:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Sziasztok
TS 250/1-esem van. Olyan problémám lenne, hogy szeretném megismerni a motorblokk belső felépítését. Mivel még szét nem szedtem és nem találtam a szakirodalomba robbantott ábrát róla. Belső felépítése a TS 250- hez vagy az Etz-hez hasonlít?
20x2es.
sorszám: 39664 (120183)
( előzmény: 150esRolleres, 2010-01-28 20:56:37)
köszi szépen nagyon sokat segitettél...
bár után gyártott lamellákkal újjította fel a kuplungotegyik barátom a 125-ösét,jah télleg a lamellán is lehet alakítani, szerintem a sík lap feszített smilgli vagy durvább polirpapír jó lehet. több ötletem nincs remélem tudtam segíteni:D:D
igyekezz a legjobb kombinációt összeállatani, szerintem nem lesz gond vele, mert ezek az után gyártott lamellák elég mérethibásak főleg a 250esé, ha most börzék lennének inkább vennék használtabb GYÁRI közepes állapotú lamellákat.
egyszer mértem, de elfelejtettem és akkor se volt jó, hanem ami bevált az valamivel kisebb volt így nem jött az olaj, csak a berúgó kar se, így lábbal kellet féltávon segíteni neki:D:D
sorszám: 39660 (120179)
( előzmény: 150esRolleres, 2010-01-28 20:56:37)
gyorsan kifutottam pólóba és mértem eggyet inkább 20x2...de ha tobb időt töltök kint mérhetek többet pontosan...vastagság stb..
Kis ts berugó tengely O gyűrűje 18x2 vagy 20x2 vagy egyik sem? Ezt tudja valaki, nincs tolómérőm(Van, csak valahol a hó alatt...)
és az nem probléma hogy az egyik parafás lamella a másikon pedig nincs parafa?..illetve hogy ettölugye az egyik vékonyabb a másik vastagabb?
én a reszelgetés helyett, tennék vissza a kopott lamellákból vegyesen, addig míg jó nem lesz, nem reszelgetném a nyomólapot meg a fém lamellákat, bár egy pici súlycsökkentés nem árthat:D:D
hali srácok lenne egy kérdésem mit gondoltok erröl a lamelláról? http://kepfeltoltes.hu/view/100128/Fot_2339_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
még minden pontositva néhol túl lóg ijesmi..de befogom reszelni.. arra gondoltam hogy a nyomólapbol lekapnék egy kicsit és az acél lamellákbol is..ha nem jó gondolat valaki okositson ki :)
egyébként a rendőrökkel semmi bajom sincs, a balaesetemet is a legdiszkrétebben kezelték, a motor állapotát se fírtatták,+ nem engedték hogy meglincseljenek:D:D
az elírásokról: apa ts 250/1-e mint TS 250-s van forgalomba, és a 19ló helyett 19 kw-t írtak, így egy picivel több a súlyadója:D:D
Engem sem izgat. 5 évig jártam úgy a Jawaval hogy a rendőrnek azt mondtam most lett átfestve...igaz hogy már ki volt fakulva, meg meg volt kopva, de a rendőrt nem zavarta :)
egyébként különösebben nem érdekel a dolog, csak gondoltam naívan, ha már úgyis forgalmi törzskönyv csere, miért ne kerülhetnének bele a valós adatok?...
mikröl nem álmodozom én?!?!... :D
természetesen át lehet írni, CSAK:
beszéltem okmányirodai dolgozóval, utánaolvastam az interneten... egy egyszerű színcsere, ami ugye műszaki változtatás nélkül történik, nem változik meg a jellege, nincs rajta műszaki beavatkozás, úgy történik (legalábbis a jobb helyeken), hogy írsz egy nyilatkozatot, miszerint tulalajdonosként büntetőjogi felelősséged tudatában kijelented, hogy a piros nem piros, hanem kék... :D ilyen adat még a gyártási év, első forgalomba helyezési dátum stb. illetve még az adminisztrációs hibákból adódó eltérések... kifizeted a 6000 HUF sarcot, esetleg +6000 HUFot ha a változás érinti a törzskönyvet...
blokkcsere, vázcsere módosításhoz mindenképp kell a műszaki adatlap...
erre a hülye kis p. flegmán csak azt hajtogatta, hogy neki mindenképpen kell a műszaki adatlap, különben marad úgy, ahogy van... csúnya dolog, de azt hittem áthajolok a pult felett, és megfejelem... :D
azt már meg sem említem, hogy az eredetvizsgáló, aki az adatok eredetiségéért FELELŐS!!!(hiszen igazolást ad, hogy az adatok megfelelnek a valóságnak)úgy adta ki az igazolást, illetve úgy vette fel az adatokat, hogy a régi tulaj vezetékneve, meg az én keresztnevem párosításából kreált egy nem létező személyt... gratulálok!!!...
az fel sem tűnt neki, hogy a motor 82es, nem 83as, meg hogy a színe sem az...
Na ez a marhaság.
Úgy tudom hogy átíráskor pontosítaniuk kell az adatokat, erre mindenhol azt hallom hogy "nem írhatjuk át nekünk azt kell beírni ami a nyilvántartásban van"
B+
Szóval ha átfestem a motort akkor azt soha nem lehet módosítani?
jaaa, a színt és a gyártási évet nem tudtam elintézni... az asztalt meg nem akartam csapkodni, mert amúgy is REF-es voltam náluk... :D
egy másik fórumon pont az a téma, kinek milyen adat, illetve mennyire van elcseszve a forgalmiban...
most úgy van(decemberben játszottam el), hogy az okmányiroda attól a dátumtól, amikor tudomására jut a tulajdonosváltás (régi tulaj leadja az adásvételit) kb. 2 hónapot vár arra, hogy rendezd az átírást... a lóvé meg volt a papírmunkákra, csak az ügyfélfogadási idő volt számomra elérhetetlen a meló miatt... már azon gondolkodtam, írok egy meghatalmazást, valaki járjon el az ügyemben, de mivel apróbb problémák is felmerültek volna az átíráskor (szín, és gyártási év) gondoltam magam intézem, lesz ami lesz... :D
szóval eltelt kb. 2 hónap a vásárlástól, kaptam egy értesítést, hogy ha 3 munkanapon belül nem intézem el, jön a kivonás, illetve az önkormányzat átatja az ügyet az APEHnak, aki saját belátása szerint fog majd megbüntetni...
persze ebböl a 3 napból is kicsúsztam, kb. 1 hét után sikerült átirni... persze már soron kívül, mert az értesítéssel már ügyfélfogadási időn kívül is fogadnak... a papírmunkák miatt úgyis bent ülnek vagy délután 6ig...
büntetés nem volt semmi... :)
persze, ha az APEH megkapja az ügyet, ők nem szaroznak... és akkor hozzájön az újra forgalomba helyezés díja stb...
én így jártam... :)
én pont fordítva. Többnyire megúszok mindent :) Apróbb büntetések voltak persze, de soha semmi komoly.
Nagyon luzer fejem lehet, mert a rendőrök mindi megszánnak.
Persze alapvetően szeretek jogkövető lenni, de ha nagyon nem megy akkor nem görcsölök.
Amire rájöttem eddigi rövid életem során, hogy minden szabályt be kell tartanom, mert titpikus balek vagyok.Ha valamit nem szabály szerűen csinálok, akkor ha más nem is, de én tuti megjárom.Én ezért nem bízok az ilyen simlizésekben...
régen annyi volt hogy átírási illeték +30% büntetés, most nem tudom.
Gyorsabban változnak a szabályok mint ahogy én követni tudnám.
sorszám: 39644 (120139)
( előzmény: 150esRolleres, 2010-01-26 20:52:11)
Pénzért forgalomba helyezik? Csak pénzért, vagy van más "büntetés" is?
Nekem idáig sikerült minden tök simán.
Lehet hogy szerencsém volt.De lehet hogy más körzeti okmányirodában felvételi követelmény volt,hogy "ulszimpatikus, és rosszindulatu,kimondottan gonosz munkatársakat keresünk".
RAT
Velem akkor is szarakodnak az ocsmány irodán ha amúgy minden rendben van.
Utálom őket!
Szokványostól eltérőt meg sem merem kísérelni. A Hondámban inkább visszacserélem az eredeti motort mindig műszaki előtt, csak ne kelljen okmányirodában kínlódni vele.
kivonják a forgalomból
sorszám: 39640 (120133)
( előzmény: 150esRolleres, 2010-01-25 21:06:56)
És mi lesz, ha nem így alakul?
Aki ismer, az tudja hogy nálam mennyi motor megfordulegy évben.
Sőt vannak olyan gépek ami a gyűjteményem örök részét képezik.
Soha nem okozott problémát átiratni úgy egy motort,hogy esetleg a tulaj sok éve meghalt.
Nem szarakodtak velem soha az okmányirodában.
Sőt volt olyan motor ami a szemétből lett összerakva, 300 darabból és az is papirral szaladgál már.
Azt a sogorom használja Szolnokon "oldalkocsis katonai trophy"
Üdv
egyetlen probléma azonban még így is lesz, mert 2 héten belül a megvásárolt gépjárműnek a vevő nevén kell lenni.
Szia!
Az az igazság hogy 1986 óta egy garázsban állt.
Nem foglalkoztak vele,erre pakoltak minden szart.
Én ganéztam le a vastagon rárakódott homokos, olajos,trutyit ami 86 ban rakódott rá.
A motorját beinditottuk,jár,jár de azért egy nagytakaritás ráférne.
A tank alatt elég rosdás a felső váz,de javitható.
Ha megmarad az sem baj,mert minden kétévben rámjön az MZ mánia, és így majd két év múlva nem kell vennem.
Üdv RAT
Szia4
Én úgy egyeztem meg a tulaj feleségével,hogy utánna járok,de a legrosszabb esetben visszamenőleg 4 évre írunk adásvételit.
Már csináltam ilyet,akkor 9 évre irtunk.
Semmi problémát nem okozott átíráskor, és még többe sem került.
Üdv RAT
Értem én. Csak azért elég rozsdás. Enyémen például a vázat nem kellett festeni, mert még csak kis sérülések vannak rajta, ezen meg ahol nem volt takarva(lábtartógumi) már rágja. Amúgy ha lenne pénzem az átiratásra fontolóra venném. Működik legalább?
hello! egy kérdésem lenne a motorral kapcsolatban.Konkrétan kinek a nevén is van? mert okés hogy meghalt a tulaja és, hogy ír adásvételit a felesége, de ha nem vették fel hagyatékba, akkor nem tudod átírni, mert nincs aki megírja az adásvételit.
Nem én laktam le!
Így bukkantam rá!
Vagy nagyonszar?
Halihó RAT
Üdv! a gyújtásért mennyit kérnél ill. milyen állapotú? kalloszoltan@trevolnet.hu címre válaszolj légyszi!
Jah és egy 24 N2 es karbim 150 es ETZ re
Sziasztok Van egy eladó ETZ gyári tirisztoros gyujtásom ha valakit erdekel elektroosztro@freemail.hu
Üdv!
Egy problémám lenne, remélem tudtok segíteni: van egy 251es etzém és nemrég leszedtük a hengert mert nagyon sokat evett és gyenge volt. És a gyanúm be is igazolódott: szétkopott henger, lötyögő dugattyú. Aztán amikor leszedtük a dugót a hajtókarról láttam hogy a tűgörgő is tropa és akkor ért a meglepetés: a hajtókarban a felső tűgörgő foglalatnak az alja erősen be van kopva. És most azon gondolkodunk, hogy vajon cserélni kéne-e a hajtókart vagy jó az úgy?
Fémforgács-szöszből csináltam, de még nem próbáltam, hogyan tömít, az alufólia jobb megoldásnak tünik. A hajtókarra rámegyek, kihagyhatatlan...
Sose bánd, ennyiért csak bontottat adnak.
Sajnos a kisipari könyöknek a perem megmunkálása pocsék, lehet klingerit gyűrűt tenni, van aki teflon szalaggal próbálja tömíteni, én alufóliából szoktam tömítést hajtogatni.
sorszám: 39626 (120087)
( előzmény: 150esRolleres, 2010-01-24 08:13:06)
Készülget a kisTS, a blokk már egyben, a henger és kipufogó könyök illeszkedése nem túl jó, a hengeren az a perem eldeformálódott, így kifúj. Tegyek oda klingerit karikát, vagy mi lehet a megoldás?(új a könyök)
Találtam alkatrészt, én ennél 5x többet fizettem:http://etbike.com/index.php?productID=4177 lehet marcipánból van?
Középszar... Hááát. Azért.
...meg a sodrófát, mert asszonypajti tuti agyoncsapna :D
Hali!
Azért ne kapkodd el!
Felraktam a vaterára piros szinü.
Ott megnézheted.
Végülis egy nappaliban jól nézne ki.
Vonzaná a tekintetet.
Hali! rat
Bing-es kollégák!
Mekkora főfúvóka és alapjárati jár hozzá (250, valamint 290-re fúrás esetén)?
Az alapjárati cserélhető BVF-re, vagy más a menetátmérő?
Azt tudom, hogy a főfúvóka M6-os a BVF M5-ösével szemben
Fúvókákat lehet eredetieket kapni hozzá?
A súber alapjáratban nem zárja le teljesen a torkot, a csattintóssal szemben? Arra van az a fogantyús vastag csavar?
Összességében, mennyivel lehet kisebb fogyasztásra számítani, mennyivel hevesebb a gázreakció, van-e érezhető végsebesség-növekedés?
Nekem 300-ra fúrt ETZ-m van, bejáratás után, (ami hamarosan befejeződik, most 1380 km van az új blokkban) szeretnék egy új ilyenbe beruházni!
basszus, ha lenne hova tenni megvenném :(
Ha egyszer lesz házam akkor a egy P5-öst meg egy TS250-est még veszek a jelenlegi gépeim mellé, csak úgy a vitrinnek.
Sziasztok!
Eladó lelakott állapotban de indithatóan,TS 250/1-1979 es Első tulajtól 1985 óta áll.
Régi forgalmi,és rendszám van!
Irányár 40.000Ft
Érd:
06 30 215 61 50
Tóth György
MZ 6V-os elektromos rajz. megtalálható a szakirodalomban. csupán logika kell hozzá:D
Hali! Lenne valakinek elfekvőben egy szép krómos Trophy hátsó alsó telóharangja eladó? Összeraknám a gépet és konstatáltam, hogy négy garnitúra első van, de hátsó az nincs... Az alsó lyuk nagyobb kicsit a hátsóén a rugófeszesség állítódarab miatt
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|