hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 25. hétfö 
Katalin

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

szsrobert
válasz erre | email2010-06-09 11:28:10
http://www.vampair.hu/modules.php?name=News&file=print&sid=111

"Az MZ motornak egyébként számos előnye van:
1. Légcsavaros indításával edzhetjük jobb kezünket.
2. Gyakorolhatjuk a kényszerleszállást.
3. A benzinkúton a legjobb kuncsaft leszünk, apró ajándékokkal halmoznak el minket.
4. A csendes üzemnek köszönhetően számos barátra lelhetünk az állattartók körében. Az MZ bűvészmutatványokra is képes: képzeljük csak el, hogyan tudnánk másképp ötszáz kacsát egy hatméteres gúlába rendezni...
5. Mivel csúcsmagassága nem nagyobb egy átlagos vadászpuska lőtávjánál, öngyilkosság esetén nem kell hurok kötésével bíbelődni, elég berepülni egy libatelep fölé.
6. Igen rövid (körülbelül 200 méteres) nekifutás után felszáll; kisebb pályán ajánlatos körbe-körbe szaladni. Minden pocoktúrást könnyedén átrepülhetünk vele.
7. Rendkívül erős vízvezetékcső-kerete és -váza alkalmas ólak és hodályok bontására.
8. Ernyőnk impregnálását olajcseppekkel erősíti; ez egyben dekoráció is."

:-D
sorszám: 40499 (122329)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-06-09 11:27:56
Jól mér a sebeség- és távolságmérő?
Talán jól eltalálták a henger, és kipufogóméretezést, beállításokat. 110-nél vigyázni kell a kis fogyasztás miatt bejutó kevesebb olajra.
sorszám: 40498 (122328)
(előzmény: Jaky16, 2010-06-09 10:57:35)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2010-06-09 10:57:35
a kis etz-t nem ismerem, de arról is azt írták hogy pörgetősebb, a nagyot viszont igen, és bizony eléggé fordulat igénylő.egy áthangolt 250es TS lényegében 4,5-5 körül kell hogy fogyasszon, ugyanez a kicsinél 3,2-3,5/100km.
örök rejtély marad számomra édesapám TS 250/1-e, mert trophy kuplungal és kipufogóval, 21es lánckerékkel, 4,2 körül alakul a fogyasztása, és átlag 100-110el közlekedik vele, igaz ngyobb városban ritkán jár, és elég papásan vezet:D, de ez akkor is jó szerintem.
sorszám: 40497 (122327)
(előzmény: Árpád, 2010-06-08 22:15:59)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-06-09 09:14:42
Vagyis 1,6liter/100km
sorszám: 40496 (122325)
(előzmény: szsrobert, 2010-06-09 08:11:53)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-06-09 08:11:53
http://hubpages.com/hub/MPG-Guide-The-700-Top-Selling-Motorcycles
http://hubpages.com/hub/MPG-Guide-The-Fuel-Economy-Of-250-Top-Selling-Scooters
Honda Dio 50 cc - 61 km/l - 144 mpg
sorszám: 40495 (122324)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-06-08 22:24:56
A 250-es ETZ-nél kb. olyan a negyedik fordulatszám-sebesség aránya, mint a kis ETZ-kben az 5.
sorszám: 40494 (122323)

 
 
Árpád
válasz erre | email2010-06-08 22:22:42
Próbálj meg egy bicikli pumpát lassan lenyomni. Az se fog fújni. A szoknya csak megfelelő ellenállás esetén szorul eléggé a falhoz. Ha lassan nyomod elszivárog mellette az olaj vagy a levegő. Szerintem. De a kiégett tompított esete magáért beszél. Vagy az, hogy a rászáradt folt fékfolyadék folyásra utal. Mert ugye ha meg tudott száradni, akkor biztosan folyik és nem oda fröccsent a szereléskor.Meg látni kellene az ürgét. Magáért beszél a kinézete, a mozgása, tartása, beszéde.
sorszám: 40493 (122322)
(előzmény: Péter mz, 2010-06-08 20:35:33)

 
 
Árpád
válasz erre | email2010-06-08 22:15:59
Tisztázzuk, hanyas ETZről vagy TSről van szó. A 250es ETZm persze hogy használhatatlan 5,ben városban.4.ben 5000 nél(ami elég ideális) már vagy kilecvennel megy ha jól emlékszem.Ha minden igaz negyedikben 3500-4000 között van a hetvenes amivel járok városban. Ha minden igaz. A fordulatmérőt is régen láttam, ha nem is olyan régen mint a kilométerórát. De fordulatmérőm legalább van.
sorszám: 40492 (122321)
(előzmény: Jaky16, 2010-06-08 21:04:09)

 
 
emdzsi
válasz erre | email2010-06-08 21:47:52
Üdv!
Gyári elektronikus gyújtást akarok rakni az etz-mre. Ha csak a jeladó meg a tirisztor van meg, akkor a megszakítós gyújtás állórészét felhasználhatom, hogy működőképes legyen a gyújtás?
sorszám: 40491 (122320)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2010-06-08 21:04:09
egy 600as spormotor még ha 10000km-re vetítjük akkor is csak 34000-rel kerül kevesebbe, a vétel ár meg hát...
egyébként a TSeket lehet gazdaságosan üzemeltetni, az ETZ meg egyszerűen használhatatlan 5be, ezért jóval magasabb fordulaton dolgozik városban, vagy sok számjegyű utakon.
sorszám: 40490 (122319)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2010-06-08 20:35:33
szerintem szoknyás tömités esetén pont hogy a szoknyának neki kellene feszülni a falnak amikor egy picit növeled az olajnyomását,igy zárnia kellene rendesen.Bár ténylegesen nagyon lassu behuzásnál lehetnek más reakciok,de ilyen lassan minek huzták be-direkt buktatni akartak sztem,a valóságban mikor tart ilyen hosszu ideig behuzni egy féket,sosem,vagy kell abban a pillanatban vagy nem,hát nem?Szóval igen sztem igazad van.
sorszám: 40489 (122318)
(előzmény: Árpád, 2010-06-08 17:36:45)

 
 
Árpád
válasz erre | email2010-06-08 17:36:45
De jó, akadozik a netem is... No megvan, ezt akartam beírni:
A gyújtása gyange a jawának és a töltése. De ha rendbeteszi az ember semmi gond vele. Pont olyan öregembernek való mint én. Nem pattog el az úton az apróbb egyenetlenségekre, nem lassul le az emelkedőködön. Megy szépen egyenesen , egyenletesen. Az ember csak dísznek kell rá. Jó, ha hirtelen elém ugrik egy garázda kanyar izzadok picit mert nem igen szeret kanyarodni.Az se öröm amikor a városban kell állandóan a lábammal megtartani amikor kanyar közben kell megálni. Nem nagyon örül a térdem az ilyesminek.Városban nem is sírom annyira vissza emiatt.De egy hosszabb túrán bizony eszembe jut mennyivel kényelmesebb volt az ülése, mennyivel pihentetőbb volt motorozni rajta.De ha rám tör a gazdagság, megint két motorom lesz minimum a mostani nulla helyett.Tulajdonképpen nem is kell valszeg választanom. Ha annyi pénzem lesz hogy az ETZ-t elintézzem, rövid időn belül meg tudom vele keresni a jawa helyrepofozását, vizsgáztatását is. Azt hiszem a Jawa javítgatása is kijönne egy tizesből, Plusz még egy tizes meg egy pici darabonként a műszaki, mert a felügyelethez nem vihetem őket egy darabig, mert amelyik állomás közel van hozzánk, ott nagyon összeszólalkoztam a személyzettel.Ha nem volt igazam már akkor is mindegy, ott nincs esélyem, felismerik a pofám.
Még valami ami legalább tényleg MZ. Akinek ETZje van próbálja behúzni a féket úgy, hogy kb 1.5-2 perc alatt húzza be a kart. Kíváncsi vagyok, hány ETZn fog így is fogni a fék. Tapasztalataim szerint egyen sem. Az ETZn a dugattyú tömítése szoknyás. Ilyen extrém lassú behúzásnál kopás nélkül is át fog menni az olaj szerintem.Ez volt az egyik ok a bukásomra. bár szerinetm vitatott esetben meg kellett volna engedni hogy én húzzam a kart, vagy akkor kellett volna megkezdeni a fék behúzását amikor a számítógép utasítást ad erre, és nem öt percel előbb. A másik a kiégett első lámpa izzó amit nem engedtek kicserélni. A harmadik ok egy rászáradt apró folt volt a fékcső menetén.Az utolsó ok az volt, hogy a fékcső két szabványos, jelzéssel ellátott csőből volt összecsavarva. Mivel nem tudtam annak idején szerezni megfelelőt a magas kormányhoz, aztán hagytam, mert jó volt. A szabály csak annyit ír le, hogy nem lehet nem szabványos alkatrész a fékkörben.
Szóval emiatt buktam meg és vesztem össze a felügyelettel.Óvakodjatok a 160 centi magas,40-50 év közötti kopaszodó, identitás zavarral kűzdő hivatalos emberektől.
sorszám: 40488 (122317)
(előzmény: Keri, 2010-06-08 11:35:39)

 
 
Árpád
válasz erre | email2010-06-08 16:56:42
110es utazónál írtam 0 7 litert. Van egy szerelő (nevét nem írom le) Elég jó a szakmában, akkor is az volt amikor ETZje volt. A ő motorja evett a saját bevallása szerint 7 litert. Nem tudrta lejjebb vinni. Nam 80 vagy az alatti csámborgásról volt szó. És nem is az én motoromról. Ami valóban nem jó. Ugyanis 4.5nél valamivel kevesebb a fogyaszrtása 70 80 kzött haladva.:D Igaz sokkal gyorsabban nem is tud menni:D
Mutass nekem egy 250es ETZ-t ami 4.5öt fogyaszt 110es tempó mellett. De még olyant is csak keveset találsz amelyik 70nél eszik enyit. Talán mikumi karbival és tökéletes előgyújtás szabályzóval.De ami biztos az az, hogy a 3.5 még viccnek is tulzó, még 251nél is.





























sorszám: 40487 (122316)
(előzmény: Keri, 2010-06-08 11:29:17)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-06-08 13:51:20
Pont olyannal. 70-80-as tempóban. Volt, ahol 90-nel gurultunk lefelé üresben. :-D
Pedig van menetellenállása rendesen, 25kg-os erő szükséges a sík úton tolásához.
Ja, ha apám vezeti, akkor 10-12-t is eszik az enyém is.
sorszám: 40486 (122314)
(előzmény: Miklósbácsi, 2010-06-08 13:39:16)

 
 
Miklósbácsi
válasz erre | email2010-06-08 13:39:16
Milyen ladával? Van itthon egy 2107, akinek éppen kell, de 9-10 alatt sose adja, bármennyire finoman közlekedik vele az ember.
sorszám: 40485 (122313)
(előzmény: szsrobert, 2010-06-08 13:29:51)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-06-08 13:29:51
Jajjaj. :-)
6,5 liter tényleg sok. Szilvásváradot 6,05 liter/100km-rel jártam meg Ladával, ami azért jóval nehezebb, és nem a spórolásáról híres az sem.
sorszám: 40484 (122312)
(előzmény: Miklósbácsi, 2010-06-08 12:32:08)

 
 
Miklósbácsi
válasz erre | email2010-06-08 12:35:51
Amúgy komának a mostani túrán a 150-es ts 4,5-öt evett a maga 115kg-ja és a csomagjai alatt. Nekem 6,5-öt a 350-es két személlyel és csomagokkal :(
sorszám: 40483 (122308)

 
 
Miklósbácsi
válasz erre | email2010-06-08 12:32:08
Elég gyorsan számoltál szerintem. A 3,5 liter üzemanyagnak nem a 40-ed, hanem a 41-ed része olaj, ami csak 0,85366dl-t jelent :)
sorszám: 40482 (122307)
(előzmény: szsrobert, 2010-06-08 09:36:20)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-06-08 12:08:32
Nyáron mindig füvet kell nyírni. Készítsünk fűből üzemanyagot az MZ-nek. :-)
sorszám: 40481 (122306)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-06-08 12:06:50
50-60-70-90-nél mennyit eszik a nagy ETZ?
A könyv szerint még 75-nél is csak 3-at kellene néki...
Kétütemű fogyasztása másfeles szorzó.
Egyszer volt 2,7 liter 70-nél, de szinte egyáltalán nem gyorsult. Full kitekertem az alapjárati levegőcsavart.

Hogy még jobb legyen a kedvünk: Honda CB1000-nek 100-as tempónál 3,7 litert, Hayabusának 90-nél 3,8 litert mértek(Motor Revü). 3,7 litert mértek a tesztben a kis ETZ-nek is.
sorszám: 40480 (122305)
(előzmény: Keri, 2010-06-08 11:29:17)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-06-08 11:35:39
Mondjuk az tény hogy a Jawa 632 nekem is nagyon jól fogyasztott. 4,5-5liter fölé soha nem ment.

Viszont az MZ megbízhatóbb.
Jó volt a Jawa de sok baj volt vele, amikor összetört és bejött a cigány hogy 15ért elviszi szívfájdalom és alku nélkül adtam oda neki, még a benzint is benne hagytam :)

Amióta TS-em van kisimultak a ráncaim és fiatalodtam 5 évet. Persze ennek is ment szét a kuplungja, meg volt gond a töltéssel is, de amióta megvettem összesen ennyi bajom volt vele. Ráadásul a kuplung is a ház előtt ment szét, tehát még ott sem hagyott. Karbantartását is hanyagolom. Évente egyszer beállítgatom, letakarítom és ezen felül csak használom.
sorszám: 40479 (122304)
(előzmény: Árpád, 2010-06-08 10:06:11)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-06-08 11:29:17
Azért 7 liter az túlzás egy jó ETZ-től. (bocs de a te ETZ-de nem jó :))
4,5-6liter között számolhatsz reálisan.
Egyébként haver régi FZR600-a 100-as tempónál 4 litert evett. Másik haver ETZ-vel ment neki 5-öt, zabált, és verte a fejét a falba hogy egy 600-as sportmotor jobban fogyaszt :))
sorszám: 40478 (122303)
(előzmény: Árpád, 2010-06-08 10:06:11)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-06-08 10:28:38
Melyik jobb:
Az MZ, vagy a Jawa? :-DDDDDDDDD
sorszám: 40477 (122302)

 
 
Árpád
válasz erre | email2010-06-08 10:06:11
El ne hidd a 3.5 litert. Annyit egy modern japó 250es szik a valóságban. bár néha ők is ráírják a 2.5 litert, de iahából 3.5 körül járnak. A 251es 4.5 litert eszik ha 70-80 as tempóval országúton hajtod.Legalábbis akivel találkoztam és megbízhatónak tűnt ennyit mondott. A síma ETZ 250 5-5.5 liter körül zabál hasonló körülmények között.Ha jó. 110es utazónál eléri a 7 litert.Nem véletlenül szeretném újra üzembe helyezni a jawámat. Hosszabb utakra kényelmesebb és csak 4.5-öt eszik. Pedig jóval erőssebb.Vagy hat pacival.Az ETZ városba lenne jó. Persze egyenlőre egyikre sincs műszaki. Egy jódarabig nem is lesz.
sorszám: 40476 (122300)
(előzmény: szsrobert, 2010-06-08 09:36:20)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-06-08 09:36:20
Gyors számolás:
1:40-es keveréssel, 1500Ft-os olajjal.
3,5 liter keverék 0,875dl olaj, 34,125dl benzin.
Az index MZ fórumán sickgruber 3,5 litert ír a 251-es ETZ-nek.
339Ft-tal 1156,8375Ft, olaj 131,25Ft= 1288,0875Ft.

1 liter etanolos keverék 231Ft/l E85 áron:
0,975 x 231=225,225Ft, olaj 37,5Ft. 262,725Ft. 4,9 liter 1288Ft.
Kb. ugyanott vagyunk. Olcsóbb olajjal (800-1000Ft/l) még kedvezőbb.
sorszám: 40475 (122299)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2010-06-07 23:50:39
Waresz ha jársz erre irj hogy ittvagy,kérdezni szeretnék valamit .
sorszám: 40474 (122298)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-06-07 21:59:41
http://www.youtube.com/watch?v=Qodm1mbwIfY
sorszám: 40473 (122297)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-06-07 21:46:47
http://www.youtube.com/watch?v=oNTUah0cQTc
sorszám: 40472 (122295)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-06-07 19:45:00
Ez az MDI cég már 10 éve kifejlesztette ezt, azóta nem sikerült neki beindítani a sorozatgyártást...biztos a szemét olajlobbi :))))

Kicsivel gyengébb képességű mint egy elektromos autó, de olcsóbb lehetne a gyártása.
sorszám: 40471 (122293)
(előzmény: Jaky16, 2010-06-07 18:23:21)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2010-06-07 18:23:21
Léghajtású autó? otthon is feltudod pumpálni?
http://www.zoldtech.hu/cikkek/20080215-leghajtasu-auto
sorszám: 40470 (122291)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-06-07 17:06:52
http://totalcar.hu/tesztek/totalelectri/
sorszám: 40469 (122288)
(előzmény: szsrobert, 2010-06-07 13:42:20)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-06-07 13:42:20
http://greenweb.federatedmedia.net/archives/596
sorszám: 40468 (122282)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-06-07 12:11:38
A hegytetőre kell feljutni, onnan már könnyen gurul az MZ. :-)
Felteszek a gép oldalára egy kisebb kerékbe fűzött(nagyobb nyomaték) elektromos kerékpár- kereket. :-)
sorszám: 40467 (122280)

 
 
Árpád
válasz erre | email2010-06-07 11:43:02
Nem is olyan hülye ötlet.:) Egy magyar középiskolás sok évvel ezelőtt feltalált háromszor akárhány lapátból álló valamit, ami egy irányba forog akármerről fúj a szél, símán le lehet venni róla a hajtást. A három oszlop forog a saját tengelyük és a közös tengely körül is. Pár hajót építettek ilyennel, hajócsavar adja a meghajtást.Vidáman néznek ki.:) Ha nem síma lapok forognak hanem napelemek, tiszta haszon.:)
Lehet hogy felfedeztük a jövő hajtását. Legalábbis vizen és levegőben. (lufival)
No, ki szalad szabadalmaztatni? :D
sorszám: 40466 (122279)
(előzmény: Keri, 2010-06-07 11:21:01)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-06-07 11:21:01
Az a baj, hogy 1nm napelem 120-150W teljesítményre képes csupán.

Bár ha azt vesszük egyből a vitorlák is megvannak :D
sorszám: 40465 (122278)
(előzmény: szsrobert, 2010-06-07 11:11:16)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-06-07 11:11:16
Kevesebb akku elég, és csökken az akkuamortizáció, és ezzel a környezet terhelése. Persze a napelem sem olcsó.
sorszám: 40464 (122277)
(előzmény: Árpád, 2010-06-07 09:33:26)

 
 
Árpád
válasz erre | email2010-06-07 09:33:26
A napelemeshez is kell aksi. Nagyon is. Ugyanis rém ciki ha kereszteződésben bújik felhő mögé a nap és ott állsz meg, vagy lassulsz le. :D Ha nem teszel bele aksit akkor legalább pedált tegyél rá.:D
Itt a vársban pár helyre eljuthatnál napelem és aksi nélkül is. Csak áramszedő kell. :D
sorszám: 40463 (122276)
(előzmény: szsrobert, 2010-06-07 09:27:55)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-06-07 09:27:55
Napelemes lesz. :-)
sorszám: 40462 (122275)
(előzmény: Keri, 2010-06-07 09:11:34)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-06-07 09:11:34
úgy sincs pénze akkumulátorokra, álmodozni meg szabad, nem? :))))
sorszám: 40461 (122273)
(előzmény: Árpád, 2010-06-06 22:13:30)

 
 
Árpád
válasz erre | email2010-06-06 22:13:30
A szélgenerátor majdnem renben, csak ebben az esetben úgy hívják vitorla. Az áramfejlesztő is oké, Csak ki kell hagyni az ebben az esetben felesleges dolgokat a robbanómotor és a kislánckerék között. :D
Fa tüzelésű gözgépen nem gondolkoztál még? :D Amúgy bocsi a cukkolásért. Tényleg a villanymotoré a jövő.Bár egyenlőre tényleg csak a jövő.Azért lehet hogy érdemes foglalkozni vele.
sorszám: 40460 (122266)
(előzmény: szsrobert, 2010-06-06 21:59:54)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-06-06 21:59:54
Napelemet, szélgenerátort, és áramfejlesztőt is építek rá.
sorszám: 40459 (122265)
(előzmény: Árpád, 2010-06-06 21:26:13)

 
 
Árpád
válasz erre | email2010-06-06 21:26:13
Először tanulj meg feszültség alatt szerelni hogy tudj villanyt lopni légkábelekről. Ásót is vegyél, mert van ahol elássák a madzagokat. Akkor majd tudsz megfelelően tankolni út közben. Leszámítva a nagyobb városokat ahol több helyen csak légkalapáccsal juthatsz hozzá az éltető töltéshez. De legalább a mobilt ne hagyd otthon sose hogy szállító autót tudj hívni ha lemerülsz. Ugyanis kis hazánkban villanyt sehol sem tudsz tankolni. :D
sorszám: 40458 (122264)
(előzmény: szsrobert, 2010-06-06 19:46:22)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-06-06 19:46:22
Addig ingereltek a fogyasztással, hogy a végén veszek egy TS-t. És ápítek bele villanymotort is. :-)
sorszám: 40457 (122262)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2010-06-06 15:29:14
Mz TS 150 75km/h átlag. igaz most be kell vallanom, hogy elég gyengus így, figyelni kell rá, hogy ne legyen baja, az ész nélküli száguldozás tehát lelőve, viszont 3,2 fogyasztás, körübelül akárhol akárhány személyben.
tegnap azonban emeltem egy kicsit a sibertűn, egyet köbö, mert a rovátkák már nincsenek meg a tűn, csak az alsó meg a felső.
így lehet vele "száguldozni", de a gyertya sötét barna, és 4,5l eszik.kisebb fúvóka kéne.
sorszám: 40456 (122257)
(előzmény: szsrobert, 2010-06-06 10:43:27)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-06-06 14:01:42
A multkor írtam hogy kb 20ezret ment el a motorom. Ezt arra alapoztam, hogy kb. most van benne annyi felujítás óta és már pocsékul kezdett menni.

Aztán beállítottam a gyújtást. Amitől viszont éktelenül csattogott. Aztán meghúztam a lelazult hengerfejet és azóta ismét megtáltosodott a motorom :))

Szerintem többet fog elmenni 20ezernél :)
sorszám: 40455 (122256)
(előzmény: Keri, 2010-06-06 14:00:01)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-06-06 14:00:01
Ez már csak azért is furcsa mert csak 5 számjegyü a km számláló, az utolsó inkább 100m-es lehet.
Tehát az 39ezer km lesz.



sorszám: 40454 (122255)
(előzmény: szsrobert, 2010-06-06 11:57:54)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-06-06 11:57:54
Még hogy nem tartós az MZ?
395428 km-t lazán elbír.
http://www.topbike.hu/mz/ts125/egyeb/motorok/1800527.htm?pgsource=searchresult&year=1985&countyname=szabolcs-szatm%C3%A1r-bereg&price=65000&tabid=1&pictureid=1
sorszám: 40453 (122251)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-06-06 10:43:27
Mivel, és milyen tempóban?
sorszám: 40452 (122250)
(előzmény: Jaky16, 2010-06-05 22:02:59)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2010-06-05 22:02:59
elég drágán jársz, neked 1215 forintba kerül 100km, én ebből 120km megyek.
sorszám: 40451 (122247)
(elözmény: szsrobert, 2010-06-05 17:25:56)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-06-05 20:04:34
E85-ből, ez lemaradt.
sorszám: 40450 (122244)
(elözmény: szsrobert, 2010-06-05 17:25:56)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu