hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. április 26. szombat 
Ervin

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

szsrobert
válasz erre | email2010-05-12 22:55:18
4-5ben gyorsulás jó motorbeállítás, lánckerék, és kerékátmérő függvénye.
sorszám: 40265 (121793)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-05-12 22:54:30
Jah, az más. 100-as OMV-vel nekem is többet ment a motor azonos gázállásnál, illetve kiseb gázzal tartott azonos tempót. És nem detonált. Csak az drága az E85 230Ft-jához képest.
sorszám: 40264 (121792)
(előzmény: Péter mz, 2010-05-11 19:16:24)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-05-12 21:31:15
Sajnos a hajtókar.
Próbálj meg eredeti hajtókart szerezni börzéken, vagy túlméretes tűgörgővel összerakni, úgy mint a hengernél.

Az a gond, hogy a Prox 22 ezres hajtókar egészen reális ár lenne egy jó minőségű hajtókarért, de nincs tartós tapasztalat.

Ha esetleg valakinek van az megoszthatná, mert a versenyzők is ezzel a problémával küzdenek.

Nekem DDR hajtókar van most benne, ami jó, de sajnos ezek sem tartanak örökké.
sorszám: 40263 (121791)
(előzmény: Pápics, 2010-05-12 20:54:51)

 
 
Pápics
válasz erre | email2010-05-12 21:07:15
A hajtókar vagy a tűgörgő gyenge minőség? Ha minőségi tűgörgővel rakom össze? Vagy a hajtókar anyaga is vacak?
sorszám: 40262 (121790)
(előzmény: Keri, 2010-05-12 20:07:47)

 
 
Pápics
válasz erre | email2010-05-12 20:54:51
A hajtókar vagy a tűgörgő gyenge minőség? Ha minőségi tűgörgővel rakom össze? Vagy a hajtókar anyaga is vacak?
sorszám: 40261 (121788)
(előzmény: Keri, 2010-05-12 20:07:47)

 
 
taptarapp
válasz erre | email2010-05-12 20:37:07
A felső szem bronzperselyes. Az alsó tűgörgős.
sorszám: 40260 (121787)
(előzmény: Keri, 2010-05-12 20:14:50)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-05-12 20:14:50
Pannonia az siklócsapágyas, nem? Ha az zörög akkor régen rossz :)
sorszám: 40259 (121783)
(előzmény: Péter mz, 2010-05-12 19:27:41)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-05-12 20:07:47
Persze, de szerintem attól még csörögni fog, hiszen az ETZsek is erre panaszkodnak.
sorszám: 40258 (121782)
(előzmény: Pápics, 2010-05-12 17:21:19)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2010-05-12 19:27:41
igazából az is nagyban számít,hogy mekkora a tűgörgők átmérője egy felujitó mondta.Aztmondta ha nagyok akkor "nagyobb" felületen fekszenek fel a görgők,és nem kell annyit forogniuk,mivel nagyobb az átmérőjük is igy kevésbé kopnak.Talán a pannóniáknak van nagy görgője,igaz sok ilyen motor hangot nem hallottam de azok mintha nem csörögnének.
Itt az lenne a jó ha nagyobb hajtókarszem lenne alul.Csak akkormeg lehet kilógna a főtengely sonkái közül,mármint a kerek alja.
Vagy pedig prox hajtókar,én ebben bizok,és ha lesz pénzem akkor rendeltetek egy ilyet és beletetetem.,22000 körül van,biztos anyagból van.
sorszám: 40257 (121780)

 
 
Pápics
válasz erre | email2010-05-12 17:21:19
De ha erősebb az alsó csap akkor jobban kéne bírnia. Nem?
sorszám: 40256 (121779)
(előzmény: Keri, 2010-05-12 16:07:15)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-05-12 16:07:15
Mit szóljak? :)
Nem tudom hogy fér el, de ha jó alkatrészekből gyártasz egy főtengelyt az jó lesz. Azonban sajnos az ETZ és a TS alkatrészek is tajvanból származnak, ezért nem biztos hogy érdemes.

Ellenben ha valamelyik Yamaha főtengelyét faragod bele, annak lenne értelme. Sajnos azonban az ETZ-nek egyetlen mérete sem hasonlít más motorokéra.
sorszám: 40255 (121776)
(előzmény: Pápics, 2010-05-12 15:37:31)

 
 
Pápics
válasz erre | email2010-05-12 15:37:31
Az én javaslatomhoz mit szólsz?
sorszám: 40254 (121774)
(előzmény: Keri, 2010-05-12 13:40:24)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-05-12 13:40:24
http://mofaker.hu/?termek_id=305000

Szerintem nem fog menni :(

Ugye a tűgörgőket nem lehet vékonyabbra venni sokkal, a csapszeg mérete adott, tehát ha perselyt akarsz belesajtolni, akkor muszáj a hajtókar szemet felbővíteni, viszont ebből nem sok anyag marad ha egy persely vastagságát még kifúrod belőle.

Jobb megoldás ha felköszörülteted az eredeti hajtókart, és vastagabb tűgörgőkkel kompenzálod a megnövekedett hézagot. Viszont nem ez a szakmám, nem tudom mennyire tartós a felköszörült felület. Ha gyárilag volt kéregedzés akkor sokkal gyengébb lesz, ha csak fúrták akkor ugyan olyan jó lehet mint a gyári.
sorszám: 40253 (121773)
(előzmény: kaiser, 2010-05-12 11:57:23)

 
 
kaiser
válasz erre | email2010-05-12 11:57:23
Na majd ha szétszedem akkor majd kipróbálom. Vagy szerzek egy kopott fötengelyt, amiért nem kár.
A külsö gyürü merevsége vmennyire kompenzálná a hajtókar gyengülését.
Mekkora a fötengely csapszeg átmeröje?
sorszám: 40252 (121772)
(előzmény: Keri, 2010-05-12 11:18:51)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-05-12 11:18:51
Erre én is gondoltam, de nem biztos hogy marad elegendő anyag a hajtókar szemen.
Így is az a baj, hogy megnyúlik nagyobb fordulaton.
Ki kell próbálni. :)
sorszám: 40251 (121771)
(előzmény: kaiser, 2010-05-12 09:19:58)

 
 
kaiser
válasz erre | email2010-05-12 09:19:58
Támadt egy ötletem. Ahogy Péter mz írta: "ts ekben a hajtókar szokott a baj forrása lenni,A főtengely csap és a hajtókar szeme szokott megkopni."
Szerintem az lehet a gond, hogy a felújítás során nem edzik fel rendesen a hajtókar furatait. Ennek sokféle oka lehet.
Elég merészen hangzik, de bele lehetne préselni egy tügörgös csapágyat a hajtókarba, annak a külsö gyürüje biztosan keményebb, mint a hajtókar anyaga. A méreteket nem tudom, nyilván utána kell nézni, hogy ez egyáltalán lehetséges-e és ha igen, a csapágy elöfeszítés sem mindegy hogy hogy alakul. Vannak erre gyári adatok? Lehet hogy elég lenne megmérni egy felújított hajtókart és a hozzá való görgöket.
sorszám: 40250 (121770)
(előzmény: Pápics, 2010-05-11 17:07:46)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2010-05-12 00:18:27
Hát a kisTZ azért pörgetősebb jószág mint a kisTS. KisTS szinte alapról megy, de ez az eltérés a nagyoknál is megvan az ES/TS típusokhoz képest a nagy ETZ-ket is forgatni kell, 3000-3500 alatt semmi nincs.

Amúgy bírtam a kisETZ-t, olyanon vizsgáztam (150-essel) szerettem azt a Simson szerű érzést rajta ülve, és az a motor egész jól is ment.
sorszám: 40249 (121766)
(előzmény: Jaky16, 2010-05-11 19:20:37)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2010-05-11 19:20:37
"5.-ben még gyorsuljon is ahhoz nagyon együtt kell legyenek a dolgok," hát a kis ts-ben ugyanaz a 4, mint az etz-ben az 5, az enyém 125-ös korába is ment 4.be, most már egy jó ideje 150es, kétszeméllyel is gyorsul akár 50ről is, falvakból kijövet nem is szoktam visszakapcsolni lényeg, hogy 3000 fölött legyen forgatva ha ketten ülünk rajta.
Furcsálnám ha a kis etz nem menne legalább ugyanígy.
sorszám: 40248 (121763)
(előzmény: RR_ZOZY, 2010-05-11 14:22:54)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2010-05-11 19:16:24
ha ebben kételkedik valaki,igérem ha sikerül elmenni valami hozzám közeli túrára,mellém jöhet motorral,megnézheti hol a gázkar.
Amugy omv-s super 95 ös benzint használok 343ft kb,nemtudom de mindig csak 1-3 ft tal drágább literje a molossal szemben ,én nagy különbséget érzek a mol-ossal szemben,omv vel sokkal-de sokkal jobban megy a motor.
a pár ft nekem megéri.
és igen 150 es,150.5ccm.Teljesen tiszta gyári kipuff.22 n1-3 kopott karbi-csak a siber uj(2 éves) 40 es alapjárati,100as főfuvóka.3mm es gyujtás-most mondjuk nemtudom pontosan mennyi is valójában mert kotyog a főtengely csapágyam a jobb oldalon,meg a főtengely csap is meg van kopva mert elforog rajta a csapágy.
De ha jó az elgonodlásom,nagyobb fordulaton sztem csökken az előgyujtás,érzem is mert most 95 nél nem akar többet menni.De odáig szépen megy.
sorszám: 40247 (121762)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2010-05-11 19:06:17
a ts nél befolyásolható tényező az alapjárat beállitása,igy a bowden helyzete.Nálam az alapjárat ha a kormány középen van akkor olyan 1400-1500 körül lehet fülre,van mikor alacsonyabb.A gázmarkolaton meg látom a gázállást,innen tudom mennyi gázt huztam.De mondom inkább 87et szokott menni de amikor tényleg minden jó.Van amikor csak 82-83 at.
sorszám: 40246 (121761)
(előzmény: szsrobert, 2010-05-10 22:18:39)

 
 
Pápics
válasz erre | email2010-05-11 17:07:46
Helló! Én is hasonló gondban vagyok.Felújítás óta kb 3000 km-t mentem, és nekem is csörög a gépem. Most azon agyalok, hogy az etz 150-es hajtókart nem lehet belerakni a ts-be? Az alsó felső szem távolsága azonos, afelső szem átmérője megegyezik, csak az alsó csap átmérője és szélessége nagyobb.A sonkán a csap átmérőjét kéne felfúrni, és belul kimarni annyit, hogy a szélasebb hajtókar elférjen. Úgy gondolon az erősebb alsó szem többet bírna. Lehet hogy ezért módosították így az etz-t? Mi a javaslatotok? Megoldható?
sorszám: 40245 (121760)
(előzmény: kaiser, 2010-05-11 11:55:56)

 
 
Pápics
válasz erre | email2010-05-11 17:06:55
Helló! Én is hasonló gondban vagyok.Felújítás óta kb 3000 km-t mentem, és nekem is csörög a gépem. Most azon agyalok, hogy az etz 150-es hajtókart nem lehet belerakni a ts-be? Az alsó felső szem távolsága azonos, afelső szem átmérője megegyezik, csak az alsó csap átmérője és szélessége nagyobb.A sonkán a csap átmérőjét kéne felfúrni, és belul kimarni annyit, hogy a szélasebb hajtókar elférjen. Úgy gondolon az erősebb alsó szem többet bírna. Lehet hogy ezért módosították így az etz-t? Mi a javaslatotok? Megoldható?
sorszám: 40244 (121759)
(előzmény: kaiser, 2010-05-11 11:55:56)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2010-05-11 14:22:54
80 felett nagy csodát nem kell várni tőle. Felújítás előtt milyen volt? Hogy pl. 5.-ben még gyorsuljon is ahhoz nagyon együtt kell legyenek a dolgok, nem is értem miért kellett a 125/150-esekre 5-ös váltó...
Szeretem a kis ETZ-ket (kanyargós utakon nincs párja!), de számomra egy MZ az 250 ccm-nél kezdődik és ér véget....ám csak egy vélemény ez...nyilván akinek pl. A1 jogsija van az nem ugrálhat túlzottan.

Na szóval passzolom egyelőre, tán a többiek tudnak okosat mondani.

Hová valósi vagy egyébként?
sorszám: 40243 (121752)
(előzmény: Victor, 2010-05-11 13:44:17)

 
 
Victor
válasz erre | email2010-05-11 13:44:17
Kipufogót is próbáltam másikat. Nincs javulás.
sorszám: 40242 (121750)
(előzmény: RR_ZOZY, 2010-05-11 12:21:08)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2010-05-11 12:21:08
Persze csak tipp, de múltkor ilyen miatt kerültem szégyenbe hogy cimbi motorján nem sikerült megtalálni (ráadásul hármunknak) a bajt....erre múlt héten a damilos fűkaszám kipuját is égetni kellett...szóval frissek az élmények :-)
sorszám: 40241 (121748)
(előzmény: RR_ZOZY, 2010-05-11 12:15:10)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2010-05-11 12:15:10
Hali!

Égesd ki a kipufogót.

Üdv:
Zozy
sorszám: 40240 (121746)
(előzmény: Victor, 2010-05-11 08:51:18)

 
 
kaiser
válasz erre | email2010-05-11 11:55:56
Köszönöm a készséges válaszokat! Ahogy látom, elöbb-utóbb teljes motorgenerál lesz a vége és akkor mindent cserélek.
Az, hogy a felújítás után csak egy darabig lesz szép hangja, a Trabantos korszakomból ismerös :D.
sorszám: 40239 (121745)
(előzmény: Péter mz, 2010-05-10 20:18:24)

 
 
Victor
válasz erre | email2010-05-11 08:51:18
A felújítás előtt jól ment, csak széttört az alsó tűgörgő. Már ráraktam egy másik, tökéletesen működő ETZ karbiját, az sem hozott változást.
sorszám: 40238 (121743)
(előzmény: szsrobert, 2010-05-11 08:21:32)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-05-11 08:21:32
Túl kevés, túl sok benzin lehet az oka.
sorszám: 40237 (121742)
(előzmény: Victor, 2010-05-11 07:44:18)

 
 
Victor
válasz erre | email2010-05-11 07:44:18
Sziasztok. Nos motor problémám van nekem is. Kis ETZ-t felújította egy szaki. De nagyon nem megy. Egy időben ette az olajat, aztán főtengely szimering csere, de utánna sem lett jobb. Most ott tartok, hogy hátszéllel 80. Alsófordulaton jónak tűnik, magas fordultaon eltűnik belőle az erő. Kompresszió több mint 10 bar. Gyújtás rendben, megnéztem 100szor. Van néha olyan, hogy húzom neki, elkapja és elkezd menni rendesen, majd elváltok és megint csak küszködik. De ezt csak néha csinálja. Mi a francot csináljak már vele?
sorszám: 40236 (121741)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-05-10 22:18:39
Akkor kerál a gép.
Ámberek, nagy MZ-k mennyit mennek félgázon?
sorszám: 40235 (121738)
(előzmény: Péter mz, 2010-05-10 22:08:20)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2010-05-10 22:08:20
Nemtudom mennyi azzal mérve,de volt fenn bicikli km óra is és az is 90et mért amikor a mechanikus is.Autóval mérve autó 80on mz is gyári szeritn is és bicikli szerint is.a hátsó gumim kerülete 203 cm nem mint a gyári asszem 185 volt.De igy pontos az óra is,gyári guminál sokat muatna,igy viszont pont jó.inkább 87 et szokta vinni amugy fél gáz állásnál ham inden beállitás jóó.De van mikor 90,jó akkor 1-2 m rel talán több gázt huzok félnél.
Csak azt nem tom hogy mennyit is pörög a motorja.NIncs fordmérőm.16 os
lánckerék van elől.
Amugy tudod mit kiméltem főtengely és furás után?,aztán mégis ez lett a vége hogy csörgős.1500km bejáratást tartottam,meg stb.Mindegy,a hajtókar rocket nevű ez sokat mond.(Taiwan)
A lényeg hogy biztos jól megy.Majd vmikor a jobb oladli főtengely csapot kell felszórattatnom fémmel,mert elforog rajta a csapágybelső,és kotyog a főtengely és a gyujtás is elmegy emiatt.
sorszám: 40234 (121736)
(előzmény: szsrobert, 2010-05-10 21:47:42)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-05-10 21:47:42
Péter, GPS-szel mennyi az a félgázon 90? Más motorja fullgázon megy annyit. Ha tényleg 90-et meeegy félgázon, nem csoda, ha hamar megcsörgősödik. ezek a gépek 4-5000-es fordulatot bírnak viszonylag tartósan. Persze hetente Berlinbe MZ-zve hamar összegyűlne a felújításhoz szükséges km-szám.
sorszám: 40233 (121735)
(előzmény: Péter mz, 2010-05-10 20:18:24)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2010-05-10 20:18:24
ts ekben a hajtókar szokott a baj forrása lenni,A főtengely csap és a hajtókar szeme szokott megkopni.Nekem is sokáig csörgött valamennyire.Aztán egyszer meghajtottam több km en át 100-105 tel,na onnatól megindult a csörgés hangja és aztán onnantól ugy kb 25 km után szétszedtem mert zavart az a hang,hát fémreszelék szerű részek voltak a karterban,na én ekkor ujittattam fel a főtengelyt.
Aztán felujitás után milyen csend volt ugy 2000km ig hmm..... .Aztán utána megint kezdett csörögni,és azóta is,de nem változik a hangja már egy ideje,de szinte minden kis ts ilyen.
A láncnak ilyen csattogó hangja van,mikor odacsattan a dekninek belülről.Olyasmi a hang mintha nagyfeszültség csttegne vhol.De ezt a lánc adja.Nálam is van ilyen hang is,de amugy még jól megy a motorom,tegnap 100 km -t mentem ,fél gázon 87-90 et ment ahol lehetett menni ennyivel mentem, és 4 litert evett.
sorszám: 40232 (121733)
(előzmény: kaiser, 2010-05-10 18:33:24)

 
 
LG TS
válasz erre | email2010-05-10 19:43:01
Nekem is csörgött a ts, de nagyon, gyári volt még benne minden. Én felfúrattam, új dugó+csapszeg, aztán rájöttem, hogy szedhetem szét megint, mert a főtengely még mindig nagyon szólt. Utána 500km-ig hangtalan volt, aztán motorféken már kicsit ciripel, nade előtte milyet szólt...
sorszám: 40231 (121731)
(előzmény: kaiser, 2010-05-10 18:33:24)

 
 
kaiser
válasz erre | email2010-05-10 18:33:24
Köszönöm, akkor majd ezzel (is) próbálkozom. Van esetleg vmi határérték a dugattyúcsapszegre is?
Az a helyzet, hogy magamnak kell megoldanom a problémát, mert itt a volt NSZK területén "nem sokan" értenek az MZ-hez...
Különben alapjáraton, terhelés nélkül is eléggé csörög - ebböl gondolom, hogy a motor az. Vagy csöröghet a primer lánchajtás is?
Na, mindegy, nem is akarom most tovább boncolgatni ezt, majd ha szétszedtem, megírom, amit tapasztaltam.
sorszám: 40230 (121728)
(előzmény: Keri, 2010-05-10 14:20:25)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-05-10 14:20:25
Amúgy ha lehúzod a hengert, a hajtókar oldalirányú billenéséből lehet érezni hogy mennyire kopott. kb 10mm bolintás még nem szokott csörögni.
sorszám: 40229 (121727)
(előzmény: kaiser, 2010-05-10 14:08:02)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-05-10 14:19:04
Ha jó megy és nem akar feltűnően szétesni, akkor ne nyúlj hozzá.
Mutasd meg egy hozzáértőnek a csörgést, mert lehet hogy nem is kopás miatt csörög. Sok mástól is lehet, van csörgés.
Vannak módszerek amivel meg lehet nézni, de hiába mondom el, mert ahhoz is hozzáértőnek kéne lenni, aki pedig ért hozzá, jó eséllyel a hangja alapján is tudja mi csörög.

Ha természetes kopás miatt kell hozzányúlni akkor ahogy szsrobert mondta.
Főtengely felújítás(ez lényegében az összes csapágy és hajtókar cseréjét tartalmazza), hengerfúrás, dugattyú és gyűrűcsere. Ezek kb. egyszerre használódnak el, tehát ha valamelyiket nem cseréled ki akkor rövid távon azzal lesz problémád.
sorszám: 40228 (121726)
(előzmény: kaiser, 2010-05-10 14:08:02)

 
 
kaiser
válasz erre | email2010-05-10 14:08:02
Igen, ez biztosan megoldaná a problémát. Azért még táplálok hiú reményeket, hogy nem muszáj mindent kicserélni.
Van valami bevált módszer a fötengely/hajtókar vizsgálatára úgy, hogy a fötengely nem szerelem ki?
Mondjuk méröóra tapintója a hajtókar tetejére, alsó vagy felsö holtpontban hajtókart kézzel fel-le mozgatni?
sorszám: 40227 (121725)
(előzmény: szsrobert, 2010-05-10 13:53:30)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-05-10 13:53:30
Gyűrű, dugó, henger, csapszeg, hajtókar, főtengely, csapágyak.
sorszám: 40226 (121724)
(előzmény: kaiser, 2010-05-10 13:49:43)

 
 
kaiser
válasz erre | email2010-05-10 13:49:43
Szervusztok!
A TS150-em kezd már kissé aggasztóan csörögni. Jól megy, de igen hangos szegényke.
Mi szokott ezekben elkopni? Lehetséges, hogy elég a dugattyú csapágyazását felújítani, vagy semmiképp nem úszom meg a fötengelyt? Tudom, hogy lát/hall-atlanban ezt nem lehet megállapítani és úgyis az lesz a vége, hogy szétszedem. De szerintem egy teljesen szokványos elhasználódásról van szó, amikor általában tudni lehet, hogy mi a gyenge pont, ezért kérdezlek Benneteket. Nos?
sorszám: 40225 (121723)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-05-10 12:59:27
Hol van itt profil???
sorszám: 40224 (121722)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-05-10 11:20:07
Na ezt a profilt már megnézem magamnak, ami ilyen hatást kelt :)
sorszám: 40223 (121721)
(előzmény: szsrobert, 2010-05-10 09:44:19)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-05-10 10:36:40
Aldiban 1000 péz a km-óra.
sorszám: 40222 (121720)

 
 
Kuci
válasz erre | email2010-05-10 10:14:04
Ja, ja, das ist schon möglich... :)
sorszám: 40221 (121719)
(előzmény: szsrobert, 2010-05-10 09:44:19)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-05-10 09:44:19
Emmögmi??? Bikicsunáj, furevü ján.

"lilian50asiku@yahoo.com
Hello.
My Name is Lilian. I was impressed when i saw your profile at www.szocimotoros.hu and i will
like you to email me back to my inbox so that i can send you my picture for you to know who i am.i believe we can establish a long lasting relationship with you.
In addition,i will like you to reply me through my
private e mail box (lilian50asiku@yahoo.com).
This is because i dont know the possibilities of
remaining in forum for a long time.
Thanks,waiting to hear from you soonest.
Lilian.


lilian50asiku@yahoo.com
Hello.
My Name is Lilian. Nagy hatással volt rám, amikor láttam a profilodat a www.szocimotoros.hu és én is
szeretném, ha e-mailt nekem vissza a postaládájába, hogy én tud küldeni a képemet hogy tudja, ki vagyok am.i hiszem, hogy tudunk létrehozni egy hosszú távú kapcsolatot veled.
Ezen kívül, azt fogom szeretni, hogy válaszolj nekem az én
a magán e-mail box (lilian50asiku@yahoo.com).
Ez azért van, mert én dont tud lehetőségek
maradó fórum sokáig.
Köszönhetően, a várakozás, hogy hallani rólad leghamarabb.
Lilian.
"
sorszám: 40220 (121718)

 
 
emdzsi
válasz erre | email2010-05-09 19:01:15
30N2-4-es, 250es mzékhez karbi eladó.
Érd.: mak.gbor@gmail.com
sorszám: 40219 (121715)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-05-08 10:21:24
Nem 250-es, hanem 150. Most 125-ös hengerrel. Többet eszik vele, mint a 150-essel, és gyengébb. Kisebb az alkatrészek igénybevétele. :-)
Azért tettem rá, mert együtt adták a hengert/dugót/csapszeget/kosarat a 125-ös hengerfejjel, amit a 150-es hengerre vettem.
sorszám: 40218 (121711)
(előzmény: Jaky16, 2010-05-07 18:51:00)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2010-05-07 18:51:00
de az 250es nem?
sorszám: 40217 (121710)
(elözmény: Keri, 2010-05-07 07:43:24)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2010-05-07 18:50:38
jah hát én az átlag unalmas 80al jöttem:D
sorszám: 40216 (121709)
(elözmény: Keri, 2010-05-06 23:17:16)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu