, akkor a legdurvább kínzásnál(parkolóba egykerekezési kísérletek, off-road, ész nélküli gyorsulgatások stb) kéne ennyit egyen. ha a kicsit két falu közt használom, rendszeresen hidegindítás-szivató kombinációval, akkor 4,5km-es szakaszokon zabál 3,1litert 100km-en. :D így normális, nincs alúlkarburálva, bátran megyek vele 10-20 km-t akár csutkagázon, ami után őzbarna a gyertya. hosszú távon 2,7 liter garantált 80km/h átlagtempóval. ennek megfelel a gépkönyvben leírt adat. akinek ettől eltér, akkor az vagy rosszúl használja,vagy valami el van rontva a gépben.
sorszám: 39534 (119638)

 
 
LG TS
válasz erre | email2010-01-02 14:02:32
Ennek, mármint a kosz, dugulás elkerülésére jó az üzemanyagszűrő.
sorszám: 39533 (119630)
(előzmény: Péter mz, 2010-01-01 18:28:39)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2010-01-01 18:28:39
na már jó is a motorom.Az előgyújtás 2.8mm en volt 3.05 re tettem ,a másik gond a karbi volt.Volt benne kosz ott ahol a főfuvóka alja végződik,van ott egy kis hely ahonnan meg ugye a kosz se tud nagyon elmozdulni.Volt egy nagyobb kosz az kb akkora volt mint a főfuvóka átmérője igy biztos hogy azt a koszt szivta mindig oda a fúvóka.Már kipucoltam és a próbakörön is túlvagyok az előbb értem haza.De most ujra jól megy.Most mentem 22km-t de olyan köd van.Ahol nem volt köd egy párszáz méteren ott mentem 90et .
Most úgy megy a motor ahogy szeretném,a gázreakciók ujra jók.Finoman reagál a gázkar mozditásra.
sorszám: 39532 (119622)

 
 
bambi99
válasz erre | email2010-01-01 17:11:39
BUÉK.:-)
sorszám: 39531 (119620)

 
 
körvics
válasz erre | email2010-01-01 16:58:47
a számlaszámodat lécci add meg, hogy tudjam utalni a jókívánságomat:))))))
BUÉK
sorszám: 39530 (119619)
(előzmény: Keri, 2010-01-01 16:22:42)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-01-01 16:22:42
Jelzem mindazoknak,akik 2009-re a legjobbakatkivántak nekem,hogy sz@r sem teljesűlt belőle! Épp ezért kérek mindenkit, 2010-re jókivánságként kizárólag készpénzt, alkoholt, vagy üzemanyag utalványt küldjön. Kösz BUÉK!

:-))))))))))
sorszám: 39529 (119618)
(előzmény: Péter mz, 2010-01-01 15:26:52)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2010-01-01 15:26:52
ja és boldog újévet:))))
sorszám: 39528 (119615)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2010-01-01 15:26:27
elmondom egyébként nekem ha minden jó akárhogy mentem vele(hát ha finoman akkor kevesebb azért de 3,5 nél nem kevesebb) sokszor 100 akat is de 100km en akkor is 4 litert evett.Akkor jó a beállitás ha nem kinlódás neki 100at menni hanem könnyen viszi.
Majd a nyárra meg kéne szerkesztenem vmi kis tartót a digitális fényképezőnek és azzal lekamerázom hogy megy.Mostanába hiába kameráznám nem az igazi.Még ránézek a gyújtás helyére tavaly ez segitett emlékszek már,mikor ilyen volt akkor lecsökkent 2.5mm re az előgyújtás majd megnézem ma.
sorszám: 39527 (119613)
(előzmény: szsrobert, 2010-01-01 12:19:04)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2010-01-01 12:30:38
Boldog új évet kívánok mindenkinek.
sorszám: 39526 (119610)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-01-01 12:19:04
6000-en 1000-nál 4 liter nagyon kellemes érték lenne.
De csak akkor sikerülhet, ha áramvonalas burkolatot építesz a gépre.
sorszám: 39525 (119609)
(előzmény: Keri, 2009-12-31 15:14:20)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-01-01 12:17:49
Lehet, hogy a hideg levegő miatt.
Akkor szegényedik el sovány karburáláskor, ha fullgázon gyengébb a motor. Tehát visszaengedve a gázt erősebbé válik.
Pl csutkagázon 80. Visszaforgatva a gázt felgyorsul 85-90-re.
sorszám: 39524 (119608)
(elözmény: Jaky16, 2009-12-31 14:27:43)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-01-01 12:11:34
Boldog új évet!

Dehogynem. Tegyél bele 72-es főfúvókát. :-D
sorszám: 39523 (119607)
(elözmény: Jaky16, 2009-12-30 23:07:48)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2010-01-01 09:55:54
Boldog Új Évet minden szocimotorosnak!
sorszám: 39522 (119606)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-01-01 08:17:12
Én? 90 felett? városban? Ááá dehogy ;-)))

A Hungária körúton meg a gyorsforgalmin járok dolgozni. Hungárián (2*4sáv) 70-80 az autók tempója és a 90 motorral egy biztonságos sebesség többletet jelent. Régebben próbáltam szabályosan menni, de úgy életveszélyes mert nem vesznek észre sávváltáskor, jobb ha mögöttem vannak.
A gyorsforgalmin meg eleve 90 a megengedett és ez alatt nem is nagyon mennek ott.

Nekem elég esélytelen lenne 50-60-al eljutni a munkahelyemre. Esetleg mellékutcákon, de ott meg a sok fékezés elindulás miatt még rosszabb a fogyasztás.
sorszám: 39521 (119602)
(előzmény: Jaky16, 2009-12-31 17:41:17)

 
 
petya54
válasz erre | email2010-01-01 07:01:35
Sikerekben, boldogságban és olcsó benzin füstjében gazdag boldog új évet kivánok valamennyi Mz-s nek és motorosnak, na és persze családtagjaiknak!!!

Üdv:petya
sorszám: 39520 (119601)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2009-12-31 19:58:54
mindenkinek boldog új évet kívánok!!!(és olcsó biztosítást és benzint, meg széles utat)
sorszám: 39519 (119598)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2009-12-31 17:41:17
akkor te folyamatosan 90 felett közlekedsz vele?? hová sietsz?:D:D:D:D
sorszám: 39518 (119597)
(előzmény: Keri, 2009-12-31 15:14:20)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2009-12-31 17:40:25
én az enyémet nem éreztem soha lomhának... bár én úgy vezetek hogy 4 körül mindig elváltok városban, na jó persze kisvárdán csak egy lámpa van meg nincs párhuzamos közlekedés stb. szal nem túl nagy város, de ide tökéletesen elég nyíregyházán se volt bajom sosem, és szerintem az enyém elég rugalmas és jól is gyorsul, lehet hogy ha állítgattam volna jobb lehetett volna de tökéletesen meg voltam vele elégedve, az utcánkba kb. 400m-n megvolt a 80-85 úgy hogy mi dombon lakunk tehát a dombra felfele is gyorsult még, felüljáróra felfelé is megvolt a stabil 75 két személlyel, szerintem ennyi 12 lótól simán jó.
sorszám: 39517 (119596)
(elözmény: Jaky16, 2009-12-31 14:27:43)

 
 
Keri
válasz erre | email2009-12-31 15:14:20
Amint írtad vezetési stílus függő, pl nekem teljesen jó a 4 liter, mivel folyamatosan 6000-en van a fordulat...igaz nem 2.ban hanem 4.ben :))))
sorszám: 39516 (119594)
(elözmény: Jaky16, 2009-12-31 10:29:10)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu