hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 25. hétfö 
Katalin

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

Jaky16
válasz erre | email2010-05-06 10:50:38
megfontolandó, köszönöm szépen. még szenvedek vele egy kicsit, aztán meg látom. szerintem most a szívató jó viszont alul határozottan sokalja az anyagot, pedig csak 100as főfúvóka van benne, de kipróbálom a 90est magasabb tűállással, ha el áll az eső.pénteken csak haza kéne menni valahogy:D
sorszám: 40199 (121686)
(előzmény: LG TS, 2010-05-06 10:23:28)

 
 
LG TS
válasz erre | email2010-05-06 10:23:28
Hát hogy kó-e azt nem tudom, de van darabokban 22N1-3 karbim, Sajószentpéteren. ÉN miskolci vagyok. Ha gondolod: 06205134946
sorszám: 40198 (121685)
(előzmény: Jaky16, 2010-05-05 19:31:31)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-05-06 10:03:01
igen, több anyag kell neki
sorszám: 40197 (121684)
(előzmény: Jaky16, 2010-05-06 09:55:17)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2010-05-06 09:55:17
e85höz nagyobb fúvóka kell?
sorszám: 40196 (121682)
(előzmény: Keri, 2010-05-06 08:32:30)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-05-06 08:32:30
135-ös fúvóka. A többit oda állítottam ahol jó, nem jegyeztem meg paramétereket.
sorszám: 40195 (121681)
(előzmény: szsrobert, 2010-05-05 20:16:38)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-05-06 08:31:35
Ennek nincs értelme!

Az alapjárati keverék csavarral inkább csak 3000 alatt befolyásolod a keveréket, felette csak minimálisan. Ha 70-nél akarsz jobb fogyasztást akkor tű és fúvókával kell variálni.
sorszám: 40194 (121680)
(előzmény: szsrobert, 2010-05-05 20:14:13)

 
 
arovado
válasz erre | email2010-05-06 07:44:20
Üdv!
Ha valakit érdekel, MZ ETZ 250 es motorhoz eladóvá vált néhány alkatrészem, így: jó állapotú láncszett, hátsó lánckerékben új csapágyakkal, két első fogaskerékkel (17,19) - 4000,-ft
Valamint 16"os kerék új Heidenau gumival (2,75) és új belsővel. Adok hozzá még egy 3.00ás Deeston külsőt kb 100kmt használt.

Elég sürgős!

Email: arovado@gmail.com
sorszám: 40193 (121676)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2010-05-05 21:08:08
nekem nagyon minimálisan reagál az alapjárati csavar tekergetésére a motorom. ha alapjáraton tekergetem egy helyen annyi a változás hogy ott szépen jár,odébb tekerve meg egyre csökken az alapjárat,de gázfröccsre ott is jól felpörög.Összeségében majdnem mindegy hol áll a csavar,gázfröccsre is ugyanugy reagál,és az alapjárat is alig változik.A karbi tiszta teljesen,mégsem sokat ér a csavar,amugy ugy van beállitva hogy 1 kört van kitekerve bentről,talán igy a legjobb.A siberem kb 2 éves,a karbi az talán kopott már ott ahol a siber csuszkál,gondolom emiatt nem reagál a csavarra mert a majdnem lezárt siber mellett is el tud menni a levegő.
sorszám: 40192 (121672)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-05-05 20:16:38
E85-tel mik a motorbeállításaid?
sorszám: 40191 (121671)
(előzmény: Keri, 2010-05-05 18:13:57)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-05-05 20:14:13
Árpád, próváld meg kintebb tekerni az alapjárati keverékállító csavart. Fullra kitekerve 3000 alatt nem ment a motor, de 70-nél volt 3 liter alatti fogyasztás(úgy, hogy lámpáknál 3000-en pörgettem). Azért nem volt jó, mert detonált.
sorszám: 40190 (121670)
(előzmény: Árpád, 2010-05-05 12:45:41)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2010-05-05 19:31:31
hello!
Miskolc környékéről nem tud nekem valaki kölcsön adni egy kismz-re jó karbit?
sorszám: 40189 (121668)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-05-05 18:13:57
Vagy az is lehet hogy mivel jóval kissebb fúvóka van benne mint szükséges az alapjárati rendszerrel van kompenzálva hogy menjen egyáltalán a motor, viszont ennek más a karakterisztikája, azaz alapjáraton belefullad a benzinbe miközben fordulaton fehéredik a gyertya.
Összességében jól fogyaszt, viszont amikor alapjáraton pöfög teliköpi a kipufogót, és mivel nem forgatja meg soha ez nem is távozik belőle csak simán füstől.

Egy jó karbibeállítás meg szokta szüntetni a füstöt. Nekem pl. kifejezetten füstszegény a motorom a gagyi olajjal is, normális olajjal pedig egyáltalán nem füstöl, E85-el pedig friss hegyilevegő hagyja el a kipufogómat :) miközben a motor megy mint állat...igaz a fogyasztás is ennek megfelelően alakul :)
sorszám: 40188 (121667)
(előzmény: Péter mz, 2010-05-05 14:59:48)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-05-05 18:10:38
3000 fölé nem pörgeti, szóval akár az is lehet :)
sorszám: 40187 (121666)
(előzmény: Péter mz, 2010-05-05 14:59:48)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-05-05 18:10:02
Senki ne vegye magára, de ez annyira igaz:
http://forum.rcmodell.hu/index.php/topic,11902.msg136450.html#msg136450
sorszám: 40186 (121665)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2010-05-05 14:59:48
nem lehet hogy csak a kipuff van teli rendesen olajjal?
sorszám: 40185 (121664)
(előzmény: Árpád, 2010-05-05 12:45:41)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-05-05 14:26:57
Bizonyára ráköltött annyit, de hogy nem ér ennyit az is biztos, majd szépen rájön ő is.
sorszám: 40184 (121662)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-05-05 14:22:18
kb. ennyit tud.
A fogyasztás a jobb csuklód állásától függ leginkább, de egy precíz karbibeállítás segíthet.

Na meg egy bejáratós motor is többet szokott enni.
sorszám: 40183 (121661)
(előzmény: KisTSávó, 2010-05-05 11:17:53)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-05-05 14:14:40
Nekem nem füstöl.
MEg kell hajtani rendesen hogy be tudjon melegedni :)
sorszám: 40182 (121660)
(előzmény: szsrobert, 2010-05-05 10:27:00)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-05-05 14:09:23
Persze mert nem menetközben kell lefújni, hanem este amikor leszállsz a motorról. A láncspray száradási ideje 10perc ha nem várod ki akkor persze hogy fröcsög.

Másik hogy van láncvédő azokon is, tehát nem nagyon kéne felcsapnia az utasra.

Harmadik van scottoiler, azzal tartósabb mint a tokkal és nem is kell foglalkozni vele.
sorszám: 40181 (121659)
(előzmény: Árpád, 2010-05-04 14:22:26)

 
 
Árpád
válasz erre | email2010-05-05 12:45:41
Ha a benzin pótolná az olajat akkor benzinszagú lenne az olaj , és talán habos is. Az is valószínű, hogy akkor nem ment volna el legalább 5ezer kilométert.A felömlőkön még elgondolkodom. Bár az ellen pedig az szól, hogy alacsony fordulaton erőssebb a füst. A fura az, hogy a gyertya szép színű, ha van valami hiba a képben akkor inkább egy picit világos. A kipuff vége nem olajos,csak füstös. A rendszámtábla is. Talán mégiscsak tökéletlen az égés. De akkor meg miért megy úgy 4 literes fogyasztással ahogy megy?!! Valami ármány van a dologban, talán kettős vagy többszörös hiba, azért nem tudok rájönni.
sorszám: 40180 (121658)
(előzmény: szsrobert, 2010-05-05 10:27:00)

 
 
válasz erre | email2010-05-05 12:40:36
http://www.expressz.hu/auto/motorkerekpar/egyeb/hirdetes-20390442/

ismét elszállt valaki az árakkal...
sorszám: 40179 (121657)

 
 
Árpád
válasz erre | email2010-05-05 12:33:42
Egy gyújtásbeállítás nálad is elférne.:) Ha nagyon fenn kezd csak el húzni, az tapasztalataim szerint majd mindig rossz előgyújtástól van. Vagy ritkábban karbi hibából.
sorszám: 40178 (121656)
(előzmény: Jaky16, 2010-05-05 10:43:47)

 
 
Árpád
válasz erre | email2010-05-05 12:29:48
A fogyasztás sajnos annyi. Persze ez függ attól mennyivel közlekedsz. Az ötödikben való alacsony max fordulatnak oka lehet pl a rossz gyújtásbeállítás, még sűrűbben a nem megfelelő gyertya vagy rossz trafó, gyújtáskábel. Azaz a gyenge szikra. Az alacsony hőértékű gyertya az első ETZmnél nekem is okozott ilyent. De persze bármi más baja is lehet. Végig kell türelmesen bogarászni mindent.
sorszám: 40177 (121655)
(előzmény: KisTSávó, 2010-05-05 11:17:53)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2010-05-05 12:16:04
ami nálam volt kisTS légszűrő az a tiéd volt? mert azt elég ritkásnak láttam.nekem újnak tűnt, úgy tudom te vettél hozzá.
sorszám: 40176 (121654)
(előzmény: KisTSávó, 2010-05-05 11:17:53)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2010-05-05 12:14:24
na kiszárítottam a légszűrőt, most ha bele dugom a hajszárítót, és befogom a másik végét, akkor nem kapcsol ki a hajszárító hőkioldója.megyek kipróbálom:D
sorszám: 40175 (121653)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2010-05-05 11:47:12
esetleg légszűrő?:D:D vagy egy peregyes?:D
sorszám: 40174 (121652)
(előzmény: KisTSávó, 2010-05-05 11:17:53)

 
 
KisTSávó
válasz erre | email2010-05-05 11:17:53
Szépjónapot! Egy jó állapotban levő 250es ETZ-nek egyenes úton szélcsendben 5-ik sebességben meddig kell kipörögni? Az enyém 5000nél többet 1személlyel is nehezen akar menni. Henger nemrég volt fúrva jól gyorsul könnyen indul ellenben fogyasztása 6 liter körül van.
sorszám: 40173 (121651)

 
 
zsolt-etz
válasz erre | email2010-05-05 11:10:21
Szerintem jobban jársz, ha veszel egy újat, én a 250-esmbe most vettem új légszűrőt és 900 Ft volt. Szerintem ennyit megér, nem érdemes a régivel próbálkozni!!!
sorszám: 40172 (121650)
(előzmény: Jaky16, 2010-05-05 10:43:47)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2010-05-05 10:43:47
Hello emberek megosztanám veletek a tegnapi napom sztoriját: na tehát leéretségiztem matekból (ez senkit nem érdekel de leírtam) aztán lélek szakadva elkezdtem szivatót és fúvókát buherálni, vettem olyan kis gumit a szivatóhoz, beletettem a 100as fúvókát, szépen vette a lapot gondoltam siker!!!, aztán mint jó kollégisták felpattantunk rá barátommal, és elindultunk a lidl felé, észre vettem hogy nagyon szarul megy kisfordulaton, ellenben fent sem egy világverő.Ez a dolog olyannyira elfajult, hogy ki kellett álljak oldalra,aztán járt szépen alapjáraton, engem meg majd szétvetett az ideg, aztán Isteni szikra: dobjuk le róla a légszűrő gumit, őrületes horkolásba kezdett, de legalább tudtuk tartani a forgalom sebességét. 4000től kerítés szagató erő keletkezett benne, ami úgy 5000rig tartott. hát nem volt egyszerű. bevásároltunk, majd otthon lekaptam róla a légszűrőt hát elég poros volt, de nem tudom milyennek kéne lennie. Aztán hirtelen felindulásból kimostam, igen a papírbetétes légszűrőt ÉN. Most éppen szárítom hajszárítóval szerintetek vegyek újjat vagy rakjam bele vissza ha megszáradt? és szerintetek még mindig nem jó valami a karbiban vagy csak a légszűrő volt a baj?
sorszám: 40171 (121649)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-05-05 10:28:10
Ha csökkenteni akarod a füstölést, tegyél a benzinhez E85-öt.
sorszám: 40170 (121648)
(előzmény: Árpád, 2010-05-05 08:55:31)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-05-05 10:27:17
:-D
http://auto.indavideo.hu/video/Motoroznal_a_baratokkal/
sorszám: 40169 (121647)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-05-05 10:27:00
Bélgázom sincs, mi a füst oka. Nekem még 30-as keverékkel is szárazra égett régen a kipufogó vége.
Hacsak..a forgattyúsházból átmegy a benzin az olajba(ezért nem fogy), illetve az olaj a forgattyúsházba. Vagy valami miatt rossz az égés(nem szimmetrikus felömlők?).
sorszám: 40168 (121646)
(előzmény: Árpád, 2010-05-05 08:55:31)

 
 
zsolt-etz
válasz erre | email2010-05-05 09:34:52
Nekem (250-es ETZ) is gond volt a füstöléssel, de szerelő állított (alapjárat, levegő arány, stb.) a karbin, és azóta jó (annyira nem füstöl), mondjuk nekem a sima karbim van. Ja és én is olyan keverési arányt használok.
sorszám: 40167 (121645)
(előzmény: Árpád, 2010-05-05 08:55:31)

 
 
Árpád
válasz erre | email2010-05-05 08:55:31
Már alapból se vagyok túl elszánt lélek, de ha ott az utas hátul, el se merek indulni. Rögtön eszembe jut milyen érzés lesz ha az én hibámból bukunk egyet. Azután már nem merem kiengedni a kuplungot. :D
Az MZ inkább csak büdösíti az utast, a csupasz lánc viszont állítólag be is olajozza, nehogy megrozsdásodjon. :) Az ETZm egyébként szokatlanul sűrű és büdös füstöt képes eregetni. Emiatt mindig a csoport végén szoktam sündörögni.Néha beállnak mögém mindenféle csoport záró emberek, de az legyen az ő bajuk:D Sokszor elhangzik: Motorjaink hangjaval tiltakozunk.... Én a füsttel .:D Mondtam már párszor a többieknek, hogy nagyon fognak szeretni, ha majd üldöznek minket. Az egész csoport, de még az út is el fog tünni az üldözők szeme elől.:D A harckocsikra drága pénzen szerelik fel az álcázó füstölőt, nekem ingyen gyárilag benne van a motoromban. Egyébbként is tőlük kaptam a motort, hát viseljék is el. Erre azt szokták mondani, persze, mert hozzányultál.:D
Komolyra fordítva szót: Nem tudom mi a fene van vele. Nem fogy az olaj a blokkból, tehát nem szimeringes. A fogyasztása nagyon alacsony, tehát nem karbi vagy szivató. Ereje megvan, tehát nem légszűrő vagy kipuff. Gyújtás is jó. 50esre keverem. Jó, egyszer véletlenül 25ösre sikerült, de akkor leállt miattam a forgalom.:D Nem tudom miért füstöl. Amúgy csatos karbim van, elég fura találmány.
sorszám: 40166 (121644)
(előzmény: szsrobert, 2010-05-05 07:48:24)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-05-05 07:48:24
Lélektani okbóóóól? Tettem egy könyököt az MZ kipu végére, azóta nincs az utas ruhájának szakibácsi szaga.
Nekem is egy atomháborút elviselő terepjáró egyhengeres szívódízel motor kellene áramfejlesztővel.
A nőkből ma sem sajnálják az "anyagot". :-D
sorszám: 40165 (121642)
(előzmény: Árpád, 2010-05-04 14:22:26)

 
 
Árpád
válasz erre | email2010-05-04 14:22:26
Én nem viszek sose utast lélektani okokból. De ismerőseim igen panaszkodnak hogy egy lánc fújkálás után az asszonynak ott hátul még a füléből is csöpög az olaj. Nem tudom. Nekem nincs ilyen fölös teher hátul viszont burkolt a láncom. Lehet hogy igazuk van. Mindenesetre vigyorgok amikor hirtelen a fejükhöz kapnak és megállnak olajozni mert elfelejtették induláskor.:D
Nem szeretem a mai motorokat, autókat. Csúnyák és tele vannak elektronikával. (Pedig villanyos szaki lennék..)Nem lehet őket házilag basztatni. Nekem olyan motor kell mint én vagyok. Öreg.:D
Belőlünk nem sajnálták annak idején az anyagot.:D
sorszám: 40164 (121634)
(előzmény: szsrobert, 2010-05-04 13:58:52)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-05-04 13:58:52
http://totalbike.hu/technika/motordoktor/2010/05/04/miert_nem_szerelnek_lancvedo_burkolatot_a_mai_motorokra/

"Kedves Motordoki !

Érdeklődnék, hogy a mai motorokra miért nem szerelnek láncvédő burkolatot, ami 100%-ban védi a láncot a sártól, portól, esőtől.

A régi motorokon, még a kis Simsonon is volt.

Válaszát várva,

Üdv
Sándor

Kedves Sándor!

Ezt a kérdést kb. 5 éve én is feltettem egy motorkerékpárgyár mérnökének és azt a számomra kicsit fura választ kaptam, hogy a teljes tokozás megoldása bonyolulttá teszi a kerékkiszerelést (a Simson esetében ez egyszerűen meg volt oldva, de az egy 100 lóerős motornál nem megvalósítható), esztétikailag nem elfogadható, valamint a korszerű O gyűrűs láncok nem érzékenyek annyira a porra és a nedvességre, ellenben a láncgörgő és a lánckerék kapcsolatánál kenést igényel. Aztán este egy sör mellett azt is elmondta, hogy nem is érdekelt senki abban, hogy a lánc sokáig tartson...

Üdv.
Motordoktor"

Mit is írhatnék még?
sorszám: 40163 (121633)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-05-04 13:18:22
340Ft fölött a benzin. Plusz hozzá az olaj minimum 25Ft/ liter. Az E85 231Ft/liter. A gáz, és az elektromos meghajtás lenne a legolcsóbb és legkörnyezetbarátabb. Nagy tempónál gáz, tatatempónál elektronok.
sorszám: 40162 (121631)
(előzmény: Árpád, 2010-05-04 12:22:43)

 
 
Árpád
válasz erre | email2010-05-04 12:22:43
Ha csak a pénz lenne a lényeg akkor egy mostani CB250est vennék. Viszonylag olcsó, keveset eszik, elég sokáig nem kell javítani. De nem szép. :) Vagy vennék egy Royal Enfieldet. Az még olcsóbb, egyhengeres, elég szép is. Csak javítgatni kell és kirázza a reggelit az emberből. De azért egész jól elmegy motor gyanánt.
Egyenlőre viszont megelégednék azzal is ha az ETZmet használhatnám.Jut eszembe: 340 fölött a benzin.:(
sorszám: 40161 (121629)
(előzmény: szsrobert, 2010-05-04 11:32:20)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-05-04 11:32:20
Nem egy mindennap dugóban bujkálós futármotor a 6-os CBX. :-)
Igaza van a szerelőnek. Régi, ritka motorhoz drága az alkatrész, 4 hengerrel négyszer annyi hibalehetőség és költség.
Annyit irkáltátok az egyhengeres 4T-t, hogy kezdek felé hajlani. És az gázzal is megy(bár különolajzású 2T is).
sorszám: 40160 (121627)
(előzmény: Árpád, 2010-05-04 11:22:08)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-05-04 11:27:59
Oldalkocsihoz használják a 15-öst.
Azért annyira nem emelgetik az elejüket. Kuplungkivágára Simson is emeli. :-)

Nekem most 14-es van a 125-ös ETZ hengerhez. Egy személlyel 15-össel lenne jó, két személyhez jó a 14. A 150-es 16, két személlyel 15. Én nem megyek olyan gyorsan, hogy szétpörögjön. 16:48-cal és 187cm-es kerületű 16"-os gumival még 6-ot sem pörgött. A mindennapi közlekedésnél számomra többet ér a tűrhető gyorsulás, mint a felvánszorgás utazósebességig. A legjobb lenne az első lánckerék kisebbre cserélése helyett a hátsó nagyobbra cserélése(hozzá illő burkolattal).
sorszám: 40159 (121626)
(előzmény: Keri, 2010-05-04 09:53:21)

 
 
Árpád
válasz erre | email2010-05-04 11:22:08
Nekem is 17essel emelgette az elejét. Igaz azt a motort a Sárkány nevezetű úriember újította fel. :) Régen ő készítgette fel az MZket versenyre. A csúcs modelje 160 felett ment, akármennyire hihetetlen. valami kegyetlen sok felömlővel és spéci felületedzett hengerrel, hogy bírja felömlőket. Még régebben ő is versenyző volt. Úgy tudom egyiknek sem volt rossz. Jawához viszont nem nyúl hozzá már jó ideje mert útálja őket. Ebben nagyon nem értünk vele egyet, dehát izlése és pofonok... Amikor utoljára náluk cseréltettem gumit, úgy másfél hónapja, az 1975ös Honda CB350 Four-ról is le akart beszélni, mondván drága hozzá az alkatrész. Nem igazán értette hogy viszont nagyon szép motor, a kis köbcentisek közül a legszebb. Nem mintha lenne pénzem most ilyesmire. A gumit is csak azért cseréltettem ott, mert eltünt a szerelővasam és nem volt időm újat szerezni.
Azért mostanában ha nem én újítgatnám a motorokat, az MZket Bambihoz vinném. Kémeim jelentése szerint most ő van jobb formában MZ ügyileg. Bár mind a két szerelő igen jó szerintem.
Végül vissza térve a legszebb motorra: Honda CBX 1000 http://bigbikes.files.wordpress.com/2009/07/1978-honda-cbx-1000.jpg
Bár ez nem emelgeti az elejét. De azért 240el elsétál.:D
sorszám: 40158 (121625)
(előzmény: Keri, 2010-05-04 09:53:21)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-05-04 09:53:21
250-es ETZ még 17-essel is emelgeti az elejét egy jól sikerült rajtnál, ugyan akkor 15-ös lánckerékkel nagyon hamar kipörgi magát a motor, eddig csak terepen használt ETZ-n láttam ilyen kicsi lánckereket.

A TS150-es 15-ös lánckerékkel szintén emeli az elejét, 16-ossal már nem. Városban jobb a 15-ös, de nekem 16-os van mert így egyenesekben nem pörög 6000 felett :)
sorszám: 40157 (121621)
(előzmény: szsrobert, 2010-05-03 22:07:01)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-05-03 22:07:01
Hátra nagy lánckerék, vagy előre 15-ös csodákat tehet a gyorsulással. A hátra nagy lecsökkenti a lánc terhelését.
sorszám: 40156 (121617)

 
 
Árpád
válasz erre | email2010-05-03 15:26:53
A jawámmal is, az ETZvel is sűrűn vagyok életveszélyben a gyorsulás miatt. Van a környékünkön egy kereszteződés. Oldalt a kanyarodósáv.Némelyik beteg autós oda áll be hogy ne kelljen kivárnia a sorát. Majd zöldre kilő, hogy a szabályosan haladók előtt érjen át és be tudjon vágni eléjük. Ha nem rántok oda neki nagyon , pont egyszerre érjük el a szembeni sarkot és benyom a szembe jövők elé.Emiatt ha nem felejtem el, odahúzok neki ennél a kereszteződésnél. Rendesen kerekedni szokott a szabálytalankodó autósok szeme.:D Tudom, nem szoktátok elhinni, de alig több mint 8 másodperc alatt van százon a jawa634em.:) A kétüteműek jobban gyorsulnak, a jawám azt hiszem jobb súly lóerő aránnyal rendelkezik mint a legtöbb autó. Külön sport kapszkodni rajta amikor megindul.:) Az első ETZm ilyen durva gázadásra megemelte az elejét, többször kellett a tankra vetődnöm.:)
sorszám: 40155 (121615)
(előzmény: Keri, 2010-05-03 11:51:55)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-05-03 11:51:55
Nem volt semmi extra. Piroslámpától szerintem bármelyik 250 fölötti motor tud verni egy autót, csak tudni kell jól elindulni. A következő lámpa miatt úgy sem lehet kihasználni az autó teljesítmény többletét :)

Gondolhatod hogy én sem autópályán aláztam az autókat :)
sorszám: 40154 (121614)
(előzmény: szsrobert, 2010-05-03 10:38:10)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-05-03 10:38:10
Az is duplaturbós Jawa, mint a Golf? :-)
A szelíd kinézet gyakran megtéveszti a hatalmas szárnnyal, optikai tuninggal felszerelt 800-as 3hengeres autók tulajait. A kis tömeg rövid szekunder áttétellel is meglepő változásokat hozhat. :-)
No de úgy megcsinálni a gépet hétköznapi fizetésből, hoigy bírja is a gyorsulásokat.. az a nehéz. A legjobb szakadt, rozsdafészek gépekkel elkenni a csilivili trendigyerekek száját. :-D
sorszám: 40153 (121612)
(előzmény: Keri, 2010-05-03 08:21:47)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-05-03 08:21:47
:))))))
Imádom az autósokat, olyan naivak :)))

Motorral is hányszor bealáztam régebben a sok majmot. Azt hitték hogy az öreg szakadt Jawa nem gyorsul, pedig eszméletlen módon ki tudott lőni.

Akkor álltam le erről amikor egy ilyen verseny után én megálltam a következő piros lámpánál. Gyalogosok megindulnak előttem egyszer csak látom hogy halálra vállt arccal ugrálnak félre előlem, mögöttem meg kurva nagy csikorgás. Gondolkodás nélkül rúgtam be egyesbe és húztam a gázt. Persze lefulladt a motor de éppen annyit előre ugrottam hogy az a barom nem tarolt le.

Azóta ha valaki versenyezni akar velem azt udvariasan elengedem :)
sorszám: 40152 (121609)
(előzmény: szsrobert, 2010-05-02 22:43:10)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-05-02 22:43:10
Arc BMW-s beszopatja magát: http://auto.indavideo.hu/video/A_tokeletes_autos_borleszk/
sorszám: 40151 (121608)

 
 
Kuci
válasz erre | email2010-05-01 19:15:31
Hi!
Az lenne a kérdésem, ha (ETZ125) esetleg szar az akksi, de ad szikrát a gyertya, akkor előfordulhat az, hogy egy röffenést se csinál a motor? Arra gondolok, hogy nem ad elég erős szikrát.
Karbit pucoltam, beállítottam a leírás szerint. Ezzel a beállítással mennie kéne vhogy, de semmit se csinál.
Hosszú állás után szedtem elő, ment 5+2km-t, aztán leállt és azóta semmi.
Akksit akkutréneren tartottam és 2 éves.

(Nem akar vki venni egy üzemképtelen, de még 1 évig műszakis ETZ125-öst)
sorszám: 40150 (121592)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu