hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. április 26. szombat 
Ervin

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

150esRolleres
válasz erre | email2010-02-28 09:38:36
Összeraktam a kis TS-t, valamelyik fokozatban benne van, nem segít rajta a kinyomott kuplung, beállítottam durván-finoman. Mit lehet még tenni, a blokkot jól raktam össze, nem először szedem szét.
sorszám: 39815 (120665)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-02-28 08:16:36
Na ennek így mér van értelme.
Elvileg az eredeti MZ gyújtásnál is csak ennyi az átalakítás, de elég sok meghibásodást láttam már ezzel, ezért idegenkedek tőle.
Gyakori a HAL szegecselésének kilazulása. Néha a HAL is megdöglik, maga az elektronika az elég megbízható, de az is elavult.

Szóval jó lehet a Mecseki féle MZ gyújtás, és ha nem lesz drága akkor én is vevő vagyok rá, mert lusta vagyok magamnak csinálni :D
sorszám: 39814 (120660)
(előzmény: waresz, 2010-02-27 00:04:48)

 
 
waresz
válasz erre | email2010-02-27 00:04:48
ha már gyújtás: fetes opto jeladós gyújtás van láthatáron, a két nullszériás példány már nálam van, MŰKÖDNEK nagyon pofás kis egyszerű cucc. előreláthatólag hétvégén tesztelem élesben.

a világhírű Mecseki Zsolt mester terméke. millióféle elektromos kütyüt gyárt nemzetközileg elismert minőségben. trabantra, wartburgra már bevált létező gyújtást gyárt(én már több éve nyúzok egyet, kinyírhatatlan) továbbá többféle mechanikust kiváltó elektronikus fesszabályzókat(pl mz és jawa dinamóhoz is, ilyet is nyúzok már egy ideje. már alapjáraton világítással együt is képes eleget tölteni.. lenyűgöző) amelyekkel a lehető legtöbbet lehet kihozni az öreg technikából.

MZ gyújtás lényege: le kell szerelni a megszakítós alaplapot a kondenzátorral együt, felszerelni a szóban forgó elektronikus alaplapot, a gyári megszakítóbütyökre(excenter) fel kell húzni egy forgórészt, mindezt rögzíteni. egy +szálat kell odahúzni az alaplaphoz a gyújtótrafó 15ös pontjától, ezután be kell állítani, és már megy is. ennél egyszerűbben beszerelhető gyújtás eddig még nem volt sose, üzemhiba esetén ezt lehet a legegyszerűbben visszaalakítani megszakítósra. bár ahogy a mester termékeit ismerem, ez is minden bizonnyal örök darab.

beszerelése kb 10 perc beállítással együtt, ha gyakorlott kéz végzi.

a tesztelést én fogom végezni, ha beválik, rááll a sorozatgyártásra, gondolom kitalál rá valami árat, és máris lehet rendelni. 6-12V-os változatba egyaránt lesz.
sorszám: 39813 (120651)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2010-02-26 21:41:43
Nekem akkor (is) sokat fogyasztott, füstölt, negyedikben nem akart menni, csak harmadikban. Így mentem le Börsről Bogácsra, aztán visszafelé meguntam, és Gyöngyösön egy kútnál megfordítottam a pogácsát, a bowdwenen pedig lazítottam. Aztán megint jó volt egy ideig minden
sorszám: 39812 (120650)
(előzmény: knight87, 2010-02-26 08:02:56)

 
 
Petrov
válasz erre | email2010-02-26 21:27:24
Sziasztok! ezt sunyátok meg nagyon komoly 1 ilyen dobozt nekem is le tehetnének a ház ellöt :D http://sportmotor.hu/motoros_videok/reklam/mz-etz-251-kicsomagolas-es-az-els-beinditasa-31794
sorszám: 39811 (120647)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2010-02-26 12:32:08
én is főztem karbit, nekem bejött. itt egy kis videó róla : http://sportmotor.hu/motoros_videok/poen/karburator-fzes-39033
sorszám: 39810 (120644)
(előzmény: 150esRolleres, 2010-02-25 22:25:39)

 
 
válasz erre | email2010-02-26 10:12:22
"mostanság" akart lenni...
sorszám: 39809 (120641)

 
 
válasz erre | email2010-02-26 09:53:36
Akit érdekel...nem az enyém...de láttam, hogy mostanás kerestetek hasonlókat errefelé....


http://www.kepesmotor.hu/motoros_taska_doboz/p319392

üdv:


F.
sorszám: 39808 (120639)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-02-26 08:59:35
Ja és a gyári MZ gyújtáson hajlamos megdögleni a hal érzékelő, ami megmagyarázhatattlan hibajelenségeket okoz. Megszakítón meg azonnal látszik/mérhető ha gond van vele.
sorszám: 39807 (120637)
(előzmény: knight87, 2010-02-26 08:02:56)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-02-26 08:57:51
A hagyományos megszakító teljesen jó. MZnek az a leg megbízhatóbb alkatrésze.
Állíttasd be olyannal aki tényleg ért hozzá és foglalkozz inkább a többi problémájával a motornak.
Ha pedig már minden tökéletes akkor gondolkozz elektronikus gyújtáson.

Bármelyik elektronikus gyújtás jobb szikrát ad mint a megszakító, de a felrakásuk macerás.

Én a versenyzős ETZ-mre is direkt megszakítót raktam. Volt rajta elektronikus, de visszakerült a megszakító.
sorszám: 39806 (120636)
(előzmény: knight87, 2010-02-26 08:02:56)

 
 
knight87
válasz erre | email2010-02-26 08:02:56
Hát egyenlőre, amit Keri, meg 150esRolleres írt, hogy a levegőjárat lehet eldugulva, de annál is inkább a szívató gumipogácsájára gyanakodnék! Azt eddig még soha nem cseréltem, nagyon sanszos, hogy az még a gyári!

Véleményekre is kíváncsi lennék, a gyújtással kapcsolatban, hogy kinek melyik fajta jön be, melyiket ajánlaná! Eddig nekem a hagyományos megszakítós volt, de vmit alakítani kéne rajta!

Tehát várom a szavazatokat, érveket ellene, mellette, a megszakítós, tirisztoros, megszakító+tranzisztoros maszek verzió, hall jeladós maszek változatokra! Kinek mik a tapasztalatai, érvei!
sorszám: 39805 (120635)

 
 
LG TS
válasz erre | email2010-02-26 07:33:20
Én meg vettem ultrát csak azóta alább hagyott a lelkesedés :)
Ja meg vettem egy ETZ 251est, ami úgy tűnik jól működik. Még közúton csak egyszer próbáltam ki, mert nincs rajta rendszám. Most ezt lepapírozom és halleluja!! A kis TS azt csinálja, hogy beindul és leáll, de már nem idegesít. Visszarakom az eredeti karbiját, most találtuk meg a pincében 3év után...
sorszám: 39804 (120634)
(előzmény: Keri, 2010-02-25 21:28:21)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2010-02-25 22:25:39
azénvónék, de nem jött be
sorszám: 39803 (120632)
(előzmény: Keri, 2010-02-25 21:28:21)

 
 
waresz
válasz erre | email2010-02-25 22:08:22
az hogy mennyire melegszik a blokk tökmindegy egy nagy fordulatú tengelyre való viton szimeringnek. a kis karbi kicsit rontja a teljesítményt, de ettől még jó kéne legyen. az alapjáratproblémád meg megint csak szimeringre is vezethető, mert a falslevegős főtengely miatt már alapból nincs normális alapjárat beállítási lehetőséged. lehetetlen beállítani.. az utángyártott tű, meg lehet magába, vagy készletbe, mindegy.. szar.

gyújtás marha fontos, az a legfontosabb, egy jól tömített blokk mellett, aztán jön a porlasztó. ilyenkor kedvencem amikor a gyújtás szóba jön, és a delikvens meg büszkén leírja, hogy az "tökéletes". na arra befizetek :D ilyen kb 1000motorból egybe van, és az sem tökéletes, hanem jól működő, és megbízható.
sorszám: 39802 (120630)
(előzmény: knight87, 2010-02-25 13:29:45)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-02-25 21:28:21
Ja és valaki csinálta azt hogy ultrás vízben vagy trisóban kifőzte a karburátor, mert a sima tisztogatás nem segített neki.
sorszám: 39801 (120621)
(előzmény: knight87, 2010-02-25 13:29:45)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-02-25 21:27:10
Ha nem tudsz alapjáratot állítani akkor a mellék levegő járatok lehetnek eldugulva, ami a 125-ös ETZ-n könnyen előfordulhat.

Amit Rolleres is írt az is lehetséges hiba ezekkel a tünetekkel.

Ha ezek rendben vannak akkor már viszonylag egyszerű normális alapjáratot csinálni.
sorszám: 39800 (120620)
(előzmény: knight87, 2010-02-25 13:29:45)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2010-02-25 20:51:34
Hasonlót csinált az enyém is, akkor asszem a szivató gumipogácsája és bowdwnje lett cserélve, beállítva. Aztánmeg bármi lehet
sorszám: 39799 (120613)
(előzmény: knight87, 2010-02-24 20:40:59)

 
 
knight87
válasz erre | email2010-02-25 13:29:45
OK, köszi!

Megfogadom a tanácsokat!

Karbi tisztítás volt már, de CSAK az, nem segített rajta! Már csináltam elég helyet a mocinak, úgyhogy indul a szerelgetés!

Az okoz vmi gondot, hogy a 150-es hengerhez a 125-ös hengerhez való eredeti karbi van feltéve?
sorszám: 39798 (120598)
(előzmény: Keri, 2010-02-25 13:07:55)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-02-25 13:07:55
Persze hogy be lehet.
Jó szimeringek, jól beállított, tiszta karburátor, normális kompresszió szükséges hozzá és atom stabil alapjáratod lesz....persze mondjuk a rezó helyett sem ártana normális kipufogó.

Esetedben szerintem a hibákat a felsorolt sorrendben kell megszüntetni és lehet hogy már a karburátor pucolása és rendes beállítása után megszűnik a gond.
sorszám: 39797 (120597)
(előzmény: knight87, 2010-02-25 08:19:05)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-02-25 13:02:48
Ja és csak az elejét szántam Waresznak, a többi Knight-nek íródott.
sorszám: 39796 (120596)
(előzmény: Keri, 2010-02-25 13:02:13)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-02-25 13:02:13
Következő alkalomra 5 forintos lesz a szimering? :)))
Amúgy 500 forintosnak szoktunk mondani de 800 forintos és megnéztem...már az is vitonos ennyi pénzért.
3000ért teflonosat szereztem már.

Mindezek mellet a leírt hibajelenség tényleg szimmering problémára utal, de egy jól berakott zöld szimmeringgel is csak több év után lesz ilyen probléma.
Persze elég könnyű elrontani a berakást.

Rezóról én lebeszélnék mindenkit, mivel az üzemi fordulata jóval nagyobb mint amit az MZ bír. Után gyártott sima kipufogó is jobb mint a rezó. Én is ilyet használok. A rezo csak arra jó hogy hangosabb legyen a motor, ami placebo elven teljesítmény növekedésnek érzékelhető.

Végül soha nem értem meg miért kell szétszedni egy motort ha jó?
Ha nem volt vele gond akkor azzal csak kárt lehet okozni. Nincs értelme csak azért szétszedni mert nem ismert az előélete.

Be kell állítani a gyújtást, karbit, pucolni és ha ezek után felújításra szorul akkor kompletten felújítani.

A karbi felújító készletek amúgy jelentősen rontják a motor paramétereit pontatlanságuk miatt. Ebből a legbosszantóbb a súbertű, ami durva eltéréseket mutat. Én saját magamnak reszeltem egy tűt próbálgatásokkal. Nem lett tökéletes, de sokkal jobb mint a bolti közül eddig bármelyik.
sorszám: 39795 (120595)
(előzmény: waresz, 2010-02-25 00:14:50)

 
 
knight87
válasz erre | email2010-02-25 08:19:05
Azt nem tudom, hogy a régi szimering 50 forintos volt-e benne, mikor megvettem a mocit, de amit utána tettünk bele, az biztos nem! De ha vki állat módon a hegyen nyúzza a motort, és az nem tud hűlni, akkor ugyanez az eredmény, a szimering idő előtt tönkremegy! Viszont én csak úton használom :)

A kipufogóról nem vitatkozok, biztos hogy jobban értetek hozzá, de a gyári már egy picit horpadt, koszos, csúnya és dugult volt, egy eredeti gyári meg sztem elég drága, a rezó 2004/2005 telén volt 6000 Ft, és igaz hogy alsóbb fordulat-tartományban nincs olyan nyomatéka a motornak, de 4000-től ugrik. Valszeg többet eszik így, mint a gyári folytottal, de nekem ez jobban tetszik!

A fúvókacsere lehet, hogy tényleg hülyeség volt, viszont az eredetiket az előző valamelyik tulaj szétgányolta csavarhúzóval, alig lehetett kiszedni!
A tű viszont, ha nem is nagyon, de csak kopik valamennyit! (Ez utóbbi külön lett vásárolva, nem felújító szett részeként!)

Egyáltalán be lehet állítani az alapjáratot egy 150 ccm-es motoron úgy, hogy reflektor nélkül is, meg rákapcsolt reflektorral is nagyjából ugyanolyan legyen a fordulat? Mert nekem ha lámpával 1500 körüli az alap, akkor lámpa nélkül 3-3200! Ez így normális, vagy tényleg el van rontva vmi beállítás? (Lehet itt lesz a fő probléma is)

Minden tanácsot, kritikát szívesen fogadok!
sorszám: 39794 (120593)
(előzmény: waresz, 2010-02-25 00:14:50)

 
 
waresz
válasz erre | email2010-02-25 00:14:50
ja, mondjuk az 50ft-os főtengely szimmering kikeményedett, mert az ugye nem oda való. aztán falslevegővel persze hogy nem megy. a gyári kipuff meg ezerszer jobb mint az a gagyirezó,ami persze kisipari termék, nem gyári(hozzáértő körökben csak kolbászfüstölőnek hívjuk). ha tiszta a gyári dob belseje, jobb nincs is.

felsoroltál egy sor tudatosan elkövetett hibát, pl a porlasztóba fúvókát cserélni a világ legnagyobb baromsága. MINEK??? KOPIK?? nem. oxidálódik? nem!!!, a "felújító(elrontó)" készletben pontatlan méretű kisipari fúvókákat adnak, továbbá a tűfúvóka, és maga a tű kritikán aluli. egyszerűen beállíthatatlan a motor. egyes tartományokban elszegényedik, másikban túldúsul. stb...

hát igen...
tehát elvileg egy halom dolog rossz, és a motor sem jó, teljesen világos, érthető.
sorszám: 39793 (120592)
(előzmény: knight87, 2010-02-24 20:40:59)

 
 
zsolt-etz
válasz erre | email2010-02-24 23:07:04
Helló knight!
Nekem 250-es etz-m van, és tavaly nyáron nekem is hasonló problémám volt. A lényeg, hogy nekem is olyan 80-100 km után megadta magát, majd pihenés után ismét ment. Akkor megnézte egy szerelő, gyújtást állított, sőt még gyújtótrafót is cseréltünk. De nem segített, így elvittem egy másik szerelőhöz, aki valamilyen mérővel 100% pontossággal be tudta állítani a gyújtást a dugó mozgásához képest. Nekem akkor ez segített.
sorszám: 39792 (120589)
(előzmény: knight87, 2010-02-24 20:40:59)

 
 
knight87
válasz erre | email2010-02-24 20:40:59
Hát igen...

De sztem az a 32e km reális lehet, meg végülis nem azért lettek a csapágyak cserélve, mert csörgött-csattogott a moci, hanem mert egyrészt nem tudtunk semmit az előéletéről, aztán teljesen szédtedtük a mocit a faterral! Ő nagy MZ-s volt régen (Trophy 250 ES/2; még megvan), de mostanság már ritkán ül rá. Az ő tanácsára szedtük szét teljesen, a blokkot is, és cseréltünk csapágyakat, meg szimeringeket (utóbbit muszáj volt)!
Fúratva nem volt a gyári (125-ös) hengere, legalábbis nálam nem, aztán később vettem rá a vaterán egy 150-es hengert, amit felfúrattam az első túlméretig, és szépen 1500-2000 km-en bekoptattam az egészet! Azóta is meghálálja!

A gyári kipuff helyett, szintén gyári (boltban vett) rezó van rajta, hát érezhető a különbség!

De most hogy eszembe jutott, feltennék még egy kérdést:
a motor, ha megyek vele mondjuk 80-100 km-t egyhuzamban egy olyan normál nyári 20-25 fokban, és megállok a motorral, akkor az istennek sem akar újraindulni! Szikra van, de mégsem megy! Ha kicsit ilyenkor állni hagyom, akkor általában beindul, de volt hogy majdnem megszívtam miatta!
Innen Borsodból, elindultam vele Pilisre (átlag nyugodt 70-es tempóval), mert volt dolgom ott, és az úgy 100-150 km körül van! Visszafelé, az említett dolgot produkálta a moci, tehát nagyon nehezen indult be, aztán menet közben leállt! Egy módja viszont volt az életben tartásának, ha terheltem a motort, tehát ha egy kicsit dolgoznia kellett; olyan fokozatban kellett mennem adott sebességen, ami neki nem túl könnyű! Kereszteződésnél majdnem max fordulaton túráztatni kellett, hogy le ne álljon! Aztán már nem sok volt hazáig, és elkezdett szaggatni a gyújtás, volt hogy teljesen leállt, de ahogy kapcsolgattam vissza a fokozatokat, és nyélgázt húztam neki, újra beindult, de utána is végig csinálta a szaggatást! Mitől lehet ez? Kondi, gyertyakábel, pipa, gyertya, megszakító cserélve, előgyújtás jó, a trafót egyszer kicseréltem újra, de rosszabb volt mint a gyári! Át is lett már azóta rendesen vezetékelve az egész motor! A karburátor is kapott egy alapos tisztítást, ill. új fúvókákat! És ez az egész még az erdeti 125-ös hengerrel volt! Azóta ekkora távra nem mentem!

És nem tudok rájönni a magyarázatra! Sztem túlmelegedett rajta vmi, vagy passz...

Tehát elvileg minden jó, de mégse :)
sorszám: 39791 (120587)
(előzmény: Keri, 2010-02-24 18:24:40)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-02-24 18:24:40
Alapvetően hallani kéne, lehet hogy csak az előgyújtásod, van rosszul beállítva, vagy tényleg csak a súber csörög.

32ezernél elvileg nem kell hozzányúlni egy gyári motorhoz még, te mégis azt írtad hogy már cseréltél csapágyat, ami arra utal hogy több van benne. És ha az előző felújításkor nem cserélted ki, miközben a többi csapágy már nem kóser, akkor tuti az csörög. És igen érdemes cserélni, mert ha szétesik akkor csúnya rombolást végez a motorban.

Ha rendesen van felújítva egy motor, akkor a csapágyakkal nem lesz gondod az esetleges csörgés ellenére sem.

Henger kopás miatti alacsony kompresszió, az első tünet ami miatt fel kell újítani, de ilyenkor a csapágyakat is kell cserélni mert a fúrás után a csapágyakra nagyobb terhelés kerül és az addig jónak tűnő csapágyakkal hamar problémáid lesznek.

Sokan akarnak ezen spórolni, de nem lehet, mert a többszöri szétszedés miatt megbosszulja a dolgot.
sorszám: 39790 (120577)
(előzmény: knight87, 2010-02-24 17:40:21)

 
 
knight87
válasz erre | email2010-02-24 17:40:21
Akkor tényleg nem, de azért köszi!

Lehet abból vmi probléma, ha nem cserélem az említett tűgörgőt, hanem hagyom még legalább 10 ezer km-ig? Vagy egyáltalán mikor szokták ezt cserélni?

A moci '86-os, és 32 000 km van benne!

Menet közben semmi rendellenes dolgot nem hallani, csakis alapjáraton, bár lehet hogy a súber tolattyú is csörög és azt hallom...
sorszám: 39789 (120576)
(előzmény: Hullagyali, 2010-02-24 16:05:12)

 
 
Hullagyali
válasz erre | email2010-02-24 16:05:12
akkor sajnos nem fog stimmelni. Mer én Székkutason tudok. párszáz kilométer...
sorszám: 39788 (120575)
(előzmény: knight87, 2010-02-23 22:12:00)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-02-24 07:33:36
Az nem olyan olajfolyás amire jó az FBS
A pálca mellet jön ki. A TS-en egy bakelit persely van de nekem is szivárog.
Szerintem az lehet a megoldás, hogy berakni a bakelitbe egy gumi O gyűrűt. Lehet hogy gyárilag is van ott, de én még nem láttam.
sorszám: 39787 (120574)
(előzmény: Hullagyali, 2010-02-23 22:04:39)

 
 
knight87
válasz erre | email2010-02-23 22:12:00
Köszi a gyors választ!

Az olajos dolgot ki fogom próbálni, a másikra pedig a válaszom, hogy Borsodban lakok, Ózd környékén!

Egyébként egy ilyen műveletet mennyiért szokták csinálni a szakik?
sorszám: 39786 (120573)
(előzmény: Hullagyali, 2010-02-23 22:04:39)

 
 
Hullagyali
válasz erre | email2010-02-23 22:04:39
Hello!
Tudok egy szerelőt akinek van hidraulikus prése, bár attól függ merre laksz. Azt máshogy nem tudod szétszedn. mint a kolega említette centírozni kell a főtengelyt összerakás után. az olajfolyást pedig uhy gumitömítéssel illetve FBS-sel megoldhatod
sorszám: 39785 (120572)
(előzmény: knight87, 2010-02-23 20:17:42)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-02-23 20:51:45
Hidraulikus sajtolóval és megfelelő tüskével lehet szét és összenyomni.
Azonban utána centrírozni is kell.
Szerintem jobban jársz ha elviszed gépműhelybe ahol ezzel foglalkoznak.

Olcsóbban jösz ki mintha építenél egy 5tonnás prést, meg egy beállító padot, és az sem mellékes hogy nem rontják el.

Persze nem lehetettlen megcsinálni, ha éppen erre vágysz.
sorszám: 39784 (120571)
(előzmény: knight87, 2010-02-23 20:17:42)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-02-23 20:45:59
Minimáli shézag kell oda, de nem tudom mennyi.
Én mindig úgy rakom össze ahogy volt, abból még nem volt baj.
A hézagoló vastagságával kell variállni ha nem stimmel, de ilyet beszerezni boltból nem lehet szerintem.
sorszám: 39783 (120570)
(előzmény: Hullagyali, 2010-02-23 19:13:49)

 
 
knight87
válasz erre | email2010-02-23 20:17:42
Üdv!

Két kérdésem is lenne:

Van egy 150-es ETZ-m, aminek a blokkjában igencsak csörög a hajtókar alsó tűgörgője! Tuti az, mivel egyszer már volt teljesen szétszedve, akkor viszont szinte az összes csapágy ki lett cserélve rajta, az viszont nem!

Az első kérdésem, hogy milyen eszközökkel/technikával lehet házilag széthúni, majd újra összenyomni a sonkákat úgy, hogy ne okozzak semmilyen sérülést nekik se, meg magamnak se! Ez a művelet eddig kimaradt a szerelésekből!

A második kérdésem, hogy hogy lehet megszüntetni a jobb oldali dekni alatt az olajfolyást? Tehát a sebváltóolaj a bal oldalról, a kuplungpálcánál átjön jobb oldalra, aminek következtében a lánc állandóan kihordja onnan az olajat, ami szépen a hátsó gumira csöpög! Igaz, így a lánc kenése kifogástalan, de jó lenne ezt valahogy megoldani!

Előre is köszi a válaszokat!
sorszám: 39782 (120569)

 
 
Hullagyali
válasz erre | email2010-02-23 19:13:49
ÜDV!
125 ös etz kuplungkosarának tengely irányban van néhány mili holtjátéka, amit hézagolókkal nem lehet eltüntetni. Ez normális?
sorszám: 39781 (120567)

 
 
zsolt-etz
válasz erre | email2010-02-23 15:08:11
Helló!!
Vettem az etz-mre ledes index relét (ledes index izzókhoz). Három lába van, és a lábak elnevezése: B L E. Tudna valaki segíteni, hogy hogy lehet bekötni, vagy már az is jó lenne, ha a jelöléseket valaki meg tudná mondani(van sejtésem, de nem biztos).
sorszám: 39780 (120562)

 
 
SmOz
válasz erre | email2010-02-22 15:13:39
Sziasztok!
Komplett ETZ150-esem van bontva, alkatrészekre ha van valakinek szüksége, jelentkezzen a kisszirt@citromail.hu -ra!
sorszám: 39779 (120555)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2010-02-21 23:02:57
akkor megsúgom az igazat is... van különbésg :):D más a szívásvezérlés, más a kipufogónyílás "szöge" (ha 250-es hengert raksz fel a 251-esre, beleér a sárvédőbe a kipuff könyök) egy régi újságban olvastam, hogy a hengertalp is egy hangyányival alacsonyabbra van munkálva és ehhez van igazítva a hengerfej... szal akadnak különbségek, de teljesítményben közel megegyeznek.
sorszám: 39778 (120552)
(előzmény: emdzsi, 2010-02-21 17:31:20)

 
 
kenyér
válasz erre | email2010-02-21 19:22:36
nincs
sorszám: 39777 (120548)
(előzmény: emdzsi, 2010-02-21 17:31:20)

 
 
emdzsi
válasz erre | email2010-02-21 17:31:20
Üdv!
Van különbség a 250es és a 251es etz hengerei között?
sorszám: 39776 (120546)

 
 
Hullagyali
válasz erre | email2010-02-17 21:58:26
Mármint a hajtókar alsó tűgörgőjére gondolok.
sorszám: 39775 (120502)

 
 
Hullagyali
válasz erre | email2010-02-17 21:57:04
Hello!
Tudja valaki hogy mik a pontos méretparaméterei a 150 es ETZ alsó görgőskosarának?
sorszám: 39774 (120501)

 
 
chris8
válasz erre | email2010-02-17 18:42:36
dongóhoz állitolag mostis lehet kapni alkatrészeket lehetséges hogy nem gyárit sajnos ezt nemtudom de a főnököm lakása mellett van egy idős pasas neki is dongója van és odamentem kérdezősködni szép tiszta blokkja volt és az a kis kipufogó hangos és érdekes hangot ad a dolognak...kiskoromba ojat akartam
sorszám: 39773 (120492)

 
 
Laca_D
válasz erre | email2010-02-17 18:22:14
http://dongomotorosok.network.hu/
sorszám: 39772 (120491)

 
 
Laca_D
válasz erre | email2010-02-17 18:20:59
Nem,nem.
Használni akarom.most tettem szert rá ,csak hiányos szegényke.
ha meglesz mindene, akkor szétszedem felújítom,majd hasitok vele a városban.
Van hozzám egy hasonló évjáratú drótszamaram.
sisak nélkül pöfögök
Király!!
elekromos bringa??? PFujjjj
Max ha teszek a csomagtartóba egy benzines láncfürészt alapjáraton :)
Üdv nektek

sorszám: 39771 (120490)
(előzmény: Keri, 2010-02-17 09:31:37)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-02-17 09:31:37
Ha csak a fogyasztás miatt kell, jobban jársz egy elektromos bringával. Teljesítményre a dongó is ott van valahol.
sorszám: 39770 (120485)
(előzmény: Laca_D, 2010-02-16 21:12:37)

 
 
Laca_D
válasz erre | email2010-02-16 21:12:37
Keresek Dongóhoz (1959) 1-2 alkatrészt.
a következőket keresem :
-karburátor komplett ha van.
-gyári tank
-a blokkfelfogatás mobil része.
tudok adni etz-125 alkatrészt vagy Kp-t.
ms-n : zsivanyka@citromail.hu

köszönöm.

(megszédített az 1 literes fogyasztás)
sorszám: 39769 (120483)

 
 
husky24
válasz erre | email2010-02-16 14:28:05
Eladó! egy hátsó majré vas 1000 ft. és egy Klauzer 3000 ft. Postai utánvétellel is!
sorszám: 39768 (120480)

 
 
LG TS
válasz erre | email2010-02-16 12:52:33
A hengerfejet nem cserélned kell, hanem átalakíttatni, mivel megnövekszik a furat átmérő és ehhez kell hozzáigazítani a hf-et. Hogy pontosan milyen módon arról kérdezd "bambi"-t pl. a www.mzclubhungary.com-on.
sorszám: 39767 (120478)
(előzmény: emdzsi, 2010-02-16 10:09:34)

 
 
emdzsi
válasz erre | email2010-02-16 10:09:34
Üdv!
Felakarom fúrni a 251es etz-met 300 köbcentire. Ekkor a hengerfejet le kell majd cserélnem?
sorszám: 39766 (120476)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu