hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. április 26. szombat 
Ervin

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

Kuci
válasz erre | email2010-04-22 14:31:56
Így már kicsit világosabb. :D
sorszám: 40115 (121474)
(előzmény: Keri, 2010-04-22 14:23:34)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-04-22 14:23:34
Ja még annyit hogy a régi motorokat általában úgy tervezték, hogy a névleges feszültségen a névleges fordulatszámon beáll egy induktív-ohmos egyensúly ahol a névleges áramot fogja felvenni a motor.
Ha lefogod akkor leég a motor, ha nagyobb feszültséget kapcsolsz rá akkor is leég. (egy idő után) Ezeket a túlhajtható motorokat pedig a széles fordulatszám tartományra méretezik.
sorszám: 40114 (121473)
(előzmény: Kuci, 2010-04-22 13:40:23)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-04-22 14:20:02
Ez így is van ahogy gondolod. Ha fixen 12V-ot adunk egy 6V-os motornak, akkor az egy idő után túlmelegszik és leég.
Az izzóval is így van ez.
DE amíg az izzó tisztán Ohmos ellenállás, addig a villanyotor Ohmos ÉS Induktív ellenállással rendelkezik. A melegedésért pedig csak az Ohmos ellenállás a felelős. Az induktív ellenállás pedig a fordulatszámmal növekszik.
Lényegében amikor 100V-ot adunk egy 6V-os motoronak akkor is csak 6V esik az Ohmos ellenállására a motornak, mert a többi az Induktívra fog esni.

Kicsit zavaros lehet, ezért mondom más megközelítésből.
Egy adott átlag áram érték fog egy adott melegedést produkálni a motorban (izzóban, vagy akármiben) tehát nekem csak az áramra kell figyelni hogy az ne lépje túl a névleges értéket. Azonban a motor tekercselésének indukciója vagyis az induktív ellenállása miatt csak lassan tud kialakulni a névleges áram bekapcsoláskor, és mivel váltakozó áram jut a tekercsekre a fordulatszám függvényében minél nagyobb a fordulat annál kisebb lesz az áram. Az áram elindulását lehet gyorsítani a feszültéség növelésével, azonban ha a névlegesnél nagyobb feszültséget kapcsolunk a motorra, akkor ez az áram túl fogja lépni a megengedettet, ami már káros. Ekkor lép közbe az okos elektronika, és leszabályozza az áramot és a feszültséget is.

Ezzel lehet gyorsítani az áram irány váltásait, így pedig nagyobb fordulaton nagyobb nyomatékot fog leadni, kiszélesedik a nyomaték tartománya a motornak.

Az alacsony feszültségű motorokat pedig azért kedvelik manapság, mert minél kisebb a feszültsége annál kisebb menetszámú tekercsek kellenek, amit persze a vezeték vastagságának növelésével és így az áramtűrés növelésével kompenzálnak (különben csökkenne a nyomaték) A kisebb menetszám pedig alacsonyabb indukciót jelent ami tovább gyorsítja a motort.

A teljesítmény növelés másik módja ha a motorban lévő tekercseket hűtjük. Lényegében adott vezeték vastagságnál csak a hűtés szab határt az áramtűrésnek. Tehát ha valami hűtési tuningot csinálunk egy villanymotoron, akkor az nagyobb áramot fog elviselni károsodás nélkül, vagyis nagyobb feszültséget is fog elviselni.

Tippem szerint ezt a két tuningmódszert ötvözik amikor a 24V-os motorra 140V-ot kapcsolnak.

Ja és rádadásnak még ott van az is hogy rövid ideig (amíg át nem melegszik a motor) akár 2-3* nagyobb áramot is elviselnek a villanymotorok. Amíg az elektromos szigetelés át nem ég vagy a vezeték el nem olvad, addig ez nem okoz semmi károsodást bennük.
A motorok egyébként kb. 80fok belső hőmérsékletet is kibírnak, ami azt jelenti hogy kb. 60fokos külső hőmérsékletig nem szoktak károsodni. Én kb. 50foknál szoktam lekapcsolni a túlterhelést. (Ezt már csak rövid ideig lehet kézzel megfogni)
sorszám: 40113 (121472)
(előzmény: Kuci, 2010-04-22 13:40:23)

 
 
Kuci
válasz erre | email2010-04-22 13:40:23
Ha nagyobb feszültséget engedünk a villanymotorra, akkor miért nem "ég le"?
Mondjuk ez még vmi gyerekkori beidegződés nálam. De pl sztem egy 6V-os izzó is kiég, ha 12V-os rendszerbe tekerjük vagy nem?
sorszám: 40112 (121470)
(előzmény: Keri, 2010-04-22 08:16:57)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-04-22 08:16:57
Ja és ennek gyakorlatilag a vezetékek szigetekése szab határt, ami néhány száz voltos szokott lenni egy sima zománcozott huzalnál.
sorszám: 40111 (121467)
(előzmény: szsrobert, 2010-04-22 07:56:25)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-04-22 08:14:50
Most ez a motorvezérlés új irányzata.
Nagyon alacsony feszültségre tekercselt motorok nagyon nagy feszültségről hajtva.
CNC gépem 5V-os meghajtó motorjait én 42V-ról hajtom, de csinálnak már ennél alacsonyabb feszültségű, akár 1,2V-os motorokat is, csak hogy minél nagyobb legyen a belepumpált/névleges feszültség aránya.

A titka az az egésznek, hogy nem a feszültséget hanem a motor maximális mágneses gerjesztését kell figyelembe venni, meg persze a hő terhelhetőséget is. Ennek köszönhetően sokkal szélesebb nyomatékgörbe érhető el vele a terhelés növekedése nélkül, mintha névleges feszültségen hajtanád.
sorszám: 40110 (121466)
(előzmény: szsrobert, 2010-04-22 07:56:25)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-04-22 07:59:31
Rengeteg van már.Pl. Quantiya. Zero. Sőt elektromos repülő, elektromos motor siklóernyőhöz is.

http://tech-mobile.hu/termekek-villanymotor.htm
Perm motor.
sorszám: 40109 (121465)
(előzmény: Keri, 2010-04-22 00:20:02)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-04-22 07:56:25
Nem túlméretezett. Egy lapos elemmel nem lehet 3 órán át Hayabusákat ledúrni az autópálya belső sávjából. :-)
Érdekes megoldás, hogy a Catavolton 48V-os motort 24V-ra tekercseltek, és azt hajtották 144V-ról. 6-szoros túlfesz.
Ha lenne hosszabb hátsó lengővilla, egy gyengébb motorral be lehetne hibridesíteni egyszerűen az MZ-t.
sorszám: 40108 (121464)
(előzmény: Keri, 2010-04-22 00:16:34)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-04-22 00:20:02
Van valami elektromos krosszmotor, az viszont elég pofás.
http://www.a5.hu/cikkek/75/33828.shtml

A felfüggesztését pedig az MZ Trophy-ról másolták :D
sorszám: 40107 (121463)
(előzmény: szsrobert, 2010-04-21 22:19:56)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-04-22 00:16:34
Hát azért ez így ronda :)
A motor szép lenne, de a blokk helyén a túlméretezett akku...
sorszám: 40106 (121462)
(előzmény: szsrobert, 2010-04-21 22:19:56)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-04-21 22:19:56
Szép, és jó:
http://www.evmotorcycle.org/home/sites/default/files/images/fast_sparks.jpg
sorszám: 40105 (121460)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-04-21 21:59:00
Ilyen kéne az MZ-be:
http://www.plugbike.com/wp-content/uploads/2009/07/enertrac-electric-hub-motor.jpg
sorszám: 40104 (121459)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-04-21 21:24:39
Kínában fillérekért megkapod az akkut, motort.
Eladó elektromos gép:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/daihatsu/cuore/daihatsu_cuore-3411076

990ezer.
"Kedves átépítésen gondolkodók!

Felajánlom eladásra komplett elektromos hajtásláncom!
Adatai:
7,4kW DC motor
350A 14 FET-es vezérlő
gázpedál
töltő
Ára: 399 eFt

Beépítve is eladó/megtekinthető/kipróbálható!
Gyöngyös
Telefonszám: (+36) 30/4581654"
sorszám: 40103 (121458)
(előzmény: Keri, 2010-04-21 08:18:00)

 
 
Atilla
válasz erre | email2010-04-21 17:07:23
Akkor én betenném előre a villanyos cuccot a 125-ös TS-be. A motort bennehagyni, Mondjuk a légszűrő meg az akku tartó helyére bevarázsolni egy méretesebb akkut. És bekötni úgy, hogy csak bizonyos terhelés fölött segítsen rá a normál 125-ös motorra. A motor menne, a töltés azért valamicskét folyamatosan nyomna az akkun, ha meg kell akkor odahúzva gyorsulna nagyot, meg gazdaságosat! :-D
sorszám: 40102 (121456)
(előzmény: Keri, 2010-04-21 08:18:00)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-04-21 11:23:33
Víznek más a fajsúlya, nem pont ott zár mint a benzin.
sorszám: 40101 (121454)
(előzmény: Kuci, 2010-04-21 10:20:49)

 
 
Kuci
válasz erre | email2010-04-21 10:20:49
Szerintem ebben az esetben már korábban zárnia is kell a tűszelepnek.

Már próbáltam ezt az üveges módszert és akkor tűnt fel, hogy marha lassan csordogál bele a benzin helyett a víz.
Akkor lehet, hogy az úszók szárait kell jól beállítani és utána a pöcköket. Megnézem még 1*.
sorszám: 40100 (121452)
(előzmény: Keri, 2010-04-20 21:40:50)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-04-21 08:28:54
Bocs, nem offolok többet, ha még egyszer előfordul, akkor ki fogom tiltani magamat :D
sorszám: 40099 (121447)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-04-21 08:25:07
Ja ugye ez az Aixam 350kg alatt van a diesel motorjával együtt. Sejtésem szerint akkuval együtt 400kg körül lesz.
Ez így az 5kW-os motorral kb. 60-as tempóra képest (az ugyan ekkora diesel motorral is ennyit megy) viszont lényegesen jobb gyorsulása lesz a villanymotornak köszönhetően.

Hatótávnak megelégszem 50-70km-el. Városban ennyi elég nekem.

Mellesleg kollégámnak van egy elektromos autója. Egy régi magyar Pulija. Sajnos jelenleg rossz. Beszart a vezérlője és mivel mezőgyengítéses DC motor nem kap hozzá vezérlőt.
Sima ólomakkuval működött, és azt mondja 80-at kényelmesen tudott menni, és városban alázta a benzines kocsikat a gyorsulása. Annak kb. 50-80km hatótávolsága volt és elmondása szerint már az ólomakku is elég tartós volt benne.
sorszám: 40098 (121446)
(előzmény: Keri, 2010-04-21 08:18:00)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-04-21 08:18:00
Működne. Ha jól emlékszem Vespa robogó van olyan ami elöl hátul 2,5-2,5kW-os motorral rendelkezik, ez kb. egy 125-ös motor menettulajdonságait tudja nyújtani, de a rugózatlan tömeg jóval nagyobb mint egy lánccal hajtott gép esetében. Ez persze normális városi használat mellet nem olyan nagy gond.

Az elektromos motorkerékpár sarkallatos pontja az akku. Most már nálunk is lehet kapni jó minőségű LiFePo cellákat.
Ezek annyira jók, hogy a kapacitás többszörösével merítve sem károsodnak.
Persze csökken az élettartam, de ez annyit tesz hogy 5000 helyett 3000 ciklust bír ki, ami még mindig 2-300ezer km használatot jelent megfelelő méretezés esetén.

Na szóval a méretezésnél nem a villanymotor a korlátozó tényező hanem az akku, tehát belepakolsz amennyit tudsz és ahhoz a terhelhetőséghez választasz villanymotort. Láttam olyan nagytestű robogót aminek az egész hátulja ki volt tömve LiFePo cellákkal ez így valami 23kW motorteljesítménnyel volt felszerelve. Persze az ára több volt mint amennyiért egy egész jó kocsit, vagy egy menő sportmotort kaphattál volna újonnan, miközben még mindig csak egy túlsúlyos robogó.

Én azt tervezem, hogy veszek egy Aixam üvegszálas mopedautót 2-300ezerért, és ebbe pakolok bele 5kW-nyi motort és akkut. Millió forint felett lesz az ára, de kevesebb mint 10 év alatt megtérül és ez így egy elnyűhetetlen városi autó.
Persze motort és akkut angliában fogok venni, mert nálunk ugyan az majdnem 50%-al kerül többe, egy ekkora tétel esetén pedig megéri kiautózni érte a nyaralás keretében.
sorszám: 40097 (121445)
(előzmény: Atilla, 2010-04-20 21:54:50)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-04-20 22:00:50
Már egy 500W-os motor is elkapar BMX első kerékbe szerelve. A villmotor gyorsuláskor rövid ideig 3x-osan terhelhető. 5kW 15kW-tal. Nyújtaná a kart a gép.
sorszám: 40096 (121441)
(előzmény: Atilla, 2010-04-20 21:56:30)

 
 
Atilla
válasz erre | email2010-04-20 21:56:30
a második kérdést rosszul fogalmaztam! Szóval a súly-lóerő arányon javítana e vajon?
sorszám: 40095 (121440)
(előzmény: Atilla, 2010-04-20 21:54:50)

 
 
Atilla
válasz erre | email2010-04-20 21:54:50
Tényleg, az jutott eszembe, hogy mi van akkor ha vesz az ember 2db 5kw-os dobot az első és a hátsó kerékbe is beépít egyet- egyet. (Az árát most ne nézzük) Szerinted műszakilag jó működne együtt?
Vagy másik ötlet: MZ-be a motor benne hagy és egy 5Kw-os betesz előre. Az vajon javítana a teljesítményen??
sorszám: 40094 (121439)
(előzmény: Keri, 2010-04-20 21:31:17)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-04-20 21:40:50
A könyvben az van leírva hogy az úszó milyen távolságban legyen a tűszelep nyitási pillanatában, illetve az úszó maximális elmozdulása. Ha ezek a helyükön vannak akkor muszály neki teljesen kinyitnia.

Tehát a tűszelepet nyomkodó nyelvet, vagy az ütközőket mégsem állítottad be jól.

Én egyébként azt javaslom, hogy ha úgy is kezedben van a karbi, akkor tedd egy pohár peremére és adjál neki benzincsövön keresztűl. Amikor elzáródik magától, akkor megméred a pohár peremétől a benzinszint távolságát. Ez az adat is benne van a könyvben. Ez így pontosabb eredményt ad mintha az úszót méregeted, mert az az eredeti úszóra vonatkozik, az utángyártott úszókkal eltérhet kicsit.
Nagy gondot nem okoz, de így biztos lehetsz hogy ez a paraméter pontos.
sorszám: 40093 (121438)
(előzmény: Kuci, 2010-04-20 21:29:12)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-04-20 21:31:17
Te magad írtad a választ. "1Kw villanymotoros rendszer áráért már 1000-es motort kapsz"

Márpedig én tudom hogy 2,5Kw arra elég hogy egy 50-es robogóban helyettesítse a motort.

Na most innentől kezdve az elképzelésed zsákutca.
sorszám: 40092 (121437)
(előzmény: szsrobert, 2010-04-20 07:53:20)

 
 
Kuci
válasz erre | email2010-04-20 21:29:12
Elsősorban Keritől kérdezném:
Ha beállítom előírás szerint az úszót, akkor a tűszelep nem nyit ki rendesen. Jó ez így? Még nem raktam vissza a motorra, így nem tom,h elég lesz-e az utánfolyás.
sorszám: 40091 (121436)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-04-20 20:45:44
TS-be gondolnám, a bölcsőváz miatt. Ha 1kW felejtős, hozzá sem fogok. A nagyobb motorok drágák. Annyi pénzért már használt 1000-es gépet is vehetnék. :-)
sorszám: 40090 (121432)
(előzmény: Atilla, 2010-04-20 20:05:43)

 
 
Atilla
válasz erre | email2010-04-20 20:05:43
Bocs, de elfelejtettem, milyen vázba akarod TS 125 ETZ 125? Vagy tán 250-es?
Mondjuk szerintem 1Kw max. valami könnyű biciklivázba való.
sorszám: 40089 (121430)
(előzmény: szsrobert, 2010-04-20 14:56:55)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-04-20 14:56:55
Akkor lehetne az 5kW-os. De ahoz nehéz az akku.
sorszám: 40088 (121424)
(előzmény: Kuci, 2010-04-20 13:06:55)

 
 
Kuci
válasz erre | email2010-04-20 13:06:55
Szerintem ehhez kicsit nehéz az MZ.
sorszám: 40087 (121423)
(előzmény: szsrobert, 2010-04-20 08:44:13)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-04-20 08:44:13
Találtam motort az MZ-be:
http://gasboards.com/products-page/parts/electro-engine/gbh1000bker

sorszám: 40086 (121419)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-04-20 07:53:20
Olcsóbb egy 125 4T??? Hol?
sorszám: 40085 (121418)
(előzmény: Keri, 2010-04-19 18:59:31)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2010-04-19 22:29:54
http://sportmotor.hu/motoros_videok/motorhang/nr-750-sound-61221

ő az alany, mostanság 30 milliót ér (kb), rettentő ritka motor. Egyébként pont amiatt fulladt kudarcba az elterjedése, mert nehéz volt gyártani az általad elírt problémák miatt, és már új korában is drága volt.
sorszám: 40084 (121417)
(előzmény: Péter mz, 2010-04-19 21:15:30)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2010-04-19 21:15:30
jéééééé mit találtál,ez igen.Ilyet még nem láttam,de gondolni se gondoltam arra hogy lehet ovális dugattyú is.Hát itt van pár kérdés ezzel kapcsolatban,pl nagyon egyformának kell lennie a hajtókar hossznak,dugattyú megmunkálás sem lehet egyszerű,na és a gyűrűkre lennék kiváncsi,hogy tömit az egyenes szakaszon. :)
sorszám: 40083 (121415)
(előzmény: Keri, 2010-04-18 21:29:55)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-04-19 18:59:31
Vagy berakod a blokk és a tank helyére, vagy oldaldobozokat raksz fel és kerékagy motort használsz.
Esetleg felejtsed el az MZ hibridesítését, mert egy 125-ös 4T alapból gazdaságosabb és olcsóbb :D
sorszám: 40082 (121411)
(előzmény: szsrobert, 2010-04-19 13:08:26)

 
 
zsolt-etz
válasz erre | email2010-04-19 17:12:07
Helló!
250-es ETZ-nél mi a különbség a csatos és a sima karburátor között?
sorszám: 40081 (121407)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-04-19 13:08:26
Ha ennyire fejlesztünk, hová tegyem a villanymotort és akkukat az MZ-n?
sorszám: 40080 (121403)

 
 
Atilla
válasz erre | email2010-04-19 10:25:44
Szerintem benzinmotorban a legbetegebb a forgó csillagmotor.
Nekem ez a kedvencem:
http://www.pilotfriend.com/aero_engines/aero_rotary.htm
sorszám: 40079 (121399)
(előzmény: Keri, 2010-04-18 21:29:55)

 
 
hathuros
válasz erre | email2010-04-18 22:31:59
Sziasztok!

ETZ 250-eshez keresek egy pár jó állapotban lévő hátsó lengéscsillapítót!

Az ajánlatokat várom itt vagy itt: hathuros@gmail.com
sorszám: 40078 (121396)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-04-18 21:29:55
Leginkább az volt az előnye, hogy nem csalinkázott annyit a levegő, de "airbox"-ot lehet tenni a hagyományos elrendezésre is.

Lényeg hogy nem hozott annyi előnyt mint amennyi problémát okozott.
Régen sok furcsa dolgot kipróbáltak.
Egyik nagy kedvencem ez:
http://objetpart.blogspot.com/2010/02/part-of-day-honda-nr750-oval-piston.html
De valamiért ez sem terjedt el :)
sorszám: 40077 (121393)
(előzmény: Péter mz, 2010-04-18 19:06:31)

 
 
Atilla
válasz erre | email2010-04-18 19:29:58
Elölről egy membránnal közvetlenül a forgattyúsházba kötni a karbit. Az már van olyan elvetemült ötlet, hogy egy próbát megér! :-D
sorszám: 40076 (121388)
(előzmény: Péter mz, 2010-04-18 19:06:31)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2010-04-18 19:06:31
nem azért mert igy a menetszél tolta be a levegőt?Mondjuk sok értelme nincs,mert felömléskor a kipuffon ki is ment a többlet anyag ,mert talán igy "feltöltős "motor volt max egy kicsit jobban mehetett tőle.Meg a kipufogónak igy nem volt akkora törése mivel nem volt egy 180 fokos csonk.Hát a 2 dolog már biztos hozott javulást szerintem.
sorszám: 40075 (121387)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-04-18 17:03:02
Olaszok csináltak ilyet, de inkább hátrányai voltak mint előnye.
sorszám: 40074 (121384)
(előzmény: waresz, 2010-04-18 11:38:04)

 
 
waresz
válasz erre | email2010-04-18 11:38:04
hát azért nagyon egyszerűen nem, de nagyon minimális reszelgetéssel meg lehet csinálni, de minek? a kerék által felvert mocsok rögtön a porlasztóba jusson? ne legyen elég hely a megfelelő kipufogóhoz?
sorszám: 40073 (121380)
(előzmény: szsrobert, 2010-04-16 07:40:05)

 
 
Laca_D
válasz erre | email2010-04-16 21:02:17
Üdv
Szoktam járni Kunmadarasra, na amit ott művelnek az igen.
http://www.trogermokus.hu/indx.php?id=videos

Trógermókus amikor elkezdte egy simson schwalbe és egy pancsival kezdte.
a simoval olyanokat csinált hogy besz.rás.

A magyarok a streetfightrer-ben is az élvonalban vannak,nagyon tudják ,nagyon érzik.
Na és az a gumiszag,Király.
üdv
sorszám: 40072 (121375)

 
 
Kuci
válasz erre | email2010-04-16 20:02:40
a SEM lemaradt :D
sorszám: 40071 (121374)
(előzmény: Kuci, 2010-04-16 20:02:12)

 
 
Kuci
válasz erre | email2010-04-16 20:02:12
Igen, neki telt bukóra. :)
sorszám: 40070 (121373)
(előzmény: szsrobert, 2010-04-16 07:40:05)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-04-16 07:40:05
250-esen egyzserűen meg lehet fordítani a hengert? Szimmetrikusak az átömlők?
sorszám: 40069 (121361)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-04-15 22:00:32
Ki csinálja utána?
http://auto.indavideo.hu/video/MANA_FREESTYLE/
sorszám: 40068 (121357)

 
 
etz250gyuri
válasz erre | email2010-04-15 21:39:23
igen a 2db!
képet talán holnap tudok küldeni!
csá
sorszám: 40067 (121356)
(előzmény: Rókapimpó, 2010-04-15 20:57:47)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2010-04-15 20:57:47
Ha a 20000 ft-t a 2 motorra együtt gondoltad, akkor lehet, hogy vevő lennék rá. Ha képet tudnál róla küldeni, hogy mégis milyen állapotban vannak, azt megköszönném. email címem: rhegyipeti(kukac)freemail(pont)hu
Előre is köszönöm.
sorszám: 40066 (121355)
(elözmény: etz250gyuri, 2010-04-15 20:15:48)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu