:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
A műanyag kosár csöndesebb, jobb a kenése, azonban az acél kosár megbízhatóbb.
Van olyan akinek akadt problémája a műanyag kosárral, nekem Simsonon bevált. MZ-n még nem volt szerencsém hozzá.
Így elsőre arra gondolnék hogy az órában zárlatos a foglat, vagy rosszul van bekötve.
Üdv nektek. Megy a motorom müszakira, gondoltam átnézem.És melepve tapasztaltam a következőt: ha felkapcsolom a világítást minden oké,de ha ráadom a reflektort,fénykürtöt, elalszik az óravilágításom !! ha kiveszem a gumiharangból az órát és hozzáérintem a testhez zárlat !!
van valakinek ötlete ?
üdv holnaptól olcsó a benzin !!
Mz csapágyak TS
Hátsó lánckerék 6004 ZZ 1 db
Első-hátsó kerék 6302 ZZ 4 db
Főtengely 6304 C3 1 db
6204 C3 2 db
szimering 20*30*7 2 db
váltó 6202 1 db
6201 1 db
kormány 6006 2 db
lánckerék szimering 25*35*7 1 db
teleszkóp szimering 35*47*10 2 db
Koyo csapágyat tudom ajánlani,szimeringből SKF-et
vagy ahogy a pénztárcád megengedi :)
Na szervusztok. Belekezdtem a kis TS motorfelújításába és egyből felvetődött néhány kérdés. A kevésbé izgalmasabb, hogy a jobb oldali főtengely csapágynak mivégre van műanyag kosara?
A másik: a hajtókar csapágynak (taiwani felújítókészlet) nincs radiális játéka, pedig a javítási kézikönyv (és az FAG hajtókarcsapágy-katalógus) szerint kellene lennie. Miért? Talán azért, mert úgyis tudják, hogy elkopik hamar? :D Mást nem tudok elképzelni...na, mit mondotok?
Attól függ, melyik évjárat, mert a főtengely szimmerringek a régiekben belül vannak, az újabbakon pedig kívül (ld. MZ - Hogyan tovább?, a Szakirodalom rovatban). Ha a főtengely szimmerringek kívül vannak, akkor 2 db 20x30x7 és egy 25x35x7 (a lánckeréknél), nekem ilyen van. A régit (belső szimmerringes) nem tudom kívülről. De egy alkatrészkatalógus - találsz a neten - is a segítségedre lehet ebben.
Sziasztok!egy barátom rám bizott egy bontott kis ts -t de nincs blokkja és váza de a többi alk.hiánytalan ha valakinek kell vmi irjon mailt és megegyezünk köszi ja Szolnok mellett élek
üdv Sanko
Ahogy néztem képeket, a 250-esnek is "zártszelvény" nyaka van. (ami ráadásul hosszabb) Hogy lehet mégis ennyivel jobb? Vastagabb lemezből van?
Gondolom kevesen vannak akiknek több MZ van otthon _egyszerre_, lecsupaszítva. Tehát egzakt válaszokat nehéz lehet adni.
Szerintem érdemesebb lenne azt kérdezni, hogy a 125-ös és a 251-es vázak miben térnek el...
Sajnálom ha egy nimbuszt rombolok le, de szerintem a 251-es egy felejtős motor a 250-hez képest - pont a váz miatt.
Sajnos nincs lehetőségem összehasonlítani a két gépet. Az általad említett különbségekre lennék kiváncsi. Pl: miben más a két lengőkar?
A többi is érdekelne, ha írnál párat.
Köszi!
nem... a 251-es váza (gerince) rövidebb meg nem mondom hány centivel, más a lengőkar... stb-stb ha alaposan megnézed nagyon sok a különbség a két motor közt.
Köszönöm a választ, bár nem igazán erre gondoltam. Hanem, hogy a 250-es és a 251-es váza között van-e érdemi különbség. Konkrétan arra lennék kiváncsi, hogy csak a tank és a középdoboz alakjában különböznek-e.
Ezt csak az olajlobbi terjeszti.
Tudod ők azok akik megölték Teslát amikor feltalálta a vízzel menő autót :))))))))))
Na de komolyan. MZ-ben nincs olyan alkatrész ami nem bírná az etanolt.
A kocsim is jól bírja, sőt igazából még soha nem találkoztam olyannal akinek gondot okozott volna, főleg hogy a szimpla benzinben is van kb 5% etanol.
Hi
Akkor ezek szerint nem gond. Én azt hallottam hogy a műanyag cumokat megeszi az etanol gondoltam én itt szimneringekre.
Köszönöm a válaszokat.
Grafikusan nem tudom, de érzésre óriási! :-)
Az 51-es úgy csavarodott mint a fene.
A többi MZ-vel soha nem volt hasonló gondom.
Konkrétan olyan érzés volt, mint ha a kisMZ vázát használták volna erősítés nélkül egy kétszer nagyobb blokkal. A TS-nek összehasonlíthatatlanul masszívabb, kétcsöves váza van, a 251 egy nagy zártszelvény. Folyamatosan ki akart dobni a nyeregből.
Vagy csak erősebb volt a motor? ;-)
Na akkor nézd fordítva a dolgot!
Hol vettél te 185-ért? Mert nekem 225 alatti ár nem nagyon rémlik - pedig akkor a benzin csak 250 körül volt :-(
Azért is hagytam anno az etanolozást, mert nem volt elég árkülönbség.
Most már sajnos van!
Persze már csak autóban használom, mert az Innova úgyis a beláthatatlanul keveset fogyaszt kategória :-)
A Simson viszont szerette. Sőt.
Egy modern négyütemű szervízigénye, költségei:
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/tartosteszt_szetszereles_honda_crf250r
Én tisztán használom az E85-öt kis ETZ-ben 1:40 keverési aránnyal. Negatívumot nem tapasztaltam.
Illetve mégis: 198-ról 240Ft-ra nőtt az E85 ára. :-(
Helló!
Valaki leírná nekem, hogy a 250-es és a 251-es ETZ-k váza között milyen lényegi különbségek vannak? (esetleg képes illusztráció is jól jönne)
Előre is köszönöm!
Hi Mesterek.
Gondolom már párszor felrakták ezt a kérdést, végre itt tanyán is lehet kapni azt etanolnak nevezet E85-ös üzemanyagot. Keverve 50-50 arányba s persze olajjal együtt érdemes használni 250 ETZ-be?
Nem tesz több kárt mint hasznot
Kösz a tippet! Kicsit kikormoltam a kiput, a hangtompítóból levágtam 1 darabot, és máris érezhető a különbség. Még kipróbálok 1 másik karbit holnap, hátha azzal is van valami gebasz.
Ha üresben kipörög, akkor inkább üzemanyaghiány.
Mikor próbaképp beraktam a 70-es főfúvókát, ugyanúgy 50 körül gyengült el a gép 3-4-5 fokozatban.
Normál menets gyertyával nem gyen gült el 50 felett, hanem már 40-nél elkezdett rángatni.
kb azonos sebességtől rángat viszont azt hinné az ember hogy a gyertya csontszáraz, de nem mert széjjel van kormozódva.
Sziasztok!
Lenne egy olyan problémám, hogy van egy MZ TS 125-ösöm és tudnátok abba segíteni, hogy megadjátok a szimmering méreteit (az összeset)
Előre is köszi!
Szép napot!
Sok levegő, kevés üzemanyag.
Minden fokozatban közel azonos sebességtől rángat?
Milyen SR? Tolvajcsalinak használod az MZ-t? Szégyelld magad! :-)
Sziasztok!
Következő a problémám
most volt 25-ös ETZ-mbe blokkfelújítás ami annyit jelentett hogy kicseréltem benne a 3 főtengelycsapágyat. Visszaraktam és nemtom mi történt vele mialatt szét volt szedve de most nem pörög ki másodiktól felfele valamint annyira rángat hogy néha az ebéd is felkívánkozik. Gondoltam én hogy gyújtás nem lehet jó. Állítgattam minden lehetséges pozícióba valamint mindent kicseréltem (megszakító, kondi) de továbbra sem jó. Karburátor jó mert ahhoz nem nyúltam tuti tiszta. Arra gondoltam hogy fars levegőt szív valahol. aztán mindenhol eltömítettem rendesen ahol szívhat. Továbbra sem jó. Valakinek valami ötlet még?
NE haragudj, de igazuk van :)
Én is szeretem az MZ-t meg a jól beállított kétütemű szagát, meg azért használom mert jóval olcsóbb mintha az SR-t lopnák el a ház elől, de ahogy engem nem lehet meggyőzni arról hogy a dohányzás jó dolog, így én sem akarok mást meggyőzni arról, hogy a 2T jó :D
Azok akik pedig zsigeri gyűlöletből mondják a baromságot a 2T-re azzal meg amúgy sem fogok vitatkozni.
Tudod: Ne etesd a trollokat! :)
Eldeformálódhatott, egy görgő keresztbefordult, és ott túlmelegedett, aztán így tovább, és reccs.
http://totalbike.hu/hirek/2010/07/01/megolik_a_ketutemueket/
Gyertek 2T-t védeni.
Pedig volt benne olaj, 1:40 arányban. Meg még Fimol 2t is. Sztem inkább a kopástól lehetett.
Olajhiány esetén először az alukosár kenődik szét sivítva, a többi ennek következménye.
Engem érdekel!! Majd tedd fel ide ha kész lesz.
1 7e írtam, hogy beállt a kis TSem főtengelye, méghozzá a hajtókar csapágy. Tegnap teljesen szétszedtem, szétpréseltem a főtengelyt is (15t kellett hozzá!!). A görgők - vagyis ami megmaradt belőlük - leginkább forgácsra hasonlítanak. A kosárból semmi nem maradt - lehet hogy szétszállt a kosár és emiatt állt be a motor? A hézagolók megvannak, viszonylag jó állapotban. A csapszeg és a hajtókar furata is "jól" néz ki... :) Fotóztam is, de azt tervezem, hogy írok egy cikket az egészről, talán érdekel Titeket is, hogyan újítom fel a főtengelyt, na, majd abba belekerül minden lényeges.
Elvileg olyan szorosan kellene belemennie, hogy nem jön ki a szimmering. Ha ki van kopva akkor hajlamos kijönni.
Szoktak olyat hogy néhány apró lukat fúrnak a szimmering felett, és drótót belefűznek, ami a helyén tartja.
Vagy palmatexel is bele lehet ragasztani, csak előtte zsírtalanítsad.
Kipufogó? Sokat ront a teljesítményen ha teli van trutyival.
Üdv!
Eddig gumiharangot használtam a teleszkópoknál, de sajnos elöregedett, elrepedt az egyik, így visszatettem a gumi harmónikákat. De itt nem tudom mi tartja a helyén a szimeringet? Jobb oldali folyton kijön és tiszta olaj lesz minden... főleg a féktárcsa. :@ Nincsen túltöltve olajjal.
Lehet karbi, gyújtás, fals levegő, henger kopás. Azaz szinte bármi.Az hogy elfogy az ereje még kevés információnak. Látni kellene a gyertyát, a füstöt, érezni kéne hogyan fogy el az ereje. Rángat e valamilyen fordulaton. STB
Sziasztok!
Van egy 250ETZ-m, és nem birok rájönni, hogy 80-as tempónál miért fogy el az ereje. Egyszerűen nem megy többel.. Cseréltem főtengely-szimeringet, kitisztítottam a karbit, légszűrőt, de mindhiába. Szerintetek karburátor hiba, vagy a gyújtással lesz a baj? Kösz a segítséget!
Volt nekem is, hogy 3,4-et evett. Szépen mutatott papíron, de 2000 és 3300 közötti fordulaton akkora lyuk volt benne, hogy az szinte már fekete volt. Megcsináltam a karbit, hogy ne szívjon falsot, azóta jó. De kajált a gép 5 litert is, akkor meg csicsogott a kipu vége az olajtól. Az sem ideális. Most 3,9-4,1 között járok vele.
Nem kell a fesszabályzód?
a K9-es GSXR 1000 blokkja asszem 49kg :)
Az a gond, hogy tavaly ősszel vettem és akkor vhogy ezt nem vettem észre, vagy nemtudom mért akkor még nem csinálta.
Illetve, akkor csak a kulung beállitásra gyanakodtam, most lesz lecserélve a kuplung és a főtengely szimering remélem megoldódik a probléma.
A kerregés meg akkor valószinüleg a primer lánc.
Ja akkor igen. Illetve csak akkor ha az olomsúlyok felszerelése után csak lejtőn lefelé közlekedem.:D
Jó lenne látni, mert bármi baja lehet. Karbi, gyújtás. A kerregő hang is bárhonnan jöhet. Például primer lánc, kuplung. A kór előzmények is jól jönnének a hiba behatárolásánál. Vagyis hogy hibásodott meg, egyszerre, vagy apránként.
Az én MZ-m pedig visszafelé köpködi a benzint, az enyémet vedd meg :D
Hello!
Valaki tudna nekem segiteni?
ETZ 125-ösöm alapjáratra visszaeresztve megállásnál, csak kuplungolva megáll, általában nehezen indul utána.
További tünetek: a váltóból a betöltőnyilásnál (fölül) köpködi néha az olajat, látni még nem láttam hogy csinálja, de mindig olajos a váltó teteje.
Csak egy kis finomság: miközben jár a motor fura kerregő hang hallatszik, ezt a baloldali lánc lazasága okozhatja?
Tegyél ólomsúlyokat a blokk alá, akkor 120-nál is felállhatsz az ülésre. :-)
Szerintem túlbonyolítjátok.
Megszakítót bele és kész! Évente szoktam egyszer beállítani/cserélni (kb 10 000km), és nincs vele baj. Ráadásul, ha esetleg elromlik, az út szélén megjavítható a helyszínen talált alkatrészekből.
Mert MZ megszakítóból/trafóból/kondiból minden tanyán van legalább 1-1 vödörnyi! :-D
Gondolkoztam, ugyan Jawás élmény, de mégis megosztom veletek.
Ki kellett a blokkot szedni. Nosza csavarok ki, és mivel lusta és satnya vagyok a cibora megkérése hogy vegye ki a bölcsővázból. Haver lehajol, erölködik, egyre jobban nyög. Hatás semmi. Azaz mégis..... Látom hogy a teleszkópok szépen elkezdenek nyúlni.:) Sajnos a blokkot nekem kellet kiszednem végül mert amikor abba hagytam a röhögést és közöltem hogy várjon egy picit mert az egész motort nem tudja így felemelni, a barátom bevonult a házba és aznap már nem is került elő.
Tanulság: A blokk súlya változó lehet. Illetve az is tény, ha minden csavart kiszedtél, minimum kettő még benne van. :D
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|