hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 25. hétfö 
Katalin

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

150esRolleres
válasz erre | email2010-03-24 22:55:30
Hello, még nem sikerült kompressziót mérnem, mert nincsen olyan menetű közbetét. 386km-t mentem 21l anyaggal, max 94km/h és 65-70-et megyek négyben. Harmadikban csak 80 körülig nyúzom, ha utána ezt tartani is szeretném, mert innen csak lassul.Nagyjából egyenes terepen nem szembeszélben negyesben is emelkedik a sebesség, a 94-et lejtőn mértem.80 fölé nem akar menni. Az enyém eddig is legendásan sokat fogyasztott, de ez már túllépte az 5 literes tűrést.Kicseréltem a szivató-gumipogácsát.
sorszám: 39949 (121010)

 
 
kenyér
válasz erre | email2010-03-24 21:10:17
Csak a dugó 3500-4000ft!!Plussz a fúrás 4000ft.És nem a legjobb dugattyú.
sorszám: 39948 (121009)
(előzmény: Péter mz, 2010-03-24 19:56:24)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2010-03-24 19:56:24
hát szerintem kimondottan mz-hez nem is gyártanak ilyet csak autókhoz meg tehergépkocsikhoz gyártanak szerintem.
Egy mz-t ha fel szeretnél ujitani akkor fel kell furatni és jó lesz.Fúrás dugóval gyűrűvel csapszeggel 5000ft körül van.Persze ilyenkor venni kell neked még csapágyakat főtengelyhez,váltóhoz meg ahova kellhet még,igy nem kell később szétszedni a blokkot.
sorszám: 39947 (121008)
(előzmény: Kuci, 2010-03-24 09:10:40)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2010-03-24 13:44:48
az simson alapméret, túl kicsi. azért megfőzni nem kell, mert több lesz a leves mint a hús, most volt főtengely csapágy dugó csere....
sorszám: 39946 (121005)
(előzmény: szsrobert, 2010-03-24 08:55:47)

 
 
zsolt-etz
válasz erre | email2010-03-24 13:11:49
Helló!!

250-es etz tankhoz vettem kulcsos tanksapkát, mivel az erdetije nem az, de az a gond, hogy utángyártott így ereszt a benzin. Már nagyon sok tömítést próbáltam, de nem jó. Ha valaki tud valami jó megoldást azt megköszönném, mert nem tudom kulccsal lezárni a tankot. Így értelemszerűen bárki belenyúlhat.
sorszám: 39945 (121004)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-03-24 12:57:01
Ha csak 50-nel használod a motort, talán kibír 50000km-t. :-)
Barátom 54000km-rel kapott jó 125-ös TS-t. Utána 5000km alatt lehajtotta, nem kultiválta a gép a Mad Max-köröket. :-)
sorszám: 39944 (121003)
(előzmény: Kuci, 2010-03-24 09:10:40)

 
 
Kuci
válasz erre | email2010-03-24 09:10:40
Nekem bőven elég lenne, ha 50-80000km-t menne még a mocim gond nélkül. Hol lehet kapni ezeket a csodagyűrűket? :)
sorszám: 39943 (120998)
(előzmény: Péter mz, 2010-03-23 19:34:22)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-03-24 08:55:47
72-es főfúvókát tegyél bele.
sorszám: 39942 (120997)
(előzmény: Jaky16, 2010-03-22 14:01:21)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-03-23 20:29:44
Te jó ég :) tuti elfolyik valahol a benzin, mert ennyi benzinnel már kevés a levegő ahhoz hogy meggyulladjon :)

Nem tudom pontosan mert az ETZ-t csak pályán használom, de ahogy más mesélte 5liter még normális az, 6 már sok.

Gyertyakép milyen?
Nem füstöl nagyon?
sorszám: 39941 (120996)
(előzmény: Black Dragon, 2010-03-23 15:20:16)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-03-23 20:25:16
Ja, szólhat, de más még nem fordult elő.
Elvileg nem lehet csavarozni, de ezért még nem szóltak. Lényeg hogy olvasható legyen.
sorszám: 39940 (120995)
(előzmény: Jaky16, 2010-03-23 14:49:10)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2010-03-23 19:34:22
helló
az a gyűrűt igazából goetze nek hivják.Magyarul gőzgyűrű.Én azt tanultam róla hogy hamar bekopik a motorba és jól tömit,de jól is kopik.Ezt a fajta gyűrűt akkor szokták alkalmazni mikor egy motor elkopott,de még szeretnék használni egy 50-80ezer km-t mondjuk,akkor meggyűrűzik goetzevel és még kibirja azt az időt,de utána végleg ki lehet dobni a motort.Ezt a gyűrűt motorkerékpároknál nemigen alkalmazzák szerintem,max csak rámondják szerintem,inkább kocsiknál meg tehergépkocsiknál használják.
sorszám: 39939 (120993)
(előzmény: Jaky16, 2010-03-22 21:48:32)

 
 
Black Dragon
válasz erre | email2010-03-23 15:20:16
Szevasztok!
Szerintetek mi lehet az oka annak, hogy az ETZ-m (250), annyit eszik, mint a Kamaz hegymenetben? Még alapjáraton is úgy nyeli a benzint, hogy rossz nézni. 3 liter 30 km-en. Mennyi lenne az ideális? És nem lyukas a tank. :) Várom az ötleteket.
sorszám: 39938 (120992)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2010-03-23 14:49:10
Nekem el van repedve elég durván, egy csavar tartja össze.Ezért szólhat a rendőr?
sorszám: 39937 (120991)
(előzmény: Keri, 2010-03-23 11:55:59)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2010-03-23 14:47:48
Nem cseréltem ki mindent a sorrend a következő volt: rögvest pár ezer km után(2008), a főtengelyt hajtókaroztattam, aztán (2010)így hogy a szarrá ment főtengelycsapágyakat kicseréltem kapott egy új dugót, de egyébként szuperul üzemel, jót tett neki hogy már nem üt a főtengely:D most simán leforog 6000ig, vagyis ha ott is kap enni.
sorszám: 39936 (120990)
(előzmény: Keri, 2010-03-23 09:56:18)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-03-23 11:55:59
Végre megcsináltattam a rendszámtáblámat.
Elveszett és ezért nem tudtam mostanában motorozni...kicsit öregszem, régen nem zavart volna hogy nincs rendszámom :))

Az újpesti okmányirodának megint egy piros pont jár, mert ismét gyorsak, segítőkészek, és európai színvonalúak voltak. És a végén még elnézést is kért mert kártyával fizettem és vacakolt kb. 5 percet a rendszerük, de így is megvoltunk 30 perc alatt a "sorszám tépéstől" a "Viszont látásig"

Szóval lehet ezt így is. Mi lenne ha elkezdenék csökkenteni a béreket azokban az okmányirodákban, ahol nem tudnak normális ügyintézést csinálni és szépen átcsoportosítanák azokra a helyekre ahol viszont igen?
sorszám: 39935 (120988)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-03-23 09:56:18
Na ez meg a másik. Kicserél mindent csak a gyűrűket nem aztán meg csodálkoznak, hogy mitől nem megy a gép :)))
Nem érdekeltek, azt csináltak amit akartok :)

Csak a rend kedviért: Csapágyak, szimmeringek, dugattyú, henger, gyűrűt egyben egyszerre cserélünk és ez így egyben kibírja a következő nagygenerálig.

Ha valami műszaki hiba fordul elő nyilván kicseréljük, csak a hibás alkatrészt mint Péter esetében. Nála még arra is van esély, hogy a viszonylag új motorban össze is tudnak kopni, de ne gondoljuk azt hogy a gyűrű olyan mint az olajcsere, hogy ha rendszeresen cseréljük, akkor milyen jó sokáig bírni fogja a motor, mert jót teszünk vele.

Másik. Egy gyűrű külső felületének simának kell lennie. Ha nem is tükröződő felületnek, de nagyon simának. Ugyan ez érvényes a gyűrű külső élére. Azon a legkisebb recének sem szabad lennie, mivel ez az él tömít.
Ha oxidos, ha a fényben a csillogásán a legkisebb fénytörés van (amit nem az ujjlenyomat okoz) akkor nézzetek másik gyűrű után.

Bejáratáskor azért nem szabad nagy gázt húzni illetve nagy fordulaton hajtani, mivel a nagy gáztól túl sok forró gáz préselődik át a még tökéletlen illesztésű gyűrű mellet, amitől ez a tömítő él felforrósodik és elég, vagy csak simán kilágyul és lekopik.
A nagy fordulatnál, pedig a még érdes hengerfal okozta súrlódás melegíti fel és égeti el ezt a fontos tömítő élt.
Ha gyűrűt cseréltek akkor hiában nem kopott a henger, nem fog passzolni hozzá az új gyűrű. Ismét be kell járatni.

Mivel ez az él fontos, ezért fontos hogy a gyűrűk a lehető leg keményebbek legyenek. A hengerfal kopása viszont nem a gyűrű keménységével függ össze hanem az gyűrű anyagával.
Az öntöttvas gyűrűk jobban koptatják, főleg ha még az érintkező felület is elnagyolt. A króm mint ötvöző viszont javítja a rugalmasságot, csökkenti a súrlódást, a hőállóságot, a kopásállóságot, és a keménységet is növeli.
sorszám: 39934 (120983)
(előzmény: Jaky16, 2010-03-22 21:48:32)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2010-03-22 21:48:32
Ezek szerint tök szerencsém volt, hogy mikor új dugót vettem, nem volt megfelelő méretű gyűrű a boltba, így csak új dugót kapott, de így is szuper.Egyébként szerintem is inkább a gyűrű kopjon, mint a henger vagy a dugó.Szerintem a puhább gyűrűk inkább kopnak mint törnek, és ez mindenképp jobb, mint az hogy a kőkemény felénk "göcej" gyűrűnek hívott gyűrű lerendez egy motort.
sorszám: 39933 (120982)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2010-03-22 18:21:40
legyen igazad,de kb 7-8000km alatt a henger szinte meg sem kopik,csak a gyűrű esetleg.Nemtudom nálam igy történt.A gyűrűnek az a része ahol a hengerfallal érintkezik ,újonnan ilyen recés,bordás volt,és gondoltam rá hogy ugyis lekopik,hát le is kopott emiatt lett nagy a gyűrűhézag.Láttam többféle gyűrűt is de inkább olyat aminek ez a része szép sima és fekete,vagy fényes.Hozzá kell még tennem hogy 9 százados illesztési hézagra fúrta a felújitó,nemtudok mitcsinálni vele,azóta is csak motorozok vele.Talán a dugattyú billenéstől is kophat jobban a gyűrű.De talán a laza illesztés miatt,igen jól pörög,könnyen megy.
sorszám: 39932 (120979)
(előzmény: Keri, 2010-03-22 15:19:29)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-03-22 15:19:29
Mert egy össze van kopva és úgy passzol.
Ha kicseréled, akkor az már soha nem fog normálisan felfeküdni a hengerfalra.
Ha 8000km alatt elkopott az tényleg gagyi, de akkor esetleg vegyél nem gagyit. Lehet kapni és az sem vészesen drága.
Egy fúrással kibír 30ezret kb. a motor. Ez alatt normál esetben nem kell cserélni gyűrűt és teljesítmény sem csökkenhet.

De azt csinálsz amit akarsz, te dolgod, csak ne terjeszd, mert még valaki komolyan veszi.
sorszám: 39931 (120976)
(előzmény: Péter mz, 2010-03-22 15:11:19)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2010-03-22 15:11:19
mert mért nem érdemes cserélni??
Nekem mikor felfurták a motort utána kb mentem vele 7-8000km-t akor gyűrűztem meg,mert a gyűrűhézag 0.6-0.7 mm volt.Ennyi km után a henger még nem kopik meg de a gyenge minőségű gyűrűk igen.A kompressziót nagyon befolyásolja pedig,érezni lehetett gyűrűzés után ujra erősebb lett vmivel.Persze kicsit járattam is 500km-t.Én nem vettem le belőle 2 volt és annyi is van csak.
sorszám: 39930 (120975)
(előzmény: Keri, 2010-03-22 09:43:22)

 
 
Atilla
válasz erre | email2010-03-22 14:44:37
Ja, majd elfelejtettem, hogy fordítva is igaz, ha csak a mássalhangzókat írod, az is olvasható marad!
sorszám: 39929 (120974)
(előzmény: Atilla, 2010-03-22 14:41:21)

 
 
Atilla
válasz erre | email2010-03-22 14:41:21
Kiegészíteném a dolgot annyival, hogy az említett kutatás szerint a magánhangzók és az első utolsó betűk a lényegesek, vagyis, csak a mássalhangzókat lehet szabadon keverni!

(Ebben a szövegben néhol a magánhangzókat is megkeveri, ami nem tuti, de ez a szövegkörnyezet ezt még elviszi.)
sorszám: 39928 (120973)
(előzmény: Keri, 2010-03-22 09:28:32)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2010-03-22 14:01:21
Szerintem az elgyengülés még karbi miatt is lehet, gondolok itt fúvóka méret, tű állás stb. Jah és most dolgozok egy karbi kombón a receptem a következő, 150es alapméretes henger(ebbe nyáron dugót cseréltem) ehez feltettem egy 22, 125-re való torkot és karbit, gyanúm szerint most nagy a főfúvóka, úgy emlékszem talán 100as, mert ez volt fent a 24es torokkal.Na már most a tűt így is legalulra kellett tennem ahoz hogy alul úgy menjen mint régen, tehát kevesebbet tud beszívni, na erre még rá fejelek egy most vásárolt 80as fúvókával, ugye gyárilag a 125-be 85 van azt hiszem.Már most is észere vehető hogy 5000 felett nem megy szívesen, de addig gyakorlatilag 2500ról jó, és ha a gázt vissza veszem, akkor nem egyenletesen megy hanem beledadog, mert sok a benzin neki.Reményeim szerint egy 80as fúvókával megszűnik a dadogás, és az átlag fogyasztást sikerül levinni, átlag 75nél 2.5 liter körülire.Igaz így a hosszú nyelezéseket el kell felejteni, de hát válság van.:D
sorszám: 39927 (120972)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-03-22 09:43:22
Nem érdemes cserélgetni a gyűrűt.
Csak rontasz vele. Ideiglenesel lehet hogy javul, de utána mélyebbre sülyed vissza.
A gyűrű nem befolyásol sokat a teljesítményen. Pl. Az MZ kupás műszaki kiírásban is meg van tiltva hogy levegyenek belőlük, mert az is egy tuning hogy 3 helyett csak 1 gyűrű van.
sorszám: 39926 (120969)
(előzmény: Péter mz, 2010-03-21 20:25:40)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-03-22 09:28:32
ez mind igaz...angliában ahol a szókép olvasás módszerével tanulnak meg olvasni, illetve nálunk is alkalmazták ezt a módszert, de túl sok a diszlexiás ennek következtében.
Azok a magyarok akik szótagolás módszerével tanultak olvasni szerintem nem értik...nekem valóban nem okoz gondot ez a szöveg viszont diszlexiás vagyok :))
sorszám: 39925 (120968)
(előzmény: Laca_D, 2010-03-21 20:06:00)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2010-03-21 20:27:07
először azthittem rosszul irsz,de mint a kutatás is igazolta tökéletesen végigolvastam akadás és gondolkodás nélkül a szöveged.Érdekes. :)
sorszám: 39924 (120963)
(előzmény: Laca_D, 2010-03-21 20:06:00)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2010-03-21 20:25:40
látom nem megy igazán a géped.A kompressziónak olyan 9-10 bar körül kell lennie vagy picit több szerintem mer 150 es henger 25 ös h.fejjel.Amugy nekem is 150.5ccm-es a hengerem 125 ös hengerfejjel.De jól megy,egyszer meg kellene mérnem a kompressziót kiváncsi vagyok rá.Amugy neked meg azt javaslom először csak gyűrűzd meg ha nagyon akarod.2 év alatt a henger nem kopik annyit.Viszont a mostanában kapható gyűrűk igen. kb 200ft egy gyűrű,na ha belegondolok akkor az miből lehet?Egy komolyabb gyűrű más motorba is 800-1000 ft körül van.Én is meggyyűrűztem már fúrás óta.Annyit megér,javul.A legalacsonyabb kompresszióérték szerintem a 6-7 bar.Az kevés már.
Amugy te 3 ba mész 90-nel sokat?Nem tesz jót az se a főtengelynek se a váltónak,mert a váltó 3.ának a tengelyének egyik oldala golyós csapágyazva van viszont a másik fele meg csak bronzpersely,és azért az kopik ám sok használattól.A gyujtást be kéne állitani pontosan,hidd el nagyon sokat számit egy tized mm is.Nálam igy van.Nekem pont 3mm. 0.35 ös megszakitóhézaggal.
A karbiban meg a benzinszintet érdemes megemelned,mert ahogy irtad lejebb van 1-2 mm rel.Emeld csak feljebb gyári értékre ugy jó az.Ha felforditod a karbit akkor tolómérővel mérve a karbi tömitőéle és az uszó teteje közt -Ami amugy az uszó alja csak most fel van forditva 27 mm nek kell lennie.Ja meg az uszónak a tengelyen nem szabad lötyögnie,csak épphogy nagyon picit.Ha lötyög, fogóval nagyon lassan,finoman hajts egy picit a füleken amin átbujik a tengely.
Nekem most tök jól megy a kis ts.Tegnapelőtt is szombathelyről hazafele végig 97-100 al jöttem ugy 10 km en át.Meg a hátamon még egy hátizsákkal ami volt olyan 6-7 kg meg én is vagyok 88-89.Ehhez képest jól megy.Hát ott már érzem hogy nemsokat menne már,de ilyenkor még rendesen ülök rajta meg még a gáz sincs teljesen ráhuzva.Ha ráfeküdnék a tankra meg ráhuznám a gázt sztem megy 110-et is vagy picit még többet.Amugy 4 litert eszik,sőt mikor egyik nap jöttem igy ezzel a leirt tempoval,aznap összesen mentem 68km-t mentem de a többi km-t ugy 80-90 el csak, meg 50 el ahol annyival kell menni :) ,de csak 2.8 litert evett (68km en).Ha húzom neki ha nem akkor is 4 et eszik vagy kevesebbet,de jólmegy amugy.:)Nekem is kipucolt kipufom van.Magam vágtam szét és hegyesztettem össze,az összes kokszot kikapartam minden sarokból,a furulyarendszer is elvolt vágva.Kivülről nem is látni hogy mit csináltam vele,se elszineződés se semmi nyom,csak a gyönyörű hang,és inkább azóta etz hangra hasonlit. :)
sorszám: 39923 (120962)
(előzmény: 150esRolleres, 2010-03-21 08:29:54)

 
 
Laca_D
válasz erre | email2010-03-21 20:07:32
Bocs gondoltam megosztom veletek.
valahol találtam

sorszám: 39922 (120961)

 
 
Laca_D
válasz erre | email2010-03-21 20:06:00
Egy anlgaii etegyem ktuasátai szenirt nem szímát, melyin serenrodbn vnanak a bteük egy szbóan, az etegyeln ftonos dloog, hogy az eslö és az ultosó bteük a hölyeükn lneegyek, A tböbi bteü lheet tljees összevabisszásagn, mgiés porbléma nlkéül oalvsahtó a szveög. Eennk oka, hogy nem ovallusk el mniednigyk bteüt mgaát, hneam a szót eszgébéen ltjáuk.
sorszám: 39921 (120960)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-03-21 19:17:11
Hajtókar kellene eredeti. Az nincs?
sorszám: 39920 (120959)
(előzmény: zsolt2117, 2010-03-21 18:25:25)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-03-21 19:14:59
Nem tudom, pedig mértem már a sajátomat is.
Nem kell túl nagynak lennie ahhoz hogy jól menjen. Ha jól rémlik 10 körül már jó.
sorszám: 39919 (120958)
(előzmény: 150esRolleres, 2010-03-21 08:29:54)

 
 
zsolt2117
válasz erre | email2010-03-21 18:25:25
Mz Ts 125-150 motorhoz új gyári német alkatrészek eladók:TS 150 gyári 1.és 2. túlméretes dugó gyűrüvel,komplett új duplex kuplungkosár külső,belső,lánc,lamellák,komplett váltó,egy TS125 henger gyári dugóval,hengerfejjel,bejáratva,berügótengelyek,váltótengelyek . blokkba való összes hézagolólemezek,zégergyűrük. Csak ezek vannak eladók,más nincs !!
Egyben kedvezményt adok. Email:zsoltkzs@t-email.hu Budapesten 19.ker-ben (Európarktól nem messze) átvehetők 8-14 óráig hétközben . Irj vagy hivj.
.Email cím:zsoltkzs@t-email.hu Tel:+36-30-3897106
Budapesten a XIX. kerületben(Kispest,Európark) átvehetők vagy Isaszegen.
sorszám: 39918 (120952)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2010-03-21 08:29:54
A kipufogót kiégettem már régebben, a karbit ecsettel-féktisztítóval pucoltam ki, a benzinhez adtam egy kis spurit is.A többi fokozatban elég rendesen húz, valamitől elmegy az erő kisebb fordulatnál, nem tudom.Holnap meg tudom mérni a kompressziót, mennyinek kell lennie, és mennyitől nagyon rossz?9?
sorszám: 39917 (120945)
(előzmény: Keri, 2010-03-21 07:32:56)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-03-21 07:32:56
Ha kisebb a prés rés, akkor elkezd kopogni a motor az öngyulladás miatt, szélsőséges esetben pedig a dugattyú beleérhet nagyobb fordulatokon a hengerfejbe, de azt észrevennéd.
Ha túl nagy akkor pedig elmegy az ereje, de ahogy leírtad nem lehet túl nagy, ráadásul eddig ahogy írtad ment rendesen ugyan ezzel a felállással.

Én továbbra is beállítási gondokra tippelnék, de a kipufogó dugulása, vagy kifújása is tud gyengülést okozni.

Esetleg a karburátorban van dugulás valami alattomos helyen.
sorszám: 39916 (120944)
(előzmény: 150esRolleres, 2010-03-20 21:06:24)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-03-21 07:27:34
Az a tapasztalat, hogy ha kicserélik a léptetővillát vagy a fogaskereket, akkor megoldódik a probléma úgy fél évre aztán megint előjön a fokozat dobálása.

Itt a váltó általános kopásáról van szó, súlyosbítva azzal, hogy a hozzáférhető alkatrészek méretszórása elég nagy.

Így aztán három lehetőséged van.
Kicseréled a váltótengelyt, léptetővillákat, és az érintett fogaskereket, és reménykedsz, hogy méretezésük lehetővé teszi a korrekt működést.

Szerzel egy komplett jól működő bontott váltót és nem csak az alkatrészeket, hanem egyben cseréled az egészet.

Elviszed Bambihoz, aki összeválogatja, az összepasszoló alkatrészeket és úgy rakja össze a váltót, hogy az jó legyen.

Én ez utóbbit csináltam, azóta pedig nem volt baj a váltóval.
sorszám: 39915 (120943)
(előzmény: Gábor, 2010-03-20 21:18:06)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2010-03-20 21:21:04
Nem raktam be, azt még a te javallatod alapján csiszolgattam vizpapiron és márványlapon, teljesen jó lett.
sorszám: 39914 (120941)
(előzmény: Keri, 2010-03-20 20:38:12)

 
 
Gábor
válasz erre | email2010-03-20 21:18:06
Értem akkor mindenképp cserés a dolog igaz?ilyenkor mi szorul cserére váltó villák?
sorszám: 39913 (120940)
(előzmény: Keri, 2010-03-20 20:40:45)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2010-03-20 21:06:24
150-es henger, 25ös fej. Ennek jobban kell mennie. Egyébként nem gáz a kilencven, de húzzon négyben is. Mit lehet tenni? Tegyem vissza a15 fogút, vagy hengerfejtömitö lemez? Vagy henger talp? mennyinek kell lennie annak a présrésnek, és mi történik ha kissebb, vagy ha nagyobb mint amekkorának kell lennie? Ezeket a dolgokat megnézem, aztán fúratok, ha nem megy. Kb két éve fúrattam utoljára
sorszám: 39912 (120939)
(előzmény: Jaky16, 2010-03-20 16:46:50)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-03-20 20:40:45
Elkopott a váltó. Tipikus ETZ szokás a harmadik fokozat megszűnése. Nincs hova állítani.
sorszám: 39911 (120938)
(előzmény: Gábor, 2010-03-20 13:25:42)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-03-20 20:38:12
Raktál be hengerfej tömítést?
Csak mert az igaz, hogy javítja a tömítést, de csökkenti a kompressziót, ami teljesítmény csökkenést okoz ha kicsi. Ha pedig nagy akkor kopog a motor.
sorszám: 39910 (120937)
(előzmény: 150esRolleres, 2010-03-20 08:06:30)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2010-03-20 16:48:00
a kapcsoló körmnök (meg)vagy a léptető villa kopott vagy tört le.Etz-n "típus hiba".de javítható blokk húzás kell hozzá.
sorszám: 39909 (120935)
(előzmény: Gábor, 2010-03-20 13:25:42)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2010-03-20 16:46:50
125-ös sokalja a 16ost ennyi, nekem volt rajta nekem is 90 volt a plafon.most a 150esen van 15ös de reményeim szerint sokat fogok hegyi úton járni szal nekem így jó.Jah meg lehet hogy fen kevés a kalya, vagy kipu lehet bár azért 3ba tartósan eléggé kitisztul.
sorszám: 39908 (120934)
(előzmény: 150esRolleres, 2010-03-20 08:06:30)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2010-03-20 16:44:01
Hello igazán örülnék ha megosztanád a módját ha kész lesz.Nekem is ilyen blokkom van:D
sorszám: 39907 (120933)
(előzmény: mz250, 2010-03-19 20:33:00)

 
 
Gábor
válasz erre | email2010-03-20 13:25:42
Sziasztok A 250 est etz-m valamilyen oknál fogva nem veszi a 3 dik sebességet.
A ketes után üres van majd a negyedik.
Miért van ez ?lehet a válton valahol állítani?
sorszám: 39906 (120928)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2010-03-20 08:06:30
A nagyobb hajtó lánckerék van rajta, 150-esé. A karbi tiszta, kb 2mm-el van lejjebb a benzinszint mint a jelzés, de ez így is volt.A gyújtás a kis szívószálamon 3és4mm között van. Mielőtt nem fújt ki a hfejnél és a gyertyánál, negyedikben is húzott, most már sebességtartónak sem jó. Bár tegnap elég szeles volt az idő.Eddig nem volt negyedikem, 3.ban jártam iszonyatos fogyasztással, most van negyedikem, de használhatatlan és megint 3.ban kell nyúznom(Békás és Pomáz közötti szakaszon lelöknek ha nem mész 90-et)
sorszám: 39905 (120927)
(előzmény: Keri, 2010-03-19 20:44:04)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2010-03-19 21:37:43
Ami engem illet, küldöm a pozitív hullámokat, jó lesz az, biztosan.
Amúgy meg kíváncsiak vagyunk, hogy alakult a dolog.

Jó munkát, üdv.:R
sorszám: 39904 (120925)
(előzmény: mz250, 2010-03-19 20:33:00)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-03-19 20:44:04
TS 90-el?
Jó az.
Mekkora áttétel van rajta?
Kipufogó tiszta?
Karbi, gyújtás beállítva?
sorszám: 39903 (120923)
(előzmény: 150esRolleres, 2010-03-19 19:42:32)

 
 
mz250
válasz erre | email2010-03-19 20:33:00
Üdv mindenkinek!
rég jártam már az oldalon, rengeteg melóm volt.
Ma előszedtem a gépet és mese ahogy megy.A nagyjavítás óta nem sokat hajtottam mert hát a szezon végére lett meg a pénz rá.Ma azonban belenyomtam 80km et és elégedett vagyok vele, nagyon ám.
Dolgozom még a dinamó átalakításon ETZ generátorra.szépen halad a dolog a blokk marása nélkül.ha végleges lesz a dolog bejelentem az oldalon.ES250 re készül.szorítsatok hogy sikerüljön.

olcsó benzint mindenkinek.
sorszám: 39902 (120922)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2010-03-19 19:42:32
Nna, ma megvolt az első próbaút, Börs-Sztendre. Magammal teljesen meg vagyok elégedve, minden működik, viszont negyedikben nagyon nem csinál semmit, lassul. Nem fúj ki, karbi rendben de ezen tudok még variálni. 90 fölé nem tud menni az istennek sem. Fúratnom kellene?
sorszám: 39901 (120920)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2010-03-19 18:08:43
Hello.A golyót vissza tettétek a blokk aljába?Meg a kis rugót vissza akasztottátok?nekem hirtelen ennyi jutott eszembe:D
sorszám: 39900 (120918)
(elözmény: emdzsi, 2010-03-19 11:36:59)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu