:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Konkrétan ez elcsúszott, csak visszalökte magát térddel és könyökkel.
Meg azért azt is érdemes tudni hogy bár tényleg nagyon tudnak, de ezek a motorok ezzel a gumival pont erre a mutatványra nagyon alkalmasak. Pályamotorral vagy MZ-vel már ezek a fiúk sem lennének ennyire ügyesek...bár MZ-vel is volt már hogy visszalöktem magam egy kezdődő megcsúszásból, de az nem volt ennyire elegáns, inkább valami burleksz filmre hasonlított :D
Na ezt azért kihagynám.Mert ha etz-n a könyököm lent van akkor lent van a tükör,lábtartó,tank,kmóra,krauser is,és vizszintesen van a gumi.Szóval neeem kell!!!
Eldörzsölnék néhány ruhát mire menne ez a csel. Szétszedtem a masinát, a hajtókar felső bronzperselye szétment, az egyenletes kopás miatt, amit a 25-ös csapszeg okozott.Ezt a perselyt hogyan kell cserélni? Melegítés, préselés, vagy mi? Ki kell szedni a blokkból az egészet? Mert ahhoz most nincsen kedvem...
Könyök az aszfalton a kanyarban: http://www.youtube.com/watch?v=aeUK6aOEJKo&feature=related
Kevés üzemanyagot, de sok olajat.
Mestermunka a köbön: a vellanyászmester olyan ügyesen tette a gyűrűket anno az MZ generátor forgórészére, hogy a zsinórokkal lekötve feszült, emiatt eltört. Ki kellett bontanom a zsinórból, és erősen megforrasztottam.
sorszám: 40045 (121244)
( előzmény: 150esRolleres, 2010-04-09 18:22:36)
Az enyém rendkivül keveset fogyaszt utánfutón. Ma kipróbáltam, mert eltört a gyűrűm, vagy mindkettő. nulla litert eszik futón nyolcvannál, gyűrű nélkül. De az olaj csak csöpög..csöpög...
Azért fekete, hogy ne csillanjon szemedbe a nap.
Üdv!
Tudom, szubjektív, de szerintetek hogy néz ki jobban az ETZ műszertartója? Polírozva, vagy matt feketére festve? Lekopott róla egy nagy darabon a festék, és most nem tudom, hogy fessem-e vagy polírozzam.
Keresek megvételre jó állapotú ETZ 251-est.
Az enyém. 30%-os lejtőn.
Az enyém. 50km-es lejtőn leállított motorrall gurulva.
A legjobb olaj az Arol, és a magyar gazdaságos.
Az ETZ-men 12,2V-ra csökken az akkufesz. Mit lehet csinálni az elektronikus fesszabnak, hogy töltsön is?
Kicseréltem a csapszeget 150-es re(megtaláltam), de még mindig csörömpöl. Kupplunglánc az tud csörögni? Bár nem lóg, de a f@sztuggya.
Valami mechanikus üzemanyag szintjelzőn töröm a fejem. Csinált hasonlót vki? A tank oldalán alul, fölul kilyukasztani és átlátszó csővel összetaknyolni megoldás már nem érdekel.
...és melyik a legjobb szimering, hogy teljes legyen a kör :D
akkor megkérdem kinek az mz-je megy 140-et?
És kié fogyaszt 1,5l/100 on?
Ja és melyik olaj a jobb?
:)
üdv
Szia Keri!
Az biztos, hogy régen.
Hosszú sztori, hogy miért nem írtam, de az nem ide való :)
Van egy pöpec kis Ts, amin egy két változtatást kellene eszközölnünk.
A TZ is megvan és nagyon jól van ő is.
Nemsokára kap egy új első gummát, hengert és hátsó telókat. Lehet a féket is kicseréljük, ha nem tudjuk rendesen megcsinálni.
Kb. ennyi!
És veled? Veletek? ;)
Te is régen írtál már :)
Elmeséled nekünk mit építesz?
Tény... elég nagy halál van, senki nem ír semmit. :S máskor 1 óra alatt érkezett annyi hsz., mint az elmúlt héten összesen.
Sziasztok!
Ha valakinek vannak eladó Mz Ts 125 típushoz a következőkből, kérem dobjon egy mailt nekem.
- bilux krómozott kapcsolók
- kormányvég tükrök ( esetleg Trophy-é)
- kormányvég indexek
- 150es henger
Köszi előre is a segítséget!
Üdv,
mzklaudia@citromail.hu
:))
Írhatsz te is, a szimmering témát meg majd kerülöm :D
MZ fórum új neve:
Keri Segítség Topic
:D:D:D:D
Akkufeszültséget mértél?
Gyanítom túl alacsony lehet. Az megmagyarázza mindkét jelenséget.
Esetleg a szénkefe elkopott, nem nyomódik rá eléggé és ezért szikrázik, és elégtelen a töltés.
Vagy túl nagy a főtengely végének az ütése, az is tud ilyet.
Igen hát eléggé utógyujtásos tüneteket produkál, durrog a kipufogó meg nem is pörög föl. Pedig az előgyujtás jó helyen van.
http://auto.indavideo.hu/video/Beallas_a_garazsba_2/
Aztaquuva!
http://auto.indavideo.hu/video/Laza_Motoros_Par
Sziasztok!
Mitől lehet az hogy a TS-nél járás közben a szénkefék erősen szikráznak? fesszabályzó lehet rosszul bekötve?
Úgy tűnik, túlélem.
Elméletileg a dugóban nem csúszkálhat a csapszeg. Az enyém is csörgött picit, azért szedtem szét. A 125-ösé rövidebb a kisebb dugattyú miatt kb. 4mm-rel.
Ha gondot nem okoz, a 150-es dugóban oldalra vándorló 125-ös csapszeg nem okoz gondot, sőt egyenletesebben kopik a csapággyal érintkező nagyobb felület miatt.
Igen, lehet, hogy felcseréltem a két csapszeget, mert mint említettem, egy fiatalabb 125-ösből nyertem a váltó alkatrészeket, meg ami jobbnak tűnt. Amikor visszaengedem a gázt akkor hallatszik igazán, meg váltásokkor.
Amikor összeraktad is ilyet csinált vagy a használat közben lett ilyen?
sorszám: 40022 (121172)
( előzmény: 150esRolleres, 2010-04-04 07:31:24)
tud
sorszám: 40021 (121171)
( előzmény: 150esRolleres, 2010-04-04 07:29:42)
A dugót megvezeti a henger.
A csapszeg tud lötyögni inkább és hát nem előnyös. Szorosan melegítéssel szoktam belerakni a csapszeget a dugattyúba.
sorszám: 40020 (121170)
( előzmény: 150esRolleres, 2010-04-03 21:33:17)
Rosszul fogalmaztam, de a jelenség az az. a dugó csuszkál a csapszegen amíg engedi a zeeger .
Remélem nem esett bajod, a vasat meg fizesse a biztosító, azért fizetjük.
üdv.: R
Dugó zégerig lötyögni? Anno alkatrészhiány miatt 125-ös csapszeget tettem a 150-es dugóba, ide-oda csúszkált benne, és megoszlott a kopás a csapszegen. Bajt nem okozott. A kisebb tömeg miatt csillagászati fordulatszámokat viselt el a gép. :-)
sorszám: 40015 (121163)
( előzmény: 150esRolleres, 2010-04-03 21:33:17)
hát izé a zeeger a dugóban van...sztem nem pont így akartad kérdezni...
sorszám: 40014 (121162)
( előzmény: 150esRolleres, 2010-04-03 21:33:17)
hogy történt ha nem vagyok indiszkrét?te jól vagy?
http://sportmotor.hu/motoros_kepek/veteran/?dr=30502&c=80 lessétek meg így néz ki most a rettenetes:D
Van egy impozáns bugyuta kérdésem: a dugó tud lötyögni zeegertől zeegerig? Vagy nem kéne?
Ja, ma egy ámbör elütött miautónkkal. Nem adta meg az elsőbbséget.
Igen. Adott fordulatszámhoz adott vezérlési szög a legjobb. Tehát kisebb fordulaton nyomatékosabb lesz a gép. 125-ös hengerrel 3500 alatt lepkefing. Így szűkítővel valamelyest használható.
kipufszükitőnek mi a lényege?Az hogy a kipuffablak felső felébe teszel vmit,és akkor később tud kipuffogni pár mm rel?emiatt nem megy ki a kipuffon annyi friss keverék,vagy hogyvanez?
Szerintem ott volt a hiba, hogy nem fokozatosan szegényítetted a fúvókaméret csökkentéssel a keveréket, és dúsítottad olajban a keveréket, emiatt kapott kevés kenést. Arra is figyelni kell, hogy az olajban dúsabb üzemanyaghoz nagyobb fúvóka kell. Főleg hidegben észlelhető, hogy az olajosabb keverékből kevesebb áramlik át azonos fúvókán. Minél olajosabb a keverék, annál inkább fellép a jelenség.
Kipufogószűkítővel("fix powerszelep") próbáltam, de nem evett kevesebbet. Cserébe 16-os lánckerékkel 5-ben tudott 25km/h-t. A különféle kipufogókkal kellene kísérletezni, de most az akkukkal, elektromos gépekkel foglalkozok. Áramot nem csak kútnál lehet tankolni. 334Ft/l... :-(
Téli állás után néhány szívató rugással, gyújtást ráadva elsőre indult a MöZö. Meglepődtem.
Villanymotor beépítésén agyalok.
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9035728
nekem!:D meg is ragadt kétezer km után:P hangolt rezonátor, pont optimális fordulat, 87es fúvóka.
Ja és nem hosszú életűek az ilyen motorok.
Egy 125-ös 4üteművel jobban jársz.
Az is 2 liter körül fogyaszt és az megy 90-100-at
Ha végre lesz hova rakni akkor tuti veszek a TS helyett. A TSből pedig vitrinmotort csinálok amit csak találkozókra veszek elő :)
sorszám: 40004 (121121)
( elözmény: 150esRolleres, 2010-03-31 08:12:46)
Ha neked nem sikerült, akkor szerintem senkinek, ennek a kategóriának te vagy a mestere szerintem :)
Láttam olyan Simót is ami 100felett ment (kocsival próbáltam utólérni, de távolodott :D)
Az 6litert fogyasztott a tulaj szerint.
sorszám: 40002 (121119)
( elözmény: 150esRolleres, 2010-03-31 08:12:46)
Mz-vel kinek sikerült elérni 2l/100km fogyasztást?
Érdekel, töltsd fel.
sorszám: 40000 (121113)
( elözmény: 150esRolleres, 2010-03-30 21:18:41)
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|