hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 25. hétfö 
Katalin

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

Keri
válasz erre | email2010-01-13 18:22:39
Szia!
Üdv újra itt.
Szokásos MZ-s boltokban nézted?
Mofaker, Hubermotor, Futárpeti, 4Kelemen
sorszám: 39599 (119881)
(előzmény: Honvéd1990, 2010-01-13 16:01:32)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2010-01-13 18:22:21
én azt nem értem hogy az mz nél ahol a 140 van irva a km órába ott 135 nek kéne lenni nem?
sorszám: 39598 (119880)
(előzmény: Nfsman, 2010-01-12 20:43:48)

 
 
Honvéd1990
válasz erre | email2010-01-13 16:01:32
Sziasztok, rég voltam itt jó megint benézni. Kérdésem van hozzátok !: Kinek van etz250 es re oldalsó túradoboza? Tudjátok az a kocka alakú vagyis ilyen eltolt. ha valakinek van lécci irjon már régóta hajkurászom idelye lenne rátalálni kpra fizetek.Üdv tajti.gabi@freemail.hu
sorszám: 39597 (119877)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-01-13 15:23:30
Másfajta hézagolók kellenek a tengelynél, mivel a TS villatávolsága kisebb.
sorszám: 39596 (119876)
(előzmény: e-TS250, 2010-01-13 11:04:32)

 
 
e-TS250
válasz erre | email2010-01-13 11:04:32
Sziasztok,

/1-esemhez szereztem ETZ elejét tárcsafékesítés miatt, de nem esik az új kerék a moci középvonalába+ a régi sárvédő sem megy fel. Gondolom már ezerszer volt itt téma, ha valaki rámutatna, hoy hol találom a teendőket, megköszönném ! Üdv. SJ
sorszám: 39595 (119873)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2010-01-12 23:40:45
... xD ez is egy megoldás. De hogy a bánatba tudtad eltépni a mutató tengelyét? :D már 3 órát szedtem szét, nem olyan vészes leszedni azt a nyomorult mutatót.
sorszám: 39594 (119871)
(előzmény: waresz, 2010-01-12 23:20:58)

 
 
waresz
válasz erre | email2010-01-12 23:20:58
ne hallgass rájuk!!! szerzek én neked jó ETZ órát, ha nekem adod cserébe a TS-t.:D
sorszám: 39593 (119870)
(előzmény: béla70, 2010-01-12 19:00:47)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2010-01-12 21:33:12
nyilván eltört benne a rugó...
sorszám: 39592 (119866)
(előzmény: béla70, 2010-01-12 21:30:06)

 
 
béla70
válasz erre | email2010-01-12 21:30:06
Helló.
Nem tudom mi a baja.A jelenség az,hogy mihelyt elindulok az óra körbefordul egészen az ütközőig.
sorszám: 39591 (119865)
(előzmény: Keri, 2010-01-12 21:15:25)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-01-12 21:15:25
A hibás alkatrészt nem lehet kicserélni?
sorszám: 39590 (119864)
(előzmény: béla70, 2010-01-12 19:00:47)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2010-01-12 20:43:48
Bizonyíték, hogy nem a levegőbe beszélek...

Előtte:
http://kepfeltoltes.hu/view/100112/DSC00089_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Utána:
http://kepfeltoltes.hu/view/100112/DSC00090_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Egyelőre ez csak egy "minta", a végleges nem papír lesz, hanem festett számok. Itt-ott még ráfér egy kis igazítás.
sorszám: 39589 (119863)
(előzmény: Nfsman, 2010-01-12 19:15:56)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2010-01-12 19:15:56
Hm.. akkor az én órám selejt volt, hogy le bírtam szedni a fém mutatót? :D a kalibráltság meg mitől menne el? ha kiveszed a mutató ütközőjét, akkor is ott marad a mutató, szóval a rugó ott nyugalomban van... összerakásnál meg úgy kell visszarakni a mutatót, hogy pont az ütközőn feküdjön fel és kész is. az enyém se állítódott el, ha mégis, akkor elhanyagolható mértékben. Egyébként én egy laposfogó és egy kombináltfogó segítségével szedtem le. Előbbivel a mutató alatt megfogtam a tengelyt és óvatosan lehúztam róla a mutatót a kombináltfogóval. elég érzékeny a mutató fém sapkája ez tény, nehéz úgy leszedni, hogy ne sérüljön.
sorszám: 39588 (119862)
(előzmény: waresz, 2010-01-12 17:04:49)

 
 
béla70
válasz erre | email2010-01-12 19:00:47
Sziasztok.
Azért akarnám leszedni a mutatót mert a számlapot kellene kicserélni.Ugyanis elromlott az ETZ kilométerórám,de van egy 3000-et futott TS órám. Csakhogy abban más szinű és méretűek a visszajelzők.Azt gondoltam,hogy van rá valami megoldás a leszedésre.Köszönöm Waresznak az infót,így nem fogok hozzá szétbarmolni a jó TS órát.
sorszám: 39587 (119860)
(előzmény: Keri, 2010-01-12 13:00:44)

 
 
waresz
válasz erre | email2010-01-12 17:04:49
de kijön, csak ő arra volt kiváncsi(gondolom) hogy ha számlapot akar dizájonlni, akkor mi a teendő. erre igazából azt kellett volna válaszolnom, hogy nekem a trabant óránál, amit így "átszámlapoztam" annál, a mutatónál lyukasztóval előre kiütöttem egy megfelelő lyukat a papírra(ebből készült) és ezt bevagdostam négy irányba, hogy amíg a helyére kerül addig át birjam ügyeskedni a mutatón.. más mód nincs.
sorszám: 39586 (119859)
(előzmény: Keri, 2010-01-12 13:00:44)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-01-12 13:00:44
Miért kell leszedni? Nem jön ki egyben az egész mechanika?
sorszám: 39585 (119858)
(előzmény: waresz, 2010-01-12 01:03:04)

 
 
waresz
válasz erre | email2010-01-12 01:03:04
sajnos a fém mutatóst nem bírod csak úgy leszedni. én pl egyszer még a tengelyt is eltéptem. a mutató természetesen nem engedett. más: ha sikerül leszedni, oda az óra kalibráltsága, mert a rugóerő tutira elállítódik. a müanyag mutatós 251es müszerekről lehet könnyen leszedni a mutatót
sorszám: 39584 (119850)
(előzmény: béla70, 2010-01-10 19:28:59)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-01-10 20:09:50
Működik.
Kapsz egy e-mailt, és ott kell aktiválni. Ha nem sikerült, szólj és megnézem mi a probléma.
sorszám: 39583 (119822)
(előzmény: kenyér, 2010-01-10 18:25:28)

 
 
ratbike
válasz erre | email2010-01-10 19:52:50
Sziasztok!
Kérdezném,hogy babetta gyújtást fel lehet tenni a 250es MZ re?
Köszi RAT
sorszám: 39582 (119821)

 
 
ratbike
válasz erre | email2010-01-10 19:46:06
Szia köszönöm,holnap meg is nézem.
Az be tud ragadni? vagy valaki piszkálhatta?
Köszi RAT
sorszám: 39581 (119820)
(előzmény: Atilla, 2010-01-10 18:22:01)

 
 
béla70
válasz erre | email2010-01-10 19:28:59
Sziasztok.
Azt szeretném kérdezni,hogy az MZ kilométerórának a mutatóját hogyan lehet úgy leszedni,hogy éppségben maradjon a mutató is és a számlap is.Ugyanis egy kimustrált órával megpróbáltam de annyira rajta volt,hogy eléggé megviselte mire sikerült lefeszegetnem róla.Ha valakinek van ezzel kapcsolatban tapasztalata kérem segítsen.Köszönöm.
sorszám: 39580 (119819)

 
 
kenyér
válasz erre | email2010-01-10 18:25:28
szevasztok!
ti betudtok lépni az mz racingra,regisztráció után?
sorszám: 39579 (119818)

 
 
Atilla
válasz erre | email2010-01-10 18:22:01
Az alján van egy csavar az olajleeresztő mellett, azt kitekered. Belül üreges, kell benne lenni egy rugónak és egy golyónak, ami a furatba stimmel. Az tartaná üresben, valószínűleg ott van a hiba.
sorszám: 39578 (119817)
(előzmény: ratbike, 2010-01-10 17:39:41)

 
 
ratbike
válasz erre | email2010-01-10 17:39:41
Sziasztok!
Vettem egy Ts250/1 est 1983 óta áll.
Ma beinditottam,de a váltókar az fel le lifeg, az 1 es, és a 2 es között.
Olyan mintha valami eltörött volna,könnyen jár,de kézzel bent lehet tartani üresben.
Mi lehet a baj?
És hogyan lehet kezelni.
Köszönöm RAT
sorszám: 39577 (119814)

 
 
bambi99
válasz erre | email2010-01-10 17:33:16
Király!
Már műxik is
Köszi:-)
sorszám: 39576 (119813)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-01-10 17:28:46
intézkedek
sorszám: 39575 (119812)
(előzmény: bambi99, 2010-01-10 14:34:40)

 
 
bambi99
válasz erre | email2010-01-10 14:34:40
Tisztelt itteni főmufti(Kéri):-)
Lehetne változtattni azon,hogy az mzracing linkre klikkelve ne az It works felirat jelenjen meg?
Előre is köszi:-)
sorszám: 39574 (119809)

 
 
waresz
válasz erre | email2010-01-10 14:06:25
nincs a váltótengely, és a berúgó csőtengely között o gyűrű! ott legfeljebb házilag lehet, akárcsak nekem.
sorszám: 39573 (119808)
(előzmény: IpariEgyenaram, 2010-01-10 10:58:55)

 
 
IpariEgyenaram
válasz erre | email2010-01-10 11:20:28
Az előző hozzászólásomban tévedtem!
Tényleg a www.ostmotorrad.de –n van, amit én kerestem! Csak az oldal desingje nagyon megváltozott mióta én néztem, így nem ismertem fel, de megvan amit kerestem !
Köszönöm !
sorszám: 39572 (119802)
(előzmény: Péter mz, 2010-01-09 19:39:16)

 
 
IpariEgyenaram
válasz erre | email2010-01-10 10:58:55
Sziasztok!
Sajnos egyik oldal sem az :( . Azért köszönöm szépen !
A kis Ts-be van 2 db „O”- gyűrű, egy a váltótengelyen, egy pedig a kuplung oldali dekliben. Ezeknek az ”O” gyűrűknek mik a méretei?
Előre is köszönöm!
sorszám: 39571 (119799)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2010-01-09 20:40:03
Anyám föltolatna a skodával...
sorszám: 39570 (119795)
(előzmény: szsrobert, 2010-01-08 20:55:25)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2010-01-09 19:39:16
lehet hogy www.ostmotorrad.de egy német oldal,ki kell választani először is hogy milyen a motorod,ts,es vagy etz aztán utána meg van hogy mekkora köbcentis a motor ,meg hogy alkatrészlista kell e vagy használati utmutató vagy stb.
sorszám: 39569 (119794)
(előzmény: IpariEgyenaram, 2010-01-09 11:35:26)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2010-01-09 12:23:17
Üdv!

azt hiszem ez lesz az: http://www.mz-b.com/mz/emzkat.htm
sorszám: 39568 (119784)
(előzmény: IpariEgyenaram, 2010-01-09 11:35:26)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-01-09 12:12:00
Baloldalt a Szakirodalom alatt néz körül, vagy jobb oldalt a "Szoci lapok" nál alulról a harmadik: MzClubHungary.com-on is találsz sok ilyen jellegű doksit.
sorszám: 39567 (119783)
(előzmény: IpariEgyenaram, 2010-01-09 11:35:26)

 
 
IpariEgyenaram
válasz erre | email2010-01-09 11:35:26
Sziasztok !
Keresek egy MZ-vel foglalkozó oldalt ,de sehol sem találom , hátha ti tudtok nekem segíteni .
Az oldal lényege , hogy MZ típusokról (es ts) vannak robbantott ábrák . A váz is apró részekre van bontva és a blokk is és az össze eleme . Ezek az alkatrészek megvannak számozva , a képek alatt pedig egy táblázatban a számok mellé oda van írva a neve , és a mérete .
Remélem valaki ráismer erre az oldalra és megköszönném , ha leírnátok az oldal címét .
Sokat segítenétek vele !
Válaszokat előre is köszönöm !
sorszám: 39566 (119782)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-01-09 10:23:44
MZ versenyzőket és versenyzés iránt érdeklődőket tájékoztatom, hogy az MZ Racing oldalra új információk kerültek ki.

Megtaláljátok az új műszaki kiírást.
Napi és éves licensz váltásának módjait (napi licensz értelem szerűen a verseny helyszínén váltható)
Valamint 2 lefixált verseny és 4 tervezett verseny idejét, helyszíneit.
Beindult az oldalon a fórum is.
Szeretettel várunk minden érdeklődőt, de ezen a fórumon is válaszolok ha van kérdés.

Kezdjétek összerakni a gépeket mert az első verseny májusban lesz, addig már nincs sok idő!
sorszám: 39565 (119781)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2010-01-08 21:59:43
heló
hova lett a mi Klaudiánk?Egy ideje már nem irt.
sorszám: 39564 (119775)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2010-01-08 21:03:59
Szögesgumival egykeréken. :D
sorszám: 39563 (119773)
(előzmény: szsrobert, 2010-01-08 20:55:25)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-01-08 20:55:25
http://belsoseg.blog.hu/2010/01/08/kaposvar_madar_utca

Ki megy fel itt MZ-vel? :-D
sorszám: 39562 (119772)

 
 
Honvéd1990
válasz erre | email2010-01-07 20:29:35
Sziasztok, rég voltam itt jó megint benézni. Kérdésem van hozzátok !: Kinek van etz250 es re oldalsó túradoboza? Tudjátok az a kocka alakú vagyis ilyen eltolt. ha valakinek van lécci irjon már régóta hajkurászom idelye lenne rátalálni kpra fizetek.Üdv tajti.gabi@freemail.hu
sorszám: 39561 (119754)

 
 
Honvéd1990
válasz erre | email2010-01-07 20:29:00
Sziasztok, rég voltam itt jó megint benézni. Kérdésem van hozzátok !: Kinek van etz250 es re oldalsó túradoboza? Tudjátok az a kocka alakú vagyis ilyen eltolt. ha valakinek van lécci irjon már régóta hajkurászom idelye lenne rátalálni kpra fizetek.Üdv tajti.gabi@freemail.hu
sorszám: 39560 (119753)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2010-01-07 20:20:50
Üdv néktek, a kis TS kupplung lánckerekek "egyenesfutását" szeretném ellenőrizni, mit mihez kell mérnem? Találtam hézagoló alátéteket, bár az enyémen nem volt soha.Beépíteném ezeket, ha nagyon kell.
sorszám: 39559 (119752)

 
 
Laca_D
válasz erre | email2010-01-06 20:47:28
Szevasztok.Még mindig a felnifüzésnél tartok.
Adott egy etz-150 első tárcsafékes agy,+adott egy etz150-hátsó felni.
Füzött már valaki ilyen kereket?
Küllőméret kellene mekkorát kell vennem és hogy mennyit.
köszi. mig ilyen fasza idő van szeretném megcsinálni.

Most Ne motorozzatok !!!!csuszik !!!!

sorszám: 39558 (119718)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-01-05 21:36:43
Amit én kaptam az túl hosszú, teljesen ki kell tekerni a feszítőt.

De mindegy, nem kevés pénzért csináltattam egy olyan fékbowdent amivel olyan a fékem mint a hidraulikus és előre láthatólag előbb fog eltörni a fékkulcs mint a bowden elszakadni :))
sorszám: 39557 (119694)
(előzmény: waresz, 2010-01-05 20:28:48)

 
 
waresz
válasz erre | email2010-01-05 20:28:48
bowden: a fék még legaláb méretpontos.. a kuplung a 250eshez ugyanakkora mint a fék, mert gondolom így egyszerübb legyártani, és kb két menetet lehet tekerni belőle a lámpafejre:D
sorszám: 39556 (119693)
(előzmény: Keri, 2010-01-04 09:49:51)

 
 
waresz
válasz erre | email2010-01-05 20:26:02
ezért nem szabad cserélni
1. olcsóbb újraferodoloztatni, amit ráadásúl hozzá is igazítanak a dobhoz(amit meg felszabályoznak), ha jó helyre visszük.
2.asszem az előző érv elég nyomós:D:D:D
sorszám: 39555 (119692)
(előzmény: Keri, 2010-01-04 09:51:25)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-01-04 09:51:25
Mondjuk hozzátenném, hogy a fékbetéteket szó nélkül cserélte Futár Peti. Bowdeneket nem vittem vissza de mind a 3 pesti MZ boltban ugyan olyan vackot adtak.
sorszám: 39554 (119689)
(előzmény: Keri, 2010-01-04 09:49:51)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-01-04 09:49:51
Véletlenül én is jót kaptam, de eddig minden haverom megszívta hogy nem megfelelő méretet adtak neki.

Én csak a fékbetétekből kaptam rosszat, éppen csak annyival volt kisebb, hogy ránézésre ne tűnjön fel, de ne érjen semmit.

Meg bowdenből szoktak olyat adni ami két fékezés után szakad.
sorszám: 39553 (119688)
(előzmény: LG TS, 2010-01-04 09:41:54)

 
 
LG TS
válasz erre | email2010-01-04 09:41:54
Hát nekem ebből speciel pont jót adtak. Bár lehet hogy csak véletlenül.
Én a nem párhuzamosan álló megszakítót még mindig nem bírom megérteni. De amúgy az is a hibás aki megveszi a szart és elfogadja, hogy az szar. Várom, hogy legyen egy KERMI vagy hasonló hivatal alkalmazott, aki MZ tulaj és egyszer megelégeli ezt a trágyahalmot, amit utángyártott alkatrészként kapni lehet és lép valamit.
Ja most szólt fater, hogy bilibe lóg a kezem...
sorszám: 39552 (119687)
(előzmény: Keri, 2010-01-04 09:30:15)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-01-04 09:30:15
Meg hallod is amikor egy egy gázelvételkor belecsattan :)
Egyébként még ilyenkor is szépen fut.

Ja és érdemes vinni a láncot a boltba, mert mindig rossz méretet adnak.
sorszám: 39551 (119686)
(elözmény: Péter mz, 2010-01-03 22:50:37)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-01-04 09:27:49
Igen, siklócsapágyas főtengelyeknél 1/33 az előírás.
Tűgörgősnél 1/50
Elárulom, neked, hogy még 1/60-as keveréknél is tocsog az olajban, de ennek ellenére olyankor már rossz a kenés. Mivel 1/40 és 33 között nincs nagy különbség nem valószínű hogy besülne, de azért nem optimális.
A "modern olajokkal kevesebb is elég" pedig mindaddig igaz, amíg a modern olaj nem ásványi. Ha elolvasod az olaj használati utasítását mindegyik 1/50-et ajánl. Egy két méregdrága syntetikus olajon van csak 1/100-as arány, de ahhoz is megfelelő gép kell.
sorszám: 39550 (119685)
(elözmény: Péter mz, 2010-01-03 19:12:38)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu