hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 25. hétfö 
Katalin

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

Keri
válasz erre | email2010-04-10 20:51:25
Konkrétan ez elcsúszott, csak visszalökte magát térddel és könyökkel.
Meg azért azt is érdemes tudni hogy bár tényleg nagyon tudnak, de ezek a motorok ezzel a gumival pont erre a mutatványra nagyon alkalmasak. Pályamotorral vagy MZ-vel már ezek a fiúk sem lennének ennyire ügyesek...bár MZ-vel is volt már hogy visszalöktem magam egy kezdődő megcsúszásból, de az nem volt ennyire elegáns, inkább valami burleksz filmre hasonlított :D
sorszám: 40049 (121254)
(előzmény: szsrobert, 2010-04-10 16:29:34)

 
 
Laca_D
válasz erre | email2010-04-10 19:33:43
Na ezt azért kihagynám.Mert ha etz-n a könyököm lent van akkor lent van a tükör,lábtartó,tank,kmóra,krauser is,és vizszintesen van a gumi.Szóval neeem kell!!!
sorszám: 40048 (121250)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2010-04-10 19:22:29
Eldörzsölnék néhány ruhát mire menne ez a csel. Szétszedtem a masinát, a hajtókar felső bronzperselye szétment, az egyenletes kopás miatt, amit a 25-ös csapszeg okozott.Ezt a perselyt hogyan kell cserélni? Melegítés, préselés, vagy mi? Ki kell szedni a blokkból az egészet? Mert ahhoz most nincsen kedvem...
sorszám: 40047 (121249)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-04-10 16:29:34
Könyök az aszfalton a kanyarban: http://www.youtube.com/watch?v=aeUK6aOEJKo&feature=related
sorszám: 40046 (121246)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-04-10 09:07:56
Kevés üzemanyagot, de sok olajat.
Mestermunka a köbön: a vellanyászmester olyan ügyesen tette a gyűrűket anno az MZ generátor forgórészére, hogy a zsinórokkal lekötve feszült, emiatt eltört. Ki kellett bontanom a zsinórból, és erősen megforrasztottam.
sorszám: 40045 (121244)
(előzmény: 150esRolleres, 2010-04-09 18:22:36)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2010-04-09 18:22:36
Az enyém rendkivül keveset fogyaszt utánfutón. Ma kipróbáltam, mert eltört a gyűrűm, vagy mindkettő. nulla litert eszik futón nyolcvannál, gyűrű nélkül. De az olaj csak csöpög..csöpög...
sorszám: 40044 (121239)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-04-09 08:56:00
Azért fekete, hogy ne csillanjon szemedbe a nap.
sorszám: 40043 (121233)
(előzmény: vadmotoros, 2010-04-09 08:00:31)

 
 
vadmotoros
válasz erre | email2010-04-09 08:00:31
Üdv!

Tudom, szubjektív, de szerintetek hogy néz ki jobban az ETZ műszertartója? Polírozva, vagy matt feketére festve? Lekopott róla egy nagy darabon a festék, és most nem tudom, hogy fessem-e vagy polírozzam.
sorszám: 40042 (121232)

 
 
LAJOS67
válasz erre | email2010-04-08 21:39:43
Keresek megvételre jó állapotú ETZ 251-est.
sorszám: 40041 (121229)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-04-08 21:21:57
Az enyém. 30%-os lejtőn.
Az enyém. 50km-es lejtőn leállított motorrall gurulva.
A legjobb olaj az Arol, és a magyar gazdaságos.

Az ETZ-men 12,2V-ra csökken az akkufesz. Mit lehet csinálni az elektronikus fesszabnak, hogy töltsön is?
sorszám: 40040 (121226)
(előzmény: Laca_D, 2010-04-08 20:13:36)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2010-04-08 21:17:10
Kicseréltem a csapszeget 150-es re(megtaláltam), de még mindig csörömpöl. Kupplunglánc az tud csörögni? Bár nem lóg, de a f@sztuggya.
Valami mechanikus üzemanyag szintjelzőn töröm a fejem. Csinált hasonlót vki? A tank oldalán alul, fölul kilyukasztani és átlátszó csővel összetaknyolni megoldás már nem érdekel.
sorszám: 40039 (121225)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2010-04-08 21:16:27
...és melyik a legjobb szimering, hogy teljes legyen a kör :D
sorszám: 40038 (121224)
(előzmény: Laca_D, 2010-04-08 20:13:36)

 
 
Laca_D
válasz erre | email2010-04-08 20:13:36
akkor megkérdem kinek az mz-je megy 140-et?
És kié fogyaszt 1,5l/100 on?

Ja és melyik olaj a jobb?
:)
üdv
sorszám: 40037 (121222)

 
 
Klaudia
válasz erre | email2010-04-07 10:06:00
Szia Keri!

Az biztos, hogy régen.
Hosszú sztori, hogy miért nem írtam, de az nem ide való :)
Van egy pöpec kis Ts, amin egy két változtatást kellene eszközölnünk.
A TZ is megvan és nagyon jól van ő is.
Nemsokára kap egy új első gummát, hengert és hátsó telókat. Lehet a féket is kicseréljük, ha nem tudjuk rendesen megcsinálni.
Kb. ennyi!

És veled? Veletek? ;)
sorszám: 40036 (121202)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-04-07 08:31:15
Te is régen írtál már :)
Elmeséled nekünk mit építesz?
sorszám: 40035 (121200)
(előzmény: Klaudia, 2010-04-06 21:03:35)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2010-04-06 22:03:35
Tény... elég nagy halál van, senki nem ír semmit. :S máskor 1 óra alatt érkezett annyi hsz., mint az elmúlt héten összesen.
sorszám: 40034 (121194)
(előzmény: waresz, 2010-04-06 20:17:13)

 
 
Klaudia
válasz erre | email2010-04-06 21:03:35
Sziasztok!

Ha valakinek vannak eladó Mz Ts 125 típushoz a következőkből, kérem dobjon egy mailt nekem.

- bilux krómozott kapcsolók
- kormányvég tükrök ( esetleg Trophy-é)
- kormányvég indexek
- 150es henger

Köszi előre is a segítséget!

Üdv,
mzklaudia@citromail.hu
sorszám: 40033 (121193)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-04-06 20:26:59
:))
Írhatsz te is, a szimmering témát meg majd kerülöm :D
sorszám: 40032 (121191)
(előzmény: waresz, 2010-04-06 20:17:13)

 
 
waresz
válasz erre | email2010-04-06 20:17:13
MZ fórum új neve:

Keri Segítség Topic
:D:D:D:D
sorszám: 40031 (121190)
(előzmény: Keri, 2010-04-06 12:55:10)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-04-06 12:55:10
Akkufeszültséget mértél?
Gyanítom túl alacsony lehet. Az megmagyarázza mindkét jelenséget.
Esetleg a szénkefe elkopott, nem nyomódik rá eléggé és ezért szikrázik, és elégtelen a töltés.
Vagy túl nagy a főtengely végének az ütése, az is tud ilyet.
sorszám: 40030 (121181)
(előzmény: Hullagyali, 2010-04-06 11:24:52)

 
 
Hullagyali
válasz erre | email2010-04-06 11:24:52
Igen hát eléggé utógyujtásos tüneteket produkál, durrog a kipufogó meg nem is pörög föl. Pedig az előgyujtás jó helyen van.
sorszám: 40029 (121180)
(előzmény: Keri, 2010-04-04 22:57:58)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-04-05 20:40:46
http://auto.indavideo.hu/video/Beallas_a_garazsba_2/
sorszám: 40028 (121179)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-04-05 20:16:13
Aztaquuva!
http://auto.indavideo.hu/video/Laza_Motoros_Par
sorszám: 40027 (121178)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-04-04 22:57:58
Más hibajelenség van?
sorszám: 40026 (121177)
(előzmény: Hullagyali, 2010-04-04 22:36:53)

 
 
Hullagyali
válasz erre | email2010-04-04 22:36:53
Sziasztok!
Mitől lehet az hogy a TS-nél járás közben a szénkefék erősen szikráznak? fesszabályzó lehet rosszul bekötve?
sorszám: 40025 (121176)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-04-04 10:07:59
Úgy tűnik, túlélem.
Elméletileg a dugóban nem csúszkálhat a csapszeg. Az enyém is csörgött picit, azért szedtem szét. A 125-ösé rövidebb a kisebb dugattyú miatt kb. 4mm-rel.
Ha gondot nem okoz, a 150-es dugóban oldalra vándorló 125-ös csapszeg nem okoz gondot, sőt egyenletesebben kopik a csapággyal érintkező nagyobb felület miatt.
sorszám: 40024 (121174)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2010-04-04 08:57:26
Igen, lehet, hogy felcseréltem a két csapszeget, mert mint említettem, egy fiatalabb 125-ösből nyertem a váltó alkatrészeket, meg ami jobbnak tűnt. Amikor visszaengedem a gázt akkor hallatszik igazán, meg váltásokkor.
sorszám: 40023 (121173)
(előzmény: Keri, 2010-04-04 07:43:37)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-04-04 07:43:37
Amikor összeraktad is ilyet csinált vagy a használat közben lett ilyen?
sorszám: 40022 (121172)
(előzmény: 150esRolleres, 2010-04-04 07:31:24)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-04-04 07:39:49
tud
sorszám: 40021 (121171)
(előzmény: 150esRolleres, 2010-04-04 07:29:42)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-04-04 07:38:25
A dugót megvezeti a henger.
A csapszeg tud lötyögni inkább és hát nem előnyös. Szorosan melegítéssel szoktam belerakni a csapszeget a dugattyúba.
sorszám: 40020 (121170)
(előzmény: 150esRolleres, 2010-04-03 21:33:17)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-04-04 07:37:00
Remélem nem lett bajod.
sorszám: 40019 (121169)
(előzmény: szsrobert, 2010-04-03 21:23:30)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2010-04-04 07:31:24
Rosszul fogalmaztam, de a jelenség az az. a dugó csuszkál a csapszegen amíg engedi a zeeger .
sorszám: 40018 (121168)
(előzmény: Jaky16, 2010-04-03 22:10:39)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2010-04-04 07:29:42
Ettől tud csörögni?
sorszám: 40017 (121167)
(előzmény: szsrobert, 2010-04-03 22:12:26)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2010-04-03 23:22:34
Remélem nem esett bajod, a vasat meg fizesse a biztosító, azért fizetjük.

üdv.: R
sorszám: 40016 (121166)
(előzmény: szsrobert, 2010-04-03 21:23:30)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-04-03 22:12:26
Dugó zégerig lötyögni? Anno alkatrészhiány miatt 125-ös csapszeget tettem a 150-es dugóba, ide-oda csúszkált benne, és megoszlott a kopás a csapszegen. Bajt nem okozott. A kisebb tömeg miatt csillagászati fordulatszámokat viselt el a gép. :-)
sorszám: 40015 (121163)
(előzmény: 150esRolleres, 2010-04-03 21:33:17)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2010-04-03 22:10:39
hát izé a zeeger a dugóban van...sztem nem pont így akartad kérdezni...
sorszám: 40014 (121162)
(előzmény: 150esRolleres, 2010-04-03 21:33:17)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2010-04-03 22:09:29
hogy történt ha nem vagyok indiszkrét?te jól vagy?
sorszám: 40013 (121161)
(előzmény: szsrobert, 2010-04-03 21:23:30)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2010-04-03 22:08:50
http://sportmotor.hu/motoros_kepek/veteran/?dr=30502&c=80 lessétek meg így néz ki most a rettenetes:D
sorszám: 40012 (121160)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2010-04-03 21:33:17
Van egy impozáns bugyuta kérdésem: a dugó tud lötyögni zeegertől zeegerig? Vagy nem kéne?
sorszám: 40011 (121159)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-04-03 21:23:30
Ja, ma egy ámbör elütött miautónkkal. Nem adta meg az elsőbbséget.
sorszám: 40010 (121157)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-04-03 21:21:49
Igen. Adott fordulatszámhoz adott vezérlési szög a legjobb. Tehát kisebb fordulaton nyomatékosabb lesz a gép. 125-ös hengerrel 3500 alatt lepkefing. Így szűkítővel valamelyest használható.
sorszám: 40009 (121156)
(előzmény: Péter mz, 2010-04-03 21:05:52)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2010-04-03 21:05:52
kipufszükitőnek mi a lényege?Az hogy a kipuffablak felső felébe teszel vmit,és akkor később tud kipuffogni pár mm rel?emiatt nem megy ki a kipuffon annyi friss keverék,vagy hogyvanez?
sorszám: 40008 (121155)
(előzmény: szsrobert, 2010-04-03 10:24:00)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-04-03 10:27:31
Szerintem ott volt a hiba, hogy nem fokozatosan szegényítetted a fúvókaméret csökkentéssel a keveréket, és dúsítottad olajban a keveréket, emiatt kapott kevés kenést. Arra is figyelni kell, hogy az olajban dúsabb üzemanyaghoz nagyobb fúvóka kell. Főleg hidegben észlelhető, hogy az olajosabb keverékből kevesebb áramlik át azonos fúvókán. Minél olajosabb a keverék, annál inkább fellép a jelenség.
sorszám: 40007 (121153)
(előzmény: waresz, 2010-04-02 11:59:41)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-04-03 10:24:00
Kipufogószűkítővel("fix powerszelep") próbáltam, de nem evett kevesebbet. Cserébe 16-os lánckerékkel 5-ben tudott 25km/h-t. A különféle kipufogókkal kellene kísérletezni, de most az akkukkal, elektromos gépekkel foglalkozok. Áramot nem csak kútnál lehet tankolni. 334Ft/l... :-(
Téli állás után néhány szívató rugással, gyújtást ráadva elsőre indult a MöZö. Meglepődtem.

Villanymotor beépítésén agyalok.
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9035728
sorszám: 40006 (121152)
(előzmény: waresz, 2010-04-02 11:59:41)

 
 
waresz
válasz erre | email2010-04-02 11:59:41
nekem!:D meg is ragadt kétezer km után:P hangolt rezonátor, pont optimális fordulat, 87es fúvóka.
sorszám: 40005 (121139)
(előzmény: szsrobert, 2010-03-31 08:14:14)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-03-31 13:23:03
Ja és nem hosszú életűek az ilyen motorok.
Egy 125-ös 4üteművel jobban jársz.
Az is 2 liter körül fogyaszt és az megy 90-100-at

Ha végre lesz hova rakni akkor tuti veszek a TS helyett. A TSből pedig vitrinmotort csinálok amit csak találkozókra veszek elő :)
sorszám: 40004 (121121)
(elözmény: 150esRolleres, 2010-03-31 08:12:46)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-03-31 13:20:17
Ha neked nem sikerült, akkor szerintem senkinek, ennek a kategóriának te vagy a mestere szerintem :)
sorszám: 40003 (121120)
(előzmény: szsrobert, 2010-03-31 08:14:14)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-03-31 13:18:34
Láttam olyan Simót is ami 100felett ment (kocsival próbáltam utólérni, de távolodott :D)
Az 6litert fogyasztott a tulaj szerint.
sorszám: 40002 (121119)
(elözmény: 150esRolleres, 2010-03-31 08:12:46)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-03-31 08:14:14
Mz-vel kinek sikerült elérni 2l/100km fogyasztást?
sorszám: 40001 (121114)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-03-31 08:13:11
Érdekel, töltsd fel.
sorszám: 40000 (121113)
(elözmény: 150esRolleres, 2010-03-30 21:18:41)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu