:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Linkeljetek már nekem egy ilyen brembót, mert teljesen fogalmatlan vagyok milyen is ez. Plíz! :)
Üdv!
Szükségem lenne egy kis segítségre. Hol keressem a hibát, ha nem tudok álló helyzetben magasabb fokozatból visszaváltani csak kuplungcsúsztatással?
Igen :)
TS-el már használtam és az erősebb füst mellet nem tapasztaltam más problémát, gondoltam kipróbálom durvább körülmények között is.
Ezen a nyomáson optimális a tapadás, és jobbak a visszajelzései a guminak, összességében jobb köridőket lehet menni alacsonyabb nyomással, és nehezebb elesni pályán.
Utcára persze én is 2bar körül használom.
Nem tudom, hasonló a doboz, a Favorit is biztos, de én valami félszintetikus cuccra emlékszem.
Marha rég volt, de majd Keri megmondja, ő nyerte nem én! :-)
E85-tel gyengén keveredik.
Erről írok:
http://www.baro-ker.hu/product_info.php?products_id=4618
Első ijedtemben amikor a fékkel kötözködtek, végig nézegettem mennyiért lehetne jó állapotú Brembó cuccot venni. Huszasért kaphattam volna egy teljeset, főfékhengerestül, nyergestül, csővel. Balesetes motor bontásából. Ránézésre megkímélt volt.Nem is sok ennyi a biztonságért. Csak nekem éppen nem volt ennyi sem. De mindenki más , normális embernek azt ajánlom, szedje le az ETZ féket. Ha olyan mint én, akkor viszont még egyszer leírom, a dupla karmantyú elfogadható megoldásnak tűnik.
Ez az a tájékozódási versenyen nyert furcsa konézetű olaj?
"Teljesen jól viselkedik 1/50-be keverve."
az jó , mert még Beszarolnál is olcsóbb.
"az is igaz, hogy 1,1-1,3BAR körüli guminyomással mentem"
Azzal melegíted a gumit? :-)
Ja és új szinter betétekkel kapta ennyiért, csak a betétek többe kerülnek itthon.
Haver most vett az ebayről brembó féknyerget, 7000 forint volt és klasszisokkal jobb minőségű mint az MZ féke.
Én lassan éledek.:) A motorom levizsgáztatva, ma még a netem is visszakapcsolták cserébe pár marék csekkért.:)Már felharcoltam magam nullára. Ha még egy picit javulok, már túrára is tudok menni.:)
Más: Az erőgépről jut eszembe, a fékem még mindig tökéletes. Azt hiszem, tényleg a dupla kis karmanytyú a főfékhenger dugattyúra a megoldás. Vagy a Brembó. :D
Él még a láncszaggató erőgép! :-)
Ha kész van eljöhetnél vele valamelyik túrára, mert lassan kihalnak a szocik!
Még megvan, csak nem volt rajta műszaki. Most hogy eltörölték az integrált műszakit egyből megcsináltuk. A húgom tanul rajta motorozni. Eladni nem is akartam soha, mert évente 1500 forint a biztosítása :-)
Ez a szürke ETZ? Az még megvan? azt hittem már rég eladtad!
Ha van neki elég olaj, és nem vizes, akkor elmegy 80ezret, de elmondásod alapján a tied már túl van az a gyári tűrésen, vagy a 80ezer miatt, vagy az elégtelen kenés miatt.
Legjobb meghatározás a tűrésre, hogy ha beleér a deklibe a lánc akkor csere :) Persze szétesni nem esik szét utána sem, csak a csörgést meg csattogást kell elviselned....persze a kuplungnak sem tesz jót.
Ja és nincs kimarva az aluban a lánc helye, azt a lánc sokta kikoptatni :)
ETZ-n nem tudom milyen a kosár, de TS-en szegecselve van. Szegecseket lefúrni, és szegecseléssel vissza lehet rakni az új lánckereket. Nem nagy meló, és a lánckerékkel együtt szokták adni a szegecset, ha nem adnak akkor kérj mert kell lennie.
Az első lánckereket is cseréld és a láncot is, a láncokkal meg vigyázz mert több méret van és elhanyagolható a különbség, tehát ránézésre nem mondod meg hogy jót kaptál e.
Apropó, Favorit olajat teszteltem versenyen.
Teljesen jól viselkedik 1/50-be keverve.
Nagyon kicsi terhelésen röcög csak. Ott már azért érződik hogy nehezebben gyullad meg, a Repsol Scooter félszintetikushoz képest.
Végsebesség teszt is volt GPS-el. 19-es lánckerékkel 126km/h a vége a halálba könnyített 250-es ETZ-mnek, bár az is igaz, hogy 1,1-1,3BAR körüli guminyomással mentem, és amúgy sem foglalkoztam soha a végsebességgel, mert nem az a lényeg, tehát ha valaki erre hajt, nagyon optimális esetben még éppen elképzelhetőnek tartom a 130-at.
Üdv!
ETZ 125-nél, a primer láncnak mennyi lehet a nyúlása? Illetve a lánckereket lehet-e a kuplungnál cserélni, vagy csak az egész kuplungkosárral együtt?
Annyira laza a lánc, hogy belever néha az oldal deklibe, és a lánckerék is ki van hegyesedve, de apám szerint neki elment 80.000 kilométert és nincs semmi baja, meg a deklinek van olyan kialakítása, hogy ott a lánc nyoma benne. Természetesen olaj 3 éve nem volt cserélve, de jó az benne (nem volt benne 2 decinél több amikor leengedtem) Azon csodálkozom, hogy még nem hullott darabokra alattam amikor még én használtam.
Felesben keverve állítás nélkül is jó volt a gépem.
Nálam meg vanb szüntetve az alapjárat, gázt visszaengedve teljesen lezár a tolattyú.
Ha tisztán használod az E85-öt, akkor kell nagyobb főfúvóka, és emelés a tűn.
Arollal nekem is kopog néha a gép. A Husqvarna LS olajával nem, és érezhetően kisebb a súrlódás. Kisebb a fogyasztás, azonos gázállással gyorsabban megy a kétkerekű.
Az etanoltból több kell neki.
Milyen olajat raktál hozzá? Elkeverted rendesen? Az etanolban nehezebben keveredik. Nekem az Arol2T okozott csörgést.
Felesben kevertnél megpróbálkozhatsz a síber felhúzásával, meg a melléklevegő beállításával.
Több etanol esetén fúvókát is kell cserélni.
Hi Mesterek.
Na raktam a vasba etanolt meg benzint 50% keverési aránnyal meg hozzá 30:1 keveréknek megfelelő olajat.
Szóval elkezdett kopogni/csattogni amikor visszaengedem a gázt, nem tudom leírni azt a hangot, és az alapjárat ment még el, de amugy gyorsul normálisan.
Azt tudom hogy a kaja miatt csinálja (a hangot), csak arra nem emlékszek hogy sok vagy kevés neki a kaja.(régen állítgattam már a karbit)
Elég a síbert állítani vagy fúvóka csere is kell?
Segítséget előre is köszönöm.
Csá, vegyél hozzá trabihoz valót, ugyan az és kb. egy ezressel olcsóbb :D
De ha a használt megszakítón a rugót kicsit jobban megfeszíted az is tökéletes lesz.Ja és ha veszel ne műanyagost, hanem bakelitest vegyél.
Sziasztok!
Keresek 250es ETZ-hez szélvédőt, akinek van írjon!
Köszi a választ!
Üdv!
A motoromon a megszakító műanyag bütyke letört, most használt van fönt helyette, ami kb 4000től kihagy és rángat tőle a gép. Ha valakinek van otthon jó állapotú vagy új az sürgősen válaszoljon, mert vasárnap 300kmes út vár rám... Szigethalmon vagyok most.
Sziasztok
MZ ETZ/TS típusú motorkerékpárokhoz 12V és 6V-os hall jeldós gyújtások vásárolhatóak nálam, ezen kívül még vannak más típusú motorokhoz is gyújtásaim és különböző elektronikai alkatrészeim. Minden gyújtás állórész saválló csapágyházból és alkatrészekből épül fel!
Kép a gyújtásról:
Kép1
Video a működésről:
Video
Weboldalam címe a további termékek megtekintéséhez:
Weboldalam
Új e-mail címem és más elérhetőségek a weboldalon!
Üdv.:Sub-ee
kösz.Akkor nem marad más mit a elemi atomjaira való szétszedés.
bár azért elötte megprobálkozom a légtelenítéssel.
üdv nektek
Berágodott, vagy elkopott a karmantyú, illetve az előttem szólók tipjei is lehetségesek.
Illetve amivel mostanában találkoztam hogy a karmantyú nem megfelelő.
De ha levegő van a rendszerben az is okozhat ilyet.
Egyik haver valami Brembo karmantyút vett, drága volt de csodát művelt az MZ fékkel.
Megfelelő Haidenau gumikat nagyon tudom ajánlani!
Elrevült a gumi, vagy simán berágódott a munkahenger. Az is lehet, hogy csak simán koszos. A diagnózishoz sajnos mindenképp szét kell szedni.
Nekem elöl van ilyen a MZ-n.
Hátul meg Heidenau, ég és föld a két gumi. Gondoltam rá, hogy lecserélem, de nem kopott és sajnálom. Már vagy 3-4 éve rajta van, azóta hátsót már cseréltem és várom, hogy kopjon el ez is és akkor lecserélem, de nem teszi! :-)
Az is lehet, hogy ez időszak alatt fejlődtek és már jobbat gyártanak, de az enyém nagyon szar.
Még 1 kérdés.
ha fog az első tárcsafékem az miért van?
Már kivettem a kereket, megjárattam a munkahengereket, majd összeraktam de még is fog 1 kicsit.olyan mintha nem nyitna vissza a munkahenger.
van valami trükk erre? Tavaly cseréltem a fékpofákat.
üdv
Miért ? annyi vagyok mint a motor ! az sok? van hozzá egy xxxl polom mint vitorla.
az arányon csak meglepődtem,nem nyúlok se a kaja adagomhoz, se a motorhoz.:)
gumi: legyen utcai mintás! az enduro minta nem jön be.
a 120/90 befér nekem hátra?
mi a maxi méret ami súrlódás nélkül befér?
üdv.
Dehogy is, nekem is VeeRuber van a TS-en hátul. Elég béne régies mintázata van de nagyon puha gumi és jól tapad. Jobban mint a Mitas, ami elöl van.
Nyilván ebből is több fajta van.
Én nem tudom kinek milyen az igényszintje, de a gyári (3 éves sincs még a motor) Dunlopokhoz képest RADIKÁLIS előrelépés!
Egyébként volt még egy márka az adott méretben, az is kínai, azt nem annyita ajánlotta a fickó.
Egyébként 2: nagyon szimpatikus, igazi régivágású kereskedő volt, áruja is van bőven, a gyári Skoda 105 foncsort pl. kapásból a kezembe nyomta 3eFt-ért...
Mint mondtam, a 17-es egy eléggé elcseszett méret, legalábbis kismotornak...
Veerubber...tudod miért ajánlotta azt? Mert sztem nem ismernek mást...csak azt forgalmazza. Nekem a Simon az van hátul....hát láttam már jobba gumit. Az Mz-re alapból Heidenaut vettem és nagyon jó. De hogy a Yamahára nekem is kizárt lenne a Veerubber..az tuti...elképzelem magam, hogy 130-al döntöm kanyarban és eldobom a gépet a fasza tapadás miatt....
Van vmi tapasztalata vkinek a Futármotoros boltba (nyugati) kapható 12V elektromos fesszabályzóról? 3600ft.
Köszi
Te valami agyontárolt vackot kaphattál. Ez puha, jól tapad. Nem ez az első a márkában amit használok. Nem volt gondom vele soha.
Pedig tudom milyen a műanyagkarika: arra nálam Dunlop felirat szokott lenni írva...
:-(
(A Hondákat gyárilag ilyennel szerelik, és már 2,5 pár ilyen borzalmat túl kellett élnem)
VeeRubber? Tuti nem értettél félre valamit?
Bár a hozzászólás elején a futásteljesítményt emeled ki, és ha az a lényeg akkor a boltos jót mondott, mert abban tényleg verhetetlen, mivel az nem is gumi, hanem inkább egy műanyagkarika! :-)
Én olyan -30-50-et :-)
Került rá egy plussz tank, két komoly segédváz, egy doboztartó konzol egy kétsisakos Nonfango dobozzal stb.
De ez nem zavar, mert az utazósebességet nem a kg/LE arány, hanem a légellenállás határozza meg...
Én karácsony óta 10kg-ot tuningoltam a motoron :D
Amit ajánlottam nem modern mintázatú.
Jókis tagolt mintázat.
Amúgy meg éppen az enduró gumi aminek pocsék a tapadása aszfalton, pláne esőben.
Várjál, azt mondja a súly/teljesítmény _arányon_ javítani!
Hát el lehet kezdeni a motor könnyítését, de csak ésszel ;-)
...vagy fogyókúrázni - akinek inge :-) ...
Jó az enduro minta utcára, nem is okvetlenül kopik jobban.
A listán beszéltük, hogy nekem H08-as mintával volt hátul a CB500-on, 25ekm után még bőven félidősnek tűnt. Talán azóta sem cserélte az új tulaj, pedig ennek már 3 éve.
Viszont állítólag most romlott a Mitas minősége. Én most több boltossal beszéltem, ebben a kategóriában a VeeRubbert ajánlották - azt is vettem végül mert nem volt más készleten :-)
(de az is azt ajánlotta, akinek semmi nem volt készleten, rendelni pedig többfélét tudott volna).
A 16-os egy szerencsés méret, bemész egy motorosboltba és leveszed a polcról a legszimpatikusabbakat. Sajnos az enyém 17-es, az nem egyszerű eset, csoda ha van.
A mintáról még annyit, hogy én speciel a régivágású mintákat szeretem a legjobban ezekre a kis motorokra. Ezek a modern kinézetű gumik legtöbbször úgy csúsznak esőben mint a disznó.
Igen, utcára.
Előnye, hogy nehezen kapsz defektet.
Hátránya, hogy gyorsabban kopik.
Teljesítményt úgy tudsz drasztikusan növelni ha veszel egy 250-es ETZ-t :D
Nem kell azt piszkálni, tartsd tisztán a kipufogót, állítsad be a karburátort, gyújtást, és elegendő az. Nekem még sok is ha eldurrant az agyam.
Utcára?
Inkább a Mofakernél nézz Heidenaut K36-os mintázatban, aszfaltra az valaó, bőven 10ezer alatt megkapod a kis TZ méretében és kellemes tulajdonságai vannak, vizes úton sem rossz.
Leműszakizott a moci . 8735pénz volt.
csak a féket nézték semmi más nem érdekelte őket.
Most hátra szeretnék gumit venni.tippeket kérek utcai használatra hátsó 16"méretre.
kisTz. olyan 10körülig gondoltam.
köszi üdv.
teljesítmény/tömeg arány (kW/kg)(Q): 0.067
ezen kellene drasztikusan javítani !!
Ha valami isteni csoda folytán benzinnel mégsem menne a gép, semmi idő állítani az alapjáratin, és emelni a tűn. De egy fúvókacsere sem vesz igénybe sok időt.
Szerencsére nálunk is kapható már a cefre.
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|