hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 25. hétfö 
Katalin

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

150esRolleres
válasz erre | email2010-06-22 22:14:45
D+ vezeték nem csipogott össze, megörültem, hogy megvan a hiba, kiváltottam ideiglenesen, de így sincs töltés.Semmi. A szénkefe sodrott vezetéke szétjön, ha megpiszkálom, de átvezet, mert csipog a műszerem. Holnap kicserélem, de aztán tényleg nincs más ötletem. Vagy a forgó vagy állórész zárlatos? De mitől?
sorszám: 40599 (122552)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2010-06-22 20:20:01
Leszedtem volna a tekercset, de eeltört magától a vékony drót. Viszont így sincs töltés, majd ha jobb idő lesz kiméregetem amit tudok, szénkefén agyalok, de nincsen most időm meg helyem ehhez. Köszi szépen a felvilágosítást
sorszám: 40598 (122551)
(előzmény: Keri, 2010-06-22 14:41:54)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-06-22 14:41:54
Ja meg az indexrelé...a középső kivezetése az csak a visszajelző izzó, azt a TS-en szabadon kell hagyni, mert nincs külön izzó rá.

A fesszab bekötésénél figyelj arra hogy a gyárihoz képest fordítva vannak a DF és D+ kivezetései.

A TS dinamón a felső csatlakozónak kell a DF-re menni az alsónak ami a szénkeféhez kapcsolódik pedig a D+-ra.

Ezt szokták még elrontani.
Illetve a műszerben is gyakori a visszajelző izzó rossz bekötése. Vigyázni kell, hogy nehogy letestelj valamit, mert az izzónak az egyik fele az akku+on van a másik a D+-on.
sorszám: 40597 (122549)
(előzmény: 150esRolleres, 2010-06-21 22:47:09)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-06-22 08:44:28
Egy kis elmélkedés a feszültség szabályzó működéséről.

A mechanikus fesszabbal úgy működik a rendszer, hogy alap helyzetben szénkefékről leszedett villany egy az egyben rá van kapcsolva a gerjesztő tekercsekre. Álló helyzetben nincs indukált feszültség, ezért hogy könnyebben induljon a dinamó, a töltés jelző izzón keresztűl folyik egy kevés áram ide. (ha rossz az izzó akkor csak magasabb fordulaton indul meg a villany termelése, de alapvetően nem okoz gondot)

Ha elérte a 7,1-7,2V-ot a szénkeféken a feszültség, akkor a megszakító érintkezője bontja a kapcsolatot a D+ (szénkefe) és a Df (gerjesztő tekercs) között és csak az ellenállás köti össze a kettőt. Vagyis csökken a gerjesztés, ezzel pedig a feszültség. Így tarja meg 7,2V-on a kimenő feszültséget.

Na de a ha még nagyobb a fordulat és tovább növekedne a feszültség akkor a fesszab érintkezője átbillen a másik oldalra ahol testeli a DF-et vagyis megszünteti az áramot a gerjesztő tekercsben, ezzel pedig nagyon lehúzza a feszültséget a D+ on Ilyenkor az ellenállás is testelve van, így a D+ ból az ellenálláson keresztűl folyik az áram, ami további feszültség csökkenést okoz.

Az elektonikus fesszab, visszont nem kapcsolgatja, hanem a D+ból és a visszajelzőn nyert áramból pontosan szabályozza a Df áramát, ezzel pontosan szabályozza a D+ feszültségét.
Lényegében az ellenállást a tranzisztor váltja ki. Ha benne hagyod akkor lényegében kiiktatod a tranzisztort, és nem tudja kellően korlázozni a Df áramát, megszaladhat a feszültség, illetve eleve befolyásolja a tranzisztor működését. Másik hogy a tranzisztort nem szereti hogy onnan is feszültség jön neki ahonnan nem kéne. Márpedig az ellenálláson visszajut a D+ feszültsége a Df-re és onnan a tranzisztor kimenetére.
sorszám: 40596 (122548)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-06-22 08:23:08
nemtudom olvastad e de jópár embernek tönkremnet az elekronikus fesszab, mert nem vette ki az ellenállást.

Ezen felűl akinek nem ment tönkre annak is rendellenesen működött ellenállással mint ahogy neked is.

tehát: VEDD KI AZ ELLENÁLLÁST!!!

Nem kell rövidzárat a helyére, nem kell semmit csinálni, csak csípőfogóval elvágni az ellenállás egyik vezetékét.

Ha finomabban akarsz eljárni akkor lekötöd simán az egyik vezetéket, de a többi odamenő zsinórt visszarakod. Maradhat is ott az ellenállás csak elektronikusan kösd ki.

Mondjuk elég genyóság szerintem is hogy semmi leírást nem adnak hozzá, tehát a fogyasztóvédelmi törvény értelmében ha tönkreteszed ki kell cserélniük hiszen nem írták le mit nem szabad :)
sorszám: 40595 (122547)
(előzmény: 150esRolleres, 2010-06-21 22:47:09)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2010-06-21 22:47:09
Most kellene a segítség igazán, új méregdrága fesszabályzás, új villogórelé, és nem tölt, a visszajelzőm világít, ha rámérek 6,25v-ról lemegy 5,9valamedig, ha világítok 5,7valamennyire. Ha leállítom visszasétál hatig , az akku jó. Még az ellenállást nem vettem ki. Szénkefét holnap szerzek, kicserélem, mást nem tehetek magamtól. Mi lehet még?
sorszám: 40594 (122545)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-06-21 20:52:13
nekem benzinhez van akkora fúvóka :D
sorszám: 40593 (122544)
(előzmény: szsrobert, 2010-06-21 20:01:59)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-06-21 20:08:37
Norbi! A gépbe keverj 40-es keveréket E85-ből 2 literes műanyag üdítősflakonban.
Fél deci olajhoz benzin. Rázd össze. Amit nem old fel, ne öntsd a tankba, mert beleül a benzincsapba, karbi poharába a fúvókához.
Alapjáratot tekerd bentebb, és próbáld a gépet. Ha keveset kap, adj neki kaját befelé tekeréssel.
Nagyobb gáznál ha fullad, emelj a tűn. Ha felül gyengül, növeld a főfúvóka méretét. És ne állat módjára hajtsd a gépet.
sorszám: 40592 (122543)
(előzmény: R.Norbi, 2010-06-21 18:24:08)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-06-21 20:04:05
Husqvarna LS-sel érezhetően jobban megy a motor, kisebb a súrlódás, és 1-2 decivel kisebb fogyasztást mértem.
Valójában 3 liter alatt volt, mert 106,6km-t tesz meg a gépem az óra által mutatott 100km-nél.
sorszám: 40591 (122542)
(előzmény: szsrobert, 2010-06-21 20:01:59)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-06-21 20:01:59
Nekem most 110-es főfúvóka van a 125-ös ETZ-ben az E85-höz. 3 körül eszik 50-es tempóban. Állítólag már városunkban is kapható a nafta, nem kell vidékről hozni.
sorszám: 40590 (122541)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-06-21 19:39:32
Lehet. Még senki sem próbálta ki 250-essel.
Nekem a 125-ös TS-be kellet 135-ös fúvóka E85-höz
sorszám: 40589 (122540)
(előzmény: R.Norbi, 2010-06-21 18:24:08)

 
 
R.Norbi
válasz erre | email2010-06-21 18:24:08
Akkor azt jelenti,hogy Etz 250 esetén 165-ös főfúvóka?Nem nagy az egy kicsit?
sorszám: 40588 (122538)
(előzmény: Keri, 2010-06-19 23:19:02)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2010-06-21 15:40:58
NNa beszereztem egy elektromos fesszabot, és egy új indexrelét, de ez az aluhengeres függőlegesen működő, viszont ennek három lába van, nem kettő, nekem meg két szabad vezetékem, mi a harmadik? illetve már csináltátok ezt az ellenállás kiszerelést, kiszedem és kész, a két lecsavarozott kontaktját nem kell összekötnöm?
sorszám: 40587 (122537)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2010-06-21 15:40:17
NNa beszereztem egy elektromos fesszabot, és egy új indexrelét, de ez az aluhengeres függőlegesen működő, viszont ennek három lába van, nem kettő, nekem meg két szabad vezetékem, mi a harmadik? illetve már csináltátok ezt az ellenállás kiszerelést, kiszedem és kész, a két lecsavarozott kontaktját nem kell összekötnöm?
sorszám: 40586 (122536)

 
 
Árpád
válasz erre | email2010-06-21 15:08:20
Én is gondolkodtam a bontott cuccon, csak hagytam magam lebeszélni róla. Most két dolog miatt nem időszerű az a megoldás. 1. A bontott cakli pakli lenne egy tizes, ami 15éig nincs.
2. Lehet hogy megcsináltam a féket! Szinte biztosan megkockáztatom a vizsgát holnap.
Tudjátok mi volt a fő baj? Persze hogy az utángyártott kis karmantyú. Ma reggelre lehiggadtam, szétszedtem a főfékhengert még egyszer.A karmntyú semmivel nem volt nagyobb mint a dugattyú. Sőt, mintha egy -két századdal kissebb lenne.Nem, nem mentem el újért, mert valszeg az se lenne jobb. Beerőltettem a régi kopottat és a kicsi újat egymás után a vájatba. Egészségesen felpűpostak. Alig tudtam benyomni a dugattyút a helyére. A fék fog, nagyon lassan húzva is.Csak az nem tetszik, hogy szerintem tulságosan behúzva fog. Bár azért még nem ütközésnél.Kíványcsi vagyok, mennyi lessz így az élettartam. Egy bíztos, egyenlőre nagyon szépen, szabályozható erővel fog a fékem. Remélem elég erősen is, és a vizsgáig is kibírja.
sorszám: 40585 (122535)
(előzmény: Sandopunk, 2010-06-21 12:07:04)

 
 
Árpád
válasz erre | email2010-06-21 14:55:12
Nem lenne olyan jó bolt neked. Vagy nekem.:)
Amúgy ha már visszaállok egy motorra akkor annak tökéletesnek kellene lennie, mert akkor már nincs vésztartalék. Az ETZ-t nem lenne pofám anniért adni amennyiért a jawa tökéletessé válna.
sorszám: 40584 (122534)
(előzmény: LG TS, 2010-06-21 11:16:29)

 
 
Sandopunk
válasz erre | email2010-06-21 12:09:37
Meggyőztél :)
sorszám: 40583 (122533)
(előzmény: LG TS, 2010-06-14 10:19:53)

 
 
Sandopunk
válasz erre | email2010-06-21 12:07:04
Szia!

Megpróbálhatod a bontott robogó főfékhengert, tökéletesen működik és még javítókészletet is lehet hozzá kapni (bármelyikhez). Esetleg még fékcsövet is tudsz hozzá venni... azt méretre szabod, teszel a végére egy fittinget -a másikon marad a gyári (90°az ideális)- és kész. A gyári féknyereg teljesen jó, 10x1-es menet van benne és ilyen fékcsavart is lehet kapni olcsón, esetleg bontóban is.
sorszám: 40582 (122532)
(előzmény: Árpád, 2010-06-20 20:16:38)

 
 
LG TS
válasz erre | email2010-06-21 11:16:29
Ha ennyire nincs pénzed szerintem add el valamelyiket. Én megveszem az ETZ-t :) Úgyis a Jawat szeretd jobban.
sorszám: 40581 (122531)
(előzmény: Árpád, 2010-06-20 20:16:38)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-06-21 09:58:33
ezt úgy hívják hogy árutőzsde :)
De a részvénytőzsdén sem nagy kunszt 20-30%-ot összehozni.
sorszám: 40580 (122530)
(előzmény: szsrobert, 2010-06-21 08:42:58)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-06-21 08:42:58
Nettó banki kamat 5% alatt.
1 liter Husqvarna 2T 2000ről 2400Ft/l-re drágult. 20% növekedés. :-(
sorszám: 40579 (122529)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-06-20 21:33:10
Én is benne hagytam először. Mert nem tudtam hogy ki kell venni. Első kipróbálásnál nekem leégett az ellenállás, azóta tökéletesen működik az elektronikus fesszab.
sorszám: 40578 (122525)
(előzmény: kaiser, 2010-06-20 16:04:49)

 
 
Árpád
válasz erre | email2010-06-20 21:22:26
Fékdobot kell eajta szabályoztatni. Hiányzik az egyik gyújtótrafója így nem tudom egyáltaán beindítható, vagy a két év ponyva alatti ácsorgás megtette a mágáét.De a fő gond a fék ebben az esetben is. Csak talán itt a hátsó is. Nem tudom mennyiért szabályoznak fel két dobot, de biztos nem két fillér. Ráadásul kevés helyen vállalnak kifűzetlen kereket.
sorszám: 40577 (122524)
(előzmény: Miklósbácsi, 2010-06-20 21:12:24)

 
 
Miklósbácsi
válasz erre | email2010-06-20 21:12:24
Mi a gond a jaffával?
sorszám: 40576 (122523)
(előzmény: Árpád, 2010-06-20 20:16:38)

 
 
Árpád
válasz erre | email2010-06-20 20:16:38
Megszívtam. Kicseréltem a karmantyúkat a főfékhengerben, mondván jónal jó a fékem, de miért ne legyen hibátlan a vizsgára.Az új karmatyúkkal teljesn halott.Ennyit az utángyártásról. A régieket már nem célszerű visszarakni, újabbakat nem akarok venni hogy hátha valamelyikkel új működni kezd.
Eljött tehát az ideje hogy a főfékhen a kukába költözzön át. De új főfékhengerre jó darabig semmi esélyem. még használt másikra sem.A reménytelenséget fokozza, hogyha nem ETZ főfékhengert szerzek akkor cserélhetem a fékcsövet is.Ha nincs szerencsém és a fékcső csavarok nem passzolnak az ETZ munka hengerébe akkor vagy spéci csövet kell gyártatnom, vagy csavart, vagy cserélhetem a féknyerget is.De mindegy a dolog. Még a szerencsés eset minimálisan tízezer forintos árát sem tudom összekaparni. Legalább ennyi kellene a jawa vizsgáztatására is persze mind a két esetben a vizsgadíjon felül. Mivel most egy csomót ráköltöttem a jelenlegi megoldásra, hosszú ideig nem fog összejönni a dolog. Tehát úgy néz ki, gyalogossá váltam végképp.
sorszám: 40575 (122522)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2010-06-20 16:24:56
A trabi fesszabban elment két dióda borért, kimérte egy bácsi. Holnap megyek és veszek hagyományosat. 82'es volt a régi is, és most fáradt el az egyik rugója. Ez a rengeteg elektromos dolog megzavar engem is meg a motort is.
sorszám: 40574 (122516)

 
 
kaiser
válasz erre | email2010-06-20 16:04:49
"Elektronikus fesszabbhoz nem kell ellenállás. Az csak azért van ott, hogy a mechanikus kapcsoló átmenetét finomítsa."
Bezony, az én TS-emben benthagyták az ellenállást és úgy tettek bele elektronikus fesszabot. Fel is dobta a talpát egy idő után, persze, lehet, hogy nem(csak) emiatt. A jelzőlámpa alacsony és magas fordulaton világított és az akksi egy éjszaka alatt teljesen lemerült. Feltöltöttem, beletettem, rámértem kíváncsiságból közvetlenül az akksi után. 0,16A-t mutatott, anélkül, hogy akár a kulcsot beletettem volna a gyújtáskapcsolóba! Az ellenállás szénné volt égve.
Tettem bele egy új ellenállást és egy mechanikus fesszabot, azóta kifogástalanul működik.
sorszám: 40573 (122515)
(előzmény: Keri, 2010-06-18 08:40:40)

 
 
Troster07
válasz erre | email2010-06-20 14:59:02
Sziasztok!
Lenne egy pár amatőr kérdésem:
Vásároltam egy 1972-es Trophyt,csak használati utasítást nem találok róla,csak a TS-ről.
Kérdés:gyertya hőérték 240?
keverékarány 1:40?
akku 6V/12Ah, vagy 11Ah?
gyujtáskapcsolóállások megegyeznek a Ts-el?(főleg itt az akku nélküli indításra gondolok)
Előre is köszönöm a segítségeteket!
sorszám: 40572 (122514)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-06-19 23:19:02
kb. 30%-al nagyobb főfúvóka kell, és a karburátor újra beállítása.
Előgyújtással is lehet variálni de azt nem próbáltam, működik a gyári beállításokkal is.

Ezen felül keresni kell egy olyan olajat ami neked megéri és rendesen keveredik az E85-ösben.
Egyes olajok esetén növelni kell a benzin arányát hogy rendesen oldódjon.
sorszám: 40571 (122512)
(előzmény: R.Norbi, 2010-06-19 20:39:17)

 
 
R.Norbi
válasz erre | email2010-06-19 20:39:17
Üdv!
Tudom,hogy régebben már volt szó róla,de én mégis felteszem a kérdést!
Milyen átalakítás kell egy ETZ-n,hogy lehessen 100% bioetanollal járni??
Köszi!
sorszám: 40570 (122508)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-06-18 08:40:40
Inkább vegyél egy bele való fesszabot.
TS-nek nem kell a gyújtás vezetéket rákötni a fesszabra, lehet hogy nem is dinamóhoz való ez.

Másik, hogy a TSnek van egy vész üzemmódja, teljesen balra tekerve akku és fesszab nélkül is működik, ha jó a dinamó. Ezt kellene kipróbálnod. Lehet hogy csak tolásra indul és alapjáraton leáll, de 2000-es fordulat felett működnie kell HA jó a dinamó és jól van bekötve.

Másik. Ha laza egy csatlakozás akkor mit csodálkozol hogy bizonytalan a működése? Amíg az ilyen hibákat nem hárítod el, nem is érdemes hozzányúlni máshoz.

A bekötést is előszeretettel elrontják az emberek, ami a kissé zavaros dokumentáció és feliratozás oka. Találkoztam már sok érdekes bekötéssel, úgy hogy a tulaj váltig megesküdött hogy jól van bekötve.

Harmadik: Elektronikus fesszabbhoz nem kell ellenállás. Az csak azért van ott, hogy a mechanikus kapcsoló átmenetét finomítsa.
sorszám: 40569 (122501)
(előzmény: 150esRolleres, 2010-06-17 21:09:09)

 
 
Árpád
válasz erre | email2010-06-17 21:51:02
Honnan tudod hogy jó a fesszab?
Ha mégis jó, akkor lehet még forgórész menetzárlat, gyakrabban állórész .Éehet még szén kefe, főtengely nagy méretű ütése. (azt nem mindig tudja követni megfelően a szénkefe). Ha teljesen eltűnik a töltés, annak oka lehet az iránykapcsoló relé, illetve dióda, ha az van benne.Szóval jó sokat kellene mérni a hiba behatárolásához. Először azt, hogy járó motornál az aksi lehúzása után mennyi a feszültség olyan kétezres fordulaton. utánna ez mennyire esik le, ha rákapcsolod a reflektort.
sorszám: 40568 (122496)
(előzmény: 150esRolleres, 2010-06-17 21:09:09)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2010-06-17 21:09:09
Megálltam ma hazafelé Verőcéröl, tankolás után mentem 500m-t és leállt, egy kis idő mlva nagyon halványan pislákolt a töltéslámpa, volt is enyhe szikrám, felbődült és megállt, aztán nem indult. Visszamentem a kútra töltöttem az akksit(most akku töltő és mérőműszer a fő tartozékom)fél órát és több mint6volt volt.Sajnos azelőtt nem mértem.Aztán hazajöttem, de megállt megint....és ez folytatódna ha celldömölki lennék.
A gyújtás oldalon laza az ellenállás tekercs "talpa", amivel a lecsavarozható aljához csatlakozik, ezt nem is tudom megszorítani mert tönkreteszem.
A lényeg, a D- test, a 15 pedig menjen a trafó 15jére?
Ha jó a fesszab, mitől nem lehet még töltés?
sorszám: 40567 (122493)
(előzmény: Keri, 2010-06-17 17:11:21)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-06-17 17:11:21
Bocs rosszul írtam a D+ és 61 azonos.

A D- az a test, vagyis a motor vázára kell kötni, vagy az akku negatívjára.

A 15 az a kapcsolt akku, vagyis a gyújtáskapcsolóról a tápfeszültség, de nem igazán értem mert a 6V trabantnak ugyan az a feszültségszabályzója mint a TS-nek és ott nincs ilyen vezeték. Illetve van, de csak a gyújtótrafó, index, és féklámpa van rákötve.
sorszám: 40566 (122490)
(előzmény: 150esRolleres, 2010-06-17 15:11:46)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2010-06-17 15:11:46
51,D+,61,DF ezek rendben vannak, mert ezek a vezetékek adottak voltak. A 15 nemtommi, meg a D- se. Összeraktam egyébként, reggel indultam Börsről, onnan Sztendrére és most Verőcén vagyok, reggel 6,2V most 5,86 van az akksin .A táv nagyjából 100km, világítás nélkül, de a visszajelzőm világít, mert nincs töltésem. Ha rákapcsolom menet közben a fényszórót, megfullad.
sorszám: 40565 (122483)
(előzmény: Keri, 2010-06-17 09:19:09)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-06-17 09:19:09
http://www.mofaker.hu/?termek_id=300400
Ehhez képest miben más?

A B+ az akku +ra megy
D+ a dimamó + vezetékére
61 a visszajelző lámpa, de azt hiszem ez TS-en nem kell.
DF a dinamó gerjesztés és egyébként tök azonos a 61-essel, és erre van rákötve a visszajelző izzó is.
D- pedig egyszerűen a test.

A 15-ös pedig a kapcsolt gyújtás vezeték ha jól emlékszem.
sorszám: 40564 (122477)
(előzmény: 150esRolleres, 2010-06-16 19:44:16)

 
 
150esRolleres
válasz erre | email2010-06-16 19:44:16
Bedöglött a fesszabim, szereztem egy trabisat, viszont ennek 6 lába van(kis TS-en 4)D-, és 15 nem volt a régin. Ezekkel nem kell foglalkozni, vagy be kell kötni vhova? De hová?
sorszám: 40563 (122472)

 
 
LG TS
válasz erre | email2010-06-15 09:32:13
A pozitív vezetékei engem is állandóan szívatnak. Már gondoltam rá hogy odacinezem, aztán úgy lazuljon le ha tud...
sorszám: 40562 (122447)
(előzmény: Jaky16, 2010-06-14 15:13:02)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2010-06-14 15:13:02
feszítsük:D igazából ez nem hiszem hogy motor inkább kompromisszum függő, nekem mint már írtam eléggé gyengus 5000felett.
bár most a gyújtás érzésem szerint egy kicsit előrébb van, így inkább pörögne, de a pörgéshez meg nincs elég kaja, faramuci helyzet, bár így nem csörög be 80-85nél sem.
na meg ha már így belejöttem: múltkor észre vettem, hogy ég a töltésjelző, világításon(általában helyzet jelzővel járok), szétszedtem: mértem feszültséget töltő áramot: 6,9v(5000nél 7-7,1) áram pedig világításon átleg 8,5 amper, a fővezetéken pedig 0,4v-t mértem. kielégítőnek találtam meg jó is volt. aztán tegnap megint rákezdett, mondom már megnézem, ekkor már tuti volt a kontakt hiba, és láscsodát a biztosítékra menő két vezetéket meg mozgattam és egyből szúrósabban világított a töltés jelző, álló motornál.gyorsan összecsavartam a 3 vezetéket, hogy csak egy saru legyen, aztán megcinoltam, megszikszalagoztam és már oksa is volt.lehet ezért kellett sűrűn gyújtást állítanom(2-300km-ént)....
sorszám: 40561 (122432)
(előzmény: LG TS, 2010-06-13 22:23:42)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-06-14 12:01:42
Valakinek van pontos infója, mennyivel nagyobbak a 150-es TS-ben a nyílások a 125-ösnél? Anno ETZ-re megmértem, ott több mm volt az eltérés a nyílásméretek közt.
sorszám: 40560 (122429)

 
 
LG TS
válasz erre | email2010-06-14 10:19:53
Szerintem ahelyett hogy kifizetsz erre 2x9600Ft-ot inkább vaterázz vagy börzézz egy gyári szettet.
sorszám: 40559 (122428)
(előzmény: Sandopunk, 2010-06-14 10:03:58)

 
 
Sandopunk
válasz erre | email2010-06-14 10:03:58
Sziasztok!

Ilyet használ valamelyikőtök:

http://www.futarmotorosbolt.hu/product_info.php?products_id=2583

http://www.futarmotorosbolt.hu/product_info.php?products_id=2594

Érdemes vele foglalkozni, megbízható, stb. Véleményeket várnék...


Ricsi
sorszám: 40558 (122427)

 
 
vervilag
válasz erre | email2010-06-13 22:24:32
Hello!
Az MZ-hez kapható Grimeca főfékhengerről van esetleg valakinek tapasztalata?
sorszám: 40557 (122422)

 
 
LG TS
válasz erre | email2010-06-13 22:23:42
Enyém is gyári 150es!! :) Feszítsünk Jaky!! :D Ja és nekem muszájból van bent hf tömítés, mert amúgy kifújt, és 56,5 hengerfuratra ráraktam a 125ös fejet reszelés nélkül, és még semmi baja. Dugó nem jön fel addig. Bár sokat még nem mentem így, de 100at viszi, 105öt is bír menni, tovább nem kínoztam.
sorszám: 40556 (122421)
(előzmény: Jaky16, 2010-06-13 14:50:30)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2010-06-13 14:50:30
kizárt, nekem gyári alap 150esem van:D
sorszám: 40555 (122416)
(előzmény: szsrobert, 2010-06-12 22:07:50)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-06-13 12:19:42
ez biztos, mivel kisebb a szívótorok és a karbi átmérője, ezért eleve le van korlátozva.
De ha neked gyári 150-es hengered van TS-re akkor én örömmel cserélek karbistul, mert én jobban örülnék annak ha jobban menne :)
sorszám: 40554 (122415)
(előzmény: szsrobert, 2010-06-12 22:07:50)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-06-12 22:08:12
http://www.youtube.com/watch?v=aMsSHvf8enQ&feature=related
sorszám: 40553 (122414)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-06-12 22:07:50
Nem mindegy, hogy 125-ös 150-re fúrva, vagy gyári 150-es. Lehet, hogy ezért eszik nektek keveset a gép.
sorszám: 40552 (122413)
(előzmény: Keri, 2010-06-12 21:25:04)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2010-06-12 21:43:04
kicsit nehezen, de gumikalapács jóbarát:D picit kocogtatni kell, de rá megy.
sorszám: 40551 (122412)
(elözmény: Puli, 2010-06-12 05:14:47)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-06-12 21:25:04
Tudtommal rá megy, de nekem 125-ös henger van felfúrva 150-re, és szerintem itt mindenkinek, mert a gyárilag 150-es nem gyakori.
Hengerfejnél a peremet ki kell marni, hogy a szélesebb dugattyú ne érjen bele és a kompresszió viszony ne növekedjen káros mértékben, de ha ócsó megoldást akarsz, akkor vágjál HF tömítést a hengerfej alá az megemeli annyira hogy ne érjen bele a dugó és a sűrítést is csökkenti. Nekem így van megcsinálva.
sorszám: 40550 (122411)
(elözmény: Puli, 2010-06-12 05:14:47)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu