hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 24. vasárnap 
Emma

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

LG TS
válasz erre | email2010-07-14 16:32:28
Linkeljetek már nekem egy ilyen brembót, mert teljesen fogalmatlan vagyok milyen is ez. Plíz! :)
sorszám: 40799 (122986)
(előzmény: Árpád, 2010-07-13 09:07:30)

 
 
Joco_etz
válasz erre | email2010-07-14 14:30:49
Üdv!

Szükségem lenne egy kis segítségre. Hol keressem a hibát, ha nem tudok álló helyzetben magasabb fokozatból visszaváltani csak kuplungcsúsztatással?
sorszám: 40798 (122979)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-07-13 19:53:32
Igen :)
TS-el már használtam és az erősebb füst mellet nem tapasztaltam más problémát, gondoltam kipróbálom durvább körülmények között is.
sorszám: 40797 (122945)
(előzmény: Atilla, 2010-07-13 08:54:59)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-07-13 19:51:45
Ezen a nyomáson optimális a tapadás, és jobbak a visszajelzései a guminak, összességében jobb köridőket lehet menni alacsonyabb nyomással, és nehezebb elesni pályán.
Utcára persze én is 2bar körül használom.
sorszám: 40796 (122944)
(előzmény: szsrobert, 2010-07-13 08:44:11)

 
 
Atilla
válasz erre | email2010-07-13 14:51:39
Nem tudom, hasonló a doboz, a Favorit is biztos, de én valami félszintetikus cuccra emlékszem.
Marha rég volt, de majd Keri megmondja, ő nyerte nem én! :-)
sorszám: 40795 (122936)
(előzmény: szsrobert, 2010-07-13 12:18:24)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-07-13 12:18:48
E85-tel gyengén keveredik.
sorszám: 40794 (122933)
(előzmény: szsrobert, 2010-07-13 12:18:24)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-07-13 12:18:24
Erről írok:
http://www.baro-ker.hu/product_info.php?products_id=4618
sorszám: 40793 (122932)
(előzmény: Atilla, 2010-07-13 08:54:59)

 
 
Árpád
válasz erre | email2010-07-13 09:07:30
Első ijedtemben amikor a fékkel kötözködtek, végig nézegettem mennyiért lehetne jó állapotú Brembó cuccot venni. Huszasért kaphattam volna egy teljeset, főfékhengerestül, nyergestül, csővel. Balesetes motor bontásából. Ránézésre megkímélt volt.Nem is sok ennyi a biztonságért. Csak nekem éppen nem volt ennyi sem. De mindenki más , normális embernek azt ajánlom, szedje le az ETZ féket. Ha olyan mint én, akkor viszont még egyszer leírom, a dupla karmantyú elfogadható megoldásnak tűnik.
sorszám: 40792 (122929)
(előzmény: Keri, 2010-07-12 22:44:34)

 
 
Atilla
válasz erre | email2010-07-13 08:54:59
Ez az a tájékozódási versenyen nyert furcsa konézetű olaj?
sorszám: 40791 (122927)
(előzmény: Keri, 2010-07-12 11:56:20)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-07-13 08:44:11
"Teljesen jól viselkedik 1/50-be keverve."
az jó , mert még Beszarolnál is olcsóbb.

"az is igaz, hogy 1,1-1,3BAR körüli guminyomással mentem"
Azzal melegíted a gumit? :-)
sorszám: 40790 (122925)
(előzmény: Keri, 2010-07-12 11:56:20)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-07-12 22:45:09
Ja és új szinter betétekkel kapta ennyiért, csak a betétek többe kerülnek itthon.
sorszám: 40789 (122922)
(előzmény: Keri, 2010-07-12 22:44:34)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-07-12 22:44:34
Haver most vett az ebayről brembó féknyerget, 7000 forint volt és klasszisokkal jobb minőségű mint az MZ féke.
sorszám: 40788 (122921)
(előzmény: Árpád, 2010-07-12 19:58:42)

 
 
Árpád
válasz erre | email2010-07-12 19:58:42
Én lassan éledek.:) A motorom levizsgáztatva, ma még a netem is visszakapcsolták cserébe pár marék csekkért.:)Már felharcoltam magam nullára. Ha még egy picit javulok, már túrára is tudok menni.:)
Más: Az erőgépről jut eszembe, a fékem még mindig tökéletes. Azt hiszem, tényleg a dupla kis karmanytyú a főfékhenger dugattyúra a megoldás. Vagy a Brembó. :D
sorszám: 40787 (122915)
(előzmény: Atilla, 2010-07-12 19:44:49)

 
 
Atilla
válasz erre | email2010-07-12 19:44:49
Él még a láncszaggató erőgép! :-)
Ha kész van eljöhetnél vele valamelyik túrára, mert lassan kihalnak a szocik!
sorszám: 40786 (122913)
(előzmény: vadmotoros, 2010-07-12 13:37:32)

 
 
vadmotoros
válasz erre | email2010-07-12 13:37:32
Még megvan, csak nem volt rajta műszaki. Most hogy eltörölték az integrált műszakit egyből megcsináltuk. A húgom tanul rajta motorozni. Eladni nem is akartam soha, mert évente 1500 forint a biztosítása :-)
sorszám: 40785 (122905)
(előzmény: Atilla, 2010-07-12 13:01:59)

 
 
Atilla
válasz erre | email2010-07-12 13:01:59
Ez a szürke ETZ? Az még megvan? azt hittem már rég eladtad!
sorszám: 40784 (122901)
(előzmény: vadmotoros, 2010-07-12 10:49:50)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-07-12 12:03:12
Ha van neki elég olaj, és nem vizes, akkor elmegy 80ezret, de elmondásod alapján a tied már túl van az a gyári tűrésen, vagy a 80ezer miatt, vagy az elégtelen kenés miatt.

Legjobb meghatározás a tűrésre, hogy ha beleér a deklibe a lánc akkor csere :) Persze szétesni nem esik szét utána sem, csak a csörgést meg csattogást kell elviselned....persze a kuplungnak sem tesz jót.

Ja és nincs kimarva az aluban a lánc helye, azt a lánc sokta kikoptatni :)

ETZ-n nem tudom milyen a kosár, de TS-en szegecselve van. Szegecseket lefúrni, és szegecseléssel vissza lehet rakni az új lánckereket. Nem nagy meló, és a lánckerékkel együtt szokták adni a szegecset, ha nem adnak akkor kérj mert kell lennie.

Az első lánckereket is cseréld és a láncot is, a láncokkal meg vigyázz mert több méret van és elhanyagolható a különbség, tehát ránézésre nem mondod meg hogy jót kaptál e.
sorszám: 40783 (122898)
(előzmény: vadmotoros, 2010-07-12 10:49:50)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-07-12 11:56:20
Apropó, Favorit olajat teszteltem versenyen.
Teljesen jól viselkedik 1/50-be keverve.
Nagyon kicsi terhelésen röcög csak. Ott már azért érződik hogy nehezebben gyullad meg, a Repsol Scooter félszintetikushoz képest.

Végsebesség teszt is volt GPS-el. 19-es lánckerékkel 126km/h a vége a halálba könnyített 250-es ETZ-mnek, bár az is igaz, hogy 1,1-1,3BAR körüli guminyomással mentem, és amúgy sem foglalkoztam soha a végsebességgel, mert nem az a lényeg, tehát ha valaki erre hajt, nagyon optimális esetben még éppen elképzelhetőnek tartom a 130-at.
sorszám: 40782 (122895)
(előzmény: szsrobert, 2010-07-12 09:36:31)

 
 
vadmotoros
válasz erre | email2010-07-12 10:49:50
Üdv!

ETZ 125-nél, a primer láncnak mennyi lehet a nyúlása? Illetve a lánckereket lehet-e a kuplungnál cserélni, vagy csak az egész kuplungkosárral együtt?

Annyira laza a lánc, hogy belever néha az oldal deklibe, és a lánckerék is ki van hegyesedve, de apám szerint neki elment 80.000 kilométert és nincs semmi baja, meg a deklinek van olyan kialakítása, hogy ott a lánc nyoma benne. Természetesen olaj 3 éve nem volt cserélve, de jó az benne (nem volt benne 2 decinél több amikor leengedtem) Azon csodálkozom, hogy még nem hullott darabokra alattam amikor még én használtam.
sorszám: 40781 (122893)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-07-12 09:36:31
Felesben keverve állítás nélkül is jó volt a gépem.
Nálam meg vanb szüntetve az alapjárat, gázt visszaengedve teljesen lezár a tolattyú.
Ha tisztán használod az E85-öt, akkor kell nagyobb főfúvóka, és emelés a tűn.
Arollal nekem is kopog néha a gép. A Husqvarna LS olajával nem, és érezhetően kisebb a súrlódás. Kisebb a fogyasztás, azonos gázállással gyorsabban megy a kétkerekű.
sorszám: 40780 (122891)
(előzmény: Baxi, 2010-07-12 05:11:08)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-07-12 07:30:14
Az etanoltból több kell neki.
Milyen olajat raktál hozzá? Elkeverted rendesen? Az etanolban nehezebben keveredik. Nekem az Arol2T okozott csörgést.
Felesben kevertnél megpróbálkozhatsz a síber felhúzásával, meg a melléklevegő beállításával.
Több etanol esetén fúvókát is kell cserélni.
sorszám: 40779 (122890)
(előzmény: Baxi, 2010-07-12 05:11:08)

 
 
Baxi
válasz erre | email2010-07-12 05:11:08
Hi Mesterek.
Na raktam a vasba etanolt meg benzint 50% keverési aránnyal meg hozzá 30:1 keveréknek megfelelő olajat.
Szóval elkezdett kopogni/csattogni amikor visszaengedem a gázt, nem tudom leírni azt a hangot, és az alapjárat ment még el, de amugy gyorsul normálisan.
Azt tudom hogy a kaja miatt csinálja (a hangot), csak arra nem emlékszek hogy sok vagy kevés neki a kaja.(régen állítgattam már a karbit)
Elég a síbert állítani vagy fúvóka csere is kell?
Segítséget előre is köszönöm.
sorszám: 40778 (122889)

 
 
Baxi
válasz erre | email2010-07-12 04:56:53
Csá, vegyél hozzá trabihoz valót, ugyan az és kb. egy ezressel olcsóbb :D
De ha a használt megszakítón a rugót kicsit jobban megfeszíted az is tökéletes lesz.Ja és ha veszel ne műanyagost, hanem bakelitest vegyél.
sorszám: 40777 (122888)
(előzmény: omlas, 2010-07-11 02:18:59)

 
 
roleemosh
válasz erre | email2010-07-11 11:25:26
Sziasztok!
Keresek 250es ETZ-hez szélvédőt, akinek van írjon!
Köszi a választ!
sorszám: 40776 (122874)

 
 
omlas
válasz erre | email2010-07-11 02:18:59
Üdv!

A motoromon a megszakító műanyag bütyke letört, most használt van fönt helyette, ami kb 4000től kihagy és rángat tőle a gép. Ha valakinek van otthon jó állapotú vagy új az sürgősen válaszoljon, mert vasárnap 300kmes út vár rám... Szigethalmon vagyok most.
sorszám: 40775 (122870)

 
 
sub-ee
válasz erre | email2010-07-10 23:33:35
Sziasztok

MZ ETZ/TS típusú motorkerékpárokhoz 12V és 6V-os hall jeldós gyújtások vásárolhatóak nálam, ezen kívül még vannak más típusú motorokhoz is gyújtásaim és különböző elektronikai alkatrészeim. Minden gyújtás állórész saválló csapágyházból és alkatrészekből épül fel!

Kép a gyújtásról:

Kép1

Video a működésről:

Video

Weboldalam címe a további termékek megtekintéséhez:

Weboldalam

Új e-mail címem és más elérhetőségek a weboldalon!

Üdv.:Sub-ee
sorszám: 40774 (122869)

 
 
Laca_D
válasz erre | email2010-07-10 12:58:04
kösz.Akkor nem marad más mit a elemi atomjaira való szétszedés.
bár azért elötte megprobálkozom a légtelenítéssel.
üdv nektek
sorszám: 40773 (122864)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-07-09 21:51:59
Berágodott, vagy elkopott a karmantyú, illetve az előttem szólók tipjei is lehetségesek.

Illetve amivel mostanában találkoztam hogy a karmantyú nem megfelelő.

De ha levegő van a rendszerben az is okozhat ilyet.

Egyik haver valami Brembo karmantyút vett, drága volt de csodát művelt az MZ fékkel.
sorszám: 40772 (122855)
(előzmény: Laca_D, 2010-07-09 17:32:41)

 
 
TS_Juta
válasz erre | email2010-07-09 20:05:01
Megfelelő Haidenau gumikat nagyon tudom ajánlani!
sorszám: 40771 (122853)

 
 
Atilla
válasz erre | email2010-07-09 18:10:24
Elrevült a gumi, vagy simán berágódott a munkahenger. Az is lehet, hogy csak simán koszos. A diagnózishoz sajnos mindenképp szét kell szedni.
sorszám: 40770 (122852)
(előzmény: Laca_D, 2010-07-09 17:32:41)

 
 
Atilla
válasz erre | email2010-07-09 18:08:05
Nekem elöl van ilyen a MZ-n.
Hátul meg Heidenau, ég és föld a két gumi. Gondoltam rá, hogy lecserélem, de nem kopott és sajnálom. Már vagy 3-4 éve rajta van, azóta hátsót már cseréltem és várom, hogy kopjon el ez is és akkor lecserélem, de nem teszi! :-)
Az is lehet, hogy ez időszak alatt fejlődtek és már jobbat gyártanak, de az enyém nagyon szar.
sorszám: 40769 (122851)
(előzmény: Keri, 2010-07-09 17:19:56)

 
 
Laca_D
válasz erre | email2010-07-09 17:32:41
Még 1 kérdés.
ha fog az első tárcsafékem az miért van?
Már kivettem a kereket, megjárattam a munkahengereket, majd összeraktam de még is fog 1 kicsit.olyan mintha nem nyitna vissza a munkahenger.
van valami trükk erre? Tavaly cseréltem a fékpofákat.

üdv
sorszám: 40768 (122848)

 
 
Laca_D
válasz erre | email2010-07-09 17:20:03
Miért ? annyi vagyok mint a motor ! az sok? van hozzá egy xxxl polom mint vitorla.
az arányon csak meglepődtem,nem nyúlok se a kaja adagomhoz, se a motorhoz.:)

gumi: legyen utcai mintás! az enduro minta nem jön be.
a 120/90 befér nekem hátra?
mi a maxi méret ami súrlódás nélkül befér?

üdv.

sorszám: 40767 (122847)
(előzmény: cbjozsi, 2010-07-09 08:54:09)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-07-09 17:19:56
Dehogy is, nekem is VeeRuber van a TS-en hátul. Elég béne régies mintázata van de nagyon puha gumi és jól tapad. Jobban mint a Mitas, ami elöl van.

Nyilván ebből is több fajta van.
sorszám: 40766 (122846)
(előzmény: Atilla, 2010-07-09 10:13:37)

 
 
cbjozsi
válasz erre | email2010-07-09 13:10:31
Én nem tudom kinek milyen az igényszintje, de a gyári (3 éves sincs még a motor) Dunlopokhoz képest RADIKÁLIS előrelépés!

Egyébként volt még egy márka az adott méretben, az is kínai, azt nem annyita ajánlotta a fickó.
Egyébként 2: nagyon szimpatikus, igazi régivágású kereskedő volt, áruja is van bőven, a gyári Skoda 105 foncsort pl. kapásból a kezembe nyomta 3eFt-ért...

Mint mondtam, a 17-es egy eléggé elcseszett méret, legalábbis kismotornak...
sorszám: 40765 (122842)

 
 
válasz erre | email2010-07-09 12:54:20
Veerubber...tudod miért ajánlotta azt? Mert sztem nem ismernek mást...csak azt forgalmazza. Nekem a Simon az van hátul....hát láttam már jobba gumit. Az Mz-re alapból Heidenaut vettem és nagyon jó. De hogy a Yamahára nekem is kizárt lenne a Veerubber..az tuti...elképzelem magam, hogy 130-al döntöm kanyarban és eldobom a gépet a fasza tapadás miatt....
sorszám: 40764 (122841)
(előzmény: cbjozsi, 2010-07-09 08:51:52)

 
 
Kobra1
válasz erre | email2010-07-09 12:52:54
Van vmi tapasztalata vkinek a Futármotoros boltba (nyugati) kapható 12V elektromos fesszabályzóról? 3600ft.
Köszi
sorszám: 40763 (122840)

 
 
cbjozsi
válasz erre | email2010-07-09 12:51:09
Te valami agyontárolt vackot kaphattál. Ez puha, jól tapad. Nem ez az első a márkában amit használok. Nem volt gondom vele soha.
Pedig tudom milyen a műanyagkarika: arra nálam Dunlop felirat szokott lenni írva...
:-(

(A Hondákat gyárilag ilyennel szerelik, és már 2,5 pár ilyen borzalmat túl kellett élnem)
sorszám: 40762 (122839)
(előzmény: Atilla, 2010-07-09 10:13:37)

 
 
Atilla
válasz erre | email2010-07-09 10:13:37
VeeRubber? Tuti nem értettél félre valamit?
Bár a hozzászólás elején a futásteljesítményt emeled ki, és ha az a lényeg akkor a boltos jót mondott, mert abban tényleg verhetetlen, mivel az nem is gumi, hanem inkább egy műanyagkarika! :-)
sorszám: 40761 (122838)
(előzmény: cbjozsi, 2010-07-09 08:51:52)

 
 
cbjozsi
válasz erre | email2010-07-09 10:07:54
Én olyan -30-50-et :-)

Került rá egy plussz tank, két komoly segédváz, egy doboztartó konzol egy kétsisakos Nonfango dobozzal stb.

De ez nem zavar, mert az utazósebességet nem a kg/LE arány, hanem a légellenállás határozza meg...
sorszám: 40760 (122837)
(előzmény: Keri, 2010-07-09 09:48:09)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-07-09 09:48:09
Én karácsony óta 10kg-ot tuningoltam a motoron :D
sorszám: 40759 (122836)
(előzmény: cbjozsi, 2010-07-09 08:54:09)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-07-09 09:47:35
Amit ajánlottam nem modern mintázatú.
Jókis tagolt mintázat.
Amúgy meg éppen az enduró gumi aminek pocsék a tapadása aszfalton, pláne esőben.
sorszám: 40758 (122835)
(előzmény: cbjozsi, 2010-07-09 08:51:52)

 
 
cbjozsi
válasz erre | email2010-07-09 08:54:09
Várjál, azt mondja a súly/teljesítmény _arányon_ javítani!

Hát el lehet kezdeni a motor könnyítését, de csak ésszel ;-)

...vagy fogyókúrázni - akinek inge :-) ...
sorszám: 40757 (122834)
(előzmény: Keri, 2010-07-09 08:10:02)

 
 
cbjozsi
válasz erre | email2010-07-09 08:51:52
Jó az enduro minta utcára, nem is okvetlenül kopik jobban.

A listán beszéltük, hogy nekem H08-as mintával volt hátul a CB500-on, 25ekm után még bőven félidősnek tűnt. Talán azóta sem cserélte az új tulaj, pedig ennek már 3 éve.
Viszont állítólag most romlott a Mitas minősége. Én most több boltossal beszéltem, ebben a kategóriában a VeeRubbert ajánlották - azt is vettem végül mert nem volt más készleten :-)
(de az is azt ajánlotta, akinek semmi nem volt készleten, rendelni pedig többfélét tudott volna).

A 16-os egy szerencsés méret, bemész egy motorosboltba és leveszed a polcról a legszimpatikusabbakat. Sajnos az enyém 17-es, az nem egyszerű eset, csoda ha van.
A mintáról még annyit, hogy én speciel a régivágású mintákat szeretem a legjobban ezekre a kis motorokra. Ezek a modern kinézetű gumik legtöbbször úgy csúsznak esőben mint a disznó.
sorszám: 40756 (122833)
(előzmény: szsrobert, 2010-07-09 08:16:55)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-07-09 08:16:55
Igen, utcára.
Előnye, hogy nehezen kapsz defektet.
Hátránya, hogy gyorsabban kopik.
sorszám: 40755 (122832)
(előzmény: Keri, 2010-07-09 08:06:47)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-07-09 08:10:02
Teljesítményt úgy tudsz drasztikusan növelni ha veszel egy 250-es ETZ-t :D

Nem kell azt piszkálni, tartsd tisztán a kipufogót, állítsad be a karburátort, gyújtást, és elegendő az. Nekem még sok is ha eldurrant az agyam.
sorszám: 40754 (122831)
(előzmény: Laca_D, 2010-07-08 20:55:07)

 
 
Keri
válasz erre | email2010-07-09 08:06:47
Utcára?

Inkább a Mofakernél nézz Heidenaut K36-os mintázatban, aszfaltra az valaó, bőven 10ezer alatt megkapod a kis TZ méretében és kellemes tulajdonságai vannak, vizes úton sem rossz.
sorszám: 40753 (122830)
(előzmény: szsrobert, 2010-07-08 22:30:41)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-07-08 22:30:41
Mitas enduro.
sorszám: 40752 (122827)
(előzmény: Laca_D, 2010-07-08 20:55:07)

 
 
Laca_D
válasz erre | email2010-07-08 20:55:07
Leműszakizott a moci . 8735pénz volt.
csak a féket nézték semmi más nem érdekelte őket.
Most hátra szeretnék gumit venni.tippeket kérek utcai használatra hátsó 16"méretre.
kisTz. olyan 10körülig gondoltam.
köszi üdv.
teljesítmény/tömeg arány (kW/kg)(Q): 0.067
ezen kellene drasztikusan javítani !!
sorszám: 40751 (122826)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2010-07-08 13:35:42
Ha valami isteni csoda folytán benzinnel mégsem menne a gép, semmi idő állítani az alapjáratin, és emelni a tűn. De egy fúvókacsere sem vesz igénybe sok időt.
Szerencsére nálunk is kapható már a cefre.
sorszám: 40750 (122825)
(elözmény: szsrobert, 2010-07-08 13:30:32)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu