:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Etz 125 120-as főfúvóka, levcsavar 2 ford, tű legdúsabbon.
Fogy: 60km/h 4 liter/100km
70-80km/h:5 liter/100km
Eszeget a gép. :-)
Letámasztva egy idő után henger langyos, kipukönyök diffúzorral hideg, diffúzortól a kipu végéig forró. nektek is ilyen szokott lenni?
Én is kaptam már ilyet, de jó rég.
Rohadnának meg!
Légcsavaros kerékpár:
http://archiv.magyarszo.com/arhiva/2005/09/28/main.php?l=b9.htm
"de szerintem Anita csak faszra vágyik :D Amúgy én is szoktam kapni tőlük."
Tényleeeg? :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Eléggé kétértelműen fogalmazol.
Bocs ha letiltotok ezért, de szerintem Anita csak faszra vágyik :D Amúgy én is szoktam kapni tőlük...csak a név változik, de a szöveg ugyanaz. Legalább lefordítanák rendesen magyarra és nem fordítóprogrammal gyökérkednének. De azért jókat szoktam mulatni rajtuk...
Légcsavaros MZ-t kell építeni, ha már felhoztátok a modellmotorokat. :-)
Diesel MZ képekkel:
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9125925
Azt ellenőrzik, hogy működő címről van e szó. Ha válaszolsz akkor bekerülsz egy adatbázisba amit jó pénzért el lehet adni spamereknek.
Én is kaptam múltkor, sőt a cég is. Be is írtam. Nem tudom, mi lehet ebben a jó. Biztos kódolt Al-Kaida üzenet. :-)
De ha mégsem, jó pénzt lehet vele keresni...
Egyébként ezért szoktam én a címeket és telefonszámokat is megkavarni kicsit, hogy a robotok ne ismerjék fel.
Úgy tudom más is kapott pont ugyan ilyen szöveggel.
Lehet hogy én is kaptam, de én reflexből törlöm az ilyeneket.
Szerintem adathalászattal szedte ki.
Írd be a googleba és első helyen hozza hogy Peti74 árulta el az e-mail címedet :)
Honnan vette az e-mail cimem? honnan szedte ki vagy hogy hozta össze hogy email-web oldal párosítást ?
aki tudja ossza meg.
kösz
duruzsol a jószágom, minden ami forog mozog új benne.
üdv Dlaca
Hello.
My Name is anita. I was impressed when i saw your profile at www.szocimotoros.hu and i will like you to email me back to my inbox so that i can send you my picture for you to know who i am.i believe we can establish a long lasting relationship with you.
In addition,i will like you to reply me through my
private e mail box (anitahakam200@yahoo.com) for more introduction
Thanks,waiting to hear from you soonest.
anita.
Please write to my inbox so that i can send you my picture.
Hello.
My Name is Anita. Nagy hatással volt rám, amikor láttam a profilodat a www.szocimotoros.hu és én akarat mint téged-hoz elektronikus levél én vissza a postaládájába, hogy én tud küldeni a képemet hogy tudja, ki vagyok am.i hiszem, hogy tudunk létrehozni tartós kapcsolat van.
Ezen kívül, azt fogom szeretni, hogy válaszolj nekem az én
a magán e-mail box (anitahakam200@yahoo.com) több bevezetését
Köszönhetően, a várakozás, hogy hallani rólad leghamarabb.
Anita.
Kérem, írjon az én postaládájába, hogy én tud küld neked képet.
MÁS KAPOTT MÁR ILYET????
Amúgy meg beperelheted a hatóságot de úgy is te fogod a rövidebbet húzni.
Az áttétel előnye a jól tervezett kerékagymotorhoz képest az ára és az, hogy kisebb a rugózatlan tömeg a keréken.
Vegyük azt hogy a hátsó kerék egyet fordul. Az áttétel miatt a főtengely meg mondjuk 10-et. Ehhez egy 12 tekercses motort használsz.
Vagyis 120szor halad el a tekercs előtt a forgórész. Így ez egyenértékű egy 120 tekercses kerékagy motorral, aminél az összes vas keresztmetszete, megegyezik a főtengelyen lévő motor összes vaskeresztmetszetével.
(persze csak nagy vonalakban)
Minden villamos paramétere azonos lesz a két motornak, de a kerékagy motor olyan fordulaton és olyan nyomatékkel fog menni mint a másik motor áttételezés után.
Azonban a veszteségei kisebbek lesznek és a maximális fordulatszáma is nagyobb lehet mint a nagy fordulatú motornak átételezés után, a dinamikája is jobb lesz, mivel a rendszer tehetetlenségi nyomatéka összességében kisebb.
A hatóságot is be lehet perelni, és kötelezni az okozott kár, bevételkiesés megtérítésére.
Számolgattam az E-TS-t. 10-12db 12V 18-20Ah akku kellene, 50-60kg tömeggel. 2000W-os flex motorja, vagy vennei 48V-os motort. A lánchajtású előnye az áttétel, emelkedőmászó képesség, a kerékagymotor előnye a kisebb veszteség.
Én is úgy tudom hogy ha nincs benne motor akkor nem gépjármű. De ez természetesnek is tűnik. Ami nem az, az az hogy ha álló motorral legurulsz a lejtőn az gépjármű vezetés.
Minden járműre igaz, hogy ha te vitatod a dolgot, a zsruknak lell bizonyítaniuk az igazukat. (A római jogrendből is ez következik) Ha azt állítod hogy az autódat a hit hajtja, nem követelhetnek a zsaruk műszaki papírokat, mert mindenféle műszaki bizonylattal, forgalmival csak gépjárműnek kell rendelkeznie. Viszont joguk van beszállítani , majd megnézni, tényleg nincs e benne motor.:D Ha találnak benne motort, akkor hatóság félrevezetésével fog kiegészülni a vád.:)
A segédmotorkerékpár (mostanában lehet hogy moped) Átalakításának két korlátja van: Az említett 4 KW és az, hogy nem veszélyeztetheti sem a Te, sem más testi épségét.De ezt tényleg a rendőrségnek kell igazolnia,, ha eltérnének az álláspontok. A bevizsgálás költségét a vesztes fizeti.Legalábbis én így tudom. De mégiscsak érdemes az átalakítást smkp-nál is lepapíroztatni, mert kinek van kedve hónapokat várni amiatt mert elszállították a járművét.
Tudtommal segédmotorhoz nem szükséges átalakítási engedély.
Ha a rendőr feljelent, nem neked kell bizonyítani az állítása ellenkezőjét, hanem neki az állítása igazát. 4kW a határ.
Ha pedált szerelek a motor nélküli MZ-re, akkor az kerékpár a jog szerint. Akár tetszik a rendőrnek, akár nem.
Korrekt módon válaszoltál szerintem.
Meg aztán én is szeretek okoskodni :)
Tényleg, igazad van, Benéztem, azt hittem kerékpárt akarsz faragni és úgy kikerülni az smkp átalakítási engedélyét.
Mert AZ kéne. Engem baszogattak a zsaruk, amikor nagyoncsoppert vagy ultraendurót faragtam Simsonból.
Hogy ez most hogyan mehet, nemtom.
De a kínai robeszoknál is simán forgalomba helyezik a 125-öst ötvenesként....Szóval lehet hogy jó az ötleted
Bocs ha okoskodónak tüntem...
Lehet hogy jobban járnék a bringával.
Arra nincs műbizonylat, belerakni egy ilyen 7kW-os mini motort, és kényelmesen mondhatom hogy ez csak 300W és azért van ilyen sok akku, mert messzire megyek :D
A járműkategóriák nincsenek kibontva ebben a kresz szövegben, de egyértelműen kiderül belőle hogy ez vonatkozik rám:
"Segédmotoros kerékpár: a külön jogszabályban L1e járműkategóriába sorolt kétkerekű, L2e járműkategóriába sorolt háromkerekű jármű, továbbá az L6e járműkategóriába sorolt quad és mopedautó."
És akkor az L1e kategória meghatározása:
"L1e: max. 50 cm3 belsőégésű motorral, vagy max. 4 kW elektromos motorral szerelt kétkerekű motorkerékpár"
De úgy emlékszem hogy valahol a tömege is limitálva volt 350kg-ban régebben.
Szóval a jogszabályokkal tisztában vagyok, engem csak az érdekel, hogy ha villanymotort teszek a TS-be, az nyilvánvalóan megfelel az L1e kategóriának, DE nyilván műbizonylatom nincs róla. Viszont a kínai robogó esetén sem hiszem hogy lenne ilyen. Szóval ennek fényében a rendőr megbüntet vagy nem?
Nem akarok beleszólni, de elég egyértelműen írja, hogy KERÉKPÁR-ra vonatkozik a 300W, nem a segédmotoros kerékpárra... Keri meg segédmotort akar faragni belőle, nem biciklit :D
A vége felé keresd.
http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=97500001.KPM&kif=k%F6zleked%E9s
Itt is van:
II. A közúti járművekkel kapcsolatos fogalmak
r/1. Kerékpár: olyan, legalább kétkerekű jármű, amelyet emberi erő hajt, és ezt legfeljebb 300 W teljesítményű motor segíti.....
Szóval akár elektromos, akár benzines is lehet a segédmoci Csak 300W.....
Szóval rakhatsz bele akár három 250Ah-s akksit meg vmi bivaly önindítót is..-.:)) csak legyen jó meggyőzőkészséged, hogy az csak egy nyuggerbájk :D
Amikor utoljára böngésztem kedves Kreszünket, még megvolt határozva, hogy mekkora teljesítményú "Egyéb" motorrú meghajtásig kerékpár a bicikli, és mettől smkp !!!
Amit Lally mond hogy tipusbizonyítvány az megállja a helyét elméletben, de gyakorlatban egy kínai robinak sem tudsz típusbizonyítványt mutatni, meg az Aprilia RS50 is rendszám nélkül megy azt gyárilag tud van 100km/h-t, szóval annak még elvileg sem lehet típusbizonyítványa.
Ennyi erővel pedig a TS-em is használható robogóként ha a paraméterei beleférnek a törvényben előírt feltételeknek.
Engem az érdekelne, hogy a rendőr mit lép? Mert ha jól értem a gyakorlatban akármilyen mopeddel csak a szerencsén múlik mit csinál veled.
Végülis lehetne Simóba is rakni villanymotort, de túl kicsi nekem az a motor.
Az a kerékpár, amit jogsi meg minden nélkül vezethetsz.
Moped esetén kell jogsi rá, csak forgalmi és rendszám nincs. Az a lényeg hogy 350kgnál kevesebb (akku nélkül) és 45km/h nál nem gyorsabb, valamint a teljesítmény max 6LE.
Nem elég ha megnézik mekkora biztosíték van benne? :D
Amennyiben egy tipusbizonyítvánnyal(?) igazolod hogy nem több 300W-nál(?) a teljesítménye , akkor semmi akadálya :)
Szerintetek ha veszek egy TS-t, kibelezem és teszek bele egy villanymotort amivel megfelel a segédmotoros kategóriának, akkor azzal furikázhatok rendszám nélkül?
Simson persze jobb lenne, de az túl kicsi nekem.
http://www.alebproducts.com/proddetail.php?prod=brush008
Ezen viszont már érdemes lenne gondolkodni kis MZ viszonylatban.
Azt írja 8,5LE. Viszont nem értem hogy jött ki ez a 7kW-ból, miközben a motor 48V-os és 130A-es, ami csak 6,2kW.
Gyűlölöm az ilyen parasztvakító adatokat.
Miért nem írják rá hogy folyamatos áram/feszültség/fordulat/teljesítmény mennyi, és azt hogy rövid ideig mennyit bír.
Mindenesetre ha lenne pénzem vennék egy ilyet. Generátor helyére felrakni és amikor csutkát húzok rákapcsolja ezt is. Lenne egy kevés meglepetés amikor 5másodperc alatt érném el a 100-at egy oldtimer motorral :D
Meg lehet hogy én is meglepődnék, amikor szétszakadna a kuplung :D
Sziasztok
Keresnék jó állapotú kis ts kuplungagyat lamellák rugók nélkül.esetleg lánccal de az nem fontos.Dupla kell mivel etz re akarom felszerelni.Valamint etz órakonzol érdekelne.Cserébe van rengeteg etz ts mz alkatrészem.(blokk ,váz)
Erre az e-mail címre írjatok:gabi8305@citromail.hu
Villanymotor méretezéshez. Inkább én, mint a gumik 100km/h-nál. :-)
Azt értem hogy végigszámoltad a rendszerben lévő nyomatékokat, és fordulatszámokat, de hova akarsz kilyukadni ezzel?
Kis ETZ számolás:
P=7000W
Főtengely
6000/min
100/s
11,146Nm
Primer 2,06
2912,58/min
48,543/s
22,96Nm
Szekunder 3
(Hátsó keréken)
970,86/min
16,181/s
68,882Nm
100km/h sebességnél és 7000W-nál a hajtóerő 252N, ami 25,69kg-nak felel meg.
Ilyen kialakítás kellene az ETZmtre:
http://www.polizeioldtimer.de/oldtimerseiten/mz_250.htm
Persze sziréna és villogo nem kell. Legjobban a dobozok tetszenek hátul. Régi álmom hogy egyszemélyes üllést csináljak, a utas rész helyén egy lapos dobozzal. Etől a hátsó eddigi nagy doboz is fenn maradna rajta.Az úllés helyén lévő dobozba mennének a szerszámok, tartalék alkatrészek. A sajátkezűleg kifejlesztett pántokkal és csatokkal ellátott bővíthető csomagolási rendszert is alkalmazva tényleg felrakhatnám a motorra a fél lakást pillanatok alatt. Nem kellene állandóan veszélyeztetnem a látásom a gumipókokkal, de hátra sem kellene állandóan nézegetnem mit hagytam el.Bár eddig is csodájára jártak az emberek a pakolási technikámnak, de minden fejleszthető.:) Az idom is jót tenne a nadrágomnak esőben. A vízes cordura nagyon hideg tud lenni amikor fujja a menetszél.:)
Na, végre elkészültél az elektromos MZ-vel? :D
Nagyon durva ez a távirányítós játékautó hang, de ahogy elhúz a többi motor mellet az nem játék.
http://www.youtube.com/watch?v=foRIB9h8T20
Szevasztok! Kellene egy kis segítség! Sikerült szereznem egy ETS-t most restaurálom. Nem tudtok valakit aki gyárt vagy tud beszerezni hozzá tank,illetve deklimatricát? Köszi előre is!
A főtengő helyén szerintem igen.
szsrobert! Szerinted ez jó lenne az MZ-dhez? :)
http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=5141
célom a tartósság,mindig is az volt ,80-90 közt szoktam járni csak néha annyival meg annyira pörgettem amennyire irtam.Na a lényeg hogy hát már beletettem 20000km-t.És a jobb oldali csapágyfészek sose volt tökéletes,és mintha igy visszaemlékezve nem kellett nagy erő a csapágy felnyomatásához a jobb oldali csapramég ugy a legelső felujitáskor 20000el ezelőtt.Szóval a km-ek mennek és eljött az ideje a nagy szerelésnek.
A nagytestű azért kell, hogy ne keljen órákig kuporogni egy picin amíg célba érünk.:)
A helyet mi választjuk meg ahova el akarunk jutni.:) Ha például délután Nepálba szeretnék menni akkor nagyon morcos leszek aiért csak egy 1500 köbcentis Kawám van és nem egy ürsiklóm.:D
Te például elégedett lehetsz hogy van melód.:D
Komolyra fordítva a szót: A környezet kímélése szép dolog, de nagy körültekintéssel kell csinálni. PL a napelemek, az aksik előállítása lehet hogy egyenlőre több környezetszennyezést okoz mint a gázüzemű motor használata.Az etanolról pl kiderült az előállítása nagyobb kárt okoz, mint a benzin használata. Vagy az atomenergia használata. A reaktorban környezetbarát az energia előállítása. De utánna a hulladék kezelhetetlen. Hatalmas károkat okoz. Vagy a kerékpáros közlekedés. Ha a járművel közlekedők negyede biciklizne, a másik háromnegyed sebessége felére csökkene az akadályozás miatt így igencsak nőne a kibocsájtott füst.Szóval ésszel kell védeni a környezetet és csak mérsékelten hinni az anyagilag érdekelt lobbiknak.Az se biztos, hogy a klima törvény valóban a klímát szolgálja és nem a nagy multik érdekeit a szegény országok iparával szemben.Nem tudom. Mivel nem tudom mi az igazság, nem egy az egyben a környezetvédelemért harcolok, hanem egy olyan társadalomért amelyik a mostani és a jövőbeni generációk valós érdekeit szolgálná.
Én így is boldog vagyok. A Kékestetőn, vagy a Mátrában kanyarogva még inkább. Ha ez ingyen sikerül, még inkább. Főleg, ha ez nem környezetszennyező módon sikerül (elektromos autó, motor, napelem).
A nap 24 órából áll. ebből 8-at érdemews pihenni az egészség, és a hosszú élet elérése miatt. 8+-at dolgozol. A maradék 8-ban nem mindegy, hogy eljutok-é az adott helyre, vagy nem. 50-nel is elégedett vagyok, sőt az elektromos bicó 20-ával is. De mennyi idő alatt tennék meg vele 400km-t? Munkanélküliként időm volt rá, de pénzem nem. Most picivel több a pénzem, de időm nincs elég kerekezni.
De minek 50-hez NAGY TESTŰ robogó?
Nagy test, nagy élvezet? :-)
Vagy jobb idegrendszer, monotonitás tűrés.:D Én is odaérek mindehova. Nyugalom a hosszú élet titka. Egy kis buddhista lelki gyakorlat, máris megfelelő lesz a 125-ös motor.Mi magunk fogalmazzuk meg, mi kell nekünk. Aztán ha túl sokat akarunk, kész a nyomor.:) Ha ötvennel akarunk menni az úton, máris boldogok leszünk akár egy nagy testű ötvenes robogóval is. :D Persze ha úgy fogalmazzuk meg céljainkat hogy nem kell az elérésükhöz elhagynunk szobánkat, még a benzint is megspórolhatjuk.:D Példa: Az ösembernek nem volt 1000 köbcentis motorja, mégis boldog volt. Elég volt neki, ha a közelében lévő állatot ő ette meg, és nem az őt.:D
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|